Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Nie Hejter

Nie polecam. nie płacą za szkolenie jak nie uzyskasz 90% na teście. nawet jak masz 89% to i tak ci nie podciągną a nawet mogą podziękować za pracę zaraz po szkoleniu i oczywiście bez wynagrodzenia.

1
Voice Contact Center
@Nie Hejter

Witaj, Jeśli chodzi o zasady dotyczące szkolenia i testowania po jego zakończeniu oraz warunków otrzymania zapłaty za szkolenie to są one znane wszystkim i komunikowane od pierwszego spotkania rekrutacyjnego. Otrzymanie pozytywnego wyniku egzaminu po szkoleniu jest niezbędne aby móc pracować na projekcie. Przykro nam że nie udało Ci się tym razem. Dziękujemy za Twoją opinię.

Ciekawy
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

W ogloszeniu piszecie: • płatne szkolenie – my płacimy za czas Twojego szkolenia jednak okazuje sie ze sa haczyki, ciekawe ile jeszcze?

@Voice Contact Center
Pracownik
@Ciekawy

Tak płacimy oczywiście- zgodnie z Regulaminem Szkoleń. Zasady zwarte w tymże Regulaminie komunikujemy podczas spotkania rekrutacyjnego.

tuba
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Ciekawe co w tej kwestii mówią przepisy prawa? Kodeks cywilny / Kodeks Pracy. Czy przedstawianie do podpisu tak skonstruowanej umowy jest zgodne z ogólnymi zasadami współżycia społecznego? Wykonywanie pracy bez prawa do wynagrodzenia? A Urząd Skarbowy i Inspekcja Pracy?

Voice Contact Center
Pracownik
@tuba

Nasz regulamin szkoleń jest całkowicie zgodny z kodeksem cywilnym, któremu podlegają umowy zlecenia

Andrzej
Inne
 Pytanie

Czy w VCC jest home office, czy trzeba siedzieć na sali operacyjnej a jeśli tak jak wyglądają odstępy?

Pracownik
Pracownik
@Andrzej

Na szkoleniu odstępy, później już home office

tuba
Pracownik
@Andrzej

W Lublinie jest to nagroda za dobre wyniki sprzedaży. Kierownictwo utrzymuje, że nie ma możliwości technicznych do pracy zdalnej. w projekcie dotyczącym obsługi klientów banku, kierownictwo komunikuje, że bank nie ma możliwości pracy zdalnej. Zdaniem tych osób, banki nie pracują zdalnie. Wyjątkowo obrzydliwe podejście.

Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie

Szczerze nie polecam, organizacyjnie firma leży. Przyjmują wszystkim, a potem nie są w stanie zagwarantować pracy. Przymusowe dni wolne i wcześniejsze zwalnianie z pracy. Brzmi jak bajka? Może, ale nie przy umowie zlecenie. Nie pracujesz, nie zarabiasz! Wymagania dość wygórowane-nieadekwatne do wynagrodzenia. A atmosfera? Skoro sam kierownik projektu i jeden z liderów przyznają się do mobbingowania pracownika to chyba coś jest nie tak ;)

5
Voice Contact Center
Pracownik
@Bardzo na nie

To bardzo poważny zarzut. Nikt nie zgłaszał, że czuje się prześladowany w naszej firmie, a mamy dedykowanego maila do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości.

Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Na którego nikt nie odpowiada? :)

Voice Contact Center
Pracownik

Kierownicy projektów w VCC to ludzie o wysokich kompetencjach i doświadczeniu w branży. Jeśli pojawiły się jakieś problemy z komunikacją, prosimy o zgłoszenie sprawy do działu HR lub wysłanie maila na myvoice@oex-vcc.com. Zaglądamy tam regularnie.

Voice Contact Center
Pracownik

Widocznie napisałeś coś niezgodnego z regulaminem, skoro gowork usunął Twój wpis. My nie mamy takiej możliwości.

Bardzo na nie
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

No pewnie, nie ma to jak zamiatać sprawy pod dywan! W ostatnim czasie posypały się skargi, niejednokrotnie pojawiał się zarzut mobbingu, a co zrobił Voice? Stwierdził, że pracownik, któremu się coś nie podoba może przyjść po wymówienie- takie jest wasze stanowisko.

Masakra
Były pracownik
 Pytanie
@Bardzo na nie

No jak Ci się nie podoba to po co tam pracujesz? To jest Twoja praca życia, musisz tam pracować i tylko tam? Jak Ci się nie podoba to znajdź inna. Mi się nie podobało w 2014 roku wynagrodzenie i znalazłem inną pracę. Siłą trzymają biednego człowieka

Nie polecam!
Kandydat
 Pytanie
@Bardzo na nie

Miałam bardzo podobną sytuację w oddziale w Lublinie, jeszcze jako kandydatka. Jestem bardzo zrażona do tej firmy! W poniedziałek (17.08.2020) miałam rozmowę rekrutacyjną online (Pani powiedziała, że nadal pracują zdalnie) na stanowisko Specjalista ds. infolinii Ikea. Rozmowa przebiegła pomyślnie, Pani opowiedziała mi nieco więcej o firmie, itp. Pytała o moją dostępność, itd. Po czym zawiadomiła mnie, że szkolenia zaczynają się już 20.08.2020r. i że jak najbardziej mnie zapraszają. Poinformowała już nawet jakie dokumenty mam ze soba zabrać, by podpisać umowę, a także gdzie mieści się siedziba i na którym piętrze. Wydawało mi się więc, że mam tę pracę i pozostaje mi się stawić w czwartek na szkoleniu! Pod koniec rozmowy poinformowałam jednak, że mam niepełnosprawność ruchową, Pani oczywiście powiedziała, że nie ma problemu, że jest winda, itd. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że ja tknięta złymi przeczuciami dzień przed rozpoczęciem szkolenia (19.08.2020r.) zadzwoniłam do niej, by się upewnić, czy wszystko z ich strony aktualne, itp. Pani najpierw stwierdziła, że mnie nie pamięta (!!!) (rozmowę miałam w poniedziałek, a dzwoniłam w środę w tym samym tygodniu!!), po czym stwierdziła, że faktycznie mnie jednak pamięta, ale praca jest nieaktualna, bo... mają komplet ludzi na to szkolenie i ewentualnie może następnym razem... Niepoważne i nieprofesjonalne zachowanie.. Nastawiłam się, że mam pracę, a tu co? Dzień przed szkoleniem dowiaduję się, że wszystko jest nieaktualne, a Pani Rekruter (za przeproszeniem) próbuje robić ze mnie durnia. Nie wiem, czy powodem zmiany zdania o moim zatrudnieniu była moja niepełnosprawność, niedopatrzenie rekrutera czy po prostu zatrudnili kogoś „po znajomości”. Tego już nikt nie raczył mi wytłumaczyć… Naprawdę, wszystkim, którzy szanują swój czas i chcą pracować w fajnym miejscu, odradzam z całą stanowczością pracę w tym miejscu w oddziale w Lublinie.

Voice Contact Center
Pracownik
@Nie polecam!

Szanowna Pani, firma Voice Contact Center jest w pełni otwarta na współpracę z osobami niepełnosprawnymi. Nasze biura są dostosowane dla niepełnosprawnych, stąd z pewnością szczegółowe informacje na temat windy i piętra już we wstępnej fazie rekrutacji. Być może zaszło nieporozumienie komunikacyjne, dlatego nasza rekruterka próbuje się do Pani dodzwonić i wyjaśnić sprawę. Przepraszamy, jeśli poczuła się Pani źle w kontakcie z VCC, ale gwarantujemy, że nikogo nie dyskryminujemy.

Tur
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

A jak osoba na wózku ma sobie sama otworzyć ciezkie drzwi na kartę? Niewykonalne. Taka osoba bez pomocy nie dostanie się na salę.

Milos
Pracownik
 Pytanie

Nico, chyba cos ci sie na leb rzucilo. Pani K zastąpiła pana S, nikt inny. A Pani N, Pan W i Pan A są najlepszymi ludźmi na tym projekcie. Kosza dostałeś, że teraz piszesz takie glupoty? widac, ze tu nie pracujesz, skoro nie ogarniasz kto jest kim w tej firmie. na przyszlosc polecam najpierw zrobic research ;)

StonkaBiedronka
Były pracownik

Pracowałem przy projekcie (usunięte przez administratora)w Warszawie przez 5 miesięcy. Przede wszystkim plusem jest szybko przyznany Home Office. Po niepełnym miesiącu pracy otrzymałem własny laptop i mogłem spokojnie pracować w domu nie martwiąc się o dojazdy. Jeśli chodzi o doświadczenie w pracy bezpośrednio w biurze przez ten krótki okres to muszę przyznać, że atmosfera jest bardzo luźna. Głównie pracują tam młodzi ludzie łącznie z liderami. Jako młody dorosły nie miałem problemu z dogadaniem się z większością pozostałych pracowników w naszym Call Centre. Również elastyczny czas pracy oraz umowa na zlecenie jest dobrym rozwiązaniem dla młodego studenta, który chcę sobie dorobić. Natomiast jeśli chodzi o minusy to zdecydowanie w firmie panuje kompletna dysorganizacja. Szkolenia wraz z otrzymaniem dostępu do platformy trwały zdecydowanie zbyt długo. Przez ponad 5 miesięcy mojej pracy nie otrzymałem karty wstępu, która ułatwiła by mi poruszanie się po biurze. Liderzy starają się wesprzeć konsultantów najlepiej jak mogą jednak nie zawsze im to wychodziło. Jest to spowodowane przeciążeniem obowiązków spoczywających na liderów i za dużą ilością osób podlegających pod jednego lidera. Również kolejnym problemem jest masowe zatrudnianie konsultantów wraz z bardzo dużą ich rotacją. Mało kto wytrzymuje tak dużą presję nakładaną na konsultanta, by wyrobić normę narzuconą bezpośrednio z góry. W momencie jak odchodziłem w samej Warszawie było więcej zatrudnionych pracowników niżeli pozwalałaby na to przeznaczona przestrzeń biurowa dla samego projektu (usunięte przez administratora). Nie wyobrażam sobie sytuacji gdzie każdy z konsultantów po pandemii miałby wrócić do biura, by tam pracować. Dodatkowo (usunięte przez administratora)to platforma, która co chwila się zmienia. Ciągle są wprowadzane zmiany w regulaminie, jakieś poprawki. Żeby być na bieżąco z tym wszystkim narzucane jest na konsultanta, by obowiązki pracownicze takie jak: wykonywanie interaktywnych szkoleń, czytanie nowych reguł bądź najświeższych wytycznych wykonywać poza godzinami pracy. Dodatkowo jeśli chodzi o elastyczne godziny pracy nie zawsze oznacza, to że możesz pracować kiedy zechcesz. Bardzo często w grafikach obcinane są godziny pracy konsultantom gdzie liderzy tłumaczą to zjawisko zapowiedziami małej ilości pracy w danym tygodniu. Jeśli zwrócisz się z prośbą o przyznanie dodatkowych godzin do lidera to odpowiedź najczęściej będzie brzmiała: Spytaj czy ktoś nie będzie Ci chciał oddać swoich godzin pracy. Natomiast kiedy jest ruch nie mają problemu, żeby wydzwaniać po konsultantach z prośbami o zrezygnowanie z wolnego dnia na rzecz zalogowania się do pracy. Ewentualnie proszą o wcześniejsze zalogowanie się bądź zostanie dłużej. Jeśli chodzi o zarobki oferują marne stawki opłacalne tylko dla studentów, którzy mieszkają u mamusi bądź ona sama opłaca czynsz swojemu dziecku za mieszkanie. Na początku wabią dodatkami do wypłaty jednak są one małe i bardzo ciężko jest je zdobyć. Podsumowując: praca jest w porządku dla wygodnickich, młodych studentów, którzy nie mają nikogo i niczego na utrzymaniu. Jeśli natomiast szukasz normalnej roboty ze stałymi godzinami pracy oraz wypłatą po prostu sobie odpuść.

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Mogę napisać jak to jest aktualnie z mojej perspektywy (pracuje miesiąc). Ogólnie szkolenie fajne, chociaż czasem się dłużyło. Test to tak naprawdę formalność. Nie należy do najłatwiejszych, ale trzeba się postarać żeby to nie zdać. Zawsze jest drugie podejście. Kasa średnia, ale przynajmniej po tygodniu pracy jest home office wiec koszty dojazdu się jakoś wyrównują z zarobkami. Czy jest (usunięte przez administratora) Osobiście nie zauważyłam, raczej przeciwnie - mega miłe nastawienie i liderzy są bardzo pomocni, to samo jest na szkoleniu. Ale wiadomo, praca w domu rządzi się swoimi prawami i jest dużo mniejszy kontakt. Miałam bardzo dużo wątpliwości jak dostałam tu prace, przyjęłam bo nie miałam lepszych perspektyw ale nie żałuje.

Wiktor
Inne

Może nie wszystko jest idealne ale skoro niektórzy uważają, że jest tragicznie to niech zmienią firmę i nie psują atmosfery w pracy!

@pracownik
Pracownik
@Wiktor

Jeśli komuś nie pasuje niech się zwolni, nikt nie trzyma nikogo na siłę. Wszyscy razem tworzymy atmosferę w firmie. Ja nigdy nie miałam problemów by dogadywać się z liderami.

Jestem na nie....
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś zwolni w końcu Pana S Pana K i Panią K ???? Mobbing

Ktoś
Były pracownik
@Jestem na nie....

Ciekawe rzeczy się tutaj teraz dzieją. Pamiętam Panią K jako miłą osobę, pan K też był miły, ustalał grafik, a tu proszę jak się zachowują teraz. Być może po prostu dobrze to ukrywali i ich prawdziwe zachowania nie były tak dobrze widoczne. Co do Pana S, to on niby był miły, a w rzeczywistości nie. I jeszcze Pan M bardzo podobne zachowanie

Łukasz
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Innym brakuje wyjazdów integracyjnych :) na to wszystkich stać :) jak się zachowuje ???

Olo
Pracownik
@Jestem na nie....

Pan K i Pani K za mocno się ustawili. Voice serio lubi takich co mobbingują ;)

@Karlos
Kandydat

Jest wiele negatywnych komentarzy, ciekawi mnie fakt dlaczego nikt z tym nic nie robi. W pracy jest mobiing przez Pana S, K i Panią K. Czy nikt tego nie widzi!!! Nikt nie pisze do Was na mejla bo boją się zwolnienia z pracy, bo nic z tym nie robicie. Jesteśmy zastraszani, grożą nam, karają brakiem godzin w grafiku. Na pomoc liderów nie masz co liczyć. Grafik na ostatnią chwilę - tragedia. Zwłaszcza że nie ma obowiązku zaglądania na teamsy poza godzinami pracy. Wydzwanianie na tel priv i pisanie na teamsach jak nie ma Cię w pracy - tragedia - a potem opitol że nie odbierałeś, nieczytałeś. Pracuje tylko w godzinach swojej pracy po za pracą też mam życie.

@Karlos
Pracownik

@Karagan Nie pracuje...????????????????

@Karlos
Były pracownik

@Karagan nie pracuje. Znaki zapytania to był śmiech....

pracuje
Pracownik
 Pytanie
@@Karlos

Ostatnio dzwonił do mnie leader z grafikiem wieczorem. Co masz myśląc że ci grożą i zastraszają? Ja pracowałam u tych leaderów...i nie pomyślałam bym tak. Ogólnie teraz moi leaderzy też mi pomagają.

Coca
Były pracownik
 Pytanie

Ten brodaty (usunięte przez administratora)dalej jest liderem w projekcie Allegro czy zastąpili tego bufona kimś ogarniętym?

ktoś
Były pracownik
 Pytanie
@Coca

Chodzi Ci o Pana na S? Też byliście z niego niezadowoleni?

Nico
Były pracownik
@ktoś

Tak miałem do czynienia z panem S. Wydawał się miły a tak na prawdę był (usunięte przez administratora) Były zgłaszane do niego braki dostępu do adminek allegro , problemy ze sprzętem komputerowym ( komputery się psuły ), problemy z logowaniem do zdalnego pulpitu oraz wątpliwości do skilla Pa Ghelp ( jak ktoś nie sprzedaje na Allegro to niech lepiej nie aplikuje na projekt Allegro w tej firmie) oraz brak pomocy liderów na teamsach ... W firmie jak masz problem z osiągnięciem 75% a w późniejszym etapie 100% to rozwiązują z tobą umowę zlecenie .

