UPC Polska

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 326 ocen.

Opinie o UPC Polska

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie UPC Polska

Była pracownica

Byłam wieloletnim pracownikiem tej firmy. Pracowałam w jednym z biur obsługi w Warszawie. To co się teraz dzieje to jakaś farsa. Firma wręcz nakłania parowników do oszustw, do wyciągania z klienta wszystkiego... z jego zgodą lub bez. Mimo, że liderzy przymykają oko na to co wyprawiasz to w momencie weryfikacji nagle nikt nic nie wie i pracownik zostaje sam. Dno den. Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Kiedyś było przyzwoicie i chciało się tam chodzić. Dziś jak nie będziesz oszukiwać to nie zarobisz. Tak oceniam tę firmę. Kolejna rzecz to ludzie nowo zatrudnieni - gimnazjum.... zamiast obsługiwać, szperają w internecie/grają na maszynach przez internet. Oczywiście co chwila na forum leci jakaś ku*wa - klienci oczywiście to słyszą i też dopóki ktoś sprzedaje to jest wszystko super. Straszna firma, wszystkim będę mówiła, że nie warto.

anonymous

Obsluga klienta w UPC sieci jest do dupy;ich program internetowy obslugi jest typowo polski niskiej jakosci in brak uwagi na dobro klienta.Jest gleboko rozczarowany jakoscia tej uslugiu

Amazonka95

Witam, Jak oceniacie pracę w tej firmie? Chodzi o bezpośrednia obsługę klienta w salonie (sprzedaż). Czy sytuacja poprawiła się na chwilę obecną? Wcześniejsze komentarze nie zachęcają do podjęcia tam pracy. Targety nadal są na wygórowanym poziomie? Jak wyglądają zarobki?

Mateusz
@Amazonka95 05.02.2018 13:10

Dramat ! Targety wysokie ,zarobki do (usunięte przez administratora) atmosfera jak w małpim gaju. Wyścig szczurów. Straszne godziny pracy i upokarzajace wyspy po 12 godzin na korytarzach galerii handlowych.

Amazonka95
@Mateusz 05.02.2018 21:02

Może ktoś jeszcze przybliżyć w liczbach na jakim poziomie są tam zarobki biorąc pod uwagę, że wykona się 100 % planu?

Adamus

Po ponad dwóch latach pracy w UPC z tzw. klientami kluczowymi pozwolę sobie również wypowiedzieć się na temat warunków w jakich pozyskuje klientów. Początki swojej kariery oceniam pozytywnie, mimo że w żaden sposób nie zostałem przeszkolony na początku swojej pracy chociażby z systemów na których pracujemy. Firma UPC nie prowadzi profesjonalnych szkoleń. Szkolenia sprzedażowe prowadzą produktowcy co jest nie raz bardzo śmieszne. Na szczęście przyszedłem do UPC z konkurencyjnej firmy gdzie nauczono mnie pracy z dużymi klientami więc większego problemu nie było z aklimatyzacją. Ludzie w zespole są w miarę pomocni mimo że nie którzy są lepiej a nie którzy gorzej traktowani przez Menagera. Jeśli chodzi o szklenia sprzedażowe do managerowie powinni być przeszkoleni porządnie bo nie mamy co liczyć na ich wsparcie w żaden sposób. To jest jeden z największych minusów że ludzie zarządzający zespołami sprzedażowymi to ludzie bez wiedzy merytorycznej w zakresie pracy z dużymi klientami... Praca w ostatnim roku po odejściu ludzi do Ericssona to jest dramat firma wpadła w (usunięte przez administratora) kto zdecydował o outsourcingu techniki to osoba która powinna bezwzględnie wylecieć i mieć zakaz pracy w telekomunikacji. Odkąd nie mamy działu technicznego na miejscu skończyła się dla handlowców cała nasza przyjemna praca w tym zawodzie i zaczęliśmy pracę na 3 etaty oczywiście na podwyżkę nie ma co liczyć firma oszczędza :). Firma wypłaca prowizje po podpisaniu przez klienta protokołu odbioru usług, natomiast przez ostatnie 1,5 roku ani razu firma nie dotrzymała warunków umowy z klientem i termin uruchomienia usług nie trwa 30-60 dni tylko 120-200 a czasem i dłużej. Klienci co dzień składają zażalenia oczywiście do nas do handlowców bo KP nie odbierają telefonów. Najgorsze jest to, że my nie dostajemy 100% prowizji póki nie zainstalują się usługi. Firma nie szanuje pracowników często wydaje mi się że celowo w ramach oszczędności źle nalicza prowizje później wyjaśniamy reklamujemy i zanim dostaniemy prawidłowe prowizje to trwa 3-4 miesiące. Managerowie wymagają dużej ilości spotkań i sprawdzają gdzie jeździmy na spotkania a nie zdają sobie sprawy, że po zrealizowaniu targetu to my świecimy swoim nazwiskiem za burd** w technice i nie realizowanie terminowo umów zawartych z klientami. Nie polecam szczerze odradzam przychodzenia do pracy w UPC w charakterze pracy w handlu. Kolesiostwo i układy to dodatkowy minus o którym chyba nie wspomniałem.

majczaj1711
@Adamus 28.01.2018 12:52

Pani AZ w dalszym ciągu jest "szefową" działu "biznes"?;-) Ta się zna...

Alojzy
@majczaj1711 06.02.2018 21:11

Tak dalej jest, w dalszym ciagu sztuczne zakłamywanie rzeczywistości. Nie długo handlowcy będą z kablami latać aby podłączyć usługi. Taki kibel w tej firmie jest ze to głowa mała. Blokowanie zmian bo góra boi sie ze się wyda ze pojęcia o biznesie nie mają że nic nie robili przez tyle lat aby firma dobrze funkcjonowała. Wszystko pod dywan zamiatamy... śmiech mnie ogarnia jak pomyśle to dzieje się w tej firmie.

Andrzej

w UPC to jakaś masakra. Tam pracują ludzie o przeogromnym deficycie intelektualnym. Giną złożone u nich pisma o zmianie konta z którego mogą pobierać opłaty, złożone ponownie pisma leżą i czekają na lepsze czasy (jakie???). Potem zalewają człowieka SMS-ami, że nie zapłacone. To jakaś paranoja ! ! ! ! ! ! Infantylność ludzi rozmawiających z klientami powalająca. Nie wiedzą jakie mają najnowsze oferty i w tej sprawie trzeba dzwonić do Katowic. Jak tylko skończy się umowa to trzeba uciekać jak najdalej od nich. Niech dyrekcja UPC za stratę klientów podziękuje swoim "pracownikom" w Szczecinie. Wszyscy moi sąsiedzi namawiali mnie na zmianę operatora, teraz już dojrzałem i spadam.

DATA

Zarobki pracy jako kam adekwatne dla studenta albo świeżo upieczonego absolwenta, plusem jest od razu podpisana umowa o pracę najpierw na okres próbny 3 mies, później na czas nieokreślony. W porównaniu do zarobków jakie otrzymałem na start w konkurencji to zarobki w UPC są mega śmieszne. Naśmieszniejsze jest brak aut służbowych... jeden na dwie osoby. :)

Janusz
@DATA 19.01.2018 16:42

Przyznam się że to trochę dziwne jeśli wspominasz o studencie albo świeżo upieczonym absolwencie jeśli w ofercie na takie stanowisko UPC wymaga : minimum 2-letnie doświadczenie i to nie jest łatwy rynek tylko B2B ale może masz takie dośw więc looz :) no nie ukrywajmy na górze dzieją się roszady, firma szuka oszczędności :) trzeba być dobrej myśli

DATA
@Janusz 21.01.2018 21:23

Doświadczenie mam 4 lata przepracowane w dużej spółce telekomunikacyjnej na Śląsku. Przed przyjściem do UPC mialem inne wyobrażenie o pracy w tej firmie dodam, że bardzo pozytywne. Ale cóż mam nadzieje, że coś się zmieni i nie będę zmuszony na zmianę pracodawcy.

Agu$

W firmie pracownicy traktowani są jak pachołki które łatwo można wymienić. Rażący brak odpowiednich cech i umiejętności u dyrektorów. Managerowie nie mają podstawowej wiedzy czy to sprzedażowej czy to organizacyjnej. Jak na pracę w handlu niskie zarobki natomiast targety wyciągnięte do granic możliwości po to aby firma nie musiała wypłacać premii pracownikom za zrealizowanie planów sprzedażowych. Podstawa wynagrodzenia na żenującym poziomie. Nawet jak się uda zrealizować target to kierownicy projektu muszą wrzucić naliczenia po uruchomieniu usług do systemu, później one muszą zostać zaakceptowane przez inny zespół wtedy dopiero otrzymujemy prowizje. Instalacja usług internetu trwa często miesiącami ( ok. 120 dni) później 2 miesiące średnio czekania na prowizje. Firma nie dotrzymuje obietnic, zero szans na podwyżkę czy to awans mimo długiego stażu pracy. Obowiązków mamy coraz więcej, ostatnimi czasy ogromna rotacja, kto przyjdzie nowy to ucieka po 2-3 miesiącach jak zobaczy ten bałagan. Starzy pracownicy także emigrują do konkurencji. Brak szkoleń, jedno się odbyło ale produktowcy szkolili handlowców co było na mega żenującym poziomie. Ale tak jak wspominałam na początku dyrektorzy czy managerowie nie należą do osób wykwalifikowanych którzy są w stanie rzetelnie pomóc przy trudnych projektach. Skupiają się na uwalaniu projektów i lansowaniu własnych osób.

Agu$
@Salon sprzedaży 15.01.2018 15:39

Ale głupoty piszesz... Łącza symetryczne, czy telewizje hotelową instalują po pół roku i my tyle czekamy na kasę ... Jak nie masz wiedzy to nie pisz proszę. Uwierz mi, że termin instalacji nie zależy od mojej wiedzy ani umiejętności. Pracuje z klientami najwyższego segmentu trochę to inaczej wygląda aniżeli praca salonie sprzedaży. Płaca jest na tragicznym poziomie w każdym dziale w takim razie.

Janusz
@Agu$ 19.01.2018 16:49

To proszę się wypowiadać jasno i zrozumiale że pracujesz w takim i takim dziale. Po twoim wpisie można było odnieść wrażenie że pracujesz z klientem indywidualnym a nie dużymi przedsiębiorstwami a tym wprowadzasz ludzi w błąd

xx

Byłam na spotkaniu na przedstawiciela handlowego, jestem studentką więc praca od 13 do 21, pracujemy wtedy kiedy możemy i ile chcemy albo do 13 do 16, ale od 17 do 21....wszystko fajnie tylko? wynagrodzenie jest na podstawie albo podstawa + prowizje czyli 1500 netto na koniec miesiąca albo same prowizje...wiecie co jest ciekawe? że oni nie mają żadnej stawki godzinowej!!!!!! jeżeli nie złapiesz nowych klientów i nie przedłuzysz umów (podają tam miesięczne liczby) to NIE DOSTAJESZ NIC!!!! ANI GROSZA!!! to samo z prowizjami!!! Tylko dostajesz kasę jak sprzedasz pakiety UPC albo jak przedłużysz ileś tam umów!!!! Porażka!! Czyli przez pierwsze miesiące nie dostajesz nic, czyli pracujesz za darmo...jakiekolwiek pieniądze zobaczysz na swoim koncie jak coś sprzedasz!!!! W innych call center zawsze była jakaś stawka godzinowa a tutaj? Normalnie pracujesz za darmo, a różnie bywa z klientami jedni przedłużą, jedni nie...no i fajnie nie dostaniesz nic :) Umowa zlecenie a wynagrodzenia żadnego?! Coś tu nie halo!!! Przecież powinna być jakaś stawka godzinowa!!! Jakakolwiek!!!!!Jestem w szoku, że tak można wykorzystywać!!!! Nie polecam, szkoda waszego czasu...no i chyba że chcecie pracować za darmo to można iść.. taka firma wstydziłaby się!!! akurat piszę o innym województwie, ale myślę że nie w całej Polsce tak jest!

STEFAN
@Janusz 07.01.2018 21:56

Janusz i ty musisz się trochę jeszcze pouczyć :) Solidna podstawa pozwala na spokojną pracę z klientem co daje efekt końcowy. Robienie w balona pracownika to jest system myślenia osoby zarządzające w UPC.

Janusz
@STEFAN 11.01.2018 18:46

Idz na rozmowę do kazdej firmy telekomunikacyjnej na stanwisko DOOR TO DOOR :) takie sa realia rynku

Timon

Po półrocznym stażu pracy w UPC mogę powiedzieć, że niestety ale praca w tej firmie jest dużym wyzwaniem. Z problemami jesteśmy zdani tylko wyłącznie na siebie... Inni pracownicy zrzucają robotę na handlowców. Ludzie z zespołu telesales obsługują leady które wpadają do firmy od zainteresowanych klientów. Na Managera nie ma co liczyć i jego pomoc. Trzeba się uśmiechać i sztucznie się zachowywać. Atmosfera fatalna przez oszustwa i kolesiostwo ogólnie panujące w firmie. Problemy w firmie są dosłownie ze wszystkim. Nie polecam.

FanKsięcia

Wszystko co znajduje się w opiniach poniżej dotyczących pracy handlowca to prawda. Firma opiera na na obrzydliwych kłamstwach sztucznym zakrywaniu żenującej rzeczywistości. Ludzie którzy powinni starać się ogarnąć ten syf dbają tylko i wyłącznie o własny tyłek i nie próbują pomóc handlowcom i działowi technicznemu aby usprawnić pracę . Boją się zrobić cokolwiek aby ułatwić pracę ponieważ wyjdzie na jaw, że przez tyle lat panuje bałagan. W tej chwili firma jest już na skraju załamania Handlowcy Mają Dość tego bałaganu i odchodzą. Człowiek idzie zgłasza przełożonym problemy raz drugi trzeci a słyszy od roku, że będzie dobrze naprawimy będzie lepiej, zmierzamy w dobrym kierunku ... a jak ktoś ma dość i odchodzi z tego bałaganu to opinia o byłym pracowniku jest następująca: ZA SŁABY BYŁ NA PRACĘ W TEJ WSPANIAŁEJ FIRMIE NIE poradził sobie z presją. Patolka w czystej postaci. Zapraszam do pracy w tej firmie ludzi którzy chcą zobaczyć jaki się pracuje w firmie która nie ma absolutnie żadnej organizacji gdzie króluje chaos w czystej postaci i gdzie handlowcy muszą ogarniać od wycen technicznych poprzez podłączenia klientów przygotowanie umów aneksów itd. Na pozyskiwanie klienta ma się w miesiącu max 1h pracy. :)) Wspaniała firma.

nowy

Witam. Jak wygląda sytuacja w Bydgoszczy z firmami podwykonawczymi, jestem zainteresowany tym rynkiem.

Instalator
@nowy 17.12.2017 23:15

Sytuacja w Bydgoszczy jest dziwna, firma współpracująca z Nplay zatrudnia pracowników na stałej pensji chyba jako jedyna w Polsce do tego samochód i benzynę ale w porównaniu do innych miast zarobki są o 2/3 niższe. Chłopacy się nie przemęczają. Ta praca polega na dobrym kodowaniu zleceń którego tu nie ma przez co nikt nie zarabia. prócz UPC

nicość

A mnie jako technikowi na przestrzeni ostatnich lat ucięli 40% zarobków, a dodali jakieś 50% obowiązków. Nagradzając to sowicie 150 zł kary a ujmując średnio 300 złotych nagrody uznaniowej z bólem wypracowanej. Nikt u Was "nas" jak to pieszczotliwe nazywacie.... nie patrzy na instalatora jako twarz firmy. Jesteśmy jedynymi osobami którzy stają u klientów w domu i odpowiadają za wizerunek UPC. Z tych całych waszych "naszych" pracowników za większość opinii odpowiadamy My a nie Wy. I mam nadzieję że z takim podejściem wykończycie się osobiście. Ja gdzie zaczynałem od budowy linii a skończyłem jako serw-inst a trwa to już jakieś 11 lat. Chciałem Wam szczerze podziękować za ostanie wszelakie zmiany. Dzięki nim już dłużej nie wytrzymam i dlatego kończę tą mordęge... i co zrobię ????? po prostu ODETCHNĘ

Kasiek
@nicość 13.12.2017 23:08

Oj tak właśnie wygląda polityka tej firmy czy w stosunku do techniki czy do handlowców. Wypłaty coraz niższe a obowiązków co raz więcej. Patologia niespotykana... :(

Milena

Przedstawiciel Handlowy UPC w Krakowie, czy to jest dobra praca?Podpowiecie coś?

Milen 2
@Milena 12.12.2017 20:39

A co to znaczy dobra praca ? bierzesz telefon dzwonisz po ludziach ale raczej latasz na mieście i pukasz do drzwi

Mateusz

A jak się sytuacja prezentuje, jeśli chodzi o pracę w charakterze instalatora TV? Mam zamiar rozpocząć pracę w tej firmie i słyszałem, że na tym stanowisku zarobki są dobre. Jak to wygląda w rzeczywistości?

Mateusz
@budry 12.12.2017 10:25

No dobrze, a jak to wygląda w takim układzie? Czy opłaca się pracować jako podwykonawca dla takiej firmy? Chodzi mi tu o ilość zleceń i płacę.

budry
@Mateusz 12.12.2017 17:43

To już indywidualna sprawa dogadania warunków . Kwestia dotarcia do firmy zatrudniającej instalatorów .

Sashka

Po pracy w Timo czy Orange myślałam ze znam juz typowe korporacje i ich funkcjonowanie ale po przepracowaniu swojego pierwszego miesiąca w UPC jestem załamana. Popełniam duży błąd zatrudniając sie w UPC. W poprzednich pracach jeszcze jakoś udawało mi sie zachować balans pomiędzy praca a domem. Zarabiałam więcej jeszcze do tego .... tutaj natomiast dyrekcja nie ma rodzin siedzą w biurze od samego rana do nocy i wymagają tego od swoich pracowników. Prowizje premie sa na niskim poziomie i oszukuje sie pracowników ludzie z presalsow nie wrzucają naliczeń i w związku z czym nie otrzymujemy prowizji. PreSales to zespół ludzi bez podstawowej wiedzy. Atmosfera tragiczna ludzie tylko rozglądają sie za inna pracą. Jest do banii nie polecam. Ciagle pod górkę robi firma z każdą rzeczą czy to autami służbowymi czy technicznymi rzeczami.

marta
@Miśka 29.11.2017 22:14

Czy Ty wiesz jak było w PRL-u? Większośc chciałaby aby firmy funkcjonowały na tamtych zasadach: pracownik otrzymuywał wynagrodzenie podstawowe,premię miesięczną,premie kwartalną oraz dwa bonusy roczne /oczywiscie nie była to firma UPC/ eh te czasy juz nie wrócą

Miśka
@marta 30.11.2017 22:13

Pisze tak ponieważ w PRLu rządziły układy, kolesiostwo donoszenie ze wszystkim na innych współpracowników. Tak właśnie wygląda praca w UPC w tym momencie. Jeszcze rok dwa lata temu tego bym nie napisała.

robol UPC

Witam, przestrzegam wszystkich myslacych o pracy w UPC. Pisze to jako "jeszcze" pracownik.. Najgorsze co spotyka kazdego z pracownikow UPC jest to ze trzeba pilnowac, sprawdzac, przeliczac i analizowac swoja pensje! Poniewaz UPC zatrudnia idiotow a nie specjalistow z firmy zewnetrznej ktorzy caly czas popelniaja bledy za ktore zarzd UPC nie ponosi odpowiedzialnosci bo umywa "prawnie" od tego rece. Pisze tu "zawsze" bo od kiedy pracuje tak sie dzieje czyli juz ponad 2 lata. Pracownicy UPC zlozyli skarge do zarzadu UPC w tym temacie ale do dzis dnia zarzad to olewa - ABSOLUTNIE nie polecam na obencych warunkach tej firmy innym osobom chyba ze ktos lubi uzerac sie i walczyc o zwrot swoich ciezko zarobionych pieniedzy!!

AnhAsi

Praca w UPC w ostatnich miesiącach to jest koszmar. Pracuje w UPC parę ładnych lat jako Key Account Manager i po ostatnich zmianach jakie zaszły w firmie uważam, że jest strasznie. W firmie od pewnego czasu zaczęły panować układy, kolesiostwo i lans wśród kadry zarządzającej. Pracownicy odchodzą lub szukają możliwości pracy poza strukturami firmy. Atmosfera jaka panuje w zespołach handlowych mówiąc delikatnie jest średnia. Panuje całkowite nie zadowolenie, przygnębienie brak chęci do dalszej pracy w organizacji. Natomiast kadra zarządzająca, dyrekcja się lansuje bawi, udając że wszystko jest super. Brak podwyżek, chore targety, brak produktów. Całkowity brak podstawowych narzędzi do wykonywania swoich obowiązków. Brak przepływu podstawowych informacji, problemy zrzucane na handlowców, coraz więcej bez sensownych obowiązków otrzymują pracownicy zajmujący się pozyskiwaniem klientów. Zespół odpowiadający za techniczne sprawy to zespół bez podstawowej wiedzy na który w żaden sposób nie można liczyć. Jak jeszcze rok temu mogłabym szczerze polecić pracę w UPC tak teraz pisząc zupełnie szczerze NIE POLECAM.

LOBA
@AnhAsi 19.11.2017 01:07

Najważniejsze to się pośmiać i lansować udając, że wszystko gra i jest tak jak powinno. A jak coś to wypierzyć Kama bo nie udaje, że pracuje w super firmie i ma swoje zdanie.

ADAŚ

Dział techniczny wydelegowany na firmy zewnętrznej Ericcson co powoduje ogromne opóźnienia w realizacji zleceń dla klientów czy też wycen technicznych. Wysokie targety które jest niezwykle ciężko realizować przy braku produktów, braku sieci i ogólnym zlewaniu czy to PreSalesów czy osób zarządzających. Atmosfera również nie pomaga w pracy. W firmie są non stop zmiany o których szarzy pracownicy kompletnie są nie informowani dezorganizacja kompletna panuje w firmie. Nikt mądry nie chce zatrudniać się w tej firmie. Nie polecam.

Miśka1092

Witam nie moge odzyskać prowizji za sprzedaż w salonie franszczyźnianym. Szef uzasadnił mi to tym że poniósł duże koszty z moim zatrudnieniem. Ktoś coś wie jak odzyskać pieniądze?

PrezesVader

Ludzie z handlu którzy pracowali po 5-8 lat szukają pracy chodzą na rozmowy, brak podwyżek, targety z kosmosu, brak szkoleń, brak produktów, brak podstawowych narzędzi do wykonywania spokojnie swoich obowiązków. Paranoja co się dzieje w tej firmie. Wymagają aby FO sprzedawać w horrendalnych cenach które obowiązywały na rynku 2-3 lata temu. Nie ma sieci poza centrum Warszawy. Inwestowanie w chore projekty typu New Build. Brak pomysłu osób decyzyjnych na poprawienie sytuacji. Może zrozumieją jak już nikogo nie będzie w Kamach że chyba od dłuższego czasu jest coś nie tak. Zespół presales to ludzie którzy powinni porządne szkolenie przejść ! Za te marne pieniądze szczerze nie polecam pracy w handlu w tej firmie.

Patrycja

UPC warto zainteresować się swoim pracownikami oraz ich zadowoleniem , ludzie którzy pracowali po X lat odchodzą bo jest coraz gorzej, pensje niższe lub takie same , brak możliwości rozwoju a pracy dwa razy więcej. Niezadowolenie pracowników przekłada się na niezadowolenie klientów. Sporo osób już chodzi na rozmowy kwalifikacyjne. PS. Dajcie sobie spokój z głupim konkursami, nagrywaniem filmów, potem wielkie oburzenie kierowników : JAK TO NIE CHCĄ NAGRYWAĆ, MACIE NAGRAĆ. PS2. Jeśli jesteś młodą osobą bez doświadczenia i szukasz pracy warto złożyć CV, UPC jest dobrym wyborem na pierwszą pracę. ( Nie Przedstawiciel Handlowy tylko praca w salonie, słuchawka lub backoffice ) Parę miejsc na pewno się zwolni :)

KATO

Zero profesjonalizmu w tej firmie. Wynagrodzenie w porównaniu do konkurencji śmieszne niskie, a targety do zrealizowania identyczne jak w innych firmach. Do tego brak sieci, brak szkoleń, brak wsparcia sprzedaży, brak produktów. Zespół PreSales mega kompetentny nie realizuje zleceń u każdego klienta opóźnienia z realizacją umów. Brak aut służbowych w zespole KAM. Prowizje wypłacane od 80 % zrealizowanego targetu. NA braku sieci to jest nie do zrealizowania. Nie polecam.

Antek

Praca dla ludzi o dużej dozie cierpliwości oraz mocnych nerwach którzy nie mają możliwości podjęcia pracy w innej firmie i poszukują pilnie zatrudnienia. Pracowałem w UPC jako KAM nie całe pół roku, przeszedłem po 3 latach pracy także jako KAM z konkurencyjnej firmy . To co zastałem w UPC było dla mnie niestety ale nie do zaakceptowania. Wysokie targety nie różniące się od kolosów z branży telekomunikacyjnej , brak infrastruktury sieciowej dla klientów biznesowych ( jedynie duże miasta i to centra miast ). Brak pomocy od innych działów, brak wsparcia sprzedaży, upominanie się o szkolenia produktowe, sprzedażowe, brak produktów ICT. Wszystko co złego działało się w firmie zrzucane jest na handlowców. Handlowiec musi robić wszystko od przygotowania dokumentów prawnych do podpisania umowy poprzez przygotowanie wyceny technicznej. Zespół PreSales jedyne co robi to informuje handlowca o opóźnieniach w sprawie podłączenia klientów. Prowizje oraz premie skonstruowane są w ten sposób aby firma nie musiała ich za często wypłacać. Bardzo ciężko z tą liczbą usług oraz brakiem sieci osiągnąć wyznaczone cele. Problemy z brakiem aut służbowych przypada jeden na kilka osób. Duża liczba pracowników ze sprzedaży zaczyna odchodzić oraz szukać możliwości pracy. Na plus to ludzie zespołu byli bardzo fajni i pomocni.

podwykonawca UPC

Firma bardzo nierzetelna, nie polecam do współpracy w ramach pozyskiwania lokalizacji oraz podpisywania umów na podłączenie. Umowa ramowa jednostronna, stawki śmiesznie niskie, przekazywane listy budynków błędne, nie zweryfikowane. Po wystawieniu fv na płatność trzeba czekać miesiącami, firma nie płaci odsetek pomimo otrzymania noty. Firma nie wykazuje zainteresowania również tematami, które sama zleciła - brak informacji zwrotnych, totalna cisza miesiącami Przestrzegam szczególnie nieduże firmy, na biznesie z UPC tylko stracicie czas i pieniądze. Firma negocjując stawki podpiera się ilością HP w setkach, Wy dostaniecie do 30 max.

Paula

Dla mnie UPC Polska to normalna firma dla chcących pracować.

Stara gwardia

Pracowałem wiele lat, ale dopiero teraz z dystansem patrzę na tą firmę i mogę szczerze powiedzieć, że to zwykły kołchoz i nie polecam nikomu chyba, że to pierwsza praca i człowiek nie jest wybredny. W takiej korporacji nie masz szans zrobić kariery, bo Kierownictwo wyższego szczebla siedzi od lat i nie pozwoli nikomu się wychylić, kto może zagrozić ich pozycji. Na rynku B2C są może nieźli, ale jeśli chodzi o branżę telekomunikacyjną i rynek B2B tą są za murzynami.

Remik

Bardzo mnie zainteresowała sytuacja, że UPC Polska potrzebuje tak dużo osób do pracy na stanowisko przedstawiciela handlowego! Jaki jest tego powód? Rozumiem że to dotyczy wielu miast ale mimo wszystko?

koziorozec87

Pracowałam 1,5 miesiąca. Podczas szkolenia na salonie już mówiono mi że jestem niekumata i głupia. Od momentu obsługi samodzielnej wieczne pretensje, wiecznie koordynatorowi się coś nie podobało pomimo iż klienci wychodzili uśmiechnięci i zadowoleni. Wolałam sama się zwolnić niż mieli to zrobić sami. Do dziś jest mi przykro bo to była praca moich marzeń.

koziorozec87

Pracowałam 1,5 miesiąca. Podczas szkolenia na salonie już mówiono mi że jestem niekumata i głupia. Od momentu obsługi samodzielnej wieczne pretensje, wiecznie koordynatorowi się coś nie podobało pomimo iż klienci wychodzili uśmiechnięci i zadowoleni. Wolałam sama się zwolnić niż mieli to zrobić sami. Do dziś jest mi przykro bo to była praca moich marzeń.

Piotr

Czy są jakiś zmiany na dobre w firmie? Z tego co mi wiadomo to konkurencja planuje coś wprowadzić nowego żeby poprawić sytuacje. Może coś będziecie robić? Taka bezczynność nie wróży nic dobrego dla firmy!!

aasa

To tak: Jeśli jesteś urodzonym handlowcem, chodzenie po blokach 6h dziennie z ciężką torbą nie sprawia Ci problemu, oraz nie czujesz się złodziejem dożucając klientom telefon bez ich wiedzy – to praca dla Ciebie. Jeśli lubisz to robić, jesteś w stanie zarobić 6-10 tys. Jeśli zaś masz w sobie coś z człowieka, zrezygnujesz po pół roku, bo sumienie nie wytrzyma.

Pawelec

Widzę, że UPC Polska ma bardzo długą listę ofert. Praca mało wdzięczna , tym bardziej, że klienci nie rozpieszczają !!

Edyta

@Luidziz tego co piszesz, wynika, że firma się rozwija. Powiesz na jakim stanowisku pracujesz i jak długo? Czy zdążyłeś już awansować w firmie lub dostać podwyżkę? Są to ważne informacje dla osób nowo zatrudniających się w firmie UPC Polska.

Re:Piotrek

Re:Piotrek wpisz sobie w google "upc ericsson przejęcie" i poczytaj jakie dobre zmiany dla pracowników przyniosła zmiana z 2016 roku powodzonka i pozdro :)

Piotrek

Może ktoś nie pracuje w UPC Polska i wypisuje jakieś dyrdymały. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ale nie szanujemy miejsca pracy w którym jesteśmy. Już niejedna osoba wracała do firmy z pochylonym czołem. Ideałów nie ma i zawsze znajdzie się jakiś problem.

MARIO

Widac ze pracujesz w hr luidzi ale na forum opini dla przyszlych ph twoja wypowiedz jest mierna. Jezeli firma inwestuje w rozwoj to ma koszty a wiec ogranicza swoje koszty a co jest najwiekszym kosztem? 1.pracownik. slaba oferta wspolpracy w porownaniu do konkurencji kropka.

Luidzi

UPC Polska bardzo silnie wdziera sie na rynek. Przy tak olbrzymiej konkurencji mamy dobrą pozycję w branży. Ciągły rozwój, nowe projekty i nowe założenia z cała pewnością pomogą firmie zwiększać zasięg usług i ogólnie pozycje. Cieszę się z pracy w firmie.

nie HYDUS

Od kilku miesięcy forsują niejaką firmą Sajent z INDII do projektowania z marnymi skutkami a niebawem ma budować im sieci firma z Chin - GRATULUJĘ

nie HYDUS

Od kilku miesięcy forsują niejaką firmą Sajent z INDII do projektowania z marnymi skutkami a niebawem ma budować im sieci firma z Chin - GRATULUJĘ

Oceania

Nie ma idealnych firm, być może ktoś w firmie zawala swoją robotę? Jest nadzieja, że ktoś decyzyjny przeczyta i będzie miał o czym rozmawiać z rekruterami?

Prawda

Re:Opałka Tak firma powiększyła swój zasięg działania w chwili obecnej okrada swoich klientów oraz współpracowników na terenie całej Polski w całym swoim zasięgu.

Opałka

Czyżby firma powiększała swój zasięg działania? Mają sporą listę ofert pracy i tak sobie to tłumaczę. Trochę jestem zniesmaczony tymi opiniami na forum!

Niedoszły pracownik

Jak na dużą firmę z Amerykańskim kapitałem całkowity brak profesjonalizmu. Aplikowałem na jedno z stanowisk kierowniczych w sprzedaży. W ramach procesu rekrutacyjnego zostałem zaproszony na dwa spotkania, poproszony o podanie kontaktów referencyjnych oraz obdzwonienie ich w celu uprzedzenia o kontakcie ze strony rekrutera. Po około tygodniu od podaniu kontaktów referencyjnych zostałem zapytany czy mój pracodawca zgodzi sie na skrócenie okresu wypowiedzenia. Po czym - cisza. Nawet najprostszego dziękujemy za poświęcony czas ale zdecydowaliśmy się na innego kandydata. Ja w pełni rozumiem, że pracodawca ma prawo wyboru - i jeśli z jakichś przyczyn moja kandydatura nie była dla niego odpowiednia to przecież w pełni to rozumiem. Ale żeby nawet maila nie wysłać!? W dzisiejszych czasach nie do pomyślenia... Polecam zastanowić się nad podejściem do kandydatów i pracowników bo z takim PR-em daleko Państwo nie zajdą..

majczaj1711
@Niedoszły pracownik 19.07.2017 20:42

Oni nie od dziś funkcjonują w innym świecie....

Zal.pl

Kolega mi mówił że nie płacą nawet po kilka miesięcy zwlekają wiec praca dla kogoś komu na kasie nie zależy z tego co wynika to zadnego auta laptopa komorki materiałów wizytówek też nie dostaniesz a 2 stówki za umowe to im dam jak mi beą znajdowali klientow chętnych kupić.

PH
@Zal.pl 19.07.2017 04:59

Muszę zaprzeczyć - co do płacenia UPC zawsze terminowo wypłaca kasę.

podwykonawca UPC
@PH 26.07.2017 10:34

pracownikom może, jako podwykonawca mogę powiedzieć że na przelewy czeka się miesiącami.

:)

Powiedzmy tak pracowalem w upc jako przedstawiciel handlowy tragedia , kasa zadna pseudoszkolenia oraz dojazdy wszelkie aby zaczac prace na wlasny koszt , 1. To znaczy ze jeszcze nic niezarobiles a juz musisz miec transport i oplacic zwiazane z nim koszty 2.meega nie korzystna i drozyzna, jeszcze do tego wadliwa i pelna bledow 3.materialy ulotki ?? Z takimi materialami to ..... no niesprzedaz nie przejrzyste nie ladne z wygladu odpychajace 4 . Wszystko co chcemy tak naprawde dodatkowo platne np ,hbo, canal + i tak dalej 5.moj przelozony na przyklad czasem nie wszystko mowil czyli to co klientowi nie przyszlo w postaci pytania no potem sa problemy jesli jest taka polityka firmy 6. Parcie ciagle na wyniki , jesli sprzedajesz ok jesli nie sa problemy telefony i ciagle naciskanie 7 .ostatnie na 3 miesiace jakie bylem hmm zarobilem 1300 zlotych czyli 433 wychodzi na miesiac zadowalajace prawda ?? ;)

:)

Powiedzmy tak pracowalem w upc jako przedstawiciel handlowy tragedia , kasa zadna pseudoszkolenia oraz dojazdy wszelkie aby zaczac prace na wlasny koszt , 1. To znaczy ze jeszcze nic niezarobiles a juz musisz miec transport i oplacic zwiazane z nim koszty 2.meega nie korzystna i drozyzna, jeszcze do tego wadliwa i pelna bledow 3.materialy ulotki ?? Z takimi materialami to ..... no niesprzedaz nie przejrzyste nie ladne z wygladu odpychajace 4 . Wszystko co chcemy tak naprawde dodatkowo platne np ,hbo, canal + i tak dalej 5.moj przelozony na przyklad czasem nie wszystko mowil czyli to co klientowi nie przyszlo w postaci pytania no potem sa problemy jesli jest taka polityka firmy 6. Parcie ciagle na wyniki , jesli sprzedajesz ok jesli nie sa problemy telefony i ciagle naciskanie 7 .ostatnie na 3 miesiace jakie bylem hmm zarobilem 1300 zlotych czyli 433 wychodzi na miesiac zadowalajace prawda ?? ;)

Pacynka

Rotacja pracowników to jest w każdej firmie tym bardzie, że teraz pracownicy stawiają warunki. Wiadomo, że UPC to nie jest byle jaka firma, jak będzie im zależało to zmienią warunki finansowe? Mam nadzieję.

Marysia jaki troling haha

Caly czas szukaja ph poniewaz kazdy ma gdzies warunki finansowe. Akurat znam sprawozdania i realizacje planow ph i srednio masz najnizsza krajowa a dymasz po domach w b2c. Walki fraud sobie daruj nowe inwestycje to konkurencja swiatlo jest ogromna ukladaj sie z dev. Na rynku jest wielu operatorow na 2017 najslabiej placi upc. A koncentryk to dla babc bo mlodzi i firmy biora ftth etth.

Piny

Co to się dzieje, że UPC ma taką długą listę ofert pracy? Jakieś nowe kontrakty podpisali? Jak ktoś wie bardzo proszę podzielić sie na forum. Jak firma się rozwija to człowiek jest spokojny.

NigdyWięcej

Byłem instalatorem w UPC, firma podwykonawcza NPLAY w Warszawie. Minusy: -Pierwsza wypłata? Po dwóch miesiącach. -Godziny pracy? Teoretycznie od 9.00 - 21.00 ,w praktyce od 8.00 - do ostatniego zlecenia. (Jak się człowieku nie wyrobisz do 21.00 a klient nie zgodzi się na przełożenie instalacji na kolejny dzień to sorry, siedzisz aż skończysz. A jak wrócisz do domu to dalej praca bo trzeba zlecenia pozamykać. -Jeździsz własnym autem, za paliwo nie zwracają. -Nerwy, stres. -Często musisz sam organizować sobie narzędzia pracy na przykład klucze do LB musisz sobie pożyczyć od innego instalatora i dorobić na własną rękę (tych skrzynek z kablami na klatkach czy w piwnicach bloków). Plusy: -Wypłaty (ale też trzeba albo dobrze kombinować albo być robotem, żeby wykręcić ładne sumki)

Zostaw opinię o UPC Polska - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie UPC Polska