Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Ewa
Inne

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lilka

Polecam w 100% projekt Affidea liderzy fantastyczni, pomagają, można na nich liczyć w każdej chwili. Atmosfera bardzo fajna. Słodkie (i nie tylko) poniedziałki. Klimatyzacja. Mogliby ciut więcej zaproponować stawkę finansowa, ogólnie rzecz biorąc praca super!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Irek
Inne

Czy trudno jest przejść przez rekrutację w firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Jeśli chodzi o projekt CircleK to mogę polecić.Maly zespół i fajna atmosfera

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Karol
Inne

Podpowiedzcie czy warto aplikować? Jaka atmosfera?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonymous
@Karol

Atmosfera podejrzanie miła z początku, szybko wychodzą na jaw początkowe kłamstwa z rozmowy wstępnej. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Normalny
@Karol

mobbing można było odczuć już na szkoleniu. Pracuje się za darmo jak nie przepracujesz 160 godzin!!! Jestem pod wrażeniem że w dzisiejszych czasach takie kołchozy jeszcze istnieją.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gugo
@Normalny

Chyba mówisz o szkoleniu, za które dostaje się pieniądze po przepracowaniu odpowiedniej ilości godzin ? Gdyby płacili od razu to ludzie mogliby tylko przychodzić na szkolenia i po tygodniu rezygnować :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
elza
@Karol

odradzam, na rozmowie kwalifikacyjnej proponują 11 zł a już każdy wie że krajowe minimum to ponad 13 zł a na pytanie o prowizję rekrutantka spytała: " to gdzieś jeszcze płacą prowizję?". Tandeta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiki
Inne

Takie szukanie dziury w całym. Idealnych firm nie ma!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nika

A czy ktos z Panstwa pracowal/pracuje na stanowisku rejestratorka medyczna/opiekun pacjenta? Czy to infolinia sprzedazowa?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bobolino
@Nika

NIby nie ale i tak sprzedajesz, jest tam na to cichy nacisk. Nie jest to aż tak denerwujące, bo pacjent może spokojnie odmówić. Ciągle jednak musisz tą płatną usługę oferować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rycerz

Firma trudna i zawiła, niby wszystko ok i wszyscy ciebie kochają. Jest wiele szczególnie technicznych niedociągnięć. System rekrutacji daje szansę ale jest straszliwie nieumiejętny. Więcej rekrutują niźli stanowisk, szczególnie na projektach medycznych, człowiek czuje się jakby miał wylecieć z dnia na dzień a oni "głaszczą" i mówią że to przejściowe. Wielu rezygnuje po paru dniach. Przynajmniej kiedy ja byłem to co rusz były błędy, niektóre stanowiska przez rok nie działały. Niektóre, były 2 razy wolniejsze od innych. Wiele razy przekonywano mnie że to nie prawda ale ja wiem swoje....Łatwo wejść łatwo wylecieć. Sama praca ciekawa acz trudna i źle zorganizowana. Wiele by mówić...Praca na przetrwanie. Są tam wspaniali ludzie ale niektórzy czują jakby praca była jedynym ich życiem, na tych uważać najbardziej. Twoim zadaniem jest obsługa informacyjna osób zapisujących się na Tomografy i Rezonanse. Materia niezwykle trudna i skomplikowana, pełna zaułków i meandrów. Często pacjenci składają reklamacje, więc uważajcie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alinka

a jak jest z praca e projekcie Empik? Ktoś coś wiecej?? :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gugo
@Alinka

Ludzie w biurze sympatyczni, a z klientami różnie bywało (jak w czymś pomogłaś to bardzo dziękowali, ale też zdarzały się nie przyjemne rozmowy). Jak dla mnie najgorsze było to, że wiele spraw trzeba było zgłaszać do innych działów lub salonów i czekać na odpowiedź od nich, a klient dzwoni i się niecierpliwi. I było naprawdę dużo informacji do przyswojenia, bo nie było podziału- ty jesteś od tego a ty od tego tylko każdy musiał mieć wiedzę na temat reklamacji, promocji, realizacji zamówień, programu lojalnościowego ... Mi osobiście ciężko było przyswoić taki ogrom informacji, ale jeżeli chodzi o atmosferę w biurze- było naprawdę w porządku i generalnie miło wspominam :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NIeinterereAnonymous

Szybko wychodzą na jaw kłamstwa przekazywane na wstępnej rozmowie. Słodkie poniedziałki istnieją na niby (dostaniesz max mały jogurt, ew. ciastko z opakowania gdzie ich 30). Podejście do pracownika pozostawia wiele do życzenia, jest on okłamywany. Biurka są malutkie. Szkolenie trwa dwa tygodnie, a nie jak informują, że 7 dni. Ważniejsze niż umiejętność rozmowy z klientem jest zaliczenie sprawdzianu na 90%, gdzie czeka się na wynik i się nie wie, a się przychodzi, siedzi. Szkolenie NIEpłatne! Chyba, że przepracujesz 160 godz więc czeka Cię miesiąc głodówki. Po teście zdanym nie koniec mogą Cię wkopać na rozmowie testowej która ostatecznie dopuszcza Cię do pracy. MASAKRA NIE IŚĆ TU!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xoxo
@NIeinterereAnonymous

Nie usuwaj moich komentarzy. Wszyscy znają prawdę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sebastain gałecki
@NIeinterereAnonymous

@NIeinterereAnonymous mowisz o tym projekcie infolinii medycznej? duza jest rotacja pracownikow? ile tam pracowales?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Hej, czy na akcji empik pracują głównie studenci ? Są trochę starsze osoby ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alinka
@anonymous

są i starsze osoby, ale głównie studenci

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Radek

Ja chcę podkreślić, że Voice Contact Center to spoko firma

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@Pozdrawiam 4 piętro, wiadomo, że nastawienie pracowników i ich motywacja są ważne w każdej tego typu firmie. Wiadomo, że największy motywator to pieniądze, tak jak napisałeś, ale dla wielu liczą się też inne pakiety, np. socjalne, o które wcześniej pytałam, wiesz coś na ten temat?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ona
@Hanna

nic takiego w tej firmie nie ma

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pozdrawiam 4 piętro

Ja pracuje w tym miejscu i na rozmowie rekrutacyjnej powiedziano mi jaka jest stawka godzinowa, 11 zl ,wiem że są call centery w ktorych mozna zarobić wiecej , i nic nie stoi na przeszkodzie by tam sie wybrać. Myślę że firma trochę traktuje z góry pracownika ale to wynik umowy zlecenia gdzie ani ja ani firma nie traktuje takiej umowy poważnie. Moge przyjsc kiedy chce jak nie chce nie przyjde ,oczywiscie wiadomo że to moze laczyc sie z podziekowaniem takiemu pracownikowi. Mysle ze w wiekszosci miejsc szkolenie jest rózne od samej praktyki. Co innego wiedza bazowa która mamy sie posługiowac ale juz jakosc rozmowy wiadomo ze szybko z bycia milym konsultantem stanie sie nie milym z wzgledu na ludzi z ktorymi sie te rozmowy prowadzi