Opinie o Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm
Usługi hotelarskie dla firm Kraków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o. w Kraków

Recepcjonistka

Pracuję w Hotelu Felix** od dłuższego czasu i jestem zadowolona. Praca zmianowa, elastyczny grafik, umowa o pracę, karta Multisport, młody, dynamiczny i wspierający się zespół. Nie rozumiem tych negatywnych opinii.

Wojciech
Pracownik
@Recepcjonistka

Potwierdzam działalność PUHiT Kraków – to spółka samorządowa z kilkoma działami, każdy z własnym kierownictwem o zróżnicowanym pochodzeniu i sposobie kierowania. Ogólnie praca jest spokojna, stabilna, zapewniająca pełne świadczenia socjalne i terminowe wypłaty – dla mnie osobiscie jest to najważniejsze.

Zadowolony
Pracownik

Pracuję w Firmie PUHiT od kilku lat i nie zgadzam się z negatywnymi opiniami, starzy pracownicy pracują w tej firmie nawet po kilkadziesiąt lat, gdyby było tak strasznie dawno zmieniliby pracę. Pracowałem wcześniej w innych obiektach i mam porównanie. W firmie PUHiT jak nigdzie indziej nie spotkałem się z takim brakiem szacunku niektórych osób do pracy, kierownictwo z szacunkiem traktuje Pracowników. Ludzie mają same oczekiwania,chcą wysokich zarobków nie dając nic w zamian, brak jakiegokolwiek zaangażowania z ich strony, obiekty dobrze zarządzane i bardzo uprzejmy Prezes Spółki, który zawsze z szacunkiem podchodzi do każdego pracownika.

Pracownica Nowy wpis
Pracownik

W końcu coś ruszyło w dobrym kierunku jeśli chodzi o czystość na obiekcie. Przyjęli kompetentna osobę na odpowiednie stanowisko. Gdzie rozumie i umie rozmawiać z pracownikami (pokojowymi). Co w danym pokoju trzeba „poprawić”. A nie jak do tej pory tylko krzyki i przekleństwa. No cóż, miejmy nadzieje ze atmosfera zmieni się na lepsze.

Pokojowa Nowy wpis
Pracownik
@Pracownica

Dobrze , że przyjęli tego kierownika parę lat temu bo co nowe osoby wysokich stanowiskach to o robocie nic nie wiedzą .

pokojowa Nowy wpis
Pracownik

Mimo, że wcześniej były pewne krytyki co do atmosfery, teraz widzę, że coś się rusza. Ostatnio mieliśmy spotkanie z dyrektorem, który wydaje się ogarnięty i chce coś zmienić. Zauważyłam, że chodzi po pokojach i zaczyna miec pojecie o aktualnej sytuacji, więc może coś się wykręci. Ciekawe, czy to w końcu poprawi naszą sytuację.

1
Recepcjonistka

Pracuję w Hotelu Felix** od dłuższego czasu i jestem zadowolona. Praca zmianowa, elastyczny grafik, umowa o pracę, karta Multisport, młody, dynamiczny i wspierający się zespół. Nie rozumiem tych negatywnych opinii.

Wojciech
Inne
@Recepcjonistka

Dzięki za opinię. Jesteś pozytywnie nastawiona do zatrudnienia i chwalisz firmę. Wspominasz o elastycznym grafiku, więc chciałbym dowiedzieć się, czy także studenci mogą liczyć na zatrudnienie i łączyć pracę z nauką?

Zastraszona@
Kandydat
 Pytanie
@Recepcjonistka

Czy nadal pracujesz wtej firmie? Szukaja recepcjonistow. Nie wiem co i jak

Wojciech Nowy wpis
Pracownik
@Recepcjonistka

Potwierdzam działalność PUHiT Kraków – to spółka samorządowa z kilkoma działami, każdy z własnym kierownictwem o zróżnicowanym pochodzeniu i sposobie kierowania. Ogólnie praca jest spokojna, stabilna, zapewniająca pełne świadczenia socjalne i terminowe wypłaty – dla mnie osobiscie jest to najważniejsze.

Zadowolony
Pracownik

Pracuję w Firmie PUHiT od kilku lat i nie zgadzam się z negatywnymi opiniami, starzy pracownicy pracują w tej firmie nawet po kilkadziesiąt lat, gdyby było tak strasznie dawno zmieniliby pracę. Pracowałem wcześniej w innych obiektach i mam porównanie. W firmie PUHiT jak nigdzie indziej nie spotkałem się z takim brakiem szacunku niektórych osób do pracy, kierownictwo z szacunkiem traktuje Pracowników. Ludzie mają same oczekiwania,chcą wysokich zarobków nie dając nic w zamian, brak jakiegokolwiek zaangażowania z ich strony, obiekty dobrze zarządzane i bardzo uprzejmy Prezes Spółki, który zawsze z szacunkiem podchodzi do każdego pracownika.

Administrator

Zainteresowała mnie oferta pracy w firmie Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o. jako Recepcjonistka / Recepcjonista. Czy wiecie coś więcej na jej temat? Warto aplikować?

Zastraszona@
Były pracownik
@Administrator

Kobieto, wszędzie tylko nie ta firma :(

Renata
Inne
@Zastraszona@

Dlaczego tak uważasz? Rozwiniesz to?

Wanda
Inne

Przykro się czyta takie opinie. Coś może się poprawiło? Atmosfera albo wynagrodzenie? Czy nadal jest kiepsko i biednie?

Morty
Były pracownik

Zupełny brak szacunku względem pracowników. Nowy "kierownik" niczego nie ogarnia, za jego ciągłe błędy świecą oczami pracownicy. Wszędzie liczą układy i znajomości, zamiast kompetencji. W Felixie bród, smród, wieczne awarie i usterki za które obrywa recepcjonista. Pensja śmieszna a pracy ogrom. Zarząd jest niegospodarny i polityczny. Zdecydowanie odradzam pracę w tym miejscu. Moim zdaniem niedługo pociągną, czego z resztą serdecznie im życzę.

Marta
Inne

@Krak a nikt nie próbował się sprzeciwić temu zarządowi?

2
Zastraszona@
Były pracownik
@Marta

Ci co probowali juz tam nie pracują...

Klient dlugoletni
Inne
@Zastraszona@

A moze jakas prasa, telewizja pomoglaby tym pracownikom. Obsluga w Hotelu Grant tak profesjonalna. Tak walcza o klienta, z usmiechem na twarzy.

Emeryt/emerytka
Były pracownik

Ludzie, robcie cos z ta firma, z tymi ludzmi "rzadzacymi".... Przeciez... Szkoda Was!!! Tyle lat na rynku... Tak bylo pieknie.... Rozni byli "rzadzacy"... Ale teraz, to prawdziwa porazka!!! Ludzi, ktorzy sa stworzeni do dzialan...ale na swoją korzyść! Uklady, ukladziki, znajomi, znajomosci! Catering, to jeden harmider i chaos... Grand taki byl pozytywny, teraz pokoje puste....nie ma kto pracowac... Pracują tam z przymusu, nie jak za dawnej pani kierownik z radoscia! Choc obecny kierownik bardzooo by chcial dzialac, ale "rzadzacy" maja inne wizje. Felek... Takie mial pozytywne opinie, tyle grup z różnych stron świata.... A teraz...brod, smród i ubóstwo... Szczury wędrują korytarzem /część pracownicza/, prusaki... Kierownik, ktory nie daje rady... Łapie dziesięć srok za ogon. Starzy pracownicy,,sa jak parobki... Pensje glodowe... Znajomi... Stawki.. Jak z kosmosu.. Rodo, nie wolno mowic, a sami kłapią, że za tyle i tyle to by nie pracowali! Nie łatwo się domyśleć... Co i jak. Pojdziesz na piwo, i wszędzie mozna się nasluchac! Ludzie walczcie! Nie dajcie sie! Jeszcze będzie pieknie! Trzymam za was kciuki.

Pracownik
Pracownik

Ludzie zwalniali dyscyplinarnie i to masowo, żeby ich miejsce mogły zająć święte krowy. Niezależnie czy pracujesz tu miesiąc, 5 lat czy 30 lat, zarząd już dawno ma ludzi na Twoje miejsce jeżeli to ciepła posadka. Nie zwolnisz się sam, już oni na ciebie coś znajdą. Wszystkie drzwi w biurowcu pozamykane i na próżno szukać już jakichkolwiek pozytywów. Nowe szefostwo potrafiło z łatwością rozłożyć przedsiębiorstwo utrzymujące się na rynku od dekad. Tylko czekać aż biurowce i obiekty zostaną sprzedane za grosze, komu trzeba.

Michał
Inne

Jak właśnie przedsiębiorstwo radzi sobie z pandemią ?

Jankowicz
Pracownik
@Michał

My dobrze gorzej wy :) a na YouTube wszystko ląduje :) prze to wszyscy profesionaliści :)

...
Pracownik

(usunięte przez administratora) wszechobecna kontrola, podejrzenia i uświadamiane pracownika jak niewiele znaczy.

Wiki
Inne

Jak sobie radzicie teraz kiedy pandemia tak mocno ograniczyła działalność? Taką miałam ochotę starać się o pracę w firmie bo słyszałam dobre opinie ale teraz to pewnie nierealne?

~M.
Były pracownik

Nie pracowałam w hotelu Felix długo, jednak wystarczająco żeby wyrobić sobie zdanie. Nie przedłużono mi umowy mimo wcześniejszych zapewnień, praktycznie do ostatniego dnia. Zarobki bardzo słabe jak na ilość pracy do wykonania. Recepcjonista w hotelu jest też elektrykiem, hydraulikiem, ochroniarzem, księgowym, bankierem, monterem, telefonem zaufania dla gastronomii, workiem do bicia dla kierownika i asystentki. Trafiłam do firmy w okresie "wielkiej czystki". Pracownicy pracujący wiele lat zostali zwolnieni - nie przedłużone umowy, mniej bądź bardziej polubowne formy, jednak z wielkim hukiem. Wszystkie osoby z ogromną wiedzą i ambicjami zostały zwolnione, bo stały się zagrożeniem dla nowego zarządu. Na ich miejsce przyszły osoby niekompetentne, których osobiście spodziewać bym się mogła w sklepie monopolowym. Firma bardzo polityczna, jeżeli nie jesteś miłośnikiem PISu prędzej czy później zostaniesz zwolniony. Szczucie pracowników na siebie, plotki rozgłaszane przez osoby na wyższych szczeblach to codzienność. W Felix pracowałam trzy miesiące i o trzy za długo.

Roxy

No cóż... Pracuje tu wiele wspaniałych i pomocnych osób, jednak ogólnie atmosfera beznadziejna. Ludzie są zastraszeni, szykanowani, napuszczani na siebie nawzajem. Komisje, kontrole, raporty, notatki, wszechobecna podejrzliwość i szukanie ukrytych wrogów to podstawowe elementy zarządzania. Recepcjonista sam na zmianie nocnej musi zająć się gośćmi hotelowymi, ogarnąć lumpiarnię, walczyć z wieszającym się programem, a często naprawiać usterki. Powodów do zadowolenia niewiele. Umowa o pracę i multisport nie wynagrodzi zszarpanych nerwów. Ogólnie nie polecam

Makaronik

RECEPCJA. Duża rotacja. Ludzie wolą odejść do mniej wymagającej pracy za większe pieniądze. Kobiety wolą zajść w ciążę wcześniej niż miały w planach, żeby zachować pensję i nie wegetować w nieprzyjemnej atmosferze. Starzy pracownicy nie są doceniani, wręcz przeciwnie. Nowi pracownicy narzekają na warunki i organizację. Zarządzanie hotelem o tej ilości miejsc noclegowych powinno być bardziej zorganizowane. Praca od pół roku w Felixie przypomina więzienie. Nie ma czasu na przypadające "15 minut" przerwy. Recepcjonista, zdany sam na siebie musi ogarniać tłumy ludzi i naprawiać psujący się sprzęt w obiekcie. Nikt nie czuje wsparcia ze strony kierowniczego szczebla. Praktykanci nie są zapoznawani z pracą w warunkach, z jakimi będą musieli się zmierzyć na początku ich pojedynczych zmian. Przewiduję szybki upadek Felixa.

3
anonim

(usunięte przez administratora)

max

Sorry, pomyliłem nazwę firmy. Moja opinia nie dotyczyła PUHiT hotel Felix w Krakowie.

Kasia
Inne

A możesz cos więcej o pracy w hotelu?

Krak

Fatalne warunki. Atmosfera w pracy beznadziejna... Było w miarę ok, ale po zmianie zarządu od 1.2019 masakra. Jeden mobbing i dręczenie pracowników. Wszyscy pozamykani i kompletnie przerażeni... Zarząd polityczny. Nigdy więcej w takiej firmie nie będę pracowała....

Kkm

Jestem po rozmowie o prace na kucharza żenada z tak slabymi zarobkami na kuchni to sie nigdzie nie spotkalem

Zostaw merytoryczną opinię o Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 8 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Fatimska 41 A
    31-831 Kraków
  • NIP: 6750002302 REGON: 63147 KRS: 0000300761
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków w Krakowie Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii