logo Voice Contact Center Sp. z o. o.

Voice Contact Center Sp. z o. o.

Warszawa

Opinie o Voice Contact Center Sp. z o. o.

Remik 2017-02-16 13:58
Jestem w firmie zwykłym pracownikiem i wiem, że firma jest spoko. Skąd w ludziach tyle złości?Myślę, że sami są sobie winni a potem oskarżają pracodawcę.
1
Kris 2017-02-16 16:03
Co chciales udowodnic tym komentarzem ? Twoje kolejne nieudolne proby przedstawienia firmy w pozytywnych barwach sa smieszne. W zadnym z przedstawionych tu przez Ciebie komentarzy nie uzasadniles swojej odpowiedzi ani jednym argumentem ;) jesli masz do powiedzenia cos wnoszacego do dyskusji to naucz sie popierac swoje "racje" argumentami - oczywiscie jezeli wiesz co to oznacza.
5
Kris 2017-02-16 16:04
Co chciales udowodnic tym komentarzem ? Twoje kolejne nieudolne proby przedstawienia firmy w pozytywnych barwach sa smieszne. W zadnym z przedstawionych tu przez Ciebie komentarzy nie uzasadniles swojej odpowiedzi ani jednym argumentem ;) jesli masz do powiedzenia cos wnoszacego do dyskusji to naucz sie popierac swoje "racje" argumentami - oczywiscie jezeli wiesz co to oznacza.
7
xy6 2017-02-16 18:23
Nie dziwie się że spoko jak siedzisz zapewne na jednym skillu i się nudzisz, a przerwę między połączeniami masz 20-30min,mina Ci zrzednie i zmienisz zdanie jak przeszkolą Cię z kilku projektów i podepną Ci trzy skille w ciągu jednodniowej zmiany,że nie będziesz mieć czasu aby podrapać się po brodzie :) a co drugie połączenie będzie z pretensjonalnym klientem :)
7
Hanna 2017-02-27 15:13
Zaglądaliście już w wywiad udzielony dla naszego portalu przez firmę Voice Contact Center Sp. z o. o.? Można się z niego dowiedzieć, że firma jest pro-studencka. Macie jakieś doświadczenia z tym związane?
1
A szefowa jest gruba i farbuje włosy na czerwono, 2017-02-27 23:37
Firma uczy studentów, że są śmieciami, niewolnikami i do niczego się nie nadają. Firma uczy studentów, że ich praca jest nic nie warta (najniższa możliwa stawka). Firma uczy studentów, że ich czas wolny nie ma żadnego znaczenia (grafik jest elastyczny, ale dla koordynatora, który wpisuje godziny jak chce, a nie dla studenta, którego chęci do pracy w danych godzinach są olewane). Firma uczy studenta, że jego rozwój jest nic nie warty (liderzy podpinają kolejne skille pracownikom aż ci nie mają sekundy oddechu między połączeniami, ale nowe skille, czyli obowiązki nie łączą się z podwyżką, nadal stawka jest minimalna). Firma uczy studentów strachu przed przełożonym (liderzy to też młodzi ludzie, którzy wiedzą tyle samo co pracownicy, ale się wywyższają, bo ktoś dał im inną nazwę stanowiska i 50 gr (!!!) więcej stawki godzinowej). Nazywanie tej firmy firmą to jak nazywanie kupy czekoladą.
9
mmmm 2017-02-28 21:11
Zgadzam z powyższym komentarzem,takie są realia niestety:/ ja natomiast zostawiam to bez komentarza,ponieważ brakuje mi słów do opisania tego miejsca i atmosfery,która tam panuje....
8
Hanna 2017-03-01 08:42
@A szefowa jest gruba i farbuje włosy na czerwono, oczywiście, każdy ma prawo do swojej opinii. Mi sam wywiad podobał się i myślę, że poruszone jest w nim wiele ciekawych kwestii!
2
Dzek 2017-03-02 17:07
Hahaha ciekawe jakie ciekawe kwestie moze poruszac ta zalosna firma. Chyba tylko kwestie pod tytulem; ile mozna jeszcze wyzyskac z pracownikow?
9
Hanna 2017-03-06 09:44
Kwestie dotyczące sukcesów firmy, oczekiwaniach firmy wobec pracowników, informacji, gdzie znaleźć aktualne oferty pracy itp.
1
dzek 2017-03-06 11:22
Proponuję przeprowadzić wywiad z drugiej strony czyli z pracownikami firmy. Chętnie poinformujemy jakie są oczekiwania wobec pracowników, jakie są warunki pracy, jaka atmosfera i jak ogromny szacunek którym darzą nas przełożeni. Firma to dno i po przeczytaniu słusznych opinii na tym portalu postanowili wybielić się wynajmując osobę która będzie starała się to zrobić.
Proponuję Redaktorowi "zaciekawionemu" firmą Voice Contact Center zatrudnić się tam choć na jeden dzień i sprawdzić czy firma rzeczywiście jest taka pro-studencka i pro-pracownicza za jaką się podaje w wywiadach.
6
Hanna 2017-03-06 11:38
@dzek z pewnością pracownicy mają różne opinie na temat firmy, w której są zatrudnieni. Skoro jednak pracują w danej firmie to znaczy, że nie mogą być takie złe warunki pracy, o których Ty wspominasz.
1
mmmm 2017-03-06 12:12
Pracują bo nie mają innej pracy, komu się udaje znaleść coś innego o przyzwoitych warunkach to ( usunięte przez administratora )a stamtąd
7
mmmm 2017-03-06 12:18
A tak nawiasem mówiąc firma nie jest pro studencka, firma poszukuje raczej robotów komputerowych do pracy którzy zmieszczą się w chorych wskaźnikach wymyślanych przez firmę, a nie szuka ludzi do pracy....
7
Konsultant 2017-03-06 12:18
Wiadomą sprawą jest sytuacja na rynku pracy, z pracą jest ciężko więc ludzie godzą się na pracę nawet w takich warunkach. Ty rozumiem, że wolałabyś być bezrobotna?
Dżek ma 100% racji, mimo że nie wiem na temat jakiej lokalizacji się wypowiadał.
Ja mogę wypowiedzieć się odnośnie lokalizacji w Lublinie, gdzie firma jest na bardzo niskim poziomie a tak zwana kadra zarządzająca to dzieci które na niczym się nie znają i powinni najpierw nauczyć się wypowiadać w języku polskim i rozmawiać z innymi ludźmi.

7
Hanna 2017-03-06 12:26
Dla zainteresowanych - chcecie dowiedzieć się więcej na temat firmy? Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy - http://www.voicecc.pl/o-nas.html :)
1
jakka 2017-03-06 13:42
Na temat firmy tutaj najwięcej można się dowiedzieć, ponieważ pracownicy i byli pracownicy raczej najwięcej o firmie wiedzą. A swoją drogą ciekawe kiedy z tej strony po cichu zaczną znikać negatywne komentarze.... ;)
6
Hanna 2017-03-06 13:57
@jakka w zupełności się z Tobą zgodzę. Uważam jednak, że warto również zapoznać się z informacjami zawartymi na stronie firmy.
1
kdjld 2017-03-13 18:50
Informacje na stronie firmy to żenujące kłamstwa
4
Hanna 2017-03-14 09:43
@kdjld, które informacje są według Ciebie nieprawdziwe?
rozbawiony 2017-03-14 17:41
"Voice Contact Center tworzą ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży contact center. Voice Contact Center tworzą ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży contact center" - czy aby napewno? ;]]
"Co poniedziałek czeka na Ciebie słodka niespodzianka." - no chyba raczej nie ;]
"Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń medycznych, karnetów Multisport oraz konkursów i programów motywacyjnych z fajnymi nagrodami." - rozumiem, że programy motywacyjne polegają na zabraniu wszystkich możliwych premii i konkursów które istniały przed podwyższeniem stawki godzinowej (obowiązkowym podwyższeniem wg. ustawy) ?
"Jesteśmy idealnym miejscem pracy dla wszystkich, którzy: Chcą pracować w grupie fajnych ludzi" - kto z liderów/kierowników jest w firmie taki fajny? bo nie znam ;]]
6
Justin The Beaver 2017-03-14 21:20
Praca w gronie fajnych ludzi – kiedy pozna się tam fajne osoby i chce się nimi otaczać, to stosowane są przesadzanki i różnego typu działania niefajnej pani przedszkolanki, aby odebrać ten 1‰ tego, co mogłoby być w tej firmie miłe.
Co do działań motywacyjnych, to są to 'obiecanki cacanki, a głupiemu radość', bo jeśli tylko jakieś osoby zaczną, w jakimś niewielkim zakresie te pomysły realizować, to się to zabiera i traktuje, jako oczywistą oczywistość w tej pracy.
Pracownicy to studenci lub ludzie świeżo po studiach, skąd więc ich kilkunastoletnie doświadczenie, albo raczej w czym...;) skoro 'Menedżerów i specjalistów poszukujemy w gronie aktualnych pracowników'. Kilkanaście lat doświadczenia, to ma może prezes, no ale nie o tym 'poziomie' kariery tu mowa. Ciekawe też, kto zatrudnia ludzi z kilkunastoletnim doświadczeniem w najgorszej możliwej formie? Jakie talenty można łowić permanentnie demotywując ludzi do pracy?
Realna szansa awansu odbywa się po znajomości.
'Osoby wykazujące zdolności w kierunku zarządzania zespołem mogą liczyć na system szkoleń wzmacniających kompetencje niezbędne do objęcia nowego zakresu odpowiedzialności.' - strach pomyśleć, co to za system szkoleń, skoro większości z tych ludzi później coś uderza do głowy, zapominają kim jeszcze niedawno byli, co robili i jak należy traktować współpracowników...
'ciekawe zmiany w projektach' odbierają resztki poczucia stabilizacji, jeśli ktoś je w ogóle ma przy takim podejściu i formie zatrudnienia.
Ponownie o doświadczeniu – kto odpowiedzialny zmienia doświadczonemu pracownikowi obsługiwaną branżę i zakres obowiązków... ?
Stabilność zatrudnienia... a rekrutacja kilka razy w miesiącu, gdzie na rozmowę wchodzi po kilka osób razem i to w obrębie 500 stanowisk we wszystkich lokalizacjach – interesujące:).
'Dbamy, aby nasi konsultanci mieli poczucie wsparcia liderów projektu.' - w przypadku braku zwykłej uprzejmości na elementarnym poziomie to raczej niemożliwe...
Na koniec miły akcent - duch zespołu, z którego firma Voice jest dumna to naprawdę DUCH, straszy doskonale, co widać na powyższym forum:))). Drodzy studenci zatem, powodzenia w szukaniu innej pracy.
5
Hanna 2017-03-15 08:51
@rozbawiony dziękuję za Twój komentarz. Pracujesz w firmie?
pracownik 2017-03-25 22:42
byłem tam, pracowałem tam i przekonałem się na własnej skórze jaka panuje atmosfera i jakie są warunki zatrudnienia w tej firmie , nie wierzyłem wcześniej w to co ludzie negatywnego o tej firmie piszą, po moim doświadczeniu z tą firmą w zupełności się zgadzam z wcześniejszymi komentarzami, jakie piszą koledzy i koleżanki na tym forum
3
Hanna 2017-03-27 09:32
@pracownik, powiesz coś więcej o swoich doświadczeniach?
1
pracownik 2017-03-27 14:18
jesteś taka dociekliwa? prosze
atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + prowizja)- no nie wiem czy atrakcyjne wynagrodzenie to 13 zł brutto a 9,5 na ręke to jest raczej najniższe wynagrodzenie na umowę zlecenie,którą obowiązkowo podniósł rząd, więc firma się nie wysiliła pod tym względem a słowo atrakcyjne wynagrodzenie to raczej iluzja, jeśli chodzi o prowizję nie ma żadnej prowizji.... jedna została zabrana z dn1 stycznia a druga z końcem lutego, nic takiego nie otrzymałem chociaż wyniki miałem w miarę dobre
- elastyczny grafik- to jest śmiech na sali, dając dyspozycyjność na 8-9 godzin dostaje 3-4 godziny lub dwa dni wolnego, lub wpisuje 8-16 a dostaje 9-17, niestety szanowne wsparcie woli nie naprawiać swoich błędów, więc winą obarcza konsultanta, karząc mu szukać na siłę zastępstwa, co do pomniejszania godzin są osoby, które mają rodziny więc pracując po 3-4 godziny w tygodniu nie wyżywią za taką płacę swoich bliskich, jeśli chodzi o moją osobą to musiałem zrezygnować z wynajmu pokoju bo niestety za takie wynagrodzenie nie było mnie stać się utrzymać samemu
- szkolenia- szkolenia bardzo powierzchowne ,,ciekawe kwiatki'' wychodzą w trakcie rozmowy z klientem i jeśli chodzi o szkolenia to dają wiedzę w 30%
-- miłą atmosferę- jeśli chodzi o miłą atmosferę spotkałem się z opryskliwością większości liderów, oraz kierowniczki jedynie1-2 osoby w jakimś stopniu coś pomogły podpowiedziały, reszta to chamstwo i prostactwo włącznie z nią
- słodkie poniedziałki- szczerze? od początku mojej ,,kariery'' tam były chyba ze dwa razy, więc to jest jak dla mnie takie mydlenie oczu, a przecież w ogłoszeniu pisze ,,zapewniamy co tydzień słodkie niespodzianki''
Jedynie co będę dobrze tam wspominać to będą koledzy i koleżanki konsultanci, z którymi się zakolegowałem, co do reszty i zarządu tego miejsca, to nie mam w zupełności dobrego zdania
8
Lila 2017-04-06 09:07
Voice Contact Center jest doceniany w najważniejszych konkursach branżowych: Call Center Awards, Outsourcing Star, Golden Arrow, Telemarketer Roku i zastanawiam się dlaczego tyle hejtu wylewa się na firmę? Czyżby konkurencji sprawiało to przyjemność?
1
Ewka 2017-04-19 10:08
Hej
A ktos cos wie o projekcie ktory prowadza: Infolinia Empik?
Ktos pracował lub pracuje?
Ewka 2017-04-19 10:09
Hej
A ktos cos wie o projekcie ktory prowadza: Infolinia Empik?
Ktos pracował lub pracuje?
Hanna 2017-04-19 10:18
@pracownik, co w takim razie zdecydowałbyś się zmienić w firmie? Co według Ciebie wymaga poprawy?
pracownik 2017-04-19 14:12
Ty jestes jakaś dziwna... przeczytaj dokłądnie mój komentarz powyżej, chyba że czytać nie potrafisz ze zrozumieniem, pisze w nim ze już tam nie pracuje, więc nie będe odpowiadał na twoje głupie pytania typu co bym zmieniał... męcz innych ludźmi swoimi durnymi pytaniami
2
on12 2017-04-19 15:45
Jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to zachowaj choć odrobinę honoru i nie zadawaj śmiesznych pytań na które już kilka razy otrzymałaś odpowiedź.
1
Norbert 2017-04-23 19:22
@pracownik i @on12 Zupełnie zbytecznie tak się denerwujecie. Każdy może pisać i czytać co chce. Może lepiej wymienić się opiniami o firmie, jak sobie radzi, co się tam dzieje?
Konsultant 2017-05-05 17:38
Czy na Waszej lokalizacji na projekcie PZU również został cofnięty konkurs kierowalności z dnia 1 stycznia 2017?
Konsultant 2017-05-05 17:38
Czy na Waszej lokalizacji na projekcie PZU również został cofnięty konkurs kierowalności z dnia 1 stycznia 2017?
Baśka 2017-05-07 09:26
@Konsultant Czy możesz napisać coś więcej na temat tego konkursu? Zainteresowałam się tym tematem ale nic nie wiem więc dobrze gdybyś coś dodał? Gdzie to ma być?
7 2017-05-21 14:22
Witam!
Przepracowałam w tej firmie około 8 miesięcy i mam potrzebę podzielenia się opinią.
Niby wszystko w porządku, ale swego rodzaju "ukryty", bo niewidoczny na pierwszy rzut oka, stosunek do nas - jako konsultantów - pozostawia wiele do życzenia. Niejednokrotnie odczuwaliśmy brak szacunku wymierzony w naszą stronę, deficyt prostych wartości międzyludzkich. Niestety, niektóre projekty mają cechy korpo, więc w wielu momentach bywało to nie do zniesienia i po prostu smutne. Ekipa na Empiku - świetna, ale postawa pseudo "teamleaderów" (szczególnie tych, którzy mają tzw. "plecy") sprawia wrażenie bardzo nieprofesjonalnej i pozbawionej tak naprawdę rzeczonego odpowiedniego zarządzania zasobami ludzkimi. Wypowiadam się tylko na temat jednego projektu, słyszałam dobre opinie o innych liderach. Natomiast polecam tylko i wyłącznie, jeśli chcecie się zatrzymać na chwilę. Zarobki przykre, pensja raz przychodzi większa, raz mniejsza. "Elastyczny grafik" to trochę ściema. Niemniej jednak postrzegam to jako ciekawe doświadczenie.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
1
kocia 2017-05-21 18:10
wszyscy po kolei macie nie równo pod dekielkiem! co takie coś jak studzienciak , który nie ma doświadczenia w pracy z dużą ilością ludzi może się wypowiadać??!!??! jakie macie doświadczenie? to korpo mimo wszystko i są wymagania tak jak w każdej pracy, bo nie TY i Ty ,,,Ci wczesniejszi " dyktujecie warunki tylko wam się dyktuje! jak jeden z drugim będzie miec swoją firmę to wtedy takie opinie będą ok bo teraz to żałosne
kocia 2017-05-21 18:30
na szacunek trzeba sobie zasłużyć a widać Tobie wiele brak, więc jaki jesteś tak masz! zacznij inna pracę a zobaczysz,że będzie Ci ,,wiele lepiej",doceniłbyś trochę ,że Voicecc jest ok ale trzeba nabrać doświadczenia a nie wypowiadać się po pierwszej pracy....ale ci właśnie mają najwięcej do gadania , bo nie znają nic !
Czytelnik 2017-05-21 20:25
Pod dekielkiem nierówno masz Ty atakując 7, każdy ma prawo wypowiedzieć się na temat swoich odczuć i doświadczenia dużego czy mniejszego,pisząc pozytywne czy negatywne komentarze, czy jest to osoba studiująca czy plus 30 lub 40. A jeśli chodzi o szacunek to każdemu się należy czy jest to student uczen, prezes czy emeryt. Co do Ciebie i czytając Twoje komentarze jesteś prostakiem i chamem spod ciemnej gwiazdy, widać nie nauczyli Cię rodzice wychowania. Albo oceniasz ludzi na swoim poziomie. Zanim cokolwiek napiszesz atakując inne osoby to rada dla Ciebie kup sobie maść na ból d***y:] Nie pozdrawiam....
3
Hanna 2017-05-22 09:34
@Konsultant o jakim konkursie piszesz? Czy możesz napisać więcej na ten temat? Chętnie poznamy od Ciebie więcej informacji.
@7, według Ciebie w pracy w Voice Contact Center Sp. z o. o. dało się odczuć brak szacunku skierowany do konsultantów. Czy masz na myśli jakąś konkretną sytuację? Jak przejawiał się taki brak szacunku?
Włoska kolezanka moze 2017-06-02 20:12
Witam,

Dziś zauważyłam w internecie że,PZU szuka do pracy w dziale "obsługa korespondencji elektronicznej" na Mokotowie.
W ogłoszeniu pisze,praca w godzinach popołudniowych 17-23,opis pracy praktycznie żaden.
Dlatego stąd moje pytanie tutaj,pracował ktoś na takim dziale?Jak to wygląda itd,opis po prostu?Bo się szczerze zastanawiam czy warto wysłać CV...
Będę wdzięczna.
Czarek 2017-06-04 18:48
Voice Contact Center to nowoczesna i młoda firma. Dobrze mi się pracuje i mam super zespół, fajna atmosfera a do pracy chodzę z przyjemnością. Pewnie zaraz będą wpisy że to dział HR napisał, ale niestety nie.
1
7 2017-06-06 22:33
Oj, Pani Kocia - "doświadczona w branży" i "zasługująca na szacunek" - chyba mocno zszargała swoje nerwy pracą w Voice. Gwoli ścisłości, posiadam spore doświadczenie w branży, natomiast naprawdę nie mam ochoty, ni czasu, by odnosić się do całości Pani wypowiedzi, jakże emocjonalnej zresztą. Widać, że profesjonalne i życzliwe podejście do zupełnie obcych ludzi, tak przecież ważne w tym zawodzie, ma Pani opanowane do perfekcji. :-) Życzę dużo zdrowia i pogody ducha.
1
Hanna 2017-06-07 08:57
@Czarek to bardzo dobrze, że jesteś zadowolony z pracy w Voice Contact Center Sp. z o. o. Jakie stanowisko piastujesz? Co więcej możesz napisać o plusach pracy w tym miejscu? Z czego przede wszystkim jesteś zadowolony? Chętnie dowiemy się od Ciebie więcej.
jaga 2017-06-17 16:46
bardzo proszę prze3de wszystkim Adminstratora o nieskreślenie moich uwag o tej pracy
generalnie pracownicy brudasy niechluje śmierdzące pożerające własne gluty przepocone ciapiące mamiące gnidy śpiewające, niższy szczebel menadżera Krzysio: z gronkowcem w nosie niedouczony prostak bez wykształcenia bez wiedzy inteligencji bez wyrazu bez wyglądu wsiok totalny zapisz go na badania TK głowy gazownia jak ktoś z jego zespołu specjalnie tyłek podnosi żeby pierdnąć to całe grono kibicuje tyłkowi a tu komisja się zbiera do oceny pracownika pierdzącego
Mania 2017-06-18 22:05
Czy jest jeszcze aktualna oferta pracy dla specjalisty ds. rejestracji szkód? Bardzo zależy mi na kilku informacjach, może ktoś mógłby coś dodać o atmosferze w firmie? Może coś jeszcze powinnam wiedzieć?
ja 2017-06-19 05:40
Tutaj nie uzyskasz żadnych rzetelnych informacji. Tutaj każdy hejtuje, a obiektywne oceny są szybko przekrzykiwane. Przyjdź na szkolenie, popracuj trochę i wyrobisz własne zdanie.
1
Ciekawy :) 2017-06-21 19:24
Mam pytanie odnośnie projektu empik, wiem, że praca ma polegać na odbieraniu telefonów i odpisywaniu na maile. Jak to wygląda, czego jest więcej, telefonów czy maili? Jak liderzy? Czy grafik rzeczywiście jest elastyczny? Czy dużo jest połączeń i ile trwa szkolenie?
Radosłąw 2017-06-22 10:03
Czy ktoś się orientuje jakiej kasy można oczekiwać na pracy w infolinii? Generalnie lubię takie zajęcia chodzi mi jedynie żeby jeszcze zarobić odpowiednio.
Zostaw swoją opinię o Voice Contact Center Sp. z o. o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o. o.