logo Voice Contact Center Sp. z o. o.

Voice Contact Center Sp. z o. o.

Warszawa

Opinie o Voice Contact Center Sp. z o. o.

chrissti@no 2016-12-27 18:06
Ach dużo by pisać o tej firmie, bo to jak traktują pracowników przechodzi ludzkie pojęcie istny mobbing. Pracuje tam jeszcze, ale zwalniam się z tego miejsca w trybie natychmiastowym jak najdalej od tej ,,firemki'' chociaż nie mam innej pracy w zanadrzu, bo ciężko wytrzymać tam psychicznie. Mam nadzieje że to całe ,,korpo-firmę'' dopadnie kara Boska tego im z całego serca życzę...
14
Radek 2017-01-06 13:45
Generalnie zasada jest prosta. Chcesz dużo zarabiać to musisz albo dużo pracować albo mieć bardzo odpowiedzialna pracę to jest proste jak drut. Firma daje możliwości zarobienia ładnych pieniędzy ale wymaga.
4
Xxxxxx 2017-01-11 15:53
,,zarobienia ładnych pieniędzy" czyli 9 zł to są ładne pieniądze tak? ja pie**le hahaha padłem :D zostawiam to bez komentarza.... czyli wniosek taki ,,żeby zarobić ładne pieniądze powiedzmy w tej firmie" to trzeba się o zapi***15 godzin dziennie od pon do nd wysłuchując ciągłych pretensji tak przy okazji będąc w tym miejscu,no i oczywiście szantarzu,z groźbą ze zwolnieniem, a to wszystko za 9 zł
13
Xxxxxx 2017-01-11 15:54
,,zarobienia ładnych pieniędzy" czyli 9 zł to są ładne pieniądze tak? ja pie**le hahaha padłem :D zostawiam to bez komentarza.... czyli wniosek taki ,,żeby zarobić ładne pieniądze powiedzmy w tej firmie" to trzeba się o zapi***15 godzin dziennie od pon do nd wysłuchując ciągłych pretensji tak przy okazji będąc w tym miejscu,no i oczywiście szantarzu,z groźbą ze zwolnieniem, a to wszystko za 9 zł
9
chrzan 2017-01-13 20:06
Średnie wynagrodzenie krajowe na koniec 2016 r. wynosiło 4251,21 zł.. W związku z tym, że, jak twierdzisz, w tej firmie można ładnie zarobić to, jak rozumiem, firma ofer4uje więcej...? Rozumiem też, że skoro firma powierza swoim pracownikom odpowiedzialne zadania, to zatrudnia ich też odpowiedzialnie, na umowę o pracę. Zatrudnianie ludzi na śmieciówkach ma się nijak do odpowiedzialności wobec pracowników, a, co za tym idzie, odpowiedzialnego realizowania powierzanych firmie zadań. A wymuszone ustawą 13zł, to minimum, a nie ładne wynagrodzenie. Jak zatem jest na prawdę???
12
załamany:(((((( 2017-01-15 10:08
konsultanci traktowani są jak śmieci, zero szacunku wobec starszych osób pracujących na stanowisku konsultant.Co niektórzy liderzy zachowują się jakby byli prezesami i wszystko im wolno włącznie ze zwolnieniami ludzi, którzy postawili się chorej sytuacji.... Jeśli chodzi o tych ,,wspaniałomyślnych" liderow to jest paru, gdzie dra mordy na konsultantów bo komus noga się w czymś podwinie zamiast taką osobę wziasc w 4 oczy na slowo,no po prostu chore,wniosek jeden być może lider lub liderzy cierpią na psychiczna chorobę gdzie nie powinni być na takim stanowisku i chcą wylądować na innych swoje negatywne emocje.Konsultant jest człowiekiem a nie robotem a wymyślanie wskaźniki przechodzą ludzkie pojęcie...
17
bubuubbu 2017-01-17 17:40
LUBLIN!Z większościa komentarzy się zgadzam. Jednak mam parę uwag. Co z tego, że stawka została podniesiona do 13 zł. brutto jak firma zabrała "100zł brutto" z wynagrodzenia, które otrzymywaliśmy drugim przelewem. Czyli tak naprawdę pracownicy mają tyle samo co przed ustawą, albo nawet i mniej, ponieważ zabrali tą "stówkę". Także jak widać firma znajdzie każdy sposób aby wykorzystać pracownika aby pracował za grosze. Do tego żenujące jest to, że osoba która obsługuje kilka projektów naraz ma takie samo wynagrodzenie co osoba obsługująca jeden projekt. A przecież musi posiadać dodatkową wiedzę. Nie wspomnę także o ciągłym zawyżaniu wymagań, norm do spełnienia. Wiadomo, że i tak za taką samą marną kasę.Program na którym pracujemy ciągle się zawiesza. Niektórzy liderzy traktują konsultantów "z góry". Z łaską odpowiadają na zadane pytania. (niektórzy - żeby nie było :)). Ciągle do tego grożą zwolnieniami. W ogłoszeniu jest do tego napisane, że " każdy poniedziałek czeka miła niespodzianka". Tak naprawdę nic nie ma, chyba że na jakieś okazje *nowe szkolenie, goście w biurze itd). Najśmieszniejsze jest to, że każą wylogowywać się z telefonu o pełnej godzinie, a przecież może ktoś zadzwonić np. o 14.59. Musisz tego klienta obsłużyć mimo, że dajesz dyspozycyjność do 15.Ponadto firma nie daje szans rozwoju. Jeżeli zależy Ci na rozwoju w firmie, docenieniu Twoich możliwości to poszukaj pracy gdzie indziej :)
18
fair 2017-01-20 20:09
Siedzę i trochę z niedowierzaniem czytam Wasze opinie.. Nie wiem jak sytuacja wygląda w innych lokalizacjach i na innych piętrach, ale w mojej lokalizacji (Wawa Równoległa) praca naprawdę nie przypomina tego o czym piszecie ;)
Faktycznie, żeby zarobić trzeba coś robić- jedni przychodzą do pracy pracować, inni z kolei przychodzą być.. Ze swojej strony mogę dodać, że jeżeli rzetelnie wykonujesz swoją pracę, nie odstawiasz jakiś większych cyrków itd, to nie widzę problemów jeśli chodzi o docenianie pracownika, nawet finansowe...
Atmosfera jest naprawdę bardzo dobra, nie ma żadnych krzyków, żadnego mobbingu, żadnych gróźb.. Rozwijać swoje umiejętności i wiedzę też można, a i mogą być one wykorzystywane..
Jeśli chodzi o zarobki, nie ma może rewelacji, ale nie oszukując się- w innych firmach tego typu zarobki są podobne.. Jak to mówią, ciężka praca popłaca- z tym, że tu nie jest aż tak ciężka, a żeby do czegoś dojść w życiu, trzeba sobie na to po prostu zapracować.. I można, tylko trzeba chcieć.. Jak na razie w tej firmie utrzymałem się najdłużej ze wszystkich innych dotychczasowych i jak na razie nie widzę powodów, aby coś w tym zmieniać.. Także ze swojej strony polecam ;) Pozdro!
6
ja 2017-01-21 10:58
Absolutnie się z Tobą zgadzam :)
5
zażenowany 2017-01-22 17:35
Być może w Warszawie jest inaczej chociażby pod względem atmosfery bo jak wiadomo atmosferę kształtują ludzie - szczególnie Ci którzy noszą zacne miano "osób zarządzających-liderów/koordynatorów". Ja wypowiadam się tylko i wyłącznie o lokalizacji w Lublinie gdzie warunki pracy i atmosfera są na poziomie niższym niż zero. Z jednej strony dziwię się, że w firmie gdzie pracują sami dorośli ludzie mają miejsce takie sytuacje jak np. notoryczne skarżenie na konsultantów, brak szacunku do konsultantów tylko branie na bezsensowny couching w celu postraszenia na dzień przed zabraniem dodatkowej kasy, niepuszczanie na przerwę o godzinie np 12 mimo, że osoba pracując od 8 jeszcze nie była na przerwie, konieczność pytania czy można wyjść do toalety podczas gdy większości telefonów z takim zapytaniem od konsultantów osoby ze wsparcia poprostu nie odbierają mimo że siedzą na koordynatorce. Ciekawe czy jak konsultant po nieudanym dodzwonieniu się na koordynatorkę dostanie sraczki (bo przecież nie będzie mógł bez pozwolenia wyjść do toalety) na stanowisku pracy to wsparcie posprząta? ;].
Z drugiej strony nie ma się co dziwić, że takie rzeczy mają miejsce skoro na liderów i wsparcie są wybierane osoby najgorsze z najgorszych tylko dlatego że włażą w tyłek kierownikom. Nie mówię tutaj o wszystkich ponieważ są w tym gronie ze 2 osoby które są w porządku i potrafią pomóc i zachować się na poziomie, ale większość (szczególnie jedna osoba wylewająca w pracy na konsultantów swoje żale za niepowodzenia w życiu prywatnym ) to zwykła chołota z ulicy bez kultury i z niezrównoważeniem psychicznym. Jeżeli tacy ludzie wybierani są na "zarządzające" stanowiska (chociaż w tej firmie nie jest sukcesem być liderem czy wsparciem, bo każde stanowisko to wstyd) to nigdy o firmie nie będzie pozytywnych opinii.
17
Stały 2017-01-25 10:27
Ja się zgadzam z Radkiem. Firma jest ok. i potrzebuje jedynie dobrych pracowników. Ludzie którym nie odpowiada taka praca mogą ja zmienić, po co się zmuszać
2
fan 2017-01-25 17:31
zgadzasz się bo sama napisałaś ten komentarz wiec dziwne jakbyś się z nim nie zgodziła ;)
14
fff 2017-01-30 15:48
Pisanie zgadzam się lub ciężka praca popłaca nie wnosi nic do treści dyskusji. Konkrety więc albo odpuście sobie takie komentarze, bo widać, że jest to jedynie nieudolna próba odpowiedzi na słuszne pretensje, a komentarze są pewnie wstawiane przez osoby, co do których te krytyczne uwagi są. To jest miejsce, gdzie każdy chciałby przeczytać rzetelną opinię nt. pracodawcy, a nie jakieś bzdury:/
10
Stały 2017-02-08 18:04
VCC to dobry pracodawca i nie zmienią tego "opinie" pracowników.
2
xyz6 2017-02-08 20:14
to w takim razie powodzenia, życzę ,, awansu i podwyżki'':D , myślę że niejeden prezes i dyrektor pozazdrościł by takich zarobków jakie są w tej firmie, włącznie z dodatkami 100 zł brutto których nie ma(ucieto z dn.1 stycznia), bo konsultanci i tak dostają duże wynagrodzenia( wymuszona podwyżka z rządu). VCC jest ,,tak dobrym pracodawcą" iż zadbała o swoich najdroższych pracowników żeby nie zostali najbardziej zarabiającymi pracownikami w Polsce no bo przecież woda sodowa może uderzyć od tak obfitej wypłaty:P
10
chwost 2017-02-09 20:45
LOL, niezły żart. Jak sama nazwa wskazuje „pracodawca”vto podmiot, co daje pracę, więc, kto ma oceniać, czy dany pracodawca jest dobry, jak nie pracownicy, których firma zatrudnia, bo chyba nie pan Gienek spod budki z piwem. Mam wątpliwość, co do umiejętności posługiwania się językiem polskim przez autora komentarza...
9
nowy 2017-02-10 19:34
Ta firma to jedno wielkie żałosne [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tyle mam do powiedzenia na temat Voice Contact Center.
9
Remik 2017-02-16 13:58
Jestem w firmie zwykłym pracownikiem i wiem, że firma jest spoko. Skąd w ludziach tyle złości?Myślę, że sami są sobie winni a potem oskarżają pracodawcę.
1
Kris 2017-02-16 16:03
Co chciales udowodnic tym komentarzem ? Twoje kolejne nieudolne proby przedstawienia firmy w pozytywnych barwach sa smieszne. W zadnym z przedstawionych tu przez Ciebie komentarzy nie uzasadniles swojej odpowiedzi ani jednym argumentem ;) jesli masz do powiedzenia cos wnoszacego do dyskusji to naucz sie popierac swoje "racje" argumentami - oczywiscie jezeli wiesz co to oznacza.
5
Kris 2017-02-16 16:04
Co chciales udowodnic tym komentarzem ? Twoje kolejne nieudolne proby przedstawienia firmy w pozytywnych barwach sa smieszne. W zadnym z przedstawionych tu przez Ciebie komentarzy nie uzasadniles swojej odpowiedzi ani jednym argumentem ;) jesli masz do powiedzenia cos wnoszacego do dyskusji to naucz sie popierac swoje "racje" argumentami - oczywiscie jezeli wiesz co to oznacza.
7
xy6 2017-02-16 18:23
Nie dziwie się że spoko jak siedzisz zapewne na jednym skillu i się nudzisz, a przerwę między połączeniami masz 20-30min,mina Ci zrzednie i zmienisz zdanie jak przeszkolą Cię z kilku projektów i podepną Ci trzy skille w ciągu jednodniowej zmiany,że nie będziesz mieć czasu aby podrapać się po brodzie :) a co drugie połączenie będzie z pretensjonalnym klientem :)
6
Hanna 2017-02-27 15:13
Zaglądaliście już w wywiad udzielony dla naszego portalu przez firmę Voice Contact Center Sp. z o. o.? Można się z niego dowiedzieć, że firma jest pro-studencka. Macie jakieś doświadczenia z tym związane?
1
A szefowa jest gruba i farbuje włosy na czerwono, 2017-02-27 23:37
Firma uczy studentów, że są śmieciami, niewolnikami i do niczego się nie nadają. Firma uczy studentów, że ich praca jest nic nie warta (najniższa możliwa stawka). Firma uczy studentów, że ich czas wolny nie ma żadnego znaczenia (grafik jest elastyczny, ale dla koordynatora, który wpisuje godziny jak chce, a nie dla studenta, którego chęci do pracy w danych godzinach są olewane). Firma uczy studenta, że jego rozwój jest nic nie warty (liderzy podpinają kolejne skille pracownikom aż ci nie mają sekundy oddechu między połączeniami, ale nowe skille, czyli obowiązki nie łączą się z podwyżką, nadal stawka jest minimalna). Firma uczy studentów strachu przed przełożonym (liderzy to też młodzi ludzie, którzy wiedzą tyle samo co pracownicy, ale się wywyższają, bo ktoś dał im inną nazwę stanowiska i 50 gr (!!!) więcej stawki godzinowej). Nazywanie tej firmy firmą to jak nazywanie kupy czekoladą.
9
mmmm 2017-02-28 21:11
Zgadzam z powyższym komentarzem,takie są realia niestety:/ ja natomiast zostawiam to bez komentarza,ponieważ brakuje mi słów do opisania tego miejsca i atmosfery,która tam panuje....
8
Hanna 2017-03-01 08:42
@A szefowa jest gruba i farbuje włosy na czerwono, oczywiście, każdy ma prawo do swojej opinii. Mi sam wywiad podobał się i myślę, że poruszone jest w nim wiele ciekawych kwestii!
2
Dzek 2017-03-02 17:07
Hahaha ciekawe jakie ciekawe kwestie moze poruszac ta zalosna firma. Chyba tylko kwestie pod tytulem; ile mozna jeszcze wyzyskac z pracownikow?
9
Hanna 2017-03-06 09:44
Kwestie dotyczące sukcesów firmy, oczekiwaniach firmy wobec pracowników, informacji, gdzie znaleźć aktualne oferty pracy itp.
1
dzek 2017-03-06 11:22
Proponuję przeprowadzić wywiad z drugiej strony czyli z pracownikami firmy. Chętnie poinformujemy jakie są oczekiwania wobec pracowników, jakie są warunki pracy, jaka atmosfera i jak ogromny szacunek którym darzą nas przełożeni. Firma to dno i po przeczytaniu słusznych opinii na tym portalu postanowili wybielić się wynajmując osobę która będzie starała się to zrobić.
Proponuję Redaktorowi "zaciekawionemu" firmą Voice Contact Center zatrudnić się tam choć na jeden dzień i sprawdzić czy firma rzeczywiście jest taka pro-studencka i pro-pracownicza za jaką się podaje w wywiadach.
6
Hanna 2017-03-06 11:38
@dzek z pewnością pracownicy mają różne opinie na temat firmy, w której są zatrudnieni. Skoro jednak pracują w danej firmie to znaczy, że nie mogą być takie złe warunki pracy, o których Ty wspominasz.
1
mmmm 2017-03-06 12:12
Pracują bo nie mają innej pracy, komu się udaje znaleść coś innego o przyzwoitych warunkach to ( usunięte przez administratora )a stamtąd
7
mmmm 2017-03-06 12:18
A tak nawiasem mówiąc firma nie jest pro studencka, firma poszukuje raczej robotów komputerowych do pracy którzy zmieszczą się w chorych wskaźnikach wymyślanych przez firmę, a nie szuka ludzi do pracy....
7
Konsultant 2017-03-06 12:18
Wiadomą sprawą jest sytuacja na rynku pracy, z pracą jest ciężko więc ludzie godzą się na pracę nawet w takich warunkach. Ty rozumiem, że wolałabyś być bezrobotna?
Dżek ma 100% racji, mimo że nie wiem na temat jakiej lokalizacji się wypowiadał.
Ja mogę wypowiedzieć się odnośnie lokalizacji w Lublinie, gdzie firma jest na bardzo niskim poziomie a tak zwana kadra zarządzająca to dzieci które na niczym się nie znają i powinni najpierw nauczyć się wypowiadać w języku polskim i rozmawiać z innymi ludźmi.

7
Hanna 2017-03-06 12:26
Dla zainteresowanych - chcecie dowiedzieć się więcej na temat firmy? Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy - http://www.voicecc.pl/o-nas.html :)
1
jakka 2017-03-06 13:42
Na temat firmy tutaj najwięcej można się dowiedzieć, ponieważ pracownicy i byli pracownicy raczej najwięcej o firmie wiedzą. A swoją drogą ciekawe kiedy z tej strony po cichu zaczną znikać negatywne komentarze.... ;)
5
Hanna 2017-03-06 13:57
@jakka w zupełności się z Tobą zgodzę. Uważam jednak, że warto również zapoznać się z informacjami zawartymi na stronie firmy.
1
kdjld 2017-03-13 18:50
Informacje na stronie firmy to żenujące kłamstwa
4
Hanna 2017-03-14 09:43
@kdjld, które informacje są według Ciebie nieprawdziwe?
rozbawiony 2017-03-14 17:41
"Voice Contact Center tworzą ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży contact center. Voice Contact Center tworzą ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży contact center" - czy aby napewno? ;]]
"Co poniedziałek czeka na Ciebie słodka niespodzianka." - no chyba raczej nie ;]
"Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń medycznych, karnetów Multisport oraz konkursów i programów motywacyjnych z fajnymi nagrodami." - rozumiem, że programy motywacyjne polegają na zabraniu wszystkich możliwych premii i konkursów które istniały przed podwyższeniem stawki godzinowej (obowiązkowym podwyższeniem wg. ustawy) ?
"Jesteśmy idealnym miejscem pracy dla wszystkich, którzy: Chcą pracować w grupie fajnych ludzi" - kto z liderów/kierowników jest w firmie taki fajny? bo nie znam ;]]
6
Justin The Beaver 2017-03-14 21:20
Praca w gronie fajnych ludzi – kiedy pozna się tam fajne osoby i chce się nimi otaczać, to stosowane są przesadzanki i różnego typu działania niefajnej pani przedszkolanki, aby odebrać ten 1‰ tego, co mogłoby być w tej firmie miłe.
Co do działań motywacyjnych, to są to 'obiecanki cacanki, a głupiemu radość', bo jeśli tylko jakieś osoby zaczną, w jakimś niewielkim zakresie te pomysły realizować, to się to zabiera i traktuje, jako oczywistą oczywistość w tej pracy.
Pracownicy to studenci lub ludzie świeżo po studiach, skąd więc ich kilkunastoletnie doświadczenie, albo raczej w czym...;) skoro 'Menedżerów i specjalistów poszukujemy w gronie aktualnych pracowników'. Kilkanaście lat doświadczenia, to ma może prezes, no ale nie o tym 'poziomie' kariery tu mowa. Ciekawe też, kto zatrudnia ludzi z kilkunastoletnim doświadczeniem w najgorszej możliwej formie? Jakie talenty można łowić permanentnie demotywując ludzi do pracy?
Realna szansa awansu odbywa się po znajomości.
'Osoby wykazujące zdolności w kierunku zarządzania zespołem mogą liczyć na system szkoleń wzmacniających kompetencje niezbędne do objęcia nowego zakresu odpowiedzialności.' - strach pomyśleć, co to za system szkoleń, skoro większości z tych ludzi później coś uderza do głowy, zapominają kim jeszcze niedawno byli, co robili i jak należy traktować współpracowników...
'ciekawe zmiany w projektach' odbierają resztki poczucia stabilizacji, jeśli ktoś je w ogóle ma przy takim podejściu i formie zatrudnienia.
Ponownie o doświadczeniu – kto odpowiedzialny zmienia doświadczonemu pracownikowi obsługiwaną branżę i zakres obowiązków... ?
Stabilność zatrudnienia... a rekrutacja kilka razy w miesiącu, gdzie na rozmowę wchodzi po kilka osób razem i to w obrębie 500 stanowisk we wszystkich lokalizacjach – interesujące:).
'Dbamy, aby nasi konsultanci mieli poczucie wsparcia liderów projektu.' - w przypadku braku zwykłej uprzejmości na elementarnym poziomie to raczej niemożliwe...
Na koniec miły akcent - duch zespołu, z którego firma Voice jest dumna to naprawdę DUCH, straszy doskonale, co widać na powyższym forum:))). Drodzy studenci zatem, powodzenia w szukaniu innej pracy.
5
Hanna 2017-03-15 08:51
@rozbawiony dziękuję za Twój komentarz. Pracujesz w firmie?
pracownik 2017-03-25 22:42
byłem tam, pracowałem tam i przekonałem się na własnej skórze jaka panuje atmosfera i jakie są warunki zatrudnienia w tej firmie , nie wierzyłem wcześniej w to co ludzie negatywnego o tej firmie piszą, po moim doświadczeniu z tą firmą w zupełności się zgadzam z wcześniejszymi komentarzami, jakie piszą koledzy i koleżanki na tym forum
3
Hanna 2017-03-27 09:32
@pracownik, powiesz coś więcej o swoich doświadczeniach?
pracownik 2017-03-27 14:18
jesteś taka dociekliwa? prosze
atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + prowizja)- no nie wiem czy atrakcyjne wynagrodzenie to 13 zł brutto a 9,5 na ręke to jest raczej najniższe wynagrodzenie na umowę zlecenie,którą obowiązkowo podniósł rząd, więc firma się nie wysiliła pod tym względem a słowo atrakcyjne wynagrodzenie to raczej iluzja, jeśli chodzi o prowizję nie ma żadnej prowizji.... jedna została zabrana z dn1 stycznia a druga z końcem lutego, nic takiego nie otrzymałem chociaż wyniki miałem w miarę dobre
- elastyczny grafik- to jest śmiech na sali, dając dyspozycyjność na 8-9 godzin dostaje 3-4 godziny lub dwa dni wolnego, lub wpisuje 8-16 a dostaje 9-17, niestety szanowne wsparcie woli nie naprawiać swoich błędów, więc winą obarcza konsultanta, karząc mu szukać na siłę zastępstwa, co do pomniejszania godzin są osoby, które mają rodziny więc pracując po 3-4 godziny w tygodniu nie wyżywią za taką płacę swoich bliskich, jeśli chodzi o moją osobą to musiałem zrezygnować z wynajmu pokoju bo niestety za takie wynagrodzenie nie było mnie stać się utrzymać samemu
- szkolenia- szkolenia bardzo powierzchowne ,,ciekawe kwiatki'' wychodzą w trakcie rozmowy z klientem i jeśli chodzi o szkolenia to dają wiedzę w 30%
-- miłą atmosferę- jeśli chodzi o miłą atmosferę spotkałem się z opryskliwością większości liderów, oraz kierowniczki jedynie1-2 osoby w jakimś stopniu coś pomogły podpowiedziały, reszta to chamstwo i prostactwo włącznie z nią
- słodkie poniedziałki- szczerze? od początku mojej ,,kariery'' tam były chyba ze dwa razy, więc to jest jak dla mnie takie mydlenie oczu, a przecież w ogłoszeniu pisze ,,zapewniamy co tydzień słodkie niespodzianki''
Jedynie co będę dobrze tam wspominać to będą koledzy i koleżanki konsultanci, z którymi się zakolegowałem, co do reszty i zarządu tego miejsca, to nie mam w zupełności dobrego zdania
6
Lila 2017-04-06 09:07
Voice Contact Center jest doceniany w najważniejszych konkursach branżowych: Call Center Awards, Outsourcing Star, Golden Arrow, Telemarketer Roku i zastanawiam się dlaczego tyle hejtu wylewa się na firmę? Czyżby konkurencji sprawiało to przyjemność?
Ewka 2017-04-19 10:08
Hej
A ktos cos wie o projekcie ktory prowadza: Infolinia Empik?
Ktos pracował lub pracuje?
Ewka 2017-04-19 10:09
Hej
A ktos cos wie o projekcie ktory prowadza: Infolinia Empik?
Ktos pracował lub pracuje?
Hanna 2017-04-19 10:18
@pracownik, co w takim razie zdecydowałbyś się zmienić w firmie? Co według Ciebie wymaga poprawy?
pracownik 2017-04-19 14:12
Ty jestes jakaś dziwna... przeczytaj dokłądnie mój komentarz powyżej, chyba że czytać nie potrafisz ze zrozumieniem, pisze w nim ze już tam nie pracuje, więc nie będe odpowiadał na twoje głupie pytania typu co bym zmieniał... męcz innych ludźmi swoimi durnymi pytaniami
1
on12 2017-04-19 15:45
Jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to zachowaj choć odrobinę honoru i nie zadawaj śmiesznych pytań na które już kilka razy otrzymałaś odpowiedź.
1
Norbert 2017-04-23 19:22
@pracownik i @on12 Zupełnie zbytecznie tak się denerwujecie. Każdy może pisać i czytać co chce. Może lepiej wymienić się opiniami o firmie, jak sobie radzi, co się tam dzieje?
Zostaw swoją opinię o Voice Contact Center Sp. z o. o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Voice Contact Center Sp. z o. o.