Sklep dno ...obsługa dni pokazując filtr na zdjęciu dostajesz coś innego ...chcesz zwrócić pomylony towar przez sprzedawce to jakiś pajac z brodą w reklamacjach i zwrotach nie chce przyjąć zwrotu ..w końcu kupujesz to co chciałeś od początku to kierownik nie wyraza zgody na cenę taką jak u konkurencji czyli wbrew reklamie (usunięte przez administratora) sklep czy kierownik??? 2022-08-20 konto juz u nich likwiduję W końcu udało się w media expert bez łaski
Chciałem oddać głośnik JBL do naprawy . Wypełniłem papiery głośnik zostawiłem po dwóch tyg przychodzi pismo że nie głośnik został zalany dokładnie tak jak podejrzewał pan który przyjmował głośnik w sklepie i koszt naprawy przekracza wartość głośnika. Oddali zepsuty. Oddałem głośnik do naprawy znajomemu który wymienił tylko kabel i głośnik chodzi jak trzeba. Amatorka albo przeciętna (usunięte przez administratora) pracuje w tym sklepie
Witam, obsługa klienta w sklepie w Rzeszowie dramat. Ci ludzie albo nie wiedzą co jest grane i są totalnie zagubieni albo po prostu mają w (usunięte przez administratora) klientów.... Kupiony piekarnik + płyta indukcyjna. Towaru nie ma w ustalonym terminie. Po telefonie że w końcu jest, okazuje się że jest sam piekarnik. A płyta? Nikt nie wie gdzie jest... (usunięte przez administratora) Ponad tydzień bez gotowania tylko zamawiane jedzenie... I tu popełniłem błąd. Po jakimś czasie kupiłem lodówkę. W dniu dostawy chciałem się skontaktować że sklepem żeby ustalić mniej więcej przedział godzinowy, nie będę cały dzień siedział w domu. Nie da się, nie ma kontaktu ze sklepem, tylko infolinia w Warszawie. Oni wysyłają maile do sklepu. Że sklepu oddzwonili po kilku godzinach... To jakiś żart. Pomimo wykupionej usługi pro ( dostawa, wniesienie, montaż) kurier stwierdził, że on tylko ma wnieść sprzęt i nic innego nie będzie robił. I odjechał. Po kilku telefonach do centrali oddzwania kierownik i upiera się że nie ma opcji montażu a na pytanie za co zapłaciłem dodatkowe 120 zł? - facet nie potrafi odpowiedzieć. No (usunięte przez administratora) Serio? W końcu przyznaje rację i wysyła na drugi dzień serwisanta. Gość bez jakiegokolwiek sprzętu, chociażby poziomicy, pokręcił nóżkami, ustawił na oko i poszedł. To tyle jak chodzi o obsługę. Dwa razy dałem się nabrać i to już był ostatni raz. Nie kupię tam nic więcej, nie polecam. Brak kompetencji, szacunku,(usunięte przez administratora)
Sklep dno ...obsługa dni pokazując filtr na zdjęciu dostajesz coś innego ...chcesz zwrócić pomylony towar przez sprzedawce to jakiś pajac z brodą w reklamacjach i zwrotach nie chce przyjąć zwrotu ..w końcu kupujesz to co chciałeś od początku to kierownik nie wyraza zgody na cenę taką jak u konkurencji czyli wbrew reklamie (usunięte przez administratora) sklep czy kierownik??? 2022-08-20 konto juz u nich likwiduję W końcu udało się w media expert bez łaski
Nie wiem, może dlatego, że takiego produktu już nikt nie chciałby zakupić ponownie. Ja osobiście bym tego nie kupił. Jestem klientem świadomym, a przynajmniej mi się tak wydaje. Moim skromnym zdaniem ten pracownik miał racje. Może i pajac, ale przyznaje, też bym takiego produktu nie przyjął.
Chciałem oddać głośnik JBL do naprawy . Wypełniłem papiery głośnik zostawiłem po dwóch tyg przychodzi pismo że nie głośnik został zalany dokładnie tak jak podejrzewał pan który przyjmował głośnik w sklepie i koszt naprawy przekracza wartość głośnika. Oddali zepsuty. Oddałem głośnik do naprawy znajomemu który wymienił tylko kabel i głośnik chodzi jak trzeba. Amatorka albo przeciętna (usunięte przez administratora) pracuje w tym sklepie
Bardzo życzliwa i fachowa obsługa. Dzięki Panie Rafale, jestem bardzo zadowolony z Pańskiej pomocy piotr z rzeszowa
po 10 minutach poszukiwaniu parkometru nie znalazłem nawet kolo wejscia go nie było parkingowy palił sobie fajeczke i smiał sie w zywe oczy . kto tam pracuje ! ? po 10 minutach wychodze a za szyba mandat za parkowanie !? (usunięte przez administratora) ! chamstwo i obłuda . moja noga nie postanie tam a samochów ani tyle !
dramat. parkotetru nie widac . niby informacja na drzwiach ?! które sie kurr... rozsówaja jak sie podchodzi ! geniusz biznesu to wymyślił ! nigdy tam wiecej nie wróce ! brak informacji miejsca n ie oświetlone . mozecie sobie pobierac opłaty za parking . tylko nikt tam nie bedzie chciał przyjezdzac.
A co się stało z opiniami o sklepie? Po co jest ta strona?Po co jest opcja wyrażania opinii o pracodawcy skoro wpisy są kasowane?ILE WAM ZAPŁACIŁ MEDIAMARKT RZESZÓW za wykasowanie wpisów??? Zobaczymy czy ten wpis się ukaże i jak długo będzie widoczny. Pracodawca kompletne DNO, wyzysk na każdym kroku, zarobki najniższa krajowa, wirtualne premie których brak, atmosfera porażka, wprowadzono tzw WYŚCIG SZCZURÓW, system tak ustawiony żeby pracownicy się ścigali, i całe G z tego mieli. kto przejrzał na oczy spiernicza stamtąd. Miałem składać papiery, ale jak się dowiedziałem jaki to syf odpuściłem. I co mądrale z gowork? ile bierzecie kasy od media za skasowanie tego wpisu???
Bardzo dużo starszych opinii zostało skasowanych. Pozytywnych między nimi nie było. Szkoda że zostały usunięte bo mówiły samą prawdę o pracy w tym markecie w tamtych czasach.
Mniej niż zero tyle wart jest ten (usunięte przez administratora)sklep
Jaj zwykle na siłe wpychają chiński złom jeżeli chodzi o smartfony jakieś tam oppo duppo itp. a jak już widzą, że ktoś dłużej kręci się koło jakiegoś telefonu i po kilku razach np. za 3 czy 4 tym się decyduje na niego to wtedy kłamią że go nie ma. Czysta złośliwość i narzucanie klientowi co ma wybrać. pchają to czego n ikt nie chce a nawet jeżeli któś na to się decyduje to to jest z tego taki procent klientów, którzy robią to żeby drugiemu nie dać sobie kupić lepszego. Trzeba ten market podpalić albo zorganizować zamach terrorystyczny i się skończy
Pracownicy magazynu nie wykonuja swoich obowiazkow, dostawcy musza stac godzinami pod brama za nim pozwolą im wjechac a klienci ktorzy mysla ze dostawa nie przyjezdza w terminie są w błędzie po prostu utrudniaja dostawe przez brak chęci do pracy. Najgorszy sklep z ktorym mialem doczynienia !!!
Nie polecam tego sklepu, współpracują z firmą transportową która nie dostarcza w terminie sprzętu i nie można z nią się skontaktować, pracownicy nic nie wiedzą z jakiej przyczyny tak się dzieje każą czekać a firma transportowa ciągle zmienia dni dostawy , zrezygnowałam z ich usług i więcej do tego sklepu się nie wybieram , byłam w innym sklepie gdzie zostałam miło obsłużona i sprzęt miałam w domu w ciągu godziny.
Obsługa w sklepie jest beznadziejna nie potrafia zapisać zlecenia dostawy a jesli zapisali mozna czekac miesiącami aż przyjdzie dostawa . Sprzedawca nie rozumie poleceń klienta. Fatalny sklep nie zamawiajcie tam ani nie kupujcie fatalnie!!
Fatalna obsługa! Można czekać w nieskończoność na dostawę kupionych rzeczy! Nie polecam!!
Zamówiłem 10 filmów i akurat system wygenerował wysyłkę z media markt Rzeszów i juź 5 dni mija mimo opłaconego towaru od razu po złoźeniu zamówienia i wysyłki gwarantowanej w ciągu 24 godzin i żadnej informacji o realizacji zamówienia, na infolini się dowiedziałem,że niby trwa kompletacja - 5 dni - filmy,które miały status wysyłki 24 godziny , co za dziadostwo,nigdy więcej już nie zamówię stamtąd nic
Wiecie coś o pracy w firmie? Warto składać cv?
Jak wygląda odpowiedzialność materialna pracowników w Media Markt? Czy magazynierzy muszą płacić za wszystkie braki po inwentaryzacji? Czy pracownicy z obsługi klienta też muszą płacić. Jak to jest uregulowane w MM?
@JK., proszę Cię o stosowanie się do regulaminu forum GoWork.pl https://www.gowork.pl/regulamin Obrażanie innych osób na forum jest niezgodne z regulaminem. Taki obraźliwy post może zostać usunięty. Forum GoWork.pl koncentruje się na sprawach pracowniczych i rynku pracy. Kto z Was w ostatnim czasie podjął pracę w Media Markt? Czy możecie napisać coś więcej na temat warunków oferowanych nowym pracownikom? Czy warto starać się o pracę w tej firmie?
Jest tak kiepsko ze gorzej być nie może, obwiniam górę ze takich ludzi zatrudnia którzy maja wywalone na klientów, bo niby czemu nie maja jak się czyta tu na forum ze nie ma żadnych prowizji, oszukują pracowników. Nie daja gwarancji na urządzenia tylko odsyłają do producenta. Błagam zacznijcie szkolić pracowników bo nie da się u was nic kupić a człowiek naprawdę bardzo by chciał!!!!!
Pracowałam w MM Rzeszów i nikomu nie polecam. Od października 2016 roku dyrektor dał podwyżkę na 2200 brutto. Pierwsza podwyżka bo najniższa krajowa wzrosła. Dyrektor udziałowiec i jako jedyny z wszystkich dyrektorów nie chciał dać podwyżki bo po co przecież w Rzeszowie jest dużo osób które chcą pracować za najniższą krajową. Na premiach oszukuje nie wypłaca patrzy tylko gdzie tu się czepić i nie wypłacić tak jak pisałam jest udziałowcem i gdzie zabierze to mu w kieszeni zostaje. Każą wciskać gwarancje PS Orange i jeszcze 15 innych tabelek gdzie jedna wyklucza drugą, raz na kwartał tajemniczy klient który jest nie obiektywny i przez niego się traci wszystkie premie których i tak nie ma i mało tego dostaje się naganę!!! Zastępca dyrektora jeszcze gorszy niż dyrektor nic nie robi tylko się czepia i straszy. Nikomu nie polecam wypłaty najniższe wśród konkurencyjnych firm, większość starszych pracowników się pozwalniało zostali tylko młodzi którzy jeszcze nie wiedzą co ich czeka bo na obiecali im góry złota
Ja hodzę do szkoły niedaleko tego sklepu i z tego,co wiem jest on jedyny w swym rodzaju.Mam taką ptrośbę.Bo EWy macie tam takie płytki mini DVD-RW firmy SOBNY. Zbieram takie.Czy mogłaby Pani pójść do MediaMarktu,wziąć jdną płytkę i zanieść jutro do mojej szkoły przed ósmąś do sali K5?KJeśli tak to prosze dać mi znać,a jeśli nie to też.Podpowiem,że siedze tuż koło biurka.
a kto tam jest teraz zastępcą? z ciekawości pytam bo kiedyś tam pracowałem
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Media Markt?
Zobacz opinie na temat firmy Media Markt tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Media Markt?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!