Opinie o Liberty Poland w Chorzów

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Liberty Poland. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Liberty Poland o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Liberty Poland w Chorzów

PlXtb...

Realne, średnie zarobki do ręki ( netto ) , to na jakim są poziomie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PlXtb
@PlXtb...

W call Centre te zarobki pytam?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eliyyyya
@PlXtb...

To zależy od godzin jakie wypracujesz i premii jaka jestes w stanie wyrobić. wlasnie dostałam ostatnią wypłatę za 2018, robie średnio 150 godzin w miesiacu i w 2 miesiacach mialam wyplate poniżej 3 tys netto. W jednym mialam malo godzin bo 2 tygodnie wolnego, w drugim słabą premie bo przerzucili mnie na inną baze. poza tym mega spoko bo chodzac systematycznie jest łatwo wyciągnac dobrą premie, gorzej jak nie masz jakości :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PlXtb
@eliyyyya

Fajnie. Thx za info :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M.

Premie widmo, cel wyrobiony, a premii brak, znika regularnie. Elastyczny grafik polega na tym, że raz przychodzi się na rano, raz na popołudnie - obiecują, że można dostosować grafik do innych zajęć, a potem i tak masz chodzić wg zmian. Podstawa niska. Brak sprzętu - słuchawki są niczym święty grall, a to przecież call center. Krzyki przez megafon, okazjonalne, ale jednak, nie ułatwiają rozmów z klientami. Szkolenie kiepskie, bardzo pobieżne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@M.

obecnie też pracuję dla Plusa ale w Maksimum w Katowicach niby wszystko jest to samo ale z tą różnicą, że w Liberty masz umowę zlecenie a w Maksimum na początku też jest umowa zlecenie a potem jak chcesz to możesz dostać umowę o pracę, a praca w Liberty Poland i w Maksimum nie różni się niczym, a rzadko spotyka się na słuchawkach mieć umowę o pracę jak byłem na kilku rozmowach o pracę to byli zdziwieni, że mam taką umowę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OSZUŚCI

obiecują elastyczny grafik, czepiają się kiedy przychodzi się na inną godzinę bo ma się coś do załatwienia, obiecują premie ale robią wszystko, żebyś jej nie zarobił, jak nawet zrobisz to bywają problemy z wypłatą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Nowoczesny budynek? Niektóre boksy się rozpadają, 3/4 słuchawek nie działa. Krzesła są połamane. Grafik elastyczny, ale jeżeli nie chodzisz według zmian bo nie mozesz (i tak jakby dlatego wybrałeś te prace, bo miał być elastyczny grafik), to są pretensje. Obiecuję się wielkie premie, a później nie ma ich wcale lub są śmieszne (a warunki spełnione - i jakość i cel) i nie mają zbyt wiele wspolnego z tymi obietniami. KO są raczej zyczyliwy, choć nie wszyscy... brak umowy o pracę, tylko zleceniowka, więc jeżeli ktoś się nie uczy, nie dostanie nawet normalnej umowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa się nie odbyła, osoby, która mnie zaprosiła na rozmowę nie było w pracy.

Pytania

Brak pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant ds. Oprogramowania Sage DPW z j. niemieckim
Katowice
SD Worx Poland Sp. z o.o.
(79 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dawid Dziobek

Czytam te opinie i nie wierze czasem gdzie ludzie zgubili mózg XD zupełnie nie rozumiem podejścia niektórych ludzi do pracy i pracodawcy. na wstępie co to znaczy że odpadłaś/eś na szkoleniu i Ci nie zapłacili? To firma ma Ci hajs wypłacić za co? wyraźnie zawsze jest zaznaczone że za szkolenia każdy ma płacone ale dopiero po przepracowaniu 2 miesięcy... i o tym mówi każdy zawsze już na etapie rozmowy kwalifikacyjnej chyba że w ogóle nie słuchasz bo przecież jesteś tutaj tylko po to by zgarnąć hajs za szkolenie. przecież to logiczne że w takim przypadku każdy by sobie odchodził i przychodził i zgarniał hajs za darmo. Włączcie myślenie.. Firma nie wypłaca premii? albo wypłaca za mało? Skoro najwidoczniej jesteś słabym sprzedawcą i nie robisz celów to za co ma Ci firma płacić premię? za siedzenie na krześle? to jest praca. robisz swoje i idziesz do domu. To samo tyczy się jakości. firma nie robi wszystkiego na przekór żeby nikt nie dostał premii. Masz wytyczne podane co masz mówić klientowi. jeśli wprowadzasz klienta w błąd albo mu mówisz co innego niż będzie miał na umowie to tym bardziej nie będziesz miał jakości. Po to ta jakość mądrze została zrobiona żeby ludzie nie oszukiwali klientów a ich profesjonalnie i rzetelnie obsługiwali ;) Zresztą i tak jest lepiej niż było, bo kiedyś jakość poniżej 90% = brak premii. Teraz nawet z brakiem jakości można dostać fajną premię i nie jest to bynajmniej 300 zł ;) zresztą idealnym przykładem jest to że w zeszłym miesiącu sam miałem jakość na poziomie 83%, ot pechowo słabą rozmowę odsłuchali a i tak moja premia zmieściła się w TOP 20 premii w firmie więc nie mam nawet na co narzekać ;) wystarczy po prostu sprzedawać na normalnym poziomie i robić cele. a nie narzekać. Więc nie wiem skąd info że firma uwala za jakość i nie daje premii xd zbyt duże ciśnienie na wynik? TO JEST SPRZEDAŻ! nie ma na świecie firmy sprzedażowej w której nie ma ciśnienia. Jeśli się nie nadajesz do sprzedaży, nie umiesz robić celów to nie narzekaj na ciśnienie. A najlepiej w ogóle nie zatrudniaj się w sprzedaży. Zresztą zrobisz cel to masz spokój. Koordynatorzy cisną? To też są ludzie i też chcą swoją premię zarobić, ale oni nie odpowiadają tylko i wyłącznie za swój wynik tak jak ty jako zwykły konsultant a za wynik całej swojej grupy - czyli około 25 osób wśród których oprócz (usunięte przez administratora) kompetentnych ludzi nie raz trafia się osoba która nie potrafi sprzedawać, nie umie wysłuchać komunikatów i wskazówek których udzielają koordynatorzy bo CHCĄ TEŻ CI POMÓC ZAROBIĆ. To normalne że będą motywowali grupę żeby robili cele bo leży to w interesie zarówno koordynatorów jak i konsultantów. Zresztą oni sami i tak już wiele robią, mają mnóstwo roboty a i tak podchodzą, pomagają i udzielają rad bo właśnie (wiem to dziwne) ALE ZALEŻY IM NA SWOICH PRACOWNIKACH. trzeba ludziom coś wciskać? nie wiem co ty musisz ludziom wciskać albo co w ogóle wciskasz ale skoro nie dostajesz premii albo zła firma uwala Ci za jakość albo dostajesz tylko 300 zł to może właśnie dlatego że coś wciskać ;) bez przerwy podnoszone cele? LOL? pracuje tu łącznie już 9 miesięcy licząc wcześniejszy staż i ani razu nie widziałem by podniosły się cele... BA! nawet osoby które pracują tu dłużej np 2 lata też sobie takich sytuacji nie przypominają. wręcz poszło to na plus bo kiedyś nie ważne czy pracowałeś 100h czy 160h cel miałeś i tak i tak taki sam. a teraz pracujesz 100h masz cel adekwatny do 100h, pracujesz 160h masz cel adekwatny do 160h. więc można by powiedzieć że cel zmalał wręcz ale okej xd duża rotacja pracowników? No cóż... patrząc na te opinie tutaj wcale się nie dziwie że taka jest skoro większość ludzi to takie półmózgi które przychodzą na szkolenie i się zwalniają licząc na szybki hajs, albo które z chwilą swojego pierwszego połączenia z klientem rezygnują i składają wypowiedzenie, albo które nie potrafią się dostosować do panujących zasad w PRACY i przychodzą tu tylko posiedzieć i narobić godzinówek to po prostu tak się robi duża rotacja. a pozostając przy mojej opinii - Ja jestem bardzo zadowolony z pracy tutaj ponieważ rozpoczęła ona moją przygodę ze sprzedażą i mogłem rozwijać się dalej. A najlepsze że pracowałem wcześniej tutaj i się zwolniłem a po roku wróciłem i zostałem ciepło przyjęty, przydzielony do zajebistej grupy i przemiłej koordynatorki :DDDDDDD i nie żałuję tej decyzji bo firma jest bardzo w porządku dla pracowników. nigdy nie czekałem na kasę, wręcz dostaje ją zawsze przed terminem, na samą kasę również nigdy nie narzekałem bo jak na standard w Polsce i jak na pracownika bez doświadczenia i wykształcenia zarabiam miesiąc w miesiąc naprawdę bardzo dużo. na elastyczny grafik tym bardziej nigdy nie narzekałem. chciałem pracować pół etatu pracowałem pół etatu, w ten sam dzień miałem jakiś kłopot i musiałem wcześniej wyjść - nie było problemu nigdy. nie wiem jakim człowiekiem trzeba być żeby w tej firmie nie dało się dogadać w kwestii grafiku xd. Także zapraszam do pracy tych fajnych otwartych ludzi!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Dawid Dziobek

Witam cię Dawidzie zgadzam się z twoja opinia w 100 % wyraźnie na szkoleniu jest podkreślane , że kasa jest wypłacana ze szkolenia po 2 msc. Co do pracy , bardzo mili ludzie zarówno Kierownik kampanii , jaki i Koordynatorzy . Ludzie przychodzący tutaj zapominają , że jest to PRACA. Przychodzimy tutaj sprzedawać i robić to co do nas należy . Żeby nie dostać premii naprawdę trzeba się postarać pracuje tutaj prawie rok i nie miałem miesiąca , żebym nie mial premii. Nie miałem nigdy wyplaty ponizej 3 tys. jak za 140 h msc jest to chyba najlepsza kasa jak na tym etapie życia gdy człowiek jest młody. Dodatkowo , w pracy można liczyć na różnego rodzaju konkursy czy to na wygranie telefonu czy dodatkowej kasy do wypłaty. Jeśli ktoś ma problem ze sprzedaża zawsze przełożeni pomagają , każdy jest człowiekiem i zdarzają się gorsze dni. Grafik jest ustalany zawsze miesiąc wczesniej i kazdy rozumie , że ktoś się uczy , ma lekarza , weterynarza itp. Zawsze można się dogadać . To , że kogoś zwolnili przez godziny jest to totalna bzdura i kłamstwem !!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szkolenie to przymus
@pracownik

szkolenie to przymus bez którego nie przyjmą do pracy, więc musisz się zgodzić na wypłatę po 2 miesiącach bo inaczej nie dostaniesz pracy, dodatkowo ze szkolenia można odpaść w trakcie i nikt za ten czas nie zapłaci - czas który można poświęcić na szukanie innej pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ręce opadają
@szkolenie to przymus

Nikt nigdy nie odpadł ze szkolenia startowego. To nie 1 z 10... Odpadają tylko osoby które rezygnują dobrowolnie utwierdzajac się w tym, że lepiej poświęcać czas na narzekanie czy pisanie durnych komentarzy niż nauczyć się czegoś nowego i zarobić. W jakiej firmie przyjmą Cię bez szkolenia? Podpowiem- w żadnej. Więc jeżeli liczysz że przyjdziesz na płatne szkolenie po którym znikniesz i pójdziesz do następnej firmy itd... To powodzenia! Pracuję, firmę polecam. A jak macie pisać głupoty to zastanówcie się trzy razy. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kłamiesz
@Ręce opadają

do ręce opadają - kłamiesz tak samo jak osoby na kierowniczych stanowiskach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:))

Pracuje w Liberty ponad rok. Robiąc po ok8h dziennie wychodzi ok 2000zl, dodając do tego premie ok 1700. Co miesiąc wychodzę ok 3.700. Robię to co powinnam i wychodzę. Jeżeli chłodzi o KO to na prawde spoko ludzie, „cisną” jedynie wtedy, gdy nie ma wyniku.... wiec??? Jeżeli nie zrobisz swojej roboty to co się dziwić. Odsłuchy przychodzą za to jak rozmawiasz, wiec gdy wprowadzasz Klienta w błąd to co się dziwić... Żeby nie dostać premii chociażby 0.6 to niezle trzeba się postarać. Jedynym minusem jest zleceniowka... Według mnie osoby wyżej mogłyby pomyśleć o umówie o prace dla tych, którzy pracują conajmniej rok. Ogólnie warto spróbować na własnej skórze i nie kierować się opiniami ludzi, którzy po prostu byli słabi. :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do roboty

macie robić wyniki, macie wciskać umowy wszystkim nawet pocztom głosowym do których dzwonicie codziennie, mają być wyniki, jak nie to zwolnienie, jesteście od robienia wyników i nabijania kasy wspaniałej firmie Liberty, macie robić na wynagrodzenie i premie osób które wami rządzą, taki jest układ, jak się nie podoba to możecie się zwolnić, na wasze miejsce jest wiele chętnych osób

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dav

(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) dlaczego? Z godzin zarobione 12270 zł, dostaję 1000 zł, z premii? Cel wyrobiony mam otrzymać 800 zł dostaję 35...(?!) co?! 35 zł! Niby porezygnowali do 14stu dni...zapomnieli tylko, że ja potrafiłem to sprawdzić. Szefowie dno, kierownicy? Jeszcze większe dno. Muzyka okey, ale zero motywacji, zero pomocy. Masz i rób. A jak nie? Nara. Dla mnie ta robota to kpina i nie polecam! P.S. Dowody mam, mimo, że umowa zlecenie, to mam maile z informacjami o kwotach, jakie powinienem zarabiać. Na razie zachowam to dla siebie. Moje sugestie dla Liberty Poland: Skończcie kłamać na rozmowach, zacznijcie płacić to, co się należy! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nie kłamać!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dav
@Dav

P.S. Nie przystoi Plusowi i Cyfrowemu Polsatowi firmowanie się przez Liberty Poland...wstyd!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
cubus85
@Dav

Potwierdzam. Kierownicy regionalni kłamią na rozmowach rekrutacyjnych o zarobkach. Jest to nagminne. Pytanie czy sami są tacy mądrzy czy ktoś im kazał?

Kamil Gacoń

Widzę niektóre opinie i mam wrażenie że część osób jest pod wpływem alkoholu lub pisze o innej firmie ;) zacznijmy od tego bo tutaj jest to napisane tylko po to zeby cokolwiek napisac: "ja odpadłam podczas szkolenia, straciłam czas, nikt mi za ten czas nie zapłacił, takich osób jest więcej" Co znaczy że odpadłaś? To nie jest 1 z 10 że odpowiadasz 3x błędnie na pytanie i odpadasz. Dalej? Okej! firma do której przychodzisz na szkolenie i go nie kończysz i chcesz mieć zapłacone za to? no szanujmy się ;) Problem z elastycznym grafikiem? Pracuję tu 2.5 roku i 90% tego czasu chodzę tak jak mogę bo dogaduję się z Koordynatorem i przychodząc tutaj inaczej niż moja grupa nie obijam się a pracuje bo (tylko przypominam) to jest praca. Jakość przychodzi kiedy wychodzi Ci premia? swoja droga musiałeś tu być dobrym pracownikiem skoro wychodzi Ci 300 zł premii ale to już swoją drogą . Generalnie to każdy dostaje minimum 3 jakości każdego miesiąca i trzeba się spodziewać, że mogą odsłuchać rozmowy która nie koniecznie była udana ale kazał Ci ktoś opowiadać klientowi coś inaczej niż tak jak jest ustalone od samego początku? Znasz zasady od 1 dnia odsłuchu i to że robisz coś inaczej to już jest Twoja wina a nie tego że wychodzi Ci premia i chcą Cie "uwalić" Koordynator który jest niekompetentny? Koordynatorami zostają konsultanci i nikt nie rodzi się OMNIBUSEM w każdym temacie i każdy może czegoś nie wiedzieć ale wystarczyłoby zapytać kogoś innego(INNEGO KO LUB NAWET KONSULTANTA) i byś wszystko wiedział ale oczywiście LEPIEJ MARUDZIĆ. Chillout room który nie jest używany? Mając 40 minut przerwy około każdego dnia to spędzam tam jakieś 35 grając w piłkarzyki czy Fife (swoja droga kierowniczka dołożyła ze swoich pieniędzy żebyśmy mieli fife) Awarie i dzwonienie. Kiedy jest awaria i dzwonimy to (my konsultanci) dostajemy informację od przełożonych że warto w trakcie rozmowy zwrócić uwagę że ma się jakiś problem a dodatkowo jesteśmy zapewnieni że jeśli taka rozmowa zostanie odsłuchana to ogarnie się to tak żeby konsultant nie był stratny na tym. UWAGA! Kilka osób właśnie dostało odsłuch z "czasu awarii" i zostało to załatwione tak żeby nikt na tym nie stracił ;) Temat wigilii to już totalnie jakaś śmieszna akcja. Informacja 3 dni przed wigilią jest w skrócie następująca: "W ten i w ten dzień odbędzie się wigilia pracownicza będzie trwała od godziny 00.00 do 01.00 (przykładowo żeby nikt nie płakał ze wigilia pracownicza w środku nocy) dalsza część- jedz pij na nasz koszt dziękujemy że byłeś z nami BAWCIE SIĘ DOBRZE" W tej informacji zawarte jest od której do której będzie ta wigilia trwała więc potem poszliśmy dzwonić no to nie jest przedszkole wiec w czym problem? Są ustalone reguły i kto umie czytać to wie jak to będzie wyglądało. Połamane krzesła i zepsute słuchawki NO IKS DE Na sali jest 80 osób słuchawek używają tylko konsultanci więc kto je zepsuł KADRA czy my? Koordynator siedzi i Ci przeszkadza? Zacznijmy od tego że widzę że tutaj EGO 1000 :) KO nie siadają bez powodu opcje są 2: a) średnio Ci idzie więc podpina się żeby Ci pomóc BO TUTAJ UWAGA ! CHCE ŻEBYŚ COŚ ZAROBIŁ A NIE CHODZIŁ ZDEMOTYWOWANY BO NIC TU NIE ZARABIASZ (300 zł premia) b) Nie masz jakości czyli mówisz klientowi nie to co masz lub czytasz coś błędnie co jest wprowadzeniem klienta w błąd bo jak wiesz literówka potrafi zmienić znaczenie przykładowo "zgody" a pisali to ludzie mądrzejsi od nas i wypada się tego trzymać. Tutaj sławna literówka która zmienia znaczenie zdania czy tam pytania: "idziemy na wodę" a "idziemy na wódę" różnica jest i tutaj każdy wybierze co mu bardziej pasuje. Generalnie bawi mnie trochę to że wszystkim tak źle a potrafią pracować ponad ROK w danej firmie ;) Szkoda też że nikt się nie podpisuje i wtedy byłaby szansa jakoś sobie wyjaśnić dlaczego kogoś już z nami nie ma a tak to anonimowo można napisać co się komu podoba co moim zdaniem właśnie jest totalną głupotą takiego serwisu bo nic nie można zweryfikować. i na koniec: podpisuję się imieniem i nazwiskiem żeby można było zweryfikować więc: Pozdrawiam Kamil Gacoń człowiek który jest jednym z bardziej stażowych pracowników i jest dumny z tego że ma wokół siebie taką ekipę a nie inna w razie pytań wiecie jak można się ze mną skontaktować

Była pracownica
@Kamil Gacoń

Hmm czytając twoja wypowiedz aż mi się chce płakać ze śmiechu. Powiem krótko pracowałam tam i przy mnie kierownik kampanii zwolnił jednego z lepszych pracowników bo się spóźnił kilka minut do pracy, nie mogłam się dogadać z grafikiem bo nie i koniec, jak chciałam pogadać z KO to się na mnie krzywo patrzyła i mówiła ze nie ma czasu po czym chodziła i gadała ze nie mam celu (pracowałam pierwsze dwa tygodnie wiec miałam prawo czegoś nie wiedzieć), wchodzisz na sale i wszyscy się na ciebie krzywo patrzą wiec atmosfera tez nie jest jakaś super, mojej premii nie widziałam nawet na oczy ale to mnie nie dziwii mało osób ją widzi a stawka za godziny śmieszna. Wszystkie inne call center są lepsze od tego. Dziękuje pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poirytowany

Wyraze w kilku zdaniach opinie na temat tej firmy...... Pracowalem jakis czas w liberty.. Na poczatku cieszylem sie elastycznym grafikiem oraz atmosfera w pracy. Choc nie zawsze atmosfera byla na miejscu. Jedna z koordynatorek mialem wrazenie wyżywa sie na wszystkikich ktorzy byli na jej zmianie. Stawka to kpina 10.50zl na reke. Przy przepracowaniu 150 h nie dostalem nawet dwojki z przodu.. Premia?? Nikt pracujacy w tej firmie nie potrafi przeliczyc swojej premii. Placa za aktywowane umowy. A gdy sie chcesz dowiedziec, ktore zostaly aktywowane, przekladaja rozmowe na pozniej.. Ogolnie nie polecam tybardziej za taka stawke i umowe zlecenie.. Jest wiele innych konkurencji ktore daja wiecej.

to liczymy
@Poirytowany

150 godzin x 10,50 na rękę = 1575 zł + premie, no i fakt, może nie być 2 z przodu

Obserwator

Ostrzegam wszystkich przed pomysłem pracy w liberty!!! Na rozmowie obiecują złote góry a potem jest inaczej,firma zrobi wszystko i wymyśli taki system premiowy abyś zarabiał jak naj mniej,zrobisz cel to za miesiąc masz jeszcze więcej i więcej i więcej aż w końcu targety będą takie że się zes...sz. Atmosfera w zespole ok tylko że tym rachunków nie zapłacisz Ktoś napisał że najlepsi odchodzą ...? Ich już nie ma ! A reszta jaka została szuka innej pracy Ciagłe polowania na kontrolach za co by tu uszczypnąć trochę kasy zamiast pomyśleć co zrobić aby zoptymalizować sprzedaż. Jeśli wcześniej roznosiles ulotki,sprzedawałem majtki na targu,mieszałeś beton na budowie to praca może ci się spodobać A teraz pewnie pod moją opinia liberty napiszę coś durnego ale cóż innego mogą zrobic....

Nick

Dokładnie atmosfera super lecz zarobki demotywujące

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
odpadłam

ja odpadłam podczas szkolenia, straciłam czas, nikt mi za ten czas nie zapłacił, takich osób jest więcej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@odpadłam

Dzień dobry. Szkolenia są u nas płatne, jednak warunkiem jest uczestniczenie w pełnym szkoleniu oraz utrzymanie statusu zleceniobiorcy do momentu wypłaty za szkolenie (2 mies.) o czym zawsze informujemy na początku. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

też odpadłam
@odpadłam

tak samo odpadłam ze szkolenia - zajęli mój czas i zero zapłaty za wymóg który mają w firmie, żeby u nich zacząć pracować

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@też odpadłam

Dzień dobry. Szkolenia są u nas płatne, jednak warunkiem jest uczestniczenie w pełnym szkoleniu oraz utrzymanie statusu zleceniobiorcy do momentu wypłaty za szkolenie (2 mies.) o czym zawsze informujemy na początku. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

XDe

Swietna praca, luzna atmosfera. Pracuje w tej firmie i ani jednego zlego slowa nie moge powiedzieć o tej firmie. Grafik mozna dostowac np do zajec. Spoznisz sie? No problem. Koordynatorzy i szkoleniowcy bardzo przemili ludzie.

1
Paweł

Kierownik grupy sprzedazy, można prosić o więcej informacji Jaka podstawa netto, jakie premie Czy umowa o prace czy własna działalność Jakie auto sluzbowe?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Paweł

Dzień dobry, Zapraszamy na rozmowę, wówczas odpowiemy na wszystkie pytania. :) Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Skodafabia
@Liberty Poland

Nie licz na to za ktoś napisze na forum jakie zarobki bo chcesz to wież lub nie ale pani w Biedronce na kasie zarabia więcej niż Ty

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Skodafabia

Dzień dobry, ciężko nam odpowiadać na tak nierzeczowe zarzuty. Mimo wszystko zachęcamy do aplikowania i przekonania się we własnym zakresie na rozmowie rekrutacyjnej. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

bla bla bla
@Liberty Poland

wam w ogóle jest ciężko odpowiedzieć, umiecie tylko zbywać ludzi sformułowaniami których się nauczyliście i nic z tego nie wynika

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie ta firma
@Paweł

nie rób głupstwa, trzymaj się od tej firmy z daleka, szukaj normalnej pracy

Pracodawca

@bla bla bla

Dzień dobry, staramy się odpowiadać najlepiej jak możemy i udzielać możliwie wyczerpujących odpowiedzi. Są jednak pewne zapisy umowy których stanowią tajemnice handlową, wówczas nie możemy pisać o nich na publicznym forum. W razie chęci poznania szczegółów zachęcamy do kontaktu na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Przedstawiciel

Płaca niepopłaca.

Pracodawca

@Przedstawiciel

Dzień dobry, rozwiń proszę, co masz na myśli. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Przedstawiciel
@Liberty Poland

Słowo PODSTAWA powinna wiele wyjaśnić. Premia.... pozostawia wiele do życzenia. Reszta.. atmosfera, itp, na poziomie dopuszczającym.

Pracodawca

@Przedstawiciel

Warunki na jakich podejmuję się pracę zawsze są ustalane obustronnie i wyjaśniane przed podpisaniem umowy. Przykro nam, że nie odpowiadała Panu/Pani atmosfera w pracy, zawsze dokładamy największych starań, żeby była jak najlepsza, ta informacja jest to jednak dla nas sygnał, że zawsze może być lepiej. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

pytanie
@Liberty Poland

które opcje w umowie można ustalić z firmą ? dokładacie starań, żeby atmostefa była lepsza, np np jakich ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@pytanie

Umowy są elastyczne i nie stanowi dla nas problemu wprowadzanie zmian na obopólnych warunkach jeśli przyszły pracownik o to poprosi. Ciężko jest nam konkretnie odpowiedzieć na Twoje pytanie ponieważ nie mamy informacji na jakim stanowisku pracowałeś/łaś. Jeśli w Twoim przypadku zachodzą jakieś wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

inna firma
@Przedstawiciel

zmień firmę, to całe liberty niech sobie dalej istnieje samo dla siebie i znajomych

czyli ?
@Liberty Poland

co konkretnie w umowie możecie zmienić ?

Pracodawca

@czyli ?

Umowy stanowią tajemnice służbową, dlatego nie możemy ujawnić konkretnych zapisów umowy na tym forum. Tak jak pisaliśmy wcześniej, umowy są elastyczne i zawsze chętnie podejmujemy rozmowy, dotyczy to każdego działu w firmie. Jeśli w Twoim przypadku dalej zachodzą jakieś wątpliwości lub chcesz dokładnie przeanalizować Twój przypadek prosimy o bezpośredni kontakt na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

pytanie
@Liberty Poland

ale skoro napisaliście, że coś można zmienić w umowie to może dacie jakiś przykład co można zmienić ?

Pracodawca

@pytanie

Tak jak pisaliśmy, treść umowy stanowi tajemnice służbową. Każdy "element" umowy podlega rzeczowej negocjacji, zaczynając od wypłaty, po premie i czas pracy. Pamiętaj proszę, że Jeśli w Twoim przypadku dalej zachodzą jakieś wątpliwości lub chcesz dokładnie przeanalizować Twój przypadek prosimy o bezpośredni kontakt na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

pytanie
@Liberty Poland

ale mi nie chodzi o to, żebyście ujawniali umowy, które macie podpisane tylko chodzi o to które elementy umowy są do negocjacji ? czy negocjacja polega na tym, że podpisujesz taką umowę jaką da firma albo żadnej ?

Pracodawca

@pytanie

Odpowiedzieliśmy już na o pytanie. :) Każdy "element" umowy podlega rzeczowej negocjacji, zaczynając od wypłaty, po premie i czas pracy. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

pytanie
@Liberty Poland

czas pracy ? - przyjdź w sobotę, wypłata minimalna, premie to tragedia, czyli wszyscy na wstępie dostają najgorsze warunki i powinni się zgłosić na negocjacje, żeby mieć lepsze warunki w umowach od tych które drukuje firma każdej osobie ?

pytanie

to nie kandydaci do pracy spełniają życzenia firmy, że firma pisze o spełnianiu życzeń kandydatów - chyba odwróciliście kolejność ?

Pracodawca

@pytanie

Czasem jest tak, że kandydat który spełnia nasze oczekiwania, posiada swoje w stosunku do nas, wówczas zawsze staramy się wyjść na przeciw. :) Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

pytanie
@Liberty Poland

a propo tego wychodzenia na przeciw - ilu osobom daliście umowę o pracę ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@pytanie

Nasza firma zatrudnia ponad 1300 pracowników, z czego ok. 70% zatrudnionych jest na umowę o pracę. W celu uzyskania konkretnych danych prosimy o kontakt na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

szkolenie odpadłam

odpadłam ze szkolenia, stracony czas, nikt mi nie zapłacił za czas spędzony na szkoleniu, firma wymaga żeby poświęcić czas na szkolenie, inaczej się nie dostaniesz do pracy i nie gwarantuje, że się dostaniesz kiedy poświęcisz czas dla firmy - nie warto, takich osób jest więcej, czas stracony, zero kasy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@szkolenie odpadłam

Dzień dobry. Szkolenia są u nas płatne, jednak warunkiem jest uczestniczenie w pełnym szkoleniu oraz utrzymanie statusu zleceniobiorcy do momentu wypłaty za szkolenie (2 mies.) o czym zawsze informujemy na początku. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pracowałam. Opinia

Nie wiem czemu pozytywne opinie nie przechodzą weryfikacji na go.worku tak jakby można tu było pisać same donosy, ale spróbuję raz jeszcze. Opinia dotyczy Działu CC Chorzów. 1. Wypłaty i prowizje - zawsze na czas. 2. Udział w szkoleniu jest płatny (dodam, że w innych firmach proponowano tylko odsłuchy przez 2h i trzeba było sobie dalej samemu radzić) tutaj przez kilka dni szkolą Cię od podstaw. 3. Cele i prowizje - być może część zamieszczonych tu opinii wynika z poprzedniego systemu prowizyjnego, który faktycznie nie należał do najlepszych, ale obecnie spokojnie można tu bardzo dobrze zarobić. 4. Wymagania - jesteśmy w pracy i naszą pracą jest sprzedaż a nie siedzenie i udawanie jeszcze z pretensjami, że nie mam dobrej premii, nie sprzedajesz to logiczne, że za co masz ją mieć? 5. Zarzuty, że zwalniają i szukają kogoś innego - patrz pkt. 4 jeśli siedzisz i liczysz tylko na kasę z podstawy myśląc, że nic nie musisz robić no to nie dziw się, że dostajesz wypowiedzenie - to chyba logiczne w każdej firmie. 6. Atmosfera - pracuje tu sporo młodych osób, a z kadrą są luźne stosunki i przyznam, że żal było mi odchodzić (trafiła mi się propozycja pracy w zawodzie :)) co do atmosfery czasem czułam się jak w szkole/ przedszkolu - gry, piłkarzyki, losowania, konkursy, dzień dziecka, mikołajki itp. Dużo się nauczyłam pracując tutaj i żaden klient mi nie straszny :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
opinia
@Pracowałam. Opinia

udział w szkoleniu jest płątny pod warunkami czy bez warunków - np po szkoleniu ktoś mówi że nie będzie pracował dalej i wtedy firma wypłaca kase za szkolenie czy nie ? system premiowy - omów na czym polega zmiana z poprzedniego systemu premiowego na obecny, co konkretnie się zmieniło ? sprzedaż - no przecież o tym mowa - ktoś sprzedaje to liderzy robią dużo, żeby nie zarabiał za dużo, wszystkich zwolnią - to tylko kwestia czasu i wymówek jakie sobie znajdą liderzy. piłkarzyki czyli dalej firma tkwi w czasach komuny - pokaż mi kogoś kto uważa to za fajną rozrywkę i kto się z tego nie wyśmieje. Odeszłaś bo dostałaś umowę o pracę, a poprzednio nie było widoków na umowę o pracę tylko co najwyżej umowa zlecenie - taka prawda. Atmosfera na sali - sprzedaj więcej, więcej, więcej...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracowałam. Opinia
@opinia

Oczekujesz kasy za szkolenie dzień po nim? To chyba każdy by sobie posiedział i zniknął po zgarnięciu kasy. Mimo tego Firma zapłaciła część od razu a część po 2 miesiacach. System premiowy - zmienił się na duży plus (kiedyś nie ma jakości nie ma premii, jestes na 100h to i tak masz cel jak na 160) teraz tak nie było w dodatku za zrobienie celu na 100% i ponad firma daje drugie tyle. Sprzedaż - nie wiem skąd masz takie info, koordynatorzy idą na rękę osobą, które dobrze sprzedają a już na pewno nie robią pod górkę, żeby jak to mowisz nie zarabiał za duzo. Piłkarzyki - no tu się zaśmiałam, bo pamietam jak ciagle byly zajete i jak to głównie faceci byli pod emocjami, gdy sobie grali szczerze.. chyba prędzej zastałam wolny xbox niż pilkarzyki. Jak dla mnie szukasz dziury w całym. Odeszłam, bo dostałam umowę o pracę? :D Człowieku przecież napisałam wyraźnie czemu odchodzę, a tu kolejne szukanie dziury.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
odpadłam
@opinia

ja odpadłam podczas szkolenia, straciłam czas, nikt mi za ten czas nie zapłacił, takich osób jest więcej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marcin

Witam jestem zainteresowany stanowiskiem Przedstawiciel Handlowy ds. Klientów Sieciowych? Czy może ktoś coś więcej na ten temat napisać wszystko odnośnie umowy obowiązków płacy samochodu atmosfery w Firmie itp. Z góry dziękuje za informację bo nie wiem czy składać CV?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@marcin

Dzień dobry, jak najbardziej zachęcamy do złożenia CV. Postaramy się po kolei odpowiedzieć na Pana pytania: - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. - Handlowiec zatrudniony na tym stanowisku obsługuje głownie duże sieci handlowe, w tym np. stacje paliw, supermarkety. Jest odpowiedzialny za sprzedaż i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami. Często ich odwiedza i pozostaje do Ich dyspozycji. Do zadań należy dystrybucja głownie starterów pre-paid. - Na płace mają wpływ dwa składniki : płaca podstawowa + premia (wysokość premii uzależniona jest od wyników) - konkretnych odpowiedzi udzielimy na spotkaniu rekrutacyjnym. - Handlowiec oczywiście dostaje do swojej dyspozycji samochód służbowy. - Grupę handlowców tworzą energiczne, pomocne i zaangażowane osoby (takich też osób szukamy), a co za tym idzie atmosfera pracy wygląda świetnie. :) W razie pytań służymy pomocą, prosimy o kontakt na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Max

kolejna firma, która poprzez ogłoszenia na kierowników, szuka PH. Albo ktoś się skupia na budowaniu i prowadzeniu grupy, albo jest handlowcem... jak coś jest od wszystkiego, to jest do niczego...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Max

Dzień dobry, mianem Kierownika sprzedaży określamy stanowisko dla dobrze doświadczonego handlowca, który nie tylko poprowadzi grupę sprzedażową ale także będzie żywym przykładem. Liczy się dla nas partnerstwo w zespole, odpowiednie podejście "szefa" sprzedaży do handlowców jest ważnym czynnikiem motywacyjnym. Uważamy, że kierownik który jest odpowiedzialny za ustalanie celów powinien być współodpowiedzialny za ich wielkość i realizację. Najlepszą okazją do poznania obowiązków służbowych jest rozmowa kwalifikacyjna, na którą zapraszamy. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Zostaw merytoryczną opinię o Liberty Poland - Chorzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Liberty Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Liberty Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Liberty Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Liberty Poland?

    Kandydaci do pracy w Liberty Poland napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Liberty Poland
Przejdź do nowych opinii