Winda Warszawa Sp. z o. o.
przez jaro, 2014-10-01 18:26:46
Ja pracuje 15 lat w jednej firmie dźwigowej we Wrocławiu, na stanowisku konserwator urządzeń dźwigowych, jesto firma o różnorodnych systemach sterowania mam wszystkie uprawnienia dostępne na rynku obsługuje 150 urządzeń co miesiąc, moje zarobki wachają się od 4700 netto do 5500 tyś netto myśle że jeśli jesteś dobry w tym fachu to można zarobic jeszcze więcej

Zid-Service
przez Szybki, 2016-11-07 16:48:51
Pracuje jako konserwator. Napraqde polecam jkak ktos ma doswiadczenie w branzy. Dobra kasa i super atmosfera

FORTMAN-GROUP
przez Antoś, 2014-09-09 12:43:56
hej, poczytałem trochę opinii na tej stronie i trochę się pośmiałem...pracuję w Fortmanie jako izoler od około roku i jestem bardzo zadowolony z całości współpracy... pieniądze dobre, kontakt z biurem w Szczecinie jak i Berlinie również, a więc cóż więcej potrzeba...Ja ze swojej strony mogę tylko POLECIĆ tą firmę...Pozdrawiam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jakub Imosa - Grupa Kotrak"
Ponad 25 lat doświadczenia. Zaczynaliście po transformacji ustrojowej w Polsce i działacie od ponad dwóch dekad. Można chyba powiedzieć, że udało się uzyskać niejeden sukces? To prawda. Dziś jesteśmy firmą rodzinną z siedmioma oddziałami, w tym także w Londynie. Wszystko zaczęło się jednak w 1991 roku w Katowicach od sprzedaży drobnej elektroniki i późniejszej koncentracji na urządzeniach fiskalnych. Z czasem jednak zauważyliśmy zmiany na rynku, do których należało się elastycznie dostosowywać i szukać nowych rynków zbytu. Dzięki posiadanemu już doświadczeniu we współpracy z polskim biznesem, zaczęliśmy współpracować z jednym z największych w Polsce producentów systemów ERP, a także tworzyć oprogramowanie dedykowane. W Katowicach działa wyspecjalizowany software house zatrudniający blisko 100 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.  
Państwa firma podzielona jest na pięć dużych zespołów. Jakie są ich zadania? Zespół developerski tworzy indywidualne, innowacyjne rozwiązania dopasowane do modeli biznesowych klientów. Pracuje w metodyce agile/SCRUM i przy użyciu najnowszych technologii. Sprawia to, że osiągamy lepsze rezultaty przy większym zadowoleniu pracowników. Drugi zespół zajmuje się systemami ERP dla dużych firm, które znacznie ułatwiają prowadzenie biznesu. Kolejny zespół dostarcza rozwiązania sektorowi małych i średnich firm. Oferuje kompleksowe skomputeryzowanie i wyposażenie w zależności od branży i potrzeb klienta. Zespół zajmujący się oprogramowaniem medycznym współpracuje na co dzień ze szpitalami, przychodniami i gabinetami lekarskimi. Ostatni z zespołów tworzą pracownicy administracji i marketingu. Wszystkie zespoły otaczają klientów stałą opieką, co pozwala nam dotrzymać kroku ich potrzebom i rozwojowi. Service desk w naszej firmie działa w oparciu o najlepsze praktyki tj. metodykę ITILa. ...
"Wywiad z Ewelina Trojner - Kind Aparaty Słuchowe"
KIND jest jednym ze światowych liderów, jeśli chodzi o aparaty słuchowe. Jaka jest historia Państwa firmy? KIND jest firmą rodzinną: została założona w 1952 roku przez Inge i Wernera KIND w Großburgwedel pod Hanowerem i wciąż jest zarządzana przez rodzinę Kind. Od tamtej pory nieustanny rozwój przedsiębiorstwa doprowadził do zajęcia pozycji lidera w branży aparatów słuchowych zarówno w Niemczech, jak i w innych krajach świata: Szwajcarii, Austrii, Czechach, Luksemburgu, Gruzji, Azerbejdżanie, Polsce, Singapurze, Holandii, Federacji Rosyjskiej, Armenii i na Ukrainie.
A w Polsce? KIND jest liderem rynku w Polsce oraz jednym z wiodących przedsiębiorstw na świecie w sferze poprawy komfortu życia osób z niedosłuchem i sprzedaży aparatów słuchowych. Dzięki markom KIND oraz audifon realizujemy całokształt działań w procesie tworzenia łańcucha wartości w dziedzinie aparatów słuchowych: od fazy projektowej, poprzez produkcję, aż po specjalistyczne dostosowanie do potrzeb klienta. W Polsce firma została założona w 2007 roku. Obecnie w całym kraju działamy w ponad 200 lokalizacjach, obsługując kilkadziesiąt tysięcy Klientów. ...
"Wywiad z Ewelina Kluss - NaturAvena Sp. z o.o."
W czym specjalizuje się firma NaturAvena? NaturAvena to jedna z wiodących, polskich spółek produkujących i dystrybuujących żywność ekologiczną oraz naturalną.  
Dlaczego tak wiele firm decyduje się na współpracę z Państwem? Ponieważ z nami się udaje! Spółka powstała w 2009 roku, budując krok po kroku sieć kontaktów i historię współpracy z wieloma odbiorcami. To konsekwencja działania, ciężka praca, ambitne cele oraz dotrzymywanie słowa powodują, że inni chcą z nami współpracować.  
A według jakich kryteriów Państwo wybieracie dostawców? Nasz Dział Rozwoju Produktów bada rynek, dotyczący potrzeb klientów, a także śledzi trendy na bardziej rozwiniętych rynkach. Powstaje niekończąca się lista produktów, które potencjalnie chcemy wprowadzać. Poszukujemy wielu dostawców konkretnego surowca. Wybieramy najlepszego.
Spółka powstała w 2009 roku, a dzisiaj jest jednym z czołowych dystrybutorów żywności ekologicznej. W jaki sposób udało się Państwu osiągnąć tak wielki sukces w tak krótkim czasie? Początki nie były usłane różami. Zaczęliśmy z dużym rozmachem, gdyż wszystko wskazywało na to, że mamy świetną sytuację współuczestniczenia we wschodzącej branży w Polsce. Badając rynki zachodnie byliśmy pewni, że nie ma lepszego momentu na start biznesu ekologicznego. Jednak pierwsze lata działalności firmy mocno zweryfikowały nasz optymizm. Mieliśmy przecież do czynienia z globalnym kryzysem, który spowodował, że ludzie zaczęli mocniej oszczędzać, a produkty ekologiczne zdawały się być dobrem luksusowym, o którym i tak nic nie było wówczas wiadomo. Na szczęście, przez ostatnie lata trendy proekologiczne wróciły ze zdwojoną siłą. Zdajemy sobie sprawę, że obecnie powstaje wiele nowych firm z żywnością bio, jednak my mamy dużą przewagę nad nową konkurencją. Mimo trudnych początków, mieliśmy sporo czasu na spokojną ekspansję. Zdążyliśmy już się rozwinąć i jest nam łatwiej. ...