Z pewnością nie polecam pani od rekrutacji w tej firmie w wawie. Co innego mówi na rozmowie rekrutacyjnej a co innego słyszy się od lidera zaczynając pracę. Z tego co słyszałam mój przypadek nie był jedyny. Więc jeżeli firma chce zatrudniać ludzi zaczynając od oszustw to nie świadczy o niej dobrze.
Witam serdecznie, nie zgadzam się kompletnie z tym co mówi Weronika, Pani od rekrutacji w pełni profesjonalnie przedstawiła ofertę, dodatkowo też była bardzo otwarta i wszystko co mówiła sprawdziło się podczas pracy. Wiem że w trakcie pracy proponują pracę na innych projektach, osobom które już pracują. W ten sposób chcą docenić pracowników. Ja polecam, nie byłam na lepszej rozmowie. W sumie to Pani z rekrutacji przekonała mnie do pracy w Call Center.
@Weronika, oczywiście, rozumiem. Raz jeszcze pozdrawiam! Czy któryś z użytkowników forum pracuje obecnie w Contact Center i chciałby napisać kilka słów na temat tego pracodawcy? Gorąco zachęcam! Wasze wypowiedzi mogą być cenne dla innych osób.
@Weronika, rozumiem, szkoda, że tak się stało, ale może lepiej, że to "niedogadanie" wynikło jeszcze na szkoleniu, a nie już później w trakcie pracy. Pozdrawiam i życzę wiele dobrego! Widzieliście aktualne oferty pracy w Contact Center w Warszawie? Znajdziecie je tutaj: http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/oferty-pracy/97 . Polecacie aplikować?
Pani Natalio. Pani chyba myli trochę pojęcia. "Niedogadanie" było by gdybym ja nie zapytała o dni pracy a założyła, że są takie i takie. To było wprowadzenie w błąd, oszustwo, a nie "niedogadanie".
@Gwiazda, zwróć proszę uwagę na dwie kwestie - po pierwsze, wątek dotyczy pracy w Contact Center w Warszawie,a po drugie, na forum nie podajemy imion i nazwisk osób trzecich - takie dane podlegają ochronie. @Weronika, na czym polegały rozbieżności, o których wspominasz w swoim komentarzu? Czy finalnie podjęłaś pracę w tej firmie, czy zrezygnowałaś z niej? Daj znać!
W moim przypadku powiedziano mi inne godziny i dni pracy na rozmowie niż później na szkoleniu lider mi powiedział. W czasie szkolenia zrezygnowałam bo nie pasowały mi takie te dni i godziny. Zmarnowałam niestety przez panią z rekrutacji po prostu czas. Pozdrawiam.
standardowa rozmowa osoba rekrutująca ogarnięta konkretne info o stawce a nie jakieś zbywanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nikomu nie polecam tej pracy! Elbląg najgorsza praca jaka może być. Najbardziej nie polecam Pani lider Aleksandra Murawska. Dama jakich mało. Siedziała na słuchawce A teraz wielka szefowa. Wyżej sra niż (usunięte przez administratora) ma
@Ariel54, rozumiem, że kawa oraz jedzenie, o których piszesz, zapewniane są przez pracodawcę, tak? Po Twojej wypowiedzi wnoszę, że pracujesz w Contact Center w Warszawie. Długo już jesteś związany z tą firmą? Widziałam, że firma prowadzi obecnie trochę rekrutacji - wszystkie aktualne oferty znajdziecie tutaj: http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/oferty-pracy/97 . Polecacie aplikować?
@Monika, faktycznie nie było to może zbyt dobre posunięcie. Dziękuję za Twoje wypowiedzi w wątku i pozdrawiam! Czy znajdą się na forum osoby, które pracują aktualnie w Contact Center? Czy praca w tej firmie jest rozwojowa, czy dla pracowników organizowane są jakieś szkolenia podnoszące ich kompetencje?
@Monika, oczywiście, że nie samą atmosferą żyje człowiek, ale jest to bardzo ważny aspekt w pracy. Rozumiem jednak Twój punkt widzenia. Dziękuję bardzo za rozmowę i pozdrawiam! Widziałam na stronie internetowej kilka aktualnych ofert pracy w tej firmie: http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/oferty-pracy/97 . Polecacie aplikować na którąś z nich?
Juz konczac odchodzac z pracy poprosilam o referencje. Kierownik wydrukowal z internetu wpisal tylko moje imie taka filozofia. Moj nowy pracodawca parsknal smiechem. Sami sobie wystawiaja opinie. Zal
@Monika, jakby nie patrzeć, atmosfera w miejscu pracy odbywa bardzo istotną rolę, więc dobrze, że w Contact Center jest ona oceniana na plus. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam! Czy któryś z użytkowników forum pracuje w tej firmie? Jak oceniacie warunki oferowane przez pracodawcę?
Nie sama atnosfeea zyke xzlowiek. Duzo jest tam ludzi ktorzy ciezko pracuja na chleb bo maja na utrzymaniu rodziny. Ja gdybym nie miala swoich zaoszczedzonych pieniedzy nie wytrzymalabym w Warszawie miesiaca. Nigdy nawet 2 tysiecy na reke nie mialam. Smieszni sa. Na dobra sprawa nie oplacisz mieszkania. Wspolczuje ludziom ten pracujacym I zycze ambitniejszych wyzwan :)
@Monika, dziękuję za Twoją opinię. Może jednak jesteś w stanie wymienić jakieś plusy pracy w Contact Center? Często najchętniej piszemy o wadach, a zapominamy o zaletach. @Anonim, rozumiem, dziękuję Ci bardzo za Twoją odpowiedź. Miejmy nadzieję, że w firmie niebawem zajdą zmiany, które podniosą atrakcyjność tego pracodawcy na rynku. @Lola, a czy w firmie można szybko awansować? Jaka atmosfera panuje w Twoim dziale? Myślę, że takie informacje mogą być bardzo cenne dla innych użytkowników forum.
@Ula, piszesz w wątku dotyczącym pracy w Contact Center. Rozumiem więc, że pracujesz lub pracowałaś w tej firmie, tak? Jaka jest Twoja opinia na temat tego pracodawcy? @Anonim, a może jednak jesteś w stanie wymienić jakieś plusy pracy w Contact Center w Warszawie?
Oczywiście że są plusy - bardzo fajni współpracownicy ale oczywiście nie wszyscy. Wiele zalezy od kampanii i lidera. Płaca zawsze na czas (raz się zdarzyło opóźnienie. Brak ciśnienia zbyt dużego. Jednak jest też wiele negatywnych rzeczy a szkoda. A jak ma być dobrze w firmie gdzie dyrektor mówi wprost że jak ktoś będzie chciał podwyżkę to żeby go zwolnić bo najwyraźniej stracił chęć do pracy? Nie będzie dobrze jeżeli nie zacznie się szanować pracownika i jego pracy...
Nie znam firmy, w której wszystko byłoby super. Ja tu pracuję kilka lat, dostałam umowę o pracę. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia, prace na nowych ciekawszych projektach. Dodatkowo są rekrutacje wewnętrzne gdzie można spróbować swoich sił w działach wsparcia. Polecam, miła rodzinna atmosfera.
Także nie polecam pracy w Contact Center.Nie szanują pracowników, współpracowników, nikogo.Wszystko po znajomościach.Niedawno zwolnili liderkę, żeby wpakować swoją osobę. Żenada. Nikomu nie polecam tej firmy..
Jak ktoś będzie bardzo chciał dokopać to znajdzie się powód!
@Ola, dlaczego tak piszesz? Możesz napisać coś więcej, jakoś rozwinąć swoją wypowiedź? Wszelkie konkrety mile widziane. Czy na forum znajdują się osoby, które także pracują lub pracowały w Contact Center? Jaka jest Wasza opinia na temat tego pracodawcy?
Pracodawcy nie polecam, bardzo małe zarobki, mnóstwo problemów i ich olewanie przez kierownictwo. Każdy kto tam pracuje mógłby powiedzieć coś złego o tej firmie.
(usunięte przez administratora) Zabiorą każda zarobiona złotówkę. Chcesz pracować charytatywnie??? Zapraszamy do współpracy z nimi!!!
@Bartosz, a chciałbyś dowiedzieć się czegoś konkretnego na temat pracy w Contact Center? Interesuje Cię praca w tym miejscu? @Ariel54, a na podstawie jakiej umowy pracuje się w Contact Center? Czy nie ma problemu z wzięciem na przykład kilku dni wolnego z rzędu? @Zainteresowana, i jak wygląda Twoja sytuacja? Zdecydowałaś się aplikować do pracy w tej firmie?
Zastanawiam się jaki jest powód, że tak rzadko piszecie?
Podpowiedzcie na jaka umowę można liczyć i czy rekrutację ciężko jest przejść?
Czy firma potrzebuje ludzi do pracy? Nie piszecie na forum bo jest tak dobrze?
W Warszawie jest bardzo fajnie. Dobra atmosfera Pracy, kasa na czas, kierownicy traktują pracowników jak ludzi.
Zuza w CC cały czas szukają pracowników w sprawie pracy skontaktuj się z magdaLena.papierz@contact center pl lub Monika.kuczynska@arteriasa.com Zapraszamy miła i przyjemna atmosfera :)
Firma ma opinię dobrego pracodawcy, dziwię się co tu niektórzy piszą!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Contact Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Contact Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 0 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Contact Center Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Contact Center Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.