stanowczo odradzam, trener personalny dostaje mniejsza stawkę godzinową niż sprzątaczka, brak pomieszczenia socjalnego, do tego ciągły brak nawet zwykłej herbaty, o kawie nie wspominając
Zero szacunku do klienta. Z mojego konta zostały pobrane pieniądze za karnet na czas nieokreślony. We wrześnie 2020r skorzystałam z karnetu na czas nieokreślony - półtorej miesiąca - podczas korespondencji z pracownikiem Calypso zostałam zapewniona, że nie będą pobierane żadne kwoty za karnet. Miałam otrzymać również zwrot za niewykorzystany podczas pandemii karnet. Teraz po ponad pół roku jak tylko siłownia się otworzyła z mojego konta została pobrana kwota 135 zł - za kolejny karnet. Calypso twierdzi, że wykupując pierwszy karnet zawarłam z nimi umowę i mogę ją wypowiedzieć z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie zgodziłam się z tym i zażądałam zwortu pieniędzy. Na złożoną reklamację otrzymałam odpowiedź (...)"Operator nie wyraża zgody na branie udziału w pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów z konsumentami." Jestem w trakcie wyprowadzki, na podkarpaciu nie ma siłowni abym mogła wykorzystać ten karnet. Chciałam dogadać się z Calypso, ale niestety są oporni. Idę do Rzecznika Praw Konsumenta i odradzam innym korzystanie z tej siłowni. Czytajcie regulaminy pisane małym druczkiem, bo ta siłownia z Was ściągnie każdą możliwą "złotówkę"
Nie rozumiem dlaczego psudo "Firma" Calypso Fitness SA nadal działa, pomimo tylu skarg. Czemu sprawą oszustwa klientów przez Calypso nie zajęła się prokuratura i policja? Sprawa powinna być nagłośniona w mediach, zwłaszcza, że obecnie Calypso znów kusi potencjalnych klientów oszukańczymi promocjami. Ludzie czytajcie komentarze oszukanych klientów. Nie podpisujcie żadnych umów z Calypso, bo w przypadku kolejnych obostrzeń pandemicznych i zamknięcia klubów ich straty będą pokrywane znów z karnetów klientów. Uwaga Calypso to "Firma" (usunięte przez administratora) prowadzi działalność jak (usunięte przez administratora) okradziony były klient z Trójmiasta
podczas trwania umowy nie można klubowi nic zarzucić, obsługa dość miła, kluby w miarę dostępne dla klienta. problemy zaczynają się w momencie kiedy klub jest zamknięty i nie świadcząc usług pobiera pieniądze z konta (bezpodstawnie!). próba rozwiązania umowy przez bok, telefonicznie, mailowo-bezskuteczne. po wysłaniu listem poleconym z potwierdzeniem odbioru pisemnej rezygnacji otrzymałam wiadomość od "czegoś" co odpisuje jak biuro obsługi klienta (raczej bot a nie człowiek) odpowiedź że nie wiadomo ani czy ani kiedy moja rezygnacja zostanie rozpatrzona bo...calypso nie odpowiada za pocztę polską! po kilku tygodniach mailowania z tym czymś co dopisuje dowiedziałam się ze moja rezygnacja została uznana. kolejny schodek w przeprawie z najwspanialszym klubem świata to kwestia rekompensaty za niewykorzystane a opłacone karnety. na podstawie wyliczeń księgowości za cały rok płacenia za karnet zostało mi zwrócone dwukrotnie 54,5zł. na jakiej podstawie? nie wiem. w ramach "rekompensaty" za zamknięcie w 2020 zaproponowano mi bezpłatne 3 miesiące wypowiedzenia. brzmi ok, ale właśnie calypso wystawiło mi faktury do zapłaty za te 3 miesiące. dalej nie zostało mi zwrócone za pozostałe miesiące. korespondencja nie przynosi żadnego skutku. nie polecam nikomu korzystania z usług tej firmy ( i tak ich nie świadczy) na mocy umowy z nimi. ewentualnie można przyjść poćwiczyć w ramach np karty multisport, natomiast odradzam wiązanie się z calypso umowami, ponieważ to cyrograf.
Dobry wieczór, Podobna sytuacja. W 2020 roku menager Gdańsk w @ zapewnił, że w związku z zawieszeniem nie będą pobierać opłat. Od 2021 zaczęli ściągać z konta około 50% opłaty za rzekomą 'MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PAKIETU MEDYCZNEGO FIRMY X'. I się zaczęło: - bot odpisuje enigmatycznie powołując się na absurdalne wnioskowanie, potok słów, masło maślane i nic z tego nie wynika. - odpowiedź mojego prawnika oczywiście zlekceważono. Opinia jej ich miażdży: 'DZIAŁANIE FIRMY NIE MOŻE BYĆ UZNANE ZA PRAWNIE DOPUSZCZALNE'. -nasłali firmę windykacyjną ODRADZAAAM ! Składać wypowiedzenia!
Nie polecam pracodawcy. Zero informacji czy jakiejkolwiek pomocy w okresie zamknięcia siłowni. Nie ma szans na umowę o pracę, a stawka godzinowa to śmieszne pieniądze
Nie polecam nikomu pracy w calypso, w razie lockdownu zostawią wszytkich na lodzie. Teraz szukają pracowników, nie składać CV!
Jakie są mocne strony pracodawcy Calypso Fitness S.A.?
Jak w obecnych czasach wygląda sytuacja z pracą w Calypso Fitness S.A.? Wiadomo, że pandemia powoduje wprowadzanie co i raz różnych nowych obostrzeń i przyszłość jest niepewna. Jak wygląda więc zatrudnienie w firmie?
To zależy od stanowiska. Cała obsługa (recepcja, trenerzy, menagerowie) klubów jest bez pracy i środków do życia.
Trzymaj się dziewczyno z daleka od tej firmy. Pracownicy zostawieni bez środków do życia. Rok temu managerowie zwolnieni przez telefon, gdzie obiecywano im powrót do pracy. Nie zapłacono za tydzień pracy do dnia dzisiejszego a mija już rok. Wzięli 3.5 mln dofinansowania od państwa, pracownikom nie płacą, klientom pobierają pieniądze z konta. Żyć nie umierać zarabiają na tej pandemii jak nigdy.
Mam problem z rozwiązaniem umowy z firmą Caypso. Może ktoś znalazł sposób.Nie chcę płacić i nie korzystać.
Nie bardzo widzę związek tych wpisów z opinią o pracy w firmie bo w tym celu stworzono to forum.
Niby nie ma związku, a jednak jest :) Bo świadczy to o firmie. Raczej nie pracuje się dobrze w firmie, gdzie jest takie podejście do klienta.
Stefan trochę inteligencji wystarczy żeby zrozumieć!!! Przeczytaj jak klienci oceniają Calypso i już będziesz wiedział jak się tam pracuje....
jest opcja pozostawienia opinii jako klient, dodając komentarz masz opcję "Mój status: Klient" więc goń się.
Nie podpisujcie żadnych umów z Calypso. Za styczeń i luty 2021 ściągnęli z mojego konta pieniądze ponad 200zł. To jest jakiś żart. Jakim prawem pobierają od ludzi pieniądze? Siłownie zamknięte, a oni ściągają pieniądze z konta za to ze na siłownię nie mogę wejść? I UWAGA to mnie już całkowicie rozłożyło na łopatki. Mamy XXI wiek i trzeba wysłać pismo pocztą żeby zrezygnować z karnetu. No to jest (usunięte przez administratora)nieporozumienie jakieś. Kartę za którą trzeba na początku uiścić opłatę (za wyrobienie) też trzeba odesłać. Rozumiem, że nadal trwa lockdown, ale takim postępowaniem na pewno nie zdobędziecie nowych klientów. Żeby było jasne nie jestem jedyną osobą która została w ten sposób (usunięte przez administratora), były przypadki gdzie kwoty sięgały 500zł-600zł.
Mnie też tak (usunięte przez administratora), dodatkowo faktury to wysyłają szybciutko, a próba jakiegokolwiek kontaktu spełza na niczym, trzeba grupowy pozew wytoczyć.
Dzień dobry, Miałam tę sam problem jak wszyscy prawie.Nigdy nie korzystałam z usług, a dzisiaj dostałam info , że mam zaległość 360zł. Jestem strasznie zdenerwowana. Mogę podpytać, gdzie z tym się udać????
Dzień dobry . Składa Pani skargę do UOKiK , natomiast 18.08 jest spotkanie z Rzecznikiem Konsumenta w sprawie pozwania Calypso fitness SA. W razie potrzeby => pozywamcalypso@gmail.com
Witam, czy zapadła jakaś decyzja w tej sprawie firmy Calypso Fitness dot. nieświadomego zawarcia umowy? Jakie są kolejne kroki postępowania?
czy coś wiadomo w sprawie tego spotkania w UOKiK? W imieniu calypso jakaś firma windykacyjna wysyła smsem wezwania do zapłaty nienależnych abonamentów, ktoś otrzymał?
Odpisałam, że nie zamierzam się dokonywać żadnych płatności za te usługi, z których nie korzystałam. Teraz zgłaszam sprawę do rzecznika i składam wniosek.
Czy odbyło się to spotkanie? Coś więcej wiadomo, dzisiaj przyszła mi wiadomość od firmy windykacyjnej że muszę zapłacić 500 zł a karnetu nigdy nie odebrałam ponieważ płatność mi nie przechodziła.
Szykuję komplet dokumentów do UOKiK. Zasięgnęłam również porady prawnika - doradził mi nie płacić za takie wezwania otrzymane sms'em. Powinniśmy się bardziej zjednoczyć jako Klienci, bo postawa Calypso jest porażająca.
Dokładnie. Zrobiłam tak samo, Pani prawnik napisała mi pismo i wysłałam na reklamacje do Calypso jak narazie.
Mam taką samą sytuację, już otrzymuję te pisma windykacyjne, jestem bardzo z tego zdenerwowana bo mam zaległość 700 zł chyba. Może ktoś już pytał prawnika, co robić w tej sytuacji, ignorować czy pisać do calypso maila? Czy to jest w ogóle legalne?
mam dokładnie taką samą sytuację - rozwiązanie umowy wysłane na początku czerwca. Opieszałe odpowiedzi lub ich brak - ze strony klubu. I info od firmy windykacyjnej. Nie mogę znaleźć grupy na FB
mi przyszlo pismo ale malo tego z konta ktore wlasciwie nie bylo urzywane w tym miesiacu wplacilem kase 500 zl i mi po 2 dniach cale wyczyscili do zeraz jak przeszla jedna platnosc to co chwila po 99zl powtarzali az wyczyslili konto a nie podpisalem zadnej umowy i co smieszniejsze w tym czasie bylem kiedy oni twierdza ze sie zapisalem bylem po operacji reki z 4 srubami i pol roku na zwolnieniu
Witam syn tez dostał wezwanie do zapłaty a nigdy tam nie chodził na siłownię w sumie olał to wezwanie bo stwierdził że nie korzystał i nie podpisywał z nimi umowy to nie zamierza płacić,ale firma winkor wpisała go do BIK i co teraz a calypso nie odpowiedzzaiało na rekalmację którą napisał w grudniu do dziś.jeszcze jedna sprawa najpierw przyszłko że ma zapłacić ok 700 a po dwóch tygodniach że 600 cos jest nie tak.Tylko co teraz jak calypso zasłania się ze wszystko przez firmę winkor trzeba załatwić a winkor ze najpierw zapłacić a potem złozyć rekalamcję.??????? co robić.
Z wyczytanych z poniżej treści umacniam się w przeświadczeniu co do uczciwości tej firmy. Myślałem, że moja sprawa jest wynikiem błędu, a jak się okazuje, to może być działaniem z premedytacją. Mój przypadek jest zgoła trochę inny, gdyż nigdy nie uiściłem opłaty za karnet, a jedynie doszedłem do momentu, w której miałem podać numer karty itd. i tym samym opłacić moją subskrypcje. Jednakowoż tego nie zrobiłem i o rzeczy zapomniałem, po czym po kilku miesiącach otrzymałem wezwanie do zapłaty za coś, czego z nigdy nie korzystałem, ani korzystać nie mogłem. Następnie sprawa została przeniesiona do windykacji. Infolinia nie odbiera telefonów, na maile nikt mi nie odpisuje, a windykator odsyła mnie do pisania maili właśnie, co już kilkakrotnie zrobiłem. Nie polecam pakować się w tą firmę, najlepiej pozwolić jej zginąć. Na szczęście jest wiele lepszych miejsc, w których można poćwiczyć.
Nie polecam nikomu ! A podpisywanie z nimi umowy jest jedna zwykła porażką...
Drodzy Państwo jest 2021 i nadal stosują te same praktyki. Moja propozycja to zamieszczanie na ich stronach FB oficjalnych, zgodnych z prawem i zasadami, obiektywnych opinii. Może to pozwoli ostrzec innych przed ich nieuczciwymi praktykami. W każdym mieście zapewne jest inna siłownia godna polecenia, a nie ta banda złodzieji i naciągaczy.
Trzeba patrzeć co się robi a nie szukać winnego. Dobra firma nie chce tracić przez wasze błędy!
Ciekawie podchodzisz do tematu. Może jesteś tutaj tylko po to żeby statystyki poprawiać??? Tyle ludzi co się skarży na (usunięte przez administratora)Calypso to nie jest błąd konsumentów, to jest wprowadzanie w błąd klientów.... (usunięte przez administratora) Calypso (usunięte przez administratora)ludzi!!!!
(usunięte przez administratora) Nie dosyć że będąc ileś lat menagerem nie ma co liczyć na umowę o pracę, jakiekolwiek dodatki na święta itp jak w każdej normalnej firmie to przełożeni traktują swoich pracowników jak śmieci. Po kilku latach pracy zostaliśmy zwolnieni PRZEZ TELEFON na tydzień przed otwarciem klubów po pandemii gdzie przed pandemią zapewniano nas, że mamy zapewnione miejsca pracy po powrocie. W dodatku po zamknięciu musieliśmy przez tydzień pracować jak się okazało za darmo bo do dnia dzisiejszego nikt nam za to nie zapłacił. Jak przez pół godziny nie było mnie w pracy byłam śledzona na kamerach i miałam nieprzyjemne telefony i maile dlaczego mnie nie ma! WSTYD PANIE MIKOŁAJU! Firma uważa się za prężnie rozwijającą się ale jest co najwyżej zwijająca się! Nie polecam nikomu ani aplikować ani zapisywać się tam na siłownię, ilość haczyków jaka zawarta jest w tych umowach to cyrk na sali i czyste (usunięte przez administratora) Mam nadzieję że karma wróci i ta firma szybko upadnie. Serdecznie NIE POZDRAWIAM!
Popieram, nadal co prawda ‚pracuje’ ale z uwagi na prześladowanie w firmie pozostanę anonimowy. Wszystko wyżej napisane to czysta i smutna prawda, obraz firmy kreowany jest jako prężnie rozwijająca się firma, jednak w rzeczywistości w środku to bajzel jak ich mało. Nieumiejętny zarząd od regionalnych poczynając po dyrektorze generalnym kończąc. Największa komedia w trojmiescie...
Dokładnie! Patologia jakich mało, pracownicy po 2 dniach pracy orientują się że w tej firmie jest coś nie tak, klienci to samo. Poza tymi zirytowanymi i okradzionymi przez Calypso cała reszta drwi z funkcjonowania tego obozu i traktowania pracowników. Żeby menager nie miał normalnej umowy? Żeby na urlopie odpisywać na maile bo szanowna pani N. na już musi mieć ilość czegoś z przed kilku lat. Wieczne pretensje i brak docenienia czegokolwiek, zachowanie regionalnych podchodzące pod mobbing. A sytuacja po pandemii.. wisienka na torcie traktowania pracowników, menagerow. Obiecuję że świat usłyszy o Was drogie Calypso !
Podchodzący pod mobbing? Nie wiem o jakim regionie mowa, bo doświadczenia z mobbingiem w Częstochowie mam całkiem ekstremalne. Nie pozdrawiam
100% prawdy w powyższych komentarzach ! Chyba cała Polska ma takie same odczucia po pracy w tej firmie. Calypso od kiedy pamiętam żałuje pieniędzy na wszystko, ciągłe narzekanie że firma jest na minusie, z miesiąca na miesiąc obcinanie godzin pracownikom. Kiedyś na recepcji można było zarobić normalne pieniadze a w tym momencie godziny są tak okrojone że nie ma szans żyć z takiej pensji ...ani pójść do toalety w pracy bo ciągle jest się samemu. Firma ciągle oszczędza i ciągle narzeka że nie ma pieniędzy a podczas korony nie dosyć że nie płacili pracownikom to jeszcze pobierali pieniądze ludziom za karnety. W dodatku zwolnienie menagerów przez telefon - ZERO PROFESJONALIZMU, ZERO SZACUNKU dla ludzi. Odradzam każdemu.
Niestety, z bólem ale przedmówcom przyznaję rację. Reprezentuje jeden z regionów, większość z regionalnych myśli podobnie do mnie jednak się nie wychylamy, każde odmienne zdanie grozi wyrzuceniem z pracy. Tak się stało w warszawie, wieloletni współpracownik, będący w firmie od jej początków został pożegnany bez okresu wypowiedzenia. Tak samo pracownik marketingu... została zwolniona za to, że przeżywała w rodzinie żałobę. Celowo się nie wychylę z którego regionu jestem bo i ja stracę posadę. Prawda jest taka, że do wczoraj nie wiedzieliśmy za co pracujemy my i nam podlegli managerowie, to istna kpina i żart. Czas na początku pandemii, gdzie jeszcze pracowaliśmy jak i tydzień przed startem branży tj. 6.06 został nazwany 'WKŁADEM WŁASNYM' i nie zostaną za to wypłacone pieniążki. Moi drodzy, czytające to osoby, pracownicy i klienci, proszę Was, to miejsce wygląda w porządku tylko na pierwszy rzut oka, prawda jest taka, że to co się dzieje i z karnetami i z pracownikami to istna patologia. Nie polecam, trzymajcie się.(usunięte przez administratora)
Wkład własny? No świetnie, widzę firma ma coraz to bardziej żałosne pomysły. Pracowałam tydzień na początku pandemii za darmo po czym zapewniono mnie że mam gdzie wracać po pandemii a tydzień przed otwarciem zwolniono gdzie przez ten czas mogłabym już szukać nowej pracy. Nie dosyć że człowiek przez tyle lat nigdy nie dostał nic od firmy dodatkowo to jeszcze na koniec musiał wyłożyć WKŁAD WŁASNY ???? kabaret jakich mało. Drogie Calypso i wszyscy zarządzający mam nadzieję że karma do Was wróci a tymczasem będę odradzać każdemu to miejsce. Również jak przedmówcy NIE POZDRAWIAM ;)
Podpisuję się w 100% pod wypowiedziami przedmówców. Miałam nieprzyjemność pracować w tej firmie . Traktowanie pracowników poniżej poziomu, śledzenie każdego kroku na kamerach, oszczędzanie na wszystkim i na wszystkich, pojedyncze zmiany gdzie przez 8 godzin nie masz jak pójść do toalety, zwolnienie menagerów przez telefon po 3 miesiącach zapewniania że mają pracę po pandemii... Możnaby jeszcze długo dłuuugo wymieniać to ta firma wyprawia. (usunięte przez administratora) Nie polecam, szkoda nerw.
Ciekawe kogo zwolnicie jeżeli ponownie kluby będą zamknięte? Menagerow sportowych? Również przez telefon? Gratuluję "profesjonalizmu", z czymś takim się jeszcze nie spotkałem. Karma wraca drodzy zarządzający ta śmieszną firmą..
dostaliśmy ostrzeżenie jakoby każdy kto będzie współpracował i ujawniał jakiekolwiek informacje z wewnątrz firmy na portalach typu facebuk, insagtam bądź podobne do gowork wyleci z pracy z dnia na dzień... pięknie się dzieje, zastraszanie jak za wschodnią granicą.
Haha widzę profesjonalizm nadal na poziomie, szkoda, że minusowym. Może zarząd naczytał się o sobie wspaniałych opinii i prawda zabolała w oczy. To mogę powiedzieć że powiedziałam komu tylko mogłam i mówić będę informacje z wewnątrz firmy i to jaką jesteście p***logia!
Nie będę bronił tego przedsiębiorcy czy innych bo są różni, ale w Twoim wpisie jest trochę niejasności. Jak to możliwe że nie miałaś umowy o pracę a zostałaś zwolniona? Jeśli nie umowa o prace to pewnie umowa zlecenie a tym przypadku ''pracownika'' nie można zwolnić, taka umowa wygasa po okresie na jaki została zawarta, podobnie ze stanowiskiem, nie można być menagerem pracując na umowę zlecenie bo taką każda kontrola nakazałaby przekształcić w umowę o pracę
Jak widać w tej firmie wszystko co niemożliwe jednak się dzieje, menagerowie są na własnych działalnościach i umowach zlecenie, zależy kto. Zwolnienia tak jak pisali poprzednicy odbyły się na telekonferencji przez telefon a kilka dni później drogą pocztową przyszły wypowiedzenia. Również mogę się podpisać pod wypowiedziami poprzedników
Bardzo Ci gościu dobrze, (usunięte przez administratora)ludzi razem z Calypso karma do Ciebie wróciła!!!!
Calypso to (usunięte przez administratora)nie odpowiadające na wiadomości i wyłudzające pieniądze.
Dochodzą słuchy o upadłości calypso. Czy to prawda?
Byłem w ich siedzibie na ulicy Puławskiej i niestety wszystko wskazuje na to, że się zwijają. Brak personelu recepcja, sekretariat, obsługa itp. Jedynymi osobami, które tam zastałem były księgowe i dwie osoby z zarządu pakujące dokumenty w kartony.
No tak. Ale wszystkie zobowiązania zostaną sprzedane firmie windykacyjnej i będzie jeszcze gorzej. Bo już całkowicie nie będzie z kim rozmawiać.
Czas najwyższy na nich! Tyle lat naciągania klientów, poniżającego traktowania pracowników, chore zasady. Pandemia trochę utarła im nosa choć nie dają za wygraną i nadal pobierają pieniądze ludziom z konta. Zawsze byli tacy nieustraszeni, zatrudniali trenerów na umowę o dzieło wbrew przepisom bo każdy trener pracował zmianowi a teraz boja się otworzyć klubu w pandemii ???? pakujcie się pakujcie, pora ze sceny zejść
czesc. bardzo prosze o kontakt kto ma umowe z calypso. mieli nie pobierac oplat za okres zamknietych silowni teraz dostalam wiadomosc ze mam zaplacic za pazdziernik listopad i grudnien bo inaczej firma windykacyjna. pomozcie prosze . moj email lucckaa@icloud.com
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Calypso Fitness S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Calypso Fitness S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Calypso Fitness S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!