Credit Agricole Bank Polska S.A.

Adres: Pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław

NIP: 6570082274 REGON: 290513140 KRS: 0000039887

Credit Agricole Bank Polska S.A.
2 102 6 1

Opinie o Credit Agricole Bank Polska S.A.

Filtruj opinie po kryteriach:

Tomasz
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Witam złożyłem CV do credit agricole. Mam pytanie czy na stanowisku młodszego doradcy są jakieś szkolenia wyjazdy tygodniowe. Mam rodzinę i nie chce ciągle wyjeżdżać prosse o opinię

Pomocna?
TakNie
Mateo
 Opinia

Niestety ale wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Kiedyś myślałem, że często te negatywne komentarze o pracodawcy są wyrazem frustracji pracowników którym nie wyszło ale to się zmieniło po pracy w credit agricole. Nie liczy się nic innego oprócz wciskania klientom na siłę produktów których nie chcą, oklamywnia klientów itp. Dyrektor potrafi siedzieć cały dzień obok doradców na froncie i kontrolować każdy ich ruch. Przez to robi się kolejka po kilkanaście osób bo każdemu klientów sprawdzasz zdolność oraz proponujesz każdy produkt jaki bank ma w ofercie. Klienci w kolejce narzekają dlaczego to tyle trwa a ty pracujesz w ogromnym stresie, każdy twój ruch jest rejestrowany przez dyrektora. Musisz wykonywać określoną ilość telefonów sprzedażowych, głównie na froncie przy klientach. Na koniec dnia wysyłasz dyrektorowi raporty co udało się sprzedać, ile spotkań umówić i dlaczego tak mało. Często dyrektor sprawdza twój telefon czy wykonales odpowiednią liczbę połączeń. Rozmowa z dyrektorem to tylko krzyk, zastraszanie że jak np nie sprzedasz 2 kont, kredytu i ubezpieczenia dziennie to zostaniesz zwolniony. Kilku doradców poszło na zwolnienia od psychiatry, na szczęście ja już odszedlem z tej pracy. Nie polecam nikomu bo można nabawic się choroby psychicznej i bardzo szybko się wypalić. Nie jest to warte żadnych pieniędzy.

Pomocna?
Tak34Nie
Roxy
 Opinia
@Mateo 02.12.2018 10:27

100% prawdy, niestety :( Sugestia dla Credit Agricole: przyjrzeć się pracy dyrektorów oddziałów i regionów. W jaki sposób robią plany oddziałów, co sami wnoszą, poza zastraszaniem swoich podwładnych i śledzeniem ich poprzez kamery w oddziałach. Czy do tego służą kamery zainstalowane w placówkach? Sama byłam pracownikiem takiej placówki. Odeszłam, jak wielu moich kolegów, ponieważ nie mogłam znieść atmosfery strachu, poniżania itd.

Pomocna?
Tak17Nie
1
Bankowiec
 Opinia
@Mateo 02.12.2018 10:27

Prawda w 100%.Pracowalam przed CA w dwóch bankach, ale takiego przymusu wyciskania nie doświadczyłam. Wkolko słyszę ile telefonów zrobiłaś, ile spotkań, ile raportów itp. To szału można dostać, nie można się skupić na sprzedaży tylko wkolko raporty, tabelki, maile z rolziczanien. Slogan reklamowy "Słuchamy twoich potrzeb" jest tylko hasłem inie ma nic wspólnego z prawdą. W rzeczywistości tylko wyciskanie i wkolko wyciskanie klientom dodatkowych produktów. Nawet jak biorą kredyt z ubezpieczeniem to przykaz DO jest odsprzedać dodatkowe ubezpieczenie! Bo dbamy o potrzeby klienta! Żenada! Ale niestety DO nie chce pokazać jak to się robi :(Do tego premie na skandaliczne niskim poziomie. Trzeba zrobić z 200%żeby zrobić premie na przyzwoitym poziome czyli z 1800 brutto! Za 100 % nie dostaniesz nawet 1000 brutto. Do tego jak pracujesz w oddziale, który nie robił planu całościowo zarąbia Ci z premii, nawet jak ty zrobisz swój plan. Brak socjalu. Za LUX Med płacisz sam, pakiet słaby. Wszelkie dofinansowania tylko dla tych o najsłabszych dochodach. Brak kasy na święta - tylko dla tych z najniższym DOCHODEM.OGOLNIE JA Juz szukam innego banku. Słabo!!! '

Pomocna?
Tak17Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bankowiec
 Opinia
@Bankowiec 07.12.2018 09:10

Muszę dodać jeszcze przestarzałe procedury skarbocowe, które powodują nadgodziny, mnóstwo papierologii i rzeczy które zajmują czas, ale nikt tego nie wlicza do czasu pracy.

Pomocna?
Tak11Nie
Iwka
 Opinia
@Roxy 03.12.2018 11:34

Prawda kochana, potwierdzam z przykrościa niestety.

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Toni
 Opinia
@Bankowiec 07.12.2018 09:10

Mogę tylko ze smutkiem przytaknąć. Smutne jest to, że nikt "z góry" się tym nie interesuje. Rotacja pracowników jest normą w tym banku, i to ciągła rotacja. Nie da się tam normalnie pracować. Jedynie osoby ze skłonnościami psychopatycznymi dobrze będą się tam czuły. Osoba empatyczna, uczciwa nie znajdzie w Credit agricole miejsca dla siebie.

Pomocna?
Tak8Nie
Jerzy
 Opinia
@Toni 08.12.2018 14:03

Czy z uwagi na tak wysoką rotację w Credit Agricole Bank Polska bank próbuje w jakiś sposób sprawić, aby pracownicy mimo wszystko decydowali się na pozostanie w tym miejscu pracy? Jak rotacja wpływa na jakość pracy, którą w ciągu dnia należy wykonać? Chciałbym, abyście przedstawili szczegółowo, jak to wygląda.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Toni
 Opinia
@Jerzy 12.12.2018 12:16

Nie mają szansy zatrzymać pracowników, którzy chcą odejść. W związku z panującą atmosferą ciągłego strachu i poniżania, pracownicy "po cichu" szukają nowej pracy. Kiedy ją znajdą "rzucają papierami" i już ich nie ma. Ewentualnie, ci słabsi psychicznie, idą na zwolnienie lekarskie (nie wytrzymują ciągłej nagonki, odbija się to na ich zdrowiu psychicznym). Po zwolnieniu już nie wracają. Reszta musi pracować więcej, aż nie znajdą kolejnych naiwnych. I tak w kółko. Nikogo to jednak nie interesuje. Myślę, że w tym banku już się przyzwyczaili do ciągłej rotacji pracowników. Ten proceder trwa nie od dziś.

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
olx
 Opinia
@Mateo 02.12.2018 10:27

Zgadzam się z opinią pracowników. Mamy badać potrzeby klientów. Jak klient nie wyjdzie bez kredytu, konta, ubezpieczenia ( szkoda słów jeżeli chodzi o zakres i wypłacalność), ilk, karty to mamy od razu telefon , że jesteśmy mało efektywnii, że źle zbadaliśmy potrzeby. Nie każdy klient jest naiwnym (usunięte przez administratora) któremu byle co można wcisnąć. Czasy kiedy nabijało się klientów w butelkę dawno minęły. Ale to oczywiście wina pracownika. Czy ktoś się za to (usunięte przez administratora) w końcu weźmie.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jerzy
 Opinia
@Toni 12.12.2018 22:32

Jak myślisz, czy tak duża rotacja wśród zatrudnionych osób w Credit Agricole Bank Polska odbija się negatywnie na jakości obsługi klienta? Chciałbym dowiedzieć się, czy nowo zatrudniony pracownik jest odpowiednio przeszkolony, aby móc umiejętnie przekonać klienta do założenia konta, wzięcia kredytu, czy może skorzystania z lokaty? Odpowiedz, jak to dokładnie wygląda w przypadku pracy w tym miejscu.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Były solidny pracownik
 Opinia
@Bankowiec 07.12.2018 09:10

Zgadzam się. Zero poszanowania pracowników. Liczą się tylko ci co wchodzą wiadomo gdzie dyrektorce. Obłuda, kolesiostwo, czasami dyrektor placówki robi takie cyrki z klientami, że głowa mała. Warto przyjrzeć się pracy co niektórym dyrektorom, myślą że są bezkarni. Praca była by ok gdyby wyeliminować pewnych stałych pracowników dla dobra banku i klientów. Ja nie wiem gdzie centrala ma oczy. Rozumiem zysk banku, ale kosztem czego.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Honorata
 Opinia
@Były solidny pracownik 17.01.2019 20:08

Opowiesz proszę, jakie działania mają miejsce w stosunku do klientów w banku Credit Agricole? Wiele osób wypowiada się tutaj niestety negatywnie na temat zachowania kierownictwa - jeśli rzeczywiście atmosfera jest tak napięta, może warto zgłosić to gdzieś wyżej? Być może w centrali sytuacja poszczególnych oddziałów nie jest do końca znana. A jej poinformowanie może przynieść pozytywne rozwiązanie i zmiany na korzyść pracowników? Jak sądzisz? Możesz nam opisać jeszcze, czy to, o czym mówisz, dotyczy to wszystkich stanowisk, czy głównie tych sprzedażowych? Na stronie internetowej Credit Agricole Banku Polskiego można przeczytać, że dba on o przyjazną atmosferę w pracy oraz poza nią.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Julie
 Opinia
@Honorata 24.01.2019 02:01

Czy fakt zwolnienia się jednocześnie 4 pracowników z 1 placówki to za mało, żeby ktoś z góry zainteresował się sytuacją? Oni dokładnie wiedzą, co się dzieje, ale ich to nie interesuje. Interesują ich tylko premie, ich własne. Pracownicy szeregowi są dla nich tylko numerkami w statystykach, tak samo jak klienci. Dba o przyjazną atmosferę? To jakiś okrutny żart. Tyle złego, co tam, nie doświadczyłam nigdy w żadnej innej pracy. Byłam wykończona psychicznie, uważałam siebie za zero, które się do niczego nie nadaje - dzięki dyrektorce oddziału, która systematycznie dzień po dniu gnębiła mnie i innych swoich podwładnych. Pracę w tym miejscu przypłaciłam załamaniem nerwowym. Nawet teraz, gdy sobie przypominam, co tam przechodziłam, chce mi się płakać. Mimo, że minęło już kilka lat. Co do klientów to są traktowani jak naiwniacy, głupki, którym można wszystko sprzedać - takie są oczekiwania dyrektorów oddziałów.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bankowiec ze stazem
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@Jerzy 16.01.2019 12:15

Oczywiście że rotacja ma wpływ na obsługę klienta, przyjmuje się z braku chętnych ludzi bez podstawowej wiedzy o bankowości. Trzeba ich uczyć wszystkiego od początku, poświęcić dużo czasu. Szkolenie obejmuje podstawowe zagadnienia, a praktyka w oddziale. Niestety przy tak dużej rotacji nikomu nie chce się angażować w szkolenie kolejnej osoby. Dyrektor nie ma czasu zajmować się nowym pracownikiem, spada to na pozostałe osoby. Dyrektor szybko zapomina że przyjal nowicjusz i tylko wymaga wyników.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anonim
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@Mateo 02.12.2018 10:27

Ja nie miałam czasu przeczytać tych wszystkich opinii przed podpisaniem umowy, to był wielki błąd. Dyrektorka chodziła za nami na przerwy śniadaniowe, bo zawsze wtedy miała jakąś sprawę, do tego codzienna estymacja, scenki na TK, raporty i e-maile.....-co 15 min miałam sprawdzać pocztę, bo może coś jest na już..., nie mieliśmy siły wchodzić do budynku banku. Jak miałam chore dziecko musiałam iść na urlop. Nigdy nie kupiła kawy ani cukru bo taka dama???? Władza większą niż prezesa, co kilka mięsięcy nowy pracownik, bo nikt nie wytrzymywał. Jak było konto i kredyt to było dziękowanie, jak nic nie było to obrażona. Nikt się do góry nie skarży, to myślą, że nie ma problemu... taka prawda. To już za mną, pracy też nie polecam. Teraz dopiero wiem, że żyje, tam była gehenna.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ewelina
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Mateo 02.12.2018 10:27

jakie to prawdziwe!!! doskonale to rozumiem, to trzeba przeżyć, aby uwierzyć!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Były pracownik
 Opinia

Jako mega długoletni pracownik pamiętający czasy kiedy praca w tym banku ale pod innym szyldem była dla mnie nobilitacją- NIE POLECAM - chyba że dla masochistów - nie liczysz się jako człowiek, liczą się tylko plany; masz sprzedać, to czy ktoś chce „kupić” jest drugorzędne, masz rodzinę - suuuper!!!bo wtedy będziesz starał się mocniej, bardziej,więcej.Dlatego że zaczynałam pracę w tej firmie w „innych” czasach miałam świadomość narastającej patologii i głośno o tym mówiłam. Jedyny pozytywny aspekt jest taki że ten etap w moim życiu jest już poza mną i powiem więcej ISTNIEJE ŻYCIE POZA CA - naprawdę.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
mały
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Pracowałem==4 lata w ca niestety ciągle zmiany w strukturze regionu ,nowi pracownicy , brak podwyżek , mobilizacja przez zastraszenie ciągle mało,, zwolnimy cię ,, ,, nigdzie pracy nie dostaniesz,, Region jelenia góra spad na psy od czasu nowej regionalnej .. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: brak (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
ijo
Nazwa działu: Finanse
 Opinia

Pracowałam na stanowisku doradcy klienta, później doradcy klienta zamożnego (DKI). Niestety nie mogę powiedzieć o strukturze tej firmy nic pozytywnego. Cele sprzedażowe jak w każdym banku są najważniejsze, jednak w CA nie słyszy się nigdy, że jest dobrze. Zawsze priorytetem jest akurat to czego Ci brakuje, a jeśli już nawet wszystko masz do odcięcia premii to słyszysz "stać Cię na więcej" "od ciebie i twojego stanowiska wymaga się więcej". Nie da się tak pracować. Myślę, że osoby zarządzające bardzo mocno powinny skupić się na bezpośredniej kadrze zarządzającej jak i regionalnych. Nikt nie pogratuluje Ci kiedy jest super, jednak kiedy masz np gorszy kwartał, przyjeżdża Pan regionalny i rzuca słowa "jeśli sytuacja się nie zmieni spotykamy się w przyszłym miesiącu, przyjeżdżam do ciebie z wypowiedzeniem". Osoby które zdają sobie sprawę z własnej wartości na rynku w tym momencie szukają pracy, właśnie stąd ciągła rotacja i brak specjalistów- Ci już dawno zrezygnowali. Pozostają w pracy ludzie słabi i niekompetentni co frustruje klientów. CA kampanią z Dawidem Podsiadło chciało zdobyć serca klientów, jednak proponuję postawić na pracowników, a oni zadbają o klientów. Byłam w Warszawskiej placówce na przestrzeni 2 lat chyba piątym DKI. Nie łatwo wzbudzić zaufanie klienta, do którego co chwilę dzwoni jego nowy doradca. Z rzeczy istotnych dla nowych pracowników: Podstawy dosyć wysokie na DKI w Warszawie od około 4800- 7200 brutto Premie ciężkie do realizacji i stosunkowo niskie. Plany wzrastają co chwilę. Ciągłe cotygodniowe konferencję telefoniczne wszystkich doradców DKI, dyrektorów i regionalnego, na których na forum słuchamy jacy jesteśmy beznadziejni i tłumaczymy się co zrobiliśmy i czemu tak mało. Plany nie są zmniejszane podczas urlopu, a urlop traktowany jak nagroda- często odmowa udzielenia urlopu ze względu na brak realizacji planu placówki. Plany DKI dużo wyższe od DK , gdzie przy braku obsady zastępujemy kolegów i siadamy z gotówką nie mając czasu realizować swoich celów, ale to nikogo nie interesuje. Wieczne nadgodziny ze względu na dużą ilość raportów systemowych, maili raportujących wynik i papierologii. Prośba o odbiór nadgodzin = informacja, że nie były one zlecone przez przełożonego i nie przysługują.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bankowiec ze stazem
 Opinia
@ijo 28.02.2019 19:13

Niestety bardzo dużo w tym prawdy, faktycznie na stanowisku DKI wymaga się bardzo dużo , mam wrażenie że od dyrektora się tyle nie wymaga. Musisz być specjalista od kredytów, ubezpieczeń, inwestycji, hipoteki a jeszcze obsługiwać klienta biznesowego, bo DKI raczej wypada. Jeśli chodzi o rotacje pracowników Te prawda, ja pracuje nieco ponad rok i w mojej placowce zwolnił się już 4 osoby. Nie szanuje się pracowników, ciągle ciśnienie na sprzedaż jest wręcz absurdalne, rozliczanie każdego spotkania co sprzedałeś albo dlaczego nic nie sprzezdales. Zawsze malo, zawsze coś źle. Wiecznie raporty, maile z tłumaczeniem. Ludzie ciągle zdziwieni że znowu nowe osoby. A do tego premie tak śmiesznie niskie w porównaniu do innych banków.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była Kandydatka do Pracy
 Opinia

Ja zawiozłam dokumenty, odbyłam badania lekarskie i tak nie zostałam przyjęta. Bardzo mi przykro, ale choroby sobie nie planowałam . Niestety z panią kierownik nie sposób było dojść do porozumienia, nie zgodziła się na drugi termin zatrudnienia, gdyż jak sama mi wykrzyczała są dwa 1go i 15go dnia miesiąca, ale ona nie będzie na mnie czekać. Nie spotkałam się jeszcze z tak niegrzecznym podejściem do mnie jako kandydatki . Pani kierownik jednego z Departamentów nakrzyczała do mnie przez telefon po czym się rozłączyła. Nie było sposób dojść do porozumienia , ale to świadczy tylko o niej samej.

Pomocna?
Tak49Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pola87
 Opinia
@Była Kandydatka do Pracy 14.08.2018 12:52

W CA ludzie zwalniają się na potęgę, czasami po 3, 4 osoby z jednego oddziału jednocześnie. Jej zdenerwowanie było zrozumiałe. Zapewne nie miała "kim" pracować i stąd niegrzeczne zachowanie. Desperacja :) Powinnaś się cieszyć, że Cię nie przyjęli :)

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jerzy
 Opinia
@Pola87 17.11.2018 09:45

Wiesz może, co jest głównym powodem tego, że pracownicy z tych działów zwolnili się z banku Credit Agricole Bank Polska? W głównej mierze chodzi o warunki pracy, czy może poziom wynagrodzeń, który oferuje ten bank zatrudnionym pracownikom? Podziel się swoją wiedzą na ten temat.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Toni
 Opinia
@Jerzy 19.11.2018 10:41

Sposób traktowania. W CA nie szanuje się nikogo, łącznie z klientami. Pracownicy nie rzadko dostają polecenia (oczywiście ustnie, mailowo przełożeni boją się wysyłać) wprowadzenia klienta w błąd, założenia produktu, którego klient nie chce, wmówienia mu, że musi ten produkt założyć, bez produktu x nie dostanie produktu y, wciskanie ubezpieczeń do niczego niepotrzebnych itd. Pracownicy są cały czas obserwowani przez kamery przez dyrektora oddziału ( jedynym zajęciem dyrektora jest gapienie się w kamery). Nie ma chwili, żeby wziąć oddech. Cały czas zap... Nie wytrzymują psychicznie ciągłego poganiania, jak niewolnika. Ciągle sprzedaż jest za mała. A to nie jedyne zajęcie, dochodzi rozliczanie bankomatu, obsługa kasowa, operacje bezgotówkowe itd., ale to nikogo nie interesuje. Rano i po południu pranie mózgu, czyli tzw. odprawa. Wyliczanie co zrobiłeś źle, czego sprzedałeś za mało, dlaczego jesteś takim nieudacznikiem. Idziesz rano do pracy i jest ci po prostu nie dobrze ze stresu, że znowu czeka cię ta sama przeprawa z dyrektorem oddziału. Znowu będziesz traktowany jak g... W czasie pracy cały czas napięcie, czy za chwilę nie dostanę ochrzanu, może za długo obsługuję klienta, może za mało mu nawciskałam dodatkowych produktów. Masz być jak robot. Bez emocji. Premia ciężka do wyrobienia, ale możliwa. Tylko, kiedy praca stanowi rodzaj tortury psychicznej, żadne pieniądze nie są w stanie tego zrekompensować. W pracy spędza się za dużo czasu, żeby pozwalać na upokarzanie każdego dnia ( a jak "dobrze" pójdzie to i ze 2 razy na dzień). Mogłabym tak jeszcze wyliczać, ale ja już jestem poza tym miejscem. Rezygnacja z pracy w Credit Agricole była najlepszą decyzją, jaką mogłam podjąć.

Pomocna?
Tak22Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
mała
 Opinia
@Toni 19.11.2018 13:08

Wszędzie podobnie :( A powiedz, jaka jest podstawa i jakiej wysokości są premie, takie realne? Obecnie szukam pracy i zastanawiam się czy wysłać ofertę do CA.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Toni
 Opinia
@mała 19.11.2018 15:33

W CA między 2500 a 2800 netto, zależy, ile wynegocjujesz. Premia to różnie. Pracowałam w innych bankach, w żadnym nie było tak źle jak w CA. W każdym innym banku miałam czas żeby zjeść, pójść do toalety, nikt mnie nie szpiegował, nie pytał co 5 minut, czy już dzwonię do klientów, i dlaczego nie sprzedałam droższego ubezpieczenia, nie założyłam dodatkowych produktów itd. Tam się tłumaczysz nawet z tego, że klient wszedł przed zamknięciem placówki i musiałaś zostać dłuzej. To jest twoja wina. Pilnują tego, wpisujesz na liście obecności co do minuty, o której rozpoczęlaś i zakończyłaś pracę. W innych bankach pieniądze są podobne, ale nie ma szpiegowania, jest szacunek do pracownika - w porównaniu oczywiście do CA, nikt nie stoi ci cały czas nad głową, nie pogania, nie robi z ciebie idiotki na "odprawach". W Stefczyku i PKO BP - stawki są niższe -nie chciałam tam pracować, bo proponowali żenujące wynagrodzeine. Naprawdę odradzam Ci pracę w CA, chyba, że masz nerwy ze stali i lubisz być gnębiona - to praca dla Ciebie. Jest wiele innych banków :)

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
mała
 Opinia
@Toni 19.11.2018 16:06

Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Niestety wiele zależy od tego na jakiego kierownika się trafi. Wszędzie te cele i najważniejsza ich realizacja.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Toni
 Opinia
@mała 19.11.2018 21:19

Widzę, że jesteś zdecydowana. Daj proszę znać, jeśli się tam zatrudnisz, jakie wrażenia :) Obyś trafiła na normalnego kierownika. Powodzenia :)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
mała
 Opinia
@Toni 20.11.2018 13:18

Miałam rozmowę telefoniczną, a we wtorek mam rozmowę w oddziale. Wszystko zależy od tego ile mi zaproponują podstawy.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jerzy
 Opinia
@mała 22.11.2018 09:37

Jeżeli możesz, to będąc już po rozmowie, podziel się z nami tym, jak przebiegała Twoja rozmowa o pracę w Credit Agricole Bank Polska. Twoje informacje na ten temat będą z pewnością pomocne dla osób, które w przyszłości będą w podobnej sytuacji, więc dzięki Tobie będą mogły mniej więcej wiedzieć, na co się nastawiać. Trzymam kciuki, aby poszło Ci, jak najlepiej. Ktoś może jeszcze w najbliższym czasie ma rozmowę o pracę w tym banku?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xyz
 Opinia
@Toni 19.11.2018 13:08

Nie zgodzę się z opinią, że jedynym zajęciem dyrektora oddziału jest gapienie się w kamery. Dyrektorzy mają takie same zadania jak zwykli pracownicy sali (a więc sprzedaż) plus jeszcze obowiązki wynikające z posiadanego stanowiska. To oni odpowiadają za cały oddział. Jeśli pracownicy nie wyrobią planu to pierwszy zawsze zostanie zwolniony dyrektor oddziału a nie zwykły pracownik.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Julie
 Opinia
@xyz 27.11.2018 12:29

Mam inne doświadczenia z tego, co robi dyrektor oddziału Credit Agricole Banku. NIC nie robi, prócz wpatrywania się w kamery i poganiania swoich podwładnych. Potwierdzam opinię Toni.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bankowiec
 Opinia
@Julie 27.11.2018 17:15

No właśnie ja też mam podobne odczucie, że dyrektor nic nie robi poza śledzenie każdego ruchu na kamerze, wypytywania wkolko ile sprzedałeś, albo dlaczego nie sprzedałeś. Nie można liczyć na realne wsparcie w sprzedaży, tylko rozliczanie. Do tego wkolko jakieś wymyślone przez DO tabelki do uzupełniania. Tony tabelek i raportów gdzie wkolko wpisujesz to samo.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była Kandydatka do Pracy
 Opinia
@Pola87 17.11.2018 09:45

Nie cieszyłam się bo akurat bardzo potrzebowałam pracy, jednakże pamiętam ,że na rozmowie pani mówiła mi , że chce zatrudnić jakieś 5-6 osób na okres trzech miesięcy do Departamentu do którego aplikowałam. Zdenerwowanie zdenerwowaniem, ale przynajmniej mogła grzecznie ze mną porozmawiać trzymając emocje na wodzy a nie wydzierać się do mnie przez telefon po czym bezczelnie się rozłączyła.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Były parcownik CA
 Opinia
@xyz 27.11.2018 12:29

Za 7500 na rękę to i ja mogę być taki mądry Panie Dyrektorze , 13 lat w CA to i nie jedno widziałem

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Honorata
 Opinia
@Była Kandydatka do Pracy 26.01.2019 15:02

Czy finalnie zdecydowałaś się podjąć pracę w Credit Agricole Banku Polskim w wybranym przez siebie departamencie? Czy niestety podejście osoby rekrutującej na to stanowisko zniechęciło Cię do dalszej współpracy? Jak wyglądało zakończenie Twojej historii.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Doradca
 Opinia
@xyz 27.11.2018 12:29

Pracowałem w CA bardzo długo...I na 6 dyrektorów z którymi pracowałem tylko jeden dyrektor naprawdę pracował...to taki rodzynek wśród dpb CA

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
lololcaaa
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@Jerzy 19.11.2018 10:41

Placa. Dali podwyzki 200 zl nowym, przy podpisaniu umowy a starych olali i sie zaczely problemy. Ogolnie jako osoba, ktora jest przyzwyczajona do innych standardow, polecam isc gdzies indziej, ale nie do Ca

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jula.30

Zweryfikowany użytkownik

 Opinia

Cześć , Na jakie widełki może liczyć doradca klienta w Warszawie z doświadczeniem na tym stanowisku ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
ijo
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@Jula.30 30.01.2019 18:42

DK około 4500 brutto

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Waleriana
 Opinia

Pracowałam tam od Lukas Banku. Odeszlam po kilkunastu latach i nie żałuję. Żałuję że tak długo tam pracowałam. Jestem w innym banku gdzie ludzie są wykształceni i wiedzą w jakim celu tam są ????

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była kandydatka
 Opinia

Nie polecam, brak poważnego podejścia do osoby rekrutowanej ze strony wyższego szczebla. Pomimo, że mogłam do tej firmy wiele wnieść poprzez swoje kontakty jak i doświadczenie, totalnie mnie olano...Pierwszy etap-telefoniczny bardzo dobrze, później długie czekanie na informację od przyszłego przełożonego. Cały proces trwał ponad miesiąc,w tym 2 tygodnie czekania na rozmowę kwalifikacyjną z Panią dyrektor. Od rozmowy minął tydzień, brak jakiegokolwiek odzewu, ogłoszenie odświeżono...

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
LouLou
 Opinia

A ile taki dyrektor placówki zarabia?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Joanna
 Opinia

@mimi, czy poza stałą stawką pracodawca Credit Agricole Polska oferuje pakiety świadczeń dodatkowych? Jak wygląda ta kwestia? @Obecny pracownik, jak wygląda podział weekendów pracujących wśród pracowników? Placówki są również otwarte w soboty? Firma Credit Agricole Polska oferuje dodatkowe wynagrodzenie za pracę w weekendy, czy jest ono już uwzględnione w stawce proponowanej przez pracodawcę na wstępie? @Anna, dziękuję za opinię na temat pracy w firmie Credit Agricole Polska, możesz napisać na jakim dokładnie stanowisku pracujesz? I co należy do Twoich obowiązków?

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Były na szczęście pracownik
 Opinia
@Joanna 28.05.2018 21:26

11 lat w jednej placówce od Lukas Bank aż po CA i powiem ci jedno , stare powiedzenie Bankowe mówi że jesteś tak dobry(a) jak twój ostatni miesiąc i pamiętaj że nie będą po tobie płakać i nie spodziewaj się pomocy bo to wszystko to ściema i nastawienie na zysk kosztem zdrowia i rodziny i tyle mam do powiedzenia.

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Również były pracownik
 Opinia
@Były na szczęście pracownik 30.05.2018 21:19

Tego powiedzenia nie znałam ale zgadzam się na 100%. Dokładnie tak było - jak była sprzedaż to jesteś super jak nie masz - to co się z Tobą dzieje...? Nieważne podejście do klienta, Twoja wiedza...ważne co dziś masz sprzedane...Na szczęście po wielu latach zrezygnowałam bo dłużej już nie dało się tak żyć. Ogólnie rzecz biorąc praca w Banku nie ma nic wspólnego z bankowością i doradztwem. Ot takie zwykłe "wciskactwo..."

Pomocna?
Tak29Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Impuls
 Opinia
@Były na szczęście pracownik 30.05.2018 21:19

Zgadzam się w 100%. Tez pracowałem w od LB do CA i również nie polecam-szkoda zdrowia. Nie wróciłbym za żadne pieniądze!

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dki
 Opinia

... jaką ????

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dki
 Opinia

Pracowałam tam od wielu lat...po dłuższym czasie odejścia z CA stwierdzam, że jako pracodawca jest to bardzo wymagajaca firma , wszystko zależy od przełożonych z jakimi się pracuje...Ale nie jest najgorzej. W regionie Gdynia nie jest źle pod warunkiem, że naprawdę się pracuje. Pensja- jako stary pracownik miałam dwa razy podwyżkę...raz w związku ze zmianą stanowiska, drugi raz- po 10 latach pracy Miałam dużo wyższa podstawę niż pracownicy w innych bankach. Dla mnie była ważniejsze podstawa, premie ciężko zrobić ale jeśli naprawdę systematycznie się pracowało to jest do ogarnięcia. Są gotowe bazy, kalendarz elektroniczny dzięki któremu widzieliśmy czy ktoś kontaktował się z klientem i notatkę jako pozostawił poprzedni pracownik. Trzeba zapier....ale gdzie nie trzeba?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pela
 Opinia

Dyrektorzy placówek niekompetenti regionalni awansują swoich ulubieńców będących na końcu listy wyników sprzedażowych . Zatrudniani sa ludzie z zewnątrz na stanowiska kierownicze nie mający pojęcia o strukturze CA .Tragiczna świadomość biznesowa i chęć wykazania sie dobrymi wynikami nowych pracowników ma się nijak do jakości i etyki ,nie mówiąc o łamaniu procedur. Nikt z Zarządu ,HR nie analizuje dlaczego w niektorych placówkach zwalniają sie doradcy którzy nie mają pracy.Pani Dyrektor Regionu nawet nie podziękuje pracownikom za 18,20,itd...lat pracy .Nasuwa sie jedno określenie sfizofrenia .Na spotkaniach, zebraniach pięknie mówią a na zapleczu placówki czlowiek po rozmowie wychodzi z depresją.Nie ma zrozumienia liczy sie wynik aby panie dyrektor placowki i regionu wziely premię. I NAJWAŻNIEJSZE PO KILKUNASTU LATACH PRACY UWAŻAM ZE OBECNE DZIALANIA SĄ NA SZKODĘ BANKU.Mielenie tych samych kredytów zamykanie i otwieranie kont i ubezpieczeń to standard. Wieloletni pracownicy mieli wiedzę kompetencje i przede wszystkim relacje z klientami ,ale.niestety nie liczy sie wiedza doswiadczenie,wiedza liczy sie wynik nie istotne jak go osiagniesz ,najważniejsze żeby przełożony dal spokój tak wyglada praca w CA .Zwalniając się żal mi bylo relacji z klientami ,zespołu nie bo wszyscy sie sami zwolnili, podsumowując byla to najlepsza decyzja w życiu ,przez ułamek sekundy nie żałuję ,czuję spokój,radość,i najważniejsze mam czas dla rodziny .Nie polecam pracy w CA .Dyrektorzy którzy mieli kompetencje,wiedzę,kulturę i świadomość biznesową też sie sami zwolnili .Przeraża mnie fakt że firma pozwala sobie na stratę takich pracowników.

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Brzeg
 Opinia

Nie polecam PB w Brzegu... Kazdy pracownik ucieka stamtąd, popatrzmy tylko na ostatnie 2lata - p. Agata, p. Marcin sie zwolnili. Ze starej gwardii została jedynie p. Małgorzata choc jej przyszłość tez nie jest pewna w tej firmie. Przychodza nowi, po kilku miesiącach uciekają stamtąd. Ilu jest tam pracowników, którzy pracują dłużej jak 2lata??? P. Małgorzata i dyrektora, wnioski - brak współpracy na linii dyrektor-pracownicy. Dyrektorka umie jedynie rozliczyć ze sprzedaży i nic więcej, ale sama nie ma zadnego pomysłu na sprzedaż, tylko ciągłe pytania do doradcow co można zrobić aby zwiększyć sprzedaż, macie jakies pomysły... i jej genialne złote rady typu dzwonmy po klientach, żenada - nie oklamujmy sie kazdy wie ze telefonowanie to bujda i nie przynosi to jakichkolwiek pozytywnych rezultatów dla banku, na 100 wykonanych telefonów do placówki po kredyt przyjdzie ile osob 1-2??? Dyrektorka sama by pokazała przykład skoro tak święcie wierzy w ta metode lecz zamiast tego woli siedziec godzinami ma telefonie, zapraszać sobie kolezanki do pracy i z nimi siedziec lub przeglądać sobie Internet. Powodem dla którego każdy ucieka stamtąd jest dyrektorka placówki. Ciągle wymagania wymagania i nic wiecej, co powoduje skutki takie jak wieczny wyścig szczurów, chora atmosfera, brak chęci pracy... Chyba pora na nowego dyrektora, który odświeży placówkę, aktualny dyrektor to stara panna z psem, ktora wyzywa sie na pracownikach.

Pomocna?
Tak25Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Toni
 Opinia
@Brzeg 07.12.2018 15:42

Z tego, co widzę, to w większości oddziałów jest ten sam problem - dyrektor bez kompetencji, nie robiący nic, tylko mający wymagania,(usunięte przez administratora) itd. To jest chore, dlaczego nikt nic z tym nie robi?

Pomocna?
Tak19Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia
@Brzeg 07.12.2018 15:42

Czego można nieprawdziwego dowiedziec się w internecie o swoim miejscu pracy... Tam gdzie jest sprzedaż jest ciśnienie, na doradcę i na dyrektora... Wszystko idzie z góry... Ciągła rotacja pracowników? Pracuje od ponad dwóch latach w tym samym składzie :) a poruszanie tematów prywatnych dyrektora jest mega słabe...

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik 2
 Opinia
@Pracownik 14.12.2018 21:18

Uważaj,żebyś się nie ugryzł/ugryzła w język bo zabije Cię Twój własny jad...Tam gdzie są plany jest ciśnienie i tyle w temacie.A wchodzenie z buciorami w życie prywatne Pani Dyrektor to (usunięte przez administratora) co Cię to interesuje?!Zajmij się własnym życiem,żenada to pisanie takich opinii w piątek na jakimś forum zamiast cieszyć się ze już piąteczek ????

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MW
 Opinia
@Brzeg 07.12.2018 15:42

Witam wszystkich "życzliwych" szkoda, że osoba dodająca taką opinię i wymieniająca przy tym konkretne osoby po imieniu - m.in. mnie :) nie miała cywilnej odwagi się pod ty podpisać, bardzo łatwo jest oceniać anonimowo. Ponieważ zostałam wymieniona i z treści wpisu wynika, że mój los w firmie jest "przesądzony" :) postanowiłam zabrać głos. Osoby które odeszły same podjęły decyzję, że czas na zmiany i nowe wyzwania zawodowe - jednak do tej pory utrzymujemy stały kontakt . Kto pracował w sprzedaży to wie, że "nie jest łatwo" - ale wszędzie dobrze tam, gdzie nas nie ma :) Gdyby było tak źle to pracownicy nie pracowali by po 10 lat w jednej placówce. Ja pracuję od prawie 13 lat - cały czas z tą sama Panią dyrektor i każdemu życzę tyle energii i pozytywnego nastawienia do życia co ma nasza Pani dyrektor. Opinia o niej w mojej ocenie jest bardzo krzywdząca i wchodzenie z butami w czyjeś prywatne życie świadczy tylko o osobie to piszącej. Proponuję zająć się własnym "wspaniałym" życiem i nie wypowiadanie się w imieniu osób trzecich bez ich wiedzy i zgody. Jak to między ludźmi bywa różnie, ale tworzymy zespół, który już nie raz udowodnił sobie, że możemy na siebie liczyć nie tylko w sprawach zawodowych, ale także prywatnych :) i dlatego nasze relacje utrzymują się przez lata nawet jak przestajemy być pracownikami CA BP SA :) pozdrawiam Małgorzata Woźniak

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KT
 Opinia
@Pracownik 14.12.2018 21:18

Mega słabe? Raczej prawdziwe. Warto wiedzieć, co robią dyrektorzy oddziałów. WIELKIE NIC. Załatwiają prywatne sprawy, a to do ich obowiązków nie należy. Trzeba o tym mówić i pisać. Dzięki @Brzeg za info. Potwierdzam tę opinię.

Pomocna?
Tak16Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KT
 Opinia
@MW 14.12.2018 21:59

Żeby pisać o tym, co robi dyrektor oddziału nie trzeba mieć niczyjej zgody. Po to jest to forum. Dziękuję wszystkim za opinie, są bardzo pomocne. Piszcie dalej, może w końcu ktoś się zajmie tymi nierobami na stanowiskach dyrektorów w CA.

Pomocna?
Tak16Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nn
 Opinia
@Brzeg 07.12.2018 15:42

Placówka banku w Brzegu niestety nie funkcjonuje za dobrze dość że „olewają” klientów to jeszcze dyrektor i niektórzy pracownicy. Tam nie ma z kim rozmawiać. A dyrektor wymaga ale fajnie jakby wiedział czego wymaga bo nawet sama nic nie umie zrobić normalny dyrektor by wyszedł na sale pomóc a nie siedzi i się śmieje w biurze - żal, nie mówiąc ze również nikogo nie wyszkoli bo z czego jak nic nie wie - szerokim łukiem bank credit agricole w Brzegu

Pomocna?
Tak14Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
SB
 Opinia
@Brzeg 07.12.2018 15:42

Jest wolność słowa, bez przesady nie jesteśmy w PB w Brzegu i tutaj akurat swobodnie każdy może wypowiedzieć swoje indywidualne myślenie na różne sprawy - na tym polega forum. Kazdy ma swoje prywatne zdanie na różne kwestie - wg mnie bank powinnien sobie zaudytowac, sprawdzić tylko i wyłącznie pracę dyrektorow placówek z ostatnich 3miesięcy, i wydaję mi sie ze po tym nie jeden dyrektor by poleciał z hukiem. Bo gdyby główny dyrektor sie dowiedział co wyprawiają dyrektorzy to by tego nie zostawił bez zwolnień i zgodze sie z niektórymi komentarzami praca niektórych dyrektorów polega na siedzeniu na Internecie, spotykaniu sie ze znajomymi i rozmowach przez telefon. Przykre ale prawdziwe

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia
@Brzeg 07.12.2018 15:42

Co to bzdury !!?? W brzeskiej placówce od zawsze byli życzliwi i pomocni ludzie, bardzo zgrana ekipa, I to właśnie dzięki Pani Dyrektor. Korporacje rządzą się po prostu swoimi prawami.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KT
 Opinia
@Pracownik 18.12.2018 22:39

"Korporacje rządzą się swoimi prawami" - czytaj: dyrektor oddziału - nie robi nic, pracownicy mogą być obrażania, zastraszani, a klienci olewani (dzięki procedurom). Pożałowania godne.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
NN
 Opinia
@KT 19.12.2018 05:26

Omijać ta placówkę w Brzegu szerokim łukiem, jeśli chodzi obsługę sprzedażową doradcy mają klientów głęboko w (usunięte przez administratora) ale za to doradcy mają w nawyku naciąganie klientów na wszystko, strasza kobieta po 70stce przyjedzie do placówki po kredyt 1000zl a wyjdzie z ubezpieczeniem, karta kredytową i najdroższa możliwa oferta!!!! Wystarczy pójść do pierwszego lepszego banku konkurencji i zaproponują dużo lepsza ofertę. A doradcy z Brzegu sa chamscy, niemili, oleja wszystko, wiecznie kolejki

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
noname
 Opinia
@NN 19.12.2018 15:06

Obsługa w banku niemiła,pierogi w barze za słone,a Pani w warzywniaku krzywo się na mnie popatrzyła...niech żyje hejt.Przydaloby się,żeby któryś z pracowników opisała na tym forum skandaliczne zachowanie co poniektórych klientów,bo takich tez nie brakuje ! Jeżeli chodzi o kwestie osób starszych to z tego co sie orientuje,jeżeli przychodzą do Banku to nie są osobami ubezwłasnowolnionymi i myślą trzeźwo podpisują umowy.W takim razie jeżeli Pani w żabce zaproponuje przy kasie starszej Pani/Panu batonika,bo tam tez maja plany sprzedażowe to również zostanie nazwana „naciągaczką”?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Handlowiec
 Opinia
@Brzeg 07.12.2018 15:42

Na początku nie jestem bankiem lecz handlowcem z doświadczeniem wnioskuję po wpisie śmiem twierdzić że nie ma ktoś tu pojęcia ośrodek pracy. Dzwonienie jest to z bardziej efektywnych form sprzedaży tu jest ważne podejście i forma trzeba to po prostu mieć. Dyrektor jeżeli was pyta uważam za bardzo dobre podejście nazywamy to burzą mózgów jest możliwość obrania odpowiednich kroków do osiągnięcia planu.Zycze zdrowego podejścia handel jeżeli w nim pracujemy musimy to kochać.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KT
 Opinia
@Handlowiec 20.12.2018 13:06

Burza mózgów ? Buahahhah. Burza mózgów to jest wtedy, kiedy wszyscy podają pomysły, jak coś ulepszyć, a nie kiedy ktoś z pozycji władzy (dyrektor oddziału) znęca się nad podwładnym wytykając mu brak sprzedaży (bo zawsze jest mało) i nic nie mówiąc o sukcesach. Myśli, że osiągnie swój sukces (bo interesuje go tylko jego premia) przez zastraszanie, bo nie umie inaczej motywować. Zna tylko jeden sposób działania - KIJ. Brak mu umiejętności przywódczych. To nie jest zdrowe podejście.

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Xxx
 Opinia
@Handlowiec 20.12.2018 13:06

Co innego praca handlowca a co innego doradcy w banku to sa dwie zupelnie różne dziedziny ktore maja zupełnie inne schematy.... co innego znalezc klienta na wziecie kredytu a co innego sprzedac mu garki....

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Brak słów
 Opinia
@Xxx 22.12.2018 17:04

Ten bank w Brzegu to jakas totalna porażka!!! Zwolnic wszystkich pracowników i dyrektora - zatrudnić nowych i moze wkoncu zacznie to jakoś funkcjonować. Wieczne kolejki!!! Dyrektorka (usunięte przez administratora) na wszystko wiecznie tylko (usunięte przez administratora) przez telefon z koleżankami a doradcy jedyne co potrafia zrobic to na dziendobry wiecznie proponować kredyt i nic wiecej... polecam bank ING lub Santander

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jerzy
 Opinia
@Brak słów 07.01.2019 11:49

Twoja wypowiedź jest z poziomu pracownika, który pracował w Credit Agricole Bank Polska, czy może z poziomu klienta, który korzystał z ich usług? Nie wiem również, dlaczego twierdzisz, że należałoby zwolnić wszystkie osoby, które tam pracują? Dlaczego tak uważasz? Proszę o bliższe szczegóły Twojej opinii.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marek
 Opinia

Wszystko zależy od dyrektora. W pewnym mieście pod Poznaniem dyrektorka zatrudnia rodzeństwo w placówce. Kolesiostwo, przekręty , naciągarstwo. Zero poszanowania klienta. Liczy się jak z nowego klienta zrobić frajera. Sam się o tym przekonałem.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KT
 Opinia

Proponuję zrobić rankig 3 najgorszych pracodawców wśród banków :) Ja typuję na pierwsze miejsce Credit Agricole i PKO BP, nie wiem, który jest gorszy, a tuż za nimi pełza pokracznie Stefczyk. Podawajcie swoje typy.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mario
 Opinia

Bank, który nie liczy się z klientem, arogancja, buta i (usunięte przez administratora) są wpisane w standardy obsługi klienta!!! Chciałem wpłacić w placówce banku w Kielcach przy Placu Wolności 3000 zł po 500, bankomat nie przyjmuje takich nominałów, poprosiłem o rozmienienie w kasie - tak, ale odpłatnie i w innym czasie bo komputery się właśnie zawiesiły!!! A wystarczyło otworzyć kasetkę i rozmienić 500 na drobne. Menadżerka w banku też odmówiła pomocy w tej kwestii. W opinii szefa CA - bank ten jest ,,przyjazny klientowi,, Kpina Panie Szefie, bo niby w czym jest taki przyjazny na moim przykładzie? Temat kolejny! Byłem zasypywany ulotkami z ofertami, więc złożyłem dyspozycję w banku, aby tego nie robić. Wydruk 15 stron do podpisania, aby cofnąć zgodę - skandal. Takie marnotrawstwo papieru. Kopii dla siebie nie brałem ze względu na ekologię, którą bank się jak widać nie przejmuje w swojej polityce. Po dwóch miesiącach znów ulotki z banku i znów nękanie klienta. Idioci wysłali mi ofertę kredytu konsolidacyjnego - RRSO 9,9% na kredyty, które mam oprocentowane 0% Kretyni! i do tego posługujący się przestępczym procederem wobec klienta - stalkingiem. Taki to bank właśnie. Moje sugestie dla Credit Agricole Bank Polska S.A.: Wymienić obsługę banku w całości i to wielokrotnie, wymieszać personel pomiędzy placówkami, bo tworzą się zasiedziałe grupki, które nie zajmują się właściwie obsługą klienta. Jeżeli bank ma być przyjazny, to niech będzie, a nie publicznie oświadcza coś, co jest kłamstwem i przejawem arogancji. Najwyższy czas przejść na wyższy poziom kultury biznesowej. Personel trzeba szkolić by chamskie nawyki wyniesione z domu czy środowiska nie kolidowały z tak śmiałą opinią prezesa ,,bank przyjazny klientom,, To na razie nie sprawdza się Panie prezesie. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Szkolić personel i skrupulatnie kontrolować jego pracę. Sprawdzać każdą niepochlebną opinię i wyciągać wnioski dyscyplinarne w stosunku podwładny i przełożony - z tytułu nadzoru . Powołać komisję sprawdzającą opinię o placówkach i weryfikującą ich działania w cotygodniowych raportach. Sposób obsługi klienta nie zmienił się od ostatnich 15 lat. To cała epoka Panie Prezesie, świat idzie naprzód.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
mała
 Opinia
@Mario 13.12.2018 11:52

Pani w banku nie może sobie od tak otworzyć kasetki i rozmienić pieniędzy. Każdy nominał jest liczony i jeśli rozmieni pieniądze to nie będzie się jej stan ilościowy zgadzał na koniec dnia. Druga sprawa, praca w banku to niestety sprzedaż i plany, zatem obsługa pozostawia wiele do życzenia i to się nie zmieni dopóki pracownik będzie rozliczany z planów a nie obsługi klienta. I to nie jest wina pracowników tylko polityki firmy, bo to kierownicy i wyżej narzucają taki system pracy. Klient = zarobek.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Roxy
 Opinia
@mała 13.12.2018 14:13

Dokładnie tak jest. Pracownicy placówek nie są temu winni tylko zarządzający, ich chore procedury, naciski na sprzedaż itd. W tym banku są tak traktowani nie tylko klienci ale i pracownicy. Klient to tylko cyferka w wyniku oddziału albo jej brak. Tak samo pracownik placówki. Jest wart tyle, ile "wciśnie" klientowi.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Iwka
 Opinia

Oddział Kołobrzeg-praca i ludzie fajni, pani D(usunięte przez administratora) Ja wylądowałam na zwolnieniu lekarskim od dr psychiatry. Odradzam pracę w tym Oddziale Moje sugestie dla Credit Agricole Bank Polska S.A.: Zwolnić Dyrektorkę która ciągle robi nabór nowych pracowników od lat Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Toni
 Opinia
@Iwka 29.11.2018 18:24

Moja sugestia: zwolnić wszystkich dyrektorów oddziałów Credit Agricole, u których jest duża rotacja, czyli np. pracownicy uciekają po 2, 3 miesiącach, bądź masowo (3 osoby na raz) się zwalniają, bądź idą na zwolnienie od psychiatry, bo nie wytrzymują nerwowo. Ciekawe, że nikogo to nie zastanawia, co się dzieje w tych miejscach.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pytanie do ludzi z centrali
 Opinia

Cześć, zastanawiam się czy nie aplikować do pracy do centrali, możecie pokrótce powiedzieć, jakie są zarobki, jacy przełożeni? Chodzi mi o działy niezwiązane ze sprzedażą, a bardziej z analizą. Z góry dzięki! :)

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
DK
 Opinia

Witajcie, naprawdę jest aż tak źle? Czy ktoś ma może doświadczenie jako DK w Bydgoszczy? Dzięki za jakiekolwiek informację

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
a
 Opinia
@DK 28.11.2018 18:26

jest jeszcze gorzej... uciekaj i nie pytaj o drogę..

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
DK
 Opinia
@a 28.11.2018 20:39

Kurczę ???? A czekam na rozmowę

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Toni
 Opinia
@DK 28.11.2018 21:52

Hahahaha, to powodzenia. Polecam przed rozmową wziąć coś na uspokojenie. A tak naprawdę to polecam olać ich. Szkoda Twojego zdrowia i nerwów. Jest wiele innych banków. Płace takie same (poza np. Stefczykiem i PKO BP - tu śmiesznie niskie).

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Patryk
 Opinia

Nie polecam. Zwłaszcza w dziale decyzji Indywidualnych. Jak nie jesteś donosicieliem to nie masz co liczyć na względy. Wieczny mobing i zamiast skupić się na pracy to siedzisz i piszesz emaile Przez 2 godziny dlaczego tak załatwiłes sprawę, po czym okazuje się że wszystko było w porządku, a później na koniec dnia informacja dlaczego limit nie został zrealizowany. Pseudo koordynatorka nic nie potrafi, wieczne przerwy pogaduchy, ponizanie pracowników, a jej humor zależy od życia prywatnego, zazwyczaj jest zły. Niewpomne już o Pani kierownik, która nie ma co robić i tylko emaile wypisuje co się zrobiło w sprawie jak wszystko jest w systemie. Faworyzuje tylko edytke i basie które jak piszemy między sobą emaile to przesyła wszystko kierowniczce a Basienka wyszukuje spraw gdzie coś się zrobiło źle typu nie postawiło się przecinka w piśmie, żenada. Wiele pracowników się pozwalnialo bo nie dało rady nerwowo wytrzymac z takimi przełożonymi, wieczne gnebienie poniżanie, i tłumaczenie się spraw, które się zrobiło dobrze. Atmosfera fatalna.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
.,
 Opinia

Jak wygląda praca w oddziale fizycznym? Chodzi mi bardziej o sprecyzowanie pojęcia "sprzedaż" :)? Mam jakieś tam plany i muszę je wykonać? Jak nie ma klientów to gdzie mam ich szukać? Proszę o jakąś nawet pobieżną informacje jak wygląda taka praca w oddziale.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xyzlena
 Opinia
@., 15.11.2018 23:53

Nie polecam pracy w CA. Totalny mobbing. Nikogo nie interesuje, jak sprzedasz. Masz sprzedać określone produkty i koniec. Rano "odprawa" - tłumaczysz się, dlaczego dnia poprzedniego jakiś klient nie przyszedł albo dlaczego zamiast 2 kont, pożyczki, produktów oszczędnościowych, sprzedałaś tylko 1 konto. Nie mozesz dokończyc obsługi klienta, bo już słyszysz pytanie od kierownika, dlaczego nie dzwonisz. Bazy obdzwonione po 100 razy. Na koniec dnia idziesz do tablicy i wpisujesz co sprzedałaś. Nie daj Boże będzie jeszcze kierownik o tej godzinie, to znowu się tłumaczysz, dlaczego tylko tyle. Obojętnie, ile nie zrobisz, będzie mało. Oprócz tego nakłanianie, a raczej wymuszanie na pracownikach, żeby oszukiwali klientów. Zakładali rożne produkty nie informując o tym klienta. Pracowałam tam 6 mcy, najgorsza praca w moim życiu. Poleciłabym tylko wrogowi. Kierownik siedzi tylko w swoim pokoju i gapi się w kamery, szpieguje swoich pracowników.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xyzlena
 Opinia
@xyzlena 16.11.2018 20:10

Dodatkowo 15 minut przerwy na 8 h pracy. Jeśli za często chodzisz do toalety (według przełożonego) to nie zawaha się zapytac, co tam robisz. (usunięte przez administratora). Nie masz prawa odezwać się do kolezanki, jeśli pójdziesz do pokoju obok (nie w sprawach prywatnych) - od razu telefon od kierownika z pytaniem, co tam robisz.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
To Ja.
 Opinia

Nie rozumiem skąd w ludziach tyle nienawiści. Przecież ktoś kto szuka pracy , szuka jej w różnych miejscach, żeby cokolwiek znaleźć bo żyć z czegoś trzeba, a z tego co piszecie, w banku o jakim mowa, nie ma normalnych ludzi, a jakieś dziwne osoby, którym satysfakcję sprawia to ,że próbują kogoś poniżyć, poszydzić i nie zatrudnić tej osoby. To jest jakiś absurd. Nigdy tego nie zrozumiem.

Pomocna?
Tak26Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zniesmaczony
 Opinia
@To Ja. 11.09.2018 19:49

Aby zrozumieć, przejdź się na rozmowę i zobaczysz :) ja mam takie a nie inne odczucia wynikające z rozmów w CA, pastwienie się nad kandydatem. Poczułem się jakbym wrócił do szkoły, gdzie nauczycielka znęca się nad uczniami, serwuje psychiczną udrękę i stawia pały za nieprzygotowanie. Jeżeli tak ma wyglądać tam współpraca, to ja dziękuję, jesteśmy potencjalnymi partnerami w biznesie na równych zasadach, a nie w stosunku pan pachołek do bicia i poniżania. Szczerze nie polecam. Dodam tylko, że będąc na rozmowie w Eurobanku, rozmowa ta była bardzo profesjonalna i ani razu nie miałem cienia negatywnego odczucia jak było w CA od samego początku, więc widać można.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
To ja
 Opinia
@Zniesmaczony 12.09.2018 08:02

Nie wybieram się już tam na rozmowę, nie mam takiej potrzeby. Nigdy nie zrozumiem takich ludzi co tak się zachowują, że z kogoś się wyśmiewają , szydzą sobie i nie chodziło mi o ciebie , ale o Siebie bo wiem jak jest na rozmowach, miałem takie sytuacje i wiem , że to dzieje się w wielu firmach niestety. I owszem nigdy nie zrozumiem co kieruje takimi ludźmi, mogę jedynie przypuszczać, że wynika to z ich niespełnionych ambicji, ogromu kompleksów, które mają .

Pomocna?
Tak17Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
To ja
 Opinia
@Zniesmaczony 12.09.2018 08:02

Dodam tylko , że nie ty jeden zostałeś tak potraktowany , tak jak napisałem ja miałem dużo takich sytuacji, gdzie osoby przeprowadzające rozmowy nie krępowały się zapytać o różne kwestie prywatne zamiast skupiać się na kwestii zawodowej. Zauważyłem, że to zjawisko poniżania kandydata czy pracownika jest dość częste w obecnych czasach , natomiast trzeba umieć się przed tym bronić. Ja sobie nie pozwolę na poniżanie mnie a tacy ludzie, którzy próbują to robią dla mnie nic nie znaczą. Ot po prostu.

Pomocna?
Tak21Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xyzlena
 Opinia
@Zniesmaczony 12.09.2018 08:02

Prawda, potwierdzam. Po rozmowie kwalifikacyjnej czułam się jak skończona idiotka. Wtedy już powinno mi się zapalić czerwone światełko i powinnam była uciekać, ale niestety nie zrobiłam tego. Dzięki czemu przeżyłam najgorsze 6 mcy w swoim zyciu. Mobbing, mobbing, mobbing. Jeśli ktoś jest bardzo zdesperowany to moze tam pójść. Jednak polecam na nie wiecej nic 2 mce. Dłuższy staż może się wiązać z koniecznością brania leków na uspokojenie i wizytami u psychologa. Gnębienie zaczyna się na rozmowie kw. i trwa przez caly czas zatrudnienia.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xyzlena
 Opinia
@xyzlena 16.11.2018 20:30

Dodam, ze zrezygnowałam sama. Oni Cię nie zwolnią, nie wiem, co by trzeba było zrobić, zeby Cię zwolnili. Jak już "złapią" kandydata to gnębią do upadłego. Chyba sprawia im to jakąś frajdę, moze czują się lepsi. Moze przykład idzie z góry. Nie wiem, i już nie chcę wiedzieć. Mam to za sobą i wszystkich przestrzegam przed pracą w tym obozie. Natomiast jest to wymarzona praca dla socjopatów, ludzi wyzutych z empatii i emocji. Tacy na pewno się w CA odnajdą.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Iwka
 Opinia
@To Ja. 11.09.2018 19:49

Wiem że to przykre, ale niestety tak to wgląda

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Joanna
 Opinia

@Kasia, składałaś może dokumenty aplikacyjne do pracy w Credit Agricole Bank Polska na stanowisku doradcy klienta indywidualnego? Czy dopiero nosisz się z takim zamiarem? @Była Kandydatka do pracy, mam nadzieję, że w Twoim przypadku wszystko skończy się dobrze. Masz zamiar w dalszym ciągu walczyć o zatrudnienie w Credit Agricole Bank Polska? Czy raczej będziesz szukać pracy w innym miejscu?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była Kandydatka do pracy
 Opinia
@Joanna 03.09.2018 12:00

Jeżeli chodzi o pracę to wysyłam już gdziekolwiek byle by tylko szybko coś znaleźć. Odnośnie Credit Agricole nie odpowiedzieli mi nawet na skargę , która została złożona w związku z niewłaściwym zachowaniem pani kierownik Departamentu w którym docelowo miałam być zatrudniona. Zatem odpowiedź nasuwa się sama.

Pomocna?
Tak35Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
aha
 Opinia
@Była Kandydatka do pracy 03.09.2018 12:23

Cóż, skoro sama przyznajesz, że wysyłasz byle gdzie i "nie ma nadziei, że szybko znajdziesz pracę", to może dobrze, że Cie jednak nie zatrudnili.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była Kandydatka do pracy
 Opinia
@aha 10.09.2018 23:08

A może przedstaw się kim jesteś bo rzekomo pracujesz w tym Banku skoro posuwasz się do chamstwa i złośliwości. Dla twojej wiadomości, wysyłam gdziekolwiek , gdyż nie zależy mi aby to był Bank , a nie uważam , żeby inne miejsca pracy i firmy umniejszały Bankowi zwłaszcza temu. Żadna praca nie hańbi , więc nie martw się o mnie, ja sobie poradzę i wcześniej czy później coś znajdę. Śmieszy mnie jednak twoja głupota i (usunięte przez administratora) oraz ewidentna złośliwość wrednej baby bo zapewne nią jesteś sądząc po tym co do mnie napisałaś. Jeżeli potrafisz czytać ze zrozumieniem chciano mnie zatrudnić, przeszłam pozytywnie rozmowę telefoniczną jak i z panią kierowniczką , odbyłam również badania lekarskie w Medycynie Pracy, a nie zatrudniono mnie ze względu na to , że zachorowałam więc to świadczy tylko o osobie, która obiecała zatrudnienie a słowa nie dotrzymała , wręcz zachowała się bardzo arogancko i chamsko jak ty . Jedynie co mogę podejrzewać to albo jesteś jej pracownikiem albo nią samą bo nie znając mnie nie masz prawa oceniać ! Przemyśl swoje zachowanie bo jedynie co mi pozostaje ci życzyć to rozumu i przede wszystkim szacunku . A sądząc po tym poście za grosz ich nie posiadasz. Zajmij się lepiej sobą i swoją pracą jeśli ją masz, ale pamiętaj ,że z czasem też ją możesz stracić i też zaczniesz wysyłać " byle gdzie " . A dla mnie byle gdzie to po prostu gdziekolwiek . Byle gdzie to również dla mnie Bank. Tak więc ŻEGNAM życząc rozumu i pokory po drodze zahaczając o SZACUNEK !

Pomocna?
Tak24Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była Kandydatka do pracy
 Opinia
@aha 10.09.2018 23:08

Nie jest napisane byle gdzie, tylko gdziekolwiek więc KŁANIA SIĘ SZKOŁA PODSTAWOWA I CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM! OJ GŁUPOTA BIERZE GÓRĘ NAD ROZSĄDKIEM W TWOIM PRZYPADKU ! :)

Pomocna?
Tak24Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Prawda
 Opinia
@aha 10.09.2018 23:08

byle gdzie to ty jesteś

Pomocna?
Tak22Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była Kandydatka do pracy
 Opinia
@aha 10.09.2018 23:08

Gdziekolwiek to również Banki, Butiki, Stacje Benzynowe etc. etc. także nie widzę w tym nic złego. A niestety nie ma tak ,że od razu rozdzwoni się mnóstwo telefonów i pracę znajdę od ręki w godzinę czy w tydzień. Czasem trzeba szukać dłużej. Czy wysyłanie gdziekolwiek dla ciebie to jakaś ujma czy coś złego! Bo dla mnie nie! Więc nie rozumiem co miała znaczyć ta twoja chamska docinka "to może dobrze, że Cie jednak nie zatrudnili." Ja nie wstydzę się i nie boję żadnej pracy i nie jest dla mnie istotne czy jest to praca w Butiku, Barze czy Banku. Bank nie jest dla mnie instytucją wyższej rangi zawodowej tak więc mam nadzieję, że dotrze wreszcie do ciebie, że nie istotne jest gdzie się pracuje, a jakim się jest człowiekiem. A ty pokazałaś jaka jesteś . Pamiętaj karma wraca, wróci do ciebie na bank !

Pomocna?
Tak21Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była Kandydatka do pracy
 Opinia
@aha 10.09.2018 23:08

Pani , która przeprowadzała ze mną rozmowę w tym Banku powiedziała, że ma dysleksję ,więc niekoniecznie w Banku pracują ludzie wysoce inteligentni. Ty jak widać również do nich nie należysz :)

Pomocna?
Tak21Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Aro
 Opinia
@aha 10.09.2018 23:08

Oj chyba ktoś tu ma straszne kompleksy. Po co taki chory tekst? Frajdę sprawia ci pisanie takich bzdur? no weź pomyśl zanim coś równie głupiego napiszesz.

Pomocna?
Tak20Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Proszę się zapoznać z prawem
 Opinia
@Była Kandydatka do pracy 11.09.2018 14:55

Zgodnie z kodeksem pracy, jeżeli składa się kandydatowi ofertę pracy o terminie rozpoczęcia np. 1 wrzesień i kandydat tej pracy nie podejmie od 1 września to oferta traci ważność. Nikt nie jest zobowiązany czekać na kandydata aż będzie gotowy do pracy, niezależnie od powodu. Nie ma Pani racji mając pretensje do firmy. Oferta niepodjęta w terminie TRACI WAŻNOŚĆ.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była Kandydatka do pracy
 Opinia
@Proszę się zapoznać z prawem 11.09.2018 21:06

A kim pani jest? Tą niegrzeczną panią kierownik, która nawet nie raczyła przeprosić za swoje niegrzeczne zachowanie? Krzyczenie do mnie przez telefon po czym rozłączenie się uważa pani za normalne i adekwatne do zajmowanego stanowiska?! Uważam, że jeżeli firma jest poważna to powinna odpowiedzieć na skargę złożoną na panią kierowniczkę , która nie zachowała się przyzwoicie , ale wręcz chamsko i bezczelnie. Jeżeli nie chciała na mnie czekać do drugiego terminu zatrudnienia to przynajmniej mogła to powiedzieć w sposób kulturalny i grzeczny a nie wydzierać się przez telefon po czym się rozłączając. Gratulacje dla tej pani, faktycznie zatrudniacie ludzi , którzy nie potrafią przyzwoicie się zachować. I odnosząc się do pani wypowiedzi, znam doskonale Kodeks Pracy ( pisze się z dużej litery a nie jak pani napisała z małej ) i zagadnienia prawne więc nie muszę się z nimi zapoznawać. Nie napisałam , że Bank ma mnie obowiązek zatrudnić , ale zgodnie z zasadami kultury pracownica Banku a w tym przypadku pani kierowniczka powinna odnosić się do mnie z szacunkiem i kulturą, którą się nie popisała tak więc proszę mnie nie pouczać bo znam doskonale swoje prawa . Gdybym wiedziała , że mam do czynienia z niepoważną osobą, podjęłabym inną ofertę pracy , u poważnego pracodawcy, którą niestety odrzuciłam z racji tego, iż miałam podjąć pracę w Credit Agricole. Przełożona tejże pani nawet nie raczyła odpowiedzieć na skargę, więc sama sobie wystawiła opinię. Poważny pracodawca tak się nie zachowuje. Domniemywam ,że tę złośliwą, wredną opinię nick : ah mogła napisać również pani. Nie jest to normalne zachowanie, kulturalna i poważna osoba tak się nie zachowuje. Nigdy nie wiadomo, czy kiedyś pani tej pracy nie będzie musiała szukać. Proszę zatem przemyśleć swoje zachowanie i podejście do człowieka bo z taką postawą daleko pani nie zajdzie. ŻEGNAM.

Pomocna?
Tak23Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była Kandydatka do pracy
 Opinia
@Proszę się zapoznać z prawem 11.09.2018 21:06

INFORMUJĘ , iż wolność słowa i swoboda wypowiedzi jest zagwarantowana art. 54 KONSTYTUCJI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ.

Pomocna?
Tak25Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Analde Stroyer
 Opinia
@Joanna 03.09.2018 12:00

"Masz zamiar w dalszym ciągu walczyć o zatrudnienie w Credit Agricole Bank Polska? Czy raczej będziesz szukać pracy w innym miejscu?" @Joanna - po tym jak została potraktowana Była Kandydatka do pracy i jeżeli jest to prawda, to z tą firmą nie warto walczyć nawet o przysłowiowe ubicie muchy w toalecie, a co dopiero o pracę.

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Była Kandydatka do pracy
 Opinia
@Analde Stroyer 13.09.2018 21:20

Napisałam całą prawdę . Nie mam żadnego celu , aby pisać nieprawdę.

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Analde Stroyer
 Opinia
@Była Kandydatka do pracy 14.09.2018 09:08

Wierzę :-)

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xyzlena
 Opinia
@Była Kandydatka do pracy 11.09.2018 22:19

W tym banku nie szanuje się ani pracowników ani potencjalnych pracowników ani klientów.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Iza
 Opinia

Czy ktoś wie jakie są mniej więcej widełki jeśli chodzi o zarobki w placówce we Wrocławiu?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nowa
 Opinia
@Iza 25.10.2018 17:23

Ok 4000

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jerzy
 Opinia
@Nowa 26.10.2018 09:20

Stawka, którą podałeś, jest brutto, czy netto? Doliczyłeś do niej również ewentualne premie i bonusy, czy jest to tylko podstawowa stawka bez uwzględnienia ewentualnych dodatków? Sprecyzuj proszę swój komentarz na temat zarobków w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Iza
 Opinia
@Nowa 26.10.2018 09:20

rozumiem, że 4000 jest to stawka brutto podstawa?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nowa
 Opinia
@Iza 02.11.2018 11:45

Tak brutto

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anna
 Opinia
@Nowa 02.11.2018 14:23

4000 brutto podstawy, czy jeszcze premia do tego? Zastanawiam się rekrutować na młodszego specjalistę.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jerzy
 Opinia
@Anna 02.11.2018 19:22

Wiesz może, czy z upływem czasu podana przez Ciebie stawka wynagrodzenia może ulec zwiększeniu? Czy Credit Agricole Bank Polska w trakcie trwania umowy praktykuje dawanie podwyżek swoim pracownikom? Zachęcam do przedstawienia, jak to wygląda.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anna
 Opinia
@Jerzy 05.11.2018 10:12

Właśnie chciałabym wiedzieć czy te 4000 brutto to jest podstawa, czy już wynagrodzenie z premią. Przypuszczam, że wraz ze zmianą stanowiska z młodszego doradcy na doradcę itd. stawka się zwiększa.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jerzy
 Opinia
@Anna 07.11.2018 13:02

Zdecydowałaś się na rekrutację do pracy w banku Credit Agricole Bank Polska na stanowisku młodszego specjalisty? Zaciekawiło mnie, czy masz jakieś doświadczenie w pracy w banku, czy może byłaby to Twoja pierwsza tego typu praca? Jakie masz oczekiwania względem tego miejsca pracy? Odpowiedz, proszę.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anna
 Opinia
@Jerzy 11.11.2018 19:47

Pracowałam wcześniej przez 4 miesiące w contact center w banku, ale dyspozycyjność oraz efekty nie były adekwatne do niskich zarobków. Ale "łyknęłam bakcyla" i chciałabym rozpocząć pracę w placówce bankowej, stąd moja ciekawość jeśli chodzi o zarobki w CA, bo nie czarując - do pracy idzie się by zarabiać, a jeśli praca będzie dodatkowo przyjemna i wiązała się również z jakimiś banefitami to dlaczego nie.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
mała
 Opinia

Które stanowisko jest wyższe: doradca klienta czy młodszy doradca klienta? Domyślam się, że doradca, ale wolę się upewnić. A czy ktoś z Was wie, jakie proponują zarobki na tych stanowiskach?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nowa
 Opinia
@mała 06.11.2018 14:40

Na logikę doradca ???? na doradcy na dostałam 4000 myślę że analogicznie tak samo

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
mała
 Opinia
@Nowa 07.11.2018 08:44

I dlatego zapytałam o hierarchię - ze względu na zarobki. Dziękuję za odpowiedź.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Tomasz
 Opinia

Cześć. Jakich widełek wynagrodzenia może spodziewać się absolwent informatyki z dwuletnim doświadczeniem w IT na pozycji starszego specjalisty help desk (2nd line) w Credit Agricole?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
;)
 Opinia
@Tomasz 21.09.2018 17:21

2100 brutto

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Admin
 Opinia
@Tomasz 21.09.2018 17:21

2100 ? Pracuje obok helpdesku i slyszalem za maja miedzy 3500 a 4000 :)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jerzy
 Opinia
@Admin 23.10.2018 12:07

Wiesz może coś więcej na temat tego stanowiska pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A.? Jakie umiejętności i kwalifikację należy mieć, aby móc z powodzeniem dostać się na to stanowisko? Często są przyjęcia?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Tośka
 Opinia

Bank jest niesumienny i nie szanuje swoich klientów . Z powodu jak twierdzą przerw technicznych , moi kierowcy stoją no stacjach benzynowych , autostradach albo obojętnie gdzie trzeba uzyć karty płatnicznej . Skoro są takie problemy należało by uprzedzić

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Joanna
 Opinia

@Tomasz, jakiego dnia jesteś umówiony na rozmowę rekrutacyjną do pracy w firmie Credit Agricole Bank Polska? Jak będziesz już po rozmowie, to zachęcam do tego, abyś podzielił się tym, jak ona wyglądała. @;), poza stawką, którą podałeś, są jeszcze możliwości otrzymania premii bądź nagród kwartalnych? Są jakieś dodatki do wynagrodzenia?

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
On
 Opinia
@Joanna 04.10.2018 09:46

1640 zł na rękę. Nie polecam

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Key
 Opinia
@On 16.10.2018 17:41

Naprawdę tak mało? Przecież od stycznia tyle będzie wynosić płaca minimalna

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kasia
 Opinia
@On 16.10.2018 17:41

W placowce to niemożliwe, chyba ze nie przepracowano pełnych godzin albo to franczyza

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jerzy
 Opinia
@Kasia 17.10.2018 16:38

Nie ma szans, aby otrzymać wyższe wynagrodzenie podstawowe w firmie Credit Agricole Bank Polska? Chętnie poznam, jak wyglądają ewentualne premie bądź bonusy, które oferuje pracodawca zatrudnionym pracownikom. Jeżeli możesz, to napisz, co o tym wiesz.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Credit Agricole Bank Polska S.A. - Wrocław

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Credit Agricole Bank Polska S.A.

Nie bądź obojętny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dotyczącej mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl
Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz możliwość bezpłatnego spotkania z Panią Joanną, która jako ekspert doradzi Ci co możesz zrobić, jako osoba pokrzywdzona.

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
  • Pl. Orląt Lwowskich 1
    53-605 Wrocław

Oddziały »

Pracowałeś w tej
firmie?
Zostaw opinię!

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny