(usunięte przez administratora)To nic nie da bo ludzie przekazują sobie opinie na jeszcze innych forach także spoko . Dotrze do dużej ilości osób ze jesteście jedną wielką porażką . Projekt Al... serdecznie odradzam !!!
O widzę że nie tylko ja to widzę, że prawda w oczy kuje. I jest usuwane te komentarze, które faktycznie opisują pracę tam. A te na które potrafią się ustosunkować dla fikcji zostawiają. Dlatego powinno to dać do zrozumienia ludziom.
Uważam tak samo. Ja też pracowałam na projekcie Al i nie polecam. Tyle pracy za taką pensję i to jeszcze w Wawie
najniższa krajowa, za pracę w święta i weekendy nie dają wyższego wynagrodzenia, dużo pracy na projekcie, dziwne wymagania, niby masz przerwę 10 minut prawie co każdą godzinę nie licząc pierwszej i ostatniej godziny, ale musisz mieć określoną liczbę maili której nie da się zrobić często i o tym wiele osób mówi liderom a ci nadal swoje
Nie polecam pracy w tej firmie. Zrezygnowałam jakiś czas temu, najniższa krajowa a wymagania na projekcie Al... jak za średnią krajową. Jak nie masz odpowiedniej ilości maili to od razu pytają się czemu i ze trzeba to nadrobić. Praca w weekendy, święta, premie, których nie można dostać, odradzam. Dużo osób się zwolniło
Nie polecam pracy tam. Jak nie zdasz certyfikacji to nie zapłaca za szkolenie. A nawet jak zdasz i masz możliwość korzystania przy tym z notatek mówią tak na szkoleniu, ale jak masz notatkę w formie elektronicznej to już nie możesz korzystać z niej chociaż masz dostęp do całego systemu i w całym internecie możesz niby korzystać to odrazu nie uznaja Tobie i dają Tobie kolejny test, który także zawierał błędy i w pytaniu bo jak odpowiedz możesz wybrać poprawna skoro dokończenie pytania o które proszą cie jest w odpowiedzi nie logiczne i drugie pytanie, że żadna odpowiedź nie była prawidłowa udowodniając to. A i zapomniałam nawet jak powiesz prawdę, że lider który mówi że korzystasz z telefonu innym pomaga uznają ze jest to nie możliwe skoro mam na to nawet dowod. Podpierajac się że na sali jest zakaz telefonu ale do pulpitu trzeba zdalnego zalogować a do tego niezbędny jest telefon. Jedno drugiemu zaprzecza oraz możesz słuchać muzyki z telefonu na słuchawkach ale nie możesz z niego korzystać według ich "zasad". To jest "dyskryminacja" i na pewno zgłoszę to do Inspekcji Pracy bo jest to nie zgodne z prawem, a zwłaszcza że mam na to nie podważalne dowody oraz zworce się bezpośrednio do głównej siedziby (usunięte przez administratora)... A ponadto test to jest wybór pytań ich to co ktoś miałby nie wiem ściągać skoro nie wie jakie mu się w linku pytania pojawią. Dają ponadto umowę zlecenie bo nie chcą być za bardzo podciągnięci pod Kodeks Pracy. Dają stawkę 17 brutto najniższa krajową dobra okej ludzie się godzą to nie podlega komentowaniu. A i gdy zwrócisz się z pytaniem jaki miałeś wynik poprawy certyfikacji testu zostajesz bez odpowiedzi.
Witaj, Przykro nam jeśli opisana przez Ciebie sytuacja spowodowała w Tobie frustrację. Jeśli chodzi o szkolenia i egzaminowanie to reguły są nieugięte i musimy je stosować do wszystkich. Natomiast jeśli chodzi o zasady dot. korzystania z telefonu komórkowego to polityka firmy mówi o jego zakazie, poza poszczególnymi wyjątkami. Dziękujemy za Twoją opinię.
@voicecontactcenter widzę, że macie nie ugięte zasady wtedy kiedy firmie to odpowiada. Ale człowiek który to pisze zna prawdę jak jest faktycznie ale nie może dobrego imienia firmy szkalować. Brawo za bycie lojalnym wobec firmy ale nie wobec własnego sumienia.
Czy Voice Contact Center Warszawa w dalszym ciągu realizuje projekt AFFIDEA?
Witam, Tak wciąż realizujemy choć duża część projektu została przeniesiona do naszej lokalizacji w Lublinie. Nowe rekrutacje do tego projektu odbywać się zatem będą w Lublinie. Pozdrawiam serdecznie
Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)
Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jaka umowa obowiązuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
UCIEKAĆ Z TAMTAD TRZEBA JAK NAJSZYBCIEJ. GRAFIK USTALAJĄ INACZEJ NIŻ NA ROZMOWIE ALBO NIE MASZ PRACY I NIE ZAROBISZ.
Dziękujemy za Twoją opinię. Zawsze dbamy o transparentość naszych rekrutacji także postaramy się zbadać z czego wynikała zmiana strategii.
Nie polecam chyba, że chcesz pracować za najgorsza umowę i najniższa krajową z liderami co myślą że są nie wiadomo kim.
Dziękujemy za Twoją opinię. Zdajemy sobie sprawę że liderzy i bezpośredni przełożeni są wiodącą siłą zwiększającą zaangażowanie w zespole dlatego naszym celem jest praca rozwojowa i coachingowa w kierunku rozwoju kompetencji miękkich naszych liderów.
Jakie jest podejście do liderów z zewnątrz w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Cześć dziękujemy bardzo za zainteresowanie firmą Voice Contact Center. Jeśli Twoje pytanie dotyczy zatrudnienie liderów spoza organizacji to oczywiście jesteśmy otwarci i zapraszamy wszystkie osoby z doświadczeniem liderskim do wzięcia udziału w rekrutacji. Nawet jeśli w obecnej chwili nie prowadzimy takowej, prosimy o przesłanie aplikacji na rekrutacja@voicecc.pl i na pewno skontaktujemy się gdy pojawi się potrzeba rekrutacyjna. W naszej firmie w ramach otwartych ścieżek kariery zawsze staramy się najpierw przeprowadzić konkurs/rekrutację dla liderów wewnątrz firmy lub projektu ale oczywiście zachęcamy wszystkich do przesłanie swojego CV. Zapraszamy!
Nie polecam praca kompletny nie wypał. Szkoda czasu
@pracowałem tam - a jak wygląda ten system motywacyjny ,który został zaproponowany?
Chciałem zapytać jak wyglada sprawa wynagrodzenia? Czy jesteście usatysfakcjonowani z panujących w Voice Contact Center warunków ?
dla studenta nie mającego kosztów /mieszka z rodziną/ najniższa krajowa może wystarczy. ogólnie firma do bani.
Czy ktoś pracuje na projekcie (usunięte przez administratora)i może powiedzieć coś więcej?
siema, dali ogloszenie w Warszawie. pytanie krotka pilka: Da sie poobijac ???
Nestea Bank AMG 63
@RCMO Nie wiem co chciałeś wnieść na forum swoim wpisem. Podpowiecie mi, czy mogę starać się o zatrudnienie w Voice Contact bez doświadczenia?
Trzymaj się zdała. Łódź zeligowskiego. Najniższa krajowa, umowa zlecenie. Elastyczny grafik to fikcja na infolinii. Nigdy nie zgadza się z dyspozycja. Nędzne warunki za grosze. Praca jak praca, sluchawka, szukaj lepszej.
A jak wygląda ta kwestia grafiku w Voice Contact ?Bo zastanawia mnie, czy można zatrudnić się na niepełny etat, albo ustawić sobie grafik pod siebie (np. jeśli ktoś ma egzaminy na studiach i akurat nie może przyjść do pracy itp.) i czy nie jest to problem. Daj znać.
jak tam pączusie?
Jaką macie atmosferę w pracy? Na jaką umowę można liczyć na starcie?
Mając dłuższy staż pracy można negocjować warunki zatrudnienia i zmienić umowę na bardziej korzystną dla pracownika? Jak wygląda praca na stanowisku konsultanta telefonicznego? Czy komunikatywność i zdolności interpersonalne są według Ciebie atutem? Na stronie http://www.voicecc.pl/dlaczego-my.html pracodawca zachęca osoby, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe i planują rozwijać się w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, do składania CV.
Typowy przemiał jak w kazdym call center (przynajmniej na projekcie Affidea)- pierwszego dnia pracy rekruterka pokazuje sale na ktorej bedziesz pracował. Była pełna ludzi. Jak zaczynałam po 1,5-tygodniowym szkleniu, to sala byla w 2/3 pusta i z tygodnia na tydzie sie zapelniala nowymi pracownikami. 1/3 to stali pracownicy - z reguly babki 40-50-60 lat. Predzej czy pozniej sie do czegos doczepia, dlatego staramy sie przepracowac 160h, zeby zalapac sie na odplatne szkolenie. Liderzy od samego poczatku daja nieironicznie znac, ze jestesmy tutaj na max "1-3 miesiace, bo jest to czas kiedy pracownik ma najwieksza wydajnosc" - cytat jednego z liderow ze szkolenia wstepnego . Praca na tzw przetrwanie. Staracie sie jak najdluzej pracowac, dopoki wam nie podziekuja, albo sami sobie dacie spokoj.
pracowac mozna od 7 do 20. Po 16-tej jest mniej telefonow (ludzie dzwonia z pracy czesto), tak samo w soboty i niedziele, ale z reguly dzwonia ci bardziej zdeterminowani, ktorzy sie nie mogli dodzwonic w ciagu dnia. Czesto z reklamacjami (brak opisu badania w terminie) zdarzaja sie bardziej nerwowe telefony. Na szkoleniach mowili, ze reklamacjami sie nie bedziemy zajmowali, a w praktyce to wyglada odmiennie. Balagan organizacyjny ogolnie.
Czy ktoś z Was może napisać, jak wygląda szkolenie na projekcie Empik? Szkolenie jest kilkudniowe czy dłuższe? Rozumiem, że jest w stu procentach płatne oraz jest jakiś test później? Jest on trudny? Chciałabym również wiedzieć czy grafik nie jest napięty na weekendy? Będę wdzięczna za odpowiedz, bo myślę nad złożeniem CV.. Naprawdę będę wdzięczna za odpowiedz:)
Szkolenie trwa łącznie 7 dni - 5 dni to faktycznie czysto teoretyczne szkolenie + 2 dni luźniejsze, gdzie jeden spędzasz na odsłuchu przy którymś z pracujących konsultantów. Testy są po każdym zagadnieniu, teoretycznie jest jakiś próg zdawalności, no ale ... ;) Na koniec ogólny, duży test. Z grafikiem jest różnie, w zależności od tego jakie akurat zapotrzebowanie ma Empik - grafik w pełni elastyczny, układany zgodnie z Twoim dyspo. Niedziela + 2zł brutto do stawki godzinowej. Jeżeli mogę dodać coś od siebie, to pamiętaj, że Empik to nie praca z książkami, a głównie opóźnionymi zamówieniami na pralki i telefony oburzonych z tego powodu klientów, dlatego odradzam ten konkretnie projekt. Voice ma inne, przyjemniejsze projekty za taką samą stawkę - np. Circle K. Praca na Empiku jest 24/7
Jeżeli komuś zależy szczególnie na zarobkach to zdecydowanie odradzam. Atmosfera na duży +, liderzy wyrozumiali, grafik rzeczywiście elastyczny (zgodny ze składanym dyspo, można pracować nawet 1 dzień w miesiącu). Osobiście radzę unikać projektu Empik - roboty jest ogrom w porównaniu z innymi projektami, a stawka taka sama... najniższa krajowa za taką pracę to trochę śmiech na sali. Za nocki +2 zł do przepracowanej godziny.
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 10 to opinie pozytywne, 46 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.