Pojawiły się nowe ogłoszenia na doradcę klienta w Bydgoszczy, czy jest tu ktoś kto już był na rozmowie i może się coś więcej wypowiedzieć? Albo pracował w którejś z placówek?
Serio tak (usunięte przez administratora) Widzę że nawet na takim (usunięte przez administratora)z pracą jak Lublin jest oferta pracy na Dyrektora..
Cześc ,jestem umowiona na rozmowę na stanowisko Konsultant ds sprzedaży Contact Center we Wroclawiu,czy jest osoba od której mogę uzyskać wiecej informacji dotyczącej danego stanowiska?Dziekuje za odpowiedz
Zależy co chcesz wiedzieć, jak lubisz rozmowy przez telefon, jesteś skrupulatna w rozliczaniu się z każdej minuty przerwy (nalezy się 50 minut na 8 godzin, jedna przerwa nie może być dluższa niz15 minut), doskonale znasz obsługę komputera i szybko się uczysz, pensja 2800 brutto. Aaa jeszcze godziny ruchome na 8, 9, 10, 12. To tyle w skrócie.
Czy ktoś mógłby się podzielić informacjami, dotyczącymi jak wygląda zatrudnienie w centrali firmy (SSC), nie mylić pracy w oddziałach Banku firmy. Jak wygląda proces rekrutacji, gdyż słyszałam o testach kompetencji na stanowiska analityczne, są testy z SQL , Excela i zdanie analityczne ? Czy po przejściu testów kandydat jest zapraszany dalej i jakie ma szanse na zatrudnienie jeśli ma niewielkie doświadczenie, a testów wypadnie dobrze (natomiast przegra walkę z innym kandydatem , bo po raz kolejny zadecydowało większe "doświadczenie", niekoniecznie w branży i tym dziale, ale ogólnie ilość lata stażu pracy).
Są testy sprawdzające. Oprócz wyniku testów brane są pod uwagę doświadczenie i oczekiwane warunki finansowe. Czasem biorą doświadczonych, a czasem tanich pracowników - nie ma reguły :). Warto zaznaczyć, że w CABP premia jest roczna, której w tym roku nie będzie.
Czy jesteś w stanie podpowiedzieć cokolwiek na temat zarobków na stanowisku Młodszego Specjalisty w Back Office? Cokolwiek...
Ok. 20 minutowa rozmowa rekrutacyjna z HR (umówiona 2 dni wcześniej na konkretną godzinę), pytania o motywację, doświadczenie w obsłudze klienta, co wiem o CA, oczekiwania w zakresie pracy. Następnego dnia zostałem zaproszony do Oddziału na rozmowę z Dyrektorem ustaliliśmy termin spotkania na kolejny dzień. Tam rozmowa trwała ok. 30 minut, podobne pytania plus zaaranżowana scenka sprzedażowa. Atmosfera w pierwszej i drugiej rozmowie przyjemna, bez napięcia, profesjonalnie. Zostałem również poproszony o pokazanie świadectw pacy i referencji. W mojej ocenie wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Swoje CV wysłałem z portalu z ogłoszeniami o pracę.
- co mnie motywuje do pacy - jaki portfel klientów obsługiwałem - w jaki sposób pozyskuję klientów - od kiedy jestem dostępny - moje oczekiwania od nowego pracodawcy - dlaczego szukam nowego zajęcia
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Proszę o odpowiedź jak sądzicie dlaczego klienci wola aby placowki bankowe były otwarte do późnych godzin wieczornych 19?20?
Biedne panie z placówek, nie będą siedzieć po nicgsch, a szkoda bo byście w końcu zobaczyli jak się siedzi i dzwoni do klientów i 21 z ofertą kredytu. Za najniższa krajową, wy macie większe podstawy chociaż, a my w cc ochłapy, a nakręcamy biznes. Moim zdaniem powinniście tam siedzieć i dzwonić jak my po nocach.
Odpowiedz w stylu „siedzę po pas w (usunięte przez administratora) wiec wy którzy macie po kolana powinniście wejść głębiej”. Prawda jest taka, ze telefony z oferta wczesnym rankiem/późnym popołudniem i w dni wolne zwykle tylko drażnią klientów oraz demotywują pracowników. Różnic między PB, a CC jest sporo i to nie jest tak, ze oddziały we wszystkim mają się lepiej. Problemem jest podejście firmy do ludzi. Zarówno do pracowników jak i swoich klientów. Ciągły bałagan i smaganie pasem... skandaliczna sytuacja ze szkoleniami prowadzi do obstawiania placówki ludźmi, którzy nic nie wiedzą. Doświadczeni doradcy ze stażem są już niezle wypaleni, a nowi zmieniają się jak pięciolatki na huśtawce, bo nie wytrzymują presji i poniewierania. DRAMAT
Nawet nie wiesz co piszesz. Infolinia z Was marna niestety. Placówki robią wynik. W tym roku może 2 osoby były umówione na kredyt w 2021 roku z infolinii a plany się robi.
Wlasnie pokazujesz jakie (usunięte przez administratora) pracuja w oddziale, gdybys wiedzial, to infolinia ma nacisk na plany zdalne, czyli zatwierdxamy kredutu tu i teraz bbc, skad mozesz wiedziec jakie plany robimy, kto ci udziela informacji jkaie mamy plany i co robimy? Przeciez nie macie pojecia ile nam sie zatwoerdza zdalnie, wrecz nie oplaca nam sie od placowli cisnąć klienta, bo przewaznie nic nie dostanie, bo mu wmawiacie ze musi dostac gko, albo musiiec konto albo ubezpieczenie, u nas tego nie ma, chce kredyt to dostaje,nie wiem czy wiesz, ale bank glownie sie nastawia aby wszytsko sie online zatwoerdzalo, powoli zamykaja placowki, wiec... U nas sie rozmowa nagrywa i nie mozemy gadac glupot, ile klientow wraca z placowki i opowiada nie stworzone historie.. Takie bzdury im wmawiacie, ze pozniej az wstyd słuchać
To, ze nie umawiamy to nie znaczy, że nie robimy planow, co za bzdura... Pamietaj, że infolinia umawia na całą Polskę, stara ogarnij sytuację, że doradcy nie dzownia caly dla zen do klientow z jednej miejscowości??? Obudz sie z letargu panienko... Ludzie maja po 10 umówien dziennie, razy cały miesiąc ale na caly kraj, a umawiamy jka juz nic kompletnie juz nie idzie zdalnie, to jest ostateczność. Stara wyluzuj... Nie piej glupot
Widać, że nic nie wiesz o CA24 Infolinia. Jest bardzo mało spotkań umawianych na sprzedaż jako takich bo tak sprzedany kredyt czy inny produkt w ogóle nam się nie liczy do premii, tylko sprzedaż zdalna. Więc z łaski swojej nie wypisuj takich rzeczy, jak nie znasz realiów pracy.
Te agresywne wypowiedzi jednych pracowników do drugich dokładnie pokazują, jaka w CA jest atmosfera.
Czy w Credit Agricole Bank Polska S.A. we Wrocławiu jest prowadzony nabór pracownikow?Wysyłąm moje CV i niestety cisza
Mam takie sama odczucia. Wysłałam cv spełniając wszystkie wymagania i caly czas cisza. Z pracuj.pl ogłoszenie zarchiwizowane przed "wyznaczonym czasem", a na ich stronie cały czas widnieje i ta cisza...... Czy można pisać do działu HR z pytaniem o swoją aplikację?
Praca na obsłudze klienta... Cóż... tam jest taka rotacja, że szkolenia są bardzo po łebkach (tylko w milej atmosferze), ogólnie zgadzam się z przedmówcą... w czasie rozmów z klientami nie ma kogo spytać o pomoc, liderzy często nieobecni, a jak zapytasz to masz wrażenie, że robią Ci łaskę by pomóc (mimo, ze po to tam są) Nie ma co się dziwić, ze niektórzy wolą źle udzielić pomocy, niż się ścierać z liderami którzy się irytują jak podchodzisz... Premie - ucinane o wszystko, mnie to nie dotknęło, ale są bardzo restrykcyjne - jeden błąd i po premii... 3 Przerwy, (usunięte przez administratora)... godziny grafikowe pracy - to była dla mnie największa trauma... na przemian poranne i popołudniowe zmiany. Atmosfera też mi nie odpowiadała, duża rotacja, a jak ktoś dłużej tam pracował to zazwyczaj znerwicowany choleryk. Plusy? W czasie pandemii przez kilka miesięcy były obiady za darmo, co było najbardziej motywujące by przyjść do pracy, mój lider był w porządku - mogłam liczyć w sprawach osobistych... no i nie musisz się tłumaczyć z l4 jak w mniejszych firmach... ostatnia rzecz to fakt, że można sie wiele nauczyć jeżeli nigdy nie miałeś do czynienia z bankowymi sprawami. I tyle, nigdy bym nie wróciła brrr...
Dzien dobry,chciałąbym uzyskac informacje czy bank poszukuje obecnie doradców do pracy w Oddziałach we Wrocławiu,mam doswiadczenie w pracy w bankowosci ,przesłalam swoje aplikacje do CA niestety ciągła cisza a wysyłam od 3 miesiecy? Bede wdzieczna za wszelkie informacje dobrego dnia
Czy ktoś może powiedzieć jak wygląda praca w oddziale Credit Agricole? Zarobki? Atmosfera? Realizacja planów? Czy jest jakiś pułap od którego naliczana jest premia? Chciałam się dowiedzieć ponieważ staram się tam o zatrudnienie.
Jak wygląda praca w Credit-Agricole? Na jakie wynagrodzenie można liczyć? Mam doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Czy ktoś może, proszę, wie jakich zarobków może się spodziewać Młodszy Specjalista w Back Office? Jakąkolwiek wskazówka? Jak z perspektywami rozwoju i awansu w centrali?
Trochę ponad 3k. Na awans ani podwyżkę nie masz co liczyć, może po 5 przepracowanych latach. Szkoleń tez nie ma, a nawet jeśli są to pójdziesz tylko na takie, ktore wpłyną pozytywnie na twoje zadania.
Jak wygląda praca na infolinii ? Czy ktoś się wypowie ?
NAJNIŻSZA KRAJOWA I PREMIA MAX 400 ZŁ BRUTTO ,JAK ZROBISZ PLAN POWIEDZMY OKOŁO PRAWIE MILIONA.:)
Na takich warunkach ********* ich premie, nikogo 400 brutto nie uratuje, bank boleśnie odczuje spadek sprzedaży. Banki generalnie straciły instynkt samozachowawczy, wynik po trupach, nie są ani dla klientów, ani dla pracowników, ten biznes już ma kłopoty, a będzie trudniej.
Nie polecam ???? Jedyne zadowolone osoby to te, ktore pracowaly wczesniej jedynie na imowy zlecenie. 2800zl brutto podstawy, premia wedlug nowego systemu premiowego to max 1200zl - jak dlugo pracujr nigdy nie widzialam by ktos tyle dostal bez wzgledu na wyniki. Premia uzalezniona w duzej mierze od tzw. CRI (oceny zadowolenia klienta), na ktora nijak nie masz wplywu. W przypadki otrzymania "krytyka" srednia % ocena leci drastycznie w dol. Nawet jesli po odsluchaniu rozmowy okaze sie, ze jest to ocena niezasadna to niestety nadal sie liczy i obniza kwote miesiecznej premii. Do tego lepiej nie chadzac na L4, po 3 dniach nieobecnosci skladowa premii za dyspozycyjnosc spada o polowe, nie wyplacaja tez premii za okres urlopu i wiele innych rzeczy, dlugo by pisac. Czeste pomylki (oczywiscie na korzysc pracodawcy) przy wyplacaniu wynagrodzen i brak realnych szans by odzyskac nalezne pieniadze, brak kontaktu z kadrami. Do tego porabani klienci i milion wymogow, ktore trzeba spelnic by ostatecznie za caly miesiac wzorowej pracy otrzymac 2000-2500zl netto, nie no bajka.
Jakiej można się spodziewać podstawy jako młodszy doradca klienta?
Pewnie nie więcej niż 3000 plus w gratisów stres i wieczne raportowanie czemu nie miales wyniku
3000 netto na dzień dobry? Takie podstawy mają w CA wyjadacze z długoletnim doświadczeniem.
na początek dostałem dużo większe pieniądze, mam roczne doświadczenie w finansach i rozeznanie na rynku pracy (szukałem pół roku, brałem udział w kilku rozmowach) wszędzie (tj. w bankowości) stawki na początku są zbliżone
Witam. Proszę o opinię na temat regionu Bydgoszcz. Jak wygląda praca w placówkach, info o DR?
Czym zajmują się liderzy? piszecie w większości o obsłudze klienta lub call center, a inne stanowiska? Jakie są zarobki we Wroclawiu na wyższym stanowisku?(mam doświadczenie) (usunięte przez administratora)
Cześć, czy ktoś może mi powiedzieć jakie warunki oferują w CA, ale w oddziałach franczyzowych? Czy jest jakaś różnica pomiędzy takim oddziałem, a normalnym? Jak wyglada płaca „na rękę” na stanowisku Doradcy Klienta w CA? I czy są jakieś dodatki socjalne jak to w bankach bywa, Multisport, ubezpieczenie itp? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi na pytania. Wzialem udział w rekrutacji i zostałem zaproszony na rozmowę, chce wiedzieć czego się spodziewać ;) Pozdrawiam
Cześć, czy ktoś może mi powiedzieć jakie warunki oferują w CA, ale w oddziałach franczyzowych? Czy jest jakaś różnica pomiędzy takim oddziałem, a normalnym? Jak wyglada płaca „na rękę” na stanowisku Doradcy Klienta w CA? I czy są jakieś dodatki socjalne jak to w bankach bywa, Multisport, ubezpieczenie itp? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi na pytania. Wzialem udział w rekrutacji i zostałem zaproszony na rozmowę, chce wiedzieć czego się spodziewać ;) Pozdrawiam
Witam, powiedzcie jak wygląda sytuacja w CA w związku z pandemią? Czy zaszły u was jakieś zmiany związane z etatami? z planami? premiami?
Pytanie jaką podstawe można otrzymac na doradcy klienta i jak wyglądaja premie ?