Zawsze można zmienić pracę i nie narzekać. Ja polecam dla chcących pracować.
Witam, moje spostrzezenia sa takie jakie pracownikow. Wciskanie mi tego czego nie potrzebuje. Dzwonilam pare razy i prosilam, aby nie pobierano mi jakies dziwnej platnosci 4,99 z mojego konta. Konsultant na info linii potwierdzil usuniecie , jednak w kolejnym miesiacu platnosc zostala znowu pobrana i to DWUKROTNIE. W oddzialach pracuja same mlodze osoby, bardzo krotko i nie sa w stanie zalatwic dobrze konkretnej sprawy, zawsze musialam isc drugi raz i ponownie zalatwiac sprawe-obsluga kredytu, a juz nadplata kredytu to dla nich nie lada wyzwanie, miliony tefefonow do przyjaciela, jednak nastepnego dnia i tak powrot do placowki. Porazka.
Nie polecam mam zajęcie komornicze uchylone od 25 czerwca A do dziś mam blokowane środki nie ważne że nie masz za co żyć
Chcę podjąć pracę w jednej z placówek w regionie Jelenia Góra...proszę o informację o atmosferze jaka panuje O obowiązkach itd...aby mieć rozeznanie.... Stanowisko doradca klienta
Jeśli masz możliwość poszukaj innego Banku, w CA jest naprawdę orka. Zresztą poczytaj posty niżej.
Ok. 20 minutowa rozmowa rekrutacyjna z HR (umówiona 2 dni wcześniej na konkretną godzinę), pytania o motywację, doświadczenie w obsłudze klienta, co wiem o CA, oczekiwania w zakresie pracy. Następnego dnia zostałem zaproszony do Oddziału na rozmowę z Dyrektorem ustaliliśmy termin spotkania na kolejny dzień. Tam rozmowa trwała ok. 30 minut, podobne pytania plus zaaranżowana scenka sprzedażowa. Atmosfera w pierwszej i drugiej rozmowie przyjemna, bez napięcia, profesjonalnie. Zostałem również poproszony o pokazanie świadectw pacy i referencji. W mojej ocenie wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Swoje CV wysłałem z portalu z ogłoszeniami o pracę.
- co mnie motywuje do pacy - jaki portfel klientów obsługiwałem - w jaki sposób pozyskuję klientów - od kiedy jestem dostępny - moje oczekiwania od nowego pracodawcy - dlaczego szukam nowego zajęcia
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Posiadam konto premium i zdecydowanie NIE polecam, fatalna obsługa klienta, praktycznie brak możliwości skorzystania z infolinii, w ostatnim tygodniu próbowałem dodzwonić się kilkakrotnie w sprawie karty kredytowej i tylko raz to się udało, pani obiecała skontaktować się z osobą obsługującą karty i oddzwonić w ciągu 3 godzin. Czekam już 4 dni. Kilkakrotnie próbowałem się dodzwonić ponownie i byłem rozłączany nawet po 30 minutach oczekiwania w kolejce. Masakra
Kielce ul Sienkiewicza Niemiła, opieszała obsługa.Kolejki.Długie godziny czekania
Moja kariera w tym banku była długa bo 10 lat . Pracowałam w placówce bankowej w Poznaniu . Doświadczenie mogę podzielić na 2 strony . Pierwsza , że lubiłam to co robiłam i była to super praca . Z wyników byłam zadowolona . I tu druga strona mimo dobrej sprzedaży , super kontaktu z klientami brak było fajnej wypłaty A o awansie jak się w (usunięte przez administratora) szefowej nie wchodziło to brak . Ja dodam nie wchodzilam. Pracuje teraz w sprzedaży w hurtowni . I zarabiam 2x więcej .... masakra prawda ? Więc menagerownie jeszcze 3l temu byli straszni nie wiem jak teraz . Mobing itp. Jeżeli nie masz twardego charakteru to praca nie dla Ciebie. Jak jesteś uczciwy to też to miejsce dla Ciebie. Ja zrezygnowałam bo nie potrafiłam oklamywac klientów byle mieć sprzedaż .
Zwykle (usunięte przez administratora) przychodzi mi informacja na tel że przelew został zaksięgowany idąc na zakupy i do bankomatu ma karcie mi pisze że jestem na minusie a nawet nie wypłacałem i nie płaciłem karta ..... (usunięte przez administratora)
Jest wiele ogłoszeń o pracy i ostatnio pojawiają się typu: praca w Banku bez doświadczenia Wrocław. Z czym się to wiąże? Jest to praca w Contact Center na słuchawce i co dalej? Jeżeli myślisz, że zarobisz duże pieniądze - błąd! Jeżeli uważasz, że będziesz mógł ułożyć grafik - mylisz się! Musisz dzwonić, dzwonić i jeszcze raz dzwonić. Kontakt wpada co sekundę, jak przekroczysz czasy to nie masz premii, jak przekroczysz przerwę prywatną to nie masz premii, jak nie zaliczysz testu co miesiąc to nie masz premii ale nie przejmuj się bo jak dział nie wyrobi planu to nikt nie ma premii. Nie masz wpływu na swój grafik ponieważ tym zajmuje się dział rtm, który ma Twoje preferencje głęboko........ na względzie - jak im się podoba, co będzie to będzie. Nie licz na pomoc liderów, bardziej na pomoc speca, aż dziwne że jeszcze tam są za te ochłapy
Pracowałam na stanowisku doradcy klienta, później doradcy klienta zamożnego (DKI). Niestety nie mogę powiedzieć o strukturze tej firmy nic pozytywnego. Cele sprzedażowe jak w każdym banku są najważniejsze, jednak w CA nie słyszy się nigdy, że jest dobrze. Zawsze priorytetem jest akurat to czego Ci brakuje, a jeśli już nawet wszystko masz do odcięcia premii to słyszysz "stać Cię na więcej" "od ciebie i twojego stanowiska wymaga się więcej". Nie da się tak pracować. Myślę, że osoby zarządzające bardzo mocno powinny skupić się na bezpośredniej kadrze zarządzającej jak i regionalnych. Nikt nie pogratuluje Ci kiedy jest super, jednak kiedy masz np gorszy kwartał, przyjeżdża Pan regionalny i rzuca słowa "jeśli sytuacja się nie zmieni spotykamy się w przyszłym miesiącu, przyjeżdżam do ciebie z wypowiedzeniem". Osoby które zdają sobie sprawę z własnej wartości na rynku w tym momencie szukają pracy, właśnie stąd ciągła rotacja i brak specjalistów- Ci już dawno zrezygnowali. Pozostają w pracy ludzie słabi i niekompetentni co frustruje klientów. CA kampanią z Dawidem Podsiadło chciało zdobyć serca klientów, jednak proponuję postawić na pracowników, a oni zadbają o klientów. Byłam w Warszawskiej placówce na przestrzeni 2 lat chyba piątym DKI. Nie łatwo wzbudzić zaufanie klienta, do którego co chwilę dzwoni jego nowy doradca. Z rzeczy istotnych dla nowych pracowników: Podstawy dosyć wysokie na DKI w Warszawie od około 4800- 7200 brutto Premie ciężkie do realizacji i stosunkowo niskie. Plany wzrastają co chwilę. Ciągłe cotygodniowe konferencję telefoniczne wszystkich doradców DKI, dyrektorów i regionalnego, na których na forum słuchamy jacy jesteśmy beznadziejni i tłumaczymy się co zrobiliśmy i czemu tak mało. Plany nie są zmniejszane podczas urlopu, a urlop traktowany jak nagroda- często odmowa udzielenia urlopu ze względu na brak realizacji planu placówki. Plany DKI dużo wyższe od DK , gdzie przy braku obsady zastępujemy kolegów i siadamy z gotówką nie mając czasu realizować swoich celów, ale to nikogo nie interesuje. Wieczne nadgodziny ze względu na dużą ilość raportów systemowych, maili raportujących wynik i papierologii. Prośba o odbiór nadgodzin = informacja, że nie były one zlecone przez przełożonego i nie przysługują.
Niestety bardzo dużo w tym prawdy, faktycznie na stanowisku DKI wymaga się bardzo dużo , mam wrażenie że od dyrektora się tyle nie wymaga. Musisz być specjalista od kredytów, ubezpieczeń, inwestycji, hipoteki a jeszcze obsługiwać klienta biznesowego, bo DKI raczej wypada. Jeśli chodzi o rotacje pracowników Te prawda, ja pracuje nieco ponad rok i w mojej placowce zwolnił się już 4 osoby. Nie szanuje się pracowników, ciągle ciśnienie na sprzedaż jest wręcz absurdalne, rozliczanie każdego spotkania co sprzedałeś albo dlaczego nic nie sprzezdales. Zawsze malo, zawsze coś źle. Wiecznie raporty, maile z tłumaczeniem. Ludzie ciągle zdziwieni że znowu nowe osoby. A do tego premie tak śmiesznie niskie w porównaniu do innych banków.
Hej. Czy możesz powiedzieć przy jakiej ulicy jest Oddział o którym mówisz? Chciałabym złożyć cv na Dki i w Wawie są dwa oddziały, które teraz potrzebują pracownika. Nie chciałabym się wbić na minę :)
Niestety ale również nie napisze nic pozytywnego o tej firmie. Jeżeli ktokolwiek zastanawia się czy rozpocząć pracę w tym miejscu jako doradca klienta to stanowczo odradzam. Można nabawic się depresji a już o zaniżonej samoocenie przez tą firme nawet nie wspomnę... Ogólnie praca polega na wciskaniu i to na prawdę wciskaniu na siłę produktow-"rozwiązań" ktorych klient w ogóle nie potrzebuje. "Obiecaj klientowi że dostanie kredyt ale najpierw musi podpisać umowę konta" albo namawiają klienta na froncie po 5 razy w miesiącu na kredyt, ubezpieczenie i kartę kredytową a w końcu za szóstym razem coś weźmie". Techniki sprzedażowe na wysokim poziomie... najgorsze jest to że zarobki są marne 2200 na rękę, z premia 2600 jak dobrze pójdzie. Do tej pracy idealnie pasują ludzie którzy nie mają własnego zdania i chcą zniszczyć swoje zdrowie psychiczne. I cały czas wpajanie jaka ta firma jest super... Dyrektorzy? Jak dla mnie mają mocne sprane głowy. Człowiek czuje się jak w szkole, non stop oceniany, dosłownie pilnowany na kamerach. Nie polecam.
Ròwniż zgadzam się z tą opinią. Pracowałam tam ponad 10 lat dopóki nie zaszłam w ciążę. Wciskanie na siłę produktów klientom za ich wiedzą, a niektórzy nawet bez wiedzy klienta .Tylko po to , nie by dyrektorka nie miała opr. z góry. Premie żadne, zarobki na początku ok,ale teraz to już tragedia. Praktyki przejęte z PKO. Zero poszanowania kobiet mających małe dzieci. Najlepiej przychodzić przed pracą i zostawać po pracy. Oczywiście dyrektorka zabrania wpisywania nadgodzin, bo to źle o niej świadczy. Zresztą na miejscu centrali , to właśnie niektórym dyrektorom powinno się zrobić szczegółową kontrolę. To do czego są skłonni zmusić pracownika to czasami zakrawa pod kryminał.
Witam złożyłem CV do credit agricole. Mam pytanie czy na stanowisku młodszego doradcy są jakieś szkolenia wyjazdy tygodniowe. Mam rodzinę i nie chce ciągle wyjeżdżać prosse o opinię
Pracowałem==4 lata w ca niestety ciągle zmiany w strukturze regionu ,nowi pracownicy , brak podwyżek , mobilizacja przez zastraszenie ciągle mało,, zwolnimy cię ,, ,, nigdzie pracy nie dostaniesz,, Region jelenia góra spad na psy od czasu nowej regionalnej .. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: brak (usunięte przez administratora)
Cześć , Na jakie widełki może liczyć doradca klienta w Warszawie z doświadczeniem na tym stanowisku ?
Pracowałam tam od Lukas Banku. Odeszlam po kilkunastu latach i nie żałuję. Żałuję że tak długo tam pracowałam. Jestem w innym banku gdzie ludzie są wykształceni i wiedzą w jakim celu tam są ????
Nie polecam, brak poważnego podejścia do osoby rekrutowanej ze strony wyższego szczebla. Pomimo, że mogłam do tej firmy wiele wnieść poprzez swoje kontakty jak i doświadczenie, totalnie mnie olano...Pierwszy etap-telefoniczny bardzo dobrze, później długie czekanie na informację od przyszłego przełożonego. Cały proces trwał ponad miesiąc,w tym 2 tygodnie czekania na rozmowę kwalifikacyjną z Panią dyrektor. Od rozmowy minął tydzień, brak jakiegokolwiek odzewu, ogłoszenie odświeżono...
A ile taki dyrektor placówki zarabia?
@mimi, czy poza stałą stawką pracodawca Credit Agricole Polska oferuje pakiety świadczeń dodatkowych? Jak wygląda ta kwestia? @Obecny pracownik, jak wygląda podział weekendów pracujących wśród pracowników? Placówki są również otwarte w soboty? Firma Credit Agricole Polska oferuje dodatkowe wynagrodzenie za pracę w weekendy, czy jest ono już uwzględnione w stawce proponowanej przez pracodawcę na wstępie? @Anna, dziękuję za opinię na temat pracy w firmie Credit Agricole Polska, możesz napisać na jakim dokładnie stanowisku pracujesz? I co należy do Twoich obowiązków?
11 lat w jednej placówce od Lukas Bank aż po CA i powiem ci jedno , stare powiedzenie Bankowe mówi że jesteś tak dobry(a) jak twój ostatni miesiąc i pamiętaj że nie będą po tobie płakać i nie spodziewaj się pomocy bo to wszystko to ściema i nastawienie na zysk kosztem zdrowia i rodziny i tyle mam do powiedzenia.
Tego powiedzenia nie znałam ale zgadzam się na 100%. Dokładnie tak było - jak była sprzedaż to jesteś super jak nie masz - to co się z Tobą dzieje...? Nieważne podejście do klienta, Twoja wiedza...ważne co dziś masz sprzedane...Na szczęście po wielu latach zrezygnowałam bo dłużej już nie dało się tak żyć. Ogólnie rzecz biorąc praca w Banku nie ma nic wspólnego z bankowością i doradztwem. Ot takie zwykłe "wciskactwo..."
Zgadzam się w 100%. Tez pracowałem w od LB do CA i również nie polecam-szkoda zdrowia. Nie wróciłbym za żadne pieniądze!
... jaką ????
Pracowałam tam od wielu lat...po dłuższym czasie odejścia z CA stwierdzam, że jako pracodawca jest to bardzo wymagajaca firma , wszystko zależy od przełożonych z jakimi się pracuje...Ale nie jest najgorzej. W regionie Gdynia nie jest źle pod warunkiem, że naprawdę się pracuje. Pensja- jako stary pracownik miałam dwa razy podwyżkę...raz w związku ze zmianą stanowiska, drugi raz- po 10 latach pracy Miałam dużo wyższa podstawę niż pracownicy w innych bankach. Dla mnie była ważniejsze podstawa, premie ciężko zrobić ale jeśli naprawdę systematycznie się pracowało to jest do ogarnięcia. Są gotowe bazy, kalendarz elektroniczny dzięki któremu widzieliśmy czy ktoś kontaktował się z klientem i notatkę jako pozostawił poprzedni pracownik. Trzeba zapier....ale gdzie nie trzeba?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Credit Agricole Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 202.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 141, z czego 7 to opinie pozytywne, 103 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.