logo Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Contact Center Sp. z o.o.

mtsh 2016-07-11 14:44
Mam nauczkę żeby tu nie zaglądać zanim nie podejmę pracy... ehh
konultant cc 2016-07-11 22:18
prawda jest taka, ze albo jest tam dużo pracy i wówczas nie masz chwili na przerwę i ciągniesz po 13h 7 dni w tygodniu, albo nie ma pracy i wówczas masz 8 h na tydzień. Zero stabilizacji. Jak jest praca nie licz na to, ze dostaniesz wolne na szkołę, wizytę u lekarza itp. tyle jeśli chodzi o obsługę w języku angielskim. Inne projekty - ciężka sprzedaż trudnych produktów, bo ile można mieć kart kredytowych lub ubezpieczeń? do tego niska prowizja i wysokie cele sprzedażowe. Oczywiście są super ludzie i mniej fajni - jak wszędzie. Wszystko zależy od tego czego szukamy. nie ma tu pracy lżejszej niż sen. to ciężka praca na umowie zlecenia lub jak się obsługuje projekty bankowe umowa o pracę, ale na minimalny wymiar etatu, więc jak ktoś liczy na kredyt to do banku z takim zaświadczeniem po kredyt na mieszkanie nie ma co liczyć, ale na sprzęt AGD ok. do tego urlop i zwolnienie lek płatne, ale pamiętaj, że masz część etatu 1/8, 1/16
13
mtsh 2016-07-11 23:24
Ja miałem ofertę pracy w języku angielskim dla Cinema City. To czym zajmuje się dokładnie osoba na takim stanowisku?
mtsh 2016-07-12 18:47
No to zaprzepaściłem szansę. Kurczę.
666 2016-08-06 16:55
Dwa dni temu zakończyłam z nimi przygodę.
Umowa zlecenie na 3 mies. Stawka godzinowa to 12 zł plus dodatek w zalezności od projektu.
Ja trafilam na taki pożal sie boże. Szkolenie śmiechu warte porównując z innymi firmami.
Atmosfera może być ale lokalizacja taka sobie do tego w śmierdzącym baraku...
Nadanie mi niezbędnych haseł zajęło im 5 dni. karty wejściowej nie dostałam wcale.
Brak jasnych info np do kiedy dać prośby grafikowe.
Praca dobra dla tych którzy szukają czegoś na chwile lub żeby dorobić do emerytury...
16
Geniusz Mściciel 2016-08-08 16:33
2016r. Contact Center SP. z o.o., Warszawa, ul. Muszkieterów 15a. Doradca klienta. Rozmowa zaczęła się standardowo, była to praca na projekcie kinowym Cinemax – żadna sprzedaż – to dobrze. Kierowniczka spytała się mnie: czy mam jakieś pytania? Z doświadczenia z poprzednich rekrutacji od razu spytałem się o bardzo ważna dla mnie kwestię. Czy oni tolerują mobbing? Czy jeśli trafi mi się jakiś „psychopata” czy będę mógł się rozłączyć?
Na początku kierowniczka zdziwiona moim pytaniem powiedziała : że nigdy jeszcze jej nikt nie zadał podobnego pytania. - Ale w takiej sytuacji powinien Pan załagodzić sytuację i uspokoić klienta.
Od razu odpowiadam: to znaczy że jak ktoś mnie będzie wyzywał przez 40 minut, to ja mam mu za każdym wyzwiskiem serdecznie dziękować; że mnie obraża? I wysłuchiwać co powie zaraz? W poprzednich pracach przy drugim wyzwisku miałem możliwość zrzucać połączenia.
Kierowniczka mówi do mnie z jakąś dziwną perfidią w oczach: A nie sadzi Pan że to jest niekulturalne rozłączanie się z klientem?
Odpowiadam: Niekulturalne to jest wyzywanie kogoś przez telefon. Jak on zacznie - to ja z nim skończę w ciągu jednej chwili.
Wtedy oburzona kierowniczka powiedziała: że z takim podejściem (Honorowym? Moralnym? Anty służalczym? - chyba o to jej chodziło!) nie powinienem nigdy pracować na call center.
Od razu na zakończenie powiedziałem jej że: oni nie wyznają żadnych zasad moralnych tak postępując. Wczoraj byłem na rozmowie rekrutacyjnej w Teleperformance Polska i nie dość że oni zaproponowali mi większą wypłatę niż u was, to jeszcze zagwarantowali mi brak mobbingu i patologii w pracy. A u was wszystko jest gorzej! - Dlatego po prostu dążę do tego żeby stąd wyjść jak najszybciej i skończyć ta rozmowę bo to nie ma sensu; żeby tu dłużej był. Wtedy wstałem i wyszedłem.
Contact Center zaproponowało mi pracę na samych obrzeżach Warszawy za 9zł na godzinę z przyzwoleniem na mobbing i brakiem moralnych standardów – więc poszedłem do Teleperformance Polska. Którzy mają swoją siedzibę na ul. Domaniewskiej, nie tolerują mobbing'u, dali mi 11,30 zł na godzinę netto.
0 godzin pracy – tylko rozmowa rekrutacyjna = 0 zł
14
Igor 2016-10-13 11:33
Witam serdecznie. Poszukuje ludzi do pracy w nowo powstałym zespole sprzedażowym. Nie jest to call center, kontakt b2b oraz face to face. Wynagrodzenie podstawowe 1700-3000 netto, do tego bardzo wysokie prowizje. Najwyższe w branży. Jeżeli jesteś naprawdę dobry spokojnie możesz zarabiać 20 000PLN miesięcznie. Pisze szczerze, że 80%, którzy pracują jako wystrój wnętrza zarabiają podstawę, 20% zdeterminowanych osób spokojnie ponad 10 000 PLN. Bardzo duża możliwość awansu na Managera, nie zastanawiaj się, wyślij CV na maila igor.pawlak1992@gmail.com. Jestem pewny, że zostaniesz na dłużej. Warszawa, mokotów.
semiolina 2016-10-13 11:44
a co powiecie o takim stanowisku jako ROMOTOR TELEWIZYJNYCH PRODUKTÓW PREMIUM? da się jakąś karierę zrobić?
Były pracownik 2016-11-04 14:02
Sto procent racji. Firma jest tragiczna. Ci co zostali jako kp - to slugusy Pana dyrektora z Poznania. Takie lizotylki. Ci co mieli honor - odeszli. Byli oklamywani na każdym kroku. Elaborat można by było napisać o tym co tam się wyprawialo i wyprawia.
19
Emiljanos :P 2016-11-14 13:56
widzę że oczerniania ciąg dalszy - były pracownik
2
były pracownik 2016-11-16 10:46
jakie oczernianie ? doskonale znam całą sytuacje w tej firmie. Wiem kogo i jak potraktowano. Jak delegowano osoby do Elblaga i oklamywano ze na pare dni ... jak obiecywano komuś podwyżke i okłamywano go. i to wszystko robił "pan dyrektor". a i prawada jest taka ze pracownicy DORADCY uczyli angielkiego kp, jak również byłą kadrową.
17
Żelek 2017-01-02 17:22
Ludzie przestańcie oczerniać. Robota jest mało przyjemna i tyle. Jak ktoś ma dobry fach w ręku to nikt go nie trzyma.
1
aktualny pracownik 2017-02-15 09:43
Atmosfera w CC jest bardzo dobra. Wynagrodzenie wypłacane na czas. Spokojne warunki pracy. Tylko ten kto ma problem bo został zwolniony, albo nie chciało mu się pracować pisze takie rzeczy jak powyżej. Ludzie tu pracują po kilka to o czymś świadczy.
1
Gumka 2017-02-16 11:52
Może ktoś źle usłyszał i resztę sobie dopowiedział a teraz ma pretensje. W sumie praca nie należy do trudnych jedynie trzeba ja lubić. Firma spoko, warunki pracy i kasa są w porządku. To trzeba lubić.
1
Były pracownik Elbląg 2017-02-20 14:30
Chyba nie wiecie co się dzieje w Elblągu! Postawili nową 'kierowniczke', która ma wszystko totalnie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pracownika liderów i innych. Nie dość ze wygląda jak monstrum do tego śmierdzi i ma słownictwo ubogie. Ile to razy próbowałam prosić o pomoc ale niestety albo jej nie było albo wyrzucala mnie z biura bo mówiła ze ona się tym nie zajmuje. To jest autorytet na kierownika. Myślicie że dlaczego tam nie chce nikt pracować i każdy ucieka z tego miejsca? Bo nie może patrzeć jak cały oddział musi słuchać jej przekleństw i jej podejścia do pracy. Totalne dno! Dlatego sama zmieniałam branże. A ludzie na prawdę są fajni tylko strasznie zanidabni przez zamianę kierownika
8
Były pracownik Elbląg 2017-02-20 14:30
Chyba nie wiecie co się dzieje w Elblągu! Postawili nową 'kierowniczke', która ma wszystko totalnie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pracownika liderów i innych. Nie dość ze wygląda jak monstrum do tego śmierdzi i ma słownictwo ubogie. Ile to razy próbowałam prosić o pomoc ale niestety albo jej nie było albo wyrzucala mnie z biura bo mówiła ze ona się tym nie zajmuje. To jest autorytet na kierownika. Myślicie że dlaczego tam nie chce nikt pracować i każdy ucieka z tego miejsca? Bo nie może patrzeć jak cały oddział musi słuchać jej przekleństw i jej podejścia do pracy. Totalne dno! Dlatego sama zmieniałam branże. A ludzie na prawdę są fajni tylko strasznie zanidabni przez zamianę kierownika
6
Morusek 2017-02-21 16:08
Nie wiem dlaczego ludzie trzymają się kurczowo firmy jeśli im nie odpowiada.Zawsze można sobie zmienić. CC jest dobra firmą i starsi stażem pracownicy cenią sobie pracę tu. Może trzeba zmienić nastawienie .
2
Cineworld 2017-03-01 10:09
Praca tak naprawdę na miesiąc gora dwa, więcej nie da się wytrzymać, nie liczcie że pójdą wam na rękę w ukladaniu grafiku(często pracuje się po 11,12 godzin) , do tego w przypadku kiedy wam coś wypadnie pilnego bądź zachorujecie to będą wobec was podejrzenia czy nie oszukujecie wszystkowiedzacej pani kierownik.

Co do samej pracy to w większości robisz powtarzalne rzeczy jak na tasmie albo słuchasz jak klient się na Ciebie wyżywa bądź chce na coś naciagnac

Zarobki w części angielskiej są w miarę ok ale w porównaniu do stresu jakiego się doswiadcza są niewspolmierne.

Dziwię się ze niektórzy tam pracują tak długo
8
Tina 2017-03-02 16:23
Nie zgadzam się z powyższymi opiniami. Praca jest naprawdę ok, sama pracuje tutaj już długo i polecam projekt zwłaszcza na infolinii anglojęzycznej.

Zarobki są naprawde spoko, grafik elastyczny można się zawsze dogadać.

Jak się nie chce pracować, to faktycznie ma się opinie złą.
2
Aktualny pracownik cc Elbąg 2017-03-02 18:14
Były pracownik Elbląg


Gratuluje takich wypowiedzi na forum zamiast powiedzieć nam to w twarz nie wiem co Ty masz do kierowniczki Elbląskiej skoro ja uważam że wszystko jest w porządku, w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] się CI poprzewracało i tyle. Życze Ci zebyś w tej "nowej" branży tak dostał/a po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] e Ci sie odechce takiego gadania


nie pozdrawiam Aktualny pracownik cc Elbąg
2
Pracownik_Elbląg 2017-03-02 18:35
Czytam Twoją opinię i zastanawiam się, w czym właściwie tkwi Twój problem....niespełnione ambicje, odrealnione podejście do pracy i obowiązków? Ja na pracę w Elblągu nie narzekam, wiadomo, call center to bardzo specyficzny rodzaj pracy, nie każdemu odpowiada i wtedy po prostu rezygnuje. A ludzie są ludźmi, czasami mają gorszy dzień. Co do Kierowniczki - jakoś nie zauważyłam, żeby ludzie się jej bali omijali, czy też aby nic jej nie interesowało; fakt, piękności z wybiegu nie przypomina, ale jeżeli jakość swojej pracy uzależniasz o wrażeń estetycznych, może lepiej, że zmieniłaś branżę.
2
Anoja 2017-03-02 20:05
Kogoś tu ładnie pogrzało! Teraz to na prawdę jest kierownik, a nie... jest ubezpieczenie grupowe, masa ludzi dostała umowy, grafiki mamy idealnie dopasowane do potrzeb, nowe projekty, możliwość rozwoju. Widać niektórym mało. Powodzenia na nowej drodze życia! Mi dobrze w CC Elbląg i nigdzie się nie wybieram.
2
Natalia 2017-03-14 19:25
Może więcej informacji na temat pracy dla osób z biegłą znajomością j. niemieckiego w Opolu?
1
zawiany 2017-03-26 21:13
polecam pracę w CC. uważam, że dużo ludzi po prostu nie chcę pracować, przychodzi do pracy żeby sobie posiedzieć. Ja robię swoje, nikt się nie czepia, grafik mam spoko i nie uważam, że atmosfera jest tam tragiczna.

Warszawa jest naprawdę ok, dla ludzi, którzy chcą pracować, dla tych, którzy myślą o łatwym zarobku to polecam posiedzieć w domu, albo ulotki rozdawać.

1
Iza 2017-03-27 12:07
@zawiany W całości zgadzam się z Tobą. Jak pracujemy tak mamy.
1
Młoda 2017-04-21 11:21
Co? Kierowniczka w Elblągu jest "super"? Pogrzało was? Chyba wam zapłacili za takie komentarze! Nie tylko śmierdzi przeklina jak najęta jeszcze nie można było z nią załatwić bo albo jej nie było w pracy albo mówiła żeby iść do kogoś innego. To ma być kierownik? NA ognisku się nawaliła tanim winem - jaka żenada! Zresztą był taki jeden pijany chłopak w pracy a ta nic - a wszyscy w pracy widzieli jak był nawalony. Dziwne że ta firma ciągle istnieje! A co pisaliście wcześniej- idealne grafiki - chyba w snach heheh. Możliwość rozwoju to bajki - siedzisz i gadasz ciągle to samo. A umowy o pracę - ma kilka osób. Żal.
Dobrze że już tam nie pracuję (sama odeszłam) bo żal było patrzeć. Jedyne co mnie tam trzymało to fajni ludzi i atmosfera.
8
Zuzia 2017-05-01 16:46
@Młoda Czasami ciężko jest spojrzeć na siebie bardziej krytycznym wzrokiem, lepiej czepiać się firmy czy też znajomych. Ludzie chwalą pracę w firmie więc może czas na zmianę?
1
Nowa Szansa 2017-07-06 22:35
Już ten żenujący przybytek zawinęli z Muszkieterów i przeniesiono dalej w okrojonym składzie. Pracownicy sobie poradzą, gorzej z kadrą zarządzającą, potracili projekty przez swoje nieudacznictwo i złe decyzje. I dobrze i super, bo marnowali się w tym niewiarygodnie źle zarządzanym miejscu. Układy i układziki, uśmieszki z dnia na dzień i mamienie sukcesami, których nie było. Podobno klientów już na lekarstwo, tak to teraz wygląda. Ze słoikowa co większe wieśniary poleciały tak samo. Skromnym zdaniem żal kreatywnych ludzi, którzy tam się marnowali, trzymam kciuki, by mogły się rozwijać w nowych miejscach. Żanua do kwadratu tamto miejsce określane "miejscem pracy". Ku pamięci nam starym Muszkieterom :))) hahaha niech się wieśniackie liderki szkolą gdzieś na słuchawki, jak je przyjmą gdziekolwiek. Szukajcie a znajdziecie - to do dawnych muszkieterów i muszkieterek.
7
Nowa Szansa 2017-07-06 22:36
Już ten żenujący przybytek zawinęli z Muszkieterów i przeniesiono dalej w okrojonym składzie. Pracownicy sobie poradzą, gorzej z kadrą zarządzającą, potracili projekty przez swoje nieudacznictwo i złe decyzje. I dobrze i super, bo marnowali się w tym niewiarygodnie źle zarządzanym miejscu. Układy i układziki, uśmieszki z dnia na dzień i mamienie sukcesami, których nie było. Podobno klientów już na lekarstwo, tak to teraz wygląda. Ze słoikowa co większe wieśniary poleciały tak samo. Skromnym zdaniem żal kreatywnych ludzi, którzy tam się marnowali, trzymam kciuki, by mogły się rozwijać w nowych miejscach. Żanua do kwadratu tamto miejsce określane "miejscem pracy". Ku pamięci nam starym Muszkieterom :))) hahaha niech się wieśniackie liderki szkolą gdzieś na słuchawki, jak je przyjmą gdziekolwiek. Szukajcie a znajdziecie - to do dawnych muszkieterów i muszkieterek.
7
Marian 2017-07-16 21:41
Praca w Contact Center z całą pewnością nie jest dla każdego. Po prostu nie wszystkim odpowiada taki rodzaj pracy a z niewolnika nie ma pracownika.Prawda?
1
Wacław 2017-07-18 18:40
Jakie są zarobki na stanowisku Lidera Zespołu?
pifpaf 2017-07-18 21:58
Liderzy mają ponad 2 tysi na ręke. Nie licz na tę prace tam bez znajomości. Dla picu się ogłaszają, potem wsadzą swojego. Dlaczego? Bo lekka praca, ze 3 h na dzień, reszta to pozorowane ruchy, plotki, śniadanka, papieroski, internet. Zero profesjonalizmu i obiektywizmu. Wiem coś o tym, pracując tam pół roku temu. Pracownik ma prawo do pięciu minut przerwy po godzinie pracy. Po 2 godzinach wychodzę zapalić na 4 minuty, wracam jest afera, pani koleżanka liderki też wyszła, jakaś starsza też wyszła, na kim liderka się wyzywa? Na nowy, bo starych się boi one tam rządzą. Inna liderka nie pali, ale ma co godzine przerwę na papierosa z palącą liderką. Liderki mają tez kilka przerw śniadaniowych, wypad po kanapki, plotki przy starszych koleżankach, zakupy /modno bluske se kupie - serio taka wypowiedx liderki/. Na prace zostaje ze 3 godziny i to nie jestem pewien. Przejdz się po firmie albo przed firmą pogadaj z ludżmi. Ilu liderów jest z ogłoszenia.
6
Maniek 2017-07-19 23:15
Z doświadczenia wiem, że niestety pracownicy muszą być dyscyplinowani gdyż inaczej wszystko się posypie. Taka firma jak Contact Center to jest dobre miejsce do pracy dla wielu osób. Niestety kto decyduje się tu pracować musi mieć świadomość pracy na telefonie.
1
bolek 2017-07-20 08:26
3 h to by było, gdyby nie trzeba było dyscyplinować pracowników. Niestety panuje przekonanie, że kasa się należy za byle jaką pracę. Jak się nie podobają zarobki i zakres obowiązków, może warto pomyśleć nad zmianą pracy?
1
pifpaf 2017-07-20 21:09
Bolek nie pomyślałeś że nawet liderzy mają obowiązek pracować i dawać przykład, a nie dyscyplinować w dodatku niesprawiedliwie ? Pracę sobie dawno zmieniłem nie czekając na twoje pouczenie. Z twojej wypowiedzi widać że masz poczucie wyższości nad pracownikiem a uwierz mi - niepotrzebnie i niesłusznie. O ile pamiętam pełno było plakatów o równości i partnerstwie w firmie. jaka to równość najwięcej widać po zachowaniu tzw góry, która ledwie zauważała pracownika. Chodzą ważni jakby ministrami zostali.
5
Wacław 2017-07-21 11:22
Tylko ponad 2 tys. na rękę? Toż to strasznie mało jest jak na lidera zespołu...
bolek 2017-07-21 14:13
Zapieprzam i mam się dobrze, ale wkurzają mnie członkowie zespołu, którzy mają wszystko gdzieś - przez nich moje starania idą na marne, bo grupa nie robi celu. Jak już tak rzucasz hasłami to była też proaktywność.
1
Natalia 2017-07-23 22:17
Praca w firmie Contact Center ma swoje dobre i złe strony i to wystarczy akceptować.
1
Paweł 2017-07-25 16:55
Aktualnie pracuje w CC, firma przeniosła się na św. Barbary (centrum), dzięki temu większość ma lepszy dojazd, wymielili wszystkie telefony, słuchawki, wymieniają teraz kompy na nowsze, praca cały czas jest, wypłata na czas, a ostatnio dość często wcześniej niż 10! Polecam :)
1
Paweł 2017-07-25 16:55
Aktualnie pracuje w CC, firma przeniosła się na św. Barbary (centrum), dzięki temu większość ma lepszy dojazd, wymielili wszystkie telefony, słuchawki, wymieniają teraz kompy na nowsze, praca cały czas jest, wypłata na czas, a ostatnio dość często wcześniej niż 10! Polecam :)
1
Marcepanek 2017-07-28 11:03
Prawda jest taka, że jeśli zespół pracuje na wynik finansowy to niestety zawsze będą kłótnie. Niektórzy nie lubią pracować.
1
Wacław 2017-07-28 21:41
A jak wyglądają premie dla lidera zespołu? Czy są co miesiąc? jakie to sa kwoty?
Żaneta 2017-07-31 12:38
Fajnie pracuje sie w tej nowej siedzibie, polecam.
Natalia 2017-08-04 07:02
@Żaneta jakie udogodnieninia wprowadzono? Czy twoim zdaniem środowisko pracy, w jakim teraz wykonujesz swoje obowiązki, jest bardziej przyjazne?
2
nick 2017-08-22 19:45
nie jest przyjazne, ale dali nowe sluchawki , jest na czas wyplata
2
Zibi 2017-08-22 22:09
Contact Center ma ostatnio w najnowszej ofercie sporo potrzeb kadrowych. Czym to jest spowodowane? Może ktoś mógłby napisać kilka słów informacji dla zainteresowanych pracą w firmie. Jak sie tu pracuje?
1
Natalia 2017-08-23 06:34
@nick co w takim razie sprawia, że nie oceniasz go jako przyjazne? Co twoim zdaniem powinno się zmienić w pierwszej kolejności? To może być pomocne dla innych pracowników, a nawet być przydatną informacją dla Contact Center.
nick 2017-09-10 21:00
W pierszej kolejności zmienie prace, postanowione nie pracować na nierobów z cc. A to oni maą myśleć co zmienić ne ja
Mały 2017-09-10 22:28
Contact Center ma ofertę również dla studentów, to ciekawe?
Natalia 2017-09-11 07:37
@nick czyli nie potrafisz aspektów zatrudnienia, które wymagają zmiany? Oczywiście, że główna praca nad zmianami w firmie leży w obowiązku pracodawcy, ale mimo wszytako to pracownicy są najlepszym źrodłem informacji.
Zostaw swoją opinię o Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.