Credit Agricole Bank Polska S.A.
counter
2 109 466 5 1
XXL
Nazwa działu: Finanse

Znam dyrektorke z CA i na forum wśród znajomych opowiada że doradca w CA zarabia teraz 6000na rękę, w tym premie są w wysokości 3000,czy to prawda?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Magdalena
@XXL

Ja nie wiem, niestety, dopiero interesuję się pracą w Credit Agricole. Mam nadzieję, że ktoś inny odpowie. A co jest jeszcze dla Ciebie ważne przy podejmowaniu decyzji o aplikowaniu do pracy, oprócz pensji?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Xxl
@Magdalena

Liczę na inteligentnego przełożonego, ja zrezygnowałam z pracy ze względu na tepego dyrektora, który przez dwa lata nie nauczył się obsługi systemu i procedur. I nierówne traktowanie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ania
Nazwa działu: Handlowy
@Magdalena

Bzdura jestem pracownikiem od 5 lat i nie słyszałam aby doradca Klienta zarabiał 6 tys. Najlepsi w banku doradcy z premią mają 5300 brutto

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
XXL
@Ania

Bardzo dziękuję za odpowiedź,

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Doradca
Nazwa działu: Finanse
@XXL

Oczywiście, że nie. Pensja w granicach 4 tys, a premia w zależności od wyników. A premia w granicach 1500 zł brutto. Ale to też bardzo wygórowana kwota.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
XXL
Nazwa działu: Handlowy
@Doradca

W ramach ścisłości 4000 to razem z premia?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Czesiek1910
@Ania

Aniu A jaka jest podstawa dla doradcy klienta?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pracownik CA
Nazwa działu: Finanse
@Magdalena

Większej bzdury nie słyszałam ;) pracuję tam 4 lata, największa premia to max ok. 3 000 brutto... ale to trzeba spełnić takie wymagania, ze może kilka osób w regionie to wyrabia - tzw. cyborgi ;) od nowego roku strasznie ucięli kasę. a jak widzisz klienta to nie widzisz twarzy tylko portfel i to co mu wciśniesz

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
XXS
Nazwa działu: Sprzedaż
@XXL

Tak może zarobić DKI w dużym mieście realizując 200% planu i ta kwota to Brutto.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kar
@XXL

Uuu szalenstwo. Te 6000 podziel na dwa. A co do premii. Pod warunkiem że zrobisz odpowiednie min może 600 brutto dostaniesz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
SDK Nowy wpis
Nazwa działu: Sprzedaż
@pracownik CA

Nie zgadzam się. Moje premie przed covid w granicach 3200-4500 brutto, realizacja planu w granicach 150-220% + realizacja % placówki. Jestem bardzo zadowolona. Pracuje bo lubię, jak dobrze pracuje to jestem bardzo dobrze wynagradzana, zespół równy- każdy z doradców powyżej 100% w każdym miesiącu

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
Były pracownik
Nazwa działu: Finanse

Nie tylko region Poznań to (usunięte przez administratora) " następny to region Konin i pan i władca DR na całe szczęście koszmar pracy w tej firmie mam już za sobą jestem szczęśliwy ponieważ uzyskałem szacunek do samego siebie. Na CA świat się nie kończy pamiętajcie o tym wszyscy którzy wachacie się co dalej zrobić ze swoim życiem. DR to kompletna porażka, ci ludzie nie mają prawa nazywać się menedżerami to jest (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Kasia
Nazwa działu: Handlowy

Co to za opinie , czy wymaganie i wskazanie kierunku jest czymś złym, do roboty nieroby a nie pier... za plecami Dyr Regionalnego . Jeżeli nie odpowiada praca w bankowości , lidl płaci więcej .

Pomocna?
Tak2Nie7
Zgłoś3
Zaniepokojony
Nazwa działu: Sprzedaż
@Były pracownik

Jak widać już usunięto cześć komentarzy. Widocznie były niewygodne. Fakt jest taki ze ludzie się boja cokolwiek powiedzieć głośno nt metod zarządzania przez obecnego DR Poznań.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
xxx Nowy wpis
Nazwa działu: Sprzedaż
@Kasia

Jak możesz nazywać kogoś nierobem a w szczególności doradce:/ Każdy kto przychodzi do pracy to nie po to aby posiedzieć tylko zarobić kasę, DR jak i DPB to są dla mnie nieroby, zero zaangażowania w pracę i pomoc pracownikowi, najlepiej posiedzieć w swojej kanciapie i poplotkować przez 8 godz aa i najważniejsze co 1 godz. papierosek tak wygląda praca DR oraz DPB, doradca nie ważne czy DKI,DK, SDK oni (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownik Regionu

To co się dzieję w tej firmie a w szczególności w Regionie Jelenia Góra to zakrawa o mobing I wyzysk. Codzienne zastraszania poprzez kadrę dyrektorska....wciskanie klientom na siłę produktów banku gdzie później wychwalane sa wyniki sprzedażowe nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Ponieważ klient do konca nawet nie jest świadomy co mu wcisnieto.ciekawe czy góra wie o takich praktykach...

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
pracownik
@Pracownik Regionu

Ciekawe to woje "a w szczególności w regionie Jelenia Góra" . Tak dokładnie wiesz jak się pracuje w pozostałych kilkunastu regionach...? Wątpię.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Dariusz
@pracownik

Masz inne zdanie niż przedmówca. Napisz, czy pracodawca oferuje premie i jak wysoko są ustawione targety, żeby ją uzyskać. Interesują mnie też dodatkowe benefity. Co wchodzi w ich zakres?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xxxxxxx
Nazwa działu: Finanse
@pracownik

pracownicy maja ze soba kontakt chociażby ze szkolen, wiec TAK TO MOŻLIWE :)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Doradca Nowy wpis
@Pracownik Regionu

W Poznaniu to samo...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Emil23 Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 4 dni.
 Pytanie

Cześć, czy ktoś może mi powiedzieć jakie warunki oferują w CA, ale w oddziałach franczyzowych? Czy jest jakaś różnica pomiędzy takim oddziałem, a normalnym? Jak wyglada płaca „na rękę” na stanowisku Doradcy Klienta w CA? I czy są jakieś dodatki socjalne jak to w bankach bywa, Multisport, ubezpieczenie itp? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi na pytania. Wzialem udział w rekrutacji i zostałem zaproszony na rozmowę, chce wiedzieć czego się spodziewać ;) Pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Były pracownik

Dlaczego nikt nie zgłosi tego do Centrali jest przecież dział zarządzania personelem nie może być tak że bank jako instytucja zaufania publicznego jest po prostu (usunięte przez administratora) gdzie DR zarabia grube pieniądze jeździ wypasioną furą a pracowników ma za parobków. Centrala reaguje szybko tylko musi o tym wiedzieć wyniki to nie wszystko najważniejsze to być uczciwym człowiekiem.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Były pracownik

Jeśli Centrala zamiata pod dywan proponuję zawiadomić związki zawodowe one zareagują na 100% i nie zostawią takiej sprawy bez echa

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
pracownica innego banku
Użytkownicy czekają na odpowiedź 36 dni.
 Pytanie

Witam, powiedzcie jak wygląda sytuacja w CA w związku z pandemią? Czy zaszły u was jakieś zmiany związane z etatami? z planami? premiami?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Gigiana456
Nazwa działu: Back Office

Mam propozycję pracy jako Konsultant Contact Center we Wrocławiu. Pracował ktoś? Jaka atmosfera? Szkolenia, ludzie? Ktoś coś?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Doradca
@Gigiana456

Atmosfera jest ok. Ludzie są bardzo sympatyczni, gorzej z przełożonymi, nie ma dramatu, ale są jednostki które mają dziwne wyskoki. Raczej są pozytywnie nastawieni i starają się być dla ciebie. Dzwonisz z ofertą, lub przyjmujesz połączenia przychodzące, głównie zainteresowanych oferta.Jak ktoś szuka czegoś spokojnego to raczej to jest dobra praca. Trochę nudna praca i szybko się może znudzić. Premie różne. Jak. Ktoś się stara to może zarobić, jak ktoś spala kontakty i jest leniwy to raczej dużo nie zarobi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
anonim

https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,23839569

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Klient

Blokują pieniądze mając pismo od komornika a nie mają prawa blokowania biurokracja

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Klient

Macie system do bani blokujecie mi pieniądze z wypłaty po potraceniach komorniczych mając pismo o zwolnieniu blokady.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 68 dni.
 Pytanie

Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy w Credit Agricole Bank Polska S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jeden z wielu
Nazwa działu: Sprzedaż

