logo Voice Contact Center Sp. z o. o.

Voice Contact Center Sp. z o. o.

Warszawa

Opinie o Voice Contact Center Sp. z o. o.

Lublin 2015-10-23 15:42:05
rekrutacja@voicecc.pl
Lublin 2015-11-05 20:26:45
na początku super praca, mili trenerzy, miła atmosfera, po kilku miesiącach zaczął sie mobing, traktowanie człowieka jak śmiecia, nie polecam.
5
xyz 2015-11-07 11:11:56
A tam mobing, każdy wymaga jak to w firmie, procedur sie trzeba trzymać, gdzie nie pójdziesz musisz się wykazać. Co do trenerów, są w porządku nie ma czego czepiać, atmosfera super, nie ma ciśnienia, a najbardziej lubię Panią z obsługującą sekretariat, na rozmowie kwalifikacyjnej pełna profeska i luźna atmosfera na rozmowie, bez spiny, w pracy wszystko na tip top masz załatwione, takie ludzie to skarby :)
nn 2015-11-15 20:35:40
w zasadzie praca na którą nie mogę narzekać, godziny do wyboru, stawka jak na Lublin - do zaakceptowania, atmosfera - dokładnie tak jak wszyscy piszą jest duży luz, ludzie fajni. Z minusów - słaba organizacja , ale też kupa ludzi tu pracuje. Ogólnie polecam.
mmmm 2015-11-24 19:26:14
Jak wygląda szkolenie? Jest jakiś egzamin praktyczny?
anna 2015-12-03 12:42:06
Pierwsze kilka dni to szkolenie teoretyczne zakończone egzaminem pisemnym i kolejne 2-3 dni odsłuchów i egzamin praktyczny, który polega na tym, że obsługujesz klientka (telefonicznie) i jestem oceniamy przez egzaminatora:)
gość 2016-01-19 19:44:38
Lublin. Rekrutacja to śmiech na sali - zwykła łapanka, biorą wszystkich kto się zgłosi. Szkolenie beznadziejne, na szczegółowe pytania odpowiadają "nie zagłębiaj się, to nie będzie Ci potrzebne"(czyżby nie znali odpowiedzi?). Liderzy to jakieś dzieci, pani prowadząca szkolenie nie wiedziała nawet czy od umowy zlecenie liczy się staż pracy,(a sama przyszła nas poinformować o formie zatrudnienia!!) Za godzine 7z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w dokumentach, pani na recepcji zostawiała poufne dane pracowników na widoku (oddalała się od biurka). Grafik elastyczny ale jak wpisujesz się do 14 to i tak ustawiają Cię do pracy np. do 15.
3
nowy 2016-02-06 22:53:40
siemacie, ktoś z lublina może napisać w jakich godzinach sie pracuje? bo widze w necie że szukają do telefonicznej obsługi klienta?
1
nowy 2016-02-08 12:02:12
to prawda, że pracuje się między 6 a 22? od poniedziałku do niedzieli?
Antea 2016-02-16 18:12:43
Witam, jutro mam rozmowę w Warszawie na ul. Równoległej. Aplikowałam na stanowisko Konsultant infolini medycznej. Czy może mi ktoś udzielić info., czego mogę się spodziewać na rozmowie, oraz jakie są faktyczne warunki pracy... umowa, kasa, terminowość wypłat. Co dokładnie wchodzi w zakres obowiąsków takiego konsultanta. W ogłoszeniu wszystko niby ładnie wygląda jednak chciałabym się dowiedzieć o Was jak to jest na prawdę.
6
Antea 2016-02-16 18:18:06
Witam, jutro mam rozmowę w Warszawie na ul. Równoległej. Aplikowałam na stanowisko Konsultant infolini medycznej. Czy może mi ktoś udzielić info., czego mogę się spodziewać na rozmowie, oraz jakie są faktyczne warunki pracy... umowa, kasa, terminowość wypłat. Co dokładnie wchodzi w zakres obowiąsków takiego konsultanta. W ogłoszeniu wszystko niby ładnie wygląda jednak chciałabym się dowiedzieć o Was jak to jest na prawdę.
