Najgorsza praca.Żałuję, że nie zdecydowałam się odejść dużo wcześniej. (usunięte przez administratora) Zero klasy, kultury. Zastraszanie pracownika to u niej na porządku dziennym. Nie liczy się człowiek, ważne tylko ile dzisiaj?? Jak ta firma ma takich (usunięte przez administratora)to nie dziwię się, że duża rotacja w tej firmie.
Praca typowa dla sprzedaży w finansach. Dużo zmian, za którymi trzeba nadążyć. Plan dosyć wysoki, premie takie sobie. awans możliwy, ale trzeba się mocno wykazać sprzedażowo i jakościowo. pensje mogłyby być lepsze. Podstawy dosyć wysokie, ale premie mocno okrojone.
Tragedia porażka zero współpracy z klientem zamykam konto u nich i wszystkim radzę to samo Opłaty naliczane nie wiadomo za co i z kad brak precyzyjnych odpowiedzi w reklamacji nie respektują przepisów prawa i wyroków
Pytanie jaką podstawe można otrzymac na doradcy klienta i jak wyglądaja premie ?
Ok. 20 minutowa rozmowa rekrutacyjna z HR (umówiona 2 dni wcześniej na konkretną godzinę), pytania o motywację, doświadczenie w obsłudze klienta, co wiem o CA, oczekiwania w zakresie pracy. Następnego dnia zostałem zaproszony do Oddziału na rozmowę z Dyrektorem ustaliliśmy termin spotkania na kolejny dzień. Tam rozmowa trwała ok. 30 minut, podobne pytania plus zaaranżowana scenka sprzedażowa. Atmosfera w pierwszej i drugiej rozmowie przyjemna, bez napięcia, profesjonalnie. Zostałem również poproszony o pokazanie świadectw pacy i referencji. W mojej ocenie wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Swoje CV wysłałem z portalu z ogłoszeniami o pracę.
- co mnie motywuje do pacy - jaki portfel klientów obsługiwałem - w jaki sposób pozyskuję klientów - od kiedy jestem dostępny - moje oczekiwania od nowego pracodawcy - dlaczego szukam nowego zajęcia
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Zarobki rzędu 2300 a wymagania jak z księżyca...
Już ponad 2 miesiące usiłuję zamknąć konto i wypłacić pieniądze we wrocławskiej placówce. Obsługa niekompetentna. Nie odbierają telefonów, źle wypełniają dokumenty, które są im zwracane, ale oczywiście nie powiadamiają mnie o tym, że kolejny raz muszę przyjechać i podpisać. Doradcy przekazują sprzeczne informacje.O wszystko muszę się upominać przyjeżdżając osobiście, bo na szkoleniach nauczyli się tylko jak włączyć pocztę głosową. Celem jest totalne upokorzenie klienta,
szczerze mówiąc, jako pracownik po tej drugiej stronie zgadzam się z Tobą w 100%, ale to nie jest wina pracowników - naprawdę się staramy jak najlepiej rozwiązywać problemy. Tak jak wspominasz, podstawowe szkolenia leżą, nowym pracownikom każą od razu siadać i robić i stąd właśnie takie sytuacje :(
nie polecam. zerowy socjal, towarzystwo pewnie zależy od departamentu - (mówię o pracy w centrali a nie w PB). Zero premii, zero wyjazdów integracyjnych, jednym słowem zero motywacji. Niska pensja, słabe traktowanie pracownika.
Pracowałam w CA przez blisko 10 lat jako dyrektor placówki(usunięte przez administratora) Odeszłam bo miałam dosyć takiego traktowania i niskiej pensji. Wiele rzeczy nie trafiało do doradców a spoczywało na naszych barkach. Te korpogadki i ciagle poczucie braku bezpieczeństwa wykończyło wielu menadżerów... z plusów to napewno to ze miałam wspaniały zespół i tylko dla nich tyle wytrzymałam...
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Witam, jakiego rzędu są zarobki na stanowisku Lider zespołu w windykacji? planuję aplikować ale nie wiem czy warto.
Jestem również pracownikiem jednej z Placówek tego Banku. Potwierdzam wszystkie opinie zarówno Klientów jak i Pracowników. Wszystko co tutaj piszecie jest prawdą zgadzam się w 100%.Najsmutniejsze jest to że niestety nikt ani nam pracownikom ani Wam klientom nie jest w stanie pomóc. Jest to takie błędne koło możemy sobie jedynie ponarzekać i nie ma na to rady. Przecież na taką sytuację ktoś pozwolił. Najgorsze jest to że wszyscy doskonale wiedzą jaki koszmar dzieje się w Bankach i nikt z tym nic nie robi to wszystko cały czas trwa. Jednym słowem jest na to pozwolenie. POZWOLENIE NA GNĘBIENIE PRACOWNIKÓW JAK I KLIENTÓW. Drodzy Klienci, pracownicy są kozłami ofiarnymi tak samo jak i Wy. Niestety tak wygląda prawda.
(usunięte przez administratora)
A mógłbyś (-abyś) rozwinać myśl? Dlaczego uważasz, że dramat?? Obecnie pracuję w innej branży, ale noszę się z zamiarem aplikowania do CA do działu IT.
Nie polecam banku!!!! Niech znajdą lepiej jakiś lepszych informatyków potrafiących ogarnąć błędy na stronie internetowej i nie tylko tam !!! Bo puki co to jest jakaś kpina !!! Chyba jakiś amatorów świeżo po szkole zawodowej zatrudniają !!! Jak tak dalej będzie to rezygnuje z tego banku i przechodzę do jakiegoś normalnego banku gdzie nie ma takich problemów bo są ogarnięci specjaliści. A problemy... Są takie: 1. Robią przerwy w dostępie do witryny internetowej i nie można sprawdzić czegoś na koncie. Dosyć często. 2. Jak już można wejść, to czasem działa tak wolno że nie da się przeprowadzić żadnej operacji na stronie banku !! Nawet potrafi wylogować. I to nie jest wina łącza internetowego, bo na telefonie działało tak samo (a mieszkam we Wrocławiu) więc zasięg jest. 3. Jak wpłacam pieniądze na kartę kredytową (w nowej wersji bankowości elektronicznej) to wpłacona suma w historii z powrotem widnieje jako "oddana" do właściciela (z taką samą sumą) tak jak bym wpłacił na złe konto. 4. NAJWAŻNIEJSZE.... Robią jakieś prace nad stroną internetową i całkowicie wyłączają (w weekend) logowanie do strony banku, wszelkich płatności kartą, wypłat pieniędzy z bankomatów, a nie uprzedzają o tym posiadaczy konta w Credit Agricole !!! Tzn.... powiadamiają, ale tylko na stronie internetowej bankowości elektronicznej, jak bym (usunięte przez administratora) codziennie wchodził na stronę internetową !!! W konsekwencji dochodzi do sytuacji, że w weekend tankuje auto i przy kasie wielki stres bo (usunięte przez administratora) nie mogę zapłacić za paliwo, bo transakcje odrzucone !!! Dobrze, że gotówkę miałem, to mogłem opłacić zakup paliwa !!! Wchodzę na konto a tam w ch*j chajsu, którego przez weekend nie mogę wykorzystać !!! Zero informacji !!! A jak bym nie miał to co? Ciężko im (usunięte przez administratora) powiadomić sms-em o takiej sytuacji, że pozbawiają właścicieli kont całkowicie do dostępu pieniędzy !!! Dobrze, że jak chcą kredyt wcisnąć, to wiedzą pod jaki numer zadzwonić !!! ŻENADA !!!!!!!!!!!!
Witam, mam pytanie ile zarabia lider zespołu ds kredytów trudnych?
Wieczne kolejki, ciągle pomyłki brak wiedzy ludzi którzy tam pracują.
Po dwóch etapach rekrutacji w Poznaniu nikt nawet nie pofatygował się, żeby zadzwonić z informacją zwrotną o wynikach. Takie właśnie są polskie "standardy" jakości w podejściu do człowieka i przyszłego pracownika.
Jako mega długoletni pracownik pamiętający czasy kiedy praca w tym banku ale pod innym szyldem była dla mnie nobilitacją- NIE POLECAM - chyba że dla masochistów - nie liczysz się jako człowiek, liczą się tylko plany; masz sprzedać, to czy ktoś chce „kupić” jest drugorzędne, masz rodzinę - suuuper!!!bo wtedy będziesz starał się mocniej, bardziej,więcej.Dlatego że zaczynałam pracę w tej firmie w „innych” czasach miałam świadomość narastającej patologii i głośno o tym mówiłam. Jedyny pozytywny aspekt jest taki że ten etap w moim życiu jest już poza mną i powiem więcej ISTNIEJE ŻYCIE POZA CA - naprawdę.
Dokladnie zgadzam sie w 100%. Tez tam zaczynalam prace pod innym szyldem. To co zbudowali Polacy- zniszczyli Francuzi. Doradztwo w tym banu nie ma prawa tak sie nazywac. Jedyny plus to super wspolpracownicy. To dlatego wytrzymalam tam 12 lat. Zgadzam sie ze istnieje zycie poza CA i jest o wiele piekniejsze. Polecam to tym ktorzy jeszcze tam walcza ale mysla czy tego nie zmienic. Nie polecam tej pracy nikomu.
(usunięte przez administratora)
Dzięki za opinię, właśnie szukałam czegoś na temat Credit Agricole. Z tego co napisałeś wynika, że to bardzo dynamiczna praca. A na czym dokładnie polega?
Kochani, Może ktoś wie, na jakie wynagrodzenie brutto można liczyć aplikując do prac administracyjnych? Np. obsługa dokumentów, korespondencji, itd. Pozdrawiam
Niestety nie znam takich szczegółów. Myślę, że warto skontaktować się z samym Credit Agricole Bank Polska S.A. Tutaj znajdziesz dodatkowe informacje na temat pracy i dane kontaktowe: https://kariera.credit-agricole.pl/oferty/.
Pracowałam w banku Credit Agricole we Wrocławiu w dziale Back Office. Podobała mi się atmosfera- przez niektórych pracowników czułam się jak w domu:) również na temat mojej kierowniczki nie mogę powiedzieć złego słowa. Porównując innego kierownika z kolejnej pracy to kierowniczka z Credit to Anioł ???? z perspektywy czasu żałuję że postanowiłam zmienić pracę i pójść do firmy windykacyjnej. Warto zastanowić się nie dwa ale dwieście razy zanim podejmie się decyzje o zmianie pracy. Wady tej firmy to typowa korporacja- monitorowanie czasu pracy i ciągły nadzór każdego wykonanego zadania poprzez wewnętrzny system. Wynagrodzenie jak wszędzie w pracy biurowej- około 3 tys. brutto. Ogólnie polecam pracę w Credit????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Credit Agricole Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 202.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 141, z czego 7 to opinie pozytywne, 103 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.