Z tego co wiem, to jak się wykaże dobre wyniki to jest więcej!
To jestes źle poinformowana albo od niedawna tam pracujesz wnioskuję bo wcześniejszym komentarzu, owszem kiedyś tak było od 1 stycznia wszystko ucieli, teraz w nagrodę dostajesz cukierka lizaka czy 10 minut przerwy jak w przedszkolu albo szkole specjalnej troski śmiech na sali i jedna wielka żenada...
Może na początek to nie jest duża stawka ale myślę, że po okresie próbnym dają jakieś podwyżki o ile wykaże się człowiek pracą. Czy są jeszcze jakieś dodatki?
Czy ktoś się orientuje jakiej kasy można oczekiwać na pracy w infolinii? Generalnie lubię takie zajęcia chodzi mi jedynie żeby jeszcze zarobić odpowiednio.
Mam pytanie odnośnie projektu empik, wiem, że praca ma polegać na odbieraniu telefonów i odpisywaniu na maile. Jak to wygląda, czego jest więcej, telefonów czy maili? Jak liderzy? Czy grafik rzeczywiście jest elastyczny? Czy dużo jest połączeń i ile trwa szkolenie?
Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)
Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy jest jeszcze aktualna oferta pracy dla specjalisty ds. rejestracji szkód? Bardzo zależy mi na kilku informacjach, może ktoś mógłby coś dodać o atmosferze w firmie? Może coś jeszcze powinnam wiedzieć?
Tutaj nie uzyskasz żadnych rzetelnych informacji. Tutaj każdy hejtuje, a obiektywne oceny są szybko przekrzykiwane. Przyjdź na szkolenie, popracuj trochę i wyrobisz własne zdanie.
bardzo proszę prze3de wszystkim Adminstratora o nieskreślenie moich uwag o tej pracy generalnie pracownicy brudasy niechluje śmierdzące pożerające własne gluty przepocone ciapiące mamiące gnidy śpiewające, niższy szczebel menadżera Krzysio: z gronkowcem w nosie niedouczony prostak bez wykształcenia bez wiedzy inteligencji bez wyrazu bez wyglądu wsiok totalny zapisz go na badania TK głowy gazownia jak ktoś z jego zespołu specjalnie tyłek podnosi żeby pierdnąć to całe grono kibicuje tyłkowi a tu komisja się zbiera do oceny pracownika pierdzącego
@Czarek to bardzo dobrze, że jesteś zadowolony z pracy w Voice Contact Center Sp. z o. o. Jakie stanowisko piastujesz? Co więcej możesz napisać o plusach pracy w tym miejscu? Z czego przede wszystkim jesteś zadowolony? Chętnie dowiemy się od Ciebie więcej.
Voice Contact Center to nowoczesna i młoda firma. Dobrze mi się pracuje i mam super zespół, fajna atmosfera a do pracy chodzę z przyjemnością. Pewnie zaraz będą wpisy że to dział HR napisał, ale niestety nie.
Witam, Dziś zauważyłam w internecie że,PZU szuka do pracy w dziale "obsługa korespondencji elektronicznej" na Mokotowie. W ogłoszeniu pisze,praca w godzinach popołudniowych 17-23,opis pracy praktycznie żaden. Dlatego stąd moje pytanie tutaj,pracował ktoś na takim dziale?Jak to wygląda itd,opis po prostu?Bo się szczerze zastanawiam czy warto wysłać CV... Będę wdzięczna.
@Konsultant o jakim konkursie piszesz? Czy możesz napisać więcej na ten temat? Chętnie poznamy od Ciebie więcej informacji. @7, według Ciebie w pracy w Voice Contact Center Sp. z o. o. dało się odczuć brak szacunku skierowany do konsultantów. Czy masz na myśli jakąś konkretną sytuację? Jak przejawiał się taki brak szacunku?
wszyscy po kolei macie nie równo pod dekielkiem! co takie coś jak studzienciak , który nie ma doświadczenia w pracy z dużą ilością ludzi może się wypowiadać??!!??! jakie macie doświadczenie? to korpo mimo wszystko i są wymagania tak jak w każdej pracy, bo nie TY i Ty ,,,Ci wczesniejszi " dyktujecie warunki tylko wam się dyktuje! jak jeden z drugim będzie miec swoją firmę to wtedy takie opinie będą ok bo teraz to żałosne
Witam! Przepracowałam w tej firmie około 8 miesięcy i mam potrzebę podzielenia się opinią. Niby wszystko w porządku, ale swego rodzaju "ukryty", bo niewidoczny na pierwszy rzut oka, stosunek do nas - jako konsultantów - pozostawia wiele do życzenia. Niejednokrotnie odczuwaliśmy brak szacunku wymierzony w naszą stronę, deficyt prostych wartości międzyludzkich. Niestety, niektóre projekty mają cechy korpo, więc w wielu momentach bywało to nie do zniesienia i po prostu smutne. Ekipa na Empiku - świetna, ale postawa pseudo "teamleaderów" (szczególnie tych, którzy mają tzw. "plecy") sprawia wrażenie bardzo nieprofesjonalnej i pozbawionej tak naprawdę rzeczonego odpowiedniego zarządzania zasobami ludzkimi. Wypowiadam się tylko na temat jednego projektu, słyszałam dobre opinie o innych liderach. Natomiast polecam tylko i wyłącznie, jeśli chcecie się zatrzymać na chwilę. Zarobki przykre, pensja raz przychodzi większa, raz mniejsza. "Elastyczny grafik" to trochę ściema. Niemniej jednak postrzegam to jako ciekawe doświadczenie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
na szacunek trzeba sobie zasłużyć a widać Tobie wiele brak, więc jaki jesteś tak masz! zacznij inna pracę a zobaczysz,że będzie Ci ,,wiele lepiej",doceniłbyś trochę ,że Voicecc jest ok ale trzeba nabrać doświadczenia a nie wypowiadać się po pierwszej pracy....ale ci właśnie mają najwięcej do gadania , bo nie znają nic !
Pod dekielkiem nierówno masz Ty atakując 7, każdy ma prawo wypowiedzieć się na temat swoich odczuć i doświadczenia dużego czy mniejszego,pisząc pozytywne czy negatywne komentarze, czy jest to osoba studiująca czy plus 30 lub 40. A jeśli chodzi o szacunek to każdemu się należy czy jest to student uczen, prezes czy emeryt. Co do Ciebie i czytając Twoje komentarze jesteś prostakiem i chamem spod ciemnej gwiazdy, widać nie nauczyli Cię rodzice wychowania. Albo oceniasz ludzi na swoim poziomie. Zanim cokolwiek napiszesz atakując inne osoby to rada dla Ciebie kup sobie maść na ból d***y:] Nie pozdrawiam....
Oj, Pani Kocia - "doświadczona w branży" i "zasługująca na szacunek" - chyba mocno zszargała swoje nerwy pracą w Voice. Gwoli ścisłości, posiadam spore doświadczenie w branży, natomiast naprawdę nie mam ochoty, ni czasu, by odnosić się do całości Pani wypowiedzi, jakże emocjonalnej zresztą. Widać, że profesjonalne i życzliwe podejście do zupełnie obcych ludzi, tak przecież ważne w tym zawodzie, ma Pani opanowane do perfekcji. :-) Życzę dużo zdrowia i pogody ducha.
@Konsultant Czy możesz napisać coś więcej na temat tego konkursu? Zainteresowałam się tym tematem ale nic nie wiem więc dobrze gdybyś coś dodał? Gdzie to ma być?
Czy na Waszej lokalizacji na projekcie PZU również został cofnięty konkurs kierowalności z dnia 1 stycznia 2017?
Czy na Waszej lokalizacji na projekcie PZU również został cofnięty konkurs kierowalności z dnia 1 stycznia 2017?
@pracownik i @on12 Zupełnie zbytecznie tak się denerwujecie. Każdy może pisać i czytać co chce. Może lepiej wymienić się opiniami o firmie, jak sobie radzi, co się tam dzieje?
@pracownik, co w takim razie zdecydowałbyś się zmienić w firmie? Co według Ciebie wymaga poprawy?
Ty jestes jakaś dziwna... przeczytaj dokłądnie mój komentarz powyżej, chyba że czytać nie potrafisz ze zrozumieniem, pisze w nim ze już tam nie pracuje, więc nie będe odpowiadał na twoje głupie pytania typu co bym zmieniał... męcz innych ludźmi swoimi durnymi pytaniami
Jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to zachowaj choć odrobinę honoru i nie zadawaj śmiesznych pytań na które już kilka razy otrzymałaś odpowiedź.
Hej A ktos cos wie o projekcie ktory prowadza: Infolinia Empik? Ktos pracował lub pracuje?
Hej A ktos cos wie o projekcie ktory prowadza: Infolinia Empik? Ktos pracował lub pracuje?
Voice Contact Center jest doceniany w najważniejszych konkursach branżowych: Call Center Awards, Outsourcing Star, Golden Arrow, Telemarketer Roku i zastanawiam się dlaczego tyle hejtu wylewa się na firmę? Czyżby konkurencji sprawiało to przyjemność?
Może tylko dlatego, że gdzie indziej jest jeszcze gorzej przynajmniej jeśli chodzi o stosunek do pracownika? Bo zarobki, 13 brutto (9,4...netto) jest żałosne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 79.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 10 to opinie pozytywne, 47 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.