UPC Polska
2 371 6 1

Opinie o UPC Polska

Filtruj opinie po kryteriach:

Janek
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Pracowałem w trzech telekomach ale takiego czegoś co zastałem w UPC to jeszcze nie spotkałem. Atmosfera w sprzedaży zawsze była super w poprzednich firmach a w UPC managerowie wprowadzili taki stopień znerwicowania i niechęci że to głowa mała, atmosfera pogrzebowa każdy chodzi ze spuszczona głowa tylko myśli o tym kiedy przyjmą go do nowej pracy. Ludzie tylko odchodzą a managerowie myślą ze są idealni tylko kamowie sprzedać nic nie potrafią. Zgłaszanie negatywnych zachowań managerow wiąże się z wydaleniem z pracy osoby które to zgłosiły. Polecam trzymać się z dala od upc.

Pomocna?
Tak3Nie
Wanda
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Ostatnio stało się modne zwalnianie ludzi dając im do wyboru dyscyplinarkę, a nastepnie zamieniajac na porozumienie. Zarzuty w oparciu o donosy, bez możliwości wytłumaczenia. Atmosfera jest dzieki temu wspaniała. Każdy tylko patrzy kto poleci w kolejnym miesiącu. Najlepiej na wszystko jest mieć maile, bo projekt goni projekt i ze wszystkiego trzeba się tłumaczyć. Ząda się wyników, tylko nie ma czasu zająć sie sprzedażą. Góra co miesiąc ma nowe pomysły i na zmianę "uzdrawia" retail lub d2d.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Wanda 11.04.2019 20:30

Po ostatnich wydarzeniach między innymi w północnej części Polski, wyborem bym tego nie nazwał... Bardziej adekwatne słowo to chyba szantaż. Zmuszają do podpisania porozumienia, strasząc, że w przeciwnym wypadku wlepią Ci dyscyplinarkę na podstawie kłamliwych pomówień lub niezweryfikowanych donosów. Takiej arogancji w sprawach personalnych dawno nie widziałem, dziwię się, że ktokolwiek się pod czymś takim podpisuje.

Pomocna?
Tak6Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Losik
 Opinia
@Pracownik 11.04.2019 21:37

Z jakich konkretnych kanałów i miast pozwalniali?

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

To jest niestety prawda. HR rozgrywają tu swoje gry, manipulują faktami i załatwiają swoje partykularne interesy, pozbywając się niewygodnych osób, które miały odwagę ujawniać szereg rażących nieprawidłowości, między innymi przy wprowadzaniu zmian w strukturach. Potem z kolei zatrudniają z rynku Kierowników i Dyrektorów, którzy zwiedzili już wszystkie firmy i nikt ich nie chciał... Zastanawiam się tylko dlaczego osoby zarządzające na poziomie JP dają się tak rozgrywać i pozwalają na tak nieodpowiedzialne i szkodliwe dla sprzedaży przetasowania. Kto w takim razie tak na prawdę jest tu decyzyjny?

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
inny pracownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Pracownik 01.04.2019 09:40

Podpisuję sie pod tym rękoma i nogami i w kwestii HR i nowych osób w strukturach. To co ostatnio obserwuję to intrygi, manipulacja i pomówienia. Dziwię się że JP zgadza się na odejścia ostatnich osób ze "starej" ekipy. W ostatnich latach było sporo zmian i przewinęło się dużo przypadkowych osób. To naprawdę mocno zaszkodziło firmie.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
B2b
 Opinia
@Pracownik 01.04.2019 09:40

Nikt normalny tu za długo nie wytrzyma. Dział B2B to ruina. Osoby zarządzające tym działem maja niezwykłą zdolność (usunięte przez administratora) Mydlenie oczu opanowali do perfekcji. Podpisuje się pod tym. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Lidka
 Opinia

Praca na wyspach w galeriach handlowych. Człowiek siedzi jak cymbał po 12 godzin, a i tak nie ma sprzedaży. Ludzie drą na pracownika papy, bo im nie odpowiadają warunki obsługi. Jak nie wyrobisz godzinowo etatu, to zmuszają cię na roznoszenie ulotek po blokach albo zabierają z urlopowego. (usunięte przez administratora)!!!

Pomocna?
Tak13Nie
Krystek
 Opinia
@Lidka 14.03.2019 07:43

Ta firma to DNO. W każdym dziale czy b2b czy b2c jest (usunięte przez administratora) Zatrudniają managerów powyrzucanych dyscyplinarnie z konkurencji i przez to taka atmosfera w firmie. Hr trzymają sztamę z tymi psedo managerami nie reagują na zgłaszane problemy. Widzę ze wszędzie w tej firmie takie patologie.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anonymous
Nazwa działu: Produkcja
 Opinia

Obsługa klienta to porażka, (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KAM
 Opinia

Wyjaśni mi ktoś co to za stanowisko: Key Account Manager SME Tzn, jaki segment? Jakie auto dają? Jak z celami? Jaka atmosfera w zespole?Widzę że jest oferta na takie ale nie bardzo rozumiem SME obok Key Account.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ola
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@KAM 07.03.2019 13:38

Aut personalnych nie ma w SME. Generalnie walka z wiatrakami. Cele chore w porównaniu do konkurencji a podstawa słabiutka. Gdzies o 1000 netto niższa niż np. U Niemców na mordorze. A stresu dwa razy więcej. Tutaj nawet za podłączonie klientów i wycenę techniczna odpowiadasz.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KAM
 Opinia
@Ola 07.03.2019 21:37

Ale to jest w końcu KAM czy AM? Bo oferta jest napusane że Key... Co znaczy że odpowiadam za wycenę techniczną? Przecież to tylko wysłanie warunków i ludzi w teren na wywiad

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
OLA
 Opinia
@KAM 08.03.2019 07:50

Ja pracuje jako KAM ale w najwyższym segmencie i mamy auta personalne. Koledzy ze SME nie mają aut personalnych. To nie jest tylko wysyłanie warunków tak jak ty piszesz to jest w normalnych firmach. Twoim obowiązkiem jak chcesz zrobić target jest ogarnięcie warunków technicznych. A te stanowisko na które jest rekrutacja po zapoznaniu się z opisem pracy to jest AM.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KAM
 Opinia
@OLA 10.03.2019 23:12

Dzięki za te informacje. Widzę że mogłem popełnić życiowy błąd aplikując tam.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
STARY WYGA
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Ocena 1. Pracowałem w sprzedaży B2B na umowie o pracę w dziale SME. Bardzo ale to bardzo nie polecam. Praca gdzie jesteś zdany na siebie . Nie dostaniesz żadnej pomocy, jeśli zdobędziesz klienta zewnątrz to licz się z tym, że może zostać Ci (usunięte przez administratora)przez kumpli szefa. Tak to działa możesz to zgłosić ale firma przyzwala na takie zachowania. Nie masz pleców nie masz premii. Twój przełożony nie ma pojęcia o swoich obowiązkach stawia tylko wymagania zero pomocy. Został nawet zgłoszony do związków zawodowych gdyż jego zachowanie odbiegało znacząco od standardów pracy. Niestety ta firma przyzwala na braki szacunku do swoich pracowników. Ludzi którzy zgłosili i chcieli poprawić sytuacje atmosferę już nie ma w UPC ale szef pozostał twardo na swoim stanowisku. Wszystko zamiecione pod dywan zostało. Ale z tego co wiem jest gorzej jak było. Zatrudniając się w tym dziale musisz liczyć się z tym, że jesteś tylko osłem który ma donieść target. Ale za te niskie wynagrodzenie nie warto na prawdę tak się stresować.

Pomocna?
Tak5Nie
Kandydat
 Opinia
@STARY WYGA 07.03.2019 21:29

Dzięki za tą opinie, bo miałem aplikować tam, ale widzę że nie warto.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
B2b
 Opinia
@Kandydat 08.03.2019 13:33

Niestety ale w tej firmie to głównie liczy się B2C. Kanał b2b to dodatek na który najważniejsze głowy w firmie nie chcą dawać środków. Dlatego są marne płace i brak inwestycji w sektor klucza. Przez to też trafiają do firmy ludzie którzy byli wyrzucani dyscyplinarnie z konkurencji. Firmę nie stać na porządnych managerów. W starym moim zespole chyba tylko jedna, a maksymalnie dwie osoby pracują dłużej jak rok. Źle to wygląda i przykre ale prawdziwe.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
STARY WYGA
 Opinia
@Kandydat 08.03.2019 13:33

Szczerze nie polecam. Jeśli nie masz znajomych to ta praca na tym stanowisku z tymi przełożonymi to strata czasu. Nie rozwiniesz swoich umiejętności i nie zarobisz za swòj wysiłek odpowiednich pieniędzy. Zespół się rozpada stąd tyle otwartych rekrutacji. Ale to nie zespół powinni wymienić...

Pomocna?
Tak1Nie
Pananonimowy
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Witam. Czy ktoś ma informacje na temat pracy w UPC w Gdańsku na stanowisku przedstawiciel handlowy? Dostałem zaproszenie na rozmowę, lecz wolę najpierw się doinformować.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Maciek
 Opinia

Uwaga bo tym się nie chwalą! Pracując w UPC musisz się liczyć z tym że będziesz pracował w godzinach 8-21 w niedziele pracujace troche tylko krocej 9-21 poniewaz Upc mocno rozbudowuje "wyspy" w galeriach handlowych - czyli siedzisz na srodku korytarzu otoczony tłumem klientów. Atmosfera w Upc jest dramatyczna .Liderzy to mało inteligętne osoby z ogromnymi kompleksami i mało pomocni . Zarobki spadly strasznie teraz można zarobić 2300 do 2600 netto co uwzględniając czas i godziny pracy przy użeraniu się z kln. jest śmiesznie mała kwota. Korzystajcie z malego bezrobocia i unikajcie UPC

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
PIOTR
 Opinia
@Maciek 04.01.2019 10:26

Kompletnie nie rozumiem dlaczego do takich wysp bankowych czy telekomunikacyjnych nie doczepia się UODO przecież takie miejsca nie zapewnią ochrony danych osobowych.

Pomocna?
Tak16Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anka
 Opinia
@PIOTR 05.01.2019 14:22

Też sie zastanawiam, pracowałam na takiej "wyspie" i uważam, ze jest to miejsce, ktore zupełnie nie zapewnia bezpieczeństwa danych. Dodam, ze na zmianie jest przeważnie jedna osoba i zwykłe wyjscie do toalety wiąże sie z pozostawieniem wyspy zupelnie bez opieki. Niby to i tamto zamyka sie na klucz, ale prawda jest tak, ze bez wysilku mozna siegnac po dane Klientow pod nieobecnosc pracownika. Niby takie restrykcyjne przepisy, setki zgód i pouczeń, a nikt nie przygląda sie takim przypadkom

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Olga
 Opinia
@Maciek 04.01.2019 10:26

Czy ze względu na pracę w weekendy UPC Polska zapewnia swoim pracownikom jakiegoś rodzaju premie? Ciekawi mnie również kwestia, czy inne pozapłacowe benefity są na co dzień oferowane. Jeżeli tak, to napisz proszę coś więcej na ten temat, aby przybliżyć użytkownikom sytuację pracowników tej firmy.

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Wiktoria
 Opinia
@Anka 06.01.2019 21:35

Jakiś pracownik w Polsce ponoć walczy z BHP oraz PIPem w sprawie tych stanowisk w centrach handlowych. Ja bym jeszcze napisała do UODO.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Wiktoria
 Opinia
@Anka 06.01.2019 21:35

Jakiś pracownik w Polsce ponoć walczy z BHP oraz PIPem w sprawie tych stanowisk w centrach handlowych. Ja bym jeszcze napisała do UODO.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Piotr
 Opinia
@Wiktoria 09.02.2019 08:03

To czemu nie napiszesz?

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
STARY
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Pracuje jeszcze w dziale b2b sprzedaż dla średniego i najwyższego szczebla. Zatrudniając się w UPC na rekrutacji HR oraz mój obecny manager mówili zupełnie o innej rzeczywistości aniżeli ta którą zastałem. Zaczynając od osób tu pracujących to w dziale HR pracują ludzie do których nie ma sensu się zwracać z czymkolwiek wiecznie po obrażane każda za karę pracuje... Manager to osoba która nie ma pojęcia o tym co robi na każde pytanie boi się odpowiedzieć i za cokolwiek wziąć odpowiedzialność. Dział techniczny wycen oraz podłączeń klientów to dramat jeden wielki. Miesiące oczekiwania... Przed zatrudnieniem czytałem komentarze ale nie chciało mi się do końca im wierzyć póki się tu nie zatrudniłem. To wszystko jednak prawda to co piszą pracownicy UPC. Wynagrodzenie podstawowe jest mizerne w porównaniu do innych firm. Tyle ludzie na kasie w lidlu dostają co proponuje UPC. Premie mizerne a plan jest niestety ale mega mega ciężko zrealizować nawet jak się długo pracuje. Wsparcia od przełożonych nie masz absolutnie żadnego jesteś sam jak palec. Zanim wycenią Ci projekt to klient już będzie uruchomiony u konkurencji. Twoi szefowie bardziej skupiają się na knuciu i wymyślaniu jakiś chorych rzeczy zamiast na poważnym wsparciu zespołu. Dyrektor to powinien zająć się kombinacjami i oczyszczeniem z oszustw odział na śląsku gdzie przełożeni pozwalają na bezszczelne podkradanie klientów gdzie wszyscy pracują na leadach . Może wtedy innym pracownikom jakoś by się pracowało. W firmie panuje atmosfera kłamstw oskarżeń i wzajemnego donoszenia... Na prawdę słabo. Podstawowych narzędzi do wykonywania swoich obowiązku brakuje... . Kaszanaa jedna wielka.

Pomocna?
Tak4Nie
ByłyKAM
 Opinia
@STARY 24.02.2019 21:24

Rotacja ciągle na taki wysokim poziomie w LE? Ludzie dalej zatrudniają się i po 3-6 miesiącach uciekają?

Pomocna?
TakNie
były dział techniczny
Nazwa działu: IT
 Opinia
@STARY 24.02.2019 21:24

Apropo "Dział techniczny wycen oraz podłączeń klientów to dramat jeden wielki. Miesiące oczekiwania..." Nic się w tej kwestii nie zmieni, póki dział techniczny wygląda jak wygląda. Smutnym panom z Katowic, czy Lublina/Warszawy (tam mają siedziby generalni podwykonawcy, którzy zlecają setkom innych firm wykonywanie prac instalacyjnych) nie uśmiecha się zaiwaniać 300 km, żeby cyknąć parę fotek. Jak już cykną, to zarobiony Instalator, co ma 10-12 zleceń dziennie (takich na których podmienia np. tylko sprzęt, bo przecież na inne już czasu nie ma, a jeszcze spać trzeba i rodzina jest.....), nie podejmie się takiej pracy, bo ....... to chyba jasne, h......j z tego ma, a jeszcze karę przypierdzielą, bo nie dokręcił 2 złącz. I tak krążą sobie maile z tematami wycen technicznych, których i tak nikt nie zrobi, chyba że w jakimś bliskim promieniu lokalizacji, które podałem wyżej. Outsorcing taki fajny tylko doprosić się nie można o cokolwiek, pomijam już fakt zatrudniania ludzi spod przysłowiowej budki z piwem i ZERO przeszkolenia do pracy w zawodzie. Kiedyś to jeszcze nowy miał się od kogo nauczyć, teraz nie dość, że usterkowość większa, sieć średnio modernizowana, to większość tylko pali głupa bo przecież tak robi starszy kolega (dotyczy tych którzy pojawiają sie w domach Klientów, ale też działy wsparcia, gdzie "spychologia" i "zamykanie" oczu myśląc, że problemy również znikną; jest na porządku dziennym). Pracowałem tutaj w czasach, gdy dział techniczny był wewnątrz firmy i jakość obsługi, była na dużo większym poziomie. Pół roku temu zmieniłem miejsce zatrudnienia, nie żałuje i polecam to również tym "myślącym" jak najszybciej, bo zwyczajnie marnujecie się tutaj, a szans na rozwój i spokój w dziale technicznym ŻADNYCH.

Pomocna?
Tak1Nie
Jorg
 Opinia

Fatalna jakość i drożyzna Nagrywarka BOX nagrywa wszystko 60% reklam i reszta wskazanego programu oczywwiście nagrania czy filmy własność firmy nie do odzyskania gorzej jak w telekomunikacji promocje i tansze abonamenty dla nowych frajerów abonament odnawialny (umowa) musi być zawsze zawyżana kosztami niezależnie czy coś do tego dają czy nie FIRMA JAK NAJBARDZIEJ OSZUKUJE SWOICH KLIENTÓW I DRENUJE z KASY

Pomocna?
TakNie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
B2b sales
 Opinia

Firma nie szanuje pracowników czy to z długoletnim stażem czy to nowych. Pięknie na forum opowiadają jak to jest super nam wszystkich razem jaką to wielką rodziną jesteśmy. Prawda jest taka ze Mobing to rzecz powszechna a także zastraszanie swoich podwładnych. HR tolerują to i na dodatek wspierają managerów w swoich chorych zachowaniach. Szefowie jedni drugich oszukują i tylko kombinują obgadują za plecami jak to komu zaszkodzić i jeszcze bardziej popsuć atmosferę. Wsparcia dla sprzedaży czy to w b2c czy to w b2b nie ma absolutnie żadnego. Starożytne metody zarządzania zespołami na zasadzie zastraszenia i stłamszenia notorycznego okłamywania zespołu to jest coś na porządku dziennym. Absurd goni absurd w tej firmie.

Pomocna?
Tak19Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KAM
 Opinia
@B2b sales 04.12.2018 19:14

ja jestem pracownikiem b2b z długim stażem i z jednym sie moge zgodzic firma sie zmieniła. Nie wiem czy na gorsze. Niezaznalam mobingu o ktorym piszesz ale zgodzam się, że wymagania są coraz wieksze, a mozliwości sie nie zmieniły przez lata. No i powiem że HRy zawsze bedą wspierału szefów bo płaci im firma, a nie pracownicy i tak jest chyba wszędzie niestety. Mimo wszystko, jest tutaj znośna atmosfera, a ciśnienie nie jest tak duże jak w innych działach sprzedaży w których pracowałam wcześniej.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Gość
 Opinia

Kolejna firma, której szkoda czasu aby dać znać potencjalnym kandydatom, czy chcą ich zatrudnić czy nie.... Po co na rozmowie rekrutacyjnej mówicie, że dajecie znać każdemu??

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Komiwojażer
 Opinia
@Gość 28.11.2018 15:59

Zapomnieli:) niestety takie mają standardy, ale na stronie chwalą się wartościami, jak to dbają o ludxi

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Agnieszka
 Opinia
@Gość 28.11.2018 15:59

Ja bym się na Twoim miejscu nie martwiła znacznie gorzej byłoby dla Ciebie gdyby Cię jednak przyjęli :))). Taki sam stosunek mają do obecnych pracowników, jak i do potencjalnych. UPC snuje piękne opowieści o sobie i swoich wartościach: pracujemy z pasją, troszczymy o swoich pracowników, nic bardziej mylnego... Jesteś trybykiem w szarej masie innych trybików, w zasadzie bezosobowym, jak nie ten trybik to inny, to nie ma znaczenia. Jednak najdziwniejsze jest to, że taka metoda pracy znajduje źródło w HR - czyli dziale, gdzie jak mówi nazwa, naważniejszy jest człowiek.

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Sheila
 Opinia

Ostatnio tylko zmiany personalne na najwyższych szczeblach, które nie prowadzą do niczego dobrego. Nie wiem po co firma zatrudniła nową panią dyrektor do spraw obsługi klienta i sprzedaży skoro po CV widać, że jest zwykłą karierowiczką? Wszystkie pomysły, które wprowadza są zerżnięte od Orange. Jeśli pani S. szybko nie odejdzie, to za chwilę w UPC zacznie się niezła rotacja pracowników, która spowoduje destabilizację firmy.

Pomocna?
Tak20Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
BB
 Opinia
@Sheila 18.11.2018 08:14

Problem jest taki, że ta Pani dużo obiecuje, a nic z tego nie wynika. Wystarczy porównać wyniki rok do roku, co się dzieje. Sprzedaż robi się w biurach i w terenie, a nie w gabinetach. jest słaba atmosfera, ludzie uciekają na zwolnienia i szukają innej pracy. nie ma pomysłu co robić.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
wieloletni pracownik
 Opinia

Zgadzam się z Tobą Sheila podpisuje się obiema rękami. Liczę na to, że Pani S wraz ze swoim nowym kierownikiem zdążą się ewakuować, zanim ewakuują się kolejni najfajniejsi, wieloletni pracownicy. Słabo pracuje się w atmosferze, gdzie komunikacja polega tylko na wydawaniu rozkazów i niejasnych, niesprawiedliwych decyzji. A tak poza tym to prawda, że chcą zlikwidować najlepszy salon? Ktoś coś wie, to oficjalne?

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Sheila
 Opinia
@wieloletni pracownik 24.11.2018 14:39

Likwidacja salonów na rzecz wysp w galeriach handlowych to tendencja wzrostowa tej firmy. Nie rozumiem tylko dlaczego klienci nie piszą skarg do UODO w sprawie bezpieczeństwa swoich danych.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Alojzy
 Opinia

Pracownik nie może liczyć na żadne wsparcie jest sam ze wszystkimi problemami. Niestety nic w firmie nie funkcjonuje tak jak powinno. Działem średnim sprzedaży zarządzają dzieciaki bez żadnej wiedzy czy to na temat zarządzania zespołem czy tez sprzedaży biznesowej. Zamiast się doszkalać i wspierać zespół w realizacji celów to chodzą i knują za plecami ... szkoda firma na początku mojej pracy wydawała się być na poziomie. Cieszę się ze po odejściu z niej trafiłem na zupełnie inny wysoki poziom w konkurencyjnej firmie.

Pomocna?
Tak17Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xx
 Opinia

Byłam na spotkaniu na przedstawiciela handlowego, jestem studentką więc praca od 13 do 21, pracujemy wtedy kiedy możemy i ile chcemy albo do 13 do 16, ale od 17 do 21....wszystko fajnie tylko? wynagrodzenie jest na podstawie albo podstawa + prowizje czyli 1500 netto na koniec miesiąca albo same prowizje...wiecie co jest ciekawe? że oni nie mają żadnej stawki godzinowej!!!!!! jeżeli nie złapiesz nowych klientów i nie przedłuzysz umów (podają tam miesięczne liczby) to NIE DOSTAJESZ NIC!!!! ANI GROSZA!!! to samo z prowizjami!!! Tylko dostajesz kasę jak sprzedasz pakiety UPC albo jak przedłużysz ileś tam umów!!!! Porażka!! Czyli przez pierwsze miesiące nie dostajesz nic, czyli pracujesz za darmo...jakiekolwiek pieniądze zobaczysz na swoim koncie jak coś sprzedasz!!!! W innych call center zawsze była jakaś stawka godzinowa a tutaj? Normalnie pracujesz za darmo, a różnie bywa z klientami jedni przedłużą, jedni nie...no i fajnie nie dostaniesz nic :) Umowa zlecenie a wynagrodzenia żadnego?! Coś tu nie halo!!! Przecież powinna być jakaś stawka godzinowa!!! Jakakolwiek!!!!!Jestem w szoku, że tak można wykorzystywać!!!! Nie polecam, szkoda waszego czasu...no i chyba że chcecie pracować za darmo to można iść.. taka firma wstydziłaby się!!! akurat piszę o innym województwie, ale myślę że nie w całej Polsce tak jest!

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Janusz
 Opinia
@xx 06.01.2018 22:46

Podstawowy zasady ekonomii , pracownik musi być rentowny. Tak wygląda praca przedstawiciela handlowego nie ma tutaj stawki godzinowej tylko jesteś rozliczana za efekty, nie ma sensu porównywania tego do call center , cel jest ten sam ale sama forma pracy jest inna. Musisz jeszcze się dużo nauczyć na rynku pracy.

Pomocna?
Tak1Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
STEFAN
 Opinia
@Janusz 07.01.2018 21:56

Janusz i ty musisz się trochę jeszcze pouczyć :) Solidna podstawa pozwala na spokojną pracę z klientem co daje efekt końcowy. Robienie w balona pracownika to jest system myślenia osoby zarządzające w UPC.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Janusz
 Opinia
@STEFAN 11.01.2018 18:46

Idz na rozmowę do kazdej firmy telekomunikacyjnej na stanwisko DOOR TO DOOR :) takie sa realia rynku

Pomocna?
Tak5Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
XXX
 Opinia
@Janusz 11.01.2018 19:04

Koleżanka pisała posta w sprawie Call Center nie D2D.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mundziulek
 Opinia

W firmie panuje straszliwe zakłamanie, kłamstwo goni kłamstwo. Każda zmiana jaka zachodzi w firmie jest na minus. Jak nie masz znajomości z szefem to masz nikłe szanse na zrobienie targetu. Mobbing zastraszanie, groźby brak jakiegokolwiek wsparcia. Przy zatrudnianiu niestety dałem się oszukać HRom i swojemu managerowi odniosłem wrażenie, że będzie fajnie mi się pracować. Brak szkoleń, zero profesjonalizmu handlowiec jest ze wszystkim sam bez wsparcia. Przełożony nie ma o niczym pojęcia, jedyne co robi to pisze bez sensowne @ i dopomina się o target. Praca w B2B to praca dla ludzi którzy są masochistami. Dział techniczny to dział śmiechu nie wiem po co w ogóle on jest. Wyceny techniczne dostajemy po takim czasie, że firma zdąży podpisać umowę z konkurencją i jak już im się kończy to dopiero przychodzą warunki techniczne. Szczerze to ja nie widzę żadnych plusów. Atmosfera w pracy grobowa. Nie polecam.

Pomocna?
Tak17Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Paweł B.
 Opinia

Po przeprowadzeniu ostatnich zmian w sprzedaży, atmosfera w D2D mocno się zmieniła tak źle jeszcze nie było, a to nie pierwsza zmiana jaką tu widziałem. System wynagradzania został obrócony do góry nogami i to bez przemyślenia byleby jak najszybciej wprowadzić. Ludzie pracujący w D2D tak naprawdę, dopóki nie otrzymają wypłaty na konto, to nie mają pojęcia ile wg tego nowego super systemu zarobią!!! Zresztą te mądre głowy, które im to podliczają też do końca nie są pewni, czy to się zgadza. Dla osób pracujących wyłącznie na prowizji i premii to jest skandaliczna sytuacja. Ludzie odchodzą z firmy, daleko nie trzeba szukać, właśnie odszedł kolejny kierownik z Wrocławia. Wcale się nie dziwię bo nowa pani Dyrektor, Iwona S. to jest jakaś pomyłka. Nie dość, że nie zna się w ogóle na zarządzaniu d2d, nie ma pojęcia o tym jak pracują ludzie w terenie, to jeszcze im bardziej rozpada się d2d tym wyżej nosi głowę. Robi głównie dobre wrażenie, dużo słów, mało sensu, a ludzi traktuje jak parobków.

Pomocna?
Tak34Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Alibi
 Opinia
@Paweł B. 30.10.2018 16:31

Panie kolego w sprzedaży B2b tak samo to wygląda. Pozatrudniali jakiś psycholi na managerów zespołu pracować normalnie się nie da :( A co do wynagrodzenia to tak samo nigdy nic nie wiadomo za co się otrzymuje. Firma chce zmusić pracowników aby sami odchodzili wprowadzają atmosferę po prostu nie do zniesienia.

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marko
 Opinia
@Paweł B. 30.10.2018 16:31

O kolego sam bym tego lepiej nie ujął. Znam tą panią z Vectry, była u nas, chociaż znam to duzo powiedziane bo pojawiła się i znikła :), ale to wspomnienie jakie mam jest dokładnie takie samo. Ale nie przejmuj się na mieście mówią na nią skoczek, bo szybciutko przeskakuje od telekomu do telekomu jak tylko robi się ciśnienie na wynik :). Dobrze, ze przeczytałem, że teraz jest u was, bo jeszcze bym niechcący przyszedł tam do pracy :)))

Pomocna?
Tak17Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Były pracownik
 Opinia

Dopóki będą zatrudniać spadochroniarzy bez pojęcia z innych firm to tak będzie i kolejni ze starej ekipy - którym jeszcze zależy będą odchodzić a pozostali będą się zastanawiać czy są lwami w stadzie baranów czy baranami w stadzie lwów

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
dojrzały
 Opinia

Dziwna firma jęsli .....

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
B2BNews
 Opinia

Deutsche Telekom ( T-Mobile ) will buy UPC Poland at the end of 2018.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
lelo
 Opinia

A dla mnie to była najfajniejsza praca ( dział utrzymania klienta w Katowicach) faktycznie zarobki bardzo się zmniejszyły ale ludzie i atmosfera zawsze super i bardzo mi brakuje tej pracy - musiałam się zwolnić z powodu przeprowadzki do Krk

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Visca
 Opinia

Praca w sprzedaży B2b to jest śmiech na sali. Firma w najmniejszym stopniu nie wspiera pracowników. Podejście managerów jak się nie podoba to do widzenia. Handlowcy pracują na systemach ze średniowiecza, brak procesów sprzedażowych, podejście managerów to tylko i wyłącznie straszenie mobbingowanie ludzi zespołu. Wydzieranie się na open space na swoich pracowników to norma. Handlowcy sami sobie muszą radzić dosłownie ze wszystkim od przygotowania umów dla klientów aż po dopilnowanie aby usługi zostały zainstalowane klientom. Dział techniczny nie robi nic nie wycenia, nie instaluje usług jeśli nie nachodzisz się i nie naprosisz aby zaczęli realizować. Nie ma czegoś takiego jak współpraca między działami w firmie. Nikt Ci w niczym nie pomoże każdy każdego ma w czterech literach. Ja pracując nie wiele czasu zauważyłem straszny przemiał pracowników w firmie. Co nie świadczy za dobrze o pracy w UPC. Do pracy jako pracownik sprzedaży w dziale biznesowym nie polecam szkoda nerwów za te niskie wynagrodzenie. Firma chyba szykuje się do sprzedaży.

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Alalaa
 Opinia
@Visca 19.08.2018 12:54

O tak wszystko się co Pan napisał się zgadza. Jeszcze można dodać to, że jak nie masz znajomości to zapytania ofertowe do Ciebie nie trafią, chyba że na do sprzedaż jakiegoś badziewia za 20 zł. Starożytne korpogadki, zrzucanie problemów na handlowca wyżywanie się standard pracy w UPC. Wszyscy po obrażani nawet głupiego dzień dobry cześć trudno oczekiwać.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
amenhotep
 Opinia
@Visca 19.08.2018 12:54

niestety prawda , kadra menadżerska nie ma żadnych kompetencji , kierownik nie potrafi samodzielnie podjąć żadnych decyzji, mimo posiadania uprawnień stanowiskowych, wszystko konsultuje z dyrektorem , nota bene kumplem z poprzedniej firmy...

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

@Visca rozumiem, że miałeś okazję pracować w firmie UPC Polska przez kilka lat. Orientujesz się czy na ten moment poszukują pracowników? Mógłbyś w kilku zdaniach opisać jak wyglądał Twój angaż w tej firmie? Pamiętajmy, aby przestrzegać zasad regulaminu tego forum.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

@uszczelona wnioskuję, iż nie masz najlepszej opinii odnośnie pracodawcy UPC Polska, ale nie sprecyzowałeś swojej wypowiedzi i tak naprawdę nie wiemy, czy miałeś bezpośrednią styczność z tą firmą. Opisz w kilku zdaniach swoje doświadczenia w sposób bardziej merytoryczny, taka wiedza na pewno innym się przyda.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była pracownica
 Opinia

Byłam wieloletnim pracownikiem tej firmy. Pracowałam w jednym z biur obsługi w Warszawie. To co się teraz dzieje to jakaś farsa. Firma wręcz nakłania parowników do oszustw, do wyciągania z klienta wszystkiego... z jego zgodą lub bez. Mimo, że liderzy przymykają oko na to co wyprawiasz to w momencie weryfikacji nagle nikt nic nie wie i pracownik zostaje sam. Dno den. Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Kiedyś było przyzwoicie i chciało się tam chodzić. Dziś jak nie będziesz oszukiwać to nie zarobisz. Tak oceniam tę firmę. Kolejna rzecz to ludzie nowo zatrudnieni - gimnazjum.... zamiast obsługiwać, szperają w internecie/grają na maszynach przez internet. Oczywiście co chwila na forum leci jakaś ku*wa - klienci oczywiście to słyszą i też dopóki ktoś sprzedaje to jest wszystko super. Straszna firma, wszystkim będę mówiła, że nie warto.

Pomocna?
Tak26Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pussydestroyer
 Opinia
@Była pracownica 14.02.2018 18:18

Pomocna informacja :) jednakże mam pytanko.. Skoro pracownicy grali w maszyny to wiesz może czy wygrywali ? ;D

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
uszczelona
 Opinia
@Pussydestroyer 12.04.2018 14:19

Na przestrzeni kilku lat firma zrobiła absolutnie wszystko co mogła aby zmniejszyć ludziom wynagrodzenia. Najpierw na etacie ze spokojnego 6/7 brutto zrobiło się 4/5 w porywach. Potem zaczęli znowu kombinować z targetami i innymi wskaźnikami i z 4/5 zrobiło się 3/4. Jak chciałeś więcej to załóż sobie firmę i zapłacą Ci marną godzinówkę, nie zrobisz targetu - wegetuj, mieli to w poważaniu. Na spotkaniach z kadrą menadżerską wyższego szczebla pracownicy się przygotowali, porozpisywali na kartkach co i jak, czemu kasa ucieka a info zwrotne było - nie podoba się to zmień pracę :) Teraz nawet możliwość pracy na działalności ucięli i został sam etat. A co do maszyn to za mojej kadencji padła nawet 5 cyfrówka ;)

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Biały Miś
 Opinia

Ja po 3 miesiącu pracy mogę stwierdzić że popełniłem błąd zatrudniając sie jako handlowiec w UPC. Panuje tu straszny mobbing, a także fatalna atmosfera, kłamstwa oszukiwanie kombinowanie, podkradanie klientów to wszystko jest na porządku dziennym. Jeśli nie przyjaźnisz sie z szefem to nie masz co oczekiwać na pomoc i otrzymywanie zapytań ofertowych wpływających do firmy. Brak procesów sprzedażowych ułatwiających prace z klientami. W firmie nie ma komunikacji nikt nie wie jak co kolwiek sie zmienia. Otrzymanie podstawowych narzędzi po zatrudnieniu to jest wyczyn. Mega cieżko jest zrealizować target m.in przez bałagan panujący w organizacji oraz brak sieci i usług. Firma jest milion lat za murzynami w porowananiu do konkurencji.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Górny
 Opinia

Postanowiłem po kilku miesiącach pracy i ja dodać komentarz, opinie o pracy w UPC. Pracuje w dziale sprzedaży B2B. Wcześniej pracowałem w dwóch największych telkomach w jednej firmie 3 lata drugiej 5. W UPC dzieją się rzeczy nie zrozumiałe. Po pierwsze bardzo nie kompetentna kadra menadzerska. Ludzie zarządzający biznesem to kolesie kółko wzajemnej adoracji. Zero wsparcia dla pracowników, straszenie tylko wyrzucaniem z pracy. Kto nie jest kumplem szefa ten ma problem. W moim zespole jedna osoba otrzymuje leady bo jest kumplem szefa. Reszta niech sama walczy realizacje chorych targetów i trzeba udawać że jest super bo inaczej do widzenia. Brak produktów i usług brak sieci tak na prawdę to brak jest możliwości aby zrealizować target. Jeden w moim zespole realizuje ale tak jak pisałem powyżej ma tygodniowo z 10 leadów od szefa. Przemiał w ludziach jak na bazarze różyckiego z czasów świetności bazaru. Firma proponuje pierwszą umowę na 6 miesięcy bo pojawił się problem i nikt po 3 miesiącach nie chciał dłużej pracować. Ogłoszenia non stop wiszą na stronach co tylko potwierdza moje słowa. 8 lat pracowałem w innych telekomach bywało różnie ale czegoś takiego jak w UPC przez kilka miesięcy nie przeżyłem nigdy. SODOMA I GOMORA. Szefowie tylko myślą jak tu się popisać a to kręcenie chorych filmików a to lans bans na kolorowo. Każdy problem jest nazywany wyzwaniem ludzie już się z tego śmieją. Jak zgłaszasz problem to oznacza że trzeba się Ciebie pozbyć. Zarządzanie ludźmi przez tych managerów to jest totalny brak szacunku i kultury.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

Jakiś czas temu widziałam ofertę pracy w firmie UPC Polska, oferta dotyczyła pracy jako przedstawiciel handlowy. Czy może ktoś z was udzielić informacji, na jakie benefity można liczyć będąc pracownikiem tej firmy? Samochód służbowy u tego pracodawcy jest normą? A jak ma się kwestia premii? Zapraszam was do udzielenia nam odpowiedzi, chętnie dowiemy się tych informacji!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MOS
 Opinia
@Edyta 23.05.2018 03:37

Nie opłaca się podejmować roboty. Dział D2D zaczyna się buntować z powodu nałożonych targetów sprzedażowych oraz że mają gorsze oferty dla nowych klientów niż inne kanały sprzedaży firmy. Atmosfera jest obecnie napięta.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Romek-Tytus
 Opinia
@Edyta 23.05.2018 03:37

1. Praktycznie żadne - może dostaniesz jakieś ulotki, drobne materiały marketingowe... 2. nie jest norma, jezdzi sie prywatnym, jak ma sie normalnego kierownika to na dłuzszy wyjazd MOŻE da swój samochód.. ale to jego dobra wola. 3. Premie są nieosiągalne.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonymous
 Opinia
@Edyta 23.05.2018 03:37

Jeżeli jest Pan/Pani zainteresowana pracą w sprzedaży to zachęcam do zapoznania się z ofertą współpracy z PZU tel. 666 887 459

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonymous
 Opinia
@Edyta 23.05.2018 03:37

Jeżeli jest Pan/Pani zainteresowana pracą w sprzedaży to zachęcam do zapoznania się z ofertą współpracy z PZU tel. 666 887 459

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o UPC Polska - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie UPC Polska

Nie bądź obojętny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dotyczącej mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl
Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz możliwość bezpłatnego spotkania z Panią Joanną, która jako ekspert doradzi Ci co możesz zrobić, jako osoba pokrzywdzona.

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.
×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny