logo Contact Center

Contact Center

Toruń

Opinie o Contact Center

Jan Kowalski 2011-01-15 21:40:20
Nie UKOiK, tylko UOKiK. Sorry za pomyłkę.
Chodziło mi o Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji.
Jan Kowalski 2011-01-16 18:39:07
[usunięte przez moderatora] Współczuję ludziom, którzy tam zostali. Naprawdę, stać was na coś więcej i szkoda bardzo, że w naszym kraju nie macie innych możliwości.
2
Pani z UOKIK 2012-01-31 15:21:34
a ile tam mają stanowisk? i co jesczce oprocz Orange sprzedają?
Syn Admina 2014-03-24 14:49:46
Bardzo fajna firma (jak na słuchawki): wypłata na czas, ludzie fajni a do tego szkolenia i konkursy. Kto nie ma nic przeciwko pracy na słuchawkach da radę.
1
ilos 2014-04-09 21:31:18
firma chyba najgorsza ze wszystkich call center... nie wytrzymasz 2 mcy... to miasteczko świrów!!!!
2
Megan 2014-05-07 13:14:56
ilos, chyba miasteczka świrów nie widziałeś. przy innych firmach telemarketerskich z torunia contact center jest rajem.
2
tosiencja 2014-10-15 17:18:07
Pracuję tam już jakiś czas i jest naprawdę fajnie. Jeśli się decydujesz na pracę w firmach typu call center to licz się człowieku z tym, że kontakt z klientem jest zawsze trudny, bo nie trafi Ci się często (a raczej nie trafi wcale) że podasz produkt, cenę a ktoś to od razu weźmie, cudów nie ma! zawsze musisz się nagadać i łapać kontakt z innym człowiekiem - czy jest miły czy nie, taka branża, ale jeśli chodzi o samą firmę to co tam niby jest złego? Czas kursu super, wszystko dawkowane w małych ilościach do ogarnięcia, masz WSZYSTKIE potrzebne wiadomości, dają ci ściągi co i jak możesz mówić, żeby było ci łatwiej na początku, ludzie są mega, pracuje tam w większości młodzież, której nie zależy żeby robić sobie pod górkę, często można się z kogoś uśmiać. Nie trafiłam jeszcze na koordynatorów, którzy byli by niemili, nie da się zauważać, że są ważniejsi. Muszę nad grupa panować i mobilizować, ale hej - to ich robota. Nawet jeśli mają jakieś "ale" to zawsze mówią to w łagodny sposób i jeśli jest się dla kogoś normalnym i miłym człowiekiem, inteligentna osoba zawsze ci to odwzajemni. Szczerze polecam Contact Center, zamierzam tam zostać na długo i porównując do innych cc to tak jakby się patrzyło z góry na całe to inne dziadostwo. Jest super, super, super, serio :)
tomasz177 2014-12-01 18:55:20
Firma Contact Center szuka nowych pracowników, pojawiło się właśnie ogłoszenie że szukają ludzi do pracy. Nie wiem jak wy, ale ja uważam że oferta godna zainteresowania. Co wy na to? Firma Contact Center One Sp. z o.o. mająca swe oddziały w Opolu i Częstochowie poszukuje do swojego zespołu pracown...
http://www.gowork.pl/praca_podglad,5703288?keywords=&region=
1
bodzio 2015-02-09 17:37:35
Pracowałem w tej firmie dwa lata - streszczając to bag**
Składasz cv w ten sam dzien lub na nastepny dzwonia czy jestes zainteresowany. Nie maja ludzi, sami sie zwalniaja lub KO zwalniaja za brak realizacji celu. Jestem zdziwiony, ze sam tyle wytrzymalem. Wszyscy maja Cie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak nie robisz celu to mobbing na calego, na zebraniach itd.
egg 2015-03-10 11:38:01
pracowałem tam 5 miesięcy na "sprzedaży" faktur elektronicznych w 2014 r i bardzo sobie chwalę jak na pracę na infolinii. dobra atmosfera, fajni ludzie, stawka też ok(jest premia ale trzeba się mocno starać i miec szczęście żeby dostać) nie ma cisnienia od przełożonych, żeby nikt sie nie czepiał i zarazem wyronbic normy wystarzy uczciwie pracować (dzownić) zamiast marnowac czas. bardzo dobre warunki pracy - ergonomicze fotele, dobre wyciszenie sali (openspace + małe pokoje po kilka osób) klimatyzacja, kuchnia i pokój gier, częste przerwy. ze względu an charakter dość praca monotonna. na obsłudze linii przychodzącej jest więcej nerwów, bo często dzwonią ludzie z pretensjami. ogólnie polecam.
mmm12 2015-03-12 13:49:12
Dla mnie ta cala firma to porazka. Zero kontaktu telefonicznego, poziom oraz kompetencja pracownikow zenujaca. Osobiscie jestem niezadowolona z uslug.
Aneczka 2015-03-17 09:29:24
Pracuję tu już 6 miesięcy i nie mam nic do zarzucenia. Miałam do wyboru siedzieć na słuchawce czy szukać pracy w galeriach handlowych. Wybrałam słuchawkę w Contact Center i nie żałuję... Oczywiście praca w call center jest specyficzna i trzeba być na to przygotowanym, najważniejsze by się nie poddawać... Ludzie strasznie pozytywnie nastawieni (koordynatorzy również), atmosfera jak najbardziej na plus. Ogromna ilość konkursów gdzie często można dostać porządny zastrzyk gotówki, rozrywka jest :) Na benefity nie narzekam jak nie karta medyczna to i jakieś zniżki. Polecam, fajny sposób na pierwszą pracę.
1
Lilka 2015-03-18 19:21:25
No cóż praca jest bo jest ale prawda jest taka że większość osób które w Orange Call Center pracują nie ma szans na inną pracę i tyle... W Toruniu sala wielka pracuje na niej jednocześnie w godz szczytu 100 osób' gorąco na sali a szum jak w ulu. Jeśli jesteś wytrzymały psychicznie i się nie przejmujesz wściekłymi klientami- dasz rade. Tylko dla mnie tuning na pracowniku jest na maksa- osiągaj wyniki sprzedawaj to moze dostaniesz cos ponad najniższa krajową a oferują niewiele- mydła nawet nie ma w toaletach' sedesy są sprzed lat trzydziestu na wszystkim oszczędzają aż wstyd stanowiska komputerowe nie sa odkurzane przez sprzataczki wcale' jesli sobie nie wycierasz monitora i biurka bedziesz siedział w brudzie az sie lepi. To samo w jadalni- krzesła tam obicia maja czarne od potu i stare Fu!!!!Pozytywni sa ludzie- mozna poznac kogos ciekawego ale ogólnie Orange nie szanuje pracownika masz być tylko elementem do obsługi po najnizszych kosztach tak jak pociagowe zwierze.I to sobie Polacy daliśmy z sobą zrobić by nas mieli za nic!!!! GŁOSUJCIE NA DUDĘ !!!! DUDA NA PREZYDENTA ZEBY W TEJ POLSCE TAKIE FIRMY JAK ORANGE I WSZYTKIE INNE NIE MIAŁY CZŁOWIEKA ZA ŚMIECIA!!!
1
Cmentar. 2015-04-17 06:05:10
Pracuję tam jakiś czas...
Narzekać mogą ludzie, którzy nigdy nie zasmakowali ciężkiej pracy fizycznej.
Parcie na wynik?
A po cholerę tam przychodzisz?
Twoim zadaniem jest sprzedaż, a nie siedzenie na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Klienci źli?
Ludzie, jak ludzie, są różni.
Małe stawki?
Jak się postarasz i serio walczysz o klienta, to 1800 na rękę wyciagniesz.

Ludzie, narzekacie strasznie, a myślicie, że gdzie indziej to będą Was głaskać?
To jest PRACA, a nie wakacje, Wy im łaski nie robicie, na Wasze miejsce jest wielu chętnych.

Jeżeli rozumiesz, co oznacza pracować i po to przychodzisz do pracy-polecam w 100%,świetne warunki, klimat, możliwości.

Ktoś wspomniał o brudzie na stanowisku...
Gal Anonim 2015-04-27 13:06:18
Szczerze powiem że jestem zadowolony z pracy. Jak złożyłem papiery to pomyślałem "co ja tutaj robię?" byłem negatywnie nastawiony... Jak trafiłem do grupy szkoleniowej bałem się jak piorun:) Ale ciężka praca bardzo się opłaca:) Po kilku miesiącach otrzymałem umowę o prace choć łatwo nigdzie nie jest ale jestem waleczny i sobie poradzę ze wszystkim:) Powiem szczerze to ciężka praca ale jesli masz "kochones" albo chcesz się sprawdzić jako rasowy sprzedawca i nabrać BARDZO DOBREGO doświadczenia sprzedażowego to miejsce dla Ciebie! Czytam wyżej komantarze i myślę że narzekają Ci którzy myśleli że wstane rano i dojadę do pracy to mi się należy! Ciężko pracujesz a zostaniesz odecniony! PZDR
Mati 2015-07-13 15:25:00
Lipa lipa na tej bydgoskiej, ludzi traktują jak śmie**. Zrobiłem aut za brak celu
dnooodna 2015-07-30 13:43:03
Pracowałem tam przez ponad pół rok jakiś czas temu. Serdecznie odradzam. Mam namyśli projekt e-faktury gdzie nie masz możliwości awansu i jak mantrę powtarzasz w kółko to samo przez cały okres pracy.
Stawka godzinowa również śmieszna 7 zł - umowa o prace (dla wybranych) - 8,50 - zleceniówka. Żeby było śmieszniej nie możesz zarobić więcej niż jakaś tam kwota więc im więcej godzin masz tym ta godzinówka spada.
Brak miejsca pracy, co dziennie siadasz na innym stanowisku a i tak po 2h później przychodzi pracownik infolinii i mówi ze to jego miejsce, i szukasz przez 20 minut miejsca gdzie możesz pracować do tego przelogowanie się (kolejne 20minut) itp - tak to codzienność w pracy w Orange na projekcie e-faktury, ale cel musisz wykonać.

Prowizje owszem są rzędu 1,30zl za 1 efakturę - warunkiem jest to iż musisz zrobić ich kilkaset (4 efaktury na godzinę pracy więc załóżmy 150hx4 minus odrzuty i reklamacje klientów)po prostu musisz wyrabiać cel a jak wiadomo wszystko jest zależne od bazy. Jak wyrobisz cel to prowizje wypłacane są kwartalnie z opóźnieniem na kratę sodexo lub gdy Twój Teamlidear informuje Cie, ze są problemy i nie otrzymasz karty wtedy otrzymasz prowizje w bonach...(zapłacisz za mieszkanie bonami właściciel się ucieszy :))).

Jeżeli chodzi o przełożonych tzw Teamliderów - kobieta w wieku około 26 lat drąca się i klnąca na swoich byłych kolegów / koleżanki z którymi kiedyś jechała na jednym wózku utrudnia praca, strzela fochy ogólnie opryskliwa i średnio przyjemna.

Jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości co do pracy tam to proszę się zatrudnić i popracować trochę :) przejść parę "zebrań". Słyszałem od starych pracowników, co teraz pracują na infolinii a dawniej było w akcji e-faktura. Iż kiedyś było super wszystko się popsuło gdy wkroczyli młodzi ludzie (w moim wieku) jako teamliderzy i trochę się pozapominali. W Orange motywują Cię grożąc Ci, nigdy się nie spyta Ciebie przełożony co się dzieje, czemu masz gorszy dzień. Tylko np da Ci czas na poprawę a jak nie to się żegnamy.

Jeszcze warto wspomniec o wewnętrznych super konkursach i nagrodach, którymi są długopisy, ogólnie cały syf, który został przy jakiś akcjach.
A w święta na wigilie Szefowa sępi od pracowników kaskę dla dzieciaków, bawi się w licytacje później te pieniądze są przekazywane dzieciakom jako dar od firmy. Od firmy co wyciąga kase z kieszeni pracowanika, zeby dać.

Pozdrawiam i ODRADZAM WSZYSTKIM !
hajo 2016-05-14 15:09:37
nie wiem czy widzieliście, ale jest oferta jako Konsultant w dz. retencji - są tutaj już stałe stawki 12zł/h, umowa o prace tez jest zapenwiona, wiec to tez na plus jest.
Zostaw swoją opinię o Contact Center - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Contact Center