Credit Agricole Bank Polska S.A.
counter
2 113 523 5 1
Była Kandydatka do Pracy

Ja zawiozłam dokumenty, odbyłam badania lekarskie i tak nie zostałam przyjęta. Bardzo mi przykro, ale choroby sobie nie planowałam . Niestety z panią kierownik nie sposób było dojść do porozumienia, nie zgodziła się na drugi termin zatrudnienia, gdyż jak sama mi wykrzyczała są dwa 1go i 15go dnia miesiąca, ale ona nie będzie na mnie czekać. Nie spotkałam się jeszcze z tak niegrzecznym podejściem do mnie jako kandydatki . Pani kierownik jednego z Departamentów nakrzyczała do mnie przez telefon po czym się rozłączyła. Nie było sposób dojść do porozumienia , ale to świadczy tylko o niej samej.

Pomocna?
Tak53Nie
Zgłoś
Mateo

Niestety ale wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Kiedyś myślałem, że często te negatywne komentarze o pracodawcy są wyrazem frustracji pracowników którym nie wyszło ale to się zmieniło po pracy w credit agricole. Nie liczy się nic innego oprócz wciskania klientom na siłę produktów których nie chcą, oklamywnia klientów itp. Dyrektor potrafi siedzieć cały dzień obok doradców na froncie i kontrolować każdy ich ruch. Przez to robi się kolejka po kilkanaście osób bo każdemu klientów sprawdzasz zdolność oraz proponujesz każdy produkt jaki bank ma w ofercie. Klienci w kolejce narzekają dlaczego to tyle trwa a ty pracujesz w ogromnym stresie, każdy twój ruch jest rejestrowany przez dyrektora. Musisz wykonywać określoną ilość telefonów sprzedażowych, głównie na froncie przy klientach. Na koniec dnia wysyłasz dyrektorowi raporty co udało się sprzedać, ile spotkań umówić i dlaczego tak mało. Często dyrektor sprawdza twój telefon czy wykonales odpowiednią liczbę połączeń. Rozmowa z dyrektorem to tylko krzyk, zastraszanie że jak np nie sprzedasz 2 kont, kredytu i ubezpieczenia dziennie to zostaniesz zwolniony. Kilku doradców poszło na zwolnienia od psychiatry, na szczęście ja już odszedlem z tej pracy. Nie polecam nikomu bo można nabawic się choroby psychicznej i bardzo szybko się wypalić. Nie jest to warte żadnych pieniędzy.

Pomocna?
Tak75Nie
Zgłoś1
Brzeg

Nie polecam PB w Brzegu... Kazdy pracownik ucieka stamtąd, popatrzmy tylko na ostatnie 2lata - p. Agata, p. Marcin sie zwolnili. Ze starej gwardii została jedynie p. Małgorzata choc jej przyszłość tez nie jest pewna w tej firmie. Przychodza nowi, po kilku miesiącach uciekają stamtąd. Ilu jest tam pracowników, którzy pracują dłużej jak 2lata??? P. Małgorzata i dyrektora, wnioski - brak współpracy na linii dyrektor-pracownicy. Dyrektorka umie jedynie rozliczyć ze sprzedaży i nic więcej, ale sama nie ma zadnego pomysłu na sprzedaż, tylko ciągłe pytania do doradcow co można zrobić aby zwiększyć sprzedaż, macie jakies pomysły... i jej genialne złote rady typu dzwonmy po klientach, żenada - nie oklamujmy sie kazdy wie ze telefonowanie to bujda i nie przynosi to jakichkolwiek pozytywnych rezultatów dla banku, na 100 wykonanych telefonów do placówki po kredyt przyjdzie ile osob 1-2??? Dyrektorka sama by pokazała przykład skoro tak święcie wierzy w ta metode lecz zamiast tego woli siedziec godzinami ma telefonie, zapraszać sobie kolezanki do pracy i z nimi siedziec lub przeglądać sobie Internet. Powodem dla którego każdy ucieka stamtąd jest dyrektorka placówki. Ciągle wymagania wymagania i nic wiecej, co powoduje skutki takie jak wieczny wyścig szczurów, chora atmosfera, brak chęci pracy... Chyba pora na nowego dyrektora, który odświeży placówkę, aktualny dyrektor to stara panna z psem, ktora wyzywa sie na pracownikach.

Pomocna?
Tak29Nie
Zgłoś
Mario

Bank, który nie liczy się z klientem, arogancja, buta i (usunięte przez administratora) są wpisane w standardy obsługi klienta!!! Chciałem wpłacić w placówce banku w Kielcach przy Placu Wolności 3000 zł po 500, bankomat nie przyjmuje takich nominałów, poprosiłem o rozmienienie w kasie - tak, ale odpłatnie i w innym czasie bo komputery się właśnie zawiesiły!!! A wystarczyło otworzyć kasetkę i rozmienić 500 na drobne. Menadżerka w banku też odmówiła pomocy w tej kwestii. W opinii szefa CA - bank ten jest ,,przyjazny klientowi,, Kpina Panie Szefie, bo niby w czym jest taki przyjazny na moim przykładzie? Temat kolejny! Byłem zasypywany ulotkami z ofertami, więc złożyłem dyspozycję w banku, aby tego nie robić. Wydruk 15 stron do podpisania, aby cofnąć zgodę - skandal. Takie marnotrawstwo papieru. Kopii dla siebie nie brałem ze względu na ekologię, którą bank się jak widać nie przejmuje w swojej polityce. Po dwóch miesiącach znów ulotki z banku i znów nękanie klienta. Idioci wysłali mi ofertę kredytu konsolidacyjnego - RRSO 9,9% na kredyty, które mam oprocentowane 0% Kretyni! i do tego posługujący się przestępczym procederem wobec klienta - stalkingiem. Taki to bank właśnie. Moje sugestie dla Credit Agricole Bank Polska S.A.: Wymienić obsługę banku w całości i to wielokrotnie, wymieszać personel pomiędzy placówkami, bo tworzą się zasiedziałe grupki, które nie zajmują się właściwie obsługą klienta. Jeżeli bank ma być przyjazny, to niech będzie, a nie publicznie oświadcza coś, co jest kłamstwem i przejawem arogancji. Najwyższy czas przejść na wyższy poziom kultury biznesowej. Personel trzeba szkolić by chamskie nawyki wyniesione z domu czy środowiska nie kolidowały z tak śmiałą opinią prezesa ,,bank przyjazny klientom,, To na razie nie sprawdza się Panie prezesie. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Szkolić personel i skrupulatnie kontrolować jego pracę. Sprawdzać każdą niepochlebną opinię i wyciągać wnioski dyscyplinarne w stosunku podwładny i przełożony - z tytułu nadzoru . Powołać komisję sprawdzającą opinię o placówkach i weryfikującą ich działania w cotygodniowych raportach. Sposób obsługi klienta nie zmienił się od ostatnich 15 lat. To cała epoka Panie Prezesie, świat idzie naprzód.

Pomocna?
Tak10Nie13
Zgłoś4
Lia Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 godzin.
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może, proszę, wie jakich zarobków może się spodziewać Młodszy Specjalista w Back Office? Jakąkolwiek wskazówka? Jak z perspektywami rozwoju i awansu w centrali?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kate55
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś mógłby się podzielić informacjami, dotyczącymi jak wygląda zatrudnienie w centrali firmy (SSC), nie mylić pracy w oddziałach Banku firmy. Jak wygląda proces rekrutacji, gdyż słyszałam o testach kompetencji na stanowiska analityczne, są testy z SQL , Excela i zdanie analityczne ? Czy po przejściu testów kandydat jest zapraszany dalej i jakie ma szanse na zatrudnienie jeśli ma niewielkie doświadczenie, a testów wypadnie dobrze (natomiast przegra walkę z innym kandydatem , bo po raz kolejny zadecydowało większe "doświadczenie", niekoniecznie w branży i tym dziale, ale ogólnie ilość lata stażu pracy).

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Arek
Pracownik
@Kate55

Są testy sprawdzające. Oprócz wyniku testów brane są pod uwagę doświadczenie i oczekiwane warunki finansowe. Czasem biorą doświadczonych, a czasem tanich pracowników - nie ma reguły :). Warto zaznaczyć, że w CABP premia jest roczna, której w tym roku nie będzie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Lia Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Arek

Czy jesteś w stanie podpowiedzieć cokolwiek na temat zarobków na stanowisku Młodszego Specjalisty w Back Office? Cokolwiek...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jeden z wielu

Jestem niesamowicie zaskoczony, ze jeszcze nikt ze strony rzecznika konsumentów (oczywiście ironizuje) nie kazał zmienić nazw stanowisk z Doradca czegośtam na Sprzedawca. Z doradztwem to nie ma kompletnie nic wspólnego. Wszyscy liczą co będzie najlepsze do sp, nie ma to się nijak do doradztwa. Ma być drogo, przychodowo. Oczywiście możesz kierować się dobrem klienta - wtedy czeka Cię 3 miesięczna kariera, plan aktywizujący i szybkie pożegnanie za „porozumieniem” stron. Pracuje tu już od jakiegoś czasu o coraz bardziej się sam sobą brzydzę ... Nie róbcie sobie tego. Jak macie inne możliwości to z nich korzystajcie.

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Bankowiec ze stażem Nowy wpis
Pracownik
@Jeden z wielu

Niestety sporo w tym prawdy .Wciskać, wciskac ile się da i komu się da...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kinga Nowy wpis
Były pracownik

Kiedyś dawno jako doradca d.s Telemarketingu pracowałam nie polecam plany i wynik to jest ważne .Jeśli nie wyrobisz planu to Cię zwolnią nawet po 7 latach pracy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Brzeg

Nie polecam PB w Brzegu... Kazdy pracownik ucieka stamtąd, popatrzmy tylko na ostatnie 2lata - p. Agata, p. Marcin sie zwolnili. Ze starej gwardii została jedynie p. Małgorzata choc jej przyszłość tez nie jest pewna w tej firmie. Przychodza nowi, po kilku miesiącach uciekają stamtąd. Ilu jest tam pracowników, którzy pracują dłużej jak 2lata??? P. Małgorzata i dyrektora, wnioski - brak współpracy na linii dyrektor-pracownicy. Dyrektorka umie jedynie rozliczyć ze sprzedaży i nic więcej, ale sama nie ma zadnego pomysłu na sprzedaż, tylko ciągłe pytania do doradcow co można zrobić aby zwiększyć sprzedaż, macie jakies pomysły... i jej genialne złote rady typu dzwonmy po klientach, żenada - nie oklamujmy sie kazdy wie ze telefonowanie to bujda i nie przynosi to jakichkolwiek pozytywnych rezultatów dla banku, na 100 wykonanych telefonów do placówki po kredyt przyjdzie ile osob 1-2??? Dyrektorka sama by pokazała przykład skoro tak święcie wierzy w ta metode lecz zamiast tego woli siedziec godzinami ma telefonie, zapraszać sobie kolezanki do pracy i z nimi siedziec lub przeglądać sobie Internet. Powodem dla którego każdy ucieka stamtąd jest dyrektorka placówki. Ciągle wymagania wymagania i nic wiecej, co powoduje skutki takie jak wieczny wyścig szczurów, chora atmosfera, brak chęci pracy... Chyba pora na nowego dyrektora, który odświeży placówkę, aktualny dyrektor to stara panna z psem, ktora wyzywa sie na pracownikach.

Pomocna?
Tak29Nie
Zgłoś
Toni
@Brzeg

Z tego, co widzę, to w większości oddziałów jest ten sam problem - dyrektor bez kompetencji, nie robiący nic, tylko mający wymagania,(usunięte przez administratora) itd. To jest chore, dlaczego nikt nic z tym nie robi?

Pomocna?
Tak21Nie
Zgłoś
Pracownik
@Brzeg

Czego można nieprawdziwego dowiedziec się w internecie o swoim miejscu pracy... Tam gdzie jest sprzedaż jest ciśnienie, na doradcę i na dyrektora... Wszystko idzie z góry... Ciągła rotacja pracowników? Pracuje od ponad dwóch latach w tym samym składzie :) a poruszanie tematów prywatnych dyrektora jest mega słabe...

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Pracownik 2
@Pracownik

Uważaj,żebyś się nie ugryzł/ugryzła w język bo zabije Cię Twój własny jad...Tam gdzie są plany jest ciśnienie i tyle w temacie.A wchodzenie z buciorami w życie prywatne Pani Dyrektor to (usunięte przez administratora) co Cię to interesuje?!Zajmij się własnym życiem,żenada to pisanie takich opinii w piątek na jakimś forum zamiast cieszyć się ze już piąteczek ????

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
MW
@Brzeg

Witam wszystkich "życzliwych" szkoda, że osoba dodająca taką opinię i wymieniająca przy tym konkretne osoby po imieniu - m.in. mnie :) nie miała cywilnej odwagi się pod ty podpisać, bardzo łatwo jest oceniać anonimowo. Ponieważ zostałam wymieniona i z treści wpisu wynika, że mój los w firmie jest "przesądzony" :) postanowiłam zabrać głos. Osoby które odeszły same podjęły decyzję, że czas na zmiany i nowe wyzwania zawodowe - jednak do tej pory utrzymujemy stały kontakt . Kto pracował w sprzedaży to wie, że "nie jest łatwo" - ale wszędzie dobrze tam, gdzie nas nie ma :) Gdyby było tak źle to pracownicy nie pracowali by po 10 lat w jednej placówce. Ja pracuję od prawie 13 lat - cały czas z tą sama Panią dyrektor i każdemu życzę tyle energii i pozytywnego nastawienia do życia co ma nasza Pani dyrektor. Opinia o niej w mojej ocenie jest bardzo krzywdząca i wchodzenie z butami w czyjeś prywatne życie świadczy tylko o osobie to piszącej. Proponuję zająć się własnym "wspaniałym" życiem i nie wypowiadanie się w imieniu osób trzecich bez ich wiedzy i zgody. Jak to między ludźmi bywa różnie, ale tworzymy zespół, który już nie raz udowodnił sobie, że możemy na siebie liczyć nie tylko w sprawach zawodowych, ale także prywatnych :) i dlatego nasze relacje utrzymują się przez lata nawet jak przestajemy być pracownikami CA BP SA :) pozdrawiam Małgorzata Woźniak

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
KT
@Pracownik

Mega słabe? Raczej prawdziwe. Warto wiedzieć, co robią dyrektorzy oddziałów. WIELKIE NIC. Załatwiają prywatne sprawy, a to do ich obowiązków nie należy. Trzeba o tym mówić i pisać. Dzięki @Brzeg za info. Potwierdzam tę opinię.

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś
KT
@MW

Żeby pisać o tym, co robi dyrektor oddziału nie trzeba mieć niczyjej zgody. Po to jest to forum. Dziękuję wszystkim za opinie, są bardzo pomocne. Piszcie dalej, może w końcu ktoś się zajmie tymi nierobami na stanowiskach dyrektorów w CA.

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś
Nn
@Brzeg

Placówka banku w Brzegu niestety nie funkcjonuje za dobrze dość że „olewają” klientów to jeszcze dyrektor i niektórzy pracownicy. Tam nie ma z kim rozmawiać. A dyrektor wymaga ale fajnie jakby wiedział czego wymaga bo nawet sama nic nie umie zrobić normalny dyrektor by wyszedł na sale pomóc a nie siedzi i się śmieje w biurze - żal, nie mówiąc ze również nikogo nie wyszkoli bo z czego jak nic nie wie - szerokim łukiem bank credit agricole w Brzegu

Pomocna?
Tak16Nie1
Zgłoś
SB
@Brzeg

Jest wolność słowa, bez przesady nie jesteśmy w PB w Brzegu i tutaj akurat swobodnie każdy może wypowiedzieć swoje indywidualne myślenie na różne sprawy - na tym polega forum. Kazdy ma swoje prywatne zdanie na różne kwestie - wg mnie bank powinnien sobie zaudytowac, sprawdzić tylko i wyłącznie pracę dyrektorow placówek z ostatnich 3miesięcy, i wydaję mi sie ze po tym nie jeden dyrektor by poleciał z hukiem. Bo gdyby główny dyrektor sie dowiedział co wyprawiają dyrektorzy to by tego nie zostawił bez zwolnień i zgodze sie z niektórymi komentarzami praca niektórych dyrektorów polega na siedzeniu na Internecie, spotykaniu sie ze znajomymi i rozmowach przez telefon. Przykre ale prawdziwe

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Pracownik
@Brzeg

Co to bzdury !!?? W brzeskiej placówce od zawsze byli życzliwi i pomocni ludzie, bardzo zgrana ekipa, I to właśnie dzięki Pani Dyrektor. Korporacje rządzą się po prostu swoimi prawami.

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś
KT
@Pracownik

"Korporacje rządzą się swoimi prawami" - czytaj: dyrektor oddziału - nie robi nic, pracownicy mogą być obrażania, zastraszani, a klienci olewani (dzięki procedurom). Pożałowania godne.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NN
@KT

Omijać ta placówkę w Brzegu szerokim łukiem, jeśli chodzi obsługę sprzedażową doradcy mają klientów głęboko w (usunięte przez administratora) ale za to doradcy mają w nawyku naciąganie klientów na wszystko, strasza kobieta po 70stce przyjedzie do placówki po kredyt 1000zl a wyjdzie z ubezpieczeniem, karta kredytową i najdroższa możliwa oferta!!!! Wystarczy pójść do pierwszego lepszego banku konkurencji i zaproponują dużo lepsza ofertę. A doradcy z Brzegu sa chamscy, niemili, oleja wszystko, wiecznie kolejki

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
noname
@NN

Obsługa w banku niemiła,pierogi w barze za słone,a Pani w warzywniaku krzywo się na mnie popatrzyła...niech żyje hejt.Przydaloby się,żeby któryś z pracowników opisała na tym forum skandaliczne zachowanie co poniektórych klientów,bo takich tez nie brakuje ! Jeżeli chodzi o kwestie osób starszych to z tego co sie orientuje,jeżeli przychodzą do Banku to nie są osobami ubezwłasnowolnionymi i myślą trzeźwo podpisują umowy.W takim razie jeżeli Pani w żabce zaproponuje przy kasie starszej Pani/Panu batonika,bo tam tez maja plany sprzedażowe to również zostanie nazwana „naciągaczką”?

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Handlowiec
@Brzeg

Na początku nie jestem bankiem lecz handlowcem z doświadczeniem wnioskuję po wpisie śmiem twierdzić że nie ma ktoś tu pojęcia ośrodek pracy. Dzwonienie jest to z bardziej efektywnych form sprzedaży tu jest ważne podejście i forma trzeba to po prostu mieć. Dyrektor jeżeli was pyta uważam za bardzo dobre podejście nazywamy to burzą mózgów jest możliwość obrania odpowiednich kroków do osiągnięcia planu.Zycze zdrowego podejścia handel jeżeli w nim pracujemy musimy to kochać.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KT
@Handlowiec

Burza mózgów ? Buahahhah. Burza mózgów to jest wtedy, kiedy wszyscy podają pomysły, jak coś ulepszyć, a nie kiedy ktoś z pozycji władzy (dyrektor oddziału) znęca się nad podwładnym wytykając mu brak sprzedaży (bo zawsze jest mało) i nic nie mówiąc o sukcesach. Myśli, że osiągnie swój sukces (bo interesuje go tylko jego premia) przez zastraszanie, bo nie umie inaczej motywować. Zna tylko jeden sposób działania - KIJ. Brak mu umiejętności przywódczych. To nie jest zdrowe podejście.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Xxx
@Handlowiec

Co innego praca handlowca a co innego doradcy w banku to sa dwie zupelnie różne dziedziny ktore maja zupełnie inne schematy.... co innego znalezc klienta na wziecie kredytu a co innego sprzedac mu garki....

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Brak słów
@Xxx

Ten bank w Brzegu to jakas totalna porażka!!! Zwolnic wszystkich pracowników i dyrektora - zatrudnić nowych i moze wkoncu zacznie to jakoś funkcjonować. Wieczne kolejki!!! Dyrektorka (usunięte przez administratora) na wszystko wiecznie tylko (usunięte przez administratora) przez telefon z koleżankami a doradcy jedyne co potrafia zrobic to na dziendobry wiecznie proponować kredyt i nic wiecej... polecam bank ING lub Santander

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Jerzy
@Brak słów

Twoja wypowiedź jest z poziomu pracownika, który pracował w Credit Agricole Bank Polska, czy może z poziomu klienta, który korzystał z ich usług? Nie wiem również, dlaczego twierdzisz, że należałoby zwolnić wszystkie osoby, które tam pracują? Dlaczego tak uważasz? Proszę o bliższe szczegóły Twojej opinii.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient
Klient
@Brak słów

Bardzo nie profesjonalna obsługa, wymalowane jak na imprezę, doradczynie z placówki zajęte wyborem obiadu a nie obsługa klienta. Olewatorskie podejście do obsługi, myślą tylko co i komu wcisnąć na (usunięte przez administratora) Brak wiedzy na temat własnych produktów i tylko co chwila dzwonią na infolinię lub do koleżanek co jak się robi, bo nie wiedzą nic. Dyrektorka zostawia wiele do życzenia - zresztą widać jak klienci uciekają, przenoszą się gdzie tylko można byle nie ten bank, przykre ale prawdziwe

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
AgNa
Były pracownik
 Problem

Bardzo, bardzo nieetyczny sposób rozstawania się z pracownikiem. Po tylu latach otrzymywania wyróżnień i pochwał zostałam potraktowana jak niepotrzebny mebel. Myślałam, że to firma partnerska, ze ludzie się liczą. Wiem, ze firma jest w kryzysie, ale takie traktowanie po tylu latach, kiedy oddawałam pracy całe serce, za darmo pracowałam w nadgodzinach, starałam się, zbierałam pochwały. Jestem rozgoryczona. Czuje się oszukana. Na nic Power On, na nic trąbienie o wartościach, na nic przymusowe szkolenia, kiedy traktuje się wieloletniego pracownika jak pozycje w Excelu. Mi klapki opadły...

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Pracownik
Pracownik
@AgNa

Kiedy rozgoryczenie minie będzie poczucie że koniec pracy w CA to najlepsze co mogło się zdarzyć. Mówię z własnego doświadczenia potraktowana jak śmieć po 20 latach pracy . Ta firma tylko z zewnątrz prezentuje się ładnie środek to jedno wielkie (usunięte przez administratora) , mobbing zastraszanie i traktowanie pracowników tak aby wycisnąć jak najwięcej nie ważne etycznie czy nie etycznie liczy się cyfra a później kop w (usunięte przez administratora) . Wielka szkoda że zarząd nic z tym nie robi tu jest potrzebna kontrola KNF i zajęcie się sprawą przez Rzecznika Finansowego.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Były dyrektor
Były pracownik
 Problem
@AgNa

Złożyłam wypowiedzenie po blisko 10 latach... podobnie jak Ty - nagrody, wyróżnienia itp a zostałam potraktowana jak przedmiot. Ogólnie panuje w CA taka metoda ze jak ktoś składa wypowiedzenie to jakby popełnił przestępstwo. W dodatku DR w bezczelny sposób stwierdził ze jestem chora i powinnam się leczyć... i do tego szantaż i seksistowskie teksty. Niestety takich ludzi tam zatrudniają... w życiu nikt mnie tak nie potraktował jak ten bufon.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Credit Agricole Bank Polska S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
aaa
Kandydat
@Pytanie

Tacy są najlepsi do pracy w bankach. Skredytują siebie, swoich najbliższych w tym rodzinę i kiedy już myślą że im idzie dostają kopa w (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad aplikowaniem do placówki do regionu Poznań. Ale słyszałem bardzo złe opinie o(usunięte przez administratora) Nie wspominając o uciążliwym nękaniu o wyniki. Czy możecie coś Więcej powiedzieć? Jakie macie doświadczenia?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Max
Były pracownik
 Pytanie
@Zainteresowany

O jakim stanowisku myślisz?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zainteresowany
Kandydat
@Max

O doradcy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownik regionu Poznań
Pracownik
@Zainteresowany

Witam, to co piszesz to prawda pan M... to gościu który chyba nie jest do końca świadomy że zarówno doradcy jak i dyrektorzy nagrywają jego powiedzmy tel. Przyjdzie i czas na niego... Pracuje już długo i to wygląda tak że dyrektor i doradcy zostają a regionalny się zmienia. Czekam na ten moment

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Pracownik regionu Poznań
Pracownik

Do czasu aż posłuchają co on wyprawia, bardzo wielu go nagrywa

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pracownik
Pracownik

Zgadza się bo to taki pakiet, gotówka, karta i jeszcze ilk musi być dosprzedaz. Kiedy w końcu KNF się tym zajmie albo kontrola!!!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Pracownik
Pracownik
@Pracownik regionu Poznań

Podobno dotarły do regionalnego w Poznaniu info o tym co ludzie myślą o jego metodach zarządzania. I kazano usunąć negatywne komentarze na goworku... ale to nie zmieni faktu ze to co on wyprawia to mobbing. I czekam na dzień w którym ktoś mądry w końcu się za niego weźmie. A nie przyznaje mu nagrody za wyniki które są pozyskane w skandaliczny sposób.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Stella

Jeśli ktoś nie osiąga pewnego pułapu żeby dostawać premie to można mieć pretensje wyłącznie do siebie

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Gość
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca na infolinii ? Czy ktoś się wypowie ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
JAREK
Były pracownik
@Gość

NAJNIŻSZA KRAJOWA I PREMIA MAX 400 ZŁ BRUTTO ,JAK ZROBISZ PLAN POWIEDZMY OKOŁO PRAWIE MILIONA.:)

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
helo
Pracownik
@JAREK

Na takich warunkach ********* ich premie, nikogo 400 brutto nie uratuje, bank boleśnie odczuje spadek sprzedaży. Banki generalnie straciły instynkt samozachowawczy, wynik po trupach, nie są ani dla klientów, ani dla pracowników, ten biznes już ma kłopoty, a będzie trudniej.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
XXXX
Pracownik
@Gość

Nie polecam ???? Jedyne zadowolone osoby to te, ktore pracowaly wczesniej jedynie na imowy zlecenie. 2800zl brutto podstawy, premia wedlug nowego systemu premiowego to max 1200zl - jak dlugo pracujr nigdy nie widzialam by ktos tyle dostal bez wzgledu na wyniki. Premia uzalezniona w duzej mierze od tzw. CRI (oceny zadowolenia klienta), na ktora nijak nie masz wplywu. W przypadki otrzymania "krytyka" srednia % ocena leci drastycznie w dol. Nawet jesli po odsluchaniu rozmowy okaze sie, ze jest to ocena niezasadna to niestety nadal sie liczy i obniza kwote miesiecznej premii. Do tego lepiej nie chadzac na L4, po 3 dniach nieobecnosci skladowa premii za dyspozycyjnosc spada o polowe, nie wyplacaja tez premii za okres urlopu i wiele innych rzeczy, dlugo by pisac. Czeste pomylki (oczywiscie na korzysc pracodawcy) przy wyplacaniu wynagrodzen i brak realnych szans by odzyskac nalezne pieniadze, brak kontaktu z kadrami. Do tego porabani klienci i milion wymogow, ktore trzeba spelnic by ostatecznie za caly miesiac wzorowej pracy otrzymac 2000-2500zl netto, nie no bajka.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Była Kandydatka do Pracy

Ja zawiozłam dokumenty, odbyłam badania lekarskie i tak nie zostałam przyjęta. Bardzo mi przykro, ale choroby sobie nie planowałam . Niestety z panią kierownik nie sposób było dojść do porozumienia, nie zgodziła się na drugi termin zatrudnienia, gdyż jak sama mi wykrzyczała są dwa 1go i 15go dnia miesiąca, ale ona nie będzie na mnie czekać. Nie spotkałam się jeszcze z tak niegrzecznym podejściem do mnie jako kandydatki . Pani kierownik jednego z Departamentów nakrzyczała do mnie przez telefon po czym się rozłączyła. Nie było sposób dojść do porozumienia , ale to świadczy tylko o niej samej.

Pomocna?
Tak53Nie
Zgłoś
Pola87
@Była Kandydatka do Pracy

W CA ludzie zwalniają się na potęgę, czasami po 3, 4 osoby z jednego oddziału jednocześnie. Jej zdenerwowanie było zrozumiałe. Zapewne nie miała "kim" pracować i stąd niegrzeczne zachowanie. Desperacja :) Powinnaś się cieszyć, że Cię nie przyjęli :)

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Jerzy
@Pola87

Wiesz może, co jest głównym powodem tego, że pracownicy z tych działów zwolnili się z banku Credit Agricole Bank Polska? W głównej mierze chodzi o warunki pracy, czy może poziom wynagrodzeń, który oferuje ten bank zatrudnionym pracownikom? Podziel się swoją wiedzą na ten temat.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Toni
@Jerzy

Sposób traktowania. W CA nie szanuje się nikogo, łącznie z klientami. Pracownicy nie rzadko dostają polecenia (oczywiście ustnie, mailowo przełożeni boją się wysyłać) wprowadzenia klienta w błąd, założenia produktu, którego klient nie chce, wmówienia mu, że musi ten produkt założyć, bez produktu x nie dostanie produktu y, wciskanie ubezpieczeń do niczego niepotrzebnych itd. Pracownicy są cały czas obserwowani przez kamery przez dyrektora oddziału ( jedynym zajęciem dyrektora jest gapienie się w kamery). Nie ma chwili, żeby wziąć oddech. Cały czas zap... Nie wytrzymują psychicznie ciągłego poganiania, jak niewolnika. Ciągle sprzedaż jest za mała. A to nie jedyne zajęcie, dochodzi rozliczanie bankomatu, obsługa kasowa, operacje bezgotówkowe itd., ale to nikogo nie interesuje. Rano i po południu pranie mózgu, czyli tzw. odprawa. Wyliczanie co zrobiłeś źle, czego sprzedałeś za mało, dlaczego jesteś takim nieudacznikiem. Idziesz rano do pracy i jest ci po prostu nie dobrze ze stresu, że znowu czeka cię ta sama przeprawa z dyrektorem oddziału. Znowu będziesz traktowany jak g... W czasie pracy cały czas napięcie, czy za chwilę nie dostanę ochrzanu, może za długo obsługuję klienta, może za mało mu nawciskałam dodatkowych produktów. Masz być jak robot. Bez emocji. Premia ciężka do wyrobienia, ale możliwa. Tylko, kiedy praca stanowi rodzaj tortury psychicznej, żadne pieniądze nie są w stanie tego zrekompensować. W pracy spędza się za dużo czasu, żeby pozwalać na upokarzanie każdego dnia ( a jak "dobrze" pójdzie to i ze 2 razy na dzień). Mogłabym tak jeszcze wyliczać, ale ja już jestem poza tym miejscem. Rezygnacja z pracy w Credit Agricole była najlepszą decyzją, jaką mogłam podjąć.

Pomocna?
Tak26Nie
Zgłoś
mała
@Toni

Wszędzie podobnie :( A powiedz, jaka jest podstawa i jakiej wysokości są premie, takie realne? Obecnie szukam pracy i zastanawiam się czy wysłać ofertę do CA.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Toni
@mała

W CA między 2500 a 2800 netto, zależy, ile wynegocjujesz. Premia to różnie. Pracowałam w innych bankach, w żadnym nie było tak źle jak w CA. W każdym innym banku miałam czas żeby zjeść, pójść do toalety, nikt mnie nie szpiegował, nie pytał co 5 minut, czy już dzwonię do klientów, i dlaczego nie sprzedałam droższego ubezpieczenia, nie założyłam dodatkowych produktów itd. Tam się tłumaczysz nawet z tego, że klient wszedł przed zamknięciem placówki i musiałaś zostać dłuzej. To jest twoja wina. Pilnują tego, wpisujesz na liście obecności co do minuty, o której rozpoczęlaś i zakończyłaś pracę. W innych bankach pieniądze są podobne, ale nie ma szpiegowania, jest szacunek do pracownika - w porównaniu oczywiście do CA, nikt nie stoi ci cały czas nad głową, nie pogania, nie robi z ciebie idiotki na "odprawach". W Stefczyku i PKO BP - stawki są niższe -nie chciałam tam pracować, bo proponowali żenujące wynagrodzeine. Naprawdę odradzam Ci pracę w CA, chyba, że masz nerwy ze stali i lubisz być gnębiona - to praca dla Ciebie. Jest wiele innych banków :)

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mała
@Toni

Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Niestety wiele zależy od tego na jakiego kierownika się trafi. Wszędzie te cele i najważniejsza ich realizacja.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Toni
@mała

Widzę, że jesteś zdecydowana. Daj proszę znać, jeśli się tam zatrudnisz, jakie wrażenia :) Obyś trafiła na normalnego kierownika. Powodzenia :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mała
@Toni

Miałam rozmowę telefoniczną, a we wtorek mam rozmowę w oddziale. Wszystko zależy od tego ile mi zaproponują podstawy.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jerzy
@mała

Jeżeli możesz, to będąc już po rozmowie, podziel się z nami tym, jak przebiegała Twoja rozmowa o pracę w Credit Agricole Bank Polska. Twoje informacje na ten temat będą z pewnością pomocne dla osób, które w przyszłości będą w podobnej sytuacji, więc dzięki Tobie będą mogły mniej więcej wiedzieć, na co się nastawiać. Trzymam kciuki, aby poszło Ci, jak najlepiej. Ktoś może jeszcze w najbliższym czasie ma rozmowę o pracę w tym banku?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz
@Toni

Nie zgodzę się z opinią, że jedynym zajęciem dyrektora oddziału jest gapienie się w kamery. Dyrektorzy mają takie same zadania jak zwykli pracownicy sali (a więc sprzedaż) plus jeszcze obowiązki wynikające z posiadanego stanowiska. To oni odpowiadają za cały oddział. Jeśli pracownicy nie wyrobią planu to pierwszy zawsze zostanie zwolniony dyrektor oddziału a nie zwykły pracownik.

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
Julie
@xyz

Mam inne doświadczenia z tego, co robi dyrektor oddziału Credit Agricole Banku. NIC nie robi, prócz wpatrywania się w kamery i poganiania swoich podwładnych. Potwierdzam opinię Toni.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Bankowiec
@Julie

No właśnie ja też mam podobne odczucie, że dyrektor nic nie robi poza śledzenie każdego ruchu na kamerze, wypytywania wkolko ile sprzedałeś, albo dlaczego nie sprzedałeś. Nie można liczyć na realne wsparcie w sprzedaży, tylko rozliczanie. Do tego wkolko jakieś wymyślone przez DO tabelki do uzupełniania. Tony tabelek i raportów gdzie wkolko wpisujesz to samo.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była Kandydatka do Pracy
@Pola87

Nie cieszyłam się bo akurat bardzo potrzebowałam pracy, jednakże pamiętam ,że na rozmowie pani mówiła mi , że chce zatrudnić jakieś 5-6 osób na okres trzech miesięcy do Departamentu do którego aplikowałam. Zdenerwowanie zdenerwowaniem, ale przynajmniej mogła grzecznie ze mną porozmawiać trzymając emocje na wodzy a nie wydzierać się do mnie przez telefon po czym bezczelnie się rozłączyła.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były parcownik CA
@xyz

Za 7500 na rękę to i ja mogę być taki mądry Panie Dyrektorze , 13 lat w CA to i nie jedno widziałem

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Honorata
@Była Kandydatka do Pracy

Czy finalnie zdecydowałaś się podjąć pracę w Credit Agricole Banku Polskim w wybranym przez siebie departamencie? Czy niestety podejście osoby rekrutującej na to stanowisko zniechęciło Cię do dalszej współpracy? Jak wyglądało zakończenie Twojej historii.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca
@xyz

Pracowałem w CA bardzo długo...I na 6 dyrektorów z którymi pracowałem tylko jeden dyrektor naprawdę pracował...to taki rodzynek wśród dpb CA

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lololcaaa
@Jerzy

Placa. Dali podwyzki 200 zl nowym, przy podpisaniu umowy a starych olali i sie zaczely problemy. Ogolnie jako osoba, ktora jest przyzwyczajona do innych standardow, polecam isc gdzies indziej, ale nie do Ca

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XXXX
Pracownik
 Problem
@Jerzy

Podejrzewam, ze wszystko na raz. Jestem obecnie zatrudniona w firmie ponizej roku i jedynie pandemia mnie trzyma w tym miejscu. Zarobki ponizej poziomu krytryki, waly przy wyplacaniu premii (mimo superprzejrzystego systemu wyliczenia oraz mozliwosci podgladu w aplikacji), nie dojdziesz czy Ci wyplacili dobrze czy nie, bo jako pracownik nie masz dojscia do kadr a jedyna osoba, ktora winna Ci pomoc/udzielic bardziej szczegolowych informacji - przelozony wie tyle co Ty i odsyla do ww. aplikacji -.- Wymogi rosna, premia maleje. Im wiecej kompetencji, tym wiecej mozliwosci uwalenia pracownika na premii. Pracowalam poprzednio w kilku innych bankach i nigdzie sie tak szybko nie zniechecilam do pracy jak w Credit Agricole.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Nowy
Pracownik
 Pytanie

Jakiej można się spodziewać podstawy jako młodszy doradca klienta?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownik
Pracownik
@Nowy

Pewnie nie więcej niż 3000 plus w gratisów stres i wieczne raportowanie czemu nie miales wyniku

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nowy
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

ale rozumiem że 3000 netto? oby była sprzedaż i nie trzeba było się tłumaczyć ;)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ona
Pracownik
 Pytanie
@Nowy

3000 netto na dzień dobry? Takie podstawy mają w CA wyjadacze z długoletnim doświadczeniem.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Abcdadas
Pracownik
@Ona

Podstawa na tym stanowisku to 2800 brutto

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
przyjęty do pracy
Pracownik
@Abcdadas

na początek dostałem dużo większe pieniądze, mam roczne doświadczenie w finansach i rozeznanie na rynku pracy (szukałem pół roku, brałem udział w kilku rozmowach) wszędzie (tj. w bankowości) stawki na początku są zbliżone

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
IT
Były pracownik

W IT panuje mobbing, kolesiowstwo oraz ukrywanie prawdziwych danych. Przestarzałe rozwiązania, tolerowanie miernych kierowników, pomiatanie ludźmi. Nie polecam nikomu, kto ma szacunek do samego siebie.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Nick
Użytkownicy czekają na odpowiedź 58 dni.
Pracownik
 Pytanie

Cześć, mam pytanie o pracę w centrali we Wrocławiu - jak obecnie wygląda sytuacja z pracą zdalna? Jak oferta benefitow?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nieznajomy1
Użytkownicy czekają na odpowiedź 61 dni.
Kandydat
 Pytanie

Witam. Proszę o opinię na temat regionu Bydgoszcz. Jak wygląda praca w placówkach, info o DR?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Blanka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 62 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czym zajmują się liderzy? piszecie w większości o obsłudze klienta lub call center, a inne stanowiska? Jakie są zarobki we Wroclawiu na wyższym stanowisku?(mam doświadczenie) (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś