Zacznę od tego że przed podjeciem pracy czytałam opinie, ale stwierdziłam ze nieeee nie bede sie zrażać, sprobować mogę. Cieszam się z tej pracy. Wszystko zmieniło się w dniu podpisania umowy, grafił został tak przekształcony że na 7 dni w pracy byłam 6 dni po 12 i 10 godzin. Żadnych przerw, dziewczyny jadły w ukryciu, nie było mowy żeby te zwykłe 15 min przyslugujace usiasc ! Caly czas na nogach do 21 a nastepnego dnia znowy caly dzień. Pierwsze dwa dni przepłakałam, z bólem nóg i pleców. Ogolnie fatalne traktowanie pracowników, stąd taka rotacja, nie wspomne o tym co trzeba robić. Od wejscia wymagaja zeby nagabywac klientki, i jak jakas pani powie nie dziekuje bo chce sie rozejrzec ( co ja doskonale rozumiem bo ma prawo ) to Ty tego masz nie przyjmowac do wiadomosci. Trzeba za tą osoba lazič wciskac ciuchy, pokazywac, przez co niektore babki wychodzą wkurzone. Na prawde (usunięte przez administratora) ! Pracuje 10 lat w handlu i tak złego traktowania personelu jeszcze nie widzialam. Odradzam kazdemu. Jest mnostwo pracy w butikach gdzie atmosfera jest dobra, ludzie nie są traktowani jak popychadła, można miec przerwę i przychodzic z usmiechem.
To co napisałaś to cała prawda.Dodam tylko że pracy jest bardzo dużo,ogromne dostawy,odsyłki ,prasowanie itd..Standardy obsługi klienta dramat,namolne latanie za klientem,i to tamto mamy,duża ilość klientów ma dość naszej natarczywości!Pracujac ponad 10 lat w handlu wiem jak obsłużyć klienta,i jakich zachowań on nie lubi.No i najnowszy parametr,efektywność ????jak można wyliczać efektywność Asytentowi,który ma milion zadań na swojej zmianie!Nie tylko obsługa klienta,takie parametry to się stosuje w dyskontach spożywczych ,dla kasjera który ma za zadanie tylko kasowanie produktów na taśmie!
Masz racje!Dotowarowanie, rozdzielniki, prasowanie, dostawa, rozkładanie magazynu, VM etc samo się nie zrobi. prac okołosprzedażowych jest mnóstwo i to jest normalne pracując w sklepach taka jest praca w odzieżówce gdzie byś nie poszła trzeba tyrać i szybko wypełniać swoje obowiązki i nie ma bezczynnego stania bo zadania się mnożą jedno po drugim , ale rozliczanie pracownika za efektywność w tym wypadku jest chorym wymysłem. A jeżeli mamy się tak rozliczać to kto zrobi te wszystkie rzeczy …..? Nowy specjalny etat do wykonywania tych prac a reszta pracowników tylko do obsługi aby móc rzetelnie i sprawiedliwie ocenić ich efektywność oraz realizacje celów paragonowych ? (usunięte przez administratora) na konwersje sprawia że ludzie chcą się zwalniać bo ile można udźwignąć w końcu psychika siada nawet najlepszemu pracownikowi który mimo starań słyszy cały czas CR CR CR ,plan na poprawę , słabo źle za mało , a bo inni…. A ty co … bo tego nie idzie wytrzymać. Pracownicy salonów gdzie jest naprawdę dużo wejść i musza cały dzień wręcz biegsc i obsługiwać lawinę ludzi jednocześnie nie mają lekko , a są tylko wiecznie wytykani palcami …. Słabo źle co zrobicie żeby mieć więcej paragonów , bierzcie przykład z …. . ( i tutaj porównanie ze sklepami które maja wejść o polowe mniej a nawet 3x mniej niż ty ) i nie biegają tak po salonie jak ty bo nie musza mając na godzinę śmieszna ilość klientów……
Hej, a możesz napisać ile można zrobić jako zastępca kierownika sklepu? Mam rozmowę o pracę na Wola Park. Dziękuję
Nigdy więcej! Pierwszy raz wdepnęłam w takie(usunięte przez administratora)Firma krzak, kreują się na nie wiadomo jakie przedsiębiorstwo, jak oni dbają o ludzi... ! Może i dbają ale o swoje stołki, swoich ludzi. W sklepie jesteś nikim, masz (usunięte przez administratora) Rozdzielniki, dostawy, obsługa najlepiej wszystko na raz. A jak się przygladniesz widzisz brud, (usunięte przez administratora) na przymierzalniach, meble się rozlatują, obdrapane podesty, brudne ściany ale sukienkę za 699zl masz sprzedać! Pani Dyr TRAGEDIA klnie jak menel spod żabki, wszystko ' wie najlepiej ' jest 5 min na sklepie i decyduje ta do zwolnienia, tą przenieść trzeba na inny sklep, ta podwyżkę, a tamta jest beznadziejna... Ot pani Dyr. Kompetencji swoich uczyła się chyba przy przerzucaniu łajna... A nie sorrki ona nie ma żadnych kompetencji.
30 minut przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej, Pani napisała że jednak się dziś nie odbędzie. Słabo , słabo. Ale czytając po tych komentarzach, chyba bardzo dobrze się stało jeszcze by mnie przyjęli ???? Ale czas zmarnowany
Czy sklep na Piotrkowskiej w Łodzi został permanentnie zamknięty? Czy to chwilowo tylko?
Masakra, mega nieprofesjonalna rozmowa. Po minucie rozmowy byłam w stanie odczuć że panuje chory wyścig szczurów. Pani określiła sklep mianem luksusowego bo kupują u nich lekarze. Na początku rozmowy dowiedziałam się że nie ma możliwości ucięcia etatu do połowy. W takim razie po co byłam zapraszana skoro w wiadomości ewidentnie miałam informację o tym że jestem studentką dzienną i od października interesuje mnie 1/2. Kierowniczka była mną osobą mega zainteresowana, nawet wyznaczyła dzień kiedy do mnie oddzwoni w celu ustalenia kolejnego etapu po czym nawet nie dostałam telefonu zwrotnego. Żenada i nie polecam
Jak myślę jak wygląda praca na sklepie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Zatrudniają na podstawie ankiety i tego jakim kolorem jesteś.
To prawda. To nie żart: jakim kolorem jesteś , bierze to pod uwagę kierowniczka regionalna zatrudniając kierownika sklepu . No i przyjęła w Puławach osobę niekompetentną, mściwą, przelewającą swoje kompleksy na pracowników.
Ile zarabia zastępca kierownika ? Plus minus?
A regionalni uważają że 4k to dużo i tak. Dostajesz jako zc-a +10% wyrobionego targetu na tydzień o ile się da. Są promki to jeden tydzień 500 zł premii brutto a potem? Opisze niżej. W lidlu i sieci calzedoni płaca tyle za junior pracownika 4 tysiące brutto plus 250-350 netto premii a w lidlu na dzień dobry 4,200. Jeśli w jednym tygodniu salon zarobił 10 tysiecy na plus to na następny dostaniesz jeszcze większy target - już nie możliwy do wyrobienia „bo przecież zeszły tydzień ładnie wam poszedł”. Za ilość obowiązków i prenetnsji np poniedziałek - bo musisz dawać przykład wiec musisz mieć najwyższe wyniki w salonie, musisz jednocześnie siedzieć na zebraniu prawie 3h, potem przy kompie coś godzinę zrobić - tabelki etc i przekazywać informacje pracownikom i coachować pracowników i to najlepiej tego samego dnia bo przecież tak dużo zarabiasz że się rozdwoisz no i zastępujesz kierownika - robisz jego rzeczy jak go nie ma. Dlaczego nie ma konwersji, co zrobisz? Ciagle pytania. jak jesteś uczciwy to w galerii w weekend m, nie wyrobisz konwersji bo wchodzą całe rodziny i dzieci. Jak się chwile zastanowisz i się nie boisz to wyrobisz konwersje nawet 15%, przy wejściu są liczniki. Efektywność i produktywność jest rozliczana wszystkim bez podziału na to czy danego dnia coś trzeba było zrobic okołosprzedazowego. Sklepy mają byle jakie magazyny i schowki a nie miejsce gdzie można się przebrać albo zjeść. Musisz być nachalny względem pracowników - robić im jakieś szkolenia z kartami pracy i chować wstyd do kieszeni i atakować, jednak z tym da się walczyć i robić to po swojemu i efektywniej, zarówno z pracownikiem i klientem. Niektórzy regionalni to się wyżyją bo góra się na nich wyżyla. CR, CR i pieniądz a o to żeby pracownik czuł się dobrze i był uśmiechnięty nikt nie dba - zupełnie przeciwnie do obietnic przy zatrudnieniu
Zgadzam się z tą opinią. Ktoś kto karmi innych kłamstwem , prędzej czy później sam się nim udławi….. Pokażcie klasę uczciwą pracą a nie budujecie swoje szczęście na cudzym nieszczęściu.
UZ wyglada tak, że nie dostajesz premii ale obsługujesz klientów a to co im sprzedaż, dzielisz między pracowników na ich premie, oczywiście za najniższa krajowa „żeby sobie dorobić lub służyć jako support”
Szykujcie się na tajemniczych klientów! W rozumieniu regionalnych, tajemniczy klient to matka, ojciec, koleżanka regionalnego. Którzy nawet Cię nie sprawdzą tylko popatrzą i zawsze negatywnie ocenią.
Na jakie benefity można liczyć w Tatuum?
Ubrania swoje, buty swoje. Czarne lub ciemne granatowe. Nie masz? Musisz kupić. Za co? No jak to, zatrudniasz się gdzieś i nie jesteś przygotowany do pracy?
Nowa regionalna w warszawie to jakieś nieporozumienie, wymagania co do grafiku ogromne ,najlepiej żeby pracować 24h na dobę, praktycznie wszystkie soboty pracujące po 9.10h, grafik zmieniamy co chwilę bo coś jej.sie ciągle niepodoba , przepytywania na sklepie , ciągła inwigilacja pracownika, obserwowanie salonu z ukrycia, nawet klienci mają jej dosyć, ponieważ om nie sprzedaje tylko wciska towar, a później są zwroty , bardzo mocno psuje atmosferę i przez to ludzie uciekają z firmy
przyszłam na rekrutacje punktualnie. na wejściu zostałam zmierzona wzrokiem przez pracownice które z pogardą popatrzyły się na siebie jak powiedziałam, że przyszłam na umówioną rozmowę rekrutacyjną. musiałam czekać na kierowniczkę która sie spóźniła ponieważ pomyliły jej się godziny rekrutacji. no dobra, zdarza sie każdemu, jednak atmosfera która panowała na sali sprzedaży sprawiła, że czekając miałam ochotę uciec. czułam sie oceniana wzrokiem przez pracownice. jedna nawet w jednym momencie parsknęła śmiechem. kierowniczka przyszła i powiedziała, że jeśli chce pracować to ona już mnie przyjmuje i dała mi do wypełnienia ankietę na temat moich cech osobowości. było około 40 pytań na temat tego jaka jestem. podobno nie było złych odpowiedzi, ale system zmuszał mnie do zaznaczania niezgodnie z prawda ponieważ na 4 pozytywne cechy musiałam wybrać jedną cechę która jest moim przeciwieństwem a nie zawsze z tego zestawienia można było odpowiedzieć zgodnie z prawda. wypełniając ten test czułam sie niezręcznie. kierowniczka wepchnęła mi prace od razu, bez pytań i bez informacji. po prostu zostałam przyjęta chyba na ładne CV. poprosiłam o czas do namysłu i jeśli nie dostanę pozytywnej odpowiedzi z innej rekrutacji to wtedy dopiero przyjmę propozycje, ale poczułam się tam bardzo niepoważnie.
Pracuję w Tatuum od poprzedniego roku do teraz i nic nie planowałam zatrudniając się tam, po prostu potrzebowałam pracy. Po 4 miesiącach postanowiłam, że popracuję tam rok i ani dnia więcej i z każdym dniem coraz ciężej mi idzie to "wytrzymywanie". Wymagania od kierownictwa rosną a pensja ta sama, czyli najniższa krajowa plus premia a z nią bywa różnie. Mamy wiedzieć coraz więcej, robić coraz więcej i gadać więcej niż to było na początku jak tam przyszłam. Nie dość, że mam realizować swój plan sprzedażowy i robić milion prac około sklepowych to teraz jeszcze mam realizować plany paragonowe, omnichannelowe i jeszcze inne? Ludzie, my tylko sprzedajemy ciuchy, nie jesteśmy ani materiałoznawcami czego od nas wymagacie ani specami od marketingu i handlu ani księgowymi ani expertami od finansów! Wypłata przy TYLU obowiązkach powinna być co najmniej 1000zł większa. Myślicie, że jak dacie głupią sukienkę z kwiatkiem za 400 stówy, którą ja równie dobrze mogę kupić za 75 zeta na bazarze sprzedam ludziom bez promocji, tylko dlatego, że to bawełna? To moja wina, że ludzie nie chcą kupować waszych rzeczy przy takiej inflacji? Litości. Żenada. Tak jak lubiłam tę pracę na początku, bo zagadywanie do ludzi było czymś czego nauczyłam się jako hostessa, tak skutecznie ta praca została mi obrzydzona. Hitem są dla mnie te wasze śmieszne konkursy na wygranie hamburgera albo gwiazdy betlejemskiej na święta. Czekam tylko aż będę mogła wygrać uścisk dłoni pana prezesa za zrobienie paragonu na 3000 tysie.
Firma nie dba o pracownika sklepu,wymagania kosmos,pensja najniższa krajowa.Latanie za klientem,ciągle kontrole,wskaźniki,brak uniformòw,a jezeli są to w foli spożywczej wyglada sie lepiej..Firma bardzo nastawiona na "hałas" w internecie,ile dobrego nie robią dla Kobiet!a Kobiety w sklepach nawet nie dostały życzeń od firmy!!Nie zaproponowano darmowych badań w pierwszej kolejności,dostepne tylko dla biura.. Jeżeli zastanawiasz sie nad pracą w Tatuum,tak są pozytywy,fajni ludzie w salonach!????
Hej. Widziałam że szukają Regionalny VM. Czy warto próbować?jak z vm w tatuum? Dziękuję.
Aplikowalam na zks, tak nie profesjonalnej rozmowy nigdy nie miałam, wszystko związane z nią przed również wskazywało na to, że RKS nie ma na to kompletnie czasu. Feedback- nie otrzymałam! Nie poznałam wszystkich szczegółów, stawki również ale cała reszta, która usłyszałam zniechęciła mnie wystarczająco mocno. System premiowy to jakiś żart. Pewnie mógłby się sprawdzić ale nie przy tak niskich kwotach, wstyd komukolwiek tyle proponować! Brak odzieży sluzbowej- ok ale nie w momencie, kiedy narzuca się ubiór. W takiej sytuacji pracodawca powinien zapewnić sam odzież lub środki na nią! Z resztą, przecież to sklep odzieżowy!!! Ta firma musi zarządzać ktoś odklejony od rzeczywistości...
Jakie są zmiany i godziny pracy w Tatuum ? Coś obiło.mi się o uszy że po 8h i 9-17 lub popo 13-21 . Czy mozna się dogadać z grafikiem.z kierownikiem że np. będę 9-15 ( muszę odebrać syna że szkoły) lub 11-21 ? Idzie ogarnąć?
Różne zmiany, można się dogadać ale raczej nie każdy się zgodzi na takie godziny pracy. Bo to niesprawiedliwe wobec innych osób.
Zerowe wdrożenie do pracy. Najniższe z możliwych zarobki. Niekompetentna kadra kierowników regionalnych i jeszcze gorsza nowa (usunięte przez administratora)! Ciągłe wykorzystywanie ! Ciągłe kłamstwa ! Notoryczne obgadywanie ! Nie polecam i żałuje zmarnowanego czasu w tej firmie.
Widzimy, że Kaśka L ( panieńskie) K( po mężu) jak wywalili ją z (usunięte przez administratora) za (usunięte przez administratora) pracowników i kierowników zagrzała miejsce jako regionalny u Was ? Pracuje jeszcze czy już wyleciała? Ile z Was miało załamanie nerwowe? Ilu z Was groziła że zwolni? Obgaduje pracownika z drugim pracownikiem , podważa autorytet kierownika, obgaduje kierownika z pracownikiem. Nikt jej nie chciał więc poszła do Tatuum. Uważajcie na nią.
Nie polecam, miałem kilka etapów rozmowy o pracę, nikt nie odpowiedział, nie poinformował o wyniku rekrutacji Jeżeli tego nie potrafią to co potrafią?
Wiele zależy od tego do jakiego sklepu traficie i z kim będziecie pracować tzn na jakiego kierownika traficie i na jaki zespół. Praca jak w każdym sklepie naprawdę nie jest źle ja pracowałam w różnych markach i wszędzie jest podobny schemat pracy. Na pewno jako sprzedawca musisz dobrze się czuć w obsłudze klienta i być komunikatywny bez tego nawet nie aplikuj. Ja trafiłam na dobrych ludzi i nie mogę narzekać na atmosferę. Niestety w innych sklepach nie dzieje się ciekawie tak jak piszą ale jak mówię to wszystko zależy od ekipy nasza kierowniczka to manager z prawdziwego zdarzenia w porównaniu z tymi z którymi miałam do czynienia w innych sklepach a reszta zespołu to uśmiechnięte pomocne dziewczyny na które mogę liczyć
Czy ktoś z obecnych osób pracuje w Częstochowie w tatuum i mógłby coś powiedzieć o pracy w salonie w galerii?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tatuum?
Zobacz opinie na temat firmy Tatuum tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 68.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tatuum?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 2 to opinie pozytywne, 41 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Tatuum?
Kandydaci do pracy w Tatuum napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.