3
G 2016-02-16 18:46:15
Hej :) też jutro tam jadę i też się dołączam do pytania jak to teraz wygląda na medycznej infolinii?
D. 2016-02-16 21:31:42
Byłam dzisiaj na rozmowie w Warszawie na ul. Równoległej na stanowisko konsultanta na infolinii medycznej. Dają umowe zlecenie, stawka uzależniona jest od przepracowanych godzin: za 120 i ponad dają coś w granicach 8,50; za 160 i więcej ok 9,50. Praca od poniedziałku do piątku + minimum jedna sobota w miesiącu, oczywiście można wiecej. Ogolnie babeczka mówila, że można zarobić w granicach 1200-2500zł. Praca zmianowa: w godzinach 7:30-20:00, w soboty krócej.Jeśli polecimy kogoś do pracy tam i ta osoba przepracuje 120h to my dostajemy dodatkowo100zł, jesli przepracuje 240h to my mamy 200zł z tego. Jest dofinansowanie do karty multisport. Na rozmowie trzeba napisać przykladowego maila w wordzie z informacją o terminie badania itp i zapisac go na pulpicie. Od czwartku jest 7-dniowe szkolenie, ktore jest zakonczone egzaminem, ma dotyczyć m.in. badań(wskazania, przeciwwskazania, jak sie przygotować do nich).
cornish 2016-02-25 13:02:10
zdecydowałaś się na szkolenie i ew. pracę?
podane przez Ciebie stawki to brutto czy netto?
w ogłoszeniu piszą również o innych benefitach, Ty wspomniałaś o dofinansowaniu multisportu - mówili coś więcej?
lublin 2016-04-08 21:06:04
Witam, czy zmieniły się zarobki w Lublinie na przychodzących czy nadal jest 7zł netto? Interesuje mnie oferta dla partnera voice - pzu, ktoś może pracuje na tym projekcie?
anonim 2016-04-08 21:43:21
na tym projekcie pracuje około 160 os., zarobki bez zmian, ale praca jest w porządku, zapraszamy :)
hskjsla 2016-06-12 20:59:36
w lublinie jedna wielka żenada. Liderzy to idioci którzy nic w życiu nie osiągneli a myślą że są h** wie kim.
Zero pomocy, zero wsparcia tylko ciągle cisnienia na coraz lepsze wyniki.
Ponadtp 7zl za godzinie to woła o pomnstę do nieba
7
mozyr 2016-06-16 17:10:07
ciagle zatrudniają nowe osoby wiec kazdego przyjmą, za 7zl - nic sie nie zmienilo
pok 2016-06-17 13:51:32
w tym miejscu niewazne na jakim jestes stanowisku itak zarabisz 7zł :) no chyba ze stanowisko 'lidera' 50gr wiecej na godzinie a ego o sobie ponad wszystko mimo ze wiekszosc z nim to zero
8
ewelina 2016-08-10 17:52:05
słabo w Lublinie
stawka na słuchawce to 7,7zł netto za godzinę, umowa zlecenie
grafik elastyczny między 7-22, można wpisywać się na wybrane godziny, ale nie zawsze się tyle dostanie ile się wpisze

z czasem dokładają szkolenia, nowe obowiązki i trzeba wkuwać nowe materiały, ale nie wiąże się to z żadną podwyżką i nie ma szans na awans (a na wyższym stanowisku lidera zarabia się 8,2 zł netto, więc nawet nie ma o co walczyć)

nie polecam nawet studentom, lepiej rozwijać się w innym kierunku niż tracić czas na taką pracę
7
ewelina 2016-08-10 19:55:08
Argument, że w mieście X jest jeszcze gorzej nie sprawia, że praca w mieście Y staje się przez to lepsza niż była ;-)
1
tamalka 2016-08-10 22:06:36
tyle godzin ile przepracujesz w miesiącu pomnóż przez 7,7 zł netto
za każdy miesiąc dostaniesz tyle ile przepracujesz, brak stałej pensji

żadnych awansów, podwyżek ani bonusów

praca dla studentów, którzy nie potrafią znaleźć niczego lepszego i dla desperatów, którzy szukają czegokolwiek
2
tamalka 2016-08-11 18:08:45
No byłam desperatką. Popracowałam i uciekłam do lepszej pracy. Tak jak wszyscy uciekają. Rotacja niesamowita. Co dwa tygodnie szkolą nowych ludzi, bo inaczej nie byłoby komu pracować. I zatrudniają wszystkich, CV nie potrzebne. I to jest niby poważna praca? Haha, dobry żart.
5
sylwia 2016-09-02 19:33:58
jesli chodzi o lublin to woła o pomstę do nieba, 7,7 netto - na nic nie wystarcza.
Za taką kase lepiej pojsc do sklepu na kasę. Pracuje tam juz około roku i spadam jak tylko cos lepszego dostane
1
qwerty123 2016-09-21 10:02:11
Jestem umówiona na rozmowe o prace na stanowisko Specjalista / -ka ds. telefonicznej obsługi klienta - infolinia PZU w Lublinie. Ktoś tam pracował/pracuje i może coś ciekawego napisać?
qwerty123 2016-09-21 10:48:01
kiedy masz rozmowe ? ja w pt
Mateusz 2016-10-06 13:40:17
Witam, interesuje mnie kontakt z doradcami którzy pracują w tej firmie. Może sa osoby które obsługują ubezpieczenia np pzu. chciałbym zapytać kilka pytań. Jeśli są takie osoby proszę o kontakt tel. 504 345 213
Zainteresowany 2016-10-10 18:16:53
Jestem umówiony na rozmowę o prace na stanowisko Specjalista / -ka ds. telefonicznej obsługi klienta - infolinia PZU w Lublinie. Czy ktoś wie jaka jest stawka za godzinę netto?
Asia 2016-10-10 22:30:26
Obiecywać to obiecują,ale nikt jeszcze premii nie widział he he he.
2
Byłam tam. 2016-10-10 22:44:35
Ludzie...czyście poszaleli? Dwa lata temu pracowałam w tej pożal się Boże "firemce" niby dla PZU .Mój odział był w Chorzowie. Wtedy dostawaliśmy 9zł do ręki a jak ktoś już kiedyś pracował minimum 6 miesięcy na słuchawce w innej firmie i mógł to udowodnić,to miał 10 zł netto.Ja osobiście miałam 10,50 bo pracowałam po 180 godzin ,albo i więcej.Wyzysk był a Wy kochani za takie grosze pracować chcecie? To jest nienormalne.Wmyśl nowej ustawy,nawet na umowie zlecenie trzeba otrzymywać 12zł brutto.Wychodzi 10zł netto i sprawdzajcie,czy macie składki do ZUS odprowadzane.Taki jest wymóg już od dawna.Myślcie o swoich emeryturach.Za darmo ZUS ichnie będzie nikomu dawał.Pozdrawiam.
1
Byłam tam. 2016-10-11 16:26:21
O jakim doświadczeni piszesz? Dostajesz skrypt....później jak coś nie tak będzie,to wyzwiska będą i szykany.Jeśli zależy Ci na zdrowiu psychicznym,to lepiej tam nie idź kobieto :(
2
mm 2016-10-11 16:26:24
Praca jest wszędzie taka sama, ale wiadomo że każdy oddział może mieć inne podejście do atmosfery. I tak nie ma co narzekać, bo wszędzie dbają o to, żeby relacje między pracownikami opierały się na przyjacielskich stosunkach.
allez 2016-11-21 19:45:42
myślę o Voice Center na Równoległej, proszę kogoś kto tu pracuje o info- stawki wzrosły do... ilu ?, bo rok temu było 7 zł. żadnych premii itp. Ciągle mają rekrutację, co teraz oferują brutto ,od stycznia ma być minimum 13 zł wg. ustawy,
1
Stefan 2016-11-22 16:29:30
Pozdrówcie ode mnie Żanetę - VCC Wawa. O ile nie będzie na urlopie.
3
vvwikusia 2016-12-06 14:19:41
Lublin: przyjmują coraz to nowe osoby z tymże ludzie szybko sie zwalniają z tamtąd, nie dziwie się.... pracowałam i nie polecam tej firmy, atmosfera jaka panuje w firmie bardzo stresująca...można nabawic sie konkretnej nerwicy...., za godzine dostaje się 7,7zł wogóle duży bałagan w firmie... prawie zero pomocy...., szkolenia powierzchowne..., jeśli chodzi o liderów, może z wyjątkiem jednego lub dwóch którzy w jakims małym stopniu cos podpowiedzą...., bardzo mała płaca w stosunku do obowiązków a ich coraz więcej.... chodźby obsługa dwóch projektów za tą samą kwotę7,7! Jeśli chodzi o liderów bardziej zależy im na wskaźnikach niż na obsłudze klientów ,a wiec pilnowaniu czasu rozmów i czepiania się przerw służbowych na zrobienie stosownych notatek z połączeń, Boże widzisz i nie grzmisz...
4
xxxxxxxxx 2016-12-06 17:40:43
Potwierdzam komentarz powyżej. Jeżeli chodzi o Lublin to jedna wielka żenada, zaczynając od zarobków po atmosferę i traktowanie konsultantów jak śmieci. Na szczęscie mnie to już nie dotyczy ponieważ już tam nie pracuję.
7 zł za godzinę nieustannego użerania się z wiecznymi pretensjami klientów - ani sekundy przerwy między połączeniami. Ciągle szkolą na dodatkowe projekty z których nic (poza większą ilością obowiązków) nie zyskujemy.
Jeżeli chodzi o "konsultantów wsparcia" nie zauważyłam aby wykonywali jakiekolwiek inne obowiązki niż pod****dalaniem konsultantów..
O wyjście na przerwę trzeba prosić - dzwoni się po kilka/kilkanaście razy z pytaniem o pozwolenie.
Tak zwani "liderzy" nie zajmują się niczym innym niż ciągłe czepianie się o wyniki, czasy rozmów, czy też ilość czasu spędzonego na przerwie służbowej - tak jak byśmy na służbowej wychodzili na lunch ;] ...
Jeżeli chodzi o pomoc ze strony wsparcia i liderów - nie spotkałam się z czymś takim, ogólne słowo "pomoc" jest bardzo obce i nieznane w szanownej firmie voice contact center ;]
Każdy kto tam pracował i pracuje czeka tylko na jakąkolwiek korzystniejszą ofertę i natychmiast się zwalnia - nawet na inną słuchawkę. Rotacja jest ogromna, stąd ciągłe ich ogłoszenia na portalach z pracą. Nie sądzę, że kiedykolwiek to się zmieni ponieważ "zarząd" tego miejsca jest na tak niskim poziomie że nie spotkałam się z czymś takim w żadnym innym miejscu.
Wszystkim jeszcze tam pracującym życzę szybkiego a najlepiej natychmiastowego znalezienia innej pracy i zwolnienia się z tej "porządnej" firmy ;) i aby mijając to miejsce można było (tak jak ja) splunąć i przytupać. Pozdrawiam!

8
PAULA 2016-12-08 20:59:47
Najlepsze są ich ogłoszenia "Szukasz fajnej pracy w fajnej atmosferze-dołącz do nas!" hahahhahahahahhahah :D
4
yyyuy 2016-12-09 17:03:31
Wypowiadacie sie na temat firmy a pracowaliście pewnie tylko przez chwilę, Voice to korpo... Pracuje juz od dawna . Kilka razy dostalam premie za wyniki,wiec można . Atmosfera jest ok. Piszesz ze ścigają za wyniki ich tez ścigają. Kasa do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ale czy ktoś każe wam siedziec .Nie zgadzam się ze jesli ktos odszedł to nie wraca . Bo to nieprawda . Nikt nie kazał pracować Ci za 7 zl
1
chłopak 2016-12-10 09:58:59
Owszem wracają z tym się zgodze ale dlatego że ciężko jest na rynku pracy, bo nie mają innej w zanadrzu Wiekszość ludzi którzy tam pracują uciekają do innej pracy z przyzwoitą umową o PRACE a nie siedzą na zleceniu A Ci co tam pracują to z pewnością marzą o przyzwoitej umowie o prace gdzie na stare lata bedą mieć emerytury, na wykupienie lekarstw. A jeżeli Ci się tam podoba yyyuy to rozwijaj swoją kariere życzę awansu i owocnej podwyżki a w przyszłości dobrego kombinowania renty chorobowej. Pozdrawiam
3
PAULA 2016-12-10 13:11:21
'Voice to korpo" serio? czyli ideą korpo jest praca na umowe zlecenie i zarabianie 7 zł? No nie sądzę ;)
Jeżeli ta praca Ci się podoba to ok, właśnie takich osób tam potrzebują - bez ambicji, naiwnych i takich których motywuje byle gówno np. extra 10min dodatkowej przerwy prywatnej lub przerwa prywatna bez kolejki (czyt. bez proszenia waćpanów ze wsparcia o łaskę zejścia na przerwę ;])
"Nikt nie każe tam siedziec" - racja nikt nie każe ale ludzie siedzą tylko dlatego, że nie mają innej pracy bo ciężko ją znaleźć, a gdzieś trzeba pracować więc trafiają do takiego syfu jakim jest voice na przeczekanie. Ile to osób zwolniło się nawet na inną słuchawkę, ciekawe dlaczego skoro tam jest tak dobrze.. ;-)

5
on 2016-12-20 18:17:00
szkoda czasu pisac o tym miejscu
2
Asiulka 2016-12-21 13:50:02
pracowałam tam, wytrzymałam aż 2 miesiące, zgadzam sie z wcześniejszymi komentarzami, straszny stres i ciśnienie na wyniki. Stres straszny dlatego że dzwonią cały czas wkurwieni ludzie i czepiają się ch**j wie co, najlepiej wszystkiego, już nie wspomnę o swoich przełożonych i ich wiecznymi pretensjami o wyniki. Przez swoją karierę w voice contact center nabawiłam się wrzodów żołądka, ktore muszę teraz leczyć:(więc przestroga dla was omijajcie to miejsce. Teraz pracuje w innym miejscu gdzie jestem bardzo zadowolona i nie jadę z silnym bólem brzucha tak jak tam, ale po dziś dzień śnią mi się koszmary z tego miejsca.....
2
cervantes 2016-12-22 21:28:30
Oj tam oj tam, jakieś tam takie narzekania tylko... Po prostu nie spełniacie warunków na idealnego kandydata do pracy w tej firmie. Otóż idealny kandydat to:
Osoba chętna do pracy - 10-12 godzin dziennie, najlepiej 7 dni w tygodniu.
Osoba niezwykle pracowita – najlepiej, gdyby nie potrzebowała żadnej przerwy w pracy, nie będzie mieć dla niej znaczenia, że z przerwy prywatnej może skorzystać po 5 czy 7 godzinach pracy – najlepiej, gdyby nie korzystała w ogóle.
Osoba lubiąca wyzwania – praca wymaga, jak najszybszego klikania w zawieszający się system. Zadaniem jest zmieścić się w czasie 5 min. Kto szybszy ten lepszy, ponieważ 5 minut to stała wartość czasu dla rozmowy, niezależnie od tego, czy osoba dzwoniąca ma pytania do 1 czy np. 25 zgłoszeń.
Osoba posiadająca mocne nerwy, ponieważ kierownictwa / liderów nie interesuje zakres wykonanej pracy – ilość obsłużonych szkód podczas jednego połączenia – liczy się czas rozmowy. Gdy coś się przedłuża, czy komplikuje trzeba te utrudnienia wziąć na siebie. Zwala się zawsze na konsultanta, nigdy na okoliczności.
Osoba, która nie choruje – gdy złoży się dyspozycyjność, trzeba po prostu być. W przypadku niespodziewanej wizyty u lekarza trudno np. uzyskać NIP z firmy, ale zwolnienie ma być.
Osoba, która nie ma życia prywatnego – mile widziana praca w weekendy, dni ustawowo wolne od pracy, w wigilię pewnie też pracują do 22giej, jak w zeszłym roku – w końcu po co zaprzątać sobie głowę jakimiś nieważnymi rzeczami, skoro praca czeka.
Warto też nie mieć planów, bo gdy chce się mieć dzień wolny trzeba się z tego wytłumaczyć, kiedy nie chce się zostać ponad zaplanowane godziny pracy, to też trzeba to tłumaczyć. Mowa oczywiście o dalszych planach, nie o zatwierdzonym grafiku - wtedy trzeba kogoś zmusić, aby został w zastępstwie. Często dostaje się też ekstra godziny, ponad te, które się podało i wtedy też trzeba znaleźć zastępstwo lub się tłumaczyć np. przez tydzień, że nie ma możliwości pracy do tej godziny, ze względu na brak transportu o późnej porze.
Osoba bez ambicji – wraz z zyskanym doświadczeniem, wzrasta zakres obowiązków i oczekiwania wobec takiej osoby – w końcu ktoś musi nadrabiać niedociągnięcia permanentnie przyjmowanych nowych osób, które się dopiero uczą, bo ktoś przecież musi wskaźniki spełniać. Wynagrodzenie dla wszystkich takie samo. Możliwości rozwoju i awansu brak. Zostanie liderem to raczej nie awans:/ Nowa stawka godzinowa to chyba dla firmy nie lada wyzwanie...
Osoba nieasertywna - jakiekolwiek uwagi, czy opinie są niemile widziane, można się narazić tylko na nieprzyjemności, a osoby zgłaszające problemy zazwyczaj żegnają się z firmą. To wobec klientów należy być stanowczym i nieugiętym, w pracy trzeba być pobłażliwym i nie oczekiwać zbyt wiele (niczego).
Osoba, dla której zachowania takie jak donosicielstwo, arogancja, opryskliwość nie stanowią problemu - można stać się bowiem obiektem tychże zachowań. Warto zatem je ignorować. Można też je stosować, wtedy ma się szansę na awans.
Jak to dobrze nie brać już w tym udziału...

P.S. Korpo...Mam wrażenie, że osoba, która to napisała nawet nie przechodziła obok korpo... Ujmę to tak - można udawać, że jeździ się Lamborgini, podczas gdy w rzeczywistości ma się Seicento – pytanie tylko po co...?
8
chrissti@no 2016-12-27 18:06:15
Ach dużo by pisać o tej firmie, bo to jak traktują pracowników przechodzi ludzkie pojęcie istny mobbing. Pracuje tam jeszcze, ale zwalniam się z tego miejsca w trybie natychmiastowym jak najdalej od tej ,,firemki'' chociaż nie mam innej pracy w zanadrzu, bo ciężko wytrzymać tam psychicznie. Mam nadzieje że to całe ,,korpo-firmę'' dopadnie kara Boska tego im z całego serca życzę...
5
Radek 2017-01-06 13:45:55
Generalnie zasada jest prosta. Chcesz dużo zarabiać to musisz albo dużo pracować albo mieć bardzo odpowiedzialna pracę to jest proste jak drut. Firma daje możliwości zarobienia ładnych pieniędzy ale wymaga.
2
Xxxxxx 2017-01-11 15:53:21
,,zarobienia ładnych pieniędzy" czyli 9 zł to są ładne pieniądze tak? ja pie**le hahaha padłem :D zostawiam to bez komentarza.... czyli wniosek taki ,,żeby zarobić ładne pieniądze powiedzmy w tej firmie" to trzeba się o zapi***15 godzin dziennie od pon do nd wysłuchując ciągłych pretensji tak przy okazji będąc w tym miejscu,no i oczywiście szantarzu,z groźbą ze zwolnieniem, a to wszystko za 9 zł
3
Xxxxxx 2017-01-11 15:54:05
,,zarobienia ładnych pieniędzy" czyli 9 zł to są ładne pieniądze tak? ja pie**le hahaha padłem :D zostawiam to bez komentarza.... czyli wniosek taki ,,żeby zarobić ładne pieniądze powiedzmy w tej firmie" to trzeba się o zapi***15 godzin dziennie od pon do nd wysłuchując ciągłych pretensji tak przy okazji będąc w tym miejscu,no i oczywiście szantarzu,z groźbą ze zwolnieniem, a to wszystko za 9 zł
chrzan 2017-01-13 20:06:09
Średnie wynagrodzenie krajowe na koniec 2016 r. wynosiło 4251,21 zł.. W związku z tym, że, jak twierdzisz, w tej firmie można ładnie zarobić to, jak rozumiem, firma ofer4uje więcej...? Rozumiem też, że skoro firma powierza swoim pracownikom odpowiedzialne zadania, to zatrudnia ich też odpowiedzialnie, na umowę o pracę. Zatrudnianie ludzi na śmieciówkach ma się nijak do odpowiedzialności wobec pracowników, a, co za tym idzie, odpowiedzialnego realizowania powierzanych firmie zadań. A wymuszone ustawą 13zł, to minimum, a nie ładne wynagrodzenie. Jak zatem jest na prawdę???
2
załamany:(((((( 2017-01-15 10:08:18
konsultanci traktowani są jak śmieci, zero szacunku wobec starszych osób pracujących na stanowisku konsultant.Co niektórzy liderzy zachowują się jakby byli prezesami i wszystko im wolno włącznie ze zwolnieniami ludzi, którzy postawili się chorej sytuacji.... Jeśli chodzi o tych ,,wspaniałomyślnych" liderow to jest paru, gdzie dra mordy na konsultantów bo komus noga się w czymś podwinie zamiast taką osobę wziasc w 4 oczy na slowo,no po prostu chore,wniosek jeden być może lider lub liderzy cierpią na psychiczna chorobę gdzie nie powinni być na takim stanowisku i chcą wylądować na innych swoje negatywne emocje.Konsultant jest człowiekiem a nie robotem a wymyślanie wskaźniki przechodzą ludzkie pojęcie...
4
bubuubbu 2017-01-17 17:40:09
LUBLIN!Z większościa komentarzy się zgadzam. Jednak mam parę uwag. Co z tego, że stawka została podniesiona do 13 zł. brutto jak firma zabrała "100zł brutto" z wynagrodzenia, które otrzymywaliśmy drugim przelewem. Czyli tak naprawdę pracownicy mają tyle samo co przed ustawą, albo nawet i mniej, ponieważ zabrali tą "stówkę". Także jak widać firma znajdzie każdy sposób aby wykorzystać pracownika aby pracował za grosze. Do tego żenujące jest to, że osoba która obsługuje kilka projektów naraz ma takie samo wynagrodzenie co osoba obsługująca jeden projekt. A przecież musi posiadać dodatkową wiedzę. Nie wspomnę także o ciągłym zawyżaniu wymagań, norm do spełnienia. Wiadomo, że i tak za taką samą marną kasę.Program na którym pracujemy ciągle się zawiesza. Niektórzy liderzy traktują konsultantów "z góry". Z łaską odpowiadają na zadane pytania. (niektórzy - żeby nie było :)). Ciągle do tego grożą zwolnieniami. W ogłoszeniu jest do tego napisane, że " każdy poniedziałek czeka miła niespodzianka". Tak naprawdę nic nie ma, chyba że na jakieś okazje *nowe szkolenie, goście w biurze itd). Najśmieszniejsze jest to, że każą wylogowywać się z telefonu o pełnej godzinie, a przecież może ktoś zadzwonić np. o 14.59. Musisz tego klienta obsłużyć mimo, że dajesz dyspozycyjność do 15.Ponadto firma nie daje szans rozwoju. Jeżeli zależy Ci na rozwoju w firmie, docenieniu Twoich możliwości to poszukaj pracy gdzie indziej :)
2
Zostaw swoją opinię o Voice Contact Center Sp. z o. o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o. o.