Opinie o Calypso Fitness S.A. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Calypso Fitness S.A.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Calypso Fitness S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Calypso Fitness S.A. w Warszawa

Paweł
Inne

Nie polecam nikomu firmy Calypso! Nie stosują się do zapisów umowy, przedłużają okres wypowiedzenia z miesiąca do trzech, pobierają opłaty za okresy promocyjne, które miały być bezpłatne, obciążają konto bankowe klienta nie wystawiając faktur. Utrudniają złożenie wypowiedzenia. To sprawa dla Kontroli Skarbowej i Prokuratury.

zawiedziona
Inne

Witam, również i ja mam problem z rozwiązaniem umowy z calypso mimo,że podałam im powod jestem w 8 miesiącu ciąży!Do tej pory płaciłam tylko za extra usługę fit zdrowie ,ale dziś logując się na ich stronie zostal wystawiony mi rachunek na kwotę 109zl co jest totalna kpina i powiem szczerze moja cierpliwość się już skończyła.Wyslalam im pisemna rezygnację do Warszawy do biura oraz pisze notorycznie e-maile,na które czekam z odpowiedzią bardzo długa.! Również chciałabym uzyskać pomoc jak z nimi wygrać, bo płacić nie zamierzam.

1
Pw
Inne
 Pytanie
@zawiedziona

Czy mogłaby mi Pani podpowiedzieć jak napisać rezygnacje i gdzie wysłać? Koniec umowy z nimi mam 28 lutego i chciałabym już zrezygnować żeby sami nie przedłużyli

Magda
Inne

Firma Calypso nie stosuje się do zapisów zawartych w umowie oraz regulaminie. Pobierają opłaty za okres gdy nie świadczą usług, nie wystawiają faktur pomimo obciążania rachunku bankowego Klienta, a to już jest przestępstwo skarbowe! I właśnie z tego powodu złożyłam doniesienie do KAS dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej bez prowadzenia rzetelnej dokumentacji księgowej. Zobaczymy co na to Calypso i Zarząd jednoosobowy.

Paolo
Pracownik

Wypowiedziałem umowę na trzy miesiące przed upływem jej terminu. Umowa opiewała na płatność za 15 miesięcy i 3 miesiące gratis, niestety Calypso pobrało z mojego konta bankowego opłatę za miesiące 16, 17 i 18 niezgodnie z umową. Jak widać to nieuczciwa firma i przestrzegam wszystkich przed jej niedozwolonymi praktykami. Takie firmy jak Calypso powinny zniknąć z rynku aby nie psuć opinii całej branży fitness.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Pracownik Recepcji obsługa klienta klub fitness oferowane przez firmę Calypso Fitness S.A.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marzena
Inne

Nie korzystałam z Calypso od marca od pandemii, a mimo wszystko dostałam rachunek w sierpniu do zaplacenia i widykatora. Zapłaciłam ze strachu, ale teraz widzę, że nie jestem jedyna. W grudniu znów dostałam rachunek. To (usunięte przez administratora) Nie korzystałam z ich usług.

Pozywam Calypso Fitness
Pracownik

Proszę o kontakt ( na pozywamcalypso@gmail.com ) osoby poszkodowane przez klub Calypso Fitness SA , w szczególności te, którym automatycznie przedłużono Umowę na podstawie klauzuli w Regulaminie (że Umowa jest przedłużana na czas nieokreślony z AŻ TRZY miesięcznym okresem wypowiedzenia). Jest to klauzula abuzywna . Umowa z klauzulami abuzywnymi nie wiąże klienta. Ponadto, zastrzeżeń prawnych do Umowy jest zdecydowanie więcej. Po zgłoszeniu Calypso Fitness do UOKIK , Calypso już wycofało się okrakiem/po cichu z tego zapisu i w obecnym Regulaminie jest, że Umowa zostaje przedłużona na okres nieokreślony ale tylko z JEDNO miesięcznym okresem wypowiedzenia. Niemniej ,NADAL , w korespondencji z klientami , Calypso zapewnia że kwestionowana klazula wcale nie jest abuzywna (mimo że wycofali się z niej) Pozew jest już szykowany Na 18 sierpnia 2020 jest umówione dodatkowo spotkanie z Rzecznikiem Konsumenta w spr. nieuczciwych praktyk rynkowych Calypso Fintess SA Zgodnie z art. 12 k.c. Art. 12. 1. W razie dokonania nieuczciwej praktyki rynkowej konsument, którego interes został zagrożony lub naruszony, może żądać: 1) zaniechania tej praktyki; 2) usunięcia skutków tej praktyki; 3) złożenia jednokrotnego lub wielokrotnego oświadczenia odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie; 4) naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych, w szczególności żądania unieważnienia umowy z obowiązkiem wzajemnego zwrotu świadczeń oraz zwrotu przez przedsiębiorcę kosztów związanych z nabyciem produktu; 5) zasądzenia odpowiedniej sumy pieniężnej na określony cel społeczny związany ze wspieraniem kultury polskiej, ochroną dziedzictwa narodowego lub ochroną konsumentów. kontakt : pozywamcalypso@gmail.com

Żanka
Inne
 Pytanie
@Pozywam Calypso Fitness

Miałam dokładnie taki sam problem. Ci (usunięte przez administratora) przedłużyli mi umowę bez mojej zgody i to na 3- mce. Da się z tym Oszustwem walczyć?

Aga
Inne
@Żanka

Podaj maila. Odezwę sie. Tez jestem. Poszkodowana

Plejka
Inne
 Problem

Nie polecam tej firmy a nawet przestrzegam przed nią! Zakupiłam karnet fit plus 365 we wrześniu 2019 roku i jak nazwa wskazuje miałam zawartą umowę na rok. Po wybuchu pandemii mój karnet jest automatycznie przedłużany! Mówią jakieś farmazony, że niby za darmo itd, ale płaciłam za cały okres kiedy kluby były zamknięte! I nie mogę zrezygnować z umowy ( ponoć nadal obowiązuje i mamy grudzień) a zamrożenie karnetu skutkuje przedłużaniem i opłatami :/ w listopadzie wysłałam za pomocą portalu wypowiedzenie i do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi. Nie mogę sobie z tym poradzić jakkolwiek bo ich czas "operacyjny" wynosi 30 dni. Banda naciągaczy i złodziei

Aga
Inne
@Plejka

Mam podobna sytuacje. Podaj maila. Skontaktuję się z toba

Dorota
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Jak wygląda wypowiedzenie w Calypso Umowy FIT Comfort? Otóż Uwaga, w Regulaminie jest zapis: &5 pkt. 6 „Oświadczenie o braku woli kontunuowania Umowy po upływie okresu, na jaki została zawarta (…) powinno być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności”. A dalej: „wypowiedzenia Umowy można dokonać również za pośrednictwem Strony Internetowej, która to forma uznawana jest przez Strony za równoważną w skutkach formę pisemną (…)”. Po wybraniu FORMULARZA KONTAKTOWEGO  sprawa dotyczy  Wypowiedzenie Umowy, wyskakuje komunikat, pogrubiony czerwoną czcionką o następującej treści: Szanowny kliencie, informujemy że formularz kontaktowy nie jest skuteczną formą złożenia odstąpienia od / wypowiedzenia umowy. W celu skutecznego złożenia odstąpienia od / wypowiedzenia umowy z Twojego produktu, zapoznaj się z regulaminem. Bareja wiecznie żywy. Gratuluję! A kartę można założyć w 5 minut. Ale, gdy tylko chcesz ją wypowiedzieć…. Nawet nie próbuj!

Rav
Inne

Firma Calypso Fitness to są (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Jak napisałem reklamację to nawet nikt nie odpisał. Cały czas opłacałem systematycznie A jak zrezygnowałem to zaczęli do mnie windykatorów wysyłać i sprawę zakładać!!!! Ta firma byłych klientów traktuje jak (usunięte przez administratora) Calypso jesteście (usunięte przez administratora)bez zasad i honoru!!!!!

.k
Inne
 Pytanie

Czy calypso ma 30 dni roboczych czy 30 dni ogólnie na odpisanie meila dotyczącego reklamacji i naciągania? Czekam 3 tyg i nic

Aldona

Chciałbym aby ta opinia była pozytywna... Jednak po dniu wczorajszym nie można napisać nic innego, otóż po rozpoczęciu całej sytuacji z pandemią automatycznie firma 'zamroziła' wynagrodzenia wszystkich managerów klubu i obsługi klienta. Zostały nam wypłacone środki tylko za pół miesiąca, jeśli ktoś wykonywał obowiązki dłużej robił to za darmo. Przez 3 miesiące, żadnej zapomogi ani zainteresowania ze strony przełożonych, zostaliśmy przetrzymani przez 3 miesiące po to by finalnie zostać zwolnieni jako managerowie obsługi klienta na uwaga... GRUPOWEJ KONFERENCJI. Nie wspomnę, że kilka dziewczyn jest na macierzyńskim i teraz nie dostaną NIC. Absolutnie nie polecam, omijać jak ognia, panie arku mam nadzieję, że spotkamy się na drodze sądowej.

1
wiola
@Aldona

niestety to prawda, już lepiej było na samym początku epidemii zwolnić wszystkich niż, trzymać w niepewności w nadziei, że mamy do czego wracać, zamiast po wszystkim dowiedzieć się, że stanowisko zostało zlikwidowane. Brawo rządzący firmą, dobrze, że poszkodowanych jest wielu i możemy zorganizować pozew zbiorowy :)

2
x
@wiola

nie ma nic lepszego niz poswiecenie kilku lat zycia by koniec koncow zostac z niczym, miejmy nadzieje ze klienci i wspolpracownicy rowniez sie o tym dowiedza

1
T.
@Aldona

Pamietam jak kiedyś panowało wielkie poruszenie, gdy dołączyli do szeregów firmy ludzie z pjura, że powoduja spiski i konflikty w orgsnizacji. Niesamowite, że w ostatecznym rozrachunku kalipso pokazało, swoje prawdziwe barwy i jak podchodzi do pracowników. Czy masowe zwolnienie to sprawa dla PiP'u?

1
Miki
@T.

Na co czekacie? Do sądu z nimi! Czas najwyższy, ile takich akcji może im uchodzić płazem... Karma musi w końcu wrócić.(usunięte przez administratora)

1
RK
Inne
@Aldona

Na wstępie napiszę iż ja jestem pokrzywdzonym przez Calypso Fitness jako konsument!!! Uważam że bardzo dobrze się stało że też jako pracowników tak was potraktowano!!! Karma do was wróciła, Wy jako menagerowie też braliście udział w oglądaniu mnie!!!! A ja próbowałem na wszelkie sposoby to wyjaśnić ale się nie dało bo nie było z kim!!!

Abc
Były pracownik

No i co drogie Calypso...KARMA WRACA! po raz kolejny zostajecie zamknięci. Swoją drogą ciekawe kogo teraz zwolnicie przez telefon w ramach oszczędności po lockdownie..

Wiktoria
Inne

Tu jest odpowiedz! Szanowna Pani, Po ponownej analizie Pani reklamacji Operator odchodzi od dochodzenia należności ponieważ w potwierdzeniu zamówienia otrzymała Pani błędny regulamin umowy z którego rzeczywiście wynika iż płatność była elementem warunkującym zawarcie umowy. Pozdrawiam

Samir
Inne

17 lipca chciałem kupić przez Internet karnet w siłowni Calypso na miesiąc Fit Open za 135 zł we Vzrolavie. Jednak w momencie płatności pojawił się problem i płatność nie została zrealizowana, ponieważ transakcja została odrzucona przez bank. A ja byłem zmuszony skorzystać z usług innej siłowni, po czym całkowicie wyjechałem do domu w innym kraju, jednak po 3 miesiącach, czyli wczoraj dostałem list z informacją, że muszę zapłacić 355,27 zł. To było dziwne, ponieważ nigdy nie byłem na siłowni i nie miałem nawet karty na siłownię. Co więcej, bez mojej zgody i powiadomienia próbowali odpisać pieniądze na kolejny miesiąc i nie udało im się to i również wliczali je do całkowitego zadłużenia. Nie podpisałem żadnej umowy. Zadzwoniłem do calypso i powiedzieli, że w momencie zakupu automatycznie zobowiązałem się płacić co miesiąc, chociaż to nie odpowiada rzeczywistości, ponieważ miałem karnet tylko na jeden miesiąc. Operator calypso powiedział, że płatność nie została zrealizowana i nie mogę korzystać z siłowni, ale i tak muszę zapłacić.

Nick
Inne

Witam, wlasnie ruszamy z pozwem zbiorowym przeciwko calypso / elford. Wszystkie osoby ktore czuja sie (usunięte przez administratora), naciagniete oraz te JUZ szczute windykacja z winkoru zaprszam do kontaktu wasylina@protonmail.com

sylwia
Inne
 Pytanie

a miał ktoś z was problem z platnosciami? tzn. był np przelw stały albo pobierane pieniądze z konta przez calypso z miesiaca na miesiac,bez zadnych problemow. Nagle przetali pobierac, wiec i oplaty nie byly uiszczane i nie wyslali zadnej informacji,ze na koncie jest jakas zaleglosc!!

Joanka

Nie polecam !!! Mój 16-letni syn zachęcony reklamą 14 dniowym "bezpłatnymi" treningami, podpisał nieświadomie przez internet umowę. Nie wiedział, że jak jej nie wypowie po 14 dniach musi płacić przez cały rok. Moja korespondencja z Działem Reklamacji nic nie dała! Mamy firmę windykacyjną na karku! Bezduszni naciągacze!!!! Nigdy więcej żadnych umów przez internet.

M
@Joanka

Ja natomiast wypowiedziałam umowę w tym okresie, a i tak zaczęli pobierać mi opłaty. Dopiero po kilku telefonach na ich infolinię, maile z rezygnacja dostałam wiadomość z przeprosinami za ich pomyłkę.. Także trzeba uważać

pannamagda
@M

Pani Joanko, czy zoribłą to Pani pisemnie listem czy na miejscu w klubie cyz moze przez forualrz internetowy? Ja również zrobiłam to w terminie 14 dni online, natomiast opłąty były dalej sciągane, jak się poźniej okazało, podobno zatwierdziłąm nie odstapienie a rozegycnajce z kontynowania umowy na czas nieokresolny, szkoda ze nie zrobilam zadnego printscreena gdyz wtedy mialambym podkaldke a tak mam jedynie emaial z działo BOK na potwierdzenie.

joanka
@pannamagda

W imieniu syna korespondowałam z działem reklamacji, niestety bezskutecznie... Syn 16-letni wkroczył, jeszcze przecież nie w dorosłość z windykatorem Calypso ... Bez dodatkowego komentarza, bo nie wytrzymam !

Justyna
@Joanka

Mam to samo, nawet nie byłam świadoma ze mam jakaś umowę z tymi złodziejami zawarta, aż do momentu kiedy po 6 miesiącach dodałam smsa ze mam im zapłacić po 500 zł i to z dwóch kont na ta sama osobę z tymi samymi danymi!!! Zaznaczę ze nawet nigdy tam nie byłam i nigdy nie dostałam karnetu a jakoś nikt z calypso się tym nie zainteresował, chyba tylko czekali żeby móc sobie jak najwiecej naliczyć kasy. A na prośbę o natychmiastowe rozwiązanie umowy ( z góry zawartej na rok!) dostałam (po miesiącu) odpowiedz, ze umowa będzie trwała tyle na ile została zawarta. Kpina i brak słów ...

Edy
@Joanka

Ja również jestem w takiej sytuacji. Mieszkam w Krakowie. Umowę na karnet Fit Comfort podpisałam, będąc w wakacje przejazdem w Gdańsku, chciałam pójść gdzieś poćwiczyć. Dziewczyna w recepcji poinformowała mnie, że decyzję o przedłużeniu umowy podejmuję PO upływie 14 bezpłatnych dni. Ufam ludziom i nie miałam podstaw by podejrzewać, że ktoś chce mnie oszukać. Podpisałam. Mój błąd, że nie przeczytałam uważnie regulaminu dołączonego małym druczkiem. Kiedy chciałam wypowiedzieć umowę po 14 dniach, okazało się, że to niemożliwe i została przedłużona na rok. Od sierpnia 2019 do teraz co miesiąc Calypso okrada mnie na 99 zł, a ja od tamtej pory nawet raz nie skorzystałam z tej siłowni. Telefony na infolinię i maile do reklamacji nic nie dały. Ich podejście do klienta i cyniczne (usunięte przez administratora) lub wybitnie niekompetentny personel, to kwestia poniżej krytyki.

F.
Inne
@Joanka

Joanka, mam identyczną sytuację. Ale nie zamierzam tego płacić. Powołuję się na art 15-19 kodeksu cywilnego. Jak chcą to niech się sądzą. Wiadomo - w sądzie różnie bywa, ale na 99% nie mają szans na wygraną.

Kasia
Inne

Witam to chore ja też zostałam oszukana i próbują odemnie wyłudzić pieniądze za karnet z ktorego nie korzytsalam nigdy owierali u nas silownie rejestrowałem się na stronie ale zrezygnował jak trzeba było podać nr karty mimo to naliczaja dalej opłaty i straszą windykacja ktoś cos wie wiecej na ten temat Katarzynachibowska17gmail.com

Dominik
Inne

Witam, widzę że nie jestem jedyną osobą którą Calypso próbuje wydoić na kasę w sprawie karnetów, zapłaty i pismem windykacyjnym najprawdopodobniej będę doszukiwał się praw w sądzie więc jeżeli ktoś ma podobną sytuacje proszę o kontakt DGlowka@interia.pl

personal
Kandydat

Moi drodzy, jako trener personalny nie polecam tego miejsca. Nawet trenerów z zewnątrz próbują zmusić do podpisania umów ryczałtowych opiewających na niemałe sumy. Dostałem informację, że po pandemii do sierpnia opłaty miały wynosić 0zł a jednak nie, albo umowa albo do widzenia.

Personal
Były pracownik
@personal

Skoro wykorzystujesz klub do swoich zarobków to nie rozumiem zdziwienia ze pobierany jest ryczałt. Opłaty 0 zł były, dla trenerów którzy już go płaca a nie przypadkowych osób.

Personal
Kandydat
 Pytanie
@Personal

Wszystko ok, ale warto byłoby poddać temat negocjacji. Mając sporą grupę klientów, których przyprowadzę a drugie tyle nowych przyciągnę to kto czerpie większe korzyści majątkowe? Równie dobrze mogę zabrać podopiecznych do innego obiektu. I tak też zrobię, gdyż czytając komentarze, nie mam zamiaru swojej renomy psuć przez przyciąganie klubowiczów na takie umowy, gdzie poziom obsługi leży z uwagi na warunki pracy personelu. Poza tym warto byłoby przyjrzeć się czy aby obostrzenia są respektowane, podobno są wpuszczani ludzie z wątpliwą temperaturą w obawie o awanturę w przypadku odmowy. Nie polecam!

trener
Inne
@Personal

nie wiem w czym rzecz, mi jakoś udało się 'dogadać' choć jest szanowny pan życzy sobie coraz więcej tłumacząc, że musi rekompensować swoje 'ryzyko'. Płacę pewnemu panu do ręki, kiedyś 500 teraz 800zł a dzięki temu żadnych umów i mam święty spokój na przymorzu. Czuje, że za chwilę znowu zawoła więcej, dość niesłowny pan.

2

Zostaw merytoryczną opinię o Calypso Fitness S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Calypso Fitness S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Calypso Fitness S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Calypso Fitness S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Calypso Fitness S.A.
Przejdź do nowych opinii