Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

GD Profesja SC
przez mlody21, 2014-11-12 13:18:07
Firma w porządku, pracuje dzięki nim jako elektryk w Niemczech. Oferta była zgodna z tym co mam na miejscu. Pomagali z organizacja wyjazdu i tłumaczeniem jak były problemy. Resztę sam ogarnąłem. Polecam.

THYE LOKENBERG - POLSKA SP. Z O.O.
przez Kamil spawacz, 2015-03-25 21:14:40
Firma jest fajna milo mi sie pracuje, panuje tu mila atmosfera, pieniadze zawsze mi sie zgadzaja i firma zatrudnia elektryka z prawdziwego zdarzenia.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ogłasza, że nie brakuje w tym regionie pracy. Wielu pracodawców deklarowało już w II kwartale 2017 roku, że będzie kontynuować zwiększanie zatrudnienia. W jakich branżach istnieją szanse na znalezienie pracy? Badanie przeprowadzone przez WUP w Szczecinie Aż 22,1 proc. badanych podmiotów gospodarki narodowej w woj...
Czytaj więcej >>
Na trzecim piętrze dawnego domu towarowego Posejdon będzie mieścić się nowa siedziba spółki Brightone, tworzącej oprogramowanie dla koncernów motoryzacyjnych. Spółka planuje w ciągu dwóch najbliższych lat podwoić liczbę zatrudnianych pracowników. Drugie życie Posejdona W 1929 roku w Szczecinie oddano do użytku Familien Kaufhaus ze sklepami, restaur...
Czytaj więcej >>
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie z początkiem września bieżącego roku poinformował opinię publiczną o konkursie, w którym do zdobycia są dotacje zarówno dla rodziców powracających na rynek pracy, jak i dla bezrobotnych opiekunów osób niepełnosprawnych. O konkursie Konkurs dotyczący przyznania jednorazowych środków na podjęcie działalności gospoda...
Czytaj więcej >>
Targi Pracy w Szczecinie
21 sierpień 2017
W kwietniu zorganizowano w Szczecinie Targi Pracy – jedne z największych w skali regionu. Były one okazją do zapoznania się nawet z tysiącami ofert w jednym miejscu, co pozwoliło wielu bezrobotnym znaleźć zatrudnienie.  O targach Targi Pracy miały miejsce 26 kwietnia 2017 roku w Hali Sportowej Zespołu Szkół nr 3 przy ul. Sowińskiego 1. Była [...
Czytaj więcej >>
24 maja 2017 roku w Szczecinie miało miejsce szczególne wydarzenie organizowane przez Powiatowy Urząd Pracy. To VIII Szczeciński Dzień Przedsiębiorczości. Czy mieszkańcy stolicy województwa zachodniopomorskiego i całego regionu mogą poszczycić się wysokim poziomem swej przedsiębiorczości? Promocja aktywności Po raz ósmy w Powiatowym Urzędzie Pracy ...
Czytaj więcej >>
Szczecin dysponuje nowoczesnym Zakładem Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów, czyli EcoGeneratorem, który powstał na Ostrowie Grabowskim. Obsługuje on cały Szczeciński Obszar Metropolitarny i zalicza się go do grona najnowocześniejszych spalarń w Europie. Rocznie ma przetwarzać w energię 150 tysięcy ton odpadów. Obecnie kompletuje swoją załogę w S...
Czytaj więcej >>
Dwudniowa, Wiosenna Giełda Pracy dla studentów w Szczecinie, zorganizowana przez Akademickie Biuro Karier przyciągnęła wielu młodych ludzi, którzy poszukują odpowiedniej dla siebie drogi zawodowej oraz realnych ofert pracy. Kto pojawił się na giełdzie? Niecodzienne spotkania z pracodawcami Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego już po...
Czytaj więcej >>
Polska Fundacja Przedsiębiorstwa Społecznego zaplanowała na środę 26 kwietnia 2017 roku szczególne wydarzenie, ważne dla wszystkich osób poszukujących pracy w Szczecinie. To Targi pracy, które pozwolą pracodawcom znaleźć w Szczecinie pracowników, kandydatów na staż lub praktyki, zaś samym bezrobotnym i poszukującym pracy – na zapoznanie się z...
Czytaj więcej >>
W województwie zachodniopomorskim panuje ponad 11-procentowe bezrobocie, a w samym Szczecinie jest zarejestrowanych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy 8350 osób pozostających bez zatrudnienia. Czy Szczecin jest dobrym miastem do pracy? Zachodniopomorski rynek pracy Pomimo faktu, że stopa bezrobocia w województwie zachodniopomorskim na koniec lutego 2017 ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bożena Porada - MSD Polska Sp. z o.o."
MSD jest częścią amerykańskiego koncernu Merck & Co. notowanego na giełdzie w Nowym Jorku. Dlaczego w Polsce działacie pod inną nazwą? Pod nazwą MSD działamy na wszystkich rynkach poza USA i Kanadą. W Europie i na pozostałych rynkach pod nazwą Merck funkcjonuje niemiecka spółka notowana na giełdzie we Frankfurcie. Obie firmy mają wspólne historyczne korzenie, ale od 1917 roku nie mają żadnych związków kapitałowych. W Polsce działamy od 1991 roku.  
Jak rozwijał się polski oddział? Polska ma ogromny potencjał naukowo- badawczy, dzięki czemu nasza fima dość szybko zaczęła inwestować w badania kliniczne i obecnie współpracujemy z ok. 300 ośrodkami.
Co go wyróżnia na tle innych krajów tej części Europy? Dostęp do dużej liczby świetnie wykształconych absolwentów pozwolił nam również stworzyć tutaj jedno z trzech Centrów Zarządzania Danymi z Badań Klinicznych. Wspiera ono nie tylko zarządzanie danymi z badań klinicznych prowadzonych na całym świecie, ale także danymi dotyczącymi nadzoru nad bezpieczeństwem terapii z udziałem leków i szczepionek MSD. Pozostałe dwa takie centra działają w Chinach i Kolumbii. Oczywiście nadal nasza podstawowa działalność to promocja kilkudziesięciu leków i szczepionek MSD dostępnych na polskim rynku. Oprócz leków dla ludzi mamy też bardzo prężny dział weterynaryjny, działający pod nazwą MSD Animal Health.        ...
"Wywiad z Béatrice Bouchet - B&B Hotels Polska Sp. z o.o."
Jakie były Wasze początki? Sieć B&B powstała w 1990 roku we francuskim Breście i to właśnie we Francji rozwijała się dynamicznie w pierwszych latach swojej działalności. W 1997 roku na terenie Francji były już 53 obiekty naszej marki. Rok później B&B zagościła w Niemczech, a w 2009 roku powstał pierwszy hotel we Włoszech, w 2011 pierwszy hotel na terenie Polski. Był to B&B Toruń. Kolejne lata to rozwój w Polsce, budowa obiektu w Czechach i w Maroku oraz rozwój w Hiszpanii.
Gdzie znajdują się hotele sieci? Obecnie Grupa B&B zarządza imponującą liczbą 387 hoteli w Europie. Najwięcej z nich znajduje się oczywiście we Francji i w Niemczech. W tym pierwszym kraju mamy 252 obiekty, a w drugim 85. We Włoszech mamy natomiast 24 hotele, w Hiszpanii 19 oraz po jednym w Czechach i w Maroku. W Polsce działa obecnie pięć hoteli B&B. Nasze obiekty znajdują się w Toruniu (93 pokoje), w Warszawie (154 pokoje), we Wrocławiu (140 pokoi), w Katowicach (105 pokoi) oraz w Łodzi (149 pokoi). Łącznie stanowi to ponad 30 000 pokoi hotelowych.
Ilu pracowników zatrudniacie i na jakich stanowiskach? Ekipa B&B to obecnie około 50 osób. Zatrudniamy przede wszystkim pracowników recepcji, pracowników obsługi śniadań jak również managerów zarządzających hotelami. To dyrektorzy oraz zastępcy dyrektorów. Siedziba spółki w Polsce zatrudnia również osoby na stanowiskach administracyjnych.    ...
"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...