Mac
Były pracownik
 Pytanie
@Coca

Mnie dalej dziwi ze na projekcie Allegro nadal pracuje liderka K. Mobbing, szydzenie z pracowników i ktoś taki miał nam pomagać. Tyle skarg tu na nia było i co? Voice chyba lubi takich ludzi na stanowiskach. Szkoda, bo pracownicy już nie.

Nico Toscani 44
Były pracownik
 Pytanie

Czy jeszcze będzie rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro ?

karen
Były pracownik

Nie polecam tej firmy ani pracownikom ani kontrahentom.W firmie panuje ogólny brak dyscypliny, i podziału na rolę, firma nie przygotowywuje merytorycznie pracowników do pracy poprzez program szkoleń (zależność od projektu).W firmie obowiązuję tak zwana gra w debila- nikt nic nie wie, na końcu jesteś z tego rozliczany i dostajesz za to po (usunięte przez administratora) choć to nie jest twoja wina.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Voice Contact Center Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

@bardzo na nie
Pracownik
@Pytanie

Nie masz co liczyć na jakąkolwiek reakcje.

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. Na bieżąco analizujemy i reagujemy na wszelkie zgłoszenia, które wpływają do nas na wewnętrznego maila dedykowanego do feedbacku pracowników myvoice@oex-vcc.com

@odpowiedz
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

@voicecontactcenter to jakiś żart?! Ty mówisz jedno np. Na liderów, a liderzy i tak zawsze mają rację.... . A ty zostajesz potraktowany jako kłamczuch ???? ????, że utrzymujecie jeszcze te kłamstwa.

Konsultant
Były pracownik

Miałem okazje pracować w tej firmie i nie polecam. Zarząd działu Allegro- totalna katastrofa. Totalny chaos i dezorganizacja. Kontakt z osobami decyzyjnymi bardzo słaby, nikt nic nie wie i odsyła do kogoś innego. Osoba „decyzyjną” jest Pan S, który średnio sobie radzi z powierzonym mu stanowiskiem. Stanowczo odradzam współpracy. Zmarnowany czas i pieniądze.

Voice Contact Center
Pracownik
@Konsultant

Dziękujemy za opinię. Przy okazji mamy prośbę do obecnych i przyszłych członków naszych zespołów o zgłaszanie wszelkich problemów komunikacyjnych mailem na myvoice@oex-vcc.com

Mia
Pracownik
@Konsultant

Pan S. Nie nadaje się na kierownicze stanowisko, kompletnie sobie nie radzi.

aleks
Pracownik

Nie polecam aplikowania do tej firmy. Szkoda cennego czasu. Pora na zmianę kadry. Szkolenie opóźnione, brak profesjonalizmu zarówno rekruterki, jak i szkoleniowca, plotkowanie zamiast merytoryki. Nie zamierzam uczestniczyć w dalszej części.

Ola
Były pracownik
@aleks

Pani na K umie tylko obrażać ludzi i swoich współpracowników. Psuje atmosferę. Nie polecam.

Bartosz
Inne
@Ola

Piszesz o atmosferze i nie masz na ten temat najlepszego zdania z tego co widzę. Co możesz powiedzieć natomiast o wysokości wynagrodzenia w Voice Contact Center? Oprócz podstawy można liczyć na jakieś dodatki? Daj znać!

były pracownik
Były pracownik
@Bartosz

Na projekcie gdzie pracowałem stawka to najniższa krajowa, ale że projekt ten był codziennie w godzinach 8-22, to można było wziąć więcej godzin. Ogólnie mało kto dostawał jakieś dodatki, robiono tak, by jak najmniej osób dostało premię.

pracuje
Pracownik
@były pracownik

ja pracuje od kilku już miesięcy na projekcie mailowym, szkolenia miałam z leaderem K. i choć długo było O.K. Teraz też mam dobry kontakt. Stawki mogły być większe ale można robić dużo godzin, a teraz już w domu. Ogólnie zależy co obsugujesz, ale praca jest na luzie.

Ola
Pracownik
@Bartosz

Jestem studentem więc nie narzekam na hajs. Motywacyjny jest niekorzystnie zbudowany. Zostałabym dłużej ale w tej firmie jest zgniła ryba i widzę ze nie pierwszy raz na ta liderkę jest tu skarga.

Pati
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie co do pracy na projekcie allegro. Jak ona wygląda?

nick
Były pracownik
@Pati

To zależy jakie dostaniesz maile i czego one dotyczą, ale musisz wyrobić normę, która jest w dużej mierze nie do wyrobienia. Na niektóre naprawdę trzeba dużo czasu poświęcać, ale były osoby, które dostawały same łatwe maile. Do tego dochodzą czaty. Musisz najpierw zaliczyć szkolenie żeby zacząć pracę i dostać wypłatę. Jest to umowa zlecenie, trzeba przychodzić w weekendy czasami, pracuje się we wszystkie dni tygodnia na tym projekcie, ale grafik można sobie dopasować., przynajmniej tak było kiedyś. Ogólnie za mała pensja jak na takie wymagania

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@Pati

Czy praca jest zdalna? Czy jest szansa na UoP po jakimś czasie? Wg info w ogłoszeniu wraz ze stażem wzrasta stawka? Po jakim czasie i do jakiej kwoty? Czy praca jest zawsze czy faktycznie na allegro również zdarza się, że brakuje pracy i wcześniej się kończy? Jak duży jest projekt i jakie ew. są szanse na dalszy rozwój w firmie? :)

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@nick

+ jak długo trwa szkolenie przed rozpoczęciem pracy? Ile ok wynosi wynagrodzenie na rękę?

nick
Były pracownik
@Zainteresowana

u mnie trwało 4 tygodnie, wynagrodzenie było niewiele wyższe niż najniższa krajowa, niestety to umowa zlecenie i nikt z nas nie miał żadnej umowy o prace

pracowałem tam

Firma beznadzieja. (usunięte przez administratora)hehe szkoda pisać. Minimalna krajowa ale wymogi jak za średnią krajową. Wprowadzili system motywacyjny który po pierwszym miesiącu został zmodyfikowany dlatego, że kilka osób dostało premię. W kolejnym miesiącu już nikt jej nie dostał. Ludzie boją się, że ich z roboty wyrzucą. Sam zrezygnowałem bo dla mnie to strata czasu i energii.

1
Voice Contact Center
@pracowałem tam

Dziękujemy bardzo za Twoją opinię i chcielibyśmy się do niej odnieść. System motywacyjny na projekcie zawiera cele odzwierciedlające oczekiwania naszych klientów zlecających. Jeśli system motywacyjny ulega zmianie to nie dlatego że nie chcemy aby nasi konsultanci dostawali premie, lecz dlatego że zmieniają się cele projektowe. System motywacyjny bezpośrednio przekłada się na zwiększenie jakości i efektywności osób pracujących na projekcie i gdy cele te są w 100% zrealizowane, zawsze chętnie nagradzamy naszych konsultantów. Oczywiście wszystkie zmiany komunikujemy na bieżąco.

pracowałem tam
@Voice Contact Center

z tego co zostało przekazane kryteria premii nie zostały spełnione przez większość załogi w projekcie. system motywacyjny jest mało przejrzysty tzn. aby ją dostać twój przełożony musi pozytywnie ale subiektywnie ocenić twoją pracę. firma raczej nie nastawia się na stałe zatrudnienie i utrzymanie pracownik. jeśli rotacja jest dla was opłacalna to gratuluję. taniej jest utrzymać pracownika niż wyszkolić nowego.

Voice Contact Center
@pracowałem tam

Witaj, System motywacyjny jest transparentny dla wszystkich w zespole i komunikowany na każdym etapie. Tak mogą być miesiące w których warunki nie zostały spełnione przez większość załogi, szczególnie w początkowej fazie pracy na projekcie. Według naszych danych osoba uzyskuje samodzielność i pewność pracy po minimum 3 miesiącach od rozpoczęcia, więc na chwilę obecną jest sukcesywnie więcej osób, które otrzymują bonusy motywacyjne i wierzymy że wkrótce będzie ich jeszcze więcej. Absolutnie nie mogę się zgodzić z drugą częścią Twojej wypowiedzi- dążymy do utrzymania naszych konsultantów jak najdłużej bo wiemy że naszą największą wartością są LUDZIE.

1
Porażka Projekt All
@pracowałem tam

Zależy jak na to patrzeć jak nie zdasz certyfikacji to po mimo, że obsługujesz już wiadomości co wynika z pracy jaka wykonuje pracownik to przez kilka dni mają darmowa siłę robocza. I umowa zlecenie jest dawana tylko dlatego żeby nie być podciągniętym pod Kodeks pracy bo za tym wiążą się kolejne koszta.

QQ
@Porażka Projekt All

Poważny zarzut. Jak się do tego ustosunkuje VCC? Czy to prawda, że nie wypłacacie wynagrodzenia?

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Niestety, ale system motywacyjny nie jest transparentny. Ponieważ transparentność nie polega na wrzuceniu założeń do netu, a na prostych i przejrzystych zasadach. W ankiecie daliśmy do zrozumienia jasno, że nie rozumiemy go. Może warto pokazać TUTAJ wyniki tej ankiety? ;) Największą wartością jest wyrabianie normy, drodzy państwo z marketingu :p

Jest okej

Praca raczej mało stresująca, plusem jest to że nie trzeba użerać się z klientami twarzą w twarz ???? liderzy pomocni, z grafikiem też nie ma problemu. Atmosfera w porządku. Jedyny minus to niezbyt wysokie zarobki i umowa zlecenie.

Voice Contact Center
@Jest okej

Dziękujemy za Twoją opinię.

2014
Kandydat
@Voice Contact Center

Kiedyś byłem kandydatem. Umówiłem się na konkretną godzinę. Zgłosiłem się na recepcję i czekałem 30 minut aż ktoś przyszedł. To była zupełnie inna osoba i dowiedziałem się, że ta z którą rozmawiałem udawała się na urlop. Przebieg rozmowy: dziwne pytania, sprawdzanie znajomości skrótów klawiaturowych... koniec. Potem zero odzewu, żadnego telefonu.

Voice Contact Center
Pracownik
 Pytanie
@2014

Czy rozmowa odbyła się, jak sugeruje tytuł, w 2014 roku? W którym oddziale? Będziemy wdzięczni na więcej informacji. To ułatwi nam odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie. Zespół VCC

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Voice Contact Center Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?

Voice Contact Center
@Pytanie

Oczywiście jeśli studenci są dyspozycyjni do pracy w dniach i godzinach realizacji projektu chętnie nawiążemy współpracę.

Porażka projekt All.

Odradzam odradzam u I jeszcze raz odradzam. 1.najnizsza krajowa 2. Umowa zlecenie - nigdy nie dadzą umowy o pracę 3. Szkolenie za darmo jak nie zdasz certyfikatu 4. Atmosfera to ludzie wywyższający się., plotkarze oraz dwulicowi 5. Mobbing 6. LIDERZY to już brak słów zawsze mają jakąś aluzje do ciebie jak nie polubią ciebie. 7. Brak premii tzn. Jest niby premia ale nikt jej nie osiąga. Bo jak przyznali kiedyś to chyba za dużo ich kosztowało i podnieśli wymogi. 8. A bym zapomniała, że jest zakaz używania telefonów ale tylko dla wybranych. Reszta może wszystko. Zależy jak się dopasujesz. Tak więc bardzo nie polecam tej firmy ktora znajduje się nie daleko WKD Raków Warszawie. Ładny biurowe nie świadczy o klasie. Ale miła pani z HR tak ciebie zakręci se nie będziesz wiedział kiedy już jestes umówiony o pracę. A szkoleniowiec Pan M na początku taki miły, że oj kawka ciasteczka ale wiadomo pozory trzeba stwarzać.... .

gość
@Porażka projekt All.

ja stamtąd się sam zwolniłem. Chodziło Ci o Pana (usunięte przez administratora). ale tego niewysokiego? Jest tam dwóch Panów (usunięte przez administratora)na tym projekcie

Porażka Projekt All
@gość

Tak i tego Pana... .

gość
@Porażka Projekt All

no właśnie ten Pan odpowiadał za jakość ale to prawda on najpierw taki miły ale w rzeczywistości jest inaczej

Nie radzę!!

Nie radzę podejmować współpracy z tą firmą n(usunięte przez administratora). Ludzie są bardzo fałszywi. Liderki obgadujące innych oraz wysmiewanie instruktora szkolenia nie dosłownie ale w przenośni że jego nauka jest do niczego i śmianie się, że szkoła (usunięte przez administratora)jest do niczego i oczekiwanie pracy innej niż była dana osoba przeszkolona. Nikt nikomu nic nie mówią w twarz tylko za plecami a później się uśmiechają do siebie.

1
Voice Contact Center
@Nie radzę!!

Dziękujemy za Twoją opinie. W 2019 przeprowadziliśmy anonimową ankietę w naszej firmie w której 85% osób ankietowanych określiło atmosferę w pracy w COW jako bardzo dobrą lub raczej dobrą. Jednocześnie 41% osób stwierdziło że współpraca w zespole układa się bardzo dobrze. Stąd też Twoja opinia jest dla nas zaskoczeniem gdyż relacje w pracy są dla nas zawsze priorytetowe. Odpowiadając jednak na wszystkie skargi i zażalenia, zbadamy sytuacje przedstawioną przez Ciebie. Voice Contact Center jest miejscem, w którym nie boimy się rozmawiać.

Pracowałam
@Voice Contact Center

@voicecontactcenter nie oszukujmy się że ankietowani nie powiedzą że jest coś nie tak bo boją się o pracę. Bo później są piętnowani lub obgadywani za plecami. Doceniam to, że chcielibyście zachować dobra twarz. Ale zacznijcie od siebie i liderów, którzy nie mają taktu w sobie ani kultury. Jedno jest plotkować ze ktoś ma np. Różowa koszule a drugie piętnować ludzi.

Voice Contact Center
@Pracowałam

Witam Ankiety przeprowadzane w naszej firmie są anonimowe, więc nie ma obaw wyciągania konsekwencji wobec nikogo. Zresztą takie praktyki są obce w naszej firmie. Rozumiem, że osoba która z jakiś względów czuje się pokrzywdzona będzie każdy przejaw pomocy odbierała negatywnie. Ja ze swojej strony zapraszam jednak do kontaktu bezpośrednio do działu HR (przez Intranet) gdyby wystąpił problem natury personalnej.

Pracowałam
@Voice Contact Center

Anonimowe, ale gdy są zbierane liderzy nie raz spoglądają co ktoś zaznaczył. A po za tym nie oszukujmy się że nawet jak ktoś jest problatyczny dla was szukacie powodu jak mu umilić życie czepiając się o każda rzecz i traktowanie z góry przez liderów, a liderzy np. (usunięte przez administratora)obgadują innych. Ale to chyba w tej firmie jest naturalne na projekcie (usunięte przez administratora). Ale pewnego dnia Ci, którzy będą mieli cywilna odwagę nie napiszą opinii na stronie tylko zwrócą się do głównej siedzimy aby poinformować jakie stosujecie praktyki wobec ludzi i jak naprawdę odbywa się tam praca. A nie dla pozorów kiedy przyjeżdżają przedstawiciele z głównej siedziby.

Porażka Projekt All
@Voice Contact Center

Jak anonimowe, albo nie chcesz widzieć co tam się dzieje. Byłam świadkiem takiej ankiety satysfakcji z pracy. Zbierane kartki lub nawet przynoszone do biurka były podglądane przez liderów kto co zaznaczył. A później nawet jak nie wiedzieli to liderzy ze swoimi pupilami obgadywali co inni zaznaczyli i ciekawe kto to był... To jest wzór dyskrecji. Aż naprawde ktoś kto pisze od Voice naprawdę nie widzi jak to wszystko wygląda. Pan M i Pan S oraz Pani K są przykładami arogancji, bezczelności, intryg oraz brakiem szacunku do wszystkich i nawet siebie samych. Ale po mimo tego jak to się mówi aktor zawsze zrobi dobra minę do złej gry. I oto przykład takich ludzi. Dlatego dobrze radzę nie idź nawet na rozmowę bo szkoda czasu.

Voice Contact Center
@Pracowałam

Witam, dziękuję za Twoją opinię. Miałam na myśli ankiety wysyłane bezpośrednio przez dział HR linkiem do naszych konsultantów. Wówczas całościowy feedback z takiej ankiety przekazywany jest liderom i koordynatorom. Pokazuje on satysfakcję i zaangażowanie całego zespołu. Rok temu przeprowadziliśmy taką ankietę w całej organizacji a tydzień temu na wybranych projektach. Jednocześnie zawsze zachęcam aby osoby bezpośrednio kontaktowały się z działem HR i rozmawiały o o swojej sytuacji, problemach i potrzebach.

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 10 to opinie pozytywne, 46 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii