Opinie o Credit Agricole Bank Polska S.A. w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Credit Agricole Bank Polska S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Credit Agricole Bank Polska S.A. o rekrutacji.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Wrocław

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Credit Agricole Bank Polska S.A. w Wrocław

Pracownik CA
Pracownik

Zbliża się poniedziałek i już mam drgawki na samą myśl o pójściu do pracy. Kampania kontowa usłana gigantycznym planem, co chwile dni kont, dni kredytu ( bez oferty), dni ubezpieczeń, dzień strażaka żenada. Odprawy każdego produktu u Dyrektora. Rytm Care nazywany przez Sieć jest męczarnią. Nie da się osobiście doradzić Klientowi tylko wciskać. Cały czas mało i mało choć wynik zespołu powyżej 100%, ale Regionalna chwali tylko tych co mają 200% normy. Obcinane premie bo się ktoś pomylił są żenadą. Centrala nie ponosi żadnych konsekwencji. (usunięte przez administratora), demotywacja, nacisk, poniżanie jest na początku dziennym. Współczuje sobie pracy w tej firmie i nie dopuszczę marnowania życia na takie wartości.

Askier
Pracownik
@Pracownik CA

To rzuć to w (usunięte przez administratora) Szkoda własnego zdrowia

Joanna
Inne
@Askier

Z tego co widzę, to chyba nie cenicie pracy w firmie Credit Agricole. A mimo wszystko mam nadzieję, że zechcecie mi pomóc, udzielając rzetelnych informacji. Chodzi mi o ewentualne programy stażowe. Czy w ogóle firma organizuje takowe dla młodych osób, absolwentów szkół, uczelni?

HR
Pracownik
@Joanna

Dziękujemy za pytanie. Tak, Credit Agricole Bank Polska S.A. zaprasza na bezpłatne praktyki w Placówkach Bankowych oraz na płatne staże w Centrali Banku we Wrocławiu. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie (usunięte przez administratora) Zapraszamy:-)

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Aaa
Pracownik

Mnie to jeszcze nie dziwi, ale cóż

Jacek
Pracownik
@Aaa

A ja musiałem dac świadectwo ukończenia szkoły średniej...

sprzedajęubezpieczenia
Pracownik

aby móc podejść do egzaminu, uprawniającego do sprzedaży ubezpieczeń o których piszesz, należy mieć ukończoną szkołę średnią bez konieczności zdania matury

Jadzka
Kandydat
 Pytanie

Hej czy mogłabym Was prosić o info, ile płacą na stanowisku Doradcy Klienta Indywidualnego (VIP), jak wygląda praca na tym stanowisku? Czy plany są mocno wygórowane? Będę wdzięczna za szybkie info, bo jutro mam rozmowę. Pozdrawiam

Porazka
Były pracownik
 Pytanie

Pamietam jak zaczynalam prace w Call Center we Wroclawiu to liderzy agresywnie naklaniali pracownikow nowych aby zalozyli konto w CA. Mimo odmow, byl nacisk, ze przyda sie ,,do pracy", oczywiscie nie przydawalo sie, a sluzylo temu aby bylo wiecej kont w CA. oburzajace jak czlowiek sobie pomysli o tym, czy nadal praktykuja takie metody?

Mati
Pracownik
@Porazka

Nic mi nie wiadomo, aby ktoś kogoś nakłaniał do założenia konta, to po pierwsze, a po drugie jeśli klientowi opowiada się o koncie to najlepiej je mieć choćby szkoleniowo, a po trzecie jak juz nie bedzie potrzebne szkoleniowo to zawsze można zamknąć. Nie widzę powodu, aby się z tego powodu oburzać! Oburzać się można np. za nieetyczne zachowania jeśli wogóle takowe są.

olka
Były pracownik
@Mati

a mi się wydaje, ze założenie konta to wybór dobrowolny i nikt nie może nam narzucać tego, nawet jak ma nam to pomóc... z zamknięciem konta to też nie taka łatwa sprawa jak się wydaję

Mati
Były pracownik
 Pytanie
@olka

No dobrowolna, czyli jak ktoś nie chciał to mogł odmówić lub odejść, jeśli to było aż takie uciążliwe. Ale konto VIP jest bezplatne , więc w czym problem?

Masz rację
Były pracownik
@Porazka

Owszem, wciąż naciskają i to od pierwszych dni. :)

Kabel
Pracownik
@Masz rację

Dziwne, nic takiego nie zauważyłem. Chyba jednak to zależy od lidera.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ok. 20 minutowa rozmowa rekrutacyjna z HR (umówiona 2 dni wcześniej na konkretną godzinę), pytania o motywację, doświadczenie w obsłudze klienta, co wiem o CA, oczekiwania w zakresie pracy. Następnego dnia zostałem zaproszony do Oddziału na rozmowę z Dyrektorem ustaliliśmy termin spotkania na kolejny dzień. Tam rozmowa trwała ok. 30 minut, podobne pytania plus zaaranżowana scenka sprzedażowa. Atmosfera w pierwszej i drugiej rozmowie przyjemna, bez napięcia, profesjonalnie. Zostałem również poproszony o pokazanie świadectw pacy i referencji. W mojej ocenie wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Swoje CV wysłałem z portalu z ogłoszeniami o pracę.

Pytania

- co mnie motywuje do pacy - jaki portfel klientów obsługiwałem - w jaki sposób pozyskuję klientów - od kiedy jestem dostępny - moje oczekiwania od nowego pracodawcy - dlaczego szukam nowego zajęcia

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Neri
Były pracownik

2,5 roku temu pracowałam w tym banku. Do tej pory na sam widok tego banku dostaje ataku paniki. Nigdy w życiu nie doświadczyłam niczego podobnego. Wieczne pretensje, wieczne obserwowanie pracowników, oskarżanie. Wstając rano trzęsłam się ze strachu, że znowu muszę tam iść. Totalnie odradzam spędzenie chociaż kilku miesięcy w tej pracy, bo leczyć się z niej można latami.

Alicja
Kandydat
 Pytanie

Pojawiły się nowe ogłoszenia na doradcę klienta w Bydgoszczy, czy jest tu ktoś kto już był na rozmowie i może się coś więcej wypowiedzieć? Albo pracował w którejś z placówek?

Askier
Kandydat
 Pytanie

Serio tak (usunięte przez administratora) Widzę że nawet na takim (usunięte przez administratora)z pracą jak Lublin jest oferta pracy na Dyrektora..

Porażka
Były pracownik

Poszukiwałam doświadczenia - niestety, w CA na infolinii nie dałam rady go zdobyć. Szkolenia teoretyczne są wspaniałe, ale niestety przychodzi zderzenie z rzeczywistością i już w praktyce, kiedy zostaje się samym nie ma absolutnie kogo poprosić o pomoc, a kiedy urządzenia zaczynają się psuć to zostaje zdać się na samego siebie, bo osoby mające wspomagać w pierwszych dniach pracy są oburzone, że czasem trzeba podejść, a zdarzyło mi się nawet zgłosić fakt, że mój telefon zaciął się i nie działa - usłyszałam "no i co z tego" ;). Uciekłam po niecałym miesiącu, możliwe, że wytwalym będzie w późniejszym okresie łatwiej, natomiast ja stanowczo odradzam. Prawda jest taka, że zbierają ludzi z ulicy i oczekują, że wszyscy będą już wszystko wiedzieć - tylko szkoda, że szkolenia od tego są, aby w pierwszych dniach zadawać pytania, uczyć się i przyswajać jak najwięcej tej wiedzy, fajnie byłoby mieć od kogo.

D
Pracownik
@Porażka

Masz rację, teraz kolej na mnie. Z 6 zostało nas troje, atmosfera bez zmian....

Laska
Były pracownik
@D

Wydaje mi się że wszystko zależy do którego lidera trafisz..

Bankowiec ze stazem
Pracownik

Bank ma złodziejska politykę premiowania w czasie pandemii. Ponad rok czasu obcinka premii o 20 % , przy zachowaniu tego samego poziomu premii. Wielkie naciski ,codziennie nowe wymysły czego to brakuje. Co chwilę jakies żenujące Dni Czegoś tam to konta,to kredytu, to Dzień kobiet ,dziecka itp.

Andrzej
Pracownik
@Bankowiec ze stazem

Uciekać jak najdalej z tego bagna. Życie poza CA naprawdę istnieje i to jest nasz wybór czy tkwimy w tym bagnie godząc się na wyzysk poniżanie (usunięte przez administratora) . Góra daje pełne przyzwolenie na takie traktowanie ludzi przez Dyrektor i regionalnych ale gdzie w tym wszystkim są związki zawodowe które powinny dbać o pracownika.

Rozalia
Pracownik
 Pytanie

Cześc ,jestem umowiona na rozmowę na stanowisko Konsultant ds sprzedaży Contact Center we Wroclawiu,czy jest osoba od której mogę uzyskać wiecej informacji dotyczącej danego stanowiska?Dziekuje za odpowiedz

Jackie
Były pracownik
@Rozalia

Zależy co chcesz wiedzieć, jak lubisz rozmowy przez telefon, jesteś skrupulatna w rozliczaniu się z każdej minuty przerwy (nalezy się 50 minut na 8 godzin, jedna przerwa nie może być dluższa niz15 minut), doskonale znasz obsługę komputera i szybko się uczysz, pensja 2800 brutto. Aaa jeszcze godziny ruchome na 8, 9, 10, 12. To tyle w skrócie.

JACKie
Pracownik

Niedawno zaczęłam, pracę więc przyglądam się bacznie i pierwsze wnioski mam takie, źe menadźerom wcale nie zaleźy na tym, aby dobrze przygotować ludzi do pracy. Szkolenie nie jest dostosowane do potrzeb osób rozpoczynających pracę. To idzie wg sztancy ... tak jakby wszyscy byli tacy sami. Więc albo zostanę albo odejdę niedługo. Niestety.....

Manio
Inne

Cześć czy ktoś z was dostał 100 złotych za polecenie banku i ile czekał

Kate55
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś mógłby się podzielić informacjami, dotyczącymi jak wygląda zatrudnienie w centrali firmy (SSC), nie mylić pracy w oddziałach Banku firmy. Jak wygląda proces rekrutacji, gdyż słyszałam o testach kompetencji na stanowiska analityczne, są testy z SQL , Excela i zdanie analityczne ? Czy po przejściu testów kandydat jest zapraszany dalej i jakie ma szanse na zatrudnienie jeśli ma niewielkie doświadczenie, a testów wypadnie dobrze (natomiast przegra walkę z innym kandydatem , bo po raz kolejny zadecydowało większe "doświadczenie", niekoniecznie w branży i tym dziale, ale ogólnie ilość lata stażu pracy).

Arek
Pracownik
@Kate55

Są testy sprawdzające. Oprócz wyniku testów brane są pod uwagę doświadczenie i oczekiwane warunki finansowe. Czasem biorą doświadczonych, a czasem tanich pracowników - nie ma reguły :). Warto zaznaczyć, że w CABP premia jest roczna, której w tym roku nie będzie.

Lia
Kandydat
 Pytanie
@Arek

Czy jesteś w stanie podpowiedzieć cokolwiek na temat zarobków na stanowisku Młodszego Specjalisty w Back Office? Cokolwiek...

Były pracownik BO
Były pracownik
@Lia

3500 brutto

Patrycja
Były pracownik

Podobno dla banku nie liczą sie ludzie, a cyfry i w jednym skrócie to prawda. Cyfry, jeszcze raz cyfry i cyfry. Pracownik jest nikim, klinet nikim... Ma być plan i już. Jak coś nie pasuje, to następny i następny. Co miesiąc wpada około 7 nowych pracowników, popracują max pół roku, zarobią to co zarobią, bank nie jest stratny. Stratny to jest pracownik którzy sprzeda dużo a mu zabraknie np 1%. I premi zero. Nikt się nie liczy z ludźmi. Jak ktoś ma nadzieję, że tak będzie to radzę uciekać. Gdyby nie pandemia, to większości by już dawno tu nie było, ludzie czekają, aż sie uspokoi i nara z tej nory. Jedną liderkę wywalili, jest jeszcze jedna której też pownni podziękować, ale chyba niedoczekanie,która za długio siedzi i każdy kto z nią pracował, ma same negatywne odczucia. Dziwne, że nadal tak kiśnie.

Natalia
Kandydat

Dostałam telefon od pracownika działu zatrudnienia, że zakwalifikowana zostałam do rozmowy rekrutacyjnej. Ustaliliśmy termin na kolejny dzień, dostałam link do konferencji na Teams... i na tym kończy się przygoda z bankiem. Czekałam ponad 20 minut aż ktoś z rekruterow się zgłosi, ale nic takiego nie miało miejsca. Rozmowa nie została wcześniej odwołana, a wręcz potwierdzona. Rozumiem, ze można się rozmyślić, ale wypada tak po prostu - po ludzku - poinformować o tej rezygnacji. Nie polecam, szkoda czasu

Początkująca
Pracownik
 Pytanie
@Natalia

W takim przypadku wystarczyło zadzwonić i dowiedzieć się czy coś się zmieniło ! A może było coś nie tak z połączeniem ?

Oburzony
Kandydat
 Pytanie
@Początkująca

Tak, wystarczyło zadzwonić. Wystarczyło, żeby to REKRUTER zadzwonił, to jego robota! Coś było nie tak z połączeniem? To od tego ma telefon!

początkująca
Pracownik

Zaczynam, więc za wiele uwag nie mam, ale pierwsze spostrzeżenia pokrywają się z opiniami dotyczącymi tego, że nie ma się kogo zapytać, mam na myśli tzw. liderów. Oni powinni SAMI PRZYCHODZIĆ do osób zaczynających pracę i się dopytywać jakie mają problemy i w czym mogą im pomóc!!! Bez pomocy osób obok pracujących nie dałabym rady....... Chętnie podzielę się nowymi uwagi jak dłużej popracuję.....

Aneta
Inne

Witajcie, czy w Credit Agricole Bank Polska S.A. we Wrocławiu jest prowadzony może nabór na nowych pracowników? Przybliżycie mi proszę jak dokładnie przebiega rekrutacja do firmy? Będę wdzięczna i z góry dziękuję za odpowiedź.

Damian
Pracownik
@Aneta

Daruj sobie rekrutacje. Cała ta firma to wielkie nieporozumienie. Zmarnowane lata i niestety brak perspektyw na to, ze w organizacji coś się zmieni. Dramat nie tylko w oddziałach, ale również w pozostałych jednostkach

HR
Pracownik
@Aneta

Dzień dobry Aneto, dziękujemy za zainteresowanie rekrutacją do Credit Agricole Bank Polska S.A. Serdecznie zapraszamy na naszą stronę www.credit-agricole.pl/kariera - znajdziesz tam wszystkie interesujące Cię informacje. Po wejściu na stronę KARIERA odszukaj (u góry po prawej stronie) cztery zakładki: "POZNAJ NAS", "NASZE OBSZARY", "PROCES REKRUTACJI" ORAZ "OFERTY PRACY". Mamy nadzieję, że znajdziesz dla siebie ciekawą propozycję i spotkamy się niedługo w procesie rekrutacji. Powodzenia:-) Departament Rekrutacji i Rozwoju Credit Agricole Bank Polska S.A.

Szczery
Pracownik
@HR

Może HR zamiast zajmować się rekrutacją na forum internetowym zapozna się ze szczerymi pełnymi żalu wpisami i wraz z górą zacznie wyciągać wnioski z tego co dzieje się w oddziałach bo nie nadążycie rekrutować i szkolić nowych ludzi zajmijcie się DR którzy mobbingują ludzi dyrektorami placówek z łapanki którzy siedzą tylko na kamerach oraz u kosmetyki i fryzjera w godzinach pracy. Najgorszy Bank jako pracodawca najgorszy Bank dla klienta otrząśnijcie się

Damian
Pracownik
@Szczery

Dokładnie. (usunięte przez administratora)pełną parą. Wyśmiewanie, nakłanianie do nieetycznych działań. Na wizytówce doradca, w rzeczywistości „opychacz”. Oferta niebędąca odpowiedzią na potrzeby, tylko kluczem pasującym do stałe zmienianego sposobu rozliczania wyników. Dyrektorzy zakazujący podpisywania umów na kliencie z innej pb, gdy to nie wchodzi do planu, bo szkoda czasu (pare lat temu na ubezpieczeniach był taki hit). Tworzenie zestawień nazwisk osób, które się nie wykazały w opinii szefa i wydzieranie się na pechowców przy odprawie. Olewanie kolejki „niech raciarze czekają” (szkoda, ze miesiąc temu byli top klientami - byle podpisali umowę). Seksistowskie komentarze w stosunku do żeńskiej części zespołu. Zaciąganie BIK bez wiedzy klienta, byle wygenerować wniosek (polecenie służbowe, które od odpowiedzialności przecież nie chroni). Tego jest o wiele, wiele więcej. Nikt mi nie powie, ze zarząd nie jest świadomy... Dział HR tez powinien przestać udawać, ze problemu nie ma.

Mój drogi....
Pracownik
@Damian

Dział HR doskonale o tym wie. Nie musisz mu nic zgłaszać. Żadne działania nie zostaną podjęte, temat był zgłaszany WIELOKROTNIE.

Roman
Pracownik
 Pytanie

Proszę o odpowiedź jak sądzicie dlaczego klienci wola aby placowki bankowe były otwarte do późnych godzin wieczornych 19?20?

Nick
Inne
@Roman

Ponieważ nie każdy może sobie zrobić wolne we wcześniejszych godzinach

Ktoś
Inne
@Nick

Rozumiem, ale i ty zrozum że nikt po nocach nie będzie sedział e w pracy

Tomasz
Były pracownik
@Ktoś

Biedne panie z placówek, nie będą siedzieć po nicgsch, a szkoda bo byście w końcu zobaczyli jak się siedzi i dzwoni do klientów i 21 z ofertą kredytu. Za najniższa krajową, wy macie większe podstawy chociaż, a my w cc ochłapy, a nakręcamy biznes. Moim zdaniem powinniście tam siedzieć i dzwonić jak my po nocach.

Tomasz
Pracownik
@Tomasz

Odpowiedz w stylu „siedzę po pas w (usunięte przez administratora) wiec wy którzy macie po kolana powinniście wejść głębiej”. Prawda jest taka, ze telefony z oferta wczesnym rankiem/późnym popołudniem i w dni wolne zwykle tylko drażnią klientów oraz demotywują pracowników. Różnic między PB, a CC jest sporo i to nie jest tak, ze oddziały we wszystkim mają się lepiej. Problemem jest podejście firmy do ludzi. Zarówno do pracowników jak i swoich klientów. Ciągły bałagan i smaganie pasem... skandaliczna sytuacja ze szkoleniami prowadzi do obstawiania placówki ludźmi, którzy nic nie wiedzą. Doświadczeni doradcy ze stażem są już niezle wypaleni, a nowi zmieniają się jak pięciolatki na huśtawce, bo nie wytrzymują presji i poniewierania. DRAMAT

Emma
Pracownik
@Tomasz

Nawet nie wiesz co piszesz. Infolinia z Was marna niestety. Placówki robią wynik. W tym roku może 2 osoby były umówione na kredyt w 2021 roku z infolinii a plany się robi.

Tomasz
Były pracownik
 Pytanie
@Emma

Wlasnie pokazujesz jakie (usunięte przez administratora) pracuja w oddziale, gdybys wiedzial, to infolinia ma nacisk na plany zdalne, czyli zatwierdxamy kredutu tu i teraz bbc, skad mozesz wiedziec jakie plany robimy, kto ci udziela informacji jkaie mamy plany i co robimy? Przeciez nie macie pojecia ile nam sie zatwoerdza zdalnie, wrecz nie oplaca nam sie od placowli cisnąć klienta, bo przewaznie nic nie dostanie, bo mu wmawiacie ze musi dostac gko, albo musiiec konto albo ubezpieczenie, u nas tego nie ma, chce kredyt to dostaje,nie wiem czy wiesz, ale bank glownie sie nastawia aby wszytsko sie online zatwoerdzalo, powoli zamykaja placowki, wiec... U nas sie rozmowa nagrywa i nie mozemy gadac glupot, ile klientow wraca z placowki i opowiada nie stworzone historie.. Takie bzdury im wmawiacie, ze pozniej az wstyd słuchać

Następca
Pracownik
@Tomasz

Wiec trzymaj się... :) tak ogólnie powinno być dobrze :) Szefo :D

Domyos
Były pracownik
 Pytanie
@Emma

To, ze nie umawiamy to nie znaczy, że nie robimy planow, co za bzdura... Pamietaj, że infolinia umawia na całą Polskę, stara ogarnij sytuację, że doradcy nie dzownia caly dla zen do klientow z jednej miejscowości??? Obudz sie z letargu panienko... Ludzie maja po 10 umówien dziennie, razy cały miesiąc ale na caly kraj, a umawiamy jka juz nic kompletnie juz nie idzie zdalnie, to jest ostateczność. Stara wyluzuj... Nie piej glupot

Daniel
Pracownik
@Emma

Widać, że nic nie wiesz o CA24 Infolinia. Jest bardzo mało spotkań umawianych na sprzedaż jako takich bo tak sprzedany kredyt czy inny produkt w ogóle nam się nie liczy do premii, tylko sprzedaż zdalna. Więc z łaski swojej nie wypisuj takich rzeczy, jak nie znasz realiów pracy.

Masakra
Pracownik
@Daniel

Te agresywne wypowiedzi jednych pracowników do drugich dokładnie pokazują, jaka w CA jest atmosfera.

Kamil
Były pracownik

8 miesięczna praca na infolinii Credit Agricole była chyba najgorszym co mnie w życiu spotkało. Dziennie 80 osób miesza cię z błotem, podczas, gdy ty próbujesz im pomóc, ale sam tak naprawdę nie ogarniasz co masz robić, bo na szkoleniach uczyłeś się pobieżnie tylko o najczęściej występujących sytuacjach, a o tych trochę rzadszych, ale nadal pojawiających się kilka razy dziennie, nikt ci nie powie, musisz łazić po kolegach i koleżankach i ich pytać. Problem w tym, że oni zazwyczaj nie mogą ci pomóc bo sami mają klienta za klientem na słuchawce. Klienci, którzy dzwonią, bardzo często są, eufemistycznie mówiąc, mało ogarnięci i nie wiedzą tak naprawdę czego chcą, więc musisz myśleć i za siebie i za nich. Bardzo często dzwonią też ludzie roszczeniowi, obrażający i rzucający wulgaryzmami, na początku to nawet śmieszy, ale jak dzień w dzień idziesz do pracy ze świadomością, że kilkanaście osób będzie cię mieszało z błotem, to po jakimś czasie mocno uderza to w psychikę. I to wszystko za minimalną. Tak, za minimalną - premie niby są, ale tak naprawdę dostajesz je przez pierwsze dwa miesiące, jak jesteś naprawdę dobry to może trzy. Wystarczy że 4-5 klientów w ciągu miesiąca wystawi ci negatywną opinie i żegnasz się z premią. Systemy na których pracujesz są stare, mało przejrzyste i ciągle się psują, wiele rzeczy nie ma kompletnie sensu, ale nikt tego nie naprawi. Godziny są "elastyczne" - oznacza to, że zazwyczaj praca wygląda tak że w jeden dzień tygodnia masz na 12.00 a na następny na 8.00. Niby ma się jakiś wpływ na grafik - tzw "preferencje", ale jak coś nie będzie się zgadzało zespołowi opracowującemu grafik to po prostu ich nie uwzględnią. Na plus to tylko umowa o pracę i fajni ludzie. Nie marnujcie tu życia, kilka miesięcy na pół etatu jako praca na studiach - ok, ale pełen etat w tym piekle naprawdę wjedzie wam na psychikę.

kropka
Pracownik
@Kamil

Napisałam dosłownei identyczny komentarz, ale jak widać został usunięty :) Podpisuje się pod wszystkim 100%

Były pracownik
Były pracownik
@Kamil

Też stamtąd uciekłam, dzięki temu pozbyłam się stresu i w końcu mogę normalnie funkcjonować. Podpisuję się pod wszystkim - szczera prawda!

aaa
Pracownik
 Pytanie
@Kamil

To z ciekawości się zapytam Ddaczego tam poszedłeś? Czego się spodziewałeś? Praca na infolinii w każdym banku to (usunięte przez administratora) i można tylko nazwy wymieniać.. Jest internet, gowork gdzie można poczytać jak to wygląda..

Domyos
Były pracownik

Praca na infolini w pigułce : 1.wysokie plany sprzedażowe-ponad połowa działu nie wyrabia - premia koszmarnie niska 2.klienci ryją banie 3.liderzy piora mózg, stosują dziwne naciski W skrócie (usunięte przez administratora) praca, za śmieszne pieniądze.Jeśli masz za grosz godności, to nawet nie idz tam. Praca dla desperatów, za najniższa krajową

Zostaw merytoryczną opinię o Credit Agricole Bank Polska S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Credit Agricole Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 202.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 141, z czego 7 to opinie pozytywne, 103 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Credit Agricole Bank Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Credit Agricole Bank Polska S.A.
3.7/5 Na podstawie 363 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii