i jak ? Będą w tym miesiącu PZSy ? Czy już was w (usunięte przez administratora) mają i muszą minimalną podnieść nie długo wam i nic więcej wam nie dadzą bo za co? jak przecież oni dbają o was i podniosą wam podstawę na 4300 haha...a wy (usunięte przez administratora)oczekujące cudów...zarabiacie najmniej...żenada. a nazwą to podwyżką a nie wyrownaniem do minimalnej krajowej. Co za wsty zarabiać tyle.....Wstyd
Zapytaj jak w zielonej górze robią pzsy, sami kupują od dyrektorki do pracownika, potem zwracają że NIBY klient i podpisują jako jakiś klient, robią korekty do kw i norma zrobiona, że jeszcze w centrali nikt się nie kapnąl, tak było z kartami klubu, i jakąkolwiek normę trzeba było zrobić to sami w większości robią, tak jest do dziś, wymyślali fikcyjne adresy, albo meile do wws. W większości fikcja. Pracownik musi się na to godzić. A jak się kartę karpiową wymieniało na gotówkę nawet jako klient w dniu wolnym to rozmowa u dyrektorki była bo ktoś kogoś sypnął.
Powiem Wam, drodzy koledzy i koleżanki, kochani pracownicy (nie mylić z Zarządem, który ma na nas wszystkich wywalone), że niestety nie macie co liczyć na to, że będzie lepiej. Mogę się pochwalić(?!) ponad 15 letnim stażem na różnych stanowiskach w tej firmie. To co się dzieje na przestrzeni ostatnich kilku lat to jest równia pochyła. Nie widać najmniejszej szansy na to żeby sytuacja miała się poprawić. Nie liczcie na to, serio. Coraz durniejsze decyzje najwyższych władz w firmie, kolejne gwoździe do trumny o których wspominacie zresztą w komentarzach rozwalają w drobny mak to co wypracowaliśmy przez te wszystkie lata. To cholernie przykre, nie tylko dla naszych portfeli. Została tu jeszcze "garstka" wartościowych ludzi, świetnych sprzedawców, kierowników, może także kilku dyrektorów... a wielu, dzięki którym ta firma zawdzięcza tak ogromny sukces na polskim rynku już w niej nie ma bo albo nie wytrzymali tego psychicznie albo po prostu nagle zabrakło dla nich miejsca, zostali zwolnieni bo nie pasowali do nowej koncepcji, tabelki w excelu. Niektóre "mądre" głowy, najpewniej z działu HR czy też innych fajnych, nietykalnych (do czasu!) posadek z centrali (ale nie tylko!) wypowiadają się tutaj zapodając hasła typu "skoro jest tak źle to czemu nie poszukasz pracy gdzie indziej". Drogie święte krowy, zrozumcie, że tu pracują też ludzie, którzy zostawiają zdrowie, oddają wręcz życie i (usunięte przez administratora) ponad normę całymi miesiącami, ba - latami ! Identyfikują się z tą firmą i robią co w ich mocy żeby było jak najlepiej (nie tylko w ich portfelach). Osiągają rewelacyjne wyniki, mimo tak dramatycznego spadku ilości klientów czy też braku towarów. To oni są skarbem i esencją MM ! Nie są winnymi tego co się dzieje.(usunięte przez administratora) Zresztą do kogo ja to piszę, przecież wy i tak nic nie możecie. Wykonujecie tylko polecenia z góry, ma być szybko i konkretnie (bo zaraz będzie SPRAWDZAM!). Od razu wam powiem, że konsekwencje tych durnych, nieswoich decyzji poniesiecie WY, prędzej czy później... zobaczycie. Podzielę się z Wami jak ja to widzę: - trwa intensywny przegląd kadr, wszelkie umowy na czas określony nie zostaną przedłużone (z małymi wyjątkami) - są już wstępne prognozy ile etatów będzie do ucięcia dla każdej hali (w dużej mierze uwarunkowane tym co powyżej) - jak skończy się tarcza a rynek nie ruszy tudzież faktycznie zrealizujecie co piszą niektórzy "pierdziele nie robię planów bo i tak mi nie zapłacą" to na 100% będą zwolnienia - dojdzie do pogłębienia centralizacji i ostatecznego wprowadzenia Multi-Kulti (pracujący wiedzą o co chodzi) - poważnie rozważane jest wprowadzenie odpowiedzialności materialnej (ilu macie ochroniarzy?) - jeśli tak duże spadki będą kontynuowane to dojdzie do zamknięcia pojedynczych lokalizacji a większe hale będą cięły przestrzeń handlową - ci co przetrwają do stycznia mogą liczyć na podwyżkę, powiedzmy 200-400 zł brutto w zależności od regionu + oczywiście przejęcie obowiązków i planów osób, którym nie udało się przetrwać - dalsze podnoszenie planów jest pewne jak w banku ponieważ są hale, które realizują te chore cele ! I tutaj mały komentarz. Jeśli należysz do osób, które je realizują to wiesz co musisz zrobić żeby je wyrobić. Tak tak, nie możesz mieć sumienia... musisz upodobnić się do tych co sprzedają schorowanym emerytom garnki, odkurzacze i inne cudowne wynalazki na tzw. pokazach (taki mały Tip dla Ciebie, ci sprzedawcy od "pokazów" zarabiają 5 razy tyle co w MM). Hmmm a może nie robisz planów bo uważasz, że są nierealne ? Dowiedz się od kierownika, który sklep je robi. Zadzwoń i zapytaj o te czary. Może ktoś życzliwy Ci podpowie jak dobrze ukryć w cenie G+, jak odpowiednio postraszyć klienta lub jak sprzedać tyle usług (pakiety, prekonfiguracja, brak golasów, rabaty). (usunięte przez administratora) Podsumowując - jest masakra. Jeśli wydaje się, że jest bardzo źle to przychodzi kolejny dzień/tydzień/miesiąc i nagle okazuje się, że jest dużo gorzej. Tempo degrengolady jakby wzrasta.(usunięte przez administratora)Jeśli jeszcze tu pracujesz to życzę Ci wytrwałości i dużo zdrowia bo spokoju i lepszych pieniędzy niestety nie doczekasz. Jeśli myślisz o pracy tutaj to naprawdę odradzam, poczytaj lepiej co się tutaj dzieje...
Dokladnie ! Plany tak wysrubowane, ze trzeba kombinowac jak ludzi oszukac, jak im wcisnac. Metody i triki czysto handlowe nie wystarczaja, trzeba klamac ludziom w twarz. Wystarczy, ze 1 czy 2 sklepy pokaza, ze potrafia zrobic plany, korzystajac z metod ponizej pasa zeby nie napisac wprost, ze podpadajacych pod (usunięte przez administratora) a pozostale zalogi innych sklepow sa mlotkowane, ze przeciez komus sie udaje ! To powoduje, ze sprzedawcy musza korzystac z coraz bardziej (usunięte przez administratora)metod zeby wyrobic plany. Nie wazne jak ale zrobcie zeby sie zgadzalo. Te wszystkue szkolenia i slodko-pierdzace nawijki sa dobre ale do wykonania normalnych, uczciwych planow a nie takich jakie sa teraz w tych naszych obozach pracy. Efekt jest taki, ze nie liczy sie klient i jego realne potrzeby tylko usluga i g+. Kazdy klient jesli juz da sie omamic i na to zlapac to nastepnym razem kupi u konkurencji lub po prostu w necie. Spirala sie nakreca a obroty leca na leb i na szyje... no to oszczedzimy znowu na pracownikach laczac ich plany z obrotem sklepu. Genialne zagranie... prawie nieczytelne.
Zabraknie nam 4 proc do 95 :( ,dogadaliśmy się solidarnie w sklepie ze Gplus nikt z nas nie przekroczy 40 proc, koniec nabijanie kasy górze za nasze ukradzione premie
Nam podobnie ale my dogadaliśmy się solidarnie aby mocno przepracować miesiąc i odrobić te % w ultimo tak jak to miało miejsce w czerwcu. Zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie.
My od pandemii wogole nie zrobiliśmy planu na 95 ,także cały czas po kasie,pomimo że 3-4 osoby ciągnęły ile mogły na nic, więc ultimo tu nie pomoże-nie ma opcji, a nam już nie starcza motywacji na moze tym razem-odpuszczamy przy wiemy ile dostaniemy i za co ,nie to samo za wyprowanie żył i nawet nie dziękuję,.
Pozwolę sobie w to nie uwierzyć, gdyż znam część załogi ze wszystkich hal z krk i wiem, że są tam pracownicy, którzy też odpuszczają plany ze względu na brak premii za lipiec. Chyba, że to pobożne życzenie kierownika :)
Klienci są niezadowoleni z szybkości obsługi - zobacz portal z opiniami c...o (nie będę reklamował). Zatem są klienci, zakupy, dochody.
sklep jest zły. Kupiłem telefon, już trzykrotnie daję na gwarancję, mikrofon nie działa dobrze, w stanie niedziałającym zwracany jest trzy razy. Piszą, że zainstalowali oprogramowanie i przeprowadzili testy, wszystko działa))).
sklep jest zły. Kupiłem telefon, już trzykrotnie daję na gwarancję, mikrofon nie działa dobrze, w stanie niedziałającym zwracany jest trzy razy. Piszą, że zainstalowali oprogramowanie i przeprowadzili testy, wszystko działa))).
Obecnie mam problem -reklamacja P502-13631 w media markt Raszyn z 12 listopada 2020 Prowadzący (usunięte przez administratora) Reklamacja wypalonego telewizora oled panasonic odrzucona bez oględzin serwisu ot tak bo mogą i co im zrobicie . Telewizor kosztował 11 tyś zł ,media markt nie odpowiada na żadne zapytania,wnioski,zastrzeżenia . Osobista wizyta -media markt na miejscu potwierdza że mam rację że roszczenia są zasadne po czym 7 dni potem ponownie odrzuca reklamację podając błędne nie z tej sprawy uzasadnienia. Personel nie kompetentny ,jak sam twierdzi odrzuca wszystkie reklamacje bo tak każe góra. Sprawa idzie do uokik i NSA
Twoja idzie do Urzędu Ochrony Danych Osobowych za rozpowszechnianie danych osobowych w internecie osoby prowadzącej reklamacje. Dane osobowe są powierzane tylko Tobie i nie masz prawa ich udostępniać osobom trzecim, tym bardziej na publicznej stronie internetowej. Z góry dziękuję za podanie numeru reklamacji, będzie mi łatwo ustalić Twoje dane osobowe do złożenia skargi w odpowiednim dziale oraz poinformuję Administrację strony GoWork o popełnieniu przez Pana przestępstwa i dołączenie adresu IP, z którego został wysłany komentarz w celu załączenia go jako dowód w sprawie. Jeśli nie wydadzą go mi lub pracownikowi w centrali Media Saturn Holding Polska zajmującym się RODO bądź naszym prawnikom to przekażą go Policji, gdy sprawa zostanie przekazana do UODO. Pozdrawiam, kolega z MM.
Mam nadzieję, że za to zapłacisz.. Ludzie w serwisie przyjmują zgłoszenie a dalej to już serwis producenta rozpatruje więc nie umniejszaj kompetencji pracownika..
Zgadzam się ze wszystkim co piszecie. Istne (usunięte przez administratora) nie do opisania. Ludzi mają za nic. Tylko wyniki i wyniki. A zmiany to niech zaczną od Kierowników bo co po niektórzy to nie wiem jakim cudem tam się znaleźli???
Spokojnych Świąt Niewolnicy! Głowy do gory????będzie dobrze. Po tamtej stronie jest lepiej!
Jest dokładnie jak opisano, jest coraz gorzej, brak szacunku, brak czasu na szkolenia nowych, bezsensowne zadania, bezsensowne decyzje DR i zarządu. Teraz to już się pracuje tylko patrząc aby jeszcze miesiąc...
Cała prawda(niestety)!...Złodzieje tak podbili plan w tym miesiącu że na ponad 80 hal a tylko 4 wyrobiły plan i to tylko dzięki machlojkom z B2B......Żenada,wstydźcie się (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Media Markt!!!!
Pochwalcie się ile wam centrala zabrała premii pzs. To są niezłe pieniądze w skali kraju. U mnie 1240 poszło do kieszeni ludzików w białych kołnierzykach. A u Was?
zabrali już wszystko co mogli zabrać z działów małego agd i odkurzaczy ale dali na inne działy i to całkiem niezłe kwoty do zarobienia a inni niech patrzą jak się nie podoba to wynocha
Mi firma przesłała świadectwo pracy z danymi na widoku i musiałabym podać do inspekcji w Warszawie, allegro też na paczkach uwidacznia nr telefonu, InPost nick z Allegro, kto się tym rodo przejmuje to tylko dla innych stołki zrobili i nic z tego nie mamy
Jakie dane ? Imię i nazwisko oraz adres to chyba normalne Co podali twoje zarobki ? To niby jak list miał trafić ?
U was na sklepach też zmienili system pracy z 12h na 8h dniówki? Tak mnie zastanawia czy to nasz dyrektor wpadł na taki idiotyczny pomysł czy to zarządzenie z centrali
Jak hala gdzie jest rotacja to chodzi o to by utrudnić odpływ luda. (Rozmowy kwalifikacyjne w dzień wolny w tygodniu) Dodatkowo może chodzić o majstrowanie przy planach Więcej dni pracujących=wyższy plan. W ostateczności z racji podwyżki najniższej krajowej chodzi o zmiany systemu grafikowego czyli dostosowanie do zmniejszonego wymiaru etatu. (Powrót do proponowania słynnych 3/4).Ogólnie widzę u siebie na hali jakieś dziwne zachowania kierowników i dyrektora.
8h jest bardzo "mądre" nagle gdy na jednym dziale było 4 osoby, robi się ich 8 plus np 2 promotorów i jest nas 10, Będzie można bić się o klientów.
O ile 6 z tych 10 osób na zwolnienie nie pójdzie, bo katar,(usunięte przez administratora)..itp... .. :P Tu raczej chodzi o to, aby na dziale była obsada. Jeśli system jest 12-tkowy a jedna osoba się "wysypie" to na dziale nie ma obsady cały dzień....ot cała filozofia...
Jak na 11h zmianie wyspie się 1 osoba na jakiejś stronie, a jest ich 4 to raczej jest to do ogarnięcia. A jak na 8h zmianie będzie 8 osób, to przez większość dnia po zrobieniu wszystkiego i czekaniu na klientów, których nie oszukujmy się nie jest jakoś dużo zwłaszcza na początkach tygodnia. Będzie grupowanie i narzekanie że nie ma co robić.
zawsze mozna kurze wytrzec, pofejsować, sprawdzic cenówki, numberlinki, etykiety, towar wywieźć. zawsze jest co robić!
Wy to macie problem z czytanie wyraźnie piszę że po zrobieniu wszystkiego. Więc chodzi mi i o kurze, dostawy i fejsowanie. No ale spoko że u was tyle jest do zrobienia i wiecznie zakurzone macie. Nietrzeba tylu ludzi na zmianie. Chyba że jest: czarny piątek lub 24 grudnia.
Słyszeliście już o nowym systemie premiowym ? Wiecie jakie kolejne nas zmiany czekają? Co oni znów nam zmienią na lepsze bo ustawową podwyżkę minimalnej krajową muszą nam dać. Pewnie będzie 1 % G+
Z dwoma bezpośrednimi przełożonymi, 2 etapowa
Czy mam dzieci? Czy planuje je mieć? Czy mam drugą połówkę? Pytania na które odpowiedz twierdząca automatycznie by mnie dyskwalifikowała. O to nie mogą pytać ale przecież rozmów się nie nagrywa, w idzie się na nie po to by dostać prace. Wiec nie idzie się do sądu. Bardzo nieuczciwa praktyka wobec przyszłych pracowników. Usłyszeli to co chcieli
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
czy ktos jest mi w stanie powiedziec na jaka umowe tutaj mozna liczyc i czy da sie tu popracowac dluzej?
i czy jak nie widze ogloszen aktualnych nigdzie indziej to czy faktycznie mozna wypelnic ten formularz kontaktowy i sie ze mna skontaktuja jak cos?
Co do samej umowy to powiedziałbym, że najpierw klasyczny okres próbny na 3 miesiące a potem określony. Chyba, że nie pytasz o sklep to co do centrali wolę żeby ktoś inny się wypowiedział, wiem że b2b to raczej IT jeśli to Cię interesuje.
Co do samej stabilności mogę tylko mówić za siebie i osoby które znam - nie ma się czego bać, popracować można dłużej. Praca jest naprawdę spoko i raczej nie kojarzę ekscesów związanych z tym żeby nie dało się tutaj dogadać.
w centrali najpierw dostaje się umowę o pracę na 6 miesięcy i potem ewentualnie na nieokreślony
moglbys powiedziec cos jeszcze o przeszkoelniach na początek? jak wdrozenie cale wytglada?
Szkolenie, onboarding....na spokojnie. I da się długimi latami pracować, sama jestem dobrym przykładem ????
do ciebie jeszcze mam pytanie jesli bylabys tak mila odpowiedziec:) da sie wybrac dzial na ktorym sie bedzie pracowac czy raczej dadza mnie tam gdzie jest zapotrzebowanie?
chyba, że pytasz o centralę to tam niestety nie wiem jak to wygląda i musiałby się ktoś wypowiedzieć kto tam pracuje
chodzi ci o dział na sklepie pewnie więc ja zostałem przydzielony odgórnie ale czy to ogół żeby się wypowiadać za wszystkich to również nie wiem..
też chcę się zatrudnić tutaj na dłuższy moment i przez to sie zastanawiam jak to z tymi umowami wygląda, benefity jakieś ci też przysługują na uopie?
to co tak w sumie na sklepie musisz robic, co nalezy do twoich obowiazkow mniej wiecej?
Wszystko..sprzątanie,układanie .pilnowanie schematów,a głównie kompleksowa obsługa klienta..sprzedaż usług i gwarancji głównie ponieważ firma na tym najlepiej zarabia..a jeśli wyrobimy parametry to również i my..jak to w handlu..
no widzę że obowiązki takie dosyc standardowa, jest na początku jakieś wdrozenie do pracy pewnie, ile trwa i czy ten okres jest płatny?
Mogę się wypowiedzieć co do rekrutacji na specjalistę, bo właśnie udało mi się dostać pracę jakiś czas temu
Jak dla mnie to cały proces był bardzo spoko, atmosfera jak najbardziej przyjemna i bardzo "normalnie" było jeśli mogę to tak ująć
No i wszystko zamknęło się u mnie w jednym etapie którym była rozmowa z kierownikiem, także polecam :D
jak wygląda to z wiedzą na temat no powiedzmy elektroniki? człowiek musi byc z tym jakoś bardzo obyty?
bo pewnie na początku macie jakieś przezzkolenie i wszystko się nowemu pokazuje więc się zastanawiam, czy trzeba mieć jakąś specjaloistyczną wiedzę wcześniej?
Kiedyś byli w tej sieci fachowcy, teraz są uczący się adepci. Brani z łapanki niemalże. Najważniejsze aby umieli wcisnąć gwarancje i słuchawki do ajfona. Plus baterie na kasach
A czego więcej Pracodawca mógłby od nich wymagać, że chyba stwierdzasz fakt, iż sprzedaż gwarancji nie jest wyczynem? Czy nie o to tu chodzi? Są także co do tego porady czy sama sprzedaż jednak zależy od sytuacji?
Przecież sprzedaż ubezpieczeń i dodatkowych rzeczy do produktu głównego to obecnie w każdej sieci wymóg obowiązkowy dla pracownika. Szereg szkoleń prowadzonych w sieciach jest skierowany w tą stronę. Na czymś sieci muszą zarabiać.
Skoro na czymś sieć musi zarabiać (czytaj gwarancje i produkty komplementarne) to niech przestanie sprzedawcy elektronikę użytkową a zamieni się w firmę ubezpieczeniową. Tak będzie uczciwiej.
Czy MM jest konkurencyjny także względem zarobków?, jaka jest mediana w dużym mieście?
z tym sądem nie ma co przesadzać. kwota brutto jest zaakceptowana przez pracownika. i jest ona zgodna z aktualnym prawem. że jest żenujaco niska ta podstawa, to juz inna para kaloszy
Kilka uwag B2B, jak można rozwalić ten dział?, przecież człowiek który się tym zajmuje nie ma zielonego pojęcia o zarzadzaniu ludźmi, o pracy z klientem. Nie liczy się z żadnym pracownikiem, wszystkie swoje nieudane decyzje zwala na pracowników niżej, on czysty. Parametr Order Automation który wymagają jest niemożliwy do osiagnieci, towar z centrali nie jest uwzględniony, a przez centralny saprzedawane jest 90 procnt towaru, ale o tym problemie nie powie wyżej, więc ludzie prywatnie kupują po kilkanaście rzeczy najtańszych ze sklepu żeby lepiej w tabelce wyglądało i zeny sie noe tlumaczyc przed kierownikami. Pomysl HUB dobry, ale od kierowników wiem że mają zwiazane ręce bo dalej samowola w centrali. Osoba nad Head powinna pogadać z ludźmi - bo to co przekazuje on przekazuje do zarządu to wąskie gardło, farmazony i oszczerstwa - nic nie jest prawdą, od towaru, ilości klientów.W jakiej firmie od decyzji jednej soby zależy kto jest hurtownikiem kto nie?, obudźcie się, pogadajcie z ludźmi. Nurtuje mnie inny problem jak facet płaci w kasie kilkaset tysięcy przez cały dzień na kilkudziesięciu paragonach w tym samym dni i czasie w miejscowości o kilkaset km oddalonej. Nic wynik się liczy. ZARZĄD jak te trzy małpki, nie widziałem,nie słyszałem...
Brawo, ja mam wrażenie że góra żyje w nieświadomości, nic do nich nie dociera.Wszelkie zakłamania są na linii HEAD- ZARZĄD, albo wiedzą tylko udają. Płatności na odległość na kasach - tu będzie smród nieziemski w końcu.
To prawda, centrala twierdzi sprzedawajcie przecież jest tyle towaru, tak ale nie jest atrakcyjny, nie jesteśmy konkurencjni. Zakaz sprzedaży Dyson, tv to my możemy od klientów kupować bo zakupowcy nic nie potrafią załatwić, do tego nacisk kierowników" ile sprzedasz?" to b2b i to tak nie działa, ja rozumiem ze ich cisną, jest im głupio o to pytać, ale to chyba z góry przychodzi. Chcecie zmian i normalnej pracy.Ryba się psuje od głowy, a ta głowa nie daje od dawna rady. Jak ktoś napisał jakas osoba majaca pojęcie o B2B nad Flipem i Flapem powinien pogadać z ludźmi, chocby kierownikami ktodxy wiem sa załamani - co innego obiecywali co innego jest. Chyba jakis regionalny tez odpowpada za to - może on powinien dowiedzieć się jak to wygląda naprawdę?, nie sluchac tylko S. ( czego brakuje?, co mozna zrobic lepiej bo nie wierzę że mają pełny przekaz o machlojach centrali). Order Automation - przykład 9 dokumentów, 6 z centrali, 3 ze sklepu i(ze sklepu wszystko przez CRM) (usunięte przez administratora) że maly procent!!! Nie to 100 procent !!! Tylko kłamiecie w raporcie w centrali ale wiecej jest niemożliwe sama mam kupować zeby podbić? Na koniec górnolotne obietnice - Twój klient tylko Ty sprzedawać możesz, tak to będzie działać, jest gorzej niż było.Kpina!!! W każdej firmie relacje klient-opiekun to rzecz święta, ta firma nie dorosła do takiej sprzedaży. Żałuję że jak miałam propozycję nie odeszlam, ale pora wznowić poszukiwania pracy bo tu jest jakiś cyrk. Na koniec - wrzucamy setki tysięcy i finansowo koszmar.
Zarząd bardzo dobrze o tym wie. Głównym problemem jest to że zanim ktokolwiek cokolwiek postanowi podziałać to dziwnym trafem jest fraza "kontynuowanie kariery poza strukturami firmy" właśnie z zarządu. Kiedyś było straszenie Grekiem który robił pokazówki. Zamiast skupić się na polityce sprzedaży, znalezienia sposobów na przejęciu inicjatywy w walce z konkurencją. A na rynku Polskim jakieś wymysły i bajeczki że klienci szukają doświadczeń. Owszem szukają przyjść do sklepu wymacać i ewentualnie kupić żeby wypróbować a potem zwrócić żeby kupić taniej. Ewentualnie potraktować jako darmową wypożyczalnię. Oczywiście dosięga to całej branży. Dlatego nie ma co się dziwić i łudzić. Pensje magicznie nie pójdą do góry tylko będzie pseudospektakl gdzie będzie zaciesz że podwyższyli do najniższej krajowej. A cała reszta to trwanie na wypadek kolejnego przypału gdzie w Niemczech i Austrii był przestój a my cisnęliśmy za dosłowne 1000 pesos kolumbijskich. Najbardziej szanuję osoby z pewnego marketu gdzie powypełniali ankiety NPP super pozytywnie a potem rzucili papierami. Pozdrowienia i szacunek dla was.
czy w marketach są jakieś stołówki, albo miejsca gdzie można odpoczywać i coś zjeść?
to nie może zapytać czy coś jest czy jak? lepiej wiedzieć wcześniej jak to wygląda w robocie...
luksusow chyba nikt nie oczekuje, ale jakiekolwiek ludzkie warunki by sie przydaly. dla mnie to tez wazne zeby przerwe jednak spedzac we w miare dogodnych warunkach jak cos
jak już temat przerw wypłynął to po ile macie zmiany i jaki czas przerw właśnie w trakcie tych zmian?
Aplikuj..zawsze gdzieś są jakieś wolne wakaty..wszystkiego można się nauczyć..potrzeba tylko chęci..
W Zielonej 30 min ale lizusy siedzą i ponad godzinę maja takie ulgi lub przerywają się z kierownikami plus wychodzą na fajki ile die chce Jedna mamy taka co je śniadanie w biurze kasowym ( niby nikt nie widzi) i jest puszczana po dzieci do przedszkola 30 min szybciej (usunięte przez administratora)w Zielonej Gorze !!! A nam nowym wyliczają 5 min@Pracodawca
Wie ktoś jakie zarobki na specjalistę ds. Sprzedaży?
Zależy w jakim wieku jesteś. Max 2700 na rękę plus prowizje o ile sklep zrobi plan z miesiąca na miesiąc wyzszy
ilugodzinne macie zmiany?
w sensie to jest praca zmianowa? Nie jest tak, że przychodzicie na jedną zmianę na 8h?
Wszystko zależy w jakich godzinach pracuje market i na jakie stanowisko Cie dadzą, sprzedażowe czy dok. 8h rano, środek, popołudniowe 12 całka
pracujac po 12h dziennie to ile dni w tygodniu w ogole mozna pracowac? czy to raczej podaje sie dyspozycyjnosc jakos i mozna sobie wiecej godzin pracowac?
Wiecie może czy mamy obowiązek pracy w niedzielę?, nasz „mądry inaczej” dyrektor wymyślił sobie z innym ze chce na jakieś targi jechać na weekend i teraz chodzi po ludziach i im każe być, nie pyta czy mamy plany czy cokolwiek innego. Na pytanie czy będziemy mieli zapłacone odpowiedź nie- weźmiecie sobie dzień wolny, plany zostają, dwa dni mniej w pracy. Możemy się nie zgodzić?
Na cenowkach wyświetla się PZS a nie dostaliśmy do tej pory żadnej listy. Na sprawdź promocje tez nie ma żadnego info… ktoś coś wie o co chodzi???
jest w razie co możliwość zatrudnienia tymczasowego, np na okres letni, czy raczej w stałych celują?
i czy zwykle, takie podstawowe doswiadzenie w obsludze klienta wystarczy? jak cos to doszkalaja w razie potrzeb?
i tez wsm nw czy chce na pelny etat, myslecie ze jest szansa na pol etatu lub 3/4? xD bo w wakacje to moze jeszcze ale po moze byc ciezko
ja uważam, że wystarczy ale nie wiem jak uważają osoby zatrudniające haha także ja na twoim miejscu bym po prostu wysłała cv i czekała na odpowiedź
jak coś to jesteś w stanie się wszystkiego nauczyć także bezproblemowo sobie poradzisz jak masz doświadczenie. A w jakiej branży wcześniej pracowałaś?
chodzi mi o to czy cie doszkola jak czegos nei wiesz bo nie wiem czy szukaja na kazdy dzial konkretnej osoby czy masz sie znac na wszystkim :D
widzę że masz szczegółowa wiedze xd raczej tak koniec konców nie zdarza sie zeby ktos wiedział już o wszystkich produktach no chyba że pracowal juz wczesniej w branzy
zawsze znajdzie się ktos kto ci pomoze sie zorientowac z czym sie to je, a jak masz jeszcze watpliowsci to w ogloszeniach o prace sa wypisane wymagania, sprawdź sobie po prostu czy je spełniasz
to teraz sa gdzies aktualne ogloszenia? ja sie tu krece caly czas liczac ze ktos wstawi jakiegos linka z ofertami bo slyszalem nawet dobre opinie, ze praca calkiem luzna i mozna popracowac tu dluzej
Tak. Za ciut więcej niż minimalna krajowa jest praca. Odchodzą szybciej niż przychodzą do pracy.
2600 do 2850 netto
może nie ja ale zatrudniaja sie normalnie, aczkolwiek jak na lato sie chciałeś zatrudnic to juz chyba lekki pos;lizg masz
Jak wygląda proces rekrutacji do marketów? Nie chodzi mi o rozpisanie etapów, bo to w miarę jestem sobie w stanie wyobrazić, bardziej jakie pytania mogą się pojawić, jakie kompetencje sprawdzają itp. Bardziej chodzi o opisy z własnego doświadczenia, niż sztywne rozpisanie schematu rekrutacji, jeśli wiecie o co mi chodzi
myślę, że w każdym może to wyglądać trochę inaczej, jakby nie było, to takie kwestie zależą raczej od konkretnego rekrutera
pewnie kierownik działu do którego aplikujesz? nie wiem. podaj o jakie ci konkretnie chodzi stanowisko to predzej bedziesz miał odpowiedź
a kojarzysz jakie warunki dostałaś na początek? uop czy zlecenie? i jak to tam w ogóle wygląda?
jaki proces? błagania o każdego kto chce pracować na krajowej o 150 zł wyższej od najniższej krajowej z premią raz na SZEŚĆ miesięcy przychodzą osoby coraz starsze bo do emerytury muszą dotrwać młody nie zajrzy bo po co?
czy w wakacje jest większy ruch na sklepach, czy to nie ma większego przełożenia?
wiesz to pewnie zalezy jakie promki wlatuja :D czasami jak sa jakies ''czyszczenia magazynow?'' to podejrzewam ze moze byc wiekszy zapierdziel ale raczej tez bez przesady :D
Witam , jak pracuje się w Media Silesia chciałbym złożyć papiery ?jakie Zarobki , premie ? Jaka atmosfera ?
fajna praca, osobiści nie mam na co narzekać. z benefitów to tak teraz kojarzę multisport i medicover
No właśnie, od czego to skrót i co w to wchodzi? Bo to moja pierwsza praca byłaby z takim dziwnym benefitem
ja np wiem tyle, ze to sa swiadczenia socjalne z tego co kojarze, ale jak dokladnie jest tu to tez sie chetnie dowiem bo mysle wlasnie nad aplikacja i sie upewniam caly czas o wszystko
Gdzie znajdę aktualne oferty pracy?
i też zależy jakie miasto cię interesuje, bo jest serio sporo tych ogłoszeń szczególnie na specjaliste ds.sprzedazy
Na (usunięte przez administratora) ja szukałem ofert i tam chyba tak w ogóle obecnie są tylko oferty do Warszawy
a wiesz może jak wygląda proces rekrutacji? bo nigdzie nie mogłem znaleźć takiej informacji, a zależałoby mi żeby było zdalnie
Z tego co ja się dowiedziałem masz najpierw rozmowę telefoniczną, potem spotkanie z kierownictwem a na koniec jak się im spodobasz no to składają ci ofertę :)
Tyle, że to mówił mi kolega z centrali, to oni mogą mieć to inaczej, ale nawet jeśli to wydaję mi się, że bardzo podobnie wszystko przebiega, więc trzymam za nas kciuki
czy dobrze rozumiem, ze specjalista ds sprzedazy to po prostu ladniejsze okreslenie sprzedawcy/kasjera?
W Media pracuje się na zmiany?
A od czego to zależy? Samemu można sobie wybrać ilość godzin?
Raczej po 12 h i to przesada bo oni to dają żebym typu mieć więcej wolnego. Po co te wolne jeżeli po kodeksie pracy i tak 40 h w tygodniu a dwa dnia pracy i już połowa tygodniówki. Moim zdaniem po 8 h i nic więcej. A kto che niech i (usunięte przez administratora)
12h jest częstsze w różnych miejscach pracy niezbyt się zdawało... ja już w dwóch takich pracowałem, więc niestety to się robi taka norma
A jak robisz na 12 godzin, to jak to wygląda z dniami pracy? Bo normalnie jak masz po 8 to powiedzmy w pięc dni masz te 40 plus weekendy, a tutaj już w cztery robisz 48? To są jakieś dodatkowe dni wolne albo premie za to?
kiedyś w dawnym gdyńskim Saturnie były zmiany po 11 godzin. czy dalej jest to praktykowane? Czy może przestali eksperymentować na pracownikach? (wtedy też ten oddział mial najniższa pensje, spośród innych sklepów)
Mam juz zrobione 200% planu na gwarancje ale sklep idzie na 80% obrotu. Czy jest sens uderzać do dyr regionu z wnioskiem o wypłacenie np premii uznaniowej? Macie z tym jakies dobre doświadczenie? Pozdrawiam Was serdecznie. Bieniu