Opinie o Credit Agricole w Września Jana Pawła II 3

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Credit Agricole. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Credit Agricole o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Credit Agricole w Września Jana Pawła II 3

Nowy klient Nowy wpis
Inne

Potwierdzam- i zgadzam się z opinią że pracownicy z najdłuższym stażem są kompetentni i bardzo pomocni. Odpowiednie osoby na odpowiednim miejscu. Ja również polecam

Klient Nowy wpis
Inne

Jestem klientem banku od dawna i w mojej opinii pracownicy z najdłuższym stażem są bardzo kompetentni.Godni polecenia

Lidia Nowy wpis
Inne

Przeważają opinie, że w firmie pracują niekompetentne osoby. Może to sugerować, że w firmie zatrudniane są osoby, które nie mają dużego doświadczenia??? Czy mógłby wypowiedzieć się na ten temat obecny pracownik? Czy ma to związek z być może słabym wynagrodzeniem?

Klient hipoteczny
Inne

Starszy doradca Marlena P. z Placówki we Wrześni chyba tytul kupila na targu. Zero komletencji, zero wiedzy, zero podejscia do klientów. Arogancja i chamskie odzywki to jej standard. Jak przekupa na targu komentuje sytuację klientów. Jedyne co potrafi to wydzierac się na kolezanki i to przy klientach! Pani Kasiu zycze zdrowia i szybkiego powrotu do pracy bo tylko Pani ogarniala ten bank. Niezadowolony klient hipoteczny.

Nowy Nowy wpis
Inne
@Klient hipoteczny

Potwierdzam zero kompetencji p Marleny zero ogłady. Zachowanie nie godne pracownika instytucji finansowej. Dziwię się że taka osoba ma reprezentować wizerunek Banku ale cóż jaki bank tacy doradcy.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie Credit Agricole.
Danuta
Inne

Nikt z pracowników firmy nie dodał tu na forum w ostatnim czasie żadnej opinii. Warto by było dowiedzieć się jak pracuje się w Credit Agricole. Wypowiecie się na ten temat? Byłoby miło móc uzyskać jakieś świeże informacje.

Klijentka
Inne

Zgadzam się z wcześniejszą opinia Pana na temat negatywnego nastawienia pracowników. Dziś bylam w banku nie dosyc ze czekala bardzo długo wkoncu podeszlam do pani i kazala mi czekac dalej bo ona wychodzi gdy wkoncu druga pani raczyła mnie obsłużyć to stwierdziła że moglam sobie wpłacić pieniądze w platomacie a nie tyle czekac. Jeżeli chcialabym je wpłacić przez wplatomat to bym je wpłaciła zależało mi na szybkim wpływie pieniędzy na konto juz nie mówić o minach tych pani jakby pracowały tam za karę. Chyba dobrze zastanowię się nad zmianą banku!

Klientka
Inne
@Klijentka

Witam, w obecnej sytuacji - pandemii, szanujmy swój czas i zdrowie :) Jestem klientką tego banku już od bardzo dawna i nigdy nie miałam takiego problemu jak opisany wyżej. Wpłatomat oraz bankomat powstał po to aby z nich korzystać i nie narażać się nawzajem. Używając tych urządzeń oszczędzamy przede wszystkim swój czas. Podczas oczekiwania w kolejce, warto z nich korzystać. Naprawdę polecam gorąco !!!!! :)

Patryk
Inne

Placówkę polecam z całego serca, pracownicy kompetentni i mają pojęcie o tym co robią. Bank ma bogatą ofertę i każdy wybierze coś dla siebie. Nie ma ukrytych opłat i nawet życzenia na urodziny bank potrafi wysłać. Polecam i nie zgadzam się z opinią poniżej, a Pani dyrektor zawsze wygląda, dobrze i profesjonalnie.

Paweł
Inne

Zupełnie nie zgadzam się z wcześniejszą opinia. Przez przypadek będąc we Wrześni w sprawach prywatnych wszedłem do Placówki we Wrześni i bardzo miło się zaskoczyłem. Otworzyłem konto, doradca bardzo skrupulatnie wytłumaczył mi wszystkie sprawy związane z użytkowaniem konta. Co bardzo mnie ucieszyło, sama Pani Dyrektor przywitała mnie jako nowego klienta. Mieszkam w Poznaniu ale jak tylko mogę w kazdej sprawie przyjeżdżam do placówki we Wrześni, ponieważ obsługa w tym miejscu jest na najwyższym poziomie.

Klient

Najgorszy bank we Wrześni. Pracownicy bez kompetencji oraz ogłady jak przekupy na targu wciskają produkty żeby tylko wykonać plan. (usunięte przez administratora).Pracownicy obgadują klientów kiedy wyjadą z banku . Głośno wypowiadają opinię o klientach i ich rodzinach

Zostaw merytoryczną opinię o Credit Agricole - Września

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Credit Agricole
Przejdź do nowych opinii