Nie z perspektywy chętnego do pracy ale klienta - taki bank jacy pracownicy i na odwrót. 20 września 2021 godzina 10 placówka przy Galerii Ursynów w Wawie zupełnie nieprzygotowana do obsługi klienta gotówkowego i przez kolejne pół godziny nic się nie zmieniło. Z resztą bank otwarto też z opóźnieniem kilkuminutowym. Pani z rudymi włosami niemiła i tworząca atmosferę przesłuchania a nie obsługi. Niedopuszczalne są humory w stosunku do klienta do tego z podnoszeniem głosu. Tej placówce ale i temu bankowi mówię dziękuję, zabieram pieniądze z konta i zmieniam na inny. A teraz co do chętnych do pracy. Wśród pewnych ludzi nie warto pracować bo można nabrać złych nawyków.
Cześć, będę bardzo wdzięczna jeśli ktoś może wskazać na jakie pieniądze ( BRUTTO ) może liczyć Analityk (np. AML) albo na podobnym stanowisku. Również, czy ktoś podzieli się informacją jak często mogą zdarzać się nadgodziny na stanowiskach w back-office? Jak wygląda okres świąteczny? Z góry dziękuję za pomoc.
Cześć. Ile można zarobić u partnera. Chodzą słuchy, że lepiej niż w oddziale bankowym.
Witam, Czy to jest standardem, ze otrzymuje przynajmniej raz w miesiącu telefon z oddziału? Otworzyłam konto ze względu na promocje i co chwile telefony z zaproszeniem na spotkanie lub zakup tu i teraz. Kredyt, inwestycje, ubezpieczenia. Czuje się dziwnie, bo te zaproszenia brzmią jak na prezentacje garnków i za każdym razem kiedy odmawiam to jest kolejny telefon. Chyba czas zamknąć konto, w innych bankach takie sytuacje się nie zdarzały. Pominę fakt ze w ciągu roku już mam 3go doradcę z tym samym numerem telefonu.
Niestety parcie na sprzedaż jest tak duże, że doradcy muszą dzwonić. Najlepiej wycofać wszystkie zgody marketingowe i wtedy będzie Pani miała spokój. Ja dlatego nie otworzyłem konta w tym banku bo znajoma od tych telefonów nie mogła się opędzić.....
Te częste telefony przypominają trochę firmy które dzwonią i umawiają spotkania na prezentacje pościeli czy garnków, z ta różnica, ze one odbywają się wieczorami :) Bank chyba myśli, ze jak będzie katował klienta telefonami to ten nagle wezmie kredyt/fundusz czy ubezpieczenie…
Ok. 20 minutowa rozmowa rekrutacyjna z HR (umówiona 2 dni wcześniej na konkretną godzinę), pytania o motywację, doświadczenie w obsłudze klienta, co wiem o CA, oczekiwania w zakresie pracy. Następnego dnia zostałem zaproszony do Oddziału na rozmowę z Dyrektorem ustaliliśmy termin spotkania na kolejny dzień. Tam rozmowa trwała ok. 30 minut, podobne pytania plus zaaranżowana scenka sprzedażowa. Atmosfera w pierwszej i drugiej rozmowie przyjemna, bez napięcia, profesjonalnie. Zostałem również poproszony o pokazanie świadectw pacy i referencji. W mojej ocenie wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Swoje CV wysłałem z portalu z ogłoszeniami o pracę.
- co mnie motywuje do pacy - jaki portfel klientów obsługiwałem - w jaki sposób pozyskuję klientów - od kiedy jestem dostępny - moje oczekiwania od nowego pracodawcy - dlaczego szukam nowego zajęcia
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Ja byłym pracownikiem tego banku i wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Pracowałam w dziale sprzedaży telefonicznej, liczyła się tylko sprzedaż, podpisane umowy, wyniki, ciągle było mało, człowiek robił co mógł, ale człowiek się wogole nie liczy,zysk, góra musi mieć premierę, czysty wyzysk człowieka. (usunięte przez administratora)
A napisz w jaki sposób Ci nie dają żyć tzn. czy i jak mogli wpływać na innych pracodawców ?
Po przesłaniu CV i dwóch rozmowach telefonicznych umówiono się ze mną na rozmowę o pracę w formie wideo rozmowy na daną godzinę. Strata czasu- nikt nie pojawił się w przeciągu 15 minut. Bardzo nieprofesjonalne.
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Chcielibyśmy wyjaśnić temat, dlatego prosimy o kontakt pod adresem mailowym kariera@credit-agricole.pl Pozdrawiamy serdecznie, Zespół HR
+Mimo zapóźnienia technologicznego starają się podgodnić +Ładne nowoczesne biuro +Dobry młody zespół miły - ale to zalerzy gdzie sie trafi. - Przełożeni unikaja rozmowy o podwyżkach, nawet nie ma podwyżek inflacyjnych od wielu lat, jest osoba w firmie co podwyżki już ponad 6 lat nie dostała. - Brak premi, były kwartalne w wysokosci 1 pensji miesięcznej; następnie powiedziano, że nie bedzie kwartalnej ale będzie roczna większa; potem zmniejszyli tą roczną większa do 1 miesięcznej pensji; a na końcu zlikwidowali premię roczną.
Mimo ostrzeżeń znajomych z branży, postanowiłem spróbować pracy w tym banku. Myślałem, ze opinie tutaj są troszkę nad wyraz, jednak po roku pracy zgadzam się z nimi w pełni. Te ciagle ogłoszenia które są na pracuj.pl o czymś świadczą. W żadnym innym banku takiego wysypu ogłoszeń nie ma. Mimo realizacji planu, bardzo rozbudowanego, na poziomie 120-130% ciagle było złe i mało. Jak nie było do czego się przyczepić to jakość sporządzanych raportów z kontaktu :) Szczerze- nie polecam. Współczuje tym, którzy tam pracują i daja się wykorzystywać.
Dla mnie najzabawniejsza była wysokość premii- przy realizacji 100% -700 pare zł brutto! Teraz przez covid obcięta o 30% i dodatkowe obcinanie premii za urlop czy nieobecność.
(usunięte przez administratora)
A dlaczego żałujesz, co jest powodem? To ważne dla mnie, bo planuję starać się o pracę.
Niska płaca, premia śmieszna ale za to wymagania … Niestety powyższe nie jest ze sobą współmierne w żaden sposób.
Nie chce powielać tych wszystkich komentarzy zwłaszcza z ostatniego roku, one wszystkie są prawdziwe i aktualne. Plany są wysokie, z roku na rok wyższe przy takich samych możliwościach sprzedażowych. Wysokość premii jest niska, a dodatkowo obcięta przez Covid przy czym zarząd chwali się ponad przeciętnymi wynikami i realizacja budżetu. Podwyżek brak, a wynagrodzenie jest niskie.
szybko i na temat (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) i tyle w temacie przy zakładaniu konta mówią co innego a póżniej wychodzi co innego ja zmieniłem konto i do tego banku już nie wrócę i ostrzegam tych co zkladają konto w tym banku niech nie zgadzają się na konto oszczędnościowe chyba ze kasę chcą stracić pozdrawiam (usunięte przez administratora)z credit agricole (usunięte przez administratora)
Jestem niesamowicie zaskoczony, ze jeszcze nikt ze strony rzecznika konsumentów (oczywiście ironizuje) nie kazał zmienić nazw stanowisk z Doradca czegośtam na Sprzedawca. Z doradztwem to nie ma kompletnie nic wspólnego. Wszyscy liczą co będzie najlepsze do sp, nie ma to się nijak do doradztwa. Ma być drogo, przychodowo. Oczywiście możesz kierować się dobrem klienta - wtedy czeka Cię 3 miesięczna kariera, plan aktywizujący i szybkie pożegnanie za „porozumieniem” stron. Pracuje tu już od jakiegoś czasu o coraz bardziej się sam sobą brzydzę ... Nie róbcie sobie tego. Jak macie inne możliwości to z nich korzystajcie.
100% racji. Wycisnąć z klienta ile się da (z pracownika również) a później motywacja planem naprawczym - bo można robić więcej, więcej dzwonić po tych samych klientach, więcej umawiać spotkań i sprzedawać. Nieważne, ze pandemia w okresie wiosny/ jesieni ludzie trochę wstrzymują się z braniem kredytów a sama centrala przykręca scoring. Ma być efekt i tyle.
(usunięte przez administratora)
W tym banku nic już nie może dziwić. Poszanowania pracownika nigdy nie było nie ma i nie będzie . Jest tylko ważna cyfra i tabelka w xls . W takim przypadku należałoby powiadomić służby sanitarne i przekazać im stanowisko góry może nagłośnienie sprawy w mediach pomoże . Tak jak góra traktuje pracowników tak oni powinni teraz potraktować górę bez najmniejszych skrupułów.
Ooo widzę ze to powszechne.(usunięte przez administratora) Czekam na dzień w którym ktoś wreszcie zrobi z nim porządek. Bo jego metody zarządzania są karygodne.
Ja mam pozytywną opinie o banku Credit Agricole jako o pracodawcy, w placówce jest zachowane szeroko rozumiane bezpieczeństwo jeśli chodzi o covid, zapewnione maseczki, płyny do dezynfekcji, pleksy na biurkach. Jeśli już się pojawi osoba z pozytywnym wynikiem to każdy ma prawo do kwarantanny- wystarczy się zgłosić do sanepidu. Jako jeden z nielicznych banków czy ogólnie miejsc pracy nie ma zwolnień w dobie pandemii- i to jest najważniejsze! Jeśli chodzi o DR Poznań uważam, że potrafi docenić i dotrzymać słowa.
potwierdzam, mam wszystkie niezbędne środki, mało tego atmosfera pracy wspierająca, w mojej ocenie w tym trudnym dla nas okresie CA sprawdza się, są potknięcia, ale uczymy się wszyscy
Zgadza się, CA miało swoje zasady w czasie największej pandemii. Za nic mają zdrowie pracowników.(usunięte przez administratora)Tragedia, pensja to 2500 netto na rękę, pracujesz dla nich jak robot i oczekują wielkiego zaangażowania w prace. Patrzą na ręce, meldujesz każdy swój ruch, z jakiego powodu chcesz wziąć urlop, jesteś za długo na przerwie. Nie polecam, może dla początkujących, żeby mieć od czego się odbić.
Nieważne na jakim stanowisku pracujesz MDK/DK/SDK/DKI i jakim stażem dysponujesz jesteś traktowany jako niesamodzielne dziecko. Ze wszystkiego należy się tłumaczyć, Konto osobiste bez debetu/karty kredytowej/ubezpieczenia ? Zapomnij.
(usunięte przez administratora)
Niestety sytuacja, którą opisujesz jest wynikiem poleceń przełożonych. Bezwzględnie wymaga się robienia „symulacji”, czyli wprowadzenia wniosku oraz pobrania danych z BIK klientowi, który pojawi się przy kasie. Próba wyjaśnienia dyrektorowi, ze to niezgodnie z prawem, ze psuje klientowi score (istotnie przy staraniu się o hipotekę może wpływać na ocenę) i jest zwyczajnie nieetyczne, kończy się śmiechem i informacją o konsekwencjach służbowych za niewywiązywanie się z poleceń. Niestety. Osoby, które sprzeciwiają się tym praktykom są (usunięte przez administratora)przez szefa. Wytyka się im, ze nie chcą pracować na wspólny sukces.
Tak jak piszesz. Nie jest dobrze, nie będzie lepiej. Uciekać byle jak najdalej!
Uciekajcie z tej firmy jak najszybciej. Marne zarobki, nieetyczne podejście zarówno wobec klientka jak i pracowników. Ciągle zastraszanie, oceniania i wytykanie błędów doradcy. Śmieszne premie i brak możliwości jakiegokolwiek rozwoju. NAWET NA FORUM SĄ OBECNE OSOBY KTÓRE USUWAJĄ NEGATYWNE OPINIE, BY NIE WYDAŁO SIĘ CO DZIEJE SIĘ W TYM "BANKU".
Przełożony na każdego doradcę nakłada obowiązek wykonania takich symulacji, sprowadza się to do tego co wspomina autor... plany są sztukowe, z czego następnie się należy wytłumaczyć- komu, jaka zdolność, dochód, czy będzie z tego kredyt. Brak symulacji = rozmowa dyscyplinująca. To świetne wyjaśnienie braku realizacji planu w obszarze kredytów. To czy klient jest zainteresowany, miał symulację robioną np miesiąc temu nie ma żadnego znaczenia.
Ja taką sytuację bym bezwzględnie nagłośniła gdzie się da, bo tylko tak można ukrócić pewne zachowania.
Praca w placówkach bakowych to poprostu sprzedaż i szukanie pomysłów jak by sprzedać więcej. Jeśli ktoś tego nie czuję to nie powinien szukać pracy w sprzedaży. W tej kwestii pracodawca stawia jasne wymogi pracownikom i jest to uczciwe. Atmosfera pracy zależy od ludzi z którymi pracuję się i w każdej placówce jest inna. Postostaje jeszcze strona wynagradzania, a właściwie zmieniającego się kilka razy w roku systemy premiowego. Oczywiste jest że jest to zmiana na niekorzyść pracowników. Plany sprzedażowe pracownicy w roku mają zdecydowanie większe niż w 2020 jak i 2019, natomiast premię otrzymują za takie samo wykonanie o połowę niższe. Ban przyjął sobię zasadę, że premia może być 70% ze 100%, mimo, że wysk banku za poprzedni rok jest najwyższy w historii. Osoba, która ma ambicje i aspirację raczej nie pozostanie w Credit Agricole za długo.
Dokładnie, mam takie samo zdanie odnośnie planów z przedziału lat 2018-2021. Premia oczywiście relatywnie mniejsza, chociaż jej wysokość nigdy nie zachęcała... Warto dodać ciągłe rotacje pracowników, które przekładają się na nadrabianie planu... ciągłe mało, ciągle żle. Nowe kampanie z dziennym rozliczaniem.
Od kilku miesięcy nie mogę się zalogować do banku, jak się do nich dzwoni niby przyjmują zgłoszenie i nic dalej z tym nie robią. (usunięte przez administratora) żenada, odradzam ten bank
Bardzo (usunięte przez administratora)firma, od której lepiej trzymać się z daleka. Przyszłam tam, z pewnością siebie i wiedzą. Manipulacjami urabiano mnie, ze „nic nie wiem”, przez ciągły stres i darmowe nadgodziny straciłam zdrowie. W końcu zmieniłam prace - efekt : 30% podwyżki, szacunek w nowej firmie. Tyle można powiedzieć o tym miejscu - (usunięte przez administratora)Chociaż pewnie zostaniecie. Motto CA „mierny, ale wierny”... (usunięte przez administratora)...
Bardzo nie polecam tego banku. Dzwoniłam na infolinie w sprawie kradzieży pieniędzy, tam potwierdzili, że nie ja przelałam pieniądze. Jak sie okazało, po spisaniu wszystkiego w oddziale dostałam e-mail z odpowiedzią, dość komiczną, że to ja zatwierdziłam BLIKA 6 maja, w spisie u mnie na stronie banku czy to aplikacji widniała data 11 maj. Nie rozumiem jak można w odpowiedzi BANKU dać tabelkę wyrwaną z Worda czy innego programu na informatyce w podstawówce. Nie miałam juz siły walczyć dalej z tym oto bankiem, straciłam duża sumę i jedyne co zrobiłam to założyłam konto w innym banku, nikomu nie polecam CA. Panie w oddziale nie lepsze, czekanie na swoją kolej ponad godzinę tylko dlatego, że jest jedno stanowisko czynne z pracownicą a jest ich wiele w pracy.
Witam. Szukam nowej robótki, wobec tego przeglądam oceny pracowników. Zakładam, że odszukam rzetelne informacje o pracodawcach z okolic Wrocławia. Mam prośbe, dajcie znać jaka jest atmosfera pracy w firmie Credit Agricole Bank Polska S.A.? Czy dobrze płacą? Czy jest na zakładzie kdostępne Pyszne albo jakiś Smartlunch? Choć nie wiem czy takie portale jak Pyszne działają w innych regionach.
Dzień dobry,czy mogę prosić o informację odnośnie rekrutacji?Czy obecnie bank rekrutuje do oddzialow badz CC we Wrocławiu? poszukuję pracy a chcę pracować u tego pracodawcy? dziekuję z odpowiedz
Zawsze jest klauzulą, ze skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.... czyli Pan do nich nie należy.... może trzeba zmienić, uatrakcyjnić CV..
Dzień dobry, Credit Agricole Bank Polska S.A. na dzień dzisiejszy prowadzi dwie rekrutacje do CC (Wrocław). Zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną kariera.credit-agricole.pl gdzie znajdziesz wszystkie oferty pracy. Pod linkiem https://kariera.credit-agricole.pl/oferty/oferty,send,1,profs,1721 - dwa aktualne wakaty w obszarze CC. Zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniami, jeśli spełniasz kryteria oraz odpowiada Ci zakres zadań zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych. Powodzenia:-)
Zbliża się poniedziałek i już mam drgawki na samą myśl o pójściu do pracy. Kampania kontowa usłana gigantycznym planem, co chwile dni kont, dni kredytu ( bez oferty), dni ubezpieczeń, dzień strażaka żenada. Odprawy każdego produktu u Dyrektora. Rytm Care nazywany przez Sieć jest męczarnią. Nie da się osobiście doradzić Klientowi tylko wciskać. Cały czas mało i mało choć wynik zespołu powyżej 100%, ale Regionalna chwali tylko tych co mają 200% normy. Obcinane premie bo się ktoś pomylił są żenadą. Centrala nie ponosi żadnych konsekwencji. (usunięte przez administratora), demotywacja, nacisk, poniżanie jest na początku dziennym. Współczuje sobie pracy w tej firmie i nie dopuszczę marnowania życia na takie wartości.
Z tego co widzę, to chyba nie cenicie pracy w firmie Credit Agricole. A mimo wszystko mam nadzieję, że zechcecie mi pomóc, udzielając rzetelnych informacji. Chodzi mi o ewentualne programy stażowe. Czy w ogóle firma organizuje takowe dla młodych osób, absolwentów szkół, uczelni?
Dziękujemy za pytanie. Tak, Credit Agricole Bank Polska S.A. zaprasza na bezpłatne praktyki w Placówkach Bankowych oraz na płatne staże w Centrali Banku we Wrocławiu. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie (usunięte przez administratora) Zapraszamy:-)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Credit Agricole Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 201.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 140, z czego 7 to opinie pozytywne, 102 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.