Najgorszy pracodawca z jakim miałam do czynienia. Trzymać się z dala.
Ja również mam takie odczucia, dziwna to była współpraca. (usunięte przez administratora) Sceptycznie nastawiony do pracy zdalnej, nieufny i nie dotrzymujący słowa. (usunięte przez administratora) . Wykorzystując covid zwolnili ludzi z którymi nie potrafili się dogadać, którzy pracowali w firmie długo i zarabiali więcej niż nowi. (usunięte przez administratora) Daleko im do prawdziwej firmy, raczej taki rodzinny interes z lat 90. Dziwne to było doświadczenie, na szczęście krótkie :)
Zdrowie i bezpieczeństwo pracowników jest naszym absolutnym priorytetem, dlatego od początku pandemii wprowadziliśmy pracę zdalną we wszystkich działach, w których jest to możliwe. Obecność w biurze jest wymagana wyłącznie w przypadku gdy jest niezbędna do wykonywania obowiązków służbowych. Dla osób, które muszą być w biurze wprowadziliśmy także elastyczne godziny pracy, aby mogły przyjeżdżać do pracy poza godzinami szczytu. Tak, nie chcemy być korporacją i staramy się zachować rodzinną atmosferę i relacje w firmie. Nie jest to łatwe, bo w NAU pracuje zdecydowanie więcej osób niż nawet w bardzo dużej, wielopokoleniowej rodzinie! Mamy też w zespole już pierwsze osoby, które nie mogą pamiętać lat 90. :) pozdrawiamy Zespół NAU
W NAU jest ogromny brak zaufania do pracowników innych działów i wszechobecna kultura donosicielstwa. Nawet jak popełnisz drobny błąd lub nie jesteś pewny jak masz zrobić to licz się z tym że to wyolbrzymią w stylu „nie pierwszy raz tak robisz”. Zachowanie mocno podchodzące pod (usunięte przez administratora)
Bardzo ważne są dla nas jasna komunikacja, atmosfera i relacje. Opinie wyrażane przez naszych pracowników oraz osób współpracujących są dla nas niesłychanie istotne. Uczymy się udzielać "feedbacku" w taki sposób by był on zrozumiały i jasny, tak aby jedna strona dyskusji mogła tego komentarza udzielać, a druga odbierać. By odnieść się do konkretnego przypadku, prosimy o kontakt na audyt@nau.pl Nie jesteśmy w stanie analizować ogólnych, anonimowych zgłoszeń. Pozdrawiamy, zespół NAU
Potwierdzam. Niszowych pracowników bardzo niechętnie puszczają na pracę zdalną nawet jak było najwyższe ognisko zachorowań na covid. Co ciekawe kierownicy i dyrektorzy bardzo chętnie chodzą na zdalną :) W tej firmie nie można liczyć na dobry Employer branding. Najzabawniejszym benefitem jest widok z okna na Wisłę i centru miasta :D Jeśli masz dobre znajomości z zarządem, potrafisz się dobrze podlizywać i regularnie donosić-awans i podwyżka gwarantowane. Wystrój i zarządzanie firmą rodem lat 90-tych. To nie jest dobra firma dla młodych i ambitnych osób tylko 40plus :)
Czyli z pól roku temu wisiała ta oferta? jakiś czas temu się nad nią zastanawiałam. Ale skoro tak to ile płacą na tym stanowisku? czy wiecie? zastanawiam się czemu nawet widełki nie są wprost określone
hej, szukają obecnie pracownika na stanowisko regionalny przestawiciel sprzedaży . Czy ktoś może mi napisać jak wygląda wyrobienie planów, godzin pracy i podwyżek oraz jakim autem jeździ taki przedstawiciel (czy samochód jest do celów prywatnych)?
Piszesz to na podstawie jakichś aktualnych doświadczeń? Komentarz do którego się odnosisz jest sprzed paru lat a jednak chce być na bieżąco, ciekawe co po takim czasie mogło się zmienić?
Bardzo miła atmosfera w działach, wspólpracownicy służą pomocą, wynagrodzenie zawsze na czas, możliwość rekrutacji międzydziałowej, owocowe czwartki, premie z okazji rocznicy pracy. Polecam pracodawcę :)
„Współpracownicy służą pomocą” hahahhaha. Donoszą na siebie nawzajem i robią wielkie afery. Tylko „wazeliniarz” czyli osoba z najdłuższym stażem i dobrymi układami z zarządem mogła napisać taki komentarz.
Tobie nic nie pomagali? Np. we wdrożeniu się do pracy? Ludzie tak się konfliktują? Szefowi to odpowiada że jest taka atmosfera i nie ma integracji?
Bez przesady xD Ludzie pomagają we wdrożeniu a w każdej firmie są ploty i inne takie. Nie da się tego uniknąć. W tej firmie każdy jest na „Ty” można porozmawiać w kuchni przy kawie a potem iść i pracować. Już nie róbmy (usunięte przez administratora) ;)
Jak można być tak zniszczonym, żeby przychodzić na gowork i hejtować innych za dobrą opinie. To już nikt nie może myśleć inaczej niż Pan? Polecam zainwestować czas w jakieś hobby, aby rozładować nadmiar stresu ;) Pozdrawiam, Katt
Niesamowite jaka miła jest atmosfera, skoro ludzie cały czas uciekają stąd. Przypadek? Nie sądzę :) po roku pracy uciekłam stąd po ciągłych bezpodstawnych skargach, oskarżeniach itp. Człowiek robi wszystko co może, żeby pracować jak najlepiej a non stop padają oskarżenia o byle co. (usunięte przez administratora). W tej firmie jest na porządku dziennym. W działach, gdzie jest największa rotacja. Praca pasuje komuś, kto lubi donosić, podlizywać się zarządowi i wyżywać się nad pracownikami z najmniejszym doświadczeniem. Bardzo nie polecam!
hej, szukają obecnie pracownika na stanowisko regionalny przestawiciel sprzedaży . Czy ktoś może mi napisać jak wygląda wyrobienie planów, godzin pracy i podwyżek oraz jakim autem jeździ taki przedstawiciel (czy samochód jest do celów prywatnych)?
Plany są takie, że wszyscy dotychczasowi przedstawiciele odeszli... Nie polecam. Nie realne oczekiwania i zarządzanie jak w PRL
Drogi dziale Hr nikt w taki komentarz nie uwierzy, bo atmosfera w Firmie pozostawia wiele do życzenia, może przyznacie się do szczucia pracowników przeciwko sobie? Owocowe czwartki to powód do wstydu a nie do chwalenia. Karton bananów nie załatwi braków w zarządzaniu.
Słaba atmosfera, brak reakcji kadry zarządzającej na przypadki (usunięte przez administratora) od momentu zmiany szefostwa działu. Notoryczne atakowanie pracowników telefonami poza godzinami pracy, maile pozbawione kultury osobistej, przekręcanie faktów przez szefostwo, to tylko wierzchołek góry lodowej! Jeśli chcesz tam pracować na wszystko szykuj sobie (usunięte przez administratora) bo standardem jest przekręcanie informacji i ustaleń. Nie masz co liczyć na jakąkolwiek formę wsparcia przełożonych.
Dziękujemy za przekazanie swoich spostrzeżeń. Każda uwaga jest dla nas niezwykle cenna, ponieważ przyczynia się do tworzenia lepszego środowiska pracy. Chcielibyśmy zapewnić, że poruszone kwestie są dla nas niezwykle istotne. Atmosfera w pracy, kultura komunikacji oraz wsparcie ze strony przełożonych są fundamentami, na których budujemy naszą firmę. Uwagi dotyczące kontaktów poza godzinami pracy oraz formy komunikacji mailowej zostaną skrupulatnie przeanalizowane i przekazane odpowiednim działom. Transparentność i uczciwość są dla nas kluczowe, dlatego będziemy monitorować i analizować wszelkie sygnały, aby zapobiegać nieprawidłowościom. Dziękujemy za pomoc w doskonaleniu naszych standardów. Warto jest dzielić się takimi informacjami w firmie, abyśmy mogli reagować.
Można przeczytać, że "robimy, działamy, przeciwdziałamy, staramy się, pracujemy nad, udoskonalamy" - a wszystko to kłamstwa. Firma absolutnie nic nie robi, żeby atmosfera była lepsza. Ładne słowa za którymi nie idą ładne czyny. NIE POLECAM pracy w tej firmie.
A mi się tu dobrze pracuje :) A za atmosferę odpowiadasz tak samo jak i pracodawca. Ale portal dla narzekających więc nic innego nie można się po Tobie spodziewać.
@Pracodawca Nowa Pani A coraz bardziej się rozkręca - już krążą informacje o planie rodem z korporacji np. dociśnięcie śruby, kto wytrzyma-ten zostanie, praca do 18.00 albo i dłużej, wieczorne dyżury, praca w soboty, a kto nie da rady - to zatrudnimy nowego i wyciśniemy jak cytrynę. Niedługo sama zostanie w DSM.
Wstydu nie masz, że coś takiego piszesz. Powiem krótko - "uderz w stół a nożyczki się odezwą". W końcu ukróci się ta prywata w ciągu dnia pracy!
Pracowałem w NAU na stanowisku Regionalny Kierownik Sprzedaży 5 lat i szczerze polecam tą Firmę. Przyszedłem bez doświadczenia w ubezpieczeniach wszystkiego mnie nauczyli, dali narzędzia (samochód, telefon, komputer, itp.) bazę Klientów i w dużym stopniu wolną rękę. Do tego fantastyczni ludzie w centrali, przyjaźni i pomocni. Duże wsparcie na początku pracy (wiadomo nowemu w branży ciężko jest się rozpędzić) a jak zaczęło się kręcić to, fajne pieniądze i spokojna głowa. Oczywiście nie wszystko jest dopięte na ostatni guzik, czasem zdarzały się rozczarowania ale tak to wygląda w firmie która ciągle rośnie. 5 lat pracy oceniam zdecydowanie na plus, szczególnie dla osób które lubią kontakt z ludźmi.
Czy jako koordynator biura zarządu mogę się spodziewać onboardingu? Nic nie widziałam na temat wdrożenia dlatego pytam u źródła.
Szanowna Pani, Zapraszamy pod wskazany adres e-mail:praca@nau.pl. Udzielimy szczegółowych informacji w temacie onbordingu i nie tylko.
Hejka, mam pytanie odnośnie stanowiska Regionalny Przedstawiciel Sprzedaży, może liczyć na samochód służbowy?
Pewnie, zajeżdżona stara kia Rio ???????????? . A i za to że jeździsz w weekend musisz im 400zl zapłacić. Dziady
Tak, ja mam KIA z 2021 roku. A za jazdy prywatne są naliczenia. Kolega niech się nie frustruje, jak się nie podoba to można prywatnie na rowerze jeździć :)
Oczywiście, zapewniamy samochód służbowy. Po więcej szczegółów zapraszamy na: praca@nau.pl
Słaba atmosfera, brak reakcji kadry zarządzającej na przypadki (usunięte przez administratora) od momentu zmiany szefostwa działu. Notoryczne atakowanie pracowników telefonami poza godzinami pracy, maile pozbawione kultury osobistej, przekręcanie faktów przez szefostwo, to tylko wierzchołek góry lodowej! Jeśli chcesz tam pracować na wszystko szykuj sobie (usunięte przez administratora) bo standardem jest przekręcanie informacji i ustaleń. Nie masz co liczyć na jakąkolwiek formę wsparcia przełożonych.
Dziękujemy za przekazanie swoich spostrzeżeń. Każda uwaga jest dla nas niezwykle cenna, ponieważ przyczynia się do tworzenia lepszego środowiska pracy. Chcielibyśmy zapewnić, że poruszone kwestie są dla nas niezwykle istotne. Atmosfera w pracy, kultura komunikacji oraz wsparcie ze strony przełożonych są fundamentami, na których budujemy naszą firmę. Uwagi dotyczące kontaktów poza godzinami pracy oraz formy komunikacji mailowej zostaną skrupulatnie przeanalizowane i przekazane odpowiednim działom. Transparentność i uczciwość są dla nas kluczowe, dlatego będziemy monitorować i analizować wszelkie sygnały, aby zapobiegać nieprawidłowościom. Dziękujemy za pomoc w doskonaleniu naszych standardów. Warto jest dzielić się takimi informacjami w firmie, abyśmy mogli reagować.
Można przeczytać, że "robimy, działamy, przeciwdziałamy, staramy się, pracujemy nad, udoskonalamy" - a wszystko to kłamstwa. Firma absolutnie nic nie robi, żeby atmosfera była lepsza. Ładne słowa za którymi nie idą ładne czyny. NIE POLECAM pracy w tej firmie.
A mi się tu dobrze pracuje :) A za atmosferę odpowiadasz tak samo jak i pracodawca. Ale portal dla narzekających więc nic innego nie można się po Tobie spodziewać.
@Pracodawca Nowa Pani A coraz bardziej się rozkręca - już krążą informacje o planie rodem z korporacji np. dociśnięcie śruby, kto wytrzyma-ten zostanie, praca do 18.00 albo i dłużej, wieczorne dyżury, praca w soboty, a kto nie da rady - to zatrudnimy nowego i wyciśniemy jak cytrynę. Niedługo sama zostanie w DSM.
Wstydu nie masz, że coś takiego piszesz. Powiem krótko - "uderz w stół a nożyczki się odezwą". W końcu ukróci się ta prywata w ciągu dnia pracy!
Jestem potencjalnym kandydatem na stanowisko helpdesk it w tej firmie, po dłuższym researchu natknąłem się, że w firmie panuje inwigilacja od bardzo dawna czy to prawda? Jeżeli ktoś wie coś na ten temat proszę o informacje.
W sieci ogłaszają nabór na młodszego specjalistę ds. marketingu. Zarobki są w przedziale 4500-6000 zł brutto na UoP. Ten rozstrzał wynika z doświadczenia czy innych czynników?
Zapraszamy bezpośrednio do kontaktu pod adres: praca@nau.pl, wyjaśnimy wszystkie niejasności.
Pracowałem w NAU na stanowisku Regionalny Kierownik Sprzedaży 5 lat i szczerze polecam tą Firmę. Przyszedłem bez doświadczenia w ubezpieczeniach wszystkiego mnie nauczyli, dali narzędzia (samochód, telefon, komputer, itp.) bazę Klientów i w dużym stopniu wolną rękę. Do tego fantastyczni ludzie w centrali, przyjaźni i pomocni. Duże wsparcie na początku pracy (wiadomo nowemu w branży ciężko jest się rozpędzić) a jak zaczęło się kręcić to, fajne pieniądze i spokojna głowa. Oczywiście nie wszystko jest dopięte na ostatni guzik, czasem zdarzały się rozczarowania ale tak to wygląda w firmie która ciągle rośnie. 5 lat pracy oceniam zdecydowanie na plus, szczególnie dla osób które lubią kontakt z ludźmi.
Jak się ma kwestia awansów i rozwoju w firmie? Poszukują agenta ubezpieczeniowego z doświadczeniem. Pracowałam już przez kilka lat jako agent i mogę wzrastać w firmie?
W sprawie ścieżki kariery jako agent ubezpieczeniowy w naszej firmie zapraszamy do kontaktu z działem HR. Chętnie omówimy dostępne możliwości rozwoju zawodowego i awansu. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu: adres e-mail: hr@nau.pl
Najgorsza firma pożyczkową dla klienta. Takiej nie ma na rynku jak oni. Miałam problemy finansowe ze spłata ze względu na problemy zdrowotne i finansowe. Pisałam do nich z wielką prośbą o rozlozenie mojego zadłużenia na raty I pisalam o moich problemach to nawet nie zgodzili się na raty, nie interesuje ich to. I twierdzi się że dluznik nie współpracuje a to NAU niewspolpracuje z klientem i nie zgadza się na nic. Nie uchylam się od płatności i jeszcze dają 1 dzień na spłatę całości. Jeszcze takich problemów nie miałam z żadnymi firmami pożyczkowymi jak znieczulica z NAU. Nie polecam pożyczać pieniędzy od NAU bo różnie bywa choroba, problemy zdrowotne I NAU to później to nie interesuje. Są inne firmy pożyczkowe z którymi można dojść do porozumienia, negocjacji tylko nie z NAU.
Szanowna Pani, informujemy, że każdy przypadek traktujemy indywidualnie, szczególnie jeśli chodzi o próby zawarcia ugody dotyczącej spłaty powstałych zaległości. Jesteśmy otwarci na podjęcie restrukturyzacji w przypadku występujących problemów ze spłatą zadłużenia. Nasza firma działa na rynku usług finansowych od ponad 10 lat i wielokrotnie zawieraliśmy porozumienia dotyczące spłaty należności. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem tel. 22 584 10 08 lub na adres e-mailowy pozyczki@nau.pl. Pozdrawiamy, Zespół Nauczycielskiej Agencji Ubezpieczeniowej
(usunięte przez administratora)
Atmosfera w naszej firmie jest dla nas bardzo ważna, stale pracujemy nad jej poprawą i dbamy o dobre relacje w zespole. Chcemy zapewnić, że nie planujemy sprzedaży firmy. Naszym priorytetem jest rozwój i stabilizacja organizacji.
"stale pracujemy nad jej poprawą i dbamy o dobre relacje w" - w wielu firmach trwa to o wiele krócej, na pewno nie lata :-)
Pisaliście w zeszłym roku o nadgodzinach i że nie były one w żaden sposób wynagradzane...nie mam nic przeciwko dodatkowym godzinom pracy ale powinny być one płatne. Czy coś się zmieniło od tamtego czasu?
Zlecone godziny nadliczbowe zawsze są rozliczane, zazwyczaj poprzez odbiór w innym terminie.
W jednym wątku ktoś wspomniał o tej całej premii za rok pracy. do teraz tylko ona jest przyznawana czy może na dniach dodali coś jeszcze? pod względem zarobkowym warto tu pracować?
Jak należy rozumieć to indywidualne i niekorporacyjne podejście do pracownika, które zostało zaznaczone w ogłoszeniu dla Specjalisty ds. Ubezpieczeń? Zależy mi na milej atmosferze a po niektórych wpisach widzę, że rożnie na jej temat pisano. Na dzień dzisiejszy jaka jest?
w sieci widnieje oferta dla specjalisty ds. ubezpieczeń z dopiskiem, że to praca „od zaraz”. w pierwszej kolejności więc zastanawiają mnie powody tych naborów. czy ktoś je zna? doświadczenie w branży ubezpieczeniowej zostało oznaczone jako mile widziane. ja je już posiadam i z góry zastanawiam się czy to wpływa na wysokość podstawy. czemu widełki różnią się ona o 700 zł?
W celu lepszego zrozumienia sytuacji oraz pracy nad rozwiązaniami, prosimy o bezpośredni kontakt, abyśmy mogli dowiedzieć się więcej i wdrożyć zmiany, które przyczynią się do poprawy funkcjonowania naszej firmy.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. W związku z prowadzeniem wielu projektów, poszukujemy osoby dostępnej od zaraz i chętnej do dołączenia do naszego zespołu. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży ubezpieczeniowej będzie miało wpływ na wysokość oferowanego wynagrodzenia. Zachęcamy do przesyłania CV.
Firma Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa prowadzi rekrutację, poszukują pracowników na stanowisko Główny Księgowy na Główny Księgowy. Polecalibyście aplikować? Co sądzicie o zarobkach: czy 15000 PLN to dobra oferta?
Na stanowiskach menadżerskich jest nienormowany czas pracy. Osoby nawet będąc na urlopie muszą być dostępne na cotygodniowym spotkaniu z zarządem. Doskonałym przykładem jest jedna dyrektorka, tak bardzo kocha swoją pracę, że kilka dni po porodzie uczestniczyła w ważnym spotkaniu. Jeśli cenisz sobie work-life-balance to praca w NAU nie jest dla Ciebie.
Portwierdzam. To jest cyrk. Menagerowie są dyspozycyjni na życzenie prezesa. Nie ważne, że już wyszedłeś z pracy. Ta firma jest jak trucizna. Wiele osób zostało psychicznie wykończonych.
Bardzo miła atmosfera w działach, wspólpracownicy służą pomocą, wynagrodzenie zawsze na czas, możliwość rekrutacji międzydziałowej, owocowe czwartki, premie z okazji rocznicy pracy. Polecam pracodawcę :)
„Współpracownicy służą pomocą” hahahhaha. Donoszą na siebie nawzajem i robią wielkie afery. Tylko „wazeliniarz” czyli osoba z najdłuższym stażem i dobrymi układami z zarządem mogła napisać taki komentarz.
Tobie nic nie pomagali? Np. we wdrożeniu się do pracy? Ludzie tak się konfliktują? Szefowi to odpowiada że jest taka atmosfera i nie ma integracji?
Bez przesady xD Ludzie pomagają we wdrożeniu a w każdej firmie są ploty i inne takie. Nie da się tego uniknąć. W tej firmie każdy jest na „Ty” można porozmawiać w kuchni przy kawie a potem iść i pracować. Już nie róbmy (usunięte przez administratora) ;)
Jak można być tak zniszczonym, żeby przychodzić na gowork i hejtować innych za dobrą opinie. To już nikt nie może myśleć inaczej niż Pan? Polecam zainwestować czas w jakieś hobby, aby rozładować nadmiar stresu ;) Pozdrawiam, Katt
Niesamowite jaka miła jest atmosfera, skoro ludzie cały czas uciekają stąd. Przypadek? Nie sądzę :) po roku pracy uciekłam stąd po ciągłych bezpodstawnych skargach, oskarżeniach itp. Człowiek robi wszystko co może, żeby pracować jak najlepiej a non stop padają oskarżenia o byle co. (usunięte przez administratora). W tej firmie jest na porządku dziennym. W działach, gdzie jest największa rotacja. Praca pasuje komuś, kto lubi donosić, podlizywać się zarządowi i wyżywać się nad pracownikami z najmniejszym doświadczeniem. Bardzo nie polecam!
hej, szukają obecnie pracownika na stanowisko regionalny przestawiciel sprzedaży . Czy ktoś może mi napisać jak wygląda wyrobienie planów, godzin pracy i podwyżek oraz jakim autem jeździ taki przedstawiciel (czy samochód jest do celów prywatnych)?
Plany są takie, że wszyscy dotychczasowi przedstawiciele odeszli... Nie polecam. Nie realne oczekiwania i zarządzanie jak w PRL
Drogi dziale Hr nikt w taki komentarz nie uwierzy, bo atmosfera w Firmie pozostawia wiele do życzenia, może przyznacie się do szczucia pracowników przeciwko sobie? Owocowe czwartki to powód do wstydu a nie do chwalenia. Karton bananów nie załatwi braków w zarządzaniu.
Najgorszy pracodawca z jakim miałam do czynienia. Trzymać się z dala.
Ja również mam takie odczucia, dziwna to była współpraca. (usunięte przez administratora) Sceptycznie nastawiony do pracy zdalnej, nieufny i nie dotrzymujący słowa. (usunięte przez administratora) . Wykorzystując covid zwolnili ludzi z którymi nie potrafili się dogadać, którzy pracowali w firmie długo i zarabiali więcej niż nowi. (usunięte przez administratora) Daleko im do prawdziwej firmy, raczej taki rodzinny interes z lat 90. Dziwne to było doświadczenie, na szczęście krótkie :)
Zdrowie i bezpieczeństwo pracowników jest naszym absolutnym priorytetem, dlatego od początku pandemii wprowadziliśmy pracę zdalną we wszystkich działach, w których jest to możliwe. Obecność w biurze jest wymagana wyłącznie w przypadku gdy jest niezbędna do wykonywania obowiązków służbowych. Dla osób, które muszą być w biurze wprowadziliśmy także elastyczne godziny pracy, aby mogły przyjeżdżać do pracy poza godzinami szczytu. Tak, nie chcemy być korporacją i staramy się zachować rodzinną atmosferę i relacje w firmie. Nie jest to łatwe, bo w NAU pracuje zdecydowanie więcej osób niż nawet w bardzo dużej, wielopokoleniowej rodzinie! Mamy też w zespole już pierwsze osoby, które nie mogą pamiętać lat 90. :) pozdrawiamy Zespół NAU
W NAU jest ogromny brak zaufania do pracowników innych działów i wszechobecna kultura donosicielstwa. Nawet jak popełnisz drobny błąd lub nie jesteś pewny jak masz zrobić to licz się z tym że to wyolbrzymią w stylu „nie pierwszy raz tak robisz”. Zachowanie mocno podchodzące pod (usunięte przez administratora)
Bardzo ważne są dla nas jasna komunikacja, atmosfera i relacje. Opinie wyrażane przez naszych pracowników oraz osób współpracujących są dla nas niesłychanie istotne. Uczymy się udzielać "feedbacku" w taki sposób by był on zrozumiały i jasny, tak aby jedna strona dyskusji mogła tego komentarza udzielać, a druga odbierać. By odnieść się do konkretnego przypadku, prosimy o kontakt na audyt@nau.pl Nie jesteśmy w stanie analizować ogólnych, anonimowych zgłoszeń. Pozdrawiamy, zespół NAU
Potwierdzam. Niszowych pracowników bardzo niechętnie puszczają na pracę zdalną nawet jak było najwyższe ognisko zachorowań na covid. Co ciekawe kierownicy i dyrektorzy bardzo chętnie chodzą na zdalną :) W tej firmie nie można liczyć na dobry Employer branding. Najzabawniejszym benefitem jest widok z okna na Wisłę i centru miasta :D Jeśli masz dobre znajomości z zarządem, potrafisz się dobrze podlizywać i regularnie donosić-awans i podwyżka gwarantowane. Wystrój i zarządzanie firmą rodem lat 90-tych. To nie jest dobra firma dla młodych i ambitnych osób tylko 40plus :)
Czyli z pól roku temu wisiała ta oferta? jakiś czas temu się nad nią zastanawiałam. Ale skoro tak to ile płacą na tym stanowisku? czy wiecie? zastanawiam się czemu nawet widełki nie są wprost określone
hej, szukają obecnie pracownika na stanowisko regionalny przestawiciel sprzedaży . Czy ktoś może mi napisać jak wygląda wyrobienie planów, godzin pracy i podwyżek oraz jakim autem jeździ taki przedstawiciel (czy samochód jest do celów prywatnych)?
Piszesz to na podstawie jakichś aktualnych doświadczeń? Komentarz do którego się odnosisz jest sprzed paru lat a jednak chce być na bieżąco, ciekawe co po takim czasie mogło się zmienić?
Do teraz jeszcze nie doprecyzował nikt czy auto jest na użytek prywatny? Przynajmniej widzę takie gole zapytanie. Myślę przy tym o pracy jako specjalista ds. rozliczeń. Po pierwsze piszą w opisie o umowie o prace ale także zleceniu, czy na samym początku właśnie to cale zlecenie się dostaje? Jak wprowadzenie na stanowisko wygląda? jak oceniacie te prace?
NIE POLECAM pracy w jakimkolwiek charakterze w tej firmie. A auto nie jest na użytek prywatny, tylko jest śledzone i potem są pytania po co i dlaczego Kowalski jechał do Szczecina w niedzielę.
Jeśli jest zadeklarowane, że nie są to w sumie czemu się dziwić, że jednak o to spytali? Z tego wynika ze nie od samego początku są robione z tego takie problemy, tylko wysyłany jest sygnał ostrzegawczy? Ciekawi mnie jednak czemu te auta nie są w tym zakresie udostępniane. czy padło przy tym jakieś stosowne uzasadnienie?
Jak to należy rozumiec, że regionalny przedstawiciel sprzedaży zarabia max. 5.000 zł brutto na umowę o pracę, a max. 12.000 zł brutto na umowę zlecenie? Niepłaceniem składek na zleceniu nie ma da się wyjaśnić aż takiej dysproporcji. Czy to pomyłka kadr, czy z wdzięczności za zleceniówkę firma nagradza tych, co się na nią godzą 2,5 raza wyższą pensją? Kto to rozumie? :0
W celu wyjaśnienia kwestii związanych z wynagrodzeniem, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym zespołem rekrutacyjnym pod adresem praca@nau.pl.
Witam, czy możliwe ze różnice wynikają chociażby z tego elastycznego czasu pracy o którym jest mowa w sekcji z benefitami? Czy osoby będące na zleceniu wykonują ja ponad założoną normę obowiązującą przy umowie o pracę? jest to możliwe?
W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa na Specjalista ds. Obsługi Klienta? 9 października ogłoszenie na Pracuj.pl.
(usunięte przez administratora)
Bardzo nam przykro i zachęcamy do zgłaszania trudności, z jakimi się spotykacie na adres audyt@nau.pl. Jesteśmy gotowi podejmować działania w celu rozwiązania wszelkich problemów. zespół HR Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Naszym celem jest tworzenie przyjaznego miejsca pracy, dlatego zwracamy uwagę na unikanie personalnych ataków. W przypadku ich kontynuacji, będziemy zmuszeni skonsultować się z administratorem w celu podjęcia odpowiednich działań, ponieważ tego rodzaju komentarze stanowią przejaw hejtu i naruszają dobra osobiste.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa?
Zobacz opinie na temat firmy Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Wybrzeże Kościuszkowskie 31/33
00-379 Warszawa - NIP: 5252100353 KRS: 0000093218
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Towarzystwa ubezpieczeniowe - Warszawa i okolice
Popularne
- Prudential Financial
- Eins Polska Sp. z o.o.
- Digital Care
- TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ALLIANZ ŻYCIE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
- Colonnade Insurance Societe Anonyme Oddział w Polsce
- TU EUROPA S.A.
- Smart Capitals Katarzyna Gójska
- Łukasz Wójcik Tazos Security
- Rankomat.Pl
- Willis Towers Watson Polska Sp. z o.o.
- Bankier Group Norbert Tokarski
- ASIST Sp. z o.o.
- Plantarium Hanna Burchert
- Beata Godlewska Pośrednictwo Finansowe
- Inspire-Karol Kuras
- Mentor S.A.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |