Jak się pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A. Wrocław? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A. Wrocław, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Credit Agricole Bank Polska S.A. jest dla Ciebie! 


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Wrocław

Najnowsze pytania nt. pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A. w Wrocław

Wiadro
Były pracownik
 Pytanie

Nie wiem jak trzeba być prostym aby będąc na stanowisku dyrektora, patrzeć na swój własny czubek nosa i sprawy prywatne, a nie na dobro firmy. Totalnie mi się to w głowie nie mieści, ale z drugiej strony po co im ktoś lepszy, jak ta osoba ma Zarathustra nie stałym zespołem, ludźmi na chwilę. Ważne aby była, świeciła oczami kiedy trzeba, zamiatała pod dywan i podpisywała co trzeba. Nie musi nawet się specjalnie wysilać i wkręcać, bo za miesiąc będzie już całkiem nowy zespół. Sposób merytoryki, wypowiadania się na temat innych pracowników do jego koleżanek i kolegów w pracy, w sposób mało elokwentny jest rażący. Ja rozumiem, że ktoś desperacko szuka przyjaźni, ale w pracy? takie rzeczy? Już nie wspomnę o odgrywanie scenek aktorskich przy doradcach, fałszywie usiłujących przedstawić kogoś z w złym świetle. No nie, takiego braku profesjonalizmu, nie spotkałam nigdy. Myślę, że niektórzy to tam nawet nie nadają się do pracy jako sprzątaczka. Infantylne tratowanie dorosłych ludzi, sposób mówienia i zachowania, czasem wprawiały mnie w zakłopotanie i sprawiały, że momentami czułam się jak dziecko specjalnej troski. Jak bym cofnęła się w czasie i mama ponownie mnie przyprowadziła do przedszkola, a pani przedszkolanka mnie zagania do łazienki umyć rączki. Cieszę się, że szybko się poznałam na niektórych ludziach i ich wykreśliłam z życia pstryknięciem palcem, ale oni chyba nie, bo knują i straszą. Ta praca mi pokazała, że można być kimś na wysoki, stanowisku i nie koniecznie być mądrym i autorytetem, że czasem największy głupiec może być gdzieś gdzie nie powinien. Karierowicz to ktoś kto jak się przedstawia to jak by był prezydentem, bo ma plakietkę dyrektor, a w praktyce, nie potrafi stworzyć i utrzymać zespołu, motywować, aby przebimbać do emeryturki, bo koleżanki z HR załatwiły pracę. A placówka zarządzana przez tą osobę, szoruje po dnie Zgłoszenia nic nie dają. Żaden pracownik jej nie pasuje, bo nie umie zarządzać, relikt, stały element dekoracji, który liczy nie wiadomo na co, że wszystko się samo zrobi z nieba spadną złote gwiazdki. Jak ktoś ma czas na grożenie pracownikom, już powinno dać do myślenia tym wyżej, zamiast skupić się na zyskach banku i podreperowanie sypiącej się kadry i rozpadającego się zespołu i szorowania po dnie. Dajcie młodych, pełnych błysku w oku i chęci, ambicji, a nie jakieś męskie baby co pierdzą słodko.

Hej
Kandydat
 Pytanie

Czy firma umożliwia pracę zdalną i w jakim wymiarze?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witajcie. Zostałem zaproszony na rozmowę rekrutacyjna do oddziału Banku w Bydgoszczy. Powiedzcie proszę na zarobki jakiego rzędu mogę liczyć jako doradca ? Pozdrawiam

???
Pracownik
 Pytanie

Czy wie ktoś czy w tym roku są planowane jakieś podwyżki?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ok. 20 minutowa rozmowa rekrutacyjna z HR (umówiona 2 dni wcześniej na konkretną godzinę), pytania o motywację, doświadczenie w obsłudze klienta, co wiem o CA, oczekiwania w zakresie pracy. Następnego dnia zostałem zaproszony do Oddziału na rozmowę z Dyrektorem ustaliliśmy termin spotkania na kolejny dzień. Tam rozmowa trwała ok. 30 minut, podobne pytania plus zaaranżowana scenka sprzedażowa. Atmosfera w pierwszej i drugiej rozmowie przyjemna, bez napięcia, profesjonalnie. Zostałem również poproszony o pokazanie świadectw pacy i referencji. W mojej ocenie wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Swoje CV wysłałem z portalu z ogłoszeniami o pracę.

Pytania

- co mnie motywuje do pacy - jaki portfel klientów obsługiwałem - w jaki sposób pozyskuję klientów - od kiedy jestem dostępny - moje oczekiwania od nowego pracodawcy - dlaczego szukam nowego zajęcia

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Poznań
Kandydat
 Pytanie

A co powiecie o pracy w Poznaniu i okolicach ?

Tyrion
Były pracownik
@Poznań

Nic dobrego.

Poznań
Pracownik
@Tyrion

@Tyrion ciekawe kiedy to się skończy....juz chyba większość ma tego wszystkiego dosyć ....

Tyrion
Były pracownik
 Pytanie
@Poznań

A były jakieś zgłoszenia do audytu, kontroli?

Poznań
Pracownik
@Tyrion

Chyba każdy się boi... Ale teraz kiedy Pani J.L. wpadła jak śliwka w kompot... To DR Poznania pójdzie po rozum do głowy i zastanowi się co to ETYKA ????

1
Tyrion
Pracownik
@Poznań

Za DR to już dawno powinni się zabrać. Tu nie ma się co bać, Jak widać po ostatnich wydarzeniach zgłoszenia działają????.

PracownikPoznan
Pracownik
@Tyrion

Ja sobie chwalę pracę w Poznaniu oraz współprace z przełożonym i DR. Polecam Firma daje duże szanse rozwoju i dba o pracowników nawet w trudnych chwilach.

True
Pracownik
 Pytanie
@Poznań

Wszystko zamiecione pod dywan przez BN. DR odszedł z fanfarami i pochwałami od szefa a to zwykły (usunięte przez administratora) Dalej steruje regionem i gra wszystkim na nosie. Ludzie pisali do Prezesa i co? Nic.

Odp
Pracownik

Tylko 10 lat w pace :) I artykuł w Onecie za 700 tysięcy ;)

Prawnik
Pracownik
@True

Pracuje się dobrze w CA a większość komentarzy kwalifikuje się do kodeksu karnego. Oby autorzy używali VPN.

Baltazar
Pracownik
 Pytanie
@Prawnik

Ty (usunięte przez administratora) wiesz co to jest KK? Chcesz się skonfrontować? Jak chcesz to cała ta dyskusja wypłynie na szersze wody a ludzie naprawdę mają jeszcze sporów zanadrzu. I wtedy się zdziwicie... Z ciebie prawnik jak z koziej doopy trąba!

Mort
Pracownik
 Pytanie
@Baltazar

Szersze wody to dobry kierunek. Nie tylko odnośnie Poznania. W każdym regionie jest sporo pod wymalowaną na zielono trawą. Konin, Wrocław, Kraków…. Teraz jest jakaś afera z knfem, że znowu winni doradcy, a gdzie centrala, wsparcie???? Czym się zajmują te osoby? Produkcją kolejnych bubli. A w regionach ciagle dociskanie, szczucie, mało i mało…. I straszenie konsekwencjami. Kontrola i konsekwencje to po Poznaniu można porównać do komedii wiec efekty mizerne. Do tego wszystkiego jakieś chore badania, które pokazują rzekome zadowolenie pracowników. Których? (usunięte przez administratora) W tym banku nic już nie poprawi sytuacji trzeba nagłaśniać jak pracuje BN ze swoją świtą. Czas na zmiany.

Kultura
Były pracownik
@Mort

Po Poznaniu szybko ucichło, bo trudne tematy szybko zamiata się pod dywanik ... W szczególności jak trzeba tyłki co niektórych ratować ????. Historia zatacza koło, kiedyś ktoś na bardzo wysokim stanowisku malował trawę przed Francuzami jak to ładnie konta przyrastają.... I tak wszystko wyszło.... Niestety kosztem Doradców ☹️. Szkoda, że w tym Banku po latach nic się nie zmienia... Szkoda ludzi.

HaHaHa
Pracownik
@PracownikPoznan

Kto przepracował pod tym szyldem choć kilka tygodni, wie jak daleki od rzeczywistości jest ten komentarz ;)

Mort
Pracownik
@Kultura

Nie zmienia się, bo każdy patrzy na czubek swojego nosa. Bez doradców ten bank nie istnieje.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Poznań

Poznań to miasto doznań. Nie wiem jak obecnie ale za moich czasów praca z regionalnym M.N. To dramat. To facet który dochodzi do celu po trupach. Nie szanuje nikogo a mam wrażenie ze kobiet w szczególności. Nie jedna miał już rozmowę dyscyplinująca i oskarżająca, a mimo to nadal tam jest. Dlaczego? Bo robi wynik ale nikogo nie interesuje jakim kosztem. Tak wiec zależy u kogo chcesz pracować.

@Pracownik obecny
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Do @były pracownik. Pracuję w CA od kilku lat i mam zupełnie inne odczucia niż Ty... Nie ma firmy idealnej, to ludzie tworzą klimat i atmosferę pracy, mam fajny zespół i szefową w placówce w Regionie Poznań i dla mnie jest ok. Zebrało się kilka niezadowolonych osób (byłych pracowników ???) i jadą z komentarzami... Wszystko było źle, a Ty byłeś pracownikiem roku, wszystko na NIE ??

Byly pracownik
Były pracownik
@@Pracownik obecny

Mało wiesz. I wiele waznych rzeczy do Ciebie po prostu nie docierało. Cieszę się ze odeszłam z CA po wielu wielu latach. Niestety ale dużą przyczyną mojej decyzji był MN z którym po prostu nie miałam ochoty współpracować.

Nik
Pracownik
@Poznań

Zależy od placówki, ale Pan B szef wszystkich szefów to typowy pan tabelka, jak jest ciemnienie to wiadomo jak jest. Mało kto wyrabia plany w placówkach, raczej jak jest remont i plan jest obniżony, albo masz szczęście. Samo zaproponowanie produktu i zatwierdzenie tutaj nie wystarczy. Na system premiowy składa się multum innych czynników, klient musi robić transakcje na koncie, musi być wpływ, w przeciwnym razie wchodzi ci na minus. Jak nie opłaci składki ubezpieczeniowej to wchodzi ci na minus, a najlepsze jest to, że składka wynosi miesięcznie 34 zł i nie liczą ci to jaki 34 zł, tylko mają jakieś śmieszne przeliczniki z czapy, że jedno ci się liczy jako 8 zł , drugie jako 11 zł i tak dalej, a plan masz na kwotę miesięcznie od 250-380 zł. Plus te minusy, z których musisz wyjść. Także powodzenia! Wszystko co jest promocją, jest liczone dla doradcy jak najmniej korzystnie . Np. wszystkie kredyty w promocji, a wiadomo, że najlepiej się sprzedają, kwotta brutto jest mnożona 0,3, możesz tego sprzedać 900 tysi, co graniczy z cudem, łatwo policzył jaka suma się policzy, a plan jest na 380 tys. Ale uwaga, jak klient weźnie kredyt, spłaci w ciągu miesiąca jakikolwiek inny, który u nas ma, to wg banku to rolka i ci tą kwotę odliczają od planu. Konsolidacja wewnętrzna liczy ci się zero ! Sprzedaż 20 kont, a 12 na minusie bo klienci nie zrobili wpływu czy transakcji kartą. Dzwonisz i się prosisz aby to zrobili, dla mnie to jest marnowanie czasu, zamiast się skupić na proponowaniu następnych produktów i zachęcaniu klientów, to bawisz się w sekretarkę przypomnijakę. W innych bankach w automatu są smsy, push, tutaj wszystko po sprzedażowe musi doradca robić. Zamiast robić plan, połowę swojego czasu marnuje na takie głupoty. System archaiczny, w porównaniu do innych banków. Wszystko gdzieś ukryte, nielogiczne schowane gdzieś glebowo w systemie, trzeba być mózgiem aby większość operacji ogarniać. Oczywiście wiele ważnych rzeczy nie jest omawiana na szkoleniu, szkolenie to sprzedaż po łebkach, a obsługa to już, naucz się sam, czytając tysiące procedur po 100 stron. Nie wiem kiedy i jak, ale radź sobie sam. Placówka to w kułuarach bałagan i chaos, bank reklamuje się jako eko, a jedyny bank który generuje tyle niepotrzebnych śmiesznych dokumentów. Nastawiony na emerytów, którzy nigdy nie ogarniali internetu i przychodzą i narzekają, że bank robi się coraz mniej im przychylny, bo zaczyna wdrażać" innowacyjne" pomysły, w cudzysłowiu, bo ta innowacja też jest delikatnie mówiąc na pokaz na zewnątrz, wewnętrznie nadal to struktura z lat 70, za czasów Łukasz banku, nadal w wewnętrznych systemach pełno funkcji i programów nazywa się Lukas. Aplikacja też była najpóźniej że wszystkich banków, blik też, profil zaufany też, wszystko jest w tym banku daleko za (usunięte przez administratora) Wydaje krocie na reklamy, bo bez tego marketingu, wiedzą, że inaczej nie zachęca klientów, bo nie mają tak naprawdę za wiele do zaproponowania . System wewnętrznie i wykonanie większości operacji jest wręcz czymś niczym wejście na Mont Everest zanim pewne operacje wykonasz, to milion razy musisz się zalogować i wylogować aby to poszło. Najgorzej przy kliencie jak coś nie idzie i nie wiesz co znowu jest nie tak. Bo co drugi klient, dzieją się magiczne rzeczy w systemie. Młodzi tu nie chcą kont,bo godziny otwarcia są niereformowalne. Ten bank tyle lat istniał dzięki emerytom, którzy nic więcej jak wpłata i wypłata i lokaty nie potrzebowali. Natomiast czasy są jakie są, bank próbuje walczyć, ale czasem to aż jest zabawne. Każda osoba która tam pracuje i wie jak wygląda system, wie czym to pachnie. W placówkach zatrudniają młodych bez doświadczenia, (usunięte przez administratora), bo łatwo nimi sterować, wmawiać bzdury i nie marudzą, a po drugie do 26 roku życia dla nich najniższa krajowa jest ok. Doradcy starsi, to albo dki którzy mają spoko podstawę i są doradcami premium, więc wiadomo jaki mają porfel klientów, więc plan mają z pocałowaniem ręki, ale zwykły doradca, zapomnij. Albo 10 na całą Polske jest wyjątkowo zdolna, albo kombinują niestety kosztem klientów, naginając pewne procedury i lekko mydląc oczy klientów. Atmosfera też jest w oddziałach ciężka, oj bardzo ciężka, nie wiem czy warto być takim masochistą. Dki mają spoko, ale to ciężka droga, dla wytrwałych. Praca na zwykłego doradcę za te pieniądze, przy takich klientach, bo doradca ma.klientow classic. Podsumowując ludzi zarabiających do 3000 tys,.przekredytownych, z niską lub znikoma zdolnością, liczących karta złotówkę, więc proponowanie im karty, kredytu jeszcze ok, ale ubezpieczeń czy lokat, struktur i ike oraz ikze...zapomnij...a plan masz taki sam jak dki, który nie obsługuje kasy i ma lepszy portfel.

Nik
Inne

Mało tego za ten sam wykon, im wyżej masz większą premie. Zwykły doradca za ten sam wykon plany ma mniejszą pewnie niż.dki,to już w ogóle żart Wiem, że CC bez względu na to czy jesteś konsultantem czy specjalista masz taką samą premie za ten sam wykon. Idź zobacz, przekonaj się, ale po trupach do celu i ci pod pasuje, albo po miesiącu uciekniesz. Ale także co napisali wyżej, ludzie tam lądują na długim L4, depresji, leczą ataki paniki i nawet gorzej ... Są dyrektorzy z powołania, którym zależy aby ogarniać i mają wiedzę, a są takie Co siedzą na (usunięte przez administratora) aby do emerytury i się ślizgają z miesiąca na miesiąc, ściemniając, że pracują. Mają czas na plotki przez telefon pół dnia, ale jak potrzebujesz pomocy, wiedzy to oczy jak 5 zł . Jak chcesz pracować w banku,.czegoś się na uczyć przydatnego, mieć szansę na dalszy rozwój, a nie się zrazić tak, że będziesz omijać banki szerokim łukiem, idź wszędzie ale nie do Ca .Pocztowy to też lipa, Alior, millenium, Santander, PKO to niebo a ziemia w porównaniu do CA, a doradza ci stary bankier, który zna to wszystko . W Ca to można tylko iść do psychiatry i długów sobie narobić. Premi to ty tam na oczy nie zobaczysz.

Nie daj się namówić na pracę w
Były pracownik
 Pytanie

Dość zabawne bo jest tu wiele osób które zasiadają wyżej W CA BP i piszą kontr posty na opinie swoich pracowników, ponawiam najgorsza praca w życiu, mobbing na każdym kroku, krytyka osoby, robienie wszystkiego abyś nie dostała premii, okłamywanie klientów, nie wprowadzanie w błąd , jeśli pod moim postem zobaczycie spam komentarzy , tak to na pewno liderzy, kierownicy etc. W call center nie ma czego szukać, zdarzają się nieuzasadnione awarie systemu, randomowo, z bardzo dużą częstotliwością ( np. codziennie) niestety UOKiK ignoruje zawiadomienia w tej kwestii, a przydałaby się kontrola, audyt daj boże , nalot skarbówki? Ale to sfera marzeń, jesteś inwigilowany w czasie pracy, wytykają ci polszczyznę ludzie nie potrafiący poprawnie sklecić zdania jak i świadomie używać słów z posiadanego zasobu, więc jeśli proponują ci tą pracę , uciekaj, sprzedaż, sprzedaż , kredyty, wciskaj klientowi aby przełożony miał podwyżkę S tobie przypadnie 5-15 PLN za niekiedy 2 h nakłaniania i pracy a i tak będą wobec ciebie pretensje, jeśli zobaczysz pod tym tekstem agresywny lub pseudonerytoryczny wpis uszczypliwy personalnie a nie potrafiący odnieść się do np działań banku niezgodnie z prawem ( blokowanie pieniędzy klientom bez powodu, z tytułu rzekomego zgonu, bez podstaw, przekazywanie do komornika środków z tytułu zajęć komorniczych, bezprawne blokowanie 13 i 14 emerytury, pamiętaj prawo jest prawo jeden dzień roboczy to nie wytłumaczenie dla klienta, kiedy nie ma środków do życia, bank nie zwraca klientowi zagrabionych środków ( przez oszusta) mimo iż klient ma rację to w ramach 2/3 reklamacji zwraca się mu środki i tutaj jest to 60 , 90 dni od skargi i wysłuchuj go jako pracownik, świeć oczami za tą instytucję, mam nadzieję że to co napisze zobaczy ktoś decyzyjny z w kwestii prawa bankowego, liderzy cię poganiają i krytykują, generalnie dużo mówią przez telefon a twarzą w twarz nie mają często odwagi, to godne pogardy ale zabawne zarazem, przeczytaj to uważnie proszę, zastanów się, jeśli chcesz idź na żywioł ale bądź ostrożny. Nie mogę się doczekać ujadania tamtejszej góry pod tym komentarzem, widziałem dużo wpisów które nie są zgodne z prawdą , to moja opinia, ponawiam ją drugii raz , mam kontakt z obecnymi pracownikami.

5
Doradca
Pracownik
@Nie daj się namówić na pracę w

Bardzo wartościowa wypowiedź. Dziękuję.

Mloda
Kandydat
 Pytanie
@Nie daj się namówić na pracę w

Czy ten opis dotyczy działu obsługi klienta ?

***
Pracownik
@Nie daj się namówić na pracę w

Bo sama jestem ofiarą (usunięte przez administratora). Bo zasygnalizowałam przejawy (usunięte przez administratora)i zostałam poddana ostracyzmowi. Nikogo nie interesuje krzywda pracownika. Jesteś tylko cyfrą. Polityka antymobbongowa to tylko papier służàcy za tarczę ochronną dla firmy.

mobbing
Pracownik
@***

Zamiatanie pod dywan, chronienie osób, które tam nie wykazują wyników, z placówki najlepszej w rejonie, w rok, stała się najgorszą, Wystarczyła zmiana dyrektora. Ludzie kłamią wraz z nim, nie liczy się dla nich dobro drugiego człowieka. Dla tej pracy sprzedają wilczą skórę.

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Nie daj się namówić na pracę w

Już nie pracujesz w CA więc działasz na zasadzie jedna pani powiedziała drugiej pani...Nie wszyscy odeszli więc trochę szacunku do Nas kolego. Każdy ma prawo do swojego zdania ja pracuję i nie zamierzam nigdzie się przenosić na razie. Mam wrażenie, że jest grupa kilku niezadowolonych i wylewają żale... Jesteś już poza CA więc idź dalej po co hejtujesz?????

Anna
Pracownik
@Obecny pracownik

Były pracownik tylko i wyłącznie pisze prawdę jak było , osoby które zostają jak same twierdzą nie maja pomysłu na siebie ,niestety najgorszy bank na ten moment,

Hejt
Były pracownik
@Obecny pracownik

To nie hejt! A wyrażanie opinii, każdy ma do niej prawo, po to jest te forum. Opinie są różne i od kiedy fora śluza tylko do chwalebnych opinii, jak ktoś napisze coś złego o firmie p, to zaraz hejt. Nie ma zasady, że jak już nie pracujesz siedź cicho, właśnie bardzo dobrze, że ktoś napisał opinie i swoje odczucia, po to, to jest. Mnie jadu, nie jesteś od kontrolowania ludzi i mówienia im co maja robić ze sobą. Ktoś kto pracował w Ca nawet dziesięć lat temu, ma prawo do opinii. Idź do psychologa, bo ewidentne masz problem z ludźmi.

Adibu
Pracownik
 Pytanie

Praca w ciągu ostatniego roku w PB dynamicznie się zmieniła i zmienia nadal. Przy zorganizowanym trybie pracy da rade to ogarnąć, niestety spraw "około klienckich " jest na tyle dużo że powoli człowiek nie daje rady.. Karta badania potrzeb dla mnie bez sensu totalnie, że trzeba to samemu podłączać pod system, MGM to samo wypełnij po spotkaniu wyślij, projekt na kolejne spotkanie, QR. Tych tematów jest tyle że nawet klientów zaczyna to irytować. Zero optymalizacji czasu, coś co powinno zajmować max 5s czyli np. Kliknięcie w systemie wyślij kod poleceń zajmuje 5 min. Plany przy zorganizowany systemie pracy do ogarnięcia, martwi jednak wzrost przyrostu kont, który jak na 2kwartal jest wysoki, bardzo wysoki! To samo ilość kont jakie są w planach na PB, nie pamiętam żeby w maju tamtego roku przyrost był na poziomie 8,9 czy 10 kont. Co będzie za rok 20 na przyroście + 30 kont w planie na doradcę? Struktura za strukturą .Kiepsko zaczyna to wyglądać.. Wynagrodzenie od ostatniej podwyżki stoi w miejscu, plany większe co za tym idzie ciężej zrobić premie. Przy tej inflacji obecnie w.portfelu mniej kasy. Pracujemy w banku instytucji która powinna się wiązać z.pewnym prestiżem, bo jest to odpowiedzialna praca mimo różnych opinii, a idąc do sklepu coraz.czesciej zastanawiam się czego nie kupić żeby starczyło kasy do końca miesiąca.. nie tak to powinno wyglądać.

Długo w ca
Pracownik
 Pytanie

Do tej pory byłem zadowolony. Choć podstawa marna, system premiowy pozostawia wiele do życzenia... Super DPB, super zespół jakoś to rekompensował. Teraz? Plany kosmiczne, trudne do realizacji, premia dodatkowa-graniczy z cudem. Wde, połączenia przychodzące-obsługujemy w oddziale jak w cc. Plany tak samo wysokie, pensja bez zmian, dosatkowe dyżury w PB jak CC. Nie zrobię planu, nie dostanę premii, z tel przychodzących nie mam sprzedaży. Czuję się wykorzystany, przejąłem pracę CC za pieniądze DK, z tym że przez te dyżury nie zrobię kosmicznego planu i nie dostanę nawet zł premii. Wykorzystują nas na maksa. Dr, DPB mówi o rozwoju, omnichanell, a tak naprawdę chodzi o cięcie kosztów. Wyrzuca osoby z CC, my za podstawy DK będziemy pełnić rolę doradców i CC. Szukam już innej pracy, bo nie na to się pisałem. DPB super, zespół super ale nie pracuje w CA charytatywnie. Plany nie do zrealizowania, sp słabe, dosatkowe zajęcia - obsługa ludzi dzwoniących z infolinii, bank idzie w zła stronę. NIESTETY JESTEM ZMUSZONY SZUKAĆ INNEJ PRACY, ZRESZTĄ SŁYSZĘ OPINIE INNYCH DK - KAŻDY O TYM MYŚLI. Płacą mało, premie słabe, z nas doradców, relacyjnych z klientem robią infolinię - dno totalne. Oby jak najszybciej stąd uciec.

Anna
Pracownik
@Długo w ca

Na infolinii ciągła rotacja ,brak pracowników ,ludzie za takie wynagrodzenie nie chcą pracować 3850 brutto,zmiany nocne ,toksyczna atmosfera,jak jesteś wylogowany na służbową to musisz pisać e mail do lidera z ruchem dlaczego jesteś wylogowany ,tragedia totalna ,zdecydowanie nie polecam

Izabela
Inne
@Anna

jak sytuacja na infolinii zostanie rozwiązana? padła wzmianka o ciągłej rotacji, jaki jest jej zakres? co jaki czas przychodzi ktoś nowy, ile trwa sam proces tak naprawdę i sama rozmowa rekrutacyjna? zastanawia mnie to czym zachęcane są osoby nowe aby przyjść

Prawda
Były pracownik
@Izabela

Rozmowy trwają długo, jest ich kilka. Młodych zachęcą dobre zarobki , a tego w ca nie ma. I cięcia na każdym kroku plus crazy grafik na infolinii ????

Izabela
Inne
@Prawda

crazy grafik? co konkretnie może to oznaczać? skoro dobra kasa podobno zachęca a jej tu nie ma to tym bardziej zastanawia jak to robią, że linie mimo wszystko są zajęte. co z innymi stanowiskami? na jakie jeszcze bez doświadczenia się dostanę?

Bank absolutnie zbędny
Inne
 Pytanie

Z perspektywy klienta - kolejny raz: To (usunięte przez administratora) i dwa piętra pod poziomem mułu pod względem kultury osobistej obsługi ale i jej jakości też. Do każdego banku konkurencji wejdę bez problemu, pokażę dowód i dostanę gotówkę z własnego konta tyle ile zażądam. Ale nie w CA w Warszawie. Tu jest oburzenie, że akurat nie masz przy sobie karty. A jeżeli rozmowa wygląda jak przesłuchanie gdzie trzeba się wykłócać o wypłacenie moich pieniądze to ja serdecznie mam gdzieś taki bank. Banał - nie ma klientów, jest czterech pracowników - najwyraźniej cztery (usunięte przez administratora) które nie potrafią obsłużyć gotówkowo. Więc po co taki bank? Nie pozdrawiam pracowników placówki przy ul.Kawy a cały Credit Agricole żegnam ozięble.

Askier
Kandydat
 Pytanie

Prośba o info ile zarabia brutto doradca klienta?

Kami
Pracownik
@Askier

Zależy od rejonu, dyrektora, są też widełki, możesz otrzymać około 4- 5 tyś brutto. Realnie na rękę na tym stanowisko można zrobić od około 3300(podstawa) do nawet 6-7 tysięcy z premią.

Askier
Kandydat
 Pytanie
@Kami

Ściana wschodnia.. 4 tys brutto? Serio?Toż to ochłapy.. Jednak chyba podziękuje . . Dzięki za konkretne info.

CA
Pracownik
@Kami

Podstawa 4000 do 5000 brutto, maksymalna premia 3600 brutto (realna premia przy 100% planu 1200 brutto)

Arturro
Były pracownik
@Kami

W innym banku bez łaski 7000 podstawy bez premii , wychodząc z CA po 12 latach z pensją 4300 Brutto :)

Karina
Pracownik
 Pytanie

Hej, pytanie do pracownikow: na jakie podstawy mozna liczyc na stanowisko DK i DKI w oddziale od 2023 roku ? Prosze o stawki brutto ,pozdrawiam

.
Kandydat
@Karina

3600 brutto + PREMIE

Izabela
Inne
@.

Te premie to w ogóle mają znane wysokości? Widziałam w opiniach jak pisali, że podobno się ich za bardzo nie przyznaje... Mimo wszystko ile max by wyniósł i za jaką pracę wtedy?

Śmieszne
Pracownik
@Izabela

Jest pula środków dla banku przeznaczonych, którą się dzieli na wszystkie działy. W działach jest podział na 30% najlepszych pracowników, którzy dostaną w zależności od wyników. Kasa oficjalnie nie większa niż 1 mc wynagrodzenie. Baku baju nie licz, że będziesz w raju

Pracownik CA
Pracownik
@.

Od 4000 zł brutto i więcej :)

Izabela
Inne
@Śmieszne

Aha... Czyli jak jestem w tych 30% to ile mniej więcej mi dadzą? I czy trudno taki poziom utrzymać? na którym z działów będzie z tym najgorzej?

Kami
Pracownik
@Karina

Mam 5 tyś brutto na stanowisku DK, dwuletni staż. Przed ubiegłoroczną podwyżką 4700. Po zmianie stanowiska na SDK można liczyć na podwyżkę podstawy 400-800 zł brutto. Awans możliwy po 2 latach i spełnieniu kilku innych kryteriów, chyba, że od razu chesz zatrudnić się na DKI - tu już się nie wypowiem.

Izabela
Inne
@Kami

W tej podwyżce podstawy te 400 pln to kwota gwarantowana? Każdy ją dostanie? A co z tą nadwyżką, od czego konkretnie zależy? Są już co do tego jakieś spostrzeżenia lub porady?

Maniek
Były pracownik
@.

Premie hahaha, premie są takie co kot napłakał, nawet Ci nie starczy na opłacenie rachunków

Bank
Były pracownik
@Kami

Skoro masz takie doświadczenie i tak mało zarabiasz to idź do innego banku. Wszędzie płacą więcej kasy dla doradców niż tutaj.

Kami
Pracownik
@Bank

Nie narzekam na zarobki, bo zawsze około 100-120% wykrecę + te dodatkowo premiowane KPI nałożone przez regionalnego. Pieniądze są ok, ale plany powoli widzę ciężko zrealizować.

Kami
Pracownik
@Izabela

Widełki zależą zdaje się od wyniku realizacji i zdania testu im lepiej tym wyższa kwota. Ale na to minimum po zmianie stanowiska można liczyć. Dokładniej nie powiem, bo jestem tuż przed takim awansem, więc nie zagłębiałem się szczegółowo.

Cieńko
Pracownik
 Pytanie
@Kami

W tym roku premie roczną po raz pierwszy zabrał Zarząd swoim pracownikom w całej historii. Napewno tutaj Ci jest dobrze? Pracownicy starzy odchodzą bo w innych firmach na start można negocjować więcej kasy niż tutaj.

Izabela
Inne
@Cieńko

Na start więcej? przytoczysz zatem konkrety odnośnie kwot i ewentualnych warunków? Co do premii piszesz, że pierwszy raz taka sytuacja ma miejsce? co to może oznaczać na przyszłość? jakie są dalsze plany lub perspektywy?

Pracownik
Inne
 Pytanie

A jak region Łódź ????

Abc
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda atmosfera w centrali tego banku we Wrocławiu? Na jakie zarobki mogę liczyć na stanowisku młodszego specjalisty w backoffice?

XYZ
Pracownik
@Abc

Atmosfera jest luźna i raczej przyjemna. Oczywiście zależy od zespołu, wiadomo. Co do zarobków na tym stanowisku to się nie wypowiem bo pracuję na innym. Plusem jest praca hybrydowa - tylko 8 dni w miesiącu z biura. Nawet po nowelizacji Kodeksu Pracy.

Izabela
Inne
@XYZ

O to faktycznie może i na plus jeżeli tylko 8 dni. A jak one są rozlokowane w miesiącu? Mogę przez 2 tygodnie przychodzić i 2 tygodnie mieć przerwę czy jakoś inaczej trzeba się ułożyć z zespołem? Jak ten tryb wpływa na jakość podejmowanej współpracy?

Kiepsko
Pracownik
@Izabela

W dużej mierze decyduje lider zespołu kiedy będzie HO bo organizuje spotkania i też zależy za tym aby wszyscy byli w pracy w jakieś dni razem aby omówić tematy w grupie. Na HO pójdą osoby jeśli stanowisko pracy na to pozwala i jest sprzęt bo komputery dostali już pracownicy i pracują na HO a nowych dla innych ludzi nie ma....

Doradca
Pracownik
 Pytanie

Hej, na jaka podstawe mozna liczyc na DK?? Duze miasto, 4 netto na reke osiagalne czy nie? Powiedzcie, ten kto pracuje to wie, z gory dzieki za pomoc

Ola
Pracownik
@Doradca

Jako DK 3200 netto to max

Karo
Pracownik
 Pytanie
@Ola

To mało… a na dki 4 na reke idzie wziasc podstawy?

Izabela
Inne
@Ola

Czyli nie biorą tutaj poprawki żadnej na lokalizację? Chodzi mi o to podkreślenie, że jednak to duże miasto... Czyli na pozostałych stanowiskach należy się spodziewać czegoś podobnego czy są tu jakieś lepiej doceniane?

Marta
Pracownik
 Pytanie

Wie ktos jakie podstawy sa na Doradce klienta w oddziale? 5500 brutto moze realne? Na jaka podstawe mozna liczyc? Z gory dzieki za informacje

Monia
Pracownik
 Pytanie

Wie ktos ile podstawy brutto placa na DKI doradcy klienta indywid. premium? Mozna liczyc na 7 brutto? Pozdrawiam

Witka
Pracownik
@Monia

Nie można. Może kiedyś, z czasem. Ale raczej nierealne.

Izabela
Inne
@Witka

kiedyś z czasem w kontekście formy awansu po jakimś dłuższym stażu czy masz na myśli ogólne poprawy oferowanych finansów w firmie? Po jakim okresie taka perspektywa byłaby możliwa?

Roni
Kandydat
 Pytanie

Ile wynoszą średnio zarobki IT Service Level Menagera w CA BP S.A.?

Kami
Kandydat
 Pytanie

Praca jak wszędzie w korpo - ogromny nacisk na sprzedaż i realizację planu. Dla tych, którzy są w stanie wytrzymać i zrealizować plan- płaca bardzo opłacalna. Bardzo dużo zależy od dyrektora i współpracowników, którzy to kładą kłody pod nogi, lub pomagają - tu też zależy od ludzi na których się trafi. Systemy dość archaiczne. Czasem trzeba otworzyć kilka programów do obsługi jednego Klienta. Benefity bardzo ok (dofinansowanie do świąt, wczasy pod gruszą co 2 lata, paczka na święta, spotkania, wyjazdy integracyjne. Opieka medyczna, coś jak Multisport, dofinansowanie do okularów) dodatkowe konkursy sprzedażowe w których można zdobyć karty Sodexo, kody zamienne do znanych sklepów, czy dodatkową gotówkę. Praca dla osób trzymających nerwy na wodzy, bo klienci są wspaniali ale i też baaardzo roszczeniowi (ale to domena pracy z klientem). Standardowo na pracownika zrzucają winę o to, że zablokowali sobie aplikację, że nie dostali przelewu itp :D Generalnie bardzo dużo pracy do wykonania jednocześnie, więc warto być dobrze zorganizowanym. Jest to praca, którą "zabiera się do domu" na zasadzie, że myślisz, co powiesz przełożonemu jutro, czy w poniedziałek, bo kiepsko stoisz z planem. Warto przemyśleć, czy chce się zarobić, ale stracić nerwy i przy okazji parę kg :), czy wybrać pracę za 3 tys i mieć spokojną głowę. Czy polecam? Na jakiś czas tak. Dla wytrwałych, pracowitych, mocno stąpających po ziemi, nie dającym się stłamsić osobą. Takie cechy pozwolą przetrwać.

Święta racja
Były pracownik
@Kami

15 lat w tym Banku i zgadzam się z komentarzem. Dodałabym: kasa średnia (w sprzedaży da się zarabiać lepiej), siwe włosy od stresu (niezależnie od stanowiska), dodawanie celów sprzedażowych i jakościowych (ciężko je "ogarnąć" w natłoku obowiązków), ciągłe rozliczenie z "tabelek" , które zasypują maila dzień w dzień, każda"nowa strategia Firmy" niesie za sobą kolejne tabelki exel, które prowadzą do kolejnych rozliczeń indywidualnych/ zespołowych... Ta korporacja kocha tabelki ...do stopnia kontrolowania Doradców na billingach ( tabelka pokazuje wszystko) .... Chcesz przeżyć szok korporacyjny.... ZAPRASZAMY.

Maja
Były pracownik
 Pytanie

2. systemy! stare archaiczne, połowa nie działa i wywala ciągle program. 4.jak siedzisz na wniosku, bo akurat klientowi sprawdzasz zdolność i ktoś ci wejdzie na niego w tym czasie, cudownie się wniosek odrzuca, bo taki system i od nowa wklepujesz nowy, 5. dokumentów od groma, standardem jest to, że wywala programy i większość pracowników w nawyku ma, ze przed każdym wydrukowaniem robi print screeny. 6. nie ma szkoleń prosprzedażowych! jedno szkolenie ze sprzedaży i promocji do kont, kart i ubezpieczeń, takich jednodniowych .Podadzą kilka korzyści i jak zagadać, dosłownie trzy przykłady zdań i koniec, za to prowadzący bardzo nieprzyjemni, mocne docinki. 7. Każdy patrzy na swój czubek nosa, nikt ci nie pomoże chętnie, bo musi robić plan i nie ma czasu biegać i ci pomagać, a jak już podchodzą to masz wrażenie, że z taką obojętnością. 8. procedur jest około, gdy tak policzyć wszystko co potrzebne, taka encyklopedia, więc siedzenie w placówce przy kręcących się za drzwiami klientami, siedzenie i czytanie od deski do deski przez 8 h, nie jest efektowne, nawet nie jest fizycznie możliwe, a po tygodniu już siadasz na obsługę nic nie wiedząc, przeżywając ogromny stres. 9.full dokumentów i papierologii 11.eventy, jak świadek jehowy narzucasz się ludziom, żeby założyli konto. 12.donoszenie z zazdrości 13.zimno w pracy 14. brudne toalety i śmiedzące zgnilizną 15. niska podstawa 16 ciężkie do wyrobienia plany, bez przygotowania merytorycznego i posprzedażowego. 17.nigdy nie masz pewności czy wyjdziesz dziś z pracy o czasie.Strach sobie coś zaplanować, dentystę czy fryzjera, bo nie wiesz czy dziś znowu nie zostaniesz, bo za dwie jedzie ci klient z wpłatą 200 tyś i do tego będzie wymyślał to i tamto . 18. nie masz żadnych szkoleń z trudnego klienta w pb Ty z tej pracy nigdy nie wychodzisz i się nie odcinasz, ta robota jest wiecznie dzień i noc z tobą, ciągle o niej myślisz, ciągle stres, czy pani dr dziś będzie miła czy wstanie lewą nogą, to nie jest praca z której wychodzisz i zapominasz. Ty o niej myślisz i żyjesz dzień i noc, nie da się, psychicznie najbardziej wykańczająca robota jaką w życiu miałam. Typ pracy gdzie, żeby tam funkcjonować musisz w domu w czasie prywatnym wkuwać oferty, procedury, aż osiagniesz taką wiedzę, że przychodzisz tam , siadasz i pracujesz sam, nic nikomu nie mówisz, z nikim się nie dzielisz niczym, nie pomagasz i najlepiej za dużo nie mówić o sobie, najlepiej nic inaczej zginiesz tam. Jeśli szukasz pracy z której nigdy nie wychodzisz i pracuje 24 h i niczym innym nie żyjesz, nie wchodzisz w żadne relacje tymi ludźmi i jesteś egocentrykiem i lubisz alienizacje i tylko ciśnienie na chorą sprzedaż, mocno podrasowaną kombinatorstwem i kłamaniem klientom w oczy sprzedaż to CA jest dla ciebie idealne? pragniesz aby twój przełożony był toksycznym manipulantem, wyrachowanym bez mrugnięcia okiem, zaginającym rzeczywistość to świetnie trafiłeś. Nie znających procedur i systemu!OPINIE NIE BIORĄ SIĘ z czapy! Tam tylko mogą pracować psychopaci.

Pracownik z 8 letnim stażem
Były pracownik
 Pytanie

Przyszedł czas i na mnie by wypowiedzieć się o firmie, w której pracowałam 8 lat. Zacznijmy od wynagrodzenia... Podstawa bardzo słaba mniej niż 3 tys netto, podwyżki graniczą z cudem, a premię coraz ciężej wypracować. Duże plany nieadekwatne do sytuacji gospodarczej w kraju. Bardzo duży nacisk na plany. Ostatnio usłyszałam od DR, że jestem po to Doradcą by przekonać klienta by dany produkt był mu potrzebny. Przekonać czyli wcisnąć. Nieważne czy chcę ma wziąć do kredytu ILK, KK, ubezpieczenie. Klienci często wychodzą z placówek z dodatkowymi produktami, zostają mamieni, że zakup dodatkowych produktów wiąże się z tańszym kredytem, co jest nieprawdą. Nieważne jak zrobisz plan , ważne , że masz zrobić. Ciągle rozliczanie, ciągle pretensję DR, że mało , mało. Miałam to szczęście, że pracowałam w małym zespole z fajną babką - moim bezpośrednim przełożonym, który był ludzki, czego nie można powiedzieć o DR. Śmieszne jest to, że pracownicy banku muszą tutaj wystawiać pozytywne opinie. Tak samo jak na google przy danej PB. Myślę, że na rynku jest tyle pracy , że szkoda zdrowia by iść do Banku... Cały rok trwa kampania, plany są kosmicznie wysokie z roku na rok podnoszone są poprzeczki by robić więcej i więcej. Szybko w takich warunkach pracy pojawia się wypalenie zawodowe... Cudowne rady DR by w dniach kiedy są różne wyprzedaże kredytów , KK zostać po godzinach pracy i telefonować do klientów, wolontariat w CA jest mile widziany. Telefonowanie... Czy ktoś zrobił statystki jaki jest procent sprzedaży w PB z telefonowania? Przy tak niskich zarobkach i tak dużej presji na wynik uważam, że nie warto. CA szczyci się podejściem ekologicznym, uważam , że dużo bardziej by zyskał w oczach klientów gdyby był to bank z ludzkim podejściem do pracowników, bo umówmy się to głównie MY Doradcy w PB jesteśmy odpowiedzialni przychód banku, a tak mało w Nas się inwestuje. Ludzie nie wytrzymują tej presji, rotacja w banku jest bardzo duża, co chwilę zmiany kadrowe, co nie umyka klientom. Co chwilę nowy doradca, co chwilę zmiany. A co do zaplecza socjalnego. Karta Multisport - spoko. Dodatek świąteczny - spoko. Wczasy pod gruszą co dwa lata - akurat by wyjechać nad jezioro na weekend starczy. Luxmed bardzo dobry pakiet. Konkursy sprzedażowe, rankingi, raporty, które gonią raporty. Tych maili jest mnóstwo. W PB ostatnimi czasy oprócz obsługi klienta Doradca musi też być po części infolinia i pracować na słuchawkach. DR ma swoich ulubionych pupilków, kilku, którzy często i szybko awansują.

Region
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik z 8 letnim stażem

Zdradzisz jaki to region ?

.
Kandydat
@Region

Wrocław

Zostaw merytoryczną opinię o Credit Agricole Bank Polska S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Credit Agricole Bank Polska S.A.
3.7/5 Na podstawie 362 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii