Jak się pracuje w Gallup Polska Ruda Śląska? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Gallup Polska Ruda Śląska, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Gallup Polska jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze pytania nt. pracy w Gallup Polska w Ruda Śląska

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Jak sie pracuje na infolini obslugowej w Sosnowcu? Widziałam ogłoszenie i zastanawiam się czy warto składać cv. Będę wdzięczna za odpowiedz :)

Czips
Pracownik
@Zainteresowana

Na gazie w miarę ok :)

Rafi
Pracownik
 Pytanie

Wielmożna kadro, kiedy podwyżki również dla nas, nie tylko dla tych wyżej? Tak trudno dać każdemu zwykle 50 groszy do produktywności? Kasa za produktywność i frekfencjs nie zmienila się już od kilku lat! Nie widzicie ile wszystko kosztuje, czy sie mamy zbuntowac w jakis poniedziałek i olac sł? To MY na niego pracujemy, przypomne

Jo
Pracownik
@Rafi

Czekamy!!! Kadra dostała! W normalnych firmach też! Tak samo jak tam medicover jest po 30 zł a nie 90!

Egzekutia
Były pracownik
 Pytanie

Nie wiem gdzie miałabym zacząć, ale może słowem alertu zacznę od: NIE PAKUJ SIĘ DO TEJ FIRMY NAWET NA SEKUNDĘ, JEŚLI MOŻESZ. W Gallupie (Ruda Śląska choć podejrzewam że wszędzie) jedyne czego się naprawdę dowiesz, to na jakie warunki nigdy nie powinno się zgadzać. Skoro ryba psuje się od głowy, to zaczniemy od tej która ma najmniej włosów. Niejednokrotnie usłyszałam mało pochlebne komentarze na temat "nastawienia" jakim uraczone były kobiety na stanowiskach kierowniczych w trakcie "rozmowy" z x. Niektórzy by powiedzieli że to szowinizm, ale dla mnie to rebus. Warzywo bulwiaste, pięć liter, zaczyna się na B, kończy na K - powodzenia! Rolą dyrektora jest podejmowanie akcji zwiększających marżę, niestety nikim innym jak wyzyskiwaczem jest ten, kto robi to uwłaczając ludziom. Sprawdzasz się? To fajnie - mamy dla Ciebie dodatkowe zadania i brak dodatkowego wynagrodzenia. Dział rekrutacji. Jeżeli pogłoski na temat zarobków najbardziej zaangażowanego pracownika tam są prawdziwie, to wolałabym pracować w kopalniach kobaltu, niż się znaleźć w tym położeniu. Bo to robienie przynajmniej 200% normy i czasu etatowego za grosze. "Liderzy" czy "Koordynatorzy" to taka trochę niejednorodna kasta. Większość z nich jest przeciętnie inteligentna, ale wykonują jakieś minimum. Co prawda łamiąc na co drugim kroku pracowniczy savoir vivre, ale nie pracują przecież w normalnej firmie, więc jak mają się "normalnie" zachowywać. Przychodzi mi do głowy taka jedna, płomiennowłosa. Mogłaby tłumić spartańskie powstanie. Na całe szczęście znalazł się jeden człowiek, który zareagował jak należy (degradując ją), choć na chwile wyciągając twarz gallupa z glinianego dna do hypolimnionu. Znam też takie przypadki, gdzie konsultant nie dostał awansu, ponieważ jego przełożonemu nie pasowało to, że miałby na chwilę zostać bez pracownika, którego brak mogłaby osoba znieść. Pracownik ów dobry był, nie ma co, ale żeby komuś podciąć skrzydła tylko ze względu na własne lenistwo - tragedia. Zwłaszcza, że awans w strukturach tej samej firmy. Ta sama osoba następnie osobie Y, chciała dołożyć dodatkowo 3h pracy do swoich już 8h (to dla mniej bystrych jest 11h) nie oferując żadnego dodatku za ten czasXD A nawet osoba nie była przełożoną Y. Jak się do kadr trzeba o coś zwrócić, to lepiej nie, bo jeszcze się na własne oczy zobaczy, jaki to ból być przybitym do krzyża - sami męczennicyXD Rozsierdzenie i apatie widać na każdym kroku i to w każdej dziedzinie pracy. W efekcie pracownik czuje się jak jakiś niechciany burek, paradoksalnie będąc przecież fundamentem firmy. Są tam też osoby w porządku, ale co z tego, skoro są instytucjonalnie udupione i niewychowane przez zakład, a więc zrobią Ci to samo co reszta, tylko może poczujesz się z tym choć trochę mniej źle. Serdecznie Wam tej firmy nie polecam. Ja pracowałam tam na studiach i może taki układ jest w miarę znośny, ale jeśli ktoś szuka "godziwej" pracy - nie te drzwi.

Roger
Pracownik
 Pytanie
@Egzekutia

Wreszcie opinia która trzyma się jakiegoś poziomu. Pracuję już prawie rok, akurat w Częstochowie i poziom mniej więcej porównywalny - większość liderów w miarę spoko, ale są też tacy co mają wywalone na wszystko byleby odwalić 8godzin - jeśli już biorą odpowiedzialność za cokolwiek to łaskawie mogliby chociaż odpisać na smsa po pracy jeśli sami oczekują od Nas tego samego. Ale jak pisałem większość w porządku i idą na rękę. Na plus na pewno kierownik który czasem wyłania się z pieczary, wszystko idzie załatwić, wszystko wie i widać że jeszcze go nie przeżarło corpo - chłop chyba nie ma życia prywatnego bo siedzi w tej robocie całymi dniami, a jak ma to współczuję. Pieniądze oczywiście minimum, premie trzeba wyszarpywać wręcz z gardła, przelewy standardowo spóźnione. Kadry - #mojboże. Nie oczekuje nawet odebrania telefonu ( po co on w ogóle jest XD ), ale na jakiekolwiek sprawy kadrowe trza czekać z miesiąc - zaświadczenie o zarobkach? Zapomnij. Na pewno duży minus tego miejsca. Podsumowując - 6/10. Jako praca stała raczej nie polecam, umów o pracę nie ma a jak są to oczywiście najniższa krajowa. Dla studenta uczniaka w miarę ok. Minusem na pewno brak stałości - projekt może Ci się zmieniać kilka razy w roku, to akurat najgorsze.

Chorzów
Były pracownik
 Pytanie

Chciałbym ze swojej strony dodać ze wszystko co prawdziwe o tej firmie już zostało tu napisane, oczywiście mówię o wszystkich negatywnych opiniach, zastanawiam się nad pozytywami i wiecie co wam powiem? Ciężko mi jakieś znaleźć, konsultanci wykonują kawał lwiej pracy a w zamian słyszą tylko więcej i więcej i słabe wyniki, jakieś śmieszne konkursiki to sobie kadra może w swoją czarna otchłań wsadzić. Konsultanci tak mało zarabiają ze kradną innym jedzenie, już mi kilka razy ktoś ukradł sałatkę, kanapki, nawet kupiłam jakies parówki po terminie i też je ktoś ukradł z lodówki, nie zdziwiłabym się jakby to był ktoś z mało zarabiających TLi, szkoda mi tych ludzi którzy walczą z klientami o każdego leada i tak naprawdę nic z tego nie mają. Słabe, jeśli ktoś ma szansę dostać pracę za minimum krajowe ja umowę zlecenie czy UoP to niech się trzyma od tej firmy z daleka.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

2 pytania i pani przez 20 min opisywała stanowisko prace itp

Pytania

doświadczenie z klientami, dlaczego ta firma

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Prądownik
Pracownik
 Pytanie

Czy tylko we wszystkich innych firmach są podwyżki poza gallupem? Czy tu tylko dla wyzszych sfer, bo podobno ci lepsi stanowiskiem niemałe dostali, w przeciwieństwie do nas, robaczków z lini? Przez ostatnie 3 lata stawka za produktywność nie wzrosła ani o grosz, za frekfencje tak samo. Stawki podnoszą jedynie jak wzrasta minimalna i stawka za zlecenie, ewentualnie jak grozi im kara i mamy walic po 10h zeby zrobic sl. To dostajemy o 50 groszy więcej ???? Ankiety pracownicze pojawiaja sie tylko jak jest jakaś afera na goworku. W innych firmach są co miesiąc + prywatna służba zdrowia dla pracowników i karnety medicover + multisport. A Gallup? Jest jak bardzo upośledzona korpo.

-
Pracownik
@Prądownik

Bo zarządzają nią upośledzeni ludzie.

Ptaszor
Pracownik
 Pytanie
@Prądownik

No właśnie kadro gdzie jakaś podwyżka też dla nas nie tylko dla was? Jesteśmy podludźmi?

merytorycznie
Pracownik
 Pytanie

Jeśli chcecie zobaczyć jak to jest być traktowanym przez pracodawcę jak (usunięte przez administratora) dwa razy to zapraszam do Gallupa. Nigdy i nigdzie nie znajdziecie większego braku szacunku do pracowników niż w tej firmie. Dosłownie każda porażka firmy, która jest spowodowana kompletnym brakiem organizacji i kompetencji ze strony zarządu i przełożonych, jest odbijana na pracownikach. Bodajże w listopadzie Gallup otrzymał od (usunięte przez administratora)400 tys. złotych kary za niewyrobienie parametrów, tj. odbieralność, czas rozmów, czas oczekiwania przez klienta, itd. Oczywiście wina za niewyrobienie parametrów leżała po stronie firmy, która próbuje jak najwięcej zarobić przy jak najmniejszym wysiłku. W jaki sposób? 1. Ruch podpina wyższe kolejki osobom, które nie mają zupełnie żadnych kompetencji z danego tematu (co nie jest ich winą, bo zwyczajnie nie mieli jeszcze szkolenia) byleby pozbyć się klientów w kolejce. Kiedy taka osoba przychodzi do kierownika po pomoc jest olewana lub spławiana z poleceniem umówienia call backa, czyli kontaktu zwrotnego do klienta, który prawdopodobnie nigdy się nie odbędzie, bo jest za mało pracowników do ich realizacji, ponieważ można to robić tylko w soboty na nadgodzinach, które nie są wliczane do ogólnej frekwencji ani nigdzie rejestrowane, więc to praktycznie praca na czarno. 2. Pracownicy są zmuszani przez zarząd do umówienia call backów nawet w tematach, z których mają kompetencje, byleby zbić ruch, nawet jeśli załatwienie sprawy klienta zajęłoby mniej czasu niż wykłócanie się z nim, że oddzwonimy do 48 godzin (co się nie zdarzy, bo zarząd od początku wie, że realizacja call backów będzie dopiero w sobotę, a jest poniedziałek). Jeśli próbujesz się sprzeciwić to wchodzą na twój pulpit zdalnie i nie pozwalają ci wykonywać pracy oraz zasypują ciągłymi wiadomościami na czacie, co uniemożliwia jakiekolwiek skupienie i podchodzi pod nękanie. 3. Od pracowników wymagane jest wyrobienie nierealnych do osiągnięcia parametrów, np. średni czas rozmowy trwający maksymalnie 5:30, inaczej cała twoja premia za leadowanie, które o ironio, znacznie wydłuża czas rozmowy (oraz jest obowiązkowe, bo inaczej czeka cię zwolnienie) jest zabierana. W skrócie pracownicy ze zdrowym porządnym podejściem, którzy chcą przyłożyć się do swojej pracy i kompleksowo obsłużyć klienta (a zrobienie tego w tak krótkim czasie jest niemożliwe),(usunięte przez administratora) 4. Pracownikom zabierana jest coraz większa ilość przywilejów, których i tak nigdy nie było za wiele, żeby byli jeszcze bardziej przemęczeni i mieli jeszcze mniej czasu na odpoczynek, a bardziej się zaharowywali. Przykładowo dzisiaj usłyszeliśmy, że od teraz nasza zaoszczędzona przerwa nie będzie dłużej kumulowana, tylko będzie przepadała po danym dniu i rzekomo zostało to zrobione "w trosce o nasze zdrowie i samopoczucie" co jest najbardziej niedorzeczną rzeczą jaką w życiu usłyszałem i chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. W zamian otrzymaliśmy zawrotne 50 groszy za każdą nadprogramową godzinę, ale pod warunkiem, że zrobimy ich co najmniej 30.(usunięte przez administratora) 5. Każda premia tutaj to iluzja, bo są zabierane za najmniejsze pierdoły, np, jednominutowe spóźnienie (tak, zalogowanie się minutę za późno, bo akurat system się zaciął). Premia frekwencyjna jest wypłacana od 96% frekwencji, której nigdy nie osiągniecie, ponieważ Gallup pod przymusem zwalnia do domu połowę pracowników w momencie, kiedy jest mały ruch na linii, a następnie nie daje możliwości tego odrobienia. (usunięte przez administratora) 6. Pracownicy muszą przechodzić ciągłe obowiązkowe szkolenia z ogromnego zakresu wiedzy, a nie dostają za to żadnej podwyżki i zarabiają dokładnie tyle ile pracownicy o najniższych kompetencjach, którzy odbierają jedno połączenie na godzinę. Niby zwiększają ci dodatek frekwencyjny, o którym pisałem wyżej, że jest nierealny do osiągnięcia, np. o całe 0,2%, co jest śmieszne. Takich przykładów można by podać jeszcze bardzo wiele, ale nie wiem czy jest jeszcze tego sens. Chyba sami widzicie jakie podejście ma kierownictwo do swoich pracowników, bez których ta infolinia by istniała, bo sami przełożeni potrafią nie znać procedur i nie mają pojęcia jak w rzeczywistości wygląda obsługa klienta. Gallup to bardzo toksyczne i stresujące miejsce pracy, pozbawione szacunku i sprawiedliwości do pracowników, organizacji pracy, kompetentnych przełożonych i porządnej płacy. Zdecydowanie omijać szerokim łukiem, nie warto zachodu. Chyba, że chcesz zarabiać najniższą krajową w niepełnym wymiarze godzin i dostać załamania psychicznego. Wspominałem o kierownikach stosujących (usunięte przez administratora) Miłej pracy.

3
Qaz
Pracownik
@merytorycznie

Zgadzam się z każdym zdaniem. Dodam jeszcze do kilku punktów: 1. Ludzie z podpiętymi kolejkami zaczynają przekierowywać połączenia gdziekolwiek, bo nie dają sobie rady z klientami, którzy krążą po całej infolinii i zajmują jeszcze więcej czasu. Za to osoby które obsługują umowy mają je odpięte, bo zbijają kolejkę na mikro albo MSP. 2. Według procedury mamy informować klientów że oddzwonimy do 1 dnia roboczego, a mija tydzień, ludzie dzwonią ponownie. Kontakt dalej nie jest wykonany, bo nie ma oddzielnej grupy do cb. Są ściągani ludzie z linii do realizacji, ale tylko wtedy gdy nie ma ruchu (zapraszamy na dodatkowy dzień pracy w sobotę, bo nie będziemy tracić parametrów w tygodniu) 3. System premiowy nie zachęca do pracy, kwoty są niskie i nigdy nie wiesz kiedy ci wszystkiego nie zabiorą. Jedynie dodatek frekwencyjny rośnie ze stażem, ale dalej są to niewielkie kwoty, które mogą ci zabrać bo wyrzucą cię do domu podczas jednego dnia bezruchu. 4. Gromadzenie przerwy to była jedna z niewielu zalet tej pracy. Gdy czuję się lepiej mogę zaoszczędzić kilka minut na gorsze dni. Za to przerwa ludzi z innych stanowisk nie jest w żaden sposób rozliczana. Są stworzone jeszcze większe różnice między pracownikami z linii, a wszystkimi "ponad". 5. Komputery losowo wyłączają się w nocy, przychodząc na kolejny dzień 10 minut przed pracą możesz mieć spóźnienie, bo akurat komputer nie zdążył się włączyć. Dodatkowo nie ma żadnego czasu aby zapoznać się ze zmienianymi procedurami, bo od razu po włączeniu programów trzeba odbierać telefony. Podsumowując: całkowita dezorganizacja i zrzucanie winy za wszystko na konsultantów

Pitu pitu
Pracownik
@merytorycznie

Nie wspomniano jeszcze o awansach bez oficjalnej rekrutacji. No teraz zespół jakości powiększył się o dwie osoby ( bez rekrutacji w której mogliby wziąć udział zainteresowani tak jak to było za pierwszym razem) które zostały wybrane nie wiadomo pod jakim względem.... I tylko z jednej, ulubionej lokalizacji czyli Chorzowa. Szkoda słów...

Vvv
Pracownik
 Pytanie
@Qaz

4. Gromadzenie przerwy to była jedna z niewielu zalet tej pracy. Gdy czuję się lepiej mogę zaoszczędzić kilka minut na gorsze dni. Za to przerwa ludzi z innych stanowisk nie jest w żaden sposób rozliczana. Są stworzone jeszcze większe różnice między pracownikami z linii, a wszystkimi "ponad". _________________________________________________________________________________ Bzdura! To powinno być zniesione już dawno, tak jak na innych projektach. Jak jednego dnia na autobus przyjdziesz godzinę wcześniej, to przez kolejny tydzień możesz się spóźniać 10 minut? Poza tym kadra musi zaplanować konkretną obsadę na konkretny dzień. Jeśli ostatniego dnia 3/4 ludzi weźmie "zaległe" przerwy, to całe planowanie się rozwali. Pomyśl trochę, zamiast używać argumentów niczym 13-letnie niedorozwinięte dziecko. Poza tym Gallup to nie tylko Tauron. Źle ci? Idź na sprzedaż.

1
Hahaha
Pracownik
 Pytanie
@Vvv

No ja widzę, że twój poziom merytoryki jest na podobnym poziomie co wasze procedury, czyli piszecie coś czego sami nie rozumiecie,jak chcesz rozmawiać o 13 letnich niedorozwiniętych dzieciach to sugeruje stanąć przed lustrem, wycisnąć pryszcze i zacząć swój monolog. Przerwa się kumulowala, spóźnienie do pracy to nie przerwa, tylko nadal spóźnienie, a poza tym jak wytłumaczysz sytuację w której ludzie z ruchu piszą że przerwa tylko za ich zgoda i bezczelnie znika przerwa w programie, lub potrafią Ci wejść na pulpit i zmienić status z przerwy na gotowy do pracy i nie interesuje ich to że nawet Cię nie ma przy komputerze, a sama zgodę wyślą Ci 10 minut przed końcem pracy, dalej chcesz rozmawiać? Więc przestań s*ać tęcza tylko zejdź na ziemię, strzel się w pysk i nie wybielaj g*wna które się już wylało.

Qaz
Pracownik
@Vvv

Takim słownictwem ty pokazujesz swój poziom. Żeby włączyć przerwę musisz być w pracy, więc spóźnień to nie pokrywa. Wystarczyło wprowadzić ograniczenie co do ilości gromadzonej przerwy

K
Pracownik
@Pitu pitu

Trójka weryfikatorów to starzy przyjaciele, wiec po co robić konkurs jak można polecić kolegę czy koleżankę na stanowisko weryfikatora xD

Tak!
Pracownik
@K

Dokaldnie tak to wyglada. Zawsze były konkursy na każde stanowisko a teraz kolesiowstwo. Słabe!!!!!!

Olaf
Były pracownik
 Pytanie
@Tak!

Dziewczyna znała pytania, wzory i działania do wyliczenia jakie będą na rozmowie rekrutacyjnej i taka osoba po roku czasu na infolini ma być jakimkolwiek autorytetem dla innych? Odpowiedzcie sami.

XD
Były pracownik
@merytorycznie

prwade powiedzial

Lokaty
Pracownik
 Pytanie
@Pitu pitu

Tak jak za pierwszym razem? Chyba jesteś niedoinformowany, a powinieneś/powinnaś jeżeli już się wypowiadasz w tym temacie. Rekrutacja się odbyła, więc czemu nie składałaś/składałeś cv? Żal (usunięte przez administratora) ściska i tyle w temacie. Ponadto jeżeli uważasz że osoby składające cv na stanowisko weryfikatora znali pytania (w tym trójka najlepszych przyjaciół) to dlaczego jedna z tych przyjaciół na początku nie dostała stanowiska? Aby dostać awans trzeba się wykazać i brać udział w jakichkolwiek rekrutacjach, a nie siedzieć na go worku i wylewać swoje żale. Życzę Ci odwagi abyś następnym razem złożył/złożyła CV i zmierzyć się z rozmową kwalifikacyjną. Co jak co, ale osoby na wspomnianym stanowisku są odpowiednimi kandydatami na to stanowisko. A jeśli przeszkadzają Ci ich reklamacje to trochę samozaparcia i przyłożenia się do swojej wykonywanej pracy.

1
Skończ żartować
Pracownik
 Pytanie
@Lokaty

Tak jak wcześniej, używasz tego co masz w głowie przy pisaniu komentarza czy bezmyślnie naciskasz na literki? Jedyna odpowiednią osobą na swoim stanowisku w tej firmie to pani sprzątaczka

XDD
Pracownik
 Pytanie
@Skończ żartować

A jakieś argumenty?

Lisek 22
Były pracownik
@merytorycznie

Wszystko to co jest napisane to prawda, trudno jest znaleźć dla siebie kilka sekund żeby nie było pretensji że dlaczego nie odbierasz bo jesteś na służbowym, pracownicy z podstawowych kolejek faktycznie nie robią nic oprócz gapienia się w telefon ,za to pracowników z większym stażem zagania się do roboty jak (usunięte przez administratora) zero poszanowania dla człowieka i zero zrozumienia,z łaską po 3 tygodniach czekania dają zgodę na wolny dzień a w końcu jest to umowa zlecenie a nie o pracę, zarobki są dobre dopóki jest podatek zero,po utracie tej możliwości dostaję 2000 niecałe na konto a wymagania jakby płacili kilkanaście tysięcy, niczego nie można oczekiwać poza pretensjami tl że dlaczego nie zebrałeś Lida na energię albo dlaczego rozmawiasz skoro masz zbierać call backi , reklamacje za wszystko i o wszystko ,że źle opisane,że powiedziałeś sekundke,że nie ma jak sprawdzić w systemie bo akurat się zawiesza,że nie oddzwoniłem bo nie wyświetla się numer klienta a połączenie spadło, cokolwiek się stanie twoja wina,za to nagroda jest tylko dla tl wyższe premie, stanowiska po znajomości i tak dalej, czas pomyśleć o zmianie na stanowiskach kadry bo to ich wina że dochodzi do tego, idźcie do domu,za chwilę ruch, ludzie którzy dojeżdżają z daleka jadą czasem po to żeby za 3 godziny wracać ale jak się coś powie to wypowiedzenie umowy

Anonim
Pracownik
 Pytanie
@Lokaty

Kiedy odbyła się rekrutacja?

Pracownik
Pracownik
@merytorycznie

Trafne podsumowanie naszej pracy a dodatek za nadgodziny od 0,10 do 0,50 uzależnione od ilości nadgodzin to zwykłe poniżenie pracownika mogę zapłacić pomysłodawczyni nawet te 0,50 zł BRUTTO bo to istotne i niech za mnie zrobi te 30 nadgodzin

Krystyna z gazowni
Pracownik
@merytorycznie

Potwierdzam to wszystko, u nas narzucono czas rozmowy na 3min i 15s gdzie zmiana systemów w całej Polsce. Klienta można szukać dokładnie w 5 systemach które się zawieszają, w każdym jest inne saldo do zapłaty, a to tylko część wymagań. Masakra

Xd
Pracownik
@Lokaty

Na dziesiątki osób startujących na weryfikatora wygrywa trójeczka przyjaciół, No rzeczywiście musieli się wykazać,

Śmieszne
Pracownik
@Lokaty

Wszystko fajnie tylko, że jeśli faktycznie byłyby to odpowiednie osoby ma stanowisku to nie byłoby konieczności wyjaśniania negatywnych ocen z rozmów, rozumiem gdyby to konsultanci marudzili ale doszlo do tego, że juz nawet TL się wykłóca o oceny i mie zgadza się z nimi. Ujemne punkty za tagowanie w momencie kiedy nie ma tagów pasujących do tematu rozmowy, i najlepsze reklamację jakie są "błędy gramatyczne", "szumy w tle" (tak jakby to była nasza wina, że pracujemy w biurze razem z innymi i mimo chodem jest głośno :)), "płynność wypowiedzi" (bo rozmawiając przez 8h nie masz prawa się zająknąć czy zapomnieć słowa na języku). Jak to ktoś ładnie określił "nowe to czyste służbistki". Także podsumowując gdyby były odpowiednimi osobami na stanowisku nie trzebaby było codziennie chodzić, odsłuchiwać rozmów i pisać do weryfikatorów o wyjaśnienie negatywnej opinii i minusowych punktów :)

1
hehe
Pracownik
@Śmieszne

Całkowicie się zgadzam z tą opinią

Xd
Pracownik
@Śmieszne

Zapytasz klienta czy by powtórzył numer, to ci napiszą „zmuszanie klienta do powtarzania”, piszą nawet takie głupoty jak raz lekko zachrypniesz , ewidentnie robią sobie z nas jaja i mają ubaw. Teamleaderzy rozkładają ręce bo sami siedzieli na infolinii i wiedzą ze to są normalne sprawy w pracy na słuchawce, a one udawają wielkich audytorów jakości, dlatego starzy konsultanci sie zwalniają.

Beka z tej firmy
Pracownik
 Pytanie
@Śmieszne

Szumy w tle? Proszę cię, to jeszcze nic. Znam osoby, które dostały minusowe punkty z audytu za "stukanie w klawiaturę" czy "głos innego konsultanta w tle" albo co najlepsze *uwaga werble* "za głośne oddychanie" XDDDDD

K. G.
Pracownik
@Beka z tej firmy

Raz przyszłam do weryfikatorki się coś zapytać to się jąkała i sepleniła (chyba z stresu), a potem dała mi ocenę minusową za płynność wypowiedzi.

Dg
Pracownik
@Śmieszne

Przecież zasady oceniania są ogólnodostępne i nie są wymysłem weryfikatorów.... Każdy chyba czytał za co może dostać minusowe punkty. Macie to wypisane i jest narzucone przez tauron. Słyszę niestety jak ludzie rozmawiają z klientem.... Nie dziwię się że mają niskie oceny... Za bylejakość nikt Was nie nagrodzi.

Jasne
Pracownik
 Pytanie
@Lokaty

Co ty w ogole gadasz skoro nie było żadnego ogłoszenia. Powiedz mi gdzie była informacja ze szukają weryfikatora? Bo ja nigdzie nie widziałem. Z dnia na dzień okazało się ze są dwie nowe weryfikatorki. No chyba ze w samym Chorzowie było ogłoszenie :) niestety w innych miejscowościach nie było słowa o tym ze kogoś szukają także nie pitol ze było ogłoszenie.

Hortex
Pracownik
@merytorycznie

Zgadzam się z tym coraz więcej obowiązków, mniej przywileji

Anonim
Pracownik
@Jasne

Nie było żadnej informacji na GP o tym że jest rekrutacja

Ohoho
Pracownik
@Anonim

Bo jej nie było... Znowu wcisnęli swoich ulubieńców na stanowiska po cichu. Nowe to ulubienice TL z Chorzowa. Jedna nawet nie obsługiwała wszystkich kolejek. Nie wiem czy pracuje chociaż rok. Druga to prawa ręka D.A. E.H. wróciła na stanowisko TL i już jakby nigdy nic się nie stało. Cicho sza... Szkoda słów na takie traktowanie długoletnich konsultantów we wszystkich lokalizacjach. Chorzów nie może być faworyzowany. Są też świetni konsultanci w innych lokalizacjach - lepsi.

2
J.L
Pracownik
@Ohoho

J.L nawet umów nie obsługuje bo jak była pomocą merytoryczna to nie ogarniała

7
Marzenka
Pracownik
@merytorycznie

Wszystko kłamstwa, najwidoczniej konkurencja opłaca trolli bo inaczej tych szkalujących opinii nie da się wytłumaczyć. Najlepsza firma na Śląsku i jedna z lepszych w Polsce i Europie. Bardzo wysokie zarobki w nowoczesnym budynku, praca łatwa i przyjemna. Jedyny minus to świadomość że internetowe anonimowe trolle uwzięły się i piszą bzdury. Serdecznie polecam a teraz wracam do kawusi i super miłych klientów.

Anonim
Pracownik
@Marzenka

"super miły klient", któremu powiedziano wczoraj ze ktoś do niego oddzwoni bo osoby bez kompetencji miały zbierac CB a potem miło informuje ze nikt nie zadzwonił o jest (usunięte przez administratora)

Masz mózg wypadł ci
Pracownik
 Pytanie
@Marzenka

Coś ci upadło droga marzenko, chyba że twój wpis jest ironiczny to ok rozumiem, najlepsza firma? Ty mówisz o galoopie czy o tauronie? Bo obie są siebie warte, jedni gorsi od drugich, a zamiast wziąć się za robotę to opłacają takich trolli jak ty co pisze pozytywne opinie bo najpewniej mają tylko kolejkę odczytów i mają czas napić się kawy kiedy inni nie mają czasu się po dopie podrapać, także marzenko weź się nie ośmieszaj i przepadnij bezpowrotnie.

Umrę ze smiechu
Pracownik
 Pytanie
@Marzenka

Bardzo wysokie zarobki? Najniższa krajowa to dla ciebie wysokie zarobki? Czy może te fikcyjne premie, które są zabieranie za każdą pierdołę byleby oszczędzić hajs na pracownikach? Praca łatwa? Przy tej ilości materiału do przyswojenia? Przyjemna? Kiedy musisz rozmawiać z tymi dzwoniącymi zwierzętami? Proszę powiedz, że napisałaś to sarkastycznie, bo jeśli nie to, chyba raczej ty jesteś opłacana XD

Marzeniusz
Pracownik
@Marzenka

Zgadzam się z Marzenka, w końcu siedzimy obok siebie, kiedy inni gadają my mamy czas na kawusie i tiktoka, a to że my mniej rozmawiamy to dlatego że jesteśmy nowymi pracownikami i TL chcą żebyśmy się oswoili z praca, TL mają indywidualne podejście do każdego w tej firmie, nie ma lepszej firmy od gallupa, przychodzisz na szkolenie 3 dni sielanka, potem infolinia i sielanka jak ci wpadnie więcej niż 3 połączenia na dzień to znaczy że coś jest nie tak, wtedy zgłaszasz awarie programu i sielanka, kasę dostaje taką samą jak ci którzy odbierają po 100+ połączeń i to ich boli że zarabiam tyle samo, minimalna krajowa jest ale do tego mam 1000+ za moje bobaski, zapomogę, licznik przedplatowy więc sobie poradzę, a wszystko jest możliwe dzieki TL, Tauronowi i naszemu kochanemu rządowi który podniósł nasza minimalna i daje na pieniążki na dzidziusie. Pozdrawiam serdecznie i nie wierzcie tym roszczeniowym pracownikom, którzy chcą zarabiać jak klasa średnia a nic od siebie nie dają

Anonim
Pracownik
 Pytanie
@Marzeniusz

Widzę Pisowca. Roszczeniowi pracownicy? Twoja wypowiedź sama sugeruje niesprawiedliwość tego kraju - inni odbierają połączenie za połączenie a ty jedno na 10 min i jesteśmy rozliczani tak samo. Brawo Ty. W takim razie co z tego, że ktoś ma 5 dzieci czy 1 - każdemu damy tylko 500 zł bo co to za różnica

Kucharz15
Pracownik
 Pytanie

Witam wszyscy jedziecie po E.H a może pora wsiąść się za A.B ile konsultantów z jego grupy chciało zmienić TLa hmm? Stary sknerus który tylko tabelki w exelu czyta moim zdaniem sie wypalił i nie nadaje się na to miejsce

1
Xd
Pracownik
@Kucharz15

Weryfikatorem jest osoba która nawet nie ma szkolenia z Msp. Powodzenia xd

Tauron
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam, na początku wszyscy są mili ale jak już swoje przerobisz to już wieczny problem o wszystko. Masz zapinkalać jak mały robocik podczas gdy TL’e siedzą na (usunięte przez administratora) i grają w gry albo co 50 min chodzą na papierosa.. ty masz przerwę wyliczoną i musisz zasuwać jak w zegarku ich to nie dotyczy jeszcze usłyszysz tekst ,, jak bedziesz na moim miejscu to będziesz się mógł opie*****ć” także no, zero szacunku do pracownika rzucanie przekleństwami na firmowym czacie bądź na messengerze. Jak chcesz spytać o pomoc to masz tylko dwóch spoko team liderów a do p. E.H. Nawet nie podchodź bo cie zabije wzrokiem no chyba, że jesteś jej pupilkiem to wtedy możesz wszystko a ona zrobi tak żeby to nie wyszło. W tej firmie czujesz się jakbyś tam siedział za kare przez ta negatywna atmosferę. Jak nie ma ruchu i nie jesteś potrzebny to wypad do domu no chyba oszalałeś, że będziemy Ci płacić gdy nie zsuwasz jak robocik. Oni sobie siedzą na (usunięte przez administratora) i pierdzą w stołki i mają gdzieś, że ty masz opłaty do zapłacenia i chcesz żyć normalnie… nie gdzie tam wypad do domu a jak będziesz potrzebny z racji ruchu np w pon to rób najlepiej 10/12 h, ciśnij te nadgodziny bo teraz se możesz odrobić to co ci ucieliśmy autentycznie takie były wysyłane wiadomość ,,teraz możecie sobie odrobić te ostatnie godziny”. Wymagania co do rozmów to też kosmos najlepiej jakbyś mówił jak robot, jak ci coś przerwie podczas rozmowy nie usłyszysz klienta i poprosił by powtórzył to masz minusa bo zmuszasz klienta do powtarzania xd śmiech na sali. Co do wypłat to każdy wie, że zawsze wysyłają na ostatni moment nieraz już nawet były po terminie no ale oni mogą. (usunięte przez administratora) na stanowiskach totalny, masa kurzu… może jeszcze my to mamy sprzątać? Rozumiem jakby każdy miał swoje stanowisko no ale jak siedzisz byle gdzie bo nie dają ci swojego miejsca z racji tego, że zatrudniają mase ludzi gdzie później i tak ucinają godziny bi ty jako stały pracownik nie będziesz szanowany. Ogromna rotacja ostatnio to co dwa tyg szkolenia bo przecież trzeba nabrać pełno ludzi żeby ich później puścić do domu no to jest świetny plan. DLATEGO UWAGA JEŻELI. SZANUJESZ SWOJE ZDROWIE PSYCHICZNE TO UCIEKAJ JAK NAJDALEJ ALBO PRZEPRACUJ KILKA MSC I SPADAJ BO NA DŁUŻSZĄ METE SIĘ WYKOŃCZYSZ!!!!

kkkkk
Były pracownik
@Tauron

Trafione w punkt! Trzymajcie się z dala od tej firmy.

Stefo
Pracownik
@Tauron

No trzeba dodać, że ciagle siedzi na tel albo gra w karty na kompie no i bym zapomniał chodzi na fajke co 50 min i idac do pracy na 7 po 14 juz ucieka do domku no ale ona może bo jest tą ważniejszą!!!!!

Lololo
Pracownik
@Stefo

Ja to bym ją dała na stanowisko konsultanta zamiast zwalniać jeśliby tak miało być, to by była nauczka i postawić nad nią taka osobę jak ona i niech widzi jak to jest fajnie

1
Aneta
Pracownik
@Tauron

Pracuję na nfz bardzo fajna atmosfera u nas nie ucinają godzin mi się jeszcze nie zdarzyło pracy jest od groma. Bzdury piszesz nie pracowałeś w handlu nie wiesz jak tam trzeba zapieprzać fizycznie.

1
Ktoś
Pracownik
 Pytanie

No i co zadowoleni? Zmiany na stanowisku TL Wam się podobają? Swoimi działaniami spowodowaliście że Pani E.H. już nie jest kierownikiem grupy w Rudzie. O to Wam chodziło? Nie lepiej było to załatwić normalnie twarzą w twarz czy z A.P.? Trzeba było od razu burzy w internecie i wylewania wiadra pomyj?

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Nie mieliście udawać że pada deszcz ale teraz E.H. nawet nie ma okazji pokazać że się zmieni no bo jak skoro już nie jest na stanowisku TL? Skoro przeszkadzało Wam jej zachowanie można było pójść do AP i zgłosić sprawę. EH wtedy mogłaby się zmienić i kontynuować z Wami współpracę lub pokazać że nie potrafi się zmienić i dopiero wtedy wylecieć...

Mała
Pracownik
@Ktoś

Zgadzam się jak był problem trzeba było go rozwiązać od raz z EH lub AP a kiedy teraz pisać jak wam źle było. Każdy ma prawo popełniać błędy i ma prawo je naprawiać tylko musi mieć szansę.

bez komentarza
Inne
 Pytanie

Chyba Ty jesteś zadowolona i mówisz sama za siebie ...?? Trzeba było powiedzieć prosto w twarz jakie masz żale a nie hejt roznosić w internecie o ile jest prawdziwy ....

jonad
Pracownik
@Ktoś

Byl pisany kiedys mail do tej pani w sprawie innego tl i nie zostalo zrobione nic, tak ze teraz jest chyba pierwsza sytuacja, kiedy ktos wyciaga jakies konsekwencje, a pracuje tu 5 lat

Q
Pracownik
@Ktoś

Nie jest kierownikiem grupy. Tylko teraz zajmuje się audytami rozmów, a pojawiają się tu płacze jakby została przynajmniej zwolniona, albo zdegradowana

Ktoś
Pracownik
@Q

No właśnie została zdegradowana ...

Q
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Degradacja? Gdy na infolinii ktoś się nie sprawdza to jest wyrzucany z pracy. Konsultanci z pocalowaniem ręki wzięliby takie stanowisko. Nie męczysz się ani z klientami, ani z innymi konsultantami

:D
Pracownik
@Q

Proszę, podsyłam słownikową definicję degradacji bo po twojej wypowiedzi wnioskuje, że nie masz pojęcia co te słowo znaczy: degradacja 1. «przeniesienie kogoś na niższe stanowisko» 2. «spadek pozycji, rangi lub wartości czegoś» Mam nadzieję, że Ci pomoże w zrozumieniu. Jakbyś miał jakiekolwiek problemy jestem do twojej dyspozycji!

Q
Pracownik
@:D

Czyli degradacją byłoby zejście na stanowisko konsultanta, przecież audytorzy dalej są ponad szeregowymi pracownikami. Nie zarządzasz tam ludźmi, tylko ich oceniasz. To nie znaczy że jest to niskie stanowisko, tylko inne od TL pod względem obowiązków

XD
Były pracownik
@Q

No nie, degradacja nie musi być od razu na najniższą pozycję w firmie, możesz być zdegradowany niżej do miejsca w którym ci mniej płacą. Audytorzy zarabiają mniej od TL, więc jest to degradacja. Już widać jak bardzo niepełnosprawni umysłowo ludzie piszą te negatywne opinie..

-
Pracownik
 Pytanie
@XD

A skąd takie wiadomości że zarabiają mniej? Nikt też nie ma porównania umów aktualnych audytorów z najnowszą przyjętą osobą

XD
Były pracownik
@-

Wiem, bo mam swoje sprawdzone źródła:) Poza tym, szczerze powątpiewam że osoba, która wcześniej te głupoty pisała cokolwiek wie o zarobkach innych osób w tej firmie. Ale czego można oczekiwać od osób, ktore oskarzają ale sie nie przyznają.

Bil
Pracownik
@XD

Jasne..... Sprawdzone źródła z książek z bajkami chyba.... Pewnie ludzie ci się chwalą ile zarobią. Założę się że już tu nie pracujesz i teraz się chcesz odegrac na innych za swoje niepowodzenie.

P
Pracownik
 Pytanie

To nie prawda, że E.H jest miła tylko dla starych konsultantów. Ja tam nie pracowałam długo, bo przez problemy zdrowotne musiałam iść na zwolnienie, ale jakoś w żadnej rozmowie nie dała mi odczuć jakiś negatywnych uczuć czy coś. Nawet jak przychodziłam z jakąś "bzdurą" to normalnie mi odpowiedziała i wytłumaczyła, żebym wiedziała na przyszłość. E.H jest po prostu otwarta i bezpośrednia. Jak komuś nie pasuje jakieś jej zachowanie to czemu nikt z nia o tym nie porozmawiał tylko teraz ja oczerniacie w internecie? Wiem, że na początku zawsze z każdym nowym pracownikiem rozmawia i prosi, żeby jej powiedzieć jak popełnia wobec kogoś błąd. Od początku zawsze prosi, żeby powiedzieć jej jak komuś nie spodoba się jej zachowanie. Ciekawa jestem czy chociaz jedna osoba z tych co tu teraz piszą te komentarze była u niej żeby wyjaśnić dlaczego czują się gorzej traktowani. Ludzie trzeba pomyśleć zanim zacznie się robić takie rzeczy, bo przez jakieś głupie nieporozumienie można wyrządzić komuś krzywdę... Mimo, że nie znam jej jakoś mega długo to jestem w stanie powiedzieć, że te wszystkie negatywne słowa skierowane w jej kierunku są bardzo niesprawiedliwe.

1
Masz racje
Pracownik
 Pytanie
@P

Masz racje jakbym była taka odważna to bym podeszła i powiedziała co mi nie pasuje. Ale do niej bez kija nie podchodź. Poza tym powiedz mi dlaczego większa połowa firmy w ankietach skarży się na nią? Komentarze mogą być krzywdzące, bo jest przewaga nagatywnych. Zrozum ze może ty jesteś ta lepiej traktowana, a ja mogę być ta gorzej. Nie będę do nikogo chodzić i prosić by traktował mnie na równi z Tobą. Bo to jej obowiązek by równo traktować ludzi.

Pytanie
Pracownik
 Pytanie
@Masz racje

A niby skąd wiadomo że większa połowa firmy skarży się na nią? Przecież ankiety były anonimowe! Już nie wspomnę i ich formie, czyli konieczności dania negatywnej opinii. I jakie (usunięte przez administratora)prosić się o równe traktowanie. To nie jest przedszkole. Masz obowiązki, masz też prawa. Ktoś się źle zachowuje to to zgłaszasz. No chyba że nie było czego zgłaszać oficjalnie i tak tylko sobie z nudów hejtujesz

Vvv
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Nie ma czegoś takiego, jak "wieksza polowa" . Moze wez sie za robote, co? Wtedy nie będziesz miala pretensji, ze kros sie czepia...

XD
Były pracownik
@Masz racje

Brawo, nie podejdziesz i nie pogadasz bo "bez kija nie podchodź". Właśnie z powodu takich płaczków, co nie podejdą a tylko będą anonimowe głupoty wypisywać w internecie jest problem.

P.G.
Pracownik
 Pytanie

Najśmieszniejsze dla mnie w tym wszystkim jest to, że najprościej jest wam napisać w internecie czy anonimowo wysłać maila ws. (usunięte przez administratora) (gdzie w świetle prawa dla osoby posiadającej umowę cywilno-prawną takie pojęcie nie istnieje) niż skonfrontować się twarzą w twarz z tą Panią lub za pośrednictwem innego TL jeżeli się boicie, że was opluje. To co tu się podziało to jak w przedszkolu. Proszę Pani bo ona krzywo na mnie patrzy ale proszę nie mówić, że to ja nakablowałam/em. Tylko różnica jest taka, że dziecko się mimo wszystko ujawni, a wy się nawet nie podpiszecie. Potrafisz napisać? To najlepiej jej to powiedz! Współpracuję już z tą osobą przez dłuższy czas i nigdy nie było sytuacji abym został oddelegowany czy zgnojony bo mówię co myślę jeżeli coś mi się nie podoba lub z czymś się nie zgadzam. Czy nawet wtedy kiedy potrzebuje po prostu pomocy. Podejrzewam, że dla was to jest najtrudniejsze w tym wszystkim. Powiedzieć komuś co się o nim myśli lub co się w tej osobie nie podoba. Ale po co chcieć się porozumieć z kimś skoro można go zniszczyć. To jest dla was najprostsze. I nie, nie uwierzę w to, że były podejmowane próby porozumienia się jeżeli ktoś mi zaraz z tym wyskoczy. Znam tę osobę na tyle dobrze, że można jej wyrzygać wszystko, a ona jeszcze za to podziękuje i z chęcią będzie chciała dojść do porozumienia. Pozdrawiam

Spokojnie
Pracownik
 Pytanie

W piątek będzie komisja która przesłucha jak na policji wybrane osoby które będą musialy wypowiedzieć się osobiście na temat pani TL i oczywiście z pewnością każdy będzie tak odważny by powiedzieć komuś prosto w oczy prawdę ryzykując utrata pracy bądź przy przywróceniu Pani TL ciągłej jej nagonki. Jest tyle powodów by sprawę zamknąć raz a dobrze. Ale w tej firmie milion szans daje się wlasnie tylko TL. Z konsultantem nie mieliby problemu. Na bruk i do widzenia. Z ta różnica ze od pracy konsultanta zależy obsługa klienta. A od prach TL zależy praca konsultanta, a kolejno obsługa klienta. Teraz znajdzie się tyle obrońców Pani TL. Zarzucane jest ze negatywne komentarze nie są podpisane z imienia i nazwiska. Ale te pozytywne również nie są. Dlaczego ? Bo wasi koledzy czy koleżanki z którymi rozmawiacie mogliby Was zidentyfikować, a na przerwach mówicie im jaka to Pani Tl jest zła i niedobra. Nikt z was nie ma cywilnej odwagi powiedzieć prawdy czy to dobrej czy to złej. Pisanie petycji do pani AP, emaile i inne cuda wianki. Po co? Była ankieta! Już kto miał się wypowiedzieć to się wypowiedział. Ale firma podtrzymuje kolejnych podkładek by panią TL pozostawić. I doskonale wie ze do wyrażenie opinii osobiście będą zgłaszać się osoby które bardzo lubią ta panią. Oczywiście!!! Takie osoby tez są! I tylko takie osoby się wypowiedzą. Byli inni TLowie była TL N, która bez dwóch zdań wyrzucono z firmy jej nikt (usunięte przez administratora) nie zarzucał. A mimo to okazała się niewygodna. Będziecie dochodzić do tego kto pisze komentarze ? I co wam to da? Żeby zniszczyć taka osobę bardziej? Psychicznie ? To jest gowork tu każdy może powiedzieć co uważa czy to dobrze czy to złe i trzeba się z tym pogodzić a skoro ktoś był tak odważny ze nagrał ta sytuacje to najwyraźniej miał powód jak i ma prawo zgłosić sprawe o (usunięte przez administratora) i nie do AP. Ale do sadu. Bo jak widać A nie potrafi podjąć konkretnej decyzji. Wiec jaki sens ma zgłaszanie jej czegokolwiek trzeba sięgać wyzej po pomoc. Liczę na to ze sprawa będzie rozwiązana sprawiedliwie i ze konsultanci nie zostaną poszkodowani.

Pracownik
Pracownik
@Spokojnie

Pani N to wyleciała za konkretne sprawy .Wiec gratuluje wiedzy :p haha żenada

Kon_sultan.t
Pracownik
 Pytanie

Co to ma być, że kadra zarządzająca na placówkę przychodzi chora? W obecnej sytuacji nie jest to akceptowalne, dziennie konsultanci podchodzą po pomoc po kilka razy, jeden zaraża się od drugiego ! Może trochę odpowiedzialności..

Kon_sultan.t
Pracownik

@Nick Z bólem gardła za wiele nie zdziałasz na słuchawkach, niektórzy przychodzą do pracy po to żeby zarobić na życie :)

Śmiechu warte
Pracownik
 Pytanie

Śmiechu warte są co poniektóre uwagi. Jedna negatywna opina na E.H i nagle jazda, zrozumiałe jest to, ze każdy chce się wypowiedzieć, ale są granice . Odnoszę wrażenie ,że co poniektóre opinie są tu tylko po to by podziałać na jej niekorzyść, a nie po to żeby wnieść jakieś zmiany , by pracowało się lepiej. Owszem zdarza się , ze jest opryskliwa , czasem bardziej niż reszta tl, tylko czy to się bierze z niczego? Wątpię , nie chce tu nikogo usprawiedliwiać bo wiadomo ma swoje za uszami , najwidoczniej nazbierało się tego. Ale fajnie by było gdyby każdy kto to czyta, postawił się na jej miejscu , Wydaje mi się, ze już cos do niej dotarło i wystarczy ;)

Beka
Pracownik
 Pytanie
@Śmiechu warte

Tak? Ojej a jak ona się znęcała psychicznie nad konsultantami to było super co? Nikt nie zwracał na to uwagi bo przecież jeden mały robocik jest nie ważny…. Ja np też nie miałam ochoty przychodzić do pracy gdy wiecznie o wszystko był problem i nieraz wmawianie czegoś czego się nie zrobiło, wtedy nikt o tym nie myślał że płakać mi się chciało na samą myśl jazdy do pracy…. A teraz karma wróciła to welce biedna E.H SORY ALE NIE RÓB DRUGIEMU CO TOBIE NIE MIŁE! Bo los się potrafi odwrócić. Nie życzę jej źle bo nawet największemu wrogowi sie źle nie życzy… ale życzę jej aby zrozumiała, że to co robiła nie było normalnym zachowaniem w stosunku do pracownika, nie obchodziło jej nic no to teraz sory ale tak jak pisałam wyżej KARMA WRACA, może dzięki temu się czegoś nauczy.

5 groszy
Pracownik
@Śmiechu warte

Już wolę taki typ ludzi czyli zachowujących się naturalnie. Niż słodko pierdzących, miodem ociekających, którzy w oczy są mili i fałszywie uśmiechnięci. Zaś za plecami tak potrafią (usunięte przez administratora) obrobić, że utrata samopoczucia to najmniejsze zmartwienie.

Falsz
Pracownik
@5 groszy

Oj fałszywie uśmiechnięta to ta Pani potrafi oj potrafi być :/. I za plecami tez potrafi duuupe obrobić. Zwłaszcza na wyjazdach integracyjnych z reszta kadry, wtedy tej Pani buzia sie nie zamyka w sprawie konsultantów.

Mała
Pracownik
@Falsz

Ciekawe skąd wiesz co oni mówią i o kim na wyjazdach integracyjnych, no chyba że jesteś ich uczestnikiem

Winston
Pracownik
 Pytanie
@Falsz

Ciekaw jestem dlaczego, skoro Wam tak źle nadal tam pracujecie?! Czy ktokolwiek kto czuł się w jakiś sposób pokrzywdzony miał odwagę cywilną wyjść przed szereg. Wygląda na to że nie. W internetach łatwiej pleść bzdury co? Bo nie trzeba nikomu w oczy patrzeć. Ludzie, to jest praca. Każdy tu ma swoje obowiązki, z których się należy wywiązywać. Pewny jestem że tak popularna w tych komentarzach Pani EH robi wszystko co w jej mocy żeby wszystkim pracowali się w miarę. Tylko wygląda na to, że komuś egzekwowanie wykonywania obowiązków się nie spodobało. Tylko pytanie co te komentarze mają na celu? Tym bardziej że zdecydowana większość z nich to totalne kłamstwa. Odsyłanie do procedur? Bo po to one są, żeby z nich korzystać. A jak się tego nauczyć nie otwierając ich nawet. Obgaduwanie? Naprawdę myślicie, że konsultanci są ciekawym tematem do pogaduszek. Jestem kilkuletnim pracownikiem. Może nie z jakimś mega długim stażem. Nigdy nie czułem się poniżany przez nikogo w pracy. Z panią EH nie raz miałem styczność i merytorycznie i na "fajce" podczas przerwy i nie wiem o co wam wszystkich chodzi. Każdy ma prawo mieć gorszy dzień. I każdy kto czuje się skrzywdzony powinien to zgłaszać osobiście a nie rzygać w internecie. Ogarnijcie się, zanim kogoś skrzywdzicie

Falsz
Pracownik
@Mała

Całkiem możliwe. Tego nie wiesz. Ważne ze ja wiem co słyszę.

Mała
Pracownik
@Winston

Zgadzam się z Tobą jak jestproblem to się mówi osobie zainteresowanej a nie za plecami na forum obgaduje.

Konsultant
Pracownik
 Pytanie

Czy znajduje się tutaj taka osoba, która również zauważyła jak bezsensowne i niesprawiedliwe są priorytety w połączeniach i może się wypowiedzieć również na ten temat? konsultanci o tych samych kompetencjach a różnica w odbieraniu połączeń, to istna przepaść… jeden siedzi zadowolony na gotowym i odbiera połączenie co 15 minut, a druga osoba odbiera połączenie za połączeniem i nie jest w stanie nawet złapać oddechu… nie dziwie się, że naginane są czasy służbowe, jak jedna osoba pracuje za trzech konsultantów… uwagę również można zwrócić na to, że kolejka jak sto pięćdziesiąt, a konsultant o pełnych kompetencjach posiada jedynie podpięte dwie kolejki.. co to za robota? Pracujemy za jedną stawkę, a w tym w ogóle nie ma sensu.. po co w tym wszystkim tyle szkoleń?

TM
Pracownik
@Konsultant

Co do pierwszej części: zgadzam się. Nie wiem na czym to polega ale faktycznie ludzie mający dokładnie te same kolejki, mają dużą różnicę w "natężeniu" połączeń. Druga część wynika z tego, że lepiej aby ludzie z wyższymi kolejkami odbierali tylko wyższe kolejki (bo takich konsultantów jest mniej a ktoś musi zbić tam ruch), a w międzyczasie osoby z niskimi kompetencjami zajmują się niskimi kolejkami. Ma to sens gdy jest wszędzie bardzo duży ruch, aby nigdzie nie było klientow czekających po pół godziny na odebranie. Także co do tego nie mam zastrzeżeń.

Konsultant3
Były pracownik
@TM

Zgadzam się w 100% z pierwszym komentarzem ze względu na to ze rzeczywiście tak fo wyglada w praktyce im dłużej się pracuje tym jest gorzej jeśli chodzi o warunki pracy

Mała
Pracownik
@Konsultant3

Zgadzam się może i nie pracuje tam zbyt długo ale zdążyłam zauważyć że im dłużej się pracuje a tym samym ma się więcej kompetencji to się gorzej zarabia. W większości firm pracodawcą za staż i kompetencje daje premie a w tej firmie można tylko pomarzyć żeby coś więcej dali

Kasia
Pracownik
@Mała

Taka ciekawostka w tej firmie, im dluzej pracujesz i wiecej potrafisz, zarabiasz mniej, no cóż, tak jest

dlaczego
Pracownik
 Pytanie

KIEDY SIĘ W KOŃCU KTOS ZAINTERESUJE SYTUACJA NA RUDZIE? LUDZIE CHORUJĄ NA COVIDA, A TAM BRAK KWARANTANNY!!!! TRZEBA TO ZGŁOSIĆ!

anonim
Inne
 Pytanie

A co ciebie interesuje czy ktoś jest zaszczepiony czy nie? To że ty się chciałaś zaszepic to twoja sprawa ale nie każdy musi chcieć ryzykować i szczepić się tym g*wnem które i tak nic nie daje. Jaką trzeba być karyna żeby się czepiać tego czy ktoś jest szczepiony xd Szczepienie to indywidualna sprawa także nie rób z siebie pośmiewiska pisząc takie pierdoły.

Krysia
Były pracownik
@dlaczego

Ponieważ w Katowicach było tak samo.

ciek@wska
Kandydat
 Pytanie

Hej czy orientuje się ktoś jak wygląda tu praca zdalna? Czy odrazu można przejsc na taki tryb?

Monika
Pracownik
@ciek@wska

Wogole nie ma pracy zdalnej na tą chwilę

1
Vvv
Pracownik
 Pytanie
@Monika

Co ty bredzisz? Pracuje tak od roku. Wdzystko zalezy od projektu, na ktorym pracujesz.

Ciek@wska
Pracownik
@Monika

mają to w ogłoszeniach na portalach podane stąd moje pytanie

Monika
Pracownik
@Ciek@wska

Niby mają, ale nie słyszałam żeby komuś to proponowali, dopiero co ściągali we wrześniu wszystkich ze zdalnego.

Kuku
Pracownik
@Monika

I właśnie poszliśmy znowu na zdalna

Monika
Pracownik
@Kuku

No raczej nie wszyscy, trzeba spełniać ich warunki aby na taką przejść.

lolo
Pracownik
@ciek@wska

NA Orendżu średnio po miesiącu Cię puszczą jak chodzić do pracy i robisz to co do Ciebie należy a nie siedzisz z głową w telefonie

Aneta
Kandydat
 Pytanie
@Vvv

Na jakim projekcie pracujesz?

Wypłata
Pracownik
 Pytanie

Ktoś już dostał wypłatę z osób na zleceniu? Niby mają czas do wtorku, ale po cichu liczyłam, że z uwagi na święta przelewy wyjdą trochę wcześniej… *projekt Tauron

Nowy
Kandydat
 Pytanie

O co chodzi z pracą zdalna? Od kiedy można na taką przejść? W ogłoszeniu jest taka informacja ze się idzie na zdalna po wdrożeniu?hę?

Zdalne
Pracownik
@Nowy

Nie ma opcji. Osoby pracujące po dwa trzy lata się proszą o zdalne to puszcza max na miesiąc a od września wszystkich ściągneli na lokalizację

lolo
Pracownik
@Zdalne

Zależy od projektu, pracuje na Orange w Chorzowie i tu bez problemu można iść na zdalna po ok miesiącu. Wgl. Maro jest bez problemowy więc nie wsadzajcie wszystkich do jednego wora. Pozdro.

Nowy
Kandydat
 Pytanie

Jakieś opinie projekt PGNiG ?

Zostaw merytoryczną opinię o Gallup Polska - Ruda Śląska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Gallup Polska
Przejdź do nowych opinii