logo Voice Contact Center Sp. z o. o.

Voice Contact Center Sp. z o. o.

Warszawa

Opinie o Voice Contact Center Sp. z o. o.

gość 2015-07-05 10:20:24
Jest ok. To nie sprzedaż, więc nie ma ciśnienia. Ludzie spoko, atmosfera też, także polecam. Gdyby było źle to krzykacze już dawno by się uaktywnili na tym forum.
popo 2015-07-06 23:39:49
W Lublinie jest naprawdę w porządku fajna atmosfera, nie ma jakiejś spiny, biuro tak naprawdę cały czas się tworzy. Jeśli czegoś się nie wie to są konsultanci wsparcia albo liderzy i zawsze jest pomoc, a i konsultanci z dłuższym stażem pomogą. Praca ogólnie nie dla wszystkich wiadomo, ale ogólnie mi sie podoba :)
1
zainteresowany 2015-07-22 13:15:53
A jak z wynagrodzeniem, ile płacą za godzinę? i czy są jakieś premie? Ile takl realnie można zarobić? Jest jakaś szans przejścia na umowę o prace?
1
wykolejeniec 2015-08-24 17:52:23
Lublin.
Za godzinę jest 7,50 netto, o premiach na razie nic nie wiem. Grafik jest elastyczny, można samemu decydować ile i kiedy chce się pracować. Szkolenie tygodniowe z niższą stawką (z tego co pamiętam 6,50 brutto) i wypłacane dopiero po przepracowaniu 160 godzin. Szkolenie zakończone jest testem i to jest ostatni etap rekrutacji. Ogólnie non stop trwa rekrutacja, jest spora rotacja, plusem jest to, że połączenia są tylko przychodzące, więc nie trzeba nic sprzedawać, z drugiej strony zarobki mogą co dla niektórych być niewystarczające. Mam nadzieję, że będzie atrakcyjny system prowizyjny, ale na rozmowie wstępnej Pani niewiele o tym wiedziała. Największym plusem tej pracy to atmosfera, widać że panuje całkowity luz. Nikt nad nikim nie stoi i nie wymaga cudów, nie ma presji i stresu. Dużo osób zatrudnionych to studenci, ale trafiają się osoby w bardzo różnym wieku. Zatrudnienie jak na razie to umowa zlecenie, o umowie o pracę można pomarzyć na chwilę obecną. Odział otworzony jest od kwietnia obecnego roku. Rozmowa kwalifikacyjna odbywa się grupowo (3-4 osoby), kilka grup rekrutuje się w tym samym czasie. Proste pytanie o dotychczasowe doświadczenie, później prosty fragment do przeczytania i jeszcze prostsze dyktando z kilku wyrazów. Formalność - przyjmują każdego.
1
Salvador 2015-08-25 10:32:29
Jeżeli chodzi o VCC w Lublinie to jedynym plusem tej pracy jest atmosfera i ludzie, zawsze możesz liczyć na czyjąś pomoc. Stawka jak to w call center, bez szału, trzeba mieć stalowe nerwy do obsługi klientów bo zazwyczaj dzwonią wkurzeni. Ogólnie szału nie ma, ale jest to ciekawe doświadczenie, zwłaszcza dla kogoś kto zaczyna swoją zawodową scieżkę
gość 2015-08-31 04:59:16
Czy są badania wstępne, lekarskie?
flv 2015-09-20 17:22:03
Jakie są godziny pracy Lublinie? Ile miesięcznie godzin przepracowujecie? Są jakieś premie?
bv 2015-09-24 21:05:37
katy sportowe? socjal? co za totalna bzdura!
ewelka 2015-10-19 13:39:11
Hej prosze o emaial na rekrutacje w lublinie
zalamany 2015-10-20 22:37:47
Skoro sama nie wiesz jak do nich aplikować to może lepiej sobie daruj :P. Ręce opadają jak można chcieć aplikować do jakieś firmy nie wiedząc jak :D. Podpowiem Ci, że ogłaszają się na pracuj.pl i na swojej stronie internetowej. Czy ze znalezieniem ich strony internetowej tez sobie nie poradzisz?:P
1
Lublin 2015-10-23 15:42:05
rekrutacja@voicecc.pl
Lublin 2015-11-05 20:26:45
na początku super praca, mili trenerzy, miła atmosfera, po kilku miesiącach zaczął sie mobing, traktowanie człowieka jak śmiecia, nie polecam.
1
xyz 2015-11-07 11:11:56
A tam mobing, każdy wymaga jak to w firmie, procedur sie trzeba trzymać, gdzie nie pójdziesz musisz się wykazać. Co do trenerów, są w porządku nie ma czego czepiać, atmosfera super, nie ma ciśnienia, a najbardziej lubię Panią z obsługującą sekretariat, na rozmowie kwalifikacyjnej pełna profeska i luźna atmosfera na rozmowie, bez spiny, w pracy wszystko na tip top masz załatwione, takie ludzie to skarby :)
nn 2015-11-15 20:35:40
w zasadzie praca na którą nie mogę narzekać, godziny do wyboru, stawka jak na Lublin - do zaakceptowania, atmosfera - dokładnie tak jak wszyscy piszą jest duży luz, ludzie fajni. Z minusów - słaba organizacja , ale też kupa ludzi tu pracuje. Ogólnie polecam.
mmmm 2015-11-24 19:26:14
Jak wygląda szkolenie? Jest jakiś egzamin praktyczny?
anna 2015-12-03 12:42:06
Pierwsze kilka dni to szkolenie teoretyczne zakończone egzaminem pisemnym i kolejne 2-3 dni odsłuchów i egzamin praktyczny, który polega na tym, że obsługujesz klientka (telefonicznie) i jestem oceniamy przez egzaminatora:)
gość 2016-01-19 19:44:38
Lublin. Rekrutacja to śmiech na sali - zwykła łapanka, biorą wszystkich kto się zgłosi. Szkolenie beznadziejne, na szczegółowe pytania odpowiadają "nie zagłębiaj się, to nie będzie Ci potrzebne"(czyżby nie znali odpowiedzi?). Liderzy to jakieś dzieci, pani prowadząca szkolenie nie wiedziała nawet czy od umowy zlecenie liczy się staż pracy,(a sama przyszła nas poinformować o formie zatrudnienia!!) Za godzine 7z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w dokumentach, pani na recepcji zostawiała poufne dane pracowników na widoku (oddalała się od biurka). Grafik elastyczny ale jak wpisujesz się do 14 to i tak ustawiają Cię do pracy np. do 15.
1
nowy 2016-02-06 22:53:40
siemacie, ktoś z lublina może napisać w jakich godzinach sie pracuje? bo widze w necie że szukają do telefonicznej obsługi klienta?
1
nowy 2016-02-08 12:02:12
to prawda, że pracuje się między 6 a 22? od poniedziałku do niedzieli?
Antea 2016-02-16 18:12:43
Witam, jutro mam rozmowę w Warszawie na ul. Równoległej. Aplikowałam na stanowisko Konsultant infolini medycznej. Czy może mi ktoś udzielić info., czego mogę się spodziewać na rozmowie, oraz jakie są faktyczne warunki pracy... umowa, kasa, terminowość wypłat. Co dokładnie wchodzi w zakres obowiąsków takiego konsultanta. W ogłoszeniu wszystko niby ładnie wygląda jednak chciałabym się dowiedzieć o Was jak to jest na prawdę.
6
Antea 2016-02-16 18:18:06
Witam, jutro mam rozmowę w Warszawie na ul. Równoległej. Aplikowałam na stanowisko Konsultant infolini medycznej. Czy może mi ktoś udzielić info., czego mogę się spodziewać na rozmowie, oraz jakie są faktyczne warunki pracy... umowa, kasa, terminowość wypłat. Co dokładnie wchodzi w zakres obowiąsków takiego konsultanta. W ogłoszeniu wszystko niby ładnie wygląda jednak chciałabym się dowiedzieć o Was jak to jest na prawdę.
3
G 2016-02-16 18:46:15
Hej :) też jutro tam jadę i też się dołączam do pytania jak to teraz wygląda na medycznej infolinii?
D. 2016-02-16 21:31:42
Byłam dzisiaj na rozmowie w Warszawie na ul. Równoległej na stanowisko konsultanta na infolinii medycznej. Dają umowe zlecenie, stawka uzależniona jest od przepracowanych godzin: za 120 i ponad dają coś w granicach 8,50; za 160 i więcej ok 9,50. Praca od poniedziałku do piątku + minimum jedna sobota w miesiącu, oczywiście można wiecej. Ogolnie babeczka mówila, że można zarobić w granicach 1200-2500zł. Praca zmianowa: w godzinach 7:30-20:00, w soboty krócej.Jeśli polecimy kogoś do pracy tam i ta osoba przepracuje 120h to my dostajemy dodatkowo100zł, jesli przepracuje 240h to my mamy 200zł z tego. Jest dofinansowanie do karty multisport. Na rozmowie trzeba napisać przykladowego maila w wordzie z informacją o terminie badania itp i zapisac go na pulpicie. Od czwartku jest 7-dniowe szkolenie, ktore jest zakonczone egzaminem, ma dotyczyć m.in. badań(wskazania, przeciwwskazania, jak sie przygotować do nich).
cornish 2016-02-25 13:02:10
zdecydowałaś się na szkolenie i ew. pracę?
podane przez Ciebie stawki to brutto czy netto?
w ogłoszeniu piszą również o innych benefitach, Ty wspomniałaś o dofinansowaniu multisportu - mówili coś więcej?
lublin 2016-04-08 21:06:04
Witam, czy zmieniły się zarobki w Lublinie na przychodzących czy nadal jest 7zł netto? Interesuje mnie oferta dla partnera voice - pzu, ktoś może pracuje na tym projekcie?
anonim 2016-04-08 21:43:21
na tym projekcie pracuje około 160 os., zarobki bez zmian, ale praca jest w porządku, zapraszamy :)
hskjsla 2016-06-12 20:59:36
w lublinie jedna wielka żenada. Liderzy to idioci którzy nic w życiu nie osiągneli a myślą że są h** wie kim.
Zero pomocy, zero wsparcia tylko ciągle cisnienia na coraz lepsze wyniki.
Ponadtp 7zl za godzinie to woła o pomnstę do nieba
5
mozyr 2016-06-16 17:10:07
ciagle zatrudniają nowe osoby wiec kazdego przyjmą, za 7zl - nic sie nie zmienilo
pok 2016-06-17 13:51:32
w tym miejscu niewazne na jakim jestes stanowisku itak zarabisz 7zł :) no chyba ze stanowisko 'lidera' 50gr wiecej na godzinie a ego o sobie ponad wszystko mimo ze wiekszosc z nim to zero
6
ewelina 2016-08-10 17:52:05
słabo w Lublinie
stawka na słuchawce to 7,7zł netto za godzinę, umowa zlecenie
grafik elastyczny między 7-22, można wpisywać się na wybrane godziny, ale nie zawsze się tyle dostanie ile się wpisze

z czasem dokładają szkolenia, nowe obowiązki i trzeba wkuwać nowe materiały, ale nie wiąże się to z żadną podwyżką i nie ma szans na awans (a na wyższym stanowisku lidera zarabia się 8,2 zł netto, więc nawet nie ma o co walczyć)

nie polecam nawet studentom, lepiej rozwijać się w innym kierunku niż tracić czas na taką pracę
5
ewelina 2016-08-10 19:55:08
Argument, że w mieście X jest jeszcze gorzej nie sprawia, że praca w mieście Y staje się przez to lepsza niż była ;-)
1
tamalka 2016-08-10 22:06:36
tyle godzin ile przepracujesz w miesiącu pomnóż przez 7,7 zł netto
za każdy miesiąc dostaniesz tyle ile przepracujesz, brak stałej pensji

żadnych awansów, podwyżek ani bonusów

praca dla studentów, którzy nie potrafią znaleźć niczego lepszego i dla desperatów, którzy szukają czegokolwiek
1
tamalka 2016-08-11 18:08:45
No byłam desperatką. Popracowałam i uciekłam do lepszej pracy. Tak jak wszyscy uciekają. Rotacja niesamowita. Co dwa tygodnie szkolą nowych ludzi, bo inaczej nie byłoby komu pracować. I zatrudniają wszystkich, CV nie potrzebne. I to jest niby poważna praca? Haha, dobry żart.
3
sylwia 2016-09-02 19:33:58
jesli chodzi o lublin to woła o pomstę do nieba, 7,7 netto - na nic nie wystarcza.
Za taką kase lepiej pojsc do sklepu na kasę. Pracuje tam juz około roku i spadam jak tylko cos lepszego dostane
qwerty123 2016-09-21 10:02:11
Jestem umówiona na rozmowe o prace na stanowisko Specjalista / -ka ds. telefonicznej obsługi klienta - infolinia PZU w Lublinie. Ktoś tam pracował/pracuje i może coś ciekawego napisać?
qwerty123 2016-09-21 10:48:01
kiedy masz rozmowe ? ja w pt
Mateusz 2016-10-06 13:40:17
Witam, interesuje mnie kontakt z doradcami którzy pracują w tej firmie. Może sa osoby które obsługują ubezpieczenia np pzu. chciałbym zapytać kilka pytań. Jeśli są takie osoby proszę o kontakt tel. 504 345 213
Zainteresowany 2016-10-10 18:16:53
Jestem umówiony na rozmowę o prace na stanowisko Specjalista / -ka ds. telefonicznej obsługi klienta - infolinia PZU w Lublinie. Czy ktoś wie jaka jest stawka za godzinę netto?
Asia 2016-10-10 22:30:26
Obiecywać to obiecują,ale nikt jeszcze premii nie widział he he he.
Byłam tam. 2016-10-10 22:44:35
Ludzie...czyście poszaleli? Dwa lata temu pracowałam w tej pożal się Boże "firemce" niby dla PZU .Mój odział był w Chorzowie. Wtedy dostawaliśmy 9zł do ręki a jak ktoś już kiedyś pracował minimum 6 miesięcy na słuchawce w innej firmie i mógł to udowodnić,to miał 10 zł netto.Ja osobiście miałam 10,50 bo pracowałam po 180 godzin ,albo i więcej.Wyzysk był a Wy kochani za takie grosze pracować chcecie? To jest nienormalne.Wmyśl nowej ustawy,nawet na umowie zlecenie trzeba otrzymywać 12zł brutto.Wychodzi 10zł netto i sprawdzajcie,czy macie składki do ZUS odprowadzane.Taki jest wymóg już od dawna.Myślcie o swoich emeryturach.Za darmo ZUS ichnie będzie nikomu dawał.Pozdrawiam.
Byłam tam. 2016-10-11 16:26:21
O jakim doświadczeni piszesz? Dostajesz skrypt....później jak coś nie tak będzie,to wyzwiska będą i szykany.Jeśli zależy Ci na zdrowiu psychicznym,to lepiej tam nie idź kobieto :(
mm 2016-10-11 16:26:24
Praca jest wszędzie taka sama, ale wiadomo że każdy oddział może mieć inne podejście do atmosfery. I tak nie ma co narzekać, bo wszędzie dbają o to, żeby relacje między pracownikami opierały się na przyjacielskich stosunkach.
allez 2016-11-21 19:45:42
myślę o Voice Center na Równoległej, proszę kogoś kto tu pracuje o info- stawki wzrosły do... ilu ?, bo rok temu było 7 zł. żadnych premii itp. Ciągle mają rekrutację, co teraz oferują brutto ,od stycznia ma być minimum 13 zł wg. ustawy,
Stefan 2016-11-22 16:29:30
Pozdrówcie ode mnie Żanetę - VCC Wawa. O ile nie będzie na urlopie.
1
vvwikusia 2016-12-06 14:19:41
Lublin: przyjmują coraz to nowe osoby z tymże ludzie szybko sie zwalniają z tamtąd, nie dziwie się.... pracowałam i nie polecam tej firmy, atmosfera jaka panuje w firmie bardzo stresująca...można nabawic sie konkretnej nerwicy...., za godzine dostaje się 7,7zł wogóle duży bałagan w firmie... prawie zero pomocy...., szkolenia powierzchowne..., jeśli chodzi o liderów, może z wyjątkiem jednego lub dwóch którzy w jakims małym stopniu cos podpowiedzą...., bardzo mała płaca w stosunku do obowiązków a ich coraz więcej.... chodźby obsługa dwóch projektów za tą samą kwotę7,7! Jeśli chodzi o liderów bardziej zależy im na wskaźnikach niż na obsłudze klientów ,a wiec pilnowaniu czasu rozmów i czepiania się przerw służbowych na zrobienie stosownych notatek z połączeń, Boże widzisz i nie grzmisz...
3
xxxxxxxxx 2016-12-06 17:40:43
Potwierdzam komentarz powyżej. Jeżeli chodzi o Lublin to jedna wielka żenada, zaczynając od zarobków po atmosferę i traktowanie konsultantów jak śmieci. Na szczęscie mnie to już nie dotyczy ponieważ już tam nie pracuję.
7 zł za godzinę nieustannego użerania się z wiecznymi pretensjami klientów - ani sekundy przerwy między połączeniami. Ciągle szkolą na dodatkowe projekty z których nic (poza większą ilością obowiązków) nie zyskujemy.
Jeżeli chodzi o "konsultantów wsparcia" nie zauważyłam aby wykonywali jakiekolwiek inne obowiązki niż pod****dalaniem konsultantów..
O wyjście na przerwę trzeba prosić - dzwoni się po kilka/kilkanaście razy z pytaniem o pozwolenie.
Tak zwani "liderzy" nie zajmują się niczym innym niż ciągłe czepianie się o wyniki, czasy rozmów, czy też ilość czasu spędzonego na przerwie służbowej - tak jak byśmy na służbowej wychodzili na lunch ;] ...
Jeżeli chodzi o pomoc ze strony wsparcia i liderów - nie spotkałam się z czymś takim, ogólne słowo "pomoc" jest bardzo obce i nieznane w szanownej firmie voice contact center ;]
Każdy kto tam pracował i pracuje czeka tylko na jakąkolwiek korzystniejszą ofertę i natychmiast się zwalnia - nawet na inną słuchawkę. Rotacja jest ogromna, stąd ciągłe ich ogłoszenia na portalach z pracą. Nie sądzę, że kiedykolwiek to się zmieni ponieważ "zarząd" tego miejsca jest na tak niskim poziomie że nie spotkałam się z czymś takim w żadnym innym miejscu.
Wszystkim jeszcze tam pracującym życzę szybkiego a najlepiej natychmiastowego znalezienia innej pracy i zwolnienia się z tej "porządnej" firmy ;) i aby mijając to miejsce można było (tak jak ja) splunąć i przytupać. Pozdrawiam!

5
PAULA 2016-12-08 20:59:47
Najlepsze są ich ogłoszenia "Szukasz fajnej pracy w fajnej atmosferze-dołącz do nas!" hahahhahahahahhahah :D
2
yyyuy 2016-12-09 17:03:31
Wypowiadacie sie na temat firmy a pracowaliście pewnie tylko przez chwilę, Voice to korpo... Pracuje juz od dawna . Kilka razy dostalam premie za wyniki,wiec można . Atmosfera jest ok. Piszesz ze ścigają za wyniki ich tez ścigają. Kasa do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ale czy ktoś każe wam siedziec .Nie zgadzam się ze jesli ktos odszedł to nie wraca . Bo to nieprawda . Nikt nie kazał pracować Ci za 7 zl
1
chłopak 2016-12-10 09:58:59
Owszem wracają z tym się zgodze ale dlatego że ciężko jest na rynku pracy, bo nie mają innej w zanadrzu Wiekszość ludzi którzy tam pracują uciekają do innej pracy z przyzwoitą umową o PRACE a nie siedzą na zleceniu A Ci co tam pracują to z pewnością marzą o przyzwoitej umowie o prace gdzie na stare lata bedą mieć emerytury, na wykupienie lekarstw. A jeżeli Ci się tam podoba yyyuy to rozwijaj swoją kariere życzę awansu i owocnej podwyżki a w przyszłości dobrego kombinowania renty chorobowej. Pozdrawiam
1
PAULA 2016-12-10 13:11:21
'Voice to korpo" serio? czyli ideą korpo jest praca na umowe zlecenie i zarabianie 7 zł? No nie sądzę ;)
Jeżeli ta praca Ci się podoba to ok, właśnie takich osób tam potrzebują - bez ambicji, naiwnych i takich których motywuje byle gówno np. extra 10min dodatkowej przerwy prywatnej lub przerwa prywatna bez kolejki (czyt. bez proszenia waćpanów ze wsparcia o łaskę zejścia na przerwę ;])
"Nikt nie każe tam siedziec" - racja nikt nie każe ale ludzie siedzą tylko dlatego, że nie mają innej pracy bo ciężko ją znaleźć, a gdzieś trzeba pracować więc trafiają do takiego syfu jakim jest voice na przeczekanie. Ile to osób zwolniło się nawet na inną słuchawkę, ciekawe dlaczego skoro tam jest tak dobrze.. ;-)

2
Zostaw swoją opinię o Voice Contact Center Sp. z o. o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o. o.