Od 30 grudnia czekałam na dostęp do internetu. Mimo oficjalnego zgłoszenia do serwisu przez Spółdzielnię braku dostępu, Spółka ma w dalekim poważaniu problem, Oczywiście z serwisantem niema żadnego kontaktu, bo wyłącza telefon. Przy licznych awariach z dostępem do internetu, kontakt nacechowany jest arogancją. Zastanawiam się jak długo jeszcze Spółdzielnia będzie tolerować ten stan rzeczy lub jakie ma układu, że nic w obszarze nie działa. 48 godz. na usunięcie awaria - awarie wodociągowe usuwane są niezwłocznie a Spółce trzeba aż 48 godz. W świecie komercyjnym takie podejście byłoby natychmiastowym rozwiązaniem współpracy. Elżbieta
Szanowni Państwo, Firma Enformatel jedynie działa jako serwis dla zgłoszeń Klientów Spółdzielni. Ale cała sieći wszystkie urządzenia sieciowe są własnością Spółdzielni . Jeśli problem leży po stonie sieciowej lub sprzętowej to Enformatel działa jedynie na zlecenie Spódzielni. Najskuteczniejszą formą kontaktu z serwisem jest wysłanie wiadomości pod adres : serwis @enformatel.pl wiadomość trafia bezpośrednio do pierwszego wolnego technika.
Przesłuchałem wszystkie rozmowy dotyczące zgłoszeń serwisowych i nie znalazłem takich które mógłbum uznać za "ordynarne" ze strony techników . Również sprawdziłem zgłoszenia które zostały przyjęte od 1 grudnia do dziś i wszystkie są zrealizowane. Dlatego sądze ,że problem leżał po stronie sieciowej i nie został zgłoszony do Enformatela przez Właściciela sieci. Jeśli jednak problem nadal jest proszę wysłać wiadomość pod adres sswider@enformatel.pl , postaram się sprawdzić na czym polega problem.
Czy firma Enformatel Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.