Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Dudek

(usunięte przez administratora)To nic nie da bo ludzie przekazują sobie opinie na jeszcze innych forach także spoko . Dotrze do dużej ilości osób ze jesteście jedną wielką porażką . Projekt Al... serdecznie odradzam !!!

Pracowałam
@Dudek

O widzę że nie tylko ja to widzę, że prawda w oczy kuje. I jest usuwane te komentarze, które faktycznie opisują pracę tam. A te na które potrafią się ustosunkować dla fikcji zostawiają. Dlatego powinno to dać do zrozumienia ludziom.

gość
@Dudek

Uważam tak samo. Ja też pracowałam na projekcie Al i nie polecam. Tyle pracy za taką pensję i to jeszcze w Wawie

Tex
@Dudek

Możesz napisać co konkretnie było źle, że odradzasz pracy tam? Duża rotacja tam jest?

gość

najniższa krajowa, za pracę w święta i weekendy nie dają wyższego wynagrodzenia, dużo pracy na projekcie, dziwne wymagania, niby masz przerwę 10 minut prawie co każdą godzinę nie licząc pierwszej i ostatniej godziny, ale musisz mieć określoną liczbę maili której nie da się zrobić często i o tym wiele osób mówi liderom a ci nadal swoje

gość

Nie polecam pracy w tej firmie. Zrezygnowałam jakiś czas temu, najniższa krajowa a wymagania na projekcie Al... jak za średnią krajową. Jak nie masz odpowiedniej ilości maili to od razu pytają się czemu i ze trzeba to nadrobić. Praca w weekendy, święta, premie, których nie można dostać, odradzam. Dużo osób się zwolniło

anonim

Nie polecam pracy tam. Jak nie zdasz certyfikacji to nie zapłaca za szkolenie. A nawet jak zdasz i masz możliwość korzystania przy tym z notatek mówią tak na szkoleniu, ale jak masz notatkę w formie elektronicznej to już nie możesz korzystać z niej chociaż masz dostęp do całego systemu i w całym internecie możesz niby korzystać to odrazu nie uznaja Tobie i dają Tobie kolejny test, który także zawierał błędy i w pytaniu bo jak odpowiedz możesz wybrać poprawna skoro dokończenie pytania o które proszą cie jest w odpowiedzi nie logiczne i drugie pytanie, że żadna odpowiedź nie była prawidłowa udowodniając to. A i zapomniałam nawet jak powiesz prawdę, że lider który mówi że korzystasz z telefonu innym pomaga uznają ze jest to nie możliwe skoro mam na to nawet dowod. Podpierajac się że na sali jest zakaz telefonu ale do pulpitu trzeba zdalnego zalogować a do tego niezbędny jest telefon. Jedno drugiemu zaprzecza oraz możesz słuchać muzyki z telefonu na słuchawkach ale nie możesz z niego korzystać według ich "zasad". To jest "dyskryminacja" i na pewno zgłoszę to do Inspekcji Pracy bo jest to nie zgodne z prawem, a zwłaszcza że mam na to nie podważalne dowody oraz zworce się bezpośrednio do głównej siedziby (usunięte przez administratora)... A ponadto test to jest wybór pytań ich to co ktoś miałby nie wiem ściągać skoro nie wie jakie mu się w linku pytania pojawią. Dają ponadto umowę zlecenie bo nie chcą być za bardzo podciągnięci pod Kodeks Pracy. Dają stawkę 17 brutto najniższa krajową dobra okej ludzie się godzą to nie podlega komentowaniu. A i gdy zwrócisz się z pytaniem jaki miałeś wynik poprawy certyfikacji testu zostajesz bez odpowiedzi.

Voice Contact Center
@anonim

Witaj, Przykro nam jeśli opisana przez Ciebie sytuacja spowodowała w Tobie frustrację. Jeśli chodzi o szkolenia i egzaminowanie to reguły są nieugięte i musimy je stosować do wszystkich. Natomiast jeśli chodzi o zasady dot. korzystania z telefonu komórkowego to polityka firmy mówi o jego zakazie, poza poszczególnymi wyjątkami. Dziękujemy za Twoją opinię.

Anonim
@Voice Contact Center

@voicecontactcenter widzę, że macie nie ugięte zasady wtedy kiedy firmie to odpowiada. Ale człowiek który to pisze zna prawdę jak jest faktycznie ale nie może dobrego imienia firmy szkalować. Brawo za bycie lojalnym wobec firmy ale nie wobec własnego sumienia.

Iza
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Warszawa w dalszym ciągu realizuje projekt AFFIDEA?

Voice Contact Center
@Iza

Witam, Tak wciąż realizujemy choć duża część projektu została przeniesiona do naszej lokalizacji w Lublinie. Nowe rekrutacje do tego projektu odbywać się zatem będą w Lublinie. Pozdrawiam serdecznie

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

pracowałem tam
@Pytanie

umowa zlecenie z najniższą stawką godzinową. z tego co pamiętam 14,00 czy 14,5 netto

Voice Contact Center
@Pytanie

Umowa zlecenie. Stawka uzależniona jest od konkretnego projektu. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR w naszej firmie.

Kamis

UCIEKAĆ Z TAMTAD TRZEBA JAK NAJSZYBCIEJ. GRAFIK USTALAJĄ INACZEJ NIŻ NA ROZMOWIE ALBO NIE MASZ PRACY I NIE ZAROBISZ.

Voice Contact Center
@Kamis

Dziękujemy za Twoją opinię. Zawsze dbamy o transparentość naszych rekrutacji także postaramy się zbadać z czego wynikała zmiana strategii.

Projekt all

Nie polecam chyba, że chcesz pracować za najgorsza umowę i najniższa krajową z liderami co myślą że są nie wiadomo kim.

Voice Contact Center
@Projekt all

Dziękujemy za Twoją opinię. Zdajemy sobie sprawę że liderzy i bezpośredni przełożeni są wiodącą siłą zwiększającą zaangażowanie w zespole dlatego naszym celem jest praca rozwojowa i coachingowa w kierunku rozwoju kompetencji miękkich naszych liderów.

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście do liderów z zewnątrz w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
@Pytanie

Cześć dziękujemy bardzo za zainteresowanie firmą Voice Contact Center. Jeśli Twoje pytanie dotyczy zatrudnienie liderów spoza organizacji to oczywiście jesteśmy otwarci i zapraszamy wszystkie osoby z doświadczeniem liderskim do wzięcia udziału w rekrutacji. Nawet jeśli w obecnej chwili nie prowadzimy takowej, prosimy o przesłanie aplikacji na rekrutacja@voicecc.pl i na pewno skontaktujemy się gdy pojawi się potrzeba rekrutacyjna. W naszej firmie w ramach otwartych ścieżek kariery zawsze staramy się najpierw przeprowadzić konkurs/rekrutację dla liderów wewnątrz firmy lub projektu ale oczywiście zachęcamy wszystkich do przesłanie swojego CV. Zapraszamy!

Bez komentarza

Nie polecam praca kompletny nie wypał. Szkoda czasu

Julka
Inne

@pracowałem tam - a jak wygląda ten system motywacyjny ,który został zaproponowany?

Wojtek
Inne

Chciałem zapytać jak wyglada sprawa wynagrodzenia? Czy jesteście usatysfakcjonowani z panujących w Voice Contact Center warunków ?

pracowałem tam
@Wojtek

dla studenta nie mającego kosztów /mieszka z rodziną/ najniższa krajowa może wystarczy. ogólnie firma do bani.

Meg
 Pytanie

Czy ktoś pracuje na projekcie (usunięte przez administratora)i może powiedzieć coś więcej?

nickt carter
 Pytanie

siema, dali ogloszenie w Warszawie. pytanie krotka pilka: Da sie poobijac ???

RCMO

Nestea Bank AMG 63

Julia
Inne
@RCMO

@RCMO Nie wiem co chciałeś wnieść na forum swoim wpisem. Podpowiecie mi, czy mogę starać się o zatrudnienie w Voice Contact bez doświadczenia?

...

Trzymaj się zdała. Łódź zeligowskiego. Najniższa krajowa, umowa zlecenie. Elastyczny grafik to fikcja na infolinii. Nigdy nie zgadza się z dyspozycja. Nędzne warunki za grosze. Praca jak praca, sluchawka, szukaj lepszej.

Julia
Inne
@...

A jak wygląda ta kwestia grafiku w Voice Contact ?Bo zastanawia mnie, czy można zatrudnić się na niepełny etat, albo ustawić sobie grafik pod siebie (np. jeśli ktoś ma egzaminy na studiach i akurat nie może przyjść do pracy itp.) i czy nie jest to problem. Daj znać.

tłusty

jak tam pączusie?

Mira
Inne

Jaką macie atmosferę w pracy? Na jaką umowę można liczyć na starcie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
podporek
@Mira

Wyłącznie umowa zlecenie.

Ryszard
Inne
@podporek

Mając dłuższy staż pracy można negocjować warunki zatrudnienia i zmienić umowę na bardziej korzystną dla pracownika? Jak wygląda praca na stanowisku konsultanta telefonicznego? Czy komunikatywność i zdolności interpersonalne są według Ciebie atutem? Na stronie http://www.voicecc.pl/dlaczego-my.html pracodawca zachęca osoby, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe i planują rozwijać się w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, do składania CV.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ania
@Ryszard

Typowy przemiał jak w kazdym call center (przynajmniej na projekcie Affidea)- pierwszego dnia pracy rekruterka pokazuje sale na ktorej bedziesz pracował. Była pełna ludzi. Jak zaczynałam po 1,5-tygodniowym szkleniu, to sala byla w 2/3 pusta i z tygodnia na tydzie sie zapelniala nowymi pracownikami. 1/3 to stali pracownicy - z reguly babki 40-50-60 lat. Predzej czy pozniej sie do czegos doczepia, dlatego staramy sie przepracowac 160h, zeby zalapac sie na odplatne szkolenie. Liderzy od samego poczatku daja nieironicznie znac, ze jestesmy tutaj na max "1-3 miesiace, bo jest to czas kiedy pracownik ma najwieksza wydajnosc" - cytat jednego z liderow ze szkolenia wstepnego . Praca na tzw przetrwanie. Staracie sie jak najdluzej pracowac, dopoki wam nie podziekuja, albo sami sobie dacie spokoj.

ISEGAWA
@ania

Ile można realnie zarobić w miesiącu ? Jak wygląda praca w dniu wolne i popołudnia, wieczory?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ania
@ISEGAWA

pracowac mozna od 7 do 20. Po 16-tej jest mniej telefonow (ludzie dzwonia z pracy czesto), tak samo w soboty i niedziele, ale z reguly dzwonia ci bardziej zdeterminowani, ktorzy sie nie mogli dodzwonic w ciagu dnia. Czesto z reklamacjami (brak opisu badania w terminie) zdarzaja sie bardziej nerwowe telefony. Na szkoleniach mowili, ze reklamacjami sie nie bedziemy zajmowali, a w praktyce to wyglada odmiennie. Balagan organizacyjny ogolnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ona1232139414

Czy ktoś z Was może napisać, jak wygląda szkolenie na projekcie Empik? Szkolenie jest kilkudniowe czy dłuższe? Rozumiem, że jest w stu procentach płatne oraz jest jakiś test później? Jest on trudny? Chciałabym również wiedzieć czy grafik nie jest napięty na weekendy? Będę wdzięczna za odpowiedz, bo myślę nad złożeniem CV.. Naprawdę będę wdzięczna za odpowiedz:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
podporek
@Ona1232139414

Szkolenie trwa łącznie 7 dni - 5 dni to faktycznie czysto teoretyczne szkolenie + 2 dni luźniejsze, gdzie jeden spędzasz na odsłuchu przy którymś z pracujących konsultantów. Testy są po każdym zagadnieniu, teoretycznie jest jakiś próg zdawalności, no ale ... ;) Na koniec ogólny, duży test. Z grafikiem jest różnie, w zależności od tego jakie akurat zapotrzebowanie ma Empik - grafik w pełni elastyczny, układany zgodnie z Twoim dyspo. Niedziela + 2zł brutto do stawki godzinowej. Jeżeli mogę dodać coś od siebie, to pamiętaj, że Empik to nie praca z książkami, a głównie opóźnionymi zamówieniami na pralki i telefony oburzonych z tego powodu klientów, dlatego odradzam ten konkretnie projekt. Voice ma inne, przyjemniejsze projekty za taką samą stawkę - np. Circle K. Praca na Empiku jest 24/7

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mkfjfirgj

Jeżeli komuś zależy szczególnie na zarobkach to zdecydowanie odradzam. Atmosfera na duży +, liderzy wyrozumiali, grafik rzeczywiście elastyczny (zgodny ze składanym dyspo, można pracować nawet 1 dzień w miesiącu). Osobiście radzę unikać projektu Empik - roboty jest ogrom w porównaniu z innymi projektami, a stawka taka sama... najniższa krajowa za taką pracę to trochę śmiech na sali. Za nocki +2 zł do przepracowanej godziny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa
Inne

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 10 to opinie pozytywne, 46 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii