Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
FORTMAN-GROUP
przez Antoś, 2014-09-09 12:43:56
hej, poczytałem trochę opinii na tej stronie i trochę się pośmiałem...pracuję w Fortmanie jako izoler od około roku i jestem bardzo zadowolony z całości współpracy... pieniądze dobre, kontakt z biurem w Szczecinie jak i Berlinie również, a więc cóż więcej potrzeba...Ja ze swojej strony mogę tylko POLECIĆ tą firmę...Pozdrawiam

Pracomania
przez Robertas, 2014-09-18 11:18:34
Rowniez przyjechalem ze Szczecina i musze przyznac, ze wlasciciel bardzo konkretny i punktualny dzieki czemu rano zalatwilismy wszystkie formalnosci jak nalezy i moglem spokojnie zdazyc na powrotny pociag do Szczecina.
Teraz zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu na miejscu w Berlinie. Dziekuje i pozdrawiam :)

Beliani
przez motyl, 2014-09-30 21:08:13
Stan na dzis - bedzie merytorycznie i rzeczowo (praca biurowa): badania lekarskie sa, szkolenie BHP takze, cala pensja na umowie i nie jest to najnizsza krajowa:-) wyplacana na czas, elastyczny czas pracy, mozliwosc platnych nadgodzin oraz pracy w soboty (w zaleznosci od dzialu), pensja stala bez systemu premii. Biuro miesci sie na dwoch pietrach w centrum Szczecina czyli dobry dojazd plus darmowy parking. Szeroki przedzial wiekowy pracownikow, tak wiec kazdy znajdzie cos lub kogos dla siebie:-) Dwutygodniowy platny okres probny. Mozliwosc rozwoju/awansu, pracy w roznych dzialach.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ogłasza, że nie brakuje w tym regionie pracy. Wielu pracodawców deklarowało już w II kwartale 2017 roku, że będzie kontynuować zwiększanie zatrudnienia. W jakich branżach istnieją szanse na znalezienie pracy? Badanie przeprowadzone przez WUP w Szczecinie Aż 22,1 proc. badanych podmiotów gospodarki narodowej w woj...
Czytaj więcej >>
Na trzecim piętrze dawnego domu towarowego Posejdon będzie mieścić się nowa siedziba spółki Brightone, tworzącej oprogramowanie dla koncernów motoryzacyjnych. Spółka planuje w ciągu dwóch najbliższych lat podwoić liczbę zatrudnianych pracowników. Drugie życie Posejdona W 1929 roku w Szczecinie oddano do użytku Familien Kaufhaus ze sklepami, restaur...
Czytaj więcej >>
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie z początkiem września bieżącego roku poinformował opinię publiczną o konkursie, w którym do zdobycia są dotacje zarówno dla rodziców powracających na rynek pracy, jak i dla bezrobotnych opiekunów osób niepełnosprawnych. O konkursie Konkurs dotyczący przyznania jednorazowych środków na podjęcie działalności gospoda...
Czytaj więcej >>
Targi Pracy w Szczecinie
21 sierpień 2017
W kwietniu zorganizowano w Szczecinie Targi Pracy – jedne z największych w skali regionu. Były one okazją do zapoznania się nawet z tysiącami ofert w jednym miejscu, co pozwoliło wielu bezrobotnym znaleźć zatrudnienie.  O targach Targi Pracy miały miejsce 26 kwietnia 2017 roku w Hali Sportowej Zespołu Szkół nr 3 przy ul. Sowińskiego 1. Była [...
Czytaj więcej >>
24 maja 2017 roku w Szczecinie miało miejsce szczególne wydarzenie organizowane przez Powiatowy Urząd Pracy. To VIII Szczeciński Dzień Przedsiębiorczości. Czy mieszkańcy stolicy województwa zachodniopomorskiego i całego regionu mogą poszczycić się wysokim poziomem swej przedsiębiorczości? Promocja aktywności Po raz ósmy w Powiatowym Urzędzie Pracy ...
Czytaj więcej >>
Szczecin dysponuje nowoczesnym Zakładem Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów, czyli EcoGeneratorem, który powstał na Ostrowie Grabowskim. Obsługuje on cały Szczeciński Obszar Metropolitarny i zalicza się go do grona najnowocześniejszych spalarń w Europie. Rocznie ma przetwarzać w energię 150 tysięcy ton odpadów. Obecnie kompletuje swoją załogę w S...
Czytaj więcej >>
Dwudniowa, Wiosenna Giełda Pracy dla studentów w Szczecinie, zorganizowana przez Akademickie Biuro Karier przyciągnęła wielu młodych ludzi, którzy poszukują odpowiedniej dla siebie drogi zawodowej oraz realnych ofert pracy. Kto pojawił się na giełdzie? Niecodzienne spotkania z pracodawcami Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego już po...
Czytaj więcej >>
Polska Fundacja Przedsiębiorstwa Społecznego zaplanowała na środę 26 kwietnia 2017 roku szczególne wydarzenie, ważne dla wszystkich osób poszukujących pracy w Szczecinie. To Targi pracy, które pozwolą pracodawcom znaleźć w Szczecinie pracowników, kandydatów na staż lub praktyki, zaś samym bezrobotnym i poszukującym pracy – na zapoznanie się z...
Czytaj więcej >>
W województwie zachodniopomorskim panuje ponad 11-procentowe bezrobocie, a w samym Szczecinie jest zarejestrowanych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy 8350 osób pozostających bez zatrudnienia. Czy Szczecin jest dobrym miastem do pracy? Zachodniopomorski rynek pracy Pomimo faktu, że stopa bezrobocia w województwie zachodniopomorskim na koniec lutego 2017 ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Galant - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Rajmund Flis - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Szymon Chodkowski - Outbox Sp z o.o."
Jak wyglądały początki Państwa firmy? 10 lat temu zebrała się grupa osób, która postanowiła zrobić coś innego, założyć swoją Firmę, a więc coś, co w dzisiejszych czasach jest bardzo modne. Warto wspomnieć, że byli to Pracownicy bardzo dużych firm, którzy odważyli się odejść z globalnych korporacji. Stopniowo firma rosła w siłę i w tym roku mamy przywilej dołączyć do grona tych, które obchodzą 10-lecie istnienia. Dla nas to doskonały moment, żeby nie tylko spojrzeć wstecz i pokazać naszą historię, ale również, żeby przyjrzeć się krytycznie wewnętrznym procesom.
Co wyróżnia Państwa firmę na tle konkurencji? Jesteśmy dość ciekawą mieszanką — jeden z członków Zarządu pochodzi z Anglii, ale nasz rodzimy rynek to Polska. Zatrudniamy ponad 200 osób i prowadzimy projekty na wielu rynkach. Mimo skali dynamiczności, złożoności procesów czy dużego zespołu, udało nam się zachować charakter firmy prywatnej, której struktury są naprawdę płaskie, gdzie spotykamy się, rozmawiamy…
Jaki był wobec tego kluczowy moment dla Państwa Firmy? Dość intensywnie wychodzimy na rynki zagraniczne, gdzie od trzech lat jesteśmy z dużymi sukcesami obecni np. w Wielkiej Brytanii. Od początku tego roku jesteśmy już oficjalnie obecni w rejonie niemieckojęzycznym, a więc w Niemczech, Austrii. Staramy się również wejść na rynki południowe. Jest to dla nas nowy rozdział: Firma przechodzi zmiany strukturalne i procesowe. Jednym z takim obszarów jest m.in. komunikacja wewnętrzna i rekrutacja. To obszary, które naszym zdaniem często się traktuje marginalnie. Pozycjonujemy się biznesowo i przy okazji rewidujemy również wspomniane procesy, choćby ze względu na zmianę, nowe czasy, rynek. Młodzi ludzie chętnie wyjeżdżają teraz za granicę lub pracują zdalnie dla klienta za granicą. Cieszy nas to, że jako rdzennie polska firma również wpisujemy się w ten trend, też jesteśmy trochę towarem eksportowym, a nasza obecność w Wielkiej Brytanii skutkuje tym, że jest tam zapotrzebowanie na taką Firmę jak nasza. ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...
"Wywiad z Joanna Mroczek - CBRE Sp z o.o."
"Wywiad z Natalia Wenzławska - CBRE Sp z o.o."
Firma CBRE, jest jedną z największych firm doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych na świecie, a jakie były początki firmy w Polsce? Większość firm z sektora nieruchomości, otwiera swoje oddziały na nowych rynkach poprzez zakup firm już istniejących. W przypadku CBRE w 2000 r. powstała spółka CB Richard Ellis Polska,  która w początkowej fazie działalności korzystała z doświadczeń dwóch spółek – poprzedniczek: Henry Butcher i Gerald Eve.  W 2009 firma zatrudniała 70 osób, obecnie w CBRE pracuje w Polsce ponad 200 osób. Jak wszyscy wiemy, duży wpływ na branżę miał kryzys na rynku nieruchomości w 2008/09 roku. Nasza firma podeszła do tego w ten sposób, że obcięła część kosztów, co spowodowało rotacje pracowników. Gdy kryzys się zakończył bardzo dużo pracy włożyliśmy w odbudowę, żeby na rynku polskim stać się większą firmą.
A jakie główne wartości przyświecają firmie? Mamy cztery główne wartości: szacunek, uczciwość, zaangażowanie i perfekcjonizm,  które towarzyszą całej firmie CBRE na świecie. Może wydawać się, że są to puste słowa, ‘korpo mowa’, która nic dla nas nie oznacza. Jednak, jeżeli spróbujemy zrozumieć znaczenie tych słów, to widać, że mają one wpływ na każdy aspekt naszej działalności – relacje z klientami, ze współpracownikami ale również na nasze wewnętrzne kontakty i codzienną współpracę.   ...