Jestem niesamowicie zaskoczony, ze jeszcze nikt ze strony rzecznika konsumentów (oczywiście ironizuje) nie kazał zmienić nazw stanowisk z Doradca czegośtam na Sprzedawca. Z doradztwem to nie ma kompletnie nic wspólnego. Wszyscy liczą co będzie najlepsze do sp, nie ma to się nijak do doradztwa. Ma być drogo, przychodowo. Oczywiście możesz kierować się dobrem klienta - wtedy czeka Cię 3 miesięczna kariera, plan aktywizujący i szybkie pożegnanie za „porozumieniem” stron. Pracuje tu już od jakiegoś czasu o coraz bardziej się sam sobą brzydzę ... Nie róbcie sobie tego. Jak macie inne możliwości to z nich korzystajcie.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Xxx
Nazwa działu: Sprzedaż

Najgorsza praca.Żałuję, że nie zdecydowałam się odejść dużo wcześniej. Odeszłam przez Dyr.Reg. Martę. Zero klasy, kultury. Zastraszanie pracownika to u niej na porządku dziennym. Nie liczy się człowiek, ważne tylko ile dzisiaj?? Jak ta firma ma takich Dyrektorów to nie dziwię się, że duża rotacja w tej firmie.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Mateo

Niestety ale wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Kiedyś myślałem, że często te negatywne komentarze o pracodawcy są wyrazem frustracji pracowników którym nie wyszło ale to się zmieniło po pracy w credit agricole. Nie liczy się nic innego oprócz wciskania klientom na siłę produktów których nie chcą, oklamywnia klientów itp. Dyrektor potrafi siedzieć cały dzień obok doradców na froncie i kontrolować każdy ich ruch. Przez to robi się kolejka po kilkanaście osób bo każdemu klientów sprawdzasz zdolność oraz proponujesz każdy produkt jaki bank ma w ofercie. Klienci w kolejce narzekają dlaczego to tyle trwa a ty pracujesz w ogromnym stresie, każdy twój ruch jest rejestrowany przez dyrektora. Musisz wykonywać określoną ilość telefonów sprzedażowych, głównie na froncie przy klientach. Na koniec dnia wysyłasz dyrektorowi raporty co udało się sprzedać, ile spotkań umówić i dlaczego tak mało. Często dyrektor sprawdza twój telefon czy wykonales odpowiednią liczbę połączeń. Rozmowa z dyrektorem to tylko krzyk, zastraszanie że jak np nie sprzedasz 2 kont, kredytu i ubezpieczenia dziennie to zostaniesz zwolniony. Kilku doradców poszło na zwolnienia od psychiatry, na szczęście ja już odszedlem z tej pracy. Nie polecam nikomu bo można nabawic się choroby psychicznej i bardzo szybko się wypalić. Nie jest to warte żadnych pieniędzy.

Pomocna?
Tak65Nie
Zgłoś1
Roxy
@Mateo

100% prawdy, niestety :( Sugestia dla Credit Agricole: przyjrzeć się pracy dyrektorów oddziałów i regionów. W jaki sposób robią plany oddziałów, co sami wnoszą, poza zastraszaniem swoich podwładnych i śledzeniem ich poprzez kamery w oddziałach. Czy do tego służą kamery zainstalowane w placówkach? Sama byłam pracownikiem takiej placówki. Odeszłam, jak wielu moich kolegów, ponieważ nie mogłam znieść atmosfery strachu, poniżania itd.

Pomocna?
Tak35Nie
Zgłoś3
Bankowiec
@Mateo

Prawda w 100%.Pracowalam przed CA w dwóch bankach, ale takiego przymusu wyciskania nie doświadczyłam. Wkolko słyszę ile telefonów zrobiłaś, ile spotkań, ile raportów itp. To szału można dostać, nie można się skupić na sprzedaży tylko wkolko raporty, tabelki, maile z rolziczanien. Slogan reklamowy "Słuchamy twoich potrzeb" jest tylko hasłem inie ma nic wspólnego z prawdą. W rzeczywistości tylko wyciskanie i wkolko wyciskanie klientom dodatkowych produktów. Nawet jak biorą kredyt z ubezpieczeniem to przykaz DO jest odsprzedać dodatkowe ubezpieczenie! Bo dbamy o potrzeby klienta! Żenada! Ale niestety DO nie chce pokazać jak to się robi :(Do tego premie na skandaliczne niskim poziomie. Trzeba zrobić z 200%żeby zrobić premie na przyzwoitym poziome czyli z 1800 brutto! Za 100 % nie dostaniesz nawet 1000 brutto. Do tego jak pracujesz w oddziale, który nie robił planu całościowo zarąbia Ci z premii, nawet jak ty zrobisz swój plan. Brak socjalu. Za LUX Med płacisz sam, pakiet słaby. Wszelkie dofinansowania tylko dla tych o najsłabszych dochodach. Brak kasy na święta - tylko dla tych z najniższym DOCHODEM.OGOLNIE JA Juz szukam innego banku. Słabo!!! '

Pomocna?
Tak33Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bankowiec
@Bankowiec

Muszę dodać jeszcze przestarzałe procedury skarbocowe, które powodują nadgodziny, mnóstwo papierologii i rzeczy które zajmują czas, ale nikt tego nie wlicza do czasu pracy.

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś
Iwka
@Roxy

Prawda kochana, potwierdzam z przykrościa niestety.

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
Toni
@Bankowiec

Mogę tylko ze smutkiem przytaknąć. Smutne jest to, że nikt "z góry" się tym nie interesuje. Rotacja pracowników jest normą w tym banku, i to ciągła rotacja. Nie da się tam normalnie pracować. Jedynie osoby ze skłonnościami psychopatycznymi dobrze będą się tam czuły. Osoba empatyczna, uczciwa nie znajdzie w Credit agricole miejsca dla siebie.

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś
Jerzy
@Toni

Czy z uwagi na tak wysoką rotację w Credit Agricole Bank Polska bank próbuje w jakiś sposób sprawić, aby pracownicy mimo wszystko decydowali się na pozostanie w tym miejscu pracy? Jak rotacja wpływa na jakość pracy, którą w ciągu dnia należy wykonać? Chciałbym, abyście przedstawili szczegółowo, jak to wygląda.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Toni
@Jerzy

Nie mają szansy zatrzymać pracowników, którzy chcą odejść. W związku z panującą atmosferą ciągłego strachu i poniżania, pracownicy "po cichu" szukają nowej pracy. Kiedy ją znajdą "rzucają papierami" i już ich nie ma. Ewentualnie, ci słabsi psychicznie, idą na zwolnienie lekarskie (nie wytrzymują ciągłej nagonki, odbija się to na ich zdrowiu psychicznym). Po zwolnieniu już nie wracają. Reszta musi pracować więcej, aż nie znajdą kolejnych naiwnych. I tak w kółko. Nikogo to jednak nie interesuje. Myślę, że w tym banku już się przyzwyczaili do ciągłej rotacji pracowników. Ten proceder trwa nie od dziś.

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś
olx
@Mateo

Zgadzam się z opinią pracowników. Mamy badać potrzeby klientów. Jak klient nie wyjdzie bez kredytu, konta, ubezpieczenia ( szkoda słów jeżeli chodzi o zakres i wypłacalność), ilk, karty to mamy od razu telefon , że jesteśmy mało efektywnii, że źle zbadaliśmy potrzeby. Nie każdy klient jest naiwnym (usunięte przez administratora) któremu byle co można wcisnąć. Czasy kiedy nabijało się klientów w butelkę dawno minęły. Ale to oczywiście wina pracownika. Czy ktoś się za to (usunięte przez administratora) w końcu weźmie.

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Jerzy
@Toni

Jak myślisz, czy tak duża rotacja wśród zatrudnionych osób w Credit Agricole Bank Polska odbija się negatywnie na jakości obsługi klienta? Chciałbym dowiedzieć się, czy nowo zatrudniony pracownik jest odpowiednio przeszkolony, aby móc umiejętnie przekonać klienta do założenia konta, wzięcia kredytu, czy może skorzystania z lokaty? Odpowiedz, jak to dokładnie wygląda w przypadku pracy w tym miejscu.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były solidny pracownik
@Bankowiec

Zgadzam się. Zero poszanowania pracowników. Liczą się tylko ci co wchodzą wiadomo gdzie dyrektorce. Obłuda, kolesiostwo, czasami dyrektor placówki robi takie cyrki z klientami, że głowa mała. Warto przyjrzeć się pracy co niektórym dyrektorom, myślą że są bezkarni. Praca była by ok gdyby wyeliminować pewnych stałych pracowników dla dobra banku i klientów. Ja nie wiem gdzie centrala ma oczy. Rozumiem zysk banku, ale kosztem czego.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Honorata
@Były solidny pracownik

Opowiesz proszę, jakie działania mają miejsce w stosunku do klientów w banku Credit Agricole? Wiele osób wypowiada się tutaj niestety negatywnie na temat zachowania kierownictwa - jeśli rzeczywiście atmosfera jest tak napięta, może warto zgłosić to gdzieś wyżej? Być może w centrali sytuacja poszczególnych oddziałów nie jest do końca znana. A jej poinformowanie może przynieść pozytywne rozwiązanie i zmiany na korzyść pracowników? Jak sądzisz? Możesz nam opisać jeszcze, czy to, o czym mówisz, dotyczy to wszystkich stanowisk, czy głównie tych sprzedażowych? Na stronie internetowej Credit Agricole Banku Polskiego można przeczytać, że dba on o przyjazną atmosferę w pracy oraz poza nią.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Julie
@Honorata

Czy fakt zwolnienia się jednocześnie 4 pracowników z 1 placówki to za mało, żeby ktoś z góry zainteresował się sytuacją? Oni dokładnie wiedzą, co się dzieje, ale ich to nie interesuje. Interesują ich tylko premie, ich własne. Pracownicy szeregowi są dla nich tylko numerkami w statystykach, tak samo jak klienci. Dba o przyjazną atmosferę? To jakiś okrutny żart. Tyle złego, co tam, nie doświadczyłam nigdy w żadnej innej pracy. Byłam wykończona psychicznie, uważałam siebie za zero, które się do niczego nie nadaje - dzięki dyrektorce oddziału, która systematycznie dzień po dniu gnębiła mnie i innych swoich podwładnych. Pracę w tym miejscu przypłaciłam załamaniem nerwowym. Nawet teraz, gdy sobie przypominam, co tam przechodziłam, chce mi się płakać. Mimo, że minęło już kilka lat. Co do klientów to są traktowani jak naiwniacy, głupki, którym można wszystko sprzedać - takie są oczekiwania dyrektorów oddziałów.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
Bankowiec ze stazem
Nazwa działu: Finanse
@Jerzy

Oczywiście że rotacja ma wpływ na obsługę klienta, przyjmuje się z braku chętnych ludzi bez podstawowej wiedzy o bankowości. Trzeba ich uczyć wszystkiego od początku, poświęcić dużo czasu. Szkolenie obejmuje podstawowe zagadnienia, a praktyka w oddziale. Niestety przy tak dużej rotacji nikomu nie chce się angażować w szkolenie kolejnej osoby. Dyrektor nie ma czasu zajmować się nowym pracownikiem, spada to na pozostałe osoby. Dyrektor szybko zapomina że przyjal nowicjusz i tylko wymaga wyników.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim
Nazwa działu: Finanse
@Mateo

Ja nie miałam czasu przeczytać tych wszystkich opinii przed podpisaniem umowy, to był wielki błąd. Dyrektorka chodziła za nami na przerwy śniadaniowe, bo zawsze wtedy miała jakąś sprawę, do tego codzienna estymacja, scenki na TK, raporty i e-maile.....-co 15 min miałam sprawdzać pocztę, bo może coś jest na już..., nie mieliśmy siły wchodzić do budynku banku. Jak miałam chore dziecko musiałam iść na urlop. Nigdy nie kupiła kawy ani cukru bo taka dama???? Władza większą niż prezesa, co kilka mięsięcy nowy pracownik, bo nikt nie wytrzymywał. Jak było konto i kredyt to było dziękowanie, jak nic nie było to obrażona. Nikt się do góry nie skarży, to myślą, że nie ma problemu... taka prawda. To już za mną, pracy też nie polecam. Teraz dopiero wiem, że żyje, tam była gehenna.

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewelina
Nazwa działu: Handlowy
@Mateo

jakie to prawdziwe!!! doskonale to rozumiem, to trzeba przeżyć, aby uwierzyć!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Bartek Burczybas
@Mateo

(usunięte przez administratora) > Dyrektor potrafi siedzieć cały dzień obok doradców > na froncie i kontrolować każdy ich ruch. Szef ma takie prawo. > każdy twój ruch jest rejestrowany przez dyrektora. Szef ma takie prawo. > Musisz wykonywać określoną ilość telefonów sprzedażowych, głównie na froncie przy klientach. Czy dowiedziałeś się (przed podpisaniem umowy o pracę) jakie będą Twoje obowiązki ? > Na koniec dnia wysyłasz dyrektorowi raporty co udało się sprzedać, ile spotkań umówić i dlaczego tak mało. Szef ma takie prawo. Czy dowiedziałeś się (przed podpisaniem umowy o pracę) jakie będą Twoje obowiązki ? > Często dyrektor sprawdza twój telefon czy wykonales odpowiednią liczbę połączeń. Szef ma takie prawo. > Nie polecam nikomu bo można nabawic się choroby psychicznej i bardzo szybko się wypalić. > Nie jest to warte żadnych pieniędzy. Ile miesięcy czy lat bawiłeś się w masochistę ?

Pomocna?
TakNie6
Zgłoś
Natalia
@Jerzy

Pracuje w tym banku od 11 lat. Gdy przychodzi nowy pracownik dostaje procedury, które sobie czytam robi kilka lerningow i siada za doradcą i patrzy na programy jak to wszystko wygląda. Potem siada ju sam i zaczyna sie. Jeden telefon za drugim jak to jak tamto. Masakra dyrektor oczywiscie nie ma czasu bo gada pol dnia przez telefon potem w miedzy czasie idzie do fryzjera paznokcie zrobic. Jak ktos jest ogarniety to po 3 mc juz cos wie. Pelna sala klientow bo juz nie pracuje 8 osob w odziale tylko 3. W tym ciagle nowe. Podstawy dostaniesz 2300 jako stary pracownik nowy bez doswiadczenia 600 zl wiecej od Ciebie.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś1
HR
Nazwa działu: Finanse
@Julie

Gdzie tak było???

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Bankowiec ze stazem
@Jerzy

Klienci sami są zdegustowani ciągle zmieniającym się osobami, ile można znosić ciągle uczące się osoby, które nic nie wiedzą. Jaki ma być poziom obsługi klienta, skoro zatrudnianie są osoby bez doświadczenia w Banku, które nie wiedzą nic o produktach bankowych. W jaki sposób taka osoba ma zachęcić klienta do konta czy kredytu. Szkolenie nowych osób spada na starych pracowników, któryrzy nie mają już cierpliwości, bo ile można razy w ciągu roku szkolić nową osobę. Ogólnie bardzo słabo to wygląda. Bank chce być wysoko w rankingu Tajemniczego Klienta, a prawda jest taka że nie ma kto profesjonalnnie obsłużyć tych klientów. A Dyrektor w wielu przypadkach ma wszytko w nosie,bo liczą się tylko wyniki i tabelki. Zero wsparcia merytorycznego od dyrektora.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
JK
@Bankowiec ze stazem

WITAM, niestety jako klientka widze to Wasze niezadowolenie i potwierdzam obsluga kuleje.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Irmina
@JK

niewiem

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Honorata
@Irmina

A czego nie wiesz? Nie do końca rozumiem, do czego odnosi się Twój wpis. Sprecyzuj proszę, chodzi o pracę w Credit Agricole Bank Polska S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
"doradca"
Nazwa działu: Handlowy
@Mateo

Pracowalam tam 12 lat. Zgadzam sie z calym tym wpisem. Doradca - dla mnie to puste slowo. Nic nie znaczy. Nie pracuje tam juz od 1,5 roku ale po przeczytaniu tego wpisu odzywa sie trauma i szok ze tyle czasu tam zmarnowalam. Odeszlam do zupelnie innej firmy, innej branzy. Teraz jestem szczesliwym czlowiekiem.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kasia
Nazwa działu: Handlowy
@Honorata

Brak szacunku dla pracownika, ciągle zastraszanie zwolnieniem lub degradacją na niższe stanowisko jeśli nie wykona się planu kwartalnego. Urlop to nagroda za zrealizowany plan. Nadgodziny do 20 minut nie wpisywane ale jak wyrobisz się szybciej z wyjściem z oddziału to każde 5 min musisz wpisywać jako odbiór nadgodzin. Wysyłanie pracowników przed placówkę w celu zaczepiania ludzi na produkty w CA to norma

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
magda
Nazwa działu: Handlowy
@Mateo

Przykre, że trafiłeś na takiego dyr. Mój takich masakrycznych rzeczy nie robi. Wiadomo plan trzeba zrobić, ale nie tak...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mario

Bank, który nie liczy się z klientem, arogancja, buta i (usunięte przez administratora) są wpisane w standardy obsługi klienta!!! Chciałem wpłacić w placówce banku w Kielcach przy Placu Wolności 3000 zł po 500, bankomat nie przyjmuje takich nominałów, poprosiłem o rozmienienie w kasie - tak, ale odpłatnie i w innym czasie bo komputery się właśnie zawiesiły!!! A wystarczyło otworzyć kasetkę i rozmienić 500 na drobne. Menadżerka w banku też odmówiła pomocy w tej kwestii. W opinii szefa CA - bank ten jest ,,przyjazny klientowi,, Kpina Panie Szefie, bo niby w czym jest taki przyjazny na moim przykładzie? Temat kolejny! Byłem zasypywany ulotkami z ofertami, więc złożyłem dyspozycję w banku, aby tego nie robić. Wydruk 15 stron do podpisania, aby cofnąć zgodę - skandal. Takie marnotrawstwo papieru. Kopii dla siebie nie brałem ze względu na ekologię, którą bank się jak widać nie przejmuje w swojej polityce. Po dwóch miesiącach znów ulotki z banku i znów nękanie klienta. Idioci wysłali mi ofertę kredytu konsolidacyjnego - RRSO 9,9% na kredyty, które mam oprocentowane 0% Kretyni! i do tego posługujący się przestępczym procederem wobec klienta - stalkingiem. Taki to bank właśnie. Moje sugestie dla Credit Agricole Bank Polska S.A.: Wymienić obsługę banku w całości i to wielokrotnie, wymieszać personel pomiędzy placówkami, bo tworzą się zasiedziałe grupki, które nie zajmują się właściwie obsługą klienta. Jeżeli bank ma być przyjazny, to niech będzie, a nie publicznie oświadcza coś, co jest kłamstwem i przejawem arogancji. Najwyższy czas przejść na wyższy poziom kultury biznesowej. Personel trzeba szkolić by chamskie nawyki wyniesione z domu czy środowiska nie kolidowały z tak śmiałą opinią prezesa ,,bank przyjazny klientom,, To na razie nie sprawdza się Panie prezesie. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Szkolić personel i skrupulatnie kontrolować jego pracę. Sprawdzać każdą niepochlebną opinię i wyciągać wnioski dyscyplinarne w stosunku podwładny i przełożony - z tytułu nadzoru . Powołać komisję sprawdzającą opinię o placówkach i weryfikującą ich działania w cotygodniowych raportach. Sposób obsługi klienta nie zmienił się od ostatnich 15 lat. To cała epoka Panie Prezesie, świat idzie naprzód.

Pomocna?
Tak8Nie8
Zgłoś3
mała
@Mario

Pani w banku nie może sobie od tak otworzyć kasetki i rozmienić pieniędzy. Każdy nominał jest liczony i jeśli rozmieni pieniądze to nie będzie się jej stan ilościowy zgadzał na koniec dnia. Druga sprawa, praca w banku to niestety sprzedaż i plany, zatem obsługa pozostawia wiele do życzenia i to się nie zmieni dopóki pracownik będzie rozliczany z planów a nie obsługi klienta. I to nie jest wina pracowników tylko polityki firmy, bo to kierownicy i wyżej narzucają taki system pracy. Klient = zarobek.

Pomocna?
Tak24Nie
Zgłoś
Roxy
@mała

Dokładnie tak jest. Pracownicy placówek nie są temu winni tylko zarządzający, ich chore procedury, naciski na sprzedaż itd. W tym banku są tak traktowani nie tylko klienci ale i pracownicy. Klient to tylko cyferka w wyniku oddziału albo jej brak. Tak samo pracownik placówki. Jest wart tyle, ile "wciśnie" klientowi.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca
@Roxy

Bardzo ciężko się czyta opinie klientów, którzy wszędzie wypisują mściwe i pełne zawiści teksty, żeby nas zwolnić dyscyplinarne itp. Zawsze pracownik najniższego szczebla jest winny, a właśnie tak nie jest. Ci co są najniżej najbardziej próbują pomoc klientowi. W każdym korpo jest jakaś polityka, czemu człowiek jako pracownik szeregowy jest tym najgorszym? To nie jest człowiek ustalając procedury, zasady, jak ma obsługiwać itp. Musi robić jak każa i nikogo nie interesuje jego indywidualne podejście. Wszędzie tak jest, dlatego nie zgodzę się z klientami którzy tu wypisują takie bzdury i niewinnych ludzi chcą pogrążyć jeszcze bardziej. Jad wylewajcie na dyrektorów i zarząd, to oni grają główne skrzypce. To nie wina doradcy, że jest kolejka, wszędzie są kolejki, w Lidlu w biedronce itp kiedyś stare baby stały po paiero toaletowy pół dnia w kolejce, jak była komuna i nikt nie pyskował, mamy kapitalizm do którego kraj nie dojrzał, na zachodzie nikt się tak nie zachowuje roszczeniowo. Czy w końcu nauczymy się szanować tych co robią za grosze i próbują ogarnąć sytuacje w parowej sytuacji która tworzy Góra. Przestańcie ciągle się czepiać tych ludzi, bo sami też pewnie w robocie idealnie nie jesteście. Wystarczająco maja stresu, z tymi planami sprzedazowymii durny i krzykaczami klientami, którzy zachowują się jak obraozne dziecko.Windykacyjnymi którzy później męczą (usunięte przez administratora) że zostali wpisami do Bik, bo to oczywiście wina banku, że jaśnie pan miał milion dni opóźnień. Wszystko wina pracownika najniższego szczebla! Ludzie troche logiki! Mamy 21 wiek kto chodzi co chwilę do oddziału (usunięte przez administratora) zawracać, płacić każda ratę i zawracać tylek o inne pierodły. Wszystko ma się w aplikacji, w internecie, a babcie które nie potrafią się posługiwać, niech czekają na emeryturę od listonosza, po co konto takiej jak i tak jedzie specjalnie do banku wypłaciec raz emeryturę i na tym koniec. Nauczycie się korzystać z dobrodziejstw 21w, nie będzie kolejek w oddziałach.

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś
ktoś
Nazwa działu: Handlowy
@Mario

Bank to nie stragan z marchewką. A wpis świadczy o poziomie inteligencji redagującego....poziom kostek.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
pracownik
Nazwa działu: Sprzedaż

Praca typowa dla sprzedaży w finansach. Dużo zmian, za którymi trzeba nadążyć. Plan dosyć wysoki, premie takie sobie. awans możliwy, ale trzeba się mocno wykazać sprzedażowo i jakościowo. pensje mogłyby być lepsze. Podstawy dosyć wysokie, ale premie mocno okrojone.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Mily

Tragedia porażka zero współpracy z klientem zamykam konto u nich i wszystkim radzę to samo Opłaty naliczane nie wiadomo za co i z kad brak precyzyjnych odpowiedzi w reklamacji nie respektują przepisów prawa i wyroków

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Dk
Użytkownicy czekają na odpowiedź 142 dni.
 Pytanie

Pytanie jaką podstawe można otrzymac na doradcy klienta i jak wyglądaja premie ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ca
Nazwa działu: Finanse

Zarobki rzędu 2300 a wymagania jak z księżyca...

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
rozgoryczony klient

Już ponad 2 miesiące usiłuję zamknąć konto i wypłacić pieniądze we wrocławskiej placówce. Obsługa niekompetentna. Nie odbierają telefonów, źle wypełniają dokumenty, które są im zwracane, ale oczywiście nie powiadamiają mnie o tym, że kolejny raz muszę przyjechać i podpisać. Doradcy przekazują sprzeczne informacje.O wszystko muszę się upominać przyjeżdżając osobiście, bo na szkoleniach nauczyli się tylko jak włączyć pocztę głosową. Celem jest totalne upokorzenie klienta,

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś1
pracownik
@rozgoryczony klient

szczerze mówiąc, jako pracownik po tej drugiej stronie zgadzam się z Tobą w 100%, ale to nie jest wina pracowników - naprawdę się staramy jak najlepiej rozwiązywać problemy. Tak jak wspominasz, podstawowe szkolenia leżą, nowym pracownikom każą od razu siadać i robić i stąd właśnie takie sytuacje :(

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Credit Agricole Bank Polska S.A. - Wrocław

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Credit Agricole Bank Polska S.A.
2/5 Na podstawie 109 ocen.
Credit Agricole Bank Polska S.A.