Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
FORTMAN-GROUP
przez Antoś, 2014-09-09 12:43:56
hej, poczytałem trochę opinii na tej stronie i trochę się pośmiałem...pracuję w Fortmanie jako izoler od około roku i jestem bardzo zadowolony z całości współpracy... pieniądze dobre, kontakt z biurem w Szczecinie jak i Berlinie również, a więc cóż więcej potrzeba...Ja ze swojej strony mogę tylko POLECIĆ tą firmę...Pozdrawiam

Pracomania
przez Robertas, 2014-09-18 11:18:34
Rowniez przyjechalem ze Szczecina i musze przyznac, ze wlasciciel bardzo konkretny i punktualny dzieki czemu rano zalatwilismy wszystkie formalnosci jak nalezy i moglem spokojnie zdazyc na powrotny pociag do Szczecina.
Teraz zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu na miejscu w Berlinie. Dziekuje i pozdrawiam :)

Beliani
przez motyl, 2014-09-30 21:08:13
Stan na dzis - bedzie merytorycznie i rzeczowo (praca biurowa): badania lekarskie sa, szkolenie BHP takze, cala pensja na umowie i nie jest to najnizsza krajowa:-) wyplacana na czas, elastyczny czas pracy, mozliwosc platnych nadgodzin oraz pracy w soboty (w zaleznosci od dzialu), pensja stala bez systemu premii. Biuro miesci sie na dwoch pietrach w centrum Szczecina czyli dobry dojazd plus darmowy parking. Szeroki przedzial wiekowy pracownikow, tak wiec kazdy znajdzie cos lub kogos dla siebie:-) Dwutygodniowy platny okres probny. Mozliwosc rozwoju/awansu, pracy w roznych dzialach.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grzegorz Kuzyk - MOOSE Centrum Języków Obcych"
Jak powstała firma MOOSE Centrum Języków Obcych? Skąd pomysł na taką działalność? Firma powstała w 1994 roku we Wrocławiu. W tamtym okresie rynek szkół językowych był bardzo słabo rozwinięty. Jednocześnie istniało bardzo duże zapotrzebowanie na usługi edukacyjne świadczone poza szkołami publicznymi. Powstało wtedy wiele szkół językowych, z których przetrwały tylko te najlepsze. Firma została założona przez osoby, które same prowadziły na początku lekcje. Okazało się, że zajęcia były prowadzone na tak dobrym poziomie, że lista oczekujących wynosiła kilkadziesiąt nazwisk. Aby obsłużyć tych klientów, postanowiliśmy zatrudnić dodatkowych lektorów. Ponieważ pomysł sprawdził się we Wrocławiu, bazując na bardzo dobrej jakości i umiarkowanej cenie, rozszerzyliśmy naszą działalność na całą Polskę.
Firma istnieje nieprzerwanie od ponad 20 lat. Bywały trudne momenty? Prowadzenie szkoły językowej jest związane z bardzo wieloma problemami. W pierwszych latach działalności konkurencja ze strony innych szkół językowych była bardzo mała. Z czasem powstało wiele podmiotów, które próbowały konkurować z nami zaniżając jakość i cenę. Bardzo dużą konkurencję stanowią także dla nas nauczyciele, którzy nielegalnie udzielają lekcji bez płacenia podatku i składek ZUS. Na szczęście, klienci z roku na rok są coraz bardziej wymagający i rynek edukacyjny odrzuca osoby i podmioty, które nie potrafią utrzymać odpowiedniej jakości. ...
"Wywiad z Jakub Tylman - Przedszkole SŁONECZNA SZÓSTKA"
Przedszkole „Słoneczna Szóstka” to dość młoda placówka. Jak dochodziliście od 2008 roku do obecnej pozycji? Zaczynaliśmy tylko od dwóch grup. Od początku siedzibą przedszkola były pomieszczenia przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Braci Barskich w Śremie. Z biegiem czasu, wraz z rosnącym zapotrzebowaniem, tworzyliśmy kolejne grupy, a w 2011 roku zaczęły działać nasze oddziały zamiejscowe. Pierwsze oddziały powstały w Bodzyniewie, Dąbrowie, Nochowie i Pyszącej. Na dzień dzisiejszy, w przypadku trzech pierwszych, przeszły one pod zarząd szkół, przy których działały, a my otworzyliśmy nowe: w Psarskim i na przeciwległym krańcu Śremu.
   
Jak liczna jest Wasza kadra dydaktyczna? Obecnie Przedszkole zatrudnia około 45 osób, z czego większość stanowi kadra pedagogiczna, a więc nauczyciele, pedagodzy, logopedzi, psycholog. Zatrudniamy również liczną grupę osób na stanowiskach pomocy pedagogicznych i asystentów nauczyciela. Wszyscy nasi pracownicy są odpowiednio wykształceni i przygotowani merytorycznie do pełnienia powierzonych im zadań.
Prywatne przedszkole to jednak także biznes. Jak więc taki biznes promować, reklamować? Na lokalnym rynku staramy się być „widzialni” poprzez liczne akcje, które organizujemy oraz udział w wydarzeniach, do których jesteśmy zapraszani. Bierzemy udział w wielu konkursach o charakterze gminnym i ogólnopolskim, wydajemy płyty i książki, organizujemy festyny, wystawiamy się na Targach Edukacyjnych. Na bieżąco staramy się współpracować z lokalnymi mediami, posiadamy własną stronę internetową, którą stale aktualizujemy. Do poszczególnych odbiorców staramy się dotrzeć poprzez ulotki i foldery, które kolportujemy po Śremie w okresie naboru wniosków o przyjęcie do przedszkola. Mamy też takie „swoje” miejsce na mapie Śremu, w którym od kilku już lat, z okazji Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia, stawiamy przygotowane przez nas olbrzymie pisanki, a zimą bombki. Od pewnego czasu współpracujemy też z Wydawnictwem Martel i wraz z nimi uczestniczymy w Targach Książki, które odbywają się w Krakowie. To pozwala nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.  ...
"Wywiad z Mateusz Kocur - Baker Tilly Poland Sp. z o.o."
Jakie usługi świadczy firma Baker Tilly? Jesteśmy grupą spółek, które specjalizuje się w świadczeniu usług profesjonalnych dla biznesu w Polsce, Czechach i na Słowacji. Specjalizujemy się w outsourcingu księgowości, kadr i płac, doradztwie prawnym, podatkowym, audycie oraz konsultingu biznesowym i IT.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Na polskim rynku działamy od 1990 roku. Na chwilę obecną zatrudniamy około 500 osób w trzech krajach: Polska, Czechy i Słowacja. Nasi Pracownicy obsługują Klientów w biurach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu oraz w Pradze i Brnie w Czechach i w Bratysławie na Słowacji.
Jestem ciekaw jakimi wartościami kieruje się wasza firma? Dobro Klienta i dobro naszych pracowników. Firma usługowa opiera się przede wszystkim na ludziach. To od pracowników zależy jakość świadczonych usług, dlatego staramy się badać na bieżąco ich potrzeby rozwojowe, tak aby byli odpowiednimi partnerami biznesowymi dla naszych klientów.
Skoro o klientach mowa, to proszę powiedzieć za co cenią wasze usługi? Jesteśmy firmą elastycznie podchodzącą do potrzeb naszego klienta – jesteśmy w stanie zaadresować praktycznie każdą jego potrzebę w obszarze księgowym, kadrowo-płacowym, prawnym czy podatkowym. Naszą siłą są pracownicy, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach i w każdej chwili są w stanie odpowiedzieć na każde pytanie naszego klienta. Oferując tak szeroki wachlarz usług jesteśmy w stanie kompleksowo obsłużyć każdą organizację, a poprzez oddziały zagraniczne – pomagamy nie tylko klientom w Polsce, ale i ich oddziałom zagranicznym. ...

Praca Szczecin:

Zachodniopomorskie – region nierówności

Województwo zachodniopomorskie to przykład ogromnego zróżnicowania wskaźniku bezrobocia w poszczególnych powiatach wchodzących w jego skład. Choć sytuacja w największych miastach jest dobra – bezrobocie w Szczecinie kształtuje się na poziomie 4,7 proc., a w Koszalinie 6,9 proc. - to w wielu regionach wskaźnik ten jest kilkukrotnie wyższy. W efekcie tego zachodniopomorskie jest jednym z siedmiu województw, w których bezrobocie przekracza 10 proc. i wynosi dokładnie jeden punkt procentowy więcej (11 proc.). Najgorzej sytuacja wygląda w powiecie Łobeskim, gdzie wskaźnik ten wynosi 23,1 proc. Z bezrobociem przekraczającym 20 proc. muszą walczyć również powiaty: białogardzki (22,3 proc.), choszczeński (20,8 proc.) i szczecinecki (20,2 proc.). Niewiele lepiej jest również w przeważającej ilości innych powiatów. Dysproporcja między dużymi ośrodkami miejskimi, a mniejszymi miejscowościami są ogromne. Dość powiedzieć, że o ile we wspomnianym już Koszalinie bezrobocie nie jest duże, to w otaczającym go powiecie koszalińskim wskaźnik ten wynosi 17,3 proc.! Tylko w 6 powiatach województwa zachodniopomorskiego bezrobocie jest mniejsze niż 10 punktów procentowych.

Rynek pracy

Mimo tak ogromnych nierówności, w styczniu 2017 roku w Urzędach Pracy na bezrobotnych czekało 6800 miejsc pracy i aktywizacji zawodowej. To rekord, jeszcze nigdy w pierwszym miesiącu roku w urzędach nie było tylu ofert pracy. Pracodawcy narzekają na problemy ze znalezieniem pracowników – zwłaszcza w IT, SSC, BPO i branży energetyki odnawialnej. Mimo to szacuje się, że bezrobocie w styczniu może skoczyć nawet do 12 proc. Zachodniopomorski rynek pracy zaskakuje paradoksami. Pewien antagonizm w postaci wysokiego w porównaniu do innych województw bezrobocia przy jednoczesnym braku chętnych do pracy to tylko jeden z wielu aspektów. W 2016 roku zachodniopomorskie firmy złożyły przeszło 55 tys. deklaracji o zamiarze zatrudnienia cudzoziemców – to trzy razy więcej niż w roku 2015. Jednocześnie stopa bezrobocia w województwie w ostatnich latach spadała najszybciej spośród wszystkich regionów w Polsce. Co więcej, lokalni urzędnicy szacują, że 2017 rok będzie korzystny dla zachodniopomorskiego rynku pracy. Ich przypuszczenia nie są bezzasadne. Swoje inwestycje na terenie aglomeracji szczecińskiej zrealizowali światowi liderzy branży e-commerce – Amazon i Zalando. Obie firmy poszukują 2000 pracowników.

Pewne zatrudnienie po studiach w Szczecinie?

Interesująco wyglądają również perspektywy przyszłych absolwentów kształcących się na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym. Uczelnia podpisała umowę z Grupą Azoty Zakłady Chemiczne Police i PDH Polska, w wyniku której studenci ZUT staną się w przyszłości wykwalifikowaną kadrą obu firm. Zatrudnienie znajdzie się wkrótce również w Stoczni Szczecińskiej, która pod koniec stycznia została nabyta przez Fundusz Inwestycyjny Mars. Według szacunków polskiego rządu w stoczni pracę znaleźć może nawet 3000 osób.

Gdzie szukać ofert pracy?

Poza wspomnianymi urzędami pracy warto zapoznawać się z ogłoszeniami zamieszczonymi w Internecie. Zwłaszcza, że od połowy stycznia przez 2 tygodnie w sieci trwała akcja promująca zatrudnienie w Szczecinie. Z kolei studenci nie powinni zapominać o zapoznaniu się z ofertą staży i praktyk zamieszczanych przez zachodniopomorskie uczelnie.