Opinie o Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Contact Center Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

klient
Inne

Firma absolutnie nieprofesjonalna i nieuczciwa do zawarcia umowy o dostarczenie lead , kontakt bez problemu z ich inicjatywy , po opłaceniu cisza, brak leadów , brak kontaktu mimo licznych telefonów ,wiadomości . Stanowczo odradzam zleceń , strata pieniędzy , zostaliśmy zwyczajnie (usunięte przez administratora) .

AKAK
Inne
@klient

rowniez zostalam (usunięte przez administratora) przez nich, kilka tysięcy utupionych

Johny Wick
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie dotyczące pracy w Ostrołęce. Widze wiele negatywnych opinii a wisi ogłoszenie projektanta stron www. Spełniam wszystkie kryteria tylko pytanie czy się w to pchać?

anonim
Inne
@Yogi

Jeśli ktoś miał wyższą pensję niż najniższa to też dostał podwyżkę? Jeśli rzeczywiście tak było napisz jakie to były średnio kwoty.

Iwona Nowy wpis
Inne

Kochani, a ile zarabia specjalista do obsługi klienta z językami typu: węgierski, czeski, słowacki, rumuński? Nawet jeśli znacie stawkę niezbyt aktualną, albo np. władacie językiem, którego w tym projekcie nie ma, a jest stosunkowo rzadki, to Wasza refleksja o przeszłych zarobkach już coś mi powie. Będę wdzięczna za pomoc :)

xyz Nowy wpis
Były pracownik

Z ręką na sercu, jeśli nie chcecie ucierpieć psychicznie to trzymajcie się z dala od tej firmy. Najgorsze doświadczenie zawodowe jakie posiadam.

anonim Nowy wpis
Inne

Znalazłem ofertę pracy dla Konsultanta ds. Wsparcia technicznego, ale wasze wpisy o minimalnej krajowej mnie zbiły trochę z tropu.. wiecie czy student dostanie tu więcej na rekę niż minimalna stawka. Status studenta mam jeszcze przez rok, potem co by się ze mną stało, czeka mnie pozegnanie z firmą, czy normalnie umowa o pracę?

Yohgi Nowy wpis
Pracownik
@anonim

W zależności od umowy - na UZ będziesz miał większą stawkę niż na UOP.

klient
Inne

Firma absolutnie nieprofesjonalna i nieuczciwa do zawarcia umowy o dostarczenie lead , kontakt bez problemu z ich inicjatywy , po opłaceniu cisza, brak leadów , brak kontaktu mimo licznych telefonów ,wiadomości . Stanowczo odradzam zleceń , strata pieniędzy , zostaliśmy zwyczajnie (usunięte przez administratora) .

MR.Z
Inne
@klient

Poszukuję ludzi którzy zostali (usunięte przez administratora) przez firmę TCC i stracili przez to swoje pieniądze. Wiem, że jest sporo takich osób dlatego prośba o kontakt w komentarzu.

2
Marek
Pracownik
@MR.Z

(usunięte przez administratora) Pobrali pieniądze i kontakt się urwał. Wszystkie telefony wyłączone.

2
Hans
Pracownik
@Marek

Witam również zostałem (usunięte przez administratora) proszę o kontakt

Liza
Inne
@MR.Z

No niestety ale też zostaliśmy (usunięte przez administratora) Totalny brak kontaktu. Proszę o kontakt

Magda
Inne
 Pytanie
@Liza

Dzień dobry, chciałam skorzystac z usług firmy Target CC, czy firma jest godna polecenia?

Liza
Inne
@Magda

W żadnym razie. Nie radzę wdawać się w jakiekolwiek relacje zwykli (usunięte przez administratora)! Zostaliśmy (usunięte przez administratora)na ponad 3000. Brak kontaktu po opłacie...

AKAK
Inne
@klient

rowniez zostalam (usunięte przez administratora) przez nich, kilka tysięcy utupionych

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

standardowa rozmowa osoba rekrutująca ogarnięta konkretne info o stawce a nie jakieś zbywanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rejestratorka medyczna / Rejestrator medyczny
Warszawa
Reh-Medica Centrum Rehabilitacji
(17 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Xyz
Pracownik

Nie polecam tej firmy, wyzysk, najnizsza krajowa, a oczekują wyników z kosmosu. Przełożeni próbują nas motywować, ale chyba sami się zastanawiają co robią w tej firmie. Jest dużo firm, które traktują pracownika z szacunkiem i nie jest to tylko pic na wodę.

anonim
Inne
@Xyz

A poza najniższą krajową można liczyć na jakąś premię, czy tylko goła pensja? W jaki sposób przełożeni próbują Was motywować? Potrzebuję informacji, bo myślę nad aplikacją w to miejsce...

Twilight
Były pracownik

W projekcie Decathlon panuje zasada kolesiostwo, kolega który przyszedł wraz ze mną przyszedł z polecenia a ja z pracuj.pl. Pisaliśmy test i mieliśmy jednakowe odpowiedzi ja nie przeszłam a kolega poszedł dalej.

anonim
Inne

w internecie widnieje oferta pracy na stanowisko konsultanta ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta. zastanawia mnie jedna kwestia. w ogłoszeniu napisano, że pracuje się na umowie zlecenie. a mnie ciekawi, czy po dłuższej współpracy można starać się o umowę o pracę? dodatkowo firma oferuje elastyczny grafik dopasowany do potrzeb. a jest jakaś minimalna ilość godzin, którą trzeba zrealizować? dajcie znać, bo myślę nad aplikacją

ABC
Kandydat

Celowa dezinformacja. Przy pierwszej rozmowie telefoniczej padło z mojej strony konkretnie zadane pytanie czy szkolenie jest płatne od razu po przepracowanym pierwszym miesiącu, przy pierwszej wypłacie. Dostałam informację, że tak lecz trzeba przepracować 160h aby pieniądze zostały za ten czas wypłacone. Zostałam również telefonicznie poinformowana, że szkolenie będzie obejmowało trzy dni: środa, czwartek, piątek. Na początku 2 dnia szkolenia padło pytanie aby doprecyzować sytuację co do wypłaty pieniędzy za dni szkoleniowe. Zostaliśmy poinformowani, że będziemy mieli zapłacone za szkolenie po przepracowaniu 160h, ALE! licząc od momentu samodzielnej pracy na stanowisku, a prawdopodobnie będziemy w stanie pracować samodzielnie po plus minus 3 tygodniach, więc dostaniemy pierwszą wypłatę tylko za tydzień pracy zakładając, że zaczęliśmy samodzielną pracę w ostatnim tygodniu miesiąca, a za tygodnie kiedy byliśmy przygotowywani do pracy dopiero w kolejnym miesiącu także o najważniejszej informacji prawdopodobnie celowo nie zostałam poinformowana i zostałam wprowadzona w błąd. Zaznaczę również, że złożyłam aplikację, aby pracować w biurze przy ul. Prostej, ale poinformowano mnie, że nie ma tam wystarczającej ilości miejsc i nasza grupa będzie rozdzielona między Prostą, a biurem znajdującym się przy Dworcu Zachodnim. Z góry zaznaczyłam, że jestem zainteresowana tylko tą pierwszą lokalizacją i zostało mi powiedziane, że nie będzie z tym problemu. Drugiego dnia szkolenia dowiedzieliśmy się, że będziemy pracować w biurze w lokalizacji, w której akurat będzie na to zapotrzebowanie. Gdy powiedziałam, że umówiłam się na pracę w jednej lokalizacji przy ul. Prostej to zostało mi przekazane, że jeżeli chodzi o tą lokalizację to nie ma problemu, że gorszy problem jest z drugą. Wiem, że były tam osoby, którym odpowiadała tylko lokalizacja przy Dworcu Zachodnim, więc warto zwrócić na to uwagę. Z pozytywnych rzeczy - pracownicy wydawali się sympatyczni i była swobodna atmosfera.

Xyz
Inne
@ABC

Źle musiała pani zrozumieć, ponieważ szkolenie trwa 3 dni, więc samodzielną pracę zaczyna Pani po tym okresie 3 dni, a nie po 3 tygodniach. Więc zapłacone by Pani miała wszystko do razu

DEF
Były pracownik
@ABC

Chyba byłyśmy na tym samym szkoleniu. Potwierdzam to wszystko co napisałaś. @XYZ nie wprowadzaj w błąd. Po 3-dniowym szkoleniu (nie wiem kto wymyślił, że po tak krótkim czasie będziemy w stanie samodzielnie pracować) mieliśmy usiąść do realizacji zgłoszeń a dopiero później na słuchawkę. Płatność za szkolenie miała być wypłacona po przepracowaniu określonej ilości godzin i dopiero w momencie, gdy zaczniemy odbierać połączenia. Czyli na zgłoszeniach można siedzieć tydzień/2-3 zanim przejdziemy na słuchawkę bo biorąc pod uwagę ilość materiału to nie jest realne aby po 3 dniach szkolenia zacząć „normalnie” pracować. Stąd też wychodzi na to, że pierwsza wypłata będzie dopiero w marcu, co jest niesmiesznym żartem.

energia
Kandydat

Obecnie realizują projekt ORANGE ENERGIA - w Poznaniu. I tak jak przy poprzednich projektach, które padły i tym razem w umowie mają zapis - W przypadku działań podjętych już poza limitem 15%, czas spędzony na coaching nie jest liczony do czasu pracy i nie przysługuje za to wynagrodzenie - tz, że jak pracujesz 8 godzin to firma zapłaci tylko za 6. Nie można tego w żaden sposób zweryfikować ile czasu faktycznie pracownik w limicie a ile poza limitem. Za szkolenie płacą jeszcze mniej - jakieś grosze, mniej niż min. krajowa i wypłacają po przepracowanie półtora miesiąca, bo liczą, że ludzie do tego czasu sami odejdą. Szukają haka, żeby odjąć od pensji. Taki sposób na obejście prawa, że można zapłacić mniej niż minimalna krajowa. Pewnie niezgodne z kodeksem pracy, ale chyba nie warto tracić czasu na sąd pracy, lepiej uciekać z CC.

Paweł
Inne

Wobec firmy toczymy sprawę w sądzie. Po opłacie brak kontaktu, jak u wielu Państwa, którzy zostawiają komentarze tutaj. Proszę nie korzystać z usług tej firmy!

Seweryn
Inne
@Paweł

Rozumiem że sytuacja nieciekawa. Wiesz może czy wobec pracowników też mają zaległości i czy w ogóle tam pracuje ktoś prócz właściciela jak jest tyle długów? Chciałem wysłać CV ale te komentarze mocno mnie zaniepokoiły.

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Contact Center Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Monika
Inne

(usunięte przez administratora) Nie wpłacajcie pieniędzy. Zaplaciłam 2400 za leady ktorych nigdy nie dostalam a kontakt sie urwal. Sprawa bedzie kierowana na droge sadowa. Prosze inee osoby poszkodowane o kontakt (usunięte przez administratora)

Xiao
Kandydat

Zadzwonili do mnie z rekrutacji z informacją, że do końca dnia będzie się ze mną kontaktował kierownik, aby omówić szczegóły. Oczywiście, nikt nie zadzwonił a telefonu nie odebrali. Zastanawiam się czy mówią tak każdemu :) Bardzo poważne podejście do ludzi i zero konfabulacji. ;)

Mańka
Inne
@Xiao

A po jakim czasie od wysłania CV się odezwali? Ktoś kto doczekał się drugiego telefonu może powiedzieć jak wygląda ta rozmowa z kierownikiem? Czy po rozmowie z nim można już być pewnym zatrudnienia czy są jeszcze jakieś inne etapy rekrutacji?

FMS Pompy Ciepła
Inne

Nie polecam tej firmy, to zwykli oszuści, zapłaciliśmy za leady 2400zł i przestali odbierać telefony oraz odpisywać na maile. Od 2 tygodni żadnego kontaktu, jak zadzwoniliśmy z innego numeru to się rozłączyli

anonim
Inne

Hej, jakie są tu stawki dla specjalistów obsługi klienta z konkretnym językiem? Na stronie widziałam że szukają osób z węgierskim, czeskim rumuńskim i słowackim. Znacie jakies widełki? I jak sprawdzają języki na rekrutacji? Czy może sama rekrutacja odbywa się w danym języku? I czy potem sa jakieś dofinansowania do dalszej nauki języków?

Kand
Kandydat
 Pytanie

Niestety firma łamie od początku zasady " gry " , nie podpisuje np. umowy przed rozpoczęciem szkolenia, nie ma jasnych doprecyzowanych stawek, nic nie wiadomo... wszystko jest na "jutro". Podobnie jak Studio Moderna. Raczej daleko od centrum.Dojazd. Czas. Zdalność tak ale nie wiadomo kiedy i jak. Czeski film?

Oski
Inne
@Kand

Jak długo trwa szkolenie? Nie ma żadnej umowy na piśmie przed? Jak ktoś zrezygnuje po szkoleniu i nie zacznie pracować bo stawka nie będzie mu odpowiadała to nie będzie żadnych konsekwencji? Skoro nie ma nic na papierze.

Johny Wick
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie dotyczące pracy w Ostrołęce. Widze wiele negatywnych opinii a wisi ogłoszenie projektanta stron www. Spełniam wszystkie kryteria tylko pytanie czy się w to pchać?

123
Pracownik
@Johny Wick

Nie radzę w to wchodzić

Mikołaj
Inne
@123

To co? Nic się nie poprawiło od ostatnich wpisów i nadal kasa tak niska jak pisali? Myślałem ze po nowym roku były jakieś podwyżki w związku z inflacją. Wiesz jak to teraz wygląda?

Yogi
Pracownik
@Mikołaj

Bo zmieniła się najniższa krajowa

anonim
Inne
@Yogi

Jeśli ktoś miał wyższą pensję niż najniższa to też dostał podwyżkę? Jeśli rzeczywiście tak było napisz jakie to były średnio kwoty.

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Contact Center Sp. z o.o. na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta? 7 września pojawiły się ich ogłoszenia na GoWork.pl.

Piotr
Były pracownik

Potwierdzam firma w której są osoby nieprofesjonalne i aroganckie, ocena pracownika jest na podstawie "widzi mi się", zwalniając z dnia na dzień używane są argumenty, niedostosowane do sytuacji, kampanii np większy profesjonalizm w badaniu ankietowym. Z całą stanowczością potwierdzam i nie polecam pracy w tej firmie która nie szanuje pracownika w obecnych czasach

Ktoś
Inne
@Piotr

Serio tak z dnia na dzień bez konkretnego powodu mogą zerwać umowę? Czyli na zleceniach się pracuje tylko tam? Bo umowy o pracę wydawało mi się, że nie jest tak łatwo zerwać. Czy ta ocena pracownika ma też wpływ na to czy się dostanie premie?

Kondziu
Inne

Cześć. Widziałem tu wpisy niezadowolonych osób, gdzie firma nie wywiązała się z umowy. Tak chcę skorzystać z okazji i zapytać, jak wygląda to na przykładzie pracowników? Normalnie tu się pracuje i nie ma problemów z wypłatami? Szukam takiej pracy, gdzie mógłbym rozmawiać przez telefon z ludźmi ale ostatnie wpisy mnie zaniepokoiły. W sieci zero info. Tylko coś tu dawniej pisano o najniższej krajowej i marnej atmosferze. Zmieniło się coś?

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Contact Center Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii