Potwierdzam- i zgadzam się z opinią że pracownicy z najdłuższym stażem są kompetentni i bardzo pomocni. Odpowiednie osoby na odpowiednim miejscu. Ja również polecam
Jestem klientem banku od dawna i w mojej opinii pracownicy z najdłuższym stażem są bardzo kompetentni.Godni polecenia
Przeważają opinie, że w firmie pracują niekompetentne osoby. Może to sugerować, że w firmie zatrudniane są osoby, które nie mają dużego doświadczenia??? Czy mógłby wypowiedzieć się na ten temat obecny pracownik? Czy ma to związek z być może słabym wynagrodzeniem?
Starszy doradca Marlena P. z Placówki we Wrześni chyba tytul kupila na targu. Zero komletencji, zero wiedzy, zero podejscia do klientów. Arogancja i chamskie odzywki to jej standard. Jak przekupa na targu komentuje sytuację klientów. Jedyne co potrafi to wydzierac się na kolezanki i to przy klientach! Pani Kasiu zycze zdrowia i szybkiego powrotu do pracy bo tylko Pani ogarniala ten bank. Niezadowolony klient hipoteczny.
Potwierdzam zero kompetencji p Marleny zero ogłady. Zachowanie nie godne pracownika instytucji finansowej. Dziwię się że taka osoba ma reprezentować wizerunek Banku ale cóż jaki bank tacy doradcy.
Nikt z pracowników firmy nie dodał tu na forum w ostatnim czasie żadnej opinii. Warto by było dowiedzieć się jak pracuje się w Credit Agricole. Wypowiecie się na ten temat? Byłoby miło móc uzyskać jakieś świeże informacje.
Zgadzam się z wcześniejszą opinia Pana na temat negatywnego nastawienia pracowników. Dziś bylam w banku nie dosyc ze czekala bardzo długo wkoncu podeszlam do pani i kazala mi czekac dalej bo ona wychodzi gdy wkoncu druga pani raczyła mnie obsłużyć to stwierdziła że moglam sobie wpłacić pieniądze w platomacie a nie tyle czekac. Jeżeli chcialabym je wpłacić przez wplatomat to bym je wpłaciła zależało mi na szybkim wpływie pieniędzy na konto juz nie mówić o minach tych pani jakby pracowały tam za karę. Chyba dobrze zastanowię się nad zmianą banku!
Witam, w obecnej sytuacji - pandemii, szanujmy swój czas i zdrowie :) Jestem klientką tego banku już od bardzo dawna i nigdy nie miałam takiego problemu jak opisany wyżej. Wpłatomat oraz bankomat powstał po to aby z nich korzystać i nie narażać się nawzajem. Używając tych urządzeń oszczędzamy przede wszystkim swój czas. Podczas oczekiwania w kolejce, warto z nich korzystać. Naprawdę polecam gorąco !!!!! :)
Placówkę polecam z całego serca, pracownicy kompetentni i mają pojęcie o tym co robią. Bank ma bogatą ofertę i każdy wybierze coś dla siebie. Nie ma ukrytych opłat i nawet życzenia na urodziny bank potrafi wysłać. Polecam i nie zgadzam się z opinią poniżej, a Pani dyrektor zawsze wygląda, dobrze i profesjonalnie.
Zupełnie nie zgadzam się z wcześniejszą opinia. Przez przypadek będąc we Wrześni w sprawach prywatnych wszedłem do Placówki we Wrześni i bardzo miło się zaskoczyłem. Otworzyłem konto, doradca bardzo skrupulatnie wytłumaczył mi wszystkie sprawy związane z użytkowaniem konta. Co bardzo mnie ucieszyło, sama Pani Dyrektor przywitała mnie jako nowego klienta. Mieszkam w Poznaniu ale jak tylko mogę w kazdej sprawie przyjeżdżam do placówki we Wrześni, ponieważ obsługa w tym miejscu jest na najwyższym poziomie.
Najgorszy bank we Wrześni. Pracownicy bez kompetencji oraz ogłady jak przekupy na targu wciskają produkty żeby tylko wykonać plan. (usunięte przez administratora).Pracownicy obgadują klientów kiedy wyjadą z banku . Głośno wypowiadają opinię o klientach i ich rodzinach