W tej pracy nauczyłam się że nie warto zgłaszać jak szef robi Ci krzywdę i masz ewidentne dowody na piśmie (molestowanie, smsy z wyznaniami, emaile z propozycjami hotelu, po takiej wiadomości potrafiłam wymiotować kilka dni na tle nerwowym). Sprawa zostanie zamieciona pod dywan. Szef przeniesiony jak ksiądz w kościele i będzie Ci się śmiał mówiąc i co mi zrobisz..liczy się wynik. Liczy się sprzedaż. Nie moralność, zasady czy dobro zespołu.
Pracuje w SBP od pol roku. Przeszłam z innego banku. Póki co jestem zadowolona. Umowa na rok a później ma być na stałe. Podstawa fajna plus premia. Najniżej miałam 500 a najwiecej 1600. Zależy ile punktów zrobiłam. Ogólnie mi się podoba, atmosfera jest fajna, a wizja kasy zachęca do sprzedaży. W poprzednim banku miałam gola wypłatę i premie raz w roku, a w ostatnich latach bardzo okrojona i śmieszna bo Brunon stwierdził chyba ze za mało się doradcy starali :) Jeżeli ktoś lubi prace w banku to myśle ze można tu fajnie zarobić. Spoko są tez pkt w beneficie, wycieczki różne, konkursy np 1000 za ubezpieczenia. Szkoda tylko ze nie ma integracji z innymi oddziałami, nie znamy się w ogóle. W poprzednim banku jednak wyjazdy były częste i znało się ludzi z pobliskich oddziałów. Ogólnie polecam :)
Witam wszystkich. Czy ktoś mi może opisać jak wygląda rekrutacja przez teamsy na doradcę infolinii klienta select? Jakich mogę spodziewać się pytań oraz czy jest do odegrania jakaś scenka?. Z góry dziękuję K.
To rekrutują tylko przez teamsy a nie standardowo w biurze? Czy po prostu wybrałaś taki sposób? Bo ja jednak wolałbym się spotkać bezpośrednio na rozmowie.
Dzień dobry, dziękujemy za pytania. Po ustaleniu z kandydatem / kandydatką daty i godziny spotkania, kandydat / kandydatka otrzymuje zaproszenie z linkiem, za pomocą którego łączy się z nami w terminie spotkania. Pytania zależą od menedżera, który przeprowadza rekrutację i mają na celu poznać bliżej szczegóły doświadczenia i osobowość kandydata / kandydatki. Scenek nie przewidujemy.
Plany sprzedażowe oderwane od rzeczywistości , wycena sprzedanych produktów w kontekście premii to jakiś żart !!!!, tolerowana jest przez dyr. oddziału dyr regionu sprzedaż przez doradców produktów bankowych dla najbliższych członków rodziny i dobrych znajomych w celu wyrobienia targetu. Zawyżanie dochodów przez klienta po namowie doradcy przy zaciąganiu kredytu w opcji BBC to norma !!!!, Przypadków nadużyć, łamań procedur, pustej sprzedaży można byłoby mnożyć !!!! Takie są realia
Dlatego jak.pisalem praca w oddziale to sprzedaz. Dla osob z poczuciem wysokiej moralnosci sprzedaz to zle miejsce. Zwyczajnie dajcie sobie spokoj z aplikacja. Znajdziecie jesli.macie wysokie kompetencje miekkie i twarde spokoknie lepsza prace w wlkp.
To prawda. Ludzie z wysoką moralnością nie dadzą rady. Kombinatorzy może. Odeszłam z banku żeby zachować standardy rzetelności. Dyr regionu akceptuje krętactwa żeby się utrzymać na stołku i krętaczami się otacza.
Pierwszy etap w oddzaile, rozmowa z dr bardzo profesjonalna i rzeczowa. Rozmowa trwała 30 minut, na rozmowie przedstawiam swoje pomysły i jak widzę ta prace. Dr zaprosiła mnie zatem na drugi etap w obecności kadrowej i dr regionu. Oegralam scenkę z trudnym klientem, dr regionu zadawał pytania o moje obawy co do pracy w banku, pytania padały z trzech stron, rozmowa trwała godzinę.
Dlaczego wybrałam ten bank Pytania o produkty bankowe snenka z trudnym klientem dlatego mają wybrać akurat mnie jak bee pozyskiwać klientów jakie widzę ważne swoich działań w kierunku sprzedaży prod. Banku
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Witam. Moim zdaniem działania kierownictwa wobec pracowników w oddziałach powinny być bardziej monitorowane przez organizacje, bo zauważyłem w moim Oddziale samowolke, dyskryminację doświadczonych i cennych pracowników. Nierówne traktowanie. Niestety ulubieńcy za to, że donoszą na innych dostają wszystko na tacy np potencjały na dobrze wycenione kredyty z infolinii. Inni muszą na swój plan pracować i są porownywani. Zespół zamiast pracować wspólnie jest podzielony i robi się okropna atmosfera. Pracodawca podnosi plany do niewykonalnych, a kierownictwo wywiera taką presję na podwładnych, że to już robi się niezdrowe. Rozumiem, że bank jest nastawiony na zarobek i że premia jest uczciwa i każdy chce, ale skąd takie plany, gdzie czasy są ciężkie, oferta dużo gorsza niż u konkurencji? Wszystko spoko, ale nie kosztem naszego zdrowia. Może Pracodawca się nad tym zastanowi?
piszesz o tym nierównym traktowaniu... czy osoby które faktycznie "donoszą" może zarabiają jakoś więcej? czy coś związanego z pensją jest innego?
to o czym piszesz to właśnie jest ten "fantastyczny" świat o którym czytamy w Intrabanku. Nie wiem gdzie równowaga, szacunek, docenienie, liczy się (usunięte przez administratora) Przyklad kredyty firmowe zarabia pośrednik, agent i firmowiec w oddziale i kazdemu sie liczy i kazdy ma zaplacone za tego samego klienta. Ciekawe kiedy się kapnom bo konsole juz nam obcinaja ale co było zrobione to nasze
Informacje na temat środowiska pracy są dla nas ważnym sygnałem do zastanowienia się, co można zmienić, ulepszyć w miejscu pracy. Dlatego dziękujemy za ten głos, przekażemy komentarz odpowiednim jednostkom w banku. Informujemy również, że w banku działają kanały do zgłaszania naruszeń za pomocą których można zgłaszać przypadki nieprawidłowości i innych niepokojących sytuacji w miejscu pracy.
Pracodawcy zalezy na wyniku tu i teraz a ludzie zwlaszcza Ci na samym dole niewiele znacza w realiach optymalizacji... im lepiej robisz tym szybciej wylecisz bo za drogi w utrzymaniu jestes. Mozesz przeciez zatrudnic sie u partnera na najnizszej krajowej a reszta pod stolem....
Jakie narzędzia pracy zapewnia Bank Zachodni WBK S.A.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Każdy pracownik otrzymuje telefon z numerem służbowym. W założeniach jest tylko do użytku na rzecz pracy. Każdy ruch w telefonie może być monitorowany. Więc musisz się z tym liczyć. Pytanie na jakie stanowisko startujesz, Czy do oddziału, czy co back office, czy jeszcze w inne miejsce. W oddziale na kasie nie masz co liczyć na laptopa służbowego. z resztą firmowo i tak nie byłby Ci potrzebny.
My dostaliśmy laptopy po Deutsche banku, jak zaczęła się pandemia i było prawdopodobnieństwo pracy zdolnej. Na każdym stanowisku zapewnili laptopa.
Moze w CWB tak. W oddzialach nie kazdy ma swojego laptopa. Dk np. Nie ma. Doradca premium tak.
Witam, czy w Santander Bank Polska pracownicy dostają jakieś premie świąteczne lub inne dodatki? Jest jakiś fundusz socjalny? Karta multisport?
Nie ma premii na swieta. Koszyk slodkosci za 70 zl przed wigilia. Masz max 2000 pkt my benefit. Jesli jestes w najnizszych widelkach dochodow. Karte multisport.mozesz miec, ale placisz za nia. Ew Czesc oplaty z tych punktow mozesz oplacic. Ale to ok 30% oplaty tylko
Akurat punkty my benefit są spoko, 2000 pkt to 2000 zł, można sobie coś fajnego kupić. A jeśli chodzi o multisport to w większości firm trzeba za niego płacić.
Tak ale tylko jesli sa to np. Zakupy w sklepie sportowym Dechatlon. Nie mozna tych punktow wymienic na zlotowki. Ppza tym od pewnej kwory jest podatek ktory sie placi. Konkretnje od powyzej 1000 pkt. Wiec jest ok. Ale super exyta to rozwiazanie nie jest. Ale coz. Korpo. Dla nich leppiej kupic te punktybtaniej. Za kasie z funduszu socjalnego
Strasznie dużo ofert pracy w całym kraju. W. Santanderze na sprzedaży nie ma już kto pracować? O co tu chodzi bo widzę że likwidujecie placówki a nie rozwijacie się?
Pomimo zamykajacych sie oddzialow jest rotacja. Tylko w jednym regio w jeden kwartal. Czyli 3 mc. Ok 40 nowych pracownikow. Coz wysokie plany. Cisnienie na sprzedaz. Za te 6000 zl brutto z premia idzie znalezc mniej stresujaca prace. Sa fajne oddzialy gdzie nadrabia sie kase atmosfera. A sa oddzialy beznajdziejne gdzie przelozony tylko cisnie Ci za brak sprzedazy.
Jeśli chcesz żyć w zgodzie z własnym sumieniem i przestrzegać zasad zarówno moralnych jak i prawnych, to omijaj tego pracodawcę wielkim łukiem. Zasady etyki są tylko dla organów zewnętrznych, wewnątrz są fikcją. Jeśli już zdecydujesz się tam pracować, to miej uszy i oczy na wszystko zamknięte, a broń Boże zgłaszać nieprawidłowości, bo wylecisz jako pierwszy.
Urząd skarbowy zajął mi326zł.Przykre ,ale bank przelał pieniądze. Po kilku dniach bank ponownie zablokował mi konto.Czatowałam SMS kilkoma doradcami.Wszyscy byli bardzo mili.Otrzymałam informację,że doszło do nieporozumienia na lini bank urząd skarbowy ,że zgłoszono do działu windykacji o odblokowanie konta,ale jest duża kolejka .Dziś jest sobota ,w banku nikt nie pracuje,a ja zostałam pozbawiona konta na święta.Czekałam na przelew szybki i w ostatniej chwili skorzystałam z konta męża ,bo zostałabym bez pieniędzy na zakupy.Nie wystarczy być miłym ,ale trzeba być skutecznym.Mojej bardzo prostej sprawy nie rozwiązano.Zostało tylko zmienić bank.
Widziałam dziś ogłoszenie na stanowisko młodszego specjalisty ds. rozliczeń. Czy ktoś byłby w stanie powiedzieć jaka panuje tam atmosfera, czy na przykład nadgodziny są normą itp.? Będę wdzięczna za każdą sugestie
Na 100% piszesz o Santander Bank Polska a nie np o Santander Consumer? Bo jakos nie kojarzę aby w rozliczeniach bylo teraz jakies wolne stanowisko...
Jak tylko sobie przypomnę rozstanie z moim byłym pracodawcą to mi się ciśnienie podnosi... W skrócie niekompetentna, zakompleksiona dyrektorka oddziału, bojąca się klientów i dyrektora regionu, ale chętnie pomiatająca swoimi podwładnymi. Wszelkie prośby o pomoc kierowane do jej przełożonej i centrali banku, były zbywane i tłumaczone SŁABYMI WYNIKAMI SPRZEDAŻOWYMI ODDZIAŁU. Tak,dokładnie - można pomiatać ludźmi jeśli w excelu oddział/pracownik nie jest na zielono.... Sprawa zamieniona pod dywan. Tylko starzy, wystraszeni pracownicy którym brakuje kilku lat do emerytury, tam siedzą i zagryzają zęby. Młodzi wytrzymują góra rok
A ta dawna dr. M Atkielska bial piane a teraz j a powołali na prezesa Fundacji i dale pieni i sie lansuje zenada
Czy w Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA) zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
To są (usunięte przez administratora) nie polecam tego baku nikomu obsługa nie kompetentna nie miła
Santander to najgorszy bank jaki kiedykolwiek widziałam i doświadczyłam. Beznadziejna obsługa, personel nie mający pojęcia o bankowości, lekceważenie klientów, (usunięte przez administratora)ich kont poprzez nieuprawnione użycie kard kredytowych, słaby system zabezpieczający bankowość elektroniczną. Niestety, tego wszystkiego doświadczyłam i na to wszystko mam dowody łącznie ze śledztwem prokuratorskim. Ten bank to najgorsze (usunięte przez administratora)jakie może się przytrafić.
szefowie i szefowe ryzyka to (usunięte przez administratora) dna, ciągną nasz bank w dół tworząc niezrozumiałe procedury i przeciągając najprostsze decyzje. za to zarząd ma się dobrze pokazując zadowolone z siebie buzie okraszone stosownymi komentarzami w intranecie
Jak to jest, że pracownicy tak bardzo się boją mówić o (usunięte przez administratora) Mimo, że płacą własnym zdrowiem i jakością życia również rodzinnego.
O co konkretnie chodzi? Atmosfera jest kiepska i są jakieś konflikty? Bo tak zrozumiałem. Możesz napisać jaśniej?
W HR pracy nie polecam. Od kilku lat miotają się bez pomysłu na siebie... Zmiany personalne co kilka miesięcy... Nerwowość przy jednoczesnym biciu PRowej piany jak to cudownie działamy i że jeszcze nigdy nie było tak dobrze. Fasadowość wartości. Panie z dyrekcji kompletnie odkleiły się od rzeczywistości, nagradzając się wzajemnie i upewniając w obłędzie...
Dwa dni temu miałem bardzo przykrą sytuację. Z mojego konta firmowego zniknęło blisko 50 tys zł. Bez śladu, bez historii, bez niczego. Z początku bank poinformował mnie, że to zajęcie przez ZUS. Jak się okazało, ZUS nie zrobił żadnego zajęcia. Po kolejnym kontakcie z bankiem otrzymaliśmy informację, że jest to "bardzo dziwna sytuacja" i bank sam nie wiedział co się stało z tymi środkami. Po kilku dniach przebywania w nieświadomości, bank skontaktował się ze mną i przeprosił za zaistniałą sytuację, gdyż był to ich "błąd systemu". W jaki sposób możemy czuć się bezpiecznie o nasze środki w takiej sytuacji? Co jeśli natychmiastowo nie zauważyłbym, że pieniądze mi znikły? Czy takie "błędy systemu" mają wgl. prawo się pojawiać? Kilka dni bez żadnej informacji, bank pogubiony w całej sprawie i bardzo powolne dochodzenie gdzie są zagubione środki. Czekam jeszcze co mi powiedzą na reklamacji. Nie zostawię tak tego.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA)?
Zobacz opinie na temat firmy Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 5 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA)?
Kandydaci do pracy w Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA) napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.