logo TPI (Contact Center)

TPI (Contact Center)

Kraków

Opinie o TPI (Contact Center)

viktor 2010-12-28 13:02:09
Powiem tak- jak ktoś zaczyna,może i warto(zdobyć doświadczenie, staż pracy) ale tylko na zasadzie trampoliny...nic więcej.
Zero podejścia merytorycznego, kultury sprzedaży, podstawowych umiejętności negocjacyjnych o warunkach pracy już nie wspomnę. W ogłoszeniach o pracę, które umieszczają również informacje naciągane...
No co tu dużo mówić firma na poziomie "polskiego cwaniaczka" z Konia trojańskiego( polecam film:)
Opinie z telemarketingu w pełni uzasadnione.
Geo 2012-03-06 14:36:42
Witam;
Ja rozpocząłem pracę w TPI już pewien okres czasu temu.
Krótko:
- praca o charakterze bardzo inżynierskim, co mi odpowiada
- kultura pracy super, mamy wręcz zakaz mówienia Źle o konkurencji
- szef jest w porządku, wymagający ale potrafi docenić detale, o których ja nie pamiętam
- produkty uważam, że są wyższej jakości
- zarobki mogłyby być większe, ale pewnie zawsze będzie niedosyt niezależnie ile się zarabia :-)



F 2012-09-11 13:34:42
Poproszono mnie o opinie więc postaram się opisać. Fakty: praca ciekawa, dużo pracy terenowej, sporo tematów handlowych z polecenia klientów co jest dla mnie szokiem. Pensja stała oraz kilka premii : od sprzedaży produktu i całego biura, także premia szefa jako motywacja. Świetni ludzie, poukładane sprawy w biurze, dobra atmosfera. Cieszę się ze szef widzi tez pozytywy pracy, ale tez po ludzku wytknie blad. Z reszta pierwszy kierownik jakiego znam, któremu chciało się mi pomagać na początku i to bez uszczypliwosci, to sobie zapamiętałem. W tym zakresie z innych firm mam złe doświadczenia. Mogę polecić, ale przygotuj się ze to ty musisz stać się częścią zespołu. Siła tego biura to chyba wzajemny szacunek i jasne zasady i przyjaźń ludzi. Podoba mi się ze każdy pracuje dla każdego.
Polecam
:-) 2014-10-27 14:24:23
Chyba ci się pomyliło z firmą telemarketingową o tej samej nazwie ;-)
3333 2016-05-16 21:26:25
@elka mysle ze wlasnie chodzi tutaj o staz pracy..
Zostaw swoją opinię o TPI (Contact Center) - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TPI (Contact Center)