@administrator jeśli zachęcasz do opinii to proszę bardzo opowiem Ci jaka patologia dzieje się w Elblągu! Najgorsze zło przyszło pozwalniało dobrych ludzi, Ci jeszcze lepsi zaczynają odchodzić... A wielce Pani kierownik jest na tyle słaba, że broniąc się poprostu ich zwalnia. Czy ktoś miał przyjemność z nią rozmawiać? Bo jak tak. Dno totalne. Szczerze Wam powiem, jeśli macie możliwość uciekajcie! Bo z taką osobą będzie tylko gorzej! Po co kolejny raz wdawać się w sprawy o mobbing, skoro można sobie tego oszczędność. Mam nadzieję, że więcej osób się tu wypowie na jej temat. To Tyle.
Gratulujemy wyboru nowej kierowniczki, która ma dwa wyroki za mobbing! z jednego mniejszego zła, przyszło drugie. Czas na zmianę pracy.
Hej. Ktoś pracował w cc na obsłudze sklepu internetowego? Jakie są zarobki i jak to wyglada ? Bo ide na rozmowę tam :)
@nick czyli nie potrafisz aspektów zatrudnienia, które wymagają zmiany? Oczywiście, że główna praca nad zmianami w firmie leży w obowiązku pracodawcy, ale mimo wszytako to pracownicy są najlepszym źrodłem informacji.
standardowa rozmowa osoba rekrutująca ogarnięta konkretne info o stawce a nie jakieś zbywanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Contact Center ma ofertę również dla studentów, to ciekawe?
@nick co w takim razie sprawia, że nie oceniasz go jako przyjazne? Co twoim zdaniem powinno się zmienić w pierwszej kolejności? To może być pomocne dla innych pracowników, a nawet być przydatną informacją dla Contact Center.
W pierszej kolejności zmienie prace, postanowione nie pracować na nierobów z cc. A to oni maą myśleć co zmienić ne ja
Contact Center ma ostatnio w najnowszej ofercie sporo potrzeb kadrowych. Czym to jest spowodowane? Może ktoś mógłby napisać kilka słów informacji dla zainteresowanych pracą w firmie. Jak sie tu pracuje?
@Żaneta jakie udogodnieninia wprowadzono? Czy twoim zdaniem środowisko pracy, w jakim teraz wykonujesz swoje obowiązki, jest bardziej przyjazne?
Fajnie pracuje sie w tej nowej siedzibie, polecam.
A jak wyglądają premie dla lidera zespołu? Czy są co miesiąc? jakie to sa kwoty?
Prawda jest taka, że jeśli zespół pracuje na wynik finansowy to niestety zawsze będą kłótnie. Niektórzy nie lubią pracować.
Aktualnie pracuje w CC, firma przeniosła się na św. Barbary (centrum), dzięki temu większość ma lepszy dojazd, wymielili wszystkie telefony, słuchawki, wymieniają teraz kompy na nowsze, praca cały czas jest, wypłata na czas, a ostatnio dość często wcześniej niż 10! Polecam :)
Aktualnie pracuje w CC, firma przeniosła się na św. Barbary (centrum), dzięki temu większość ma lepszy dojazd, wymielili wszystkie telefony, słuchawki, wymieniają teraz kompy na nowsze, praca cały czas jest, wypłata na czas, a ostatnio dość często wcześniej niż 10! Polecam :)
Praca w firmie Contact Center ma swoje dobre i złe strony i to wystarczy akceptować.
Z doświadczenia wiem, że niestety pracownicy muszą być dyscyplinowani gdyż inaczej wszystko się posypie. Taka firma jak Contact Center to jest dobre miejsce do pracy dla wielu osób. Niestety kto decyduje się tu pracować musi mieć świadomość pracy na telefonie.
Jakie są zarobki na stanowisku Lidera Zespołu?
Liderzy mają ponad 2 tysi na ręke. Nie licz na tę prace tam bez znajomości. Dla picu się ogłaszają, potem wsadzą swojego. Dlaczego? Bo lekka praca, ze 3 h na dzień, reszta to pozorowane ruchy, plotki, śniadanka, papieroski, internet. Zero profesjonalizmu i obiektywizmu. Wiem coś o tym, pracując tam pół roku temu. Pracownik ma prawo do pięciu minut przerwy po godzinie pracy. Po 2 godzinach wychodzę zapalić na 4 minuty, wracam jest afera, pani koleżanka liderki też wyszła, jakaś starsza też wyszła, na kim liderka się wyzywa? Na nowy, bo starych się boi one tam rządzą. Inna liderka nie pali, ale ma co godzine przerwę na papierosa z palącą liderką. Liderki mają tez kilka przerw śniadaniowych, wypad po kanapki, plotki przy starszych koleżankach, zakupy /modno bluske se kupie - serio taka wypowiedx liderki/. Na prace zostaje ze 3 godziny i to nie jestem pewien. Przejdz się po firmie albo przed firmą pogadaj z ludżmi. Ilu liderów jest z ogłoszenia.
3 h to by było, gdyby nie trzeba było dyscyplinować pracowników. Niestety panuje przekonanie, że kasa się należy za byle jaką pracę. Jak się nie podobają zarobki i zakres obowiązków, może warto pomyśleć nad zmianą pracy?
Bolek nie pomyślałeś że nawet liderzy mają obowiązek pracować i dawać przykład, a nie dyscyplinować w dodatku niesprawiedliwie ? Pracę sobie dawno zmieniłem nie czekając na twoje pouczenie. Z twojej wypowiedzi widać że masz poczucie wyższości nad pracownikiem a uwierz mi - niepotrzebnie i niesłusznie. O ile pamiętam pełno było plakatów o równości i partnerstwie w firmie. jaka to równość najwięcej widać po zachowaniu tzw góry, która ledwie zauważała pracownika. Chodzą ważni jakby ministrami zostali.
Zapieprzam i mam się dobrze, ale wkurzają mnie członkowie zespołu, którzy mają wszystko gdzieś - przez nich moje starania idą na marne, bo grupa nie robi celu. Jak już tak rzucasz hasłami to była też proaktywność.
Praca w Contact Center z całą pewnością nie jest dla każdego. Po prostu nie wszystkim odpowiada taki rodzaj pracy a z niewolnika nie ma pracownika.Prawda?
Już ten żenujący przybytek zawinęli z Muszkieterów i przeniesiono dalej w okrojonym składzie. Pracownicy sobie poradzą, gorzej z kadrą zarządzającą, potracili projekty przez swoje nieudacznictwo i złe decyzje. I dobrze i super, bo marnowali się w tym niewiarygodnie źle zarządzanym miejscu. Układy i układziki, uśmieszki z dnia na dzień i mamienie sukcesami, których nie było. Podobno klientów już na lekarstwo, tak to teraz wygląda. Ze słoikowa co większe wieśniary poleciały tak samo. Skromnym zdaniem żal kreatywnych ludzi, którzy tam się marnowali, trzymam kciuki, by mogły się rozwijać w nowych miejscach. Żanua do kwadratu tamto miejsce określane "miejscem pracy". Ku pamięci nam starym Muszkieterom :))) hahaha niech się wieśniackie liderki szkolą gdzieś na słuchawki, jak je przyjmą gdziekolwiek. Szukajcie a znajdziecie - to do dawnych muszkieterów i muszkieterek.
Już ten żenujący przybytek zawinęli z Muszkieterów i przeniesiono dalej w okrojonym składzie. Pracownicy sobie poradzą, gorzej z kadrą zarządzającą, potracili projekty przez swoje nieudacznictwo i złe decyzje. I dobrze i super, bo marnowali się w tym niewiarygodnie źle zarządzanym miejscu. Układy i układziki, uśmieszki z dnia na dzień i mamienie sukcesami, których nie było. Podobno klientów już na lekarstwo, tak to teraz wygląda. Ze słoikowa co większe wieśniary poleciały tak samo. Skromnym zdaniem żal kreatywnych ludzi, którzy tam się marnowali, trzymam kciuki, by mogły się rozwijać w nowych miejscach. Żanua do kwadratu tamto miejsce określane "miejscem pracy". Ku pamięci nam starym Muszkieterom :))) hahaha niech się wieśniackie liderki szkolą gdzieś na słuchawki, jak je przyjmą gdziekolwiek. Szukajcie a znajdziecie - to do dawnych muszkieterów i muszkieterek.
@Młoda Czasami ciężko jest spojrzeć na siebie bardziej krytycznym wzrokiem, lepiej czepiać się firmy czy też znajomych. Ludzie chwalą pracę w firmie więc może czas na zmianę?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Contact Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 0 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Contact Center Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.