Jakiej można się spodziewać podstawy jako młodszy doradca klienta?
Pewnie nie więcej niż 3000 plus w gratisów stres i wieczne raportowanie czemu nie miales wyniku
3000 netto na dzień dobry? Takie podstawy mają w CA wyjadacze z długoletnim doświadczeniem.
na początek dostałem dużo większe pieniądze, mam roczne doświadczenie w finansach i rozeznanie na rynku pracy (szukałem pół roku, brałem udział w kilku rozmowach) wszędzie (tj. w bankowości) stawki na początku są zbliżone
W IT panuje mobbing, kolesiowstwo oraz ukrywanie prawdziwych danych. Przestarzałe rozwiązania, tolerowanie miernych kierowników, pomiatanie ludźmi. Nie polecam nikomu, kto ma szacunek do samego siebie.
Witam. Proszę o opinię na temat regionu Bydgoszcz. Jak wygląda praca w placówkach, info o DR?
Czym zajmują się liderzy? piszecie w większości o obsłudze klienta lub call center, a inne stanowiska? Jakie są zarobki we Wroclawiu na wyższym stanowisku?(mam doświadczenie) (usunięte przez administratora)
Ok. 20 minutowa rozmowa rekrutacyjna z HR (umówiona 2 dni wcześniej na konkretną godzinę), pytania o motywację, doświadczenie w obsłudze klienta, co wiem o CA, oczekiwania w zakresie pracy. Następnego dnia zostałem zaproszony do Oddziału na rozmowę z Dyrektorem ustaliliśmy termin spotkania na kolejny dzień. Tam rozmowa trwała ok. 30 minut, podobne pytania plus zaaranżowana scenka sprzedażowa. Atmosfera w pierwszej i drugiej rozmowie przyjemna, bez napięcia, profesjonalnie. Zostałem również poproszony o pokazanie świadectw pacy i referencji. W mojej ocenie wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Swoje CV wysłałem z portalu z ogłoszeniami o pracę.
- co mnie motywuje do pacy - jaki portfel klientów obsługiwałem - w jaki sposób pozyskuję klientów - od kiedy jestem dostępny - moje oczekiwania od nowego pracodawcy - dlaczego szukam nowego zajęcia
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Dyskrecja w procesie rekrutacji zdaje się nie istnieć w CA, ale najwidoczniej taki mają standard etyczny w HR, uważajcie.
Zwolnienia grupowe były zaplanowane na marzec 2020 wówczas związku zawodowe zostały poinformowane o zwolnieniu ok 100 osób ale wybuchła pandemia i temat został przesunięty aby uderzyć ze zdwojoną siłą np jesienią . Oczywistym jest że teraz zwolnienia będą większe połowa klientów nie przychodzi już do banku tylko obsługuje się zdalnie
Mam inne doświadczenia, rozmowa ok, pytania standardowe ("dlaczego u nas, co się stało w ostatnim miejscu pracy, jakie mam ambicje, co wiem o firmie".... itd),nie mam do czego się przyczepić. Dwa etapy, info zwrotne. Pracuję już jakiś czas i osoby, które do nas trafiają widzę, że są dopasowane do zespołu. Duży plus za atmosferę w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Ja polecam.
Czy wiadomo, która to oddziały. Czy pracownicy zostali zwolnieni? Czy zostały zaproponowane odprawy?
Czy ktoś wie jak zostały zwolnione te osoby Czy ktoś w tym roku dostał odprawę przy zwolnieniu. Wiem, że nalegają bardzo na zwolnienie za porozumieniem stron.
Zatrudniając się w oddziale banku a w szczególności w regionie(usunięte przez administratora)miałem nadzieję na pracę pełna wyzwań, jednak jak czas pokazał pracuje w call center zamiast w oddziale, druga sprawa jest taka że o premii słyszałem nigdy nie widziałem, ponieważ plany są zbyt mocno wygórowane, a co najważniejsze że chyba brakuje osób chętnych do pracy ponieważ są braki kadrowe, tak samo (usunięte przez administratora)chyba nie wie na jakim świecie żyje, poniewaz pracowników ma za nic, straszy degradacja stanowiska, obniżeniem pensji podstawowej za brak sprzedaży funduszy inwestycyjnych, a od kiedy mamy plany na fundusze ja się pytam. Odradzam pracy w tej instytucji oraz wszystkim klientom banku jakich kolwiek relacji z tym bankiem. Dziękuję za uwagę, doświadczony pracownik.
pracuje już tyle lat i nie mam uwag, choć jak każdy mam lepsze i gorsze dni - wiadomo plany są i trzeba mieć to na uwadze, na pewno jest to zajęcie pełne wyzwań, ale dzięki temu ambitne i dające satysfakcję, klienci wracają
Niestety ale wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Kiedyś myślałem, że często te negatywne komentarze o pracodawcy są wyrazem frustracji pracowników którym nie wyszło ale to się zmieniło po pracy w credit agricole. Nie liczy się nic innego oprócz wciskania klientom na siłę produktów których nie chcą(usunięte przez administratora)robi się kolejka po kilkanaście osób bo każdemu klientów sprawdzasz zdolność oraz proponujesz każdy produkt jaki bank ma w ofercie. Klienci w kolejce narzekają dlaczego to tyle trwa a ty pracujesz w ogromnym stresie, każdy twój ruch jest rejestrowany(usunięte przez administratora)Musisz wykonywać określoną ilość telefonów sprzedażowych, głównie na froncie przy klientach. Na koniec dnia wysyłasz (usunięte przez administratora)raporty co udało się sprzedać, ile spotkań umówić i dlaczego tak mało. (usunięte przez administratora)
100% prawdy, niestety :( Sugestia dla Credit Agricole: przyjrzeć się pracy dyrektorów oddziałów i regionów. W jaki sposób robią plany oddziałów, co sami wnoszą, poza zastraszaniem swoich podwładnych i śledzeniem ich poprzez kamery w oddziałach. Czy do tego służą kamery zainstalowane w placówkach? Sama byłam pracownikiem takiej placówki. Odeszłam, jak wielu moich kolegów, ponieważ nie mogłam znieść atmosfery strachu, poniżania itd.
Prawda w 100%.Pracowalam przed CA w dwóch bankach, ale takiego przymusu wyciskania nie doświadczyłam. Wkolko słyszę ile telefonów zrobiłaś, ile spotkań, ile raportów itp. To szału można dostać, nie można się skupić na sprzedaży tylko wkolko raporty, tabelki, maile z rolziczanien. Slogan reklamowy "Słuchamy twoich potrzeb" jest tylko hasłem inie ma nic wspólnego z prawdą. W rzeczywistości tylko wyciskanie i wkolko wyciskanie klientom dodatkowych produktów. Nawet jak biorą kredyt z ubezpieczeniem to przykaz (usunięte przez administratora)jest odsprzedać dodatkowe ubezpieczenie! Bo dbamy o potrzeby klienta! Żenada! Ale niestety (usunięte przez administratora)nie chce pokazać jak to się robi :(Do tego premie na skandaliczne niskim poziomie. Trzeba zrobić z 200%żeby zrobić premie na przyzwoitym poziome czyli z 1800 brutto! Za 100 % nie dostaniesz nawet 1000 brutto. Do tego jak pracujesz w oddziale, który nie robił planu całościowo (usunięte przez administratora)Ci z premii, nawet jak ty zrobisz swój plan. Brak socjalu. Za LUX Med płacisz sam, pakiet słaby. Wszelkie dofinansowania tylko dla tych o najsłabszych dochodach. Brak kasy na święta - tylko dla tych z najniższym DOCHODEM.OGOLNIE JA Juz szukam innego banku. Słabo!!! '
Muszę dodać jeszcze przestarzałe procedury skarbocowe, które powodują nadgodziny, mnóstwo papierologii i rzeczy które zajmują czas, ale nikt tego nie wlicza do czasu pracy.
Mogę tylko ze smutkiem przytaknąć. Smutne jest to, że nikt "z góry" się tym nie interesuje. Rotacja pracowników jest normą w tym banku, i to ciągła rotacja. Nie da się tam normalnie pracować. (usunięte przez administratora) Osoba empatyczna, uczciwa nie znajdzie w Credit agricole miejsca dla siebie.
Czy z uwagi na tak wysoką rotację w Credit Agricole Bank Polska bank próbuje w jakiś sposób sprawić, aby pracownicy mimo wszystko decydowali się na pozostanie w tym miejscu pracy? Jak rotacja wpływa na jakość pracy, którą w ciągu dnia należy wykonać? Chciałbym, abyście przedstawili szczegółowo, jak to wygląda.
Nie mają szansy zatrzymać pracowników, którzy chcą odejść. W związku z panującą atmosferą ciągłego strachu i poniżania, pracownicy "po cichu" szukają nowej pracy. Kiedy ją znajdą "rzucają papierami" i już ich nie ma. Ewentualnie, ci słabsi psychicznie, idą na zwolnienie lekarskie (nie wytrzymują ciągłej nagonki, odbija się to na ich zdrowiu psychicznym). Po zwolnieniu już nie wracają. Reszta musi pracować więcej, aż nie znajdą kolejnych naiwnych. I tak w kółko. Nikogo to jednak nie interesuje. Myślę, że w tym banku już się przyzwyczaili do ciągłej rotacji pracowników. Ten proceder trwa nie od dziś.
Zgadzam się z opinią pracowników. Mamy badać potrzeby klientów. Jak klient nie wyjdzie bez kredytu, konta, ubezpieczenia ( szkoda słów jeżeli chodzi o zakres i wypłacalność), ilk, karty to mamy od razu telefon , że jesteśmy mało efektywnii, że źle zbadaliśmy potrzeby. Nie każdy klient jest naiwnym (usunięte przez administratora) któremu byle co można wcisnąć. Czasy kiedy nabijało się klientów w butelkę dawno minęły. Ale to oczywiście wina pracownika. Czy ktoś się za to (usunięte przez administratora) w końcu weźmie.
Jak myślisz, czy tak duża rotacja wśród zatrudnionych osób w Credit Agricole Bank Polska odbija się negatywnie na jakości obsługi klienta? Chciałbym dowiedzieć się, czy nowo zatrudniony pracownik jest odpowiednio przeszkolony, aby móc umiejętnie przekonać klienta do założenia konta, wzięcia kredytu, czy może skorzystania z lokaty? Odpowiedz, jak to dokładnie wygląda w przypadku pracy w tym miejscu.
Opowiesz proszę, jakie działania mają miejsce w stosunku do klientów w banku Credit Agricole? Wiele osób wypowiada się tutaj niestety negatywnie na temat zachowania kierownictwa - jeśli rzeczywiście atmosfera jest tak napięta, może warto zgłosić to gdzieś wyżej? Być może w centrali sytuacja poszczególnych oddziałów nie jest do końca znana. A jej poinformowanie może przynieść pozytywne rozwiązanie i zmiany na korzyść pracowników? Jak sądzisz? Możesz nam opisać jeszcze, czy to, o czym mówisz, dotyczy to wszystkich stanowisk, czy głównie tych sprzedażowych? Na stronie internetowej Credit Agricole Banku Polskiego można przeczytać, że dba on o przyjazną atmosferę w pracy oraz poza nią.
Czy fakt zwolnienia się jednocześnie 4 pracowników z 1 placówki to za mało, żeby ktoś z góry zainteresował się sytuacją? Oni dokładnie wiedzą, co się dzieje, ale ich to nie interesuje. Interesują ich tylko premie, ich własne. Pracownicy szeregowi są dla nich tylko numerkami w statystykach, tak samo jak klienci. Dba o przyjazną atmosferę? To jakiś okrutny żart. Tyle złego, co tam, nie doświadczyłam nigdy w żadnej innej pracy. (usunięte przez administratora)
Oczywiście że rotacja ma wpływ na obsługę klienta, przyjmuje się z braku chętnych ludzi bez podstawowej wiedzy o bankowości. Trzeba ich uczyć wszystkiego od początku, poświęcić dużo czasu. Szkolenie obejmuje podstawowe zagadnienia, a praktyka w oddziale. Niestety przy tak dużej rotacji nikomu nie chce się angażować w szkolenie kolejnej osoby. Dyrektor nie ma czasu zajmować się nowym pracownikiem, spada to na pozostałe osoby. Dyrektor szybko zapomina że przyjal nowicjusz i tylko wymaga wyników.
Ja nie miałam czasu przeczytać tych wszystkich opinii przed podpisaniem umowy, to był wielki błąd. (usunięte przez administratora) codzienna estymacja, scenki na TK, raporty i e-maile.....-co 15 min miałam sprawdzać pocztę, bo może coś jest na już..., nie mieliśmy siły wchodzić do budynku banku. Jak miałam chore dziecko musiałam iść na urlop. (usunięte przez administratora)co kilka mięsięcy nowy pracownik, bo nikt nie wytrzymywał. Jak było konto i kredyt to było dziękowanie(usunięte przez administratora) Nikt się do góry nie skarży, to myślą, że nie ma problemu... taka prawda. To już za mną, pracy też nie polecam. Teraz dopiero wiem, że żyje, tam była gehenna.
(usunięte przez administratora) > Dyrektor potrafi siedzieć cały dzień obok doradców > na froncie i kontrolować każdy ich ruch. Szef ma takie prawo. > każdy twój ruch jest rejestrowany przez dyrektora. Szef ma takie prawo. > Musisz wykonywać określoną ilość telefonów sprzedażowych, głównie na froncie przy klientach. Czy dowiedziałeś się (przed podpisaniem umowy o pracę) jakie będą Twoje obowiązki ? > Na koniec dnia wysyłasz dyrektorowi raporty co udało się sprzedać, ile spotkań umówić i dlaczego tak mało. Szef ma takie prawo. Czy dowiedziałeś się (przed podpisaniem umowy o pracę) jakie będą Twoje obowiązki ? > Często dyrektor sprawdza twój telefon czy wykonales odpowiednią liczbę połączeń. Szef ma takie prawo. > Nie polecam nikomu bo można nabawic się choroby psychicznej i bardzo szybko się wypalić. > Nie jest to warte żadnych pieniędzy. Ile miesięcy czy lat bawiłeś się w masochistę ?
Pracuje w tym banku od 11 lat. Gdy przychodzi nowy pracownik dostaje procedury, które sobie czytam robi kilka lerningow i siada za doradcą i patrzy na programy jak to wszystko wygląda. Potem siada ju sam i zaczyna sie. Jeden telefon za drugim jak to jak tamto. (usunięte przez administratora) Jak ktos jest ogarniety to po 3 mc juz cos wie. Pelna sala klientow bo juz nie pracuje 8 osob w odziale tylko 3. W tym ciagle nowe. Podstawy dostaniesz 2300 jako stary pracownik nowy bez doswiadczenia 600 zl wiecej od Ciebie.
Klienci sami są zdegustowani ciągle zmieniającym się osobami, ile można znosić ciągle uczące się osoby, które nic nie wiedzą. Jaki ma być poziom obsługi klienta, skoro zatrudnianie są osoby bez doświadczenia w Banku, które nie wiedzą nic o produktach bankowych. W jaki sposób taka osoba ma zachęcić klienta do konta czy kredytu. Szkolenie nowych osób spada na starych pracowników, któryrzy nie mają już cierpliwości, bo ile można razy w ciągu roku szkolić nową osobę. Ogólnie bardzo słabo to wygląda. Bank chce być wysoko w rankingu Tajemniczego Klienta, a prawda jest taka że nie ma kto profesjonalnnie obsłużyć tych klientów. A Dyrektor w wielu przypadkach ma wszytko w nosie,bo liczą się tylko wyniki i tabelki. Zero wsparcia merytorycznego od dyrektora.
WITAM, niestety jako klientka widze to Wasze niezadowolenie i potwierdzam obsluga kuleje.
A czego nie wiesz? Nie do końca rozumiem, do czego odnosi się Twój wpis. Sprecyzuj proszę, chodzi o pracę w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Pracowalam tam 12 lat. Zgadzam sie z calym tym wpisem. Doradca - dla mnie to puste slowo. Nic nie znaczy. Nie pracuje tam juz od 1,5 roku ale po przeczytaniu tego wpisu odzywa sie trauma i szok ze tyle czasu tam zmarnowalam. Odeszlam do zupelnie innej firmy, innej branzy. Teraz jestem szczesliwym czlowiekiem.
Brak szacunku dla pracownika, ciągle zastraszanie zwolnieniem lub degradacją na niższe stanowisko jeśli nie wykona się planu kwartalnego. Urlop to nagroda za zrealizowany plan. Nadgodziny do 20 minut nie wpisywane ale jak wyrobisz się szybciej z wyjściem z oddziału to każde 5 min musisz wpisywać jako odbiór nadgodzin. Wysyłanie pracowników przed placówkę w celu zaczepiania ludzi na produkty w CA to norma
Przykre, że trafiłeś na takiego dyr. Mój takich masakrycznych rzeczy nie robi. Wiadomo plan trzeba zrobić, ale nie tak...
Wszystko to co opisałeś jest prawdą. Wytrzymałam tam tylko 3 m-ce, najgorsza praca mojego życia. Po spotkaniu z Panią Dyrektor, czujesz się jak (usunięte przez administratora) Jeśli chcesz normalnie żyć i cieszyć się pracą, to nie ta Firma. (usunięte przez administratora)
Jako partner jednej z pracownik CA z telefonicznego działu obsługi klienta, mogę niestety potwierdzić problemy z wszechobecnym mobbingiem w centrali. Bardzo dużo zależy od tego, na którego kierownika się trafi ale w mniejszym lub większym stopniu pracownicy są gnębieni niezależnie od wyników. Systemy wewnętrzne do obsługi klientów- leżą Oferta banku- leży Jeżeli ktoś potrzebuje pilnie zatrudnienia to uważam, że warto przetestować się w boju natomiast na dłuższą metę będzie to marnowanie czasu.
Beznadziejna obsluga wraz z kierownictwem nadajaca sie do wyslania wszystkich pracownikow na szkolenie wraz z kadra ludzie naprawde zanim zalozycie w tym banku konto to zastanowcie sie gdzie sie udajecie bo nie napewno do instytucji bank
(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)Wszystko robią aby każdy sprzedał prawie pól miliona i dostał sama podstawę,szukają taniej siły roboczej,mówią że koronawirus dał im popalić ,jak? skoro wysyłacie maile, że bijemy rekordy sprzedażny w porównaniu do innych lat . cele i założenia na rok 2019 sa zrobione ponad normę i napisaliście nam maila ,podsumowanie roczne ,że wykonaliśmy założenia ponad plan i musicie teraz opracować nowe strategie na następne lata bo je wyprzedziliśmy o kilka do przodu.A jednocześnie ,jak chodzi o premie to że nagle ciężka sytuacja ,to tylko dla was zasłona dymna ,aby mieć powód do wyssania z nas jeszcze więcej za pól darmo.Życie drogie a nikt za głodowe pensje nie będzie się wypacał.Kiedyś to była dobra praca ,mniejsze plany ,więcej się zarabiało ,życie tańsze ,wszystko teraz jest na opak,zmienili system premiowy ,tak aby każdy sprzedał dwa razy więcej i nie dostał nic .A dodatkowo robi się stresująco (usunięte przez administratora)
Czy wiecie może czy obecnie związku z koronawirus osoby wracające z Wychowawczego są przyjmowane z powrotem czy dostają wypowiedzenia. (Doradca Klienta) Jak wyglądała praca na przełomie 3 lat, Czy staży pracownicy dostali jakieś podwyżki.
Cześć, czy ktoś może mi powiedzieć jakie warunki oferują w CA, ale w oddziałach franczyzowych? Czy jest jakaś różnica pomiędzy takim oddziałem, a normalnym? Jak wyglada płaca „na rękę” na stanowisku Doradcy Klienta w CA? I czy są jakieś dodatki socjalne jak to w bankach bywa, Multisport, ubezpieczenie itp? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi na pytania. Wzialem udział w rekrutacji i zostałem zaproszony na rozmowę, chce wiedzieć czego się spodziewać ;) Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)wciskanie klientom na siłę produktów banku gdzie później wychwalane sa wyniki sprzedażowe nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Ponieważ klient do konca nawet nie jest świadomy co mu wcisnieto.ciekawe czy góra wie o takich praktykach...
Ciekawe to woje "a w szczególności w regionie Jelenia Góra" . Tak dokładnie wiesz jak się pracuje w pozostałych kilkunastu regionach...? Wątpię.
Masz inne zdanie niż przedmówca. Napisz, czy pracodawca oferuje premie i jak wysoko są ustawione targety, żeby ją uzyskać. Interesują mnie też dodatkowe benefity. Co wchodzi w ich zakres?
Cześć, czy ktoś może mi powiedzieć jakie warunki oferują w CA, ale w oddziałach franczyzowych? Czy jest jakaś różnica pomiędzy takim oddziałem, a normalnym? Jak wyglada płaca „na rękę” na stanowisku Doradcy Klienta w CA? I czy są jakieś dodatki socjalne jak to w bankach bywa, Multisport, ubezpieczenie itp? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi na pytania. Wzialem udział w rekrutacji i zostałem zaproszony na rozmowę, chce wiedzieć czego się spodziewać ;) Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Dlaczego nikt nie zgłosi tego do Centrali jest przecież dział zarządzania personelem nie może być tak że bank jako instytucja zaufania publicznego jest po prostu (usunięte przez administratora) gdzie DR zarabia grube pieniądze jeździ wypasioną furą a pracowników ma za parobków. Centrala reaguje szybko tylko musi o tym wiedzieć wyniki to nie wszystko najważniejsze to być uczciwym człowiekiem.
Jeśli Centrala zamiata pod dywan proponuję zawiadomić związki zawodowe one zareagują na 100% i nie zostawią takiej sprawy bez echa
Witam, powiedzcie jak wygląda sytuacja w CA w związku z pandemią? Czy zaszły u was jakieś zmiany związane z etatami? z planami? premiami?
Mam propozycję pracy jako Konsultant Contact Center we Wrocławiu. Pracował ktoś? Jaka atmosfera? Szkolenia, ludzie? Ktoś coś?
Atmosfera jest ok. Ludzie są bardzo sympatyczni, gorzej z przełożonymi, nie ma dramatu, ale są jednostki które mają dziwne wyskoki. Raczej są pozytywnie nastawieni i starają się być dla ciebie. Dzwonisz z ofertą, lub przyjmujesz połączenia przychodzące, głównie zainteresowanych oferta.Jak ktoś szuka czegoś spokojnego to raczej to jest dobra praca. Trochę nudna praca i szybko się może znudzić. Premie różne. Jak. Ktoś się stara to może zarobić, jak ktoś spala kontakty i jest leniwy to raczej dużo nie zarobi.
Blokują pieniądze mając pismo od komornika a nie mają prawa blokowania biurokracja
Macie system do bani blokujecie mi pieniądze z wypłaty po potraceniach komorniczych mając pismo o zwolnieniu blokady.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Credit Agricole Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 202.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 141, z czego 7 to opinie pozytywne, 103 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Credit Agricole Bank Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Credit Agricole Bank Polska S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.