Opinie o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Początki działalności Lidl sięgają lat 30-tych, kiedy to w Szwabii zostało założone przedsiębiorstwo Lebensmittel-Sortimentsgroßhandlung. Obecnie Lidl zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce największych sklepów spożywczych w Europie. Jako międzynarodowa grupa przedsiębiorstw posiadamy niezależne spółki za granicą prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Robert
Inne
 Pytanie

Mam frytkownice SHLF 1000 A1 kupioną w lidl szczecin , która po kilku miesiącach przestała funkcjonować.Proszę o podanie adresu serwicu gdzie mogę dokonać naprawy. Wymiana lub zwrot jest niemożliwy z uwagi na brak paragonu zakupu. Kontakt z MLAP PL nie rozwiązuje mego problemu.Pozdrawiam Jaworski Robert

Reklamacja
Pracownik
@Robert

W kartonie powinna być książeczka gwarancyjna z numerem do serwisu.. a jeśli takiej nie ma idzie Pan do sklepu i powinni panu podać numer do serwisu albo przyjąć sami do reklamacji ale najlepiej samemu zadzwonić .

Zastepca managera sklepu
Kandydat
 Pytanie

Nowy sklep sie otwiera i byłam już na rozmowie. Czekam na telefon zwrotny. Czy mamy tu jakiegoś ZMS i mógłby napisać relane zadania i zarobki ?

Były Zms
Były pracownik
@Zastepca managera sklepu

Co do zarobków nie powiem jakie są teraz bo pracowałem w 2022 roku. Wtedy proporcjonalnie to pracownika sklepu były nie wiele większe. I najgorsze dziwna praktyka z tzn. Ryczałtem za nadgodziny. Nie usłyszysz tego na rozmowie . Dopiero potem przy podpisuwaniu umowy. Co do obowiązków. To krótko Nazwa zastępcy menagera to tylko wabik. Naprawdę jesteś do tyranią na sklepie plus musisz dodatkowo zarządzać wydawać polecenia. I ciut papierologi . 90 procent Tytanie sklep. 10 procent papierki. I po za tym za słuchawce starasz się zarządzać jak masz kim ...... Nie polecam jak cenisz zdrowie . I nie chcesz wykonczy kręgosłupa od dźwigania. I żołądka od tabletek przeciw bólowych.

Były Zms
Były pracownik

Nie . To akurat jest proste. Plus rozliczanie kasy. Do ogarnięcia. Najgorszy jest nadmiar pracy fizycznej. Spowodowany polityka firmy.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Były Zms

A przyjęli by mnie jeśli posiadam wykształcenie zawodowe ale mam doświadczenie w prowadzeniu zmiany?

Ola
Kandydat
 Pytanie
@Były Zms

Czy są coroczne podwyżki np. 100, 200 czy 300 zł? A może więcej?

magda
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś z pracowników ma problem z zalogowaniem się do We are lidl ? Wpisuje dane niby są prawidłowe a wybija mnie na inna stronę i pisze PLEASE ENROLL AN AUTHENTCATOR AT THIS LINK ktoś miał ?

Ldl Tomaszow maz.
Były pracownik

Moi drodzy lidl to firma ktora przy wysokich obritach zabiera premie pierwsze 12 miesiacy robisz bez premii bo niby uczysz sie .Wmalych miejscowosciach wogole zanizaja stawki 4200 brutto na poczatek czyli 3200niecale tak przez rok robisz ,grosze marne na rozmowie kierownik rejonu gada i sciemnia ze poprostu pieknie u nich ze niby 2 palety przez caly dzien robisz w sklepie gigancie 1400 metrow robi z kogos kretyna .Ludzie nie sluchajcie co mowi ludzi brak maja duzy .NIe Dajcie sie tej firmie walczcie o zarobki i premie taki gigant ma placic kolo 4000 netto ,jak nie ma pracownikow to walczcie o swoje ,kierownik to tez sluga ich mozna cos ustalic i narzucic mu.3200zl to ochlapy

Łysy
Kandydat
@Ldl Tomaszow maz.

Chyba tych ludzi im nie brakuje skoro wysłałem CV na pracownika sklepu u siebie w mieście na osiedlu i nikt się do mnie nie odezwał od kilku miesięcy

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja to jakiś mało śmieszny żart. (niby) poważna firma szuka kogoś od zaraz, ale rekrutacja trwa.. miesiąc i tutaj przez 'rekrutacja' rozumiem czas od wysłania zgłoszenia do ustalonego spotkania z Kierownikiem Sklepu. U mnie proces wyglądał tak: 1) wysłanie zgłoszenia 2) tydzień później telefon z pytaniem czy jestem zainteresowana i umówienie spotkania z Kierownikiem Sklepu na za 2 tygodnie 3)Spotkanie z kierownikiem i informacja, że odpowiedź pojawi się za tydzień. Teraz krótko opiszę szczegóły wg etapów opisanych powyżej: 1) Rozumiem telefon w ciągu tygodnia od przesłania CV, zapewne zgłoszeń było mnóstwo, ale Pani rozmawiająca ze mną sprawiała wrażenie, jakby nie widziała na oczy mojego CV. Na koniec zaproponowała spotkanie w sklepie z kierownikiem w cztery oczy za dwa tygodnie 2) Spotkanie wcale nie było w 4 oczy, bo było nas 10 osób :) Musieliśmy czekać pod drzwiami zaplecza przez 20 minut (z naszych rozmów wynikało, że każdy ma umówioną konkretną godzinę), a ostatecznie wszyscy weszliśmy razem. Pominę tutaj fakt kłamstwa i braku słowności odnośnie konkretnej godziny (ja byłam umówiona na 15 a weszłam o 16 razem ze wszystkimi). Obejrzeliśmy razem filmik a później z powrotem pod drzwi, bo Pani zapraszała na 5-minutowe rozmowy indywidualne. Generalnie- żenada. Zero indywidualnego podejścia, raczej jak jakieś numerki. Nie wierzcie w nic co piszą- musicie mieć duże doświadczenie i książeczkę- ja miałam wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, ale nie posiadałam książeczki, więc pomimo zapewnień, że dostanę skierowanie na badania- okazało się to przeszkodą. Kiedy usłyszałam wyliczenia kierowniczki, że wyrobienie książeczki zajmie mi 10 dni, a oni dni otwarte mają 2 razy w miesiącu, więc później muszę czekać 3 tygodnie- wiedziałam, że tej pracy nie dostanę i miałam ochotę powiedzieć "może gdyby ktoś zadzwonił do mnie wcześniej niż po tygodniu i gdybym nie czekała 2 tygodnie na termin rozmowy w sklepie, to miałabym już książeczkę?'. Generalnie rekrutacja tam to żart i szkoda na to czasu, a odzew który miał być po tygodnia- pojawił się po 2 tygodniach kiedy już dostałam inną pracę. Pomijając to wszystko- warunki premiowania przez pracodawcę są beznadziejne. proponuję "górze" zaoszczędzić na własnych premiach i doceniać pracowników, bo nie wiem czy chcecie wykończyć pracowników czy mieć deficyty w wyniku chorób zakaźnych, ale obcinanie 50% premii za pierwszy dzień chorobowego i później 10% za każdy dzień to chyba jakiś żart. Ludzie, ogarnijcie się zacznijcie liczyć premię uczciwie w stosunku do przepracowanych w miesiącu godzin.

Pytania

Dlaczego chcesz pracować w Lidlu?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam.Czy łatwo jest się dostać na Zastępcę menadżera ? Ile trwa szkolenie ? I czy da się to wszystko ogarnąć ?

Ola
Kandydat
 Pytanie

Czy zastępca managera może liczyć na 4 tys. na rękę? Z góry dziękuję za odpowiedź

Anonim
Pracownik
@Ola

Zastępca ma na start 5600 brutto

Majka
Inne
@Anonim

Te kwotę ma z samej podstawy, tak? czwórkę jak widać wyciągnie, ale czy są w ogóle jeszcze jakieś premie i tak dalej? na to stanowisko raczej łatwiej się dostać z ogłoszenia czy może awanse tez wchodzą w grę?

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Czy ktoś się może wypowiedzieć na temat stanowiska Kierownik ds. Akwizycji? Czy dużo jest pracy wyjazdowej? Czy zazwyczaj zamykamy się w 8h czasu pracy? Na jakie warunki można liczyć? Jaka podstawa? Jakieś premie? Jakie auto służbowe?

TOMEK
Kandydat
 Pytanie
@Paweł

A czy przyjmują osoby bez doświadczenia w nieruchomościach? Może @Pracodawca się wypowie

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Aż tak obciążają ludzi robotą? Przy podpisywaniu umowy jest zakres obowiązków i się tego nie trzymają tylko dokładają więcej? W razie co płacą za nadgodziny?

Sara
Pracownik
@anonim

Robisz co zleci kierownik i nikt nie pyta o zakres obowiązków.

kandydat
Kandydat

brałem udział w rekrutacji na stanowisko menager sklepu, zaliczyłem pozytywnie dwa etapy i dowiedziałem się od jednego z rekrutujących że mam zbyt wysokie kwalifikacje na menagera sklepu i powinienem brać udział w rekrutacji na kierownika rejonu. Za jego namową zrezygnowałem z rekrutacji na menagera sklepu i wysłałem aplikacje na kierownika rejonu. Dostałem odpowiedz drogą mailową: ze względu na niewystarczające kwalifikacje pańska aplikacja nie będzie dalej rozpatrywana

@kandydata
Inne
@kandydat

Jaka rekrutacja taka firma, do dna jeszcze trochę ale zarazem wciąż daleko. Jak już urwie sie balast 20 letnich rekinów to może wystrzeli w górę i blysnie w słońcu. Do tego jeszcze daleko. Nic nie straciłeś a zyskałeś milion godzin życia osobistego, spokojny żywot, brak plotek, obrabiania twojej osoby za plecami, nierównego traktowania i kolesiostwa polaczonego z wyrafinowana obłudą . Żyj w pokoju.

anonim
Inne
@kandydat

A łącznie ile jest etapów na managera? Czy pensja na rejonowego dużo rośnie w odniesieniu do managera?

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Na jaką stawkę może liczyć zastępca managera? I ile wynoszą coroczne podwyżki? Z góry dziękuję za odpowiedź

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czyli rozumiem, że na stawkę np. 6-7 tys. na rękę nie ma co liczyć?

Kolejny Klient
Inne

Najgorszy sklep świata. Działają wyłącznie kasy samoobsługowe, a ja nie jestem pracownikiem i nikt mi nie płaci żebym sam się obsługiwał. Uważam to za wykorzystanie ludzi w innych sklepach gdzie są kasy samoobsługowe przynajmniej jedną kasę obsługuje człowiek. Każdy kupujący powinien mieć prawo wyboru w jaki sposób chce dokonać zakupów, a w sieci Lidl odsyłają do samoobsługi. Ludzie starsi często mają problemy z zakupami, a Lidl ma zero szacunku do takich ludzi i każe im robić zakupy przy takich kasach. Ja osobiście nie zamierzam dokonywać zakupów w ich sklepach. Druga sprawa zakupiona klimatyzacja przestała działać i nie ma możliwości reklamacji, wszystko musi odbyć się za pośrednictwem rzecznika praw konsumenta. Żenada tak duża sieć, a takie warunki.

ada
Inne
 Pytanie

zakupiłem towar z sklepu internetowego 27.10.2023 r. otrzymałem towar do domu "wadliwy" Od tego czasu PISZĘ WYSYŁAM I POTWIERDZAM INFORMACJE O PRODUKCIE I NIC PAWIE MIĘSIĄC???????????????????????????????????????????????????

Eks pracownik
Były pracownik

Cieszę się, że się zwolniłam... Prace przyplacilam utratą zdrowia fizycznego. Psychicznie też dochodziłam trochę do siebie. Dla osób o mocnych nerwach psychicznych i silnych fizycznie, lubiących pracę pod presją czasu. Czytałam wielkość opinii tutaj i się z nimi zgadzam.

ex_kandydat
Inne

Postaram się streścić moją rekrutację do Lidla. Po wysłaniu CV na drugi dzień zadzwoniła Pani z propozycją rozmowy w sklepie ale po zaakceptowaniu stawki - 4200 zł. No cóż, zaakceptowałem bo innej opcji nie było. Na spotkaniu była Pani plus ASM (Regionalny Kierownik Sprzedaży). Stawka 4200 zł brutto jest aktualna, jeśli w danym miesiącu nie weźmiesz wolnego, UŻ lub L4. Jeśli wystąpi jakaś absencja - z wypłaty zabierają 500 zł. Panuje zasada "ja Tobie, Ty mi" - czyli jeśli poproszę o wolne, dostanę (-500 zł) ale jeśli na innym sklepie wystąpi jakaś absencja to muszę zgodzić się, bez względu na dojazd aby ten brak w postaci pracownika uzupełnić. Praca jest zdecydowanie fizyczna - co najmniej tona towaru przerzucona każdego dnia. Zmiany zaczynają się różnie, nawet od 3 rano aby rozładować TIR'a z dostawą lub na przykład od 5:00 aby ogarnąć piekarnię (w specjalnym stroju wchodzisz do chłodni, gdzie jest -19 stopni aby załadować wózek z pieczywem, i tak kilkanaście razy w ciągu zmiany). Wszyscy pracują wszędzie a więc nie ma znaczenia czy dostawę z np. arbuzami wykłada przypakowany koleś czy filigranowa kobieta. Ogólnie trzeba pracować szybko, po wyjściu z chłodni szybko trzeba rozładować kwiatki aby zaraz wrócić do piekarni, po czym na kasę a z kasy np. rozładować dostawę czy paletę z ciężkim towarem (napoje, chemia, itp.). Są bony na święta - ale bonem jest karta prezentowa LIDL, czyli kasa zostaje w firmie :-) Pierwszy dzień pracy to w moim przypadku Będzin, jakieś 100 km. Ale to jest do zaakceptowania. Praca jest w 3 soboty miesięcznie, za każdą sobotę jeden dzień wolny w tygodniu. Nie ma dodatku nocnego (no dobra, jest ale są to groszowe sprawy - informacja od ASM) - a nocki są :-) Odbijasz się dyskietką ale co do minuty. Tyle informacji uzyskałem podczas oprowadzania po sklepie, nie zostałem na indywidualnej rozmowie - zresztą jak dwie inne osoby z 4.

Danka
Inne
@ex_kandydat

Hmmm...to strasznie dużo wymagają, jak na takie zarobki...przynajmniej one dla mnie są takie średnie.. a czy dają jakieś premie? No i ile godzin dziennie się pracuje w takim razie? A jeżeli ktoś przekroczy przerwę, to też ma odejmowane 500 złotych w wypłaty? Skoro podstawa to 4200 to przynajmniej dają umowę o pracę?

Pracownik
Kandydat
@Danka

Umowy dla pracowników są tak skonstruowane że wypłata składa się z podstawy + premia za obecność . I tak, każde l4, uż sprawia że tracisz całość lub część premii ponieważ to już nie jest pełna frekwencja .Pamietaj tylko że podpisując umowę zgadzasz się na te warunki. Są jakie są, więc albo przyjmujesz albo idź gdzie indziej. Co do przerwy to tak, odejmują. Przerwa wynosi 15 min, każda dodatkowa minuta jest odejmowana z twoich godzin.

ex_kandydat
Pracownik
@Danka

Umowa jest, premia też. Ale nie na zasadzie "masz 3700 zł i jak będziesz obecny cały miesiąc to 500+, tylko masz 4200 i spróbuj nie być w pracy chociaż 1 dzień to 500-". Kwestia komunikacji, która w Lidlu leży. Rozliczają cię z każdej minuty pracy, również jak odbijesz dyskietkę "minutę po" to jest problem. Tak samo nie możesz skończyć pracy minutę przed. Robisz po 8 godzin dziennie, zmiany są różne ale masz pewne, że sobie sporo popracujesz fizycznie.

Były MS
Pracownik
@ex_kandydat

Z tymże mimo tej premii to i tak każdy chodzi na zwolnienia, biorą uz, oddaja krew. Każdy kombinuje jak tu nie przyjść.

Ciekawy
Były pracownik

Ta cała reklama Lidla '' brzmi lidealnie'' pokazuje jak zarząd tej firmy gardzi osobami które pracuje na sklepie. Jedna osoba pracuje za 3, firma oszczędza na podstawowych rzeczach, w sklepie to już najlepiej tylko robić zakupy i iść do sco, skanować aplikacje i płacić kartą. Lidl idzie w politykę totalnej inwigilacji ludzi. Ludzie obudźcie się, zanim będzie za późno...

Gorzów w. Walczaka23G
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry , Chciałam złożyć skargę na obsługę sklepu Lidl ul Walczaka 23G 66-400 Gorzów Wlkp . W dniu dzisiejszym 14.09.2023r kasjerka nr paragonu 419435 na 178zł z godz 15.05 odmówiła pomocy przy wskazaniu urządzenia do aplikacji w kasie oraz w wyjaśnieniu moich pytań jaki towar podlega pod aplikację , kasjerka była bardzo opryskliwa, kłóciła się i bezczelnie odwracała temat wyśmiewając klienta ,że niby to ja żądam od niej żeby wzięła mój telefon , co nie jest prawdą , bo oczekiwałam od niej odpowiedzi na moje pytania odnośnie aplikacji i towaru na promocji . Dwa razy zadałam jej pytanie ktore zostało bez odpowiedzi ,za trzecim razem bezczelnie arogancko "odburkneła" nie udzielając nadal pomocy odpowiedzi .Kasjerka nie udzieliła żadnych wyjaśnień jak posługiwać się aplikacją i czytnikiem ,tylko po chamsku krzyczała że telefonów nie bierze od klientów ,nikt od tej Pani tego nie wymagał . Osoba ta nie nadaje się do kontaktu z klientem ,nie potrafi obsługiwać klientów , bardzo arogancka , bezczelna , niemiła ,kompletnie nic nie mająca nic wspólnego z obsługą klientów . To jest karygodne ,żeby obsługa kasy zamiast pomagać to kłóciła się z klientami bo nie chce jej się odpowiadać na pytania dotyczące promocji i aplikacji. Nie dowiedziałam się które produkty są na promocji ,na kupony !!! Kto takich ludzi zatrudnia ? Nie będę już korzystać z tego sklepu. Sprawa ta naje się do Inspekcji Handlowej ,ponieważ sklep oferuje aplikacje i promocje w sklepie ,z których klient nie może skorzystać bo obsługa nie chce odpowiadać na pytania klientów o czytnik i towar który podlega promocji na aplikację. Jest to niezgodne z prawem konsumenckim ,sklep który oferuje promocje ,aplikacje powinien przeszkolić obsługę z zakresu ktore artykuły są na promocji i z zakresu obsługi klienta i informowania go jak użyć aplikacji na miejscu ,czyli gdzie jest czytnik i czy kupony odbija się na koniec ,czy na początek ,czy w trakcie razem z produktem promocyjnym ,tego się nie dowiedziałam od aroganckiej i "wyśmiewającej" klientów obsługi w lidlu ul walczaka 23G kasa jak wyżej !!! Sprawę zgłaszam do Inspekcji Handlowej .

1
Xdd
Były pracownik
@Gorzów w. Walczaka23G

To zgłaszaj, pracownicy nie są od tego aby wszystko pokazywać. Jest to sklep SAMOOBSŁUGOWY. TYM BARDZIEJ W APLIKACJI JAK WSZYSTKO JEST NAPISANE JAK (usunięte przez administratora) Ale oczywiście klienci są ślepi i nie potrafią czytać. Nie pozdrawiam

Czaro
Inne
@Gorzów w. Walczaka23G

W (usunięte przez administratora) się wszystkim poprzewracało. Jak nie umiesz korzystać z aplikacji to poproś z naciskiem na poproś kogoś z rodziny rzeby Ci pomógł przed wizytą w sklepie a nie kasjerce w godzinach szczytu głowę zawracasz. Wróć przeproś i ciesz się, że nie wezwała ochrony żeby Cię wyprowadziła. A i jeszcze jedno, ani Lidl ani Biedronka ani żaden iny market nie będzie płakał po takich klientach. Te czasy już minęły i wyobraź sobie, że kasjer to też człowiek i ma prawo do irytacji i nie musi skoro nie chce z Tobą rozmawiać a przynajmniej nie w tedy kiedy traktujesz Go z wyższością. Możesz mi podziękować za darmową lekcje

Były pracownik
Były pracownik

Jako były pracownik nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora), stres, same nerwy za mała liczba pracowników za duże oczekiwania. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim traktowaniem człowieka.. oczywiście robią z Ciebie wariata i wmawiają, ze czegoś nie było ( a tak było). Praca po godzinach z przymusu ( fochy pani menager) nawet jak masz małe dziecko poniżej 4 roku życia i nie masz z kim zostawić, pani zaczyna się foszyc. Kończy Ci się umowa w czasie macierzyńskiego urlopu to pracodawca nie potrafi przesłać wniosku do Zus-u, w związku z czym ZUS nie może wypłacić Twojej wypłaty która Ci się należy.. i musisz dzwonić i o wszystko prosić, a rachunki same się zapłacą… na prawdę omijajcie ta firmę szerokim łukiem oprócz benefitów nie ma tam nic dobrego.

Klient
Pracownik
 Pytanie

Dzisiaj w Lidlu jest masło w promocji na 100% jak przyjdę je kupić już nie będzie... Ale za to karton masła będzie odłożony na magazynie dla pracowników Lida gdzie można takie coś zgłosić?

1
Pracownik
Pracownik
@Klient

Niestety proszę pana nikt nie odłoży sobie, bo jak grupa nas sprawdzi i to znajdzie to nas zwolni za to

anonim
Były pracownik

Na pierwszym spotkaniu organizacyjnym prowadzący BHP zażartował jakoby złośliwcy mówili o Lidlu (usunięte przez administratora)". Miałem już doświadczenie w handlu i wiedziałem, że to ciężka praca ale uznałem to za żart prowadzącego. Jakże się myliłem... Zacznę od tego, iż firma w najmniejszym stopniu nie szanuje swoich pracowników. Ani ich czasu, ani co ważniejsze zdrowia. Ilość obowiązków przypadająca na pracownika jest wręcz absurdalna. Na przestrzeni ostatnich lat obserwuje się tendencję przerzucania obowiązków w dół drabiny. To co kiedyś robili managerowie teraz robią ich zastępcy, a tych obowiązki zrzuca się na Pracownika Sklepu (najniższy szczebel). Jeżeli jesteś PS jesteś od wszystkiego. Jeżeli dodatkowo jesteś specjalistą na co najmniej jednym dziale (a zwykle na kilku) - masz przerąbane! Ranna zmiana rozpoczyna pracę 0 4:00. Codzienna dostawa świeżego towaru to średnio: 10 palet OW, 4-6 Tico boxów (świeże mięso), 5-6 palet Mopro (świeże wędliny, przetwory mleczne). Rzecz w tym że wszystko to należy rozłożyć do 6:00 (otwarcie sklepu). Innymi słowy przez dwie godziny trzeba rozłożyć ok. 10 ton towaru (przerzucić z palety w półkę, przejrzeć towar wczorajszy-nieświeży, poukładać datami itp.). Kiedyś praca dla 3-4 osób. Ostatnimi czasy nawet dla 2 osób. Na otwarcie lubi przyjechać KRS (kierownik) i spytać się z zażenowaniem dlaczego towar nie jest wyłożony. Ostatnimi czasy wizytacje niegdyś co kilka miesięcy zamieniły się w cotygodniowe. Przyjeżdżają kierownicy i dyrektorzy różnych szczebli i potrafią zrobić raban o brakującą cenówkę na półce nie zważając na to, że nie ma komu jej wyłożyć. I tu należy się wyjaśnienie dlaczego sytuacja wygląda jak wygląda. Otóż pracowałem na kilkunastu sklepach i na kilku rejonach (zastępstwa, inwentury) i doszedłem do następujących wniosków: Wszystko co czytacie w poniższych komentarzach to prawda (dobrze je przestudiujcie) ale powodów doszukiwałbym się nie w samych pracownikach, zastępcach, managerach. Otóż taka jest polityka firmy. Począwszy od tego iż manager ma ZAKAZ! zatrudniania nowych pracowników, a skończywszy na regularnym dokładaniu kolejnych obowiązków pracownikom. Skutkuje to zmianami na, których są 2os, które muszą zrobić prace biurową(zastępca), odpiek, wyłożyć świeży towar i całą masę innych obowiązków. A w ogóle nie wspomniałem jeszcze o kasie i klientach. Firma bowiem wymyśliła sobie, iż oszczędzi na samych pracownikach. Efekt jest taki, że co chwila się ktoś zwalnia, nowi nie przychodzą a zatem obowiązki są rozdzielane na tych co jeszcze maja siłę pracować. Skutkuje to niebywałym wręcz przemęczeniem, a co za tym idzie konfliktami w załodze, z klientami, z kierownikami, chodzeniem co chwila na L4 (aby odetchnąć) i faszerowaniem się na okrągło prochami, żeby tylko wytrzymać z kręgosłupem i przetrwać kolejna zmianę. Przepisy Prawa Pracy i BHP w tej firmie są nagminnie łamane, pracownicy tracą dosłownie zdrowie (kręgosłup) zaś pojęcie życia prywatnego nie istnieje. Grafik zmieniany jest z dnia na dzień bez pytania pracownika o zdanie. Nie umówisz się do lekarza ani urzędu bo grafik znasz z wyprzedzeniem dosłownie jednego dnia. Na uwagę zasługuję również podejście do pracowników od szczebla KRS wzwyż. KRS stoi nad managerem sklepu - to taki łącznik centrali ze sklepem. Otóż ludzie ci najwyraźniej szkoleni są w jak najskuteczniejszym ignorowaniu swoich podwładnych, stosowania zaawansowanych metod manipulacji i zastraszania pracowników, szczucia jednych na drugich i tuszowania wszelkich nieprawidłowości w łamaniu przepisów prawa pracy i BHP. KRS potrafi przysłać ludzi "po cywilu" do sklepu, którzy obserwują naszą pracę i donoszą, Zaznaczam, że nie jest to pojedynczy przypadek człowieka, ani rejonu ani nawet miasta. W niektórych sklepach organizuje się tzw. Indory czyli wielkie wyprzedaże. Towar taki przyjeżdża w zabezpieczonych koszach, a na sklep przyjeżdża specjalna grupa ochrony i pilnuje towaru przed... PRACOWNIKAMI! Część magazynu jest zabezpieczona, monitorowana i nie wolno pracownikowi tam nawet wejść bo na pewno coś ukradnie. Większe promocje, o których słyszy się w telewizji często nie dotyczą pracowników. Pracownik, a także jego RODZINA mają ZAKAZ! kupowania owych promocyjnych produktów pod groźbą zwolnienia. To tylko kilka przykładów traktowania pracownika przez firmę, więcej poczytajcie w innych komentarzach. Rozważając zatrudnienie w Lidlu musicie się liczyć z utratą zdrowia, odebraniem godności człowieka i harówki ponad ludzkie siły. A to wszystko w atmosferze (usunięte przez administratora), agresji i (usunięte przez administratora). I nie oczekujcie, że na koniec ktoś wam za ten wysiłek podziękuje. Jedyne co usłyszycie to: "machaj szybciej łapkami" bo na twoje miejsce czeka kolejka ludzi. Osobiście uważam, że lepiej zarobić mniej w jakimś normalnym markecie i wracając do domu mieć godność i siłę na życie prywatne niźli stracić to wszystko w Lidlu - (usunięte przez administratora). Wasza decyzja.

Sandra
Pracownik
@anonim

Na niektórych sklepach pracownicy są zorganizowani jak jedna wielka (usunięte przez administratora) kupują w pracy i po pracy artykuły przecenione, odkładają towar na magazyn czy odpiek, albo jak jest poranna dostawa nie wykładają towaru na sklep tylko zostawiają na magazynie. POZDRAWIAM

anonim
Pracownik
@anonim

Wszystko co zostało zawarte w powyższym poście to prawda. Pracy jest dużo a pracowników coraz mniej. Tak jak było napisane , cały "świeży" towar ma być wyłożony do otwarcia sklepu, gdzie tylko przychodzi 2 pracowników (zaznaczając ,że nie wszystkie sklepy mają nocne dostawy) i MS lub ZMS stoi często ponad pół godziny na magazynie aby przyjąć towar. W tym czasie na sali sprzedaży jest tylko 1 pracownik. Zaś pozostały towar tzw. suchy ma być wyłożony do końca 1 zmiany czyli do 14. Gdzie często jest 4-5 pracowników. W między czasie zespół zarządzający dostaje telefon, że jakaś nagła robota ma być zrobiona na już, bo ktoś z "GÓRY" jest w pobliżu sklepu i może nagle do nas wjechać.

katarina
Były pracownik
@anonim

Potwierdzam wszystko co napisałeś. Pracę w Lidlu w skali całego mojego doświadczenia zawodowego (ma 50 lat i sporo doświadczenia już za sobą) uważam za NAJGORSZE , TRAUMATYCZNE wspomnienie. NIE WARTO rujnować sobie zdrowia fizycznego i psychicznego, NIE WARTO być zmuszonym do rezygnacji z własnego prywatnego życia - niepisanym przymusem korzystania z wewnętrznych aplikacji i uczenia się promocji 3 x w tygodniu. Zapomniałeś jeszcze dodać, że w dzień przed promocją grafik określający wyjście do domu nijak nie przystawał do realiów - nie wiadomo było kiedy wyjdziesz - bo ceny musiały być rozłożone. Skandalem jest że schodząc z kasy o równej godzinie kiedy powinieneś kończyć pracę - trzeba było jeszcze rozliczyć kasę i ...roznieść zwroty ale oczywiście wcześniej odbić kartę że niby wyszedłeś do domu.

Misia
Były pracownik
@anonim

(usunięte przez administratora)

Tttt
Pracownik
@anonim

Połowa to bzdury.

ZMS
Były pracownik
@anonim

Witam Wszytko to niestety prawda. Polityka firmy jest taka wszykolic osoby najlepiej młode którym łatwo będzie lidlowski tok myślenia wbić do głowy wyciągnąć całą energię z nich. W lidlu nie jest ważny klient a pracownik wcale. Tylko zysk wydajność i cięcie kosztów. Tak jak napisał anonim 1 pracownik ma zrobić pracę 3. Są..nby szkolenia na który zupełnie inna filcyjna rzeczywistość ukazuje osoba prowadząca. Jedyny plus tej pracy to trochę ciekawostek ze szkoleń na temat zarządzania ale tylko teoria firma tego nie stosuje. Firma chce zrobić z ZMS czy MS gestapowca który będzie sam zapitalał do utraty sił. A jednocześnie poganiał pracowników sklepu. Ulubione słowa musimy przyspieszyć albo szybciej kochani . Młodzi ZMS się nabierają liczą na bycie MS i BMW służbowe a prawda taka że BMW dostaje MS a tak nie ma sil ani czasu się tym cieszyć. Analogią tyczy się MS który zostaje KRS i chce większe BMW. Tak firma manipuje ludźmi. A gdy przykład Uszkodzenia kurtek do mrozmi popsute expresy na takie problemy firma glucha . Brak obsady glucha . Firma reklamuje się Kawa herbata napoje owoce dla pracowników Tylko po co jak pracownik nie ma kiedy się napić 15 minut przerwy a w przypadku MS czy ZMS fikcja. Grafik Skoro kasjerka kończy pracę 14 30 a 14 29 nadal obsługuje jasne że się nie wyrobi odbić. A potem śmieszne korekty czasu pracy co nie powinno mieć miejsca . Nie podpowiadać jak to wszytko naprawić Lidl i tak nie słucha. Odradzam pracę w tym miejscu Szkoda zdrowia i życia.

Lik
Były pracownik
@Tttt

No niestety ale to prawda co tu jest napisane . Dział hr jak dla mnie cały do zwolnienia - zupełny brak kompetencji . Mam nadzieje ze znajdzie się jakiś mądry dyrektor i rozgoni to towarzystwo wzajemnej adoracji .

Bartek
Pracownik
@katarina

Nigdy nie odbijam karty tak jak piszesz, Zawsze kończę pracę o czasie i odbijam kartę i spadam z tego BUTIKU.... to co piszesz to CHAMSKIE traktowanie człowieka, niech ich i ich rodziny piekło pochłonie... Nie martw się , poczują ZŁO, które przyjdzie na nich

Były ZMS
Były pracownik
@anonim

Ponieważ pracowałam w tej firmie 10 lat

Były pracownik
Były pracownik

Przetrwałam 1.5 roku i żałuje. Za nic w świecie nie wróciłabym tam do pracy. Jeden wielki (usunięte przez administratora). Liczenie ile pracownik kasuje rzeczy na minutę, klienci wściekli, że nie nadążają się pakować. Rozmowa o pracę i to co było mówione na niej to zupełnie dwie różne rzeczy. Kierowniczki siedzą w biurze, piją kawkę co chwilę papierosek i jedzą, a ty pracuj i jeszcze oburzenie gdy chce się zejść do toalety. Po sklepie to najlepiej biegać bo jak się nie wyrobisz to musisz zostać albo po złości dostaniesz gorszą zmianę w pracy. Grafiki to już zupełna żenada grafik jest zmieniany co chwilę, ktoś nie przyszedł, ktoś wziął urlop na żądanie, komuś nie pasuje , albo co najlepsze kierowniczka potrzebuję wolne więc wtedy bez pytania jest zmiana grafiku. O wolnym weekendzie zapomnijcie chyba, że po nocce. Pracując w Lidlu trzeba żyć lidlem, czytać wiadomości na grupach i robić testy( ponoć nieobowiązkowe) ale gdy czegoś nie wiesz to " nie czytałaś, pisałam albo przecież było w lidersach". Także Lidl , Lidl, Lidl i po pracy jeszcze raz Lidl. NIE POLECAM!

Były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

Zgadzam się z Tobą w 100%. Choć u nas akurat kierowniczki zasuwaly równo. Ale liczy się tylko wydajność. Masz zapieprzać za 3 na wszystkich stanowiskach jednocześnie, bo stale za mało pracowników

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl Polska Sp. z o.o. - Tarnowo Podgórne

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 699.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 583, z czego 51 to opinie pozytywne, 210 to opinie negatywne, a 322 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sp. z o.o. napisali 24 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lidl Polska Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 963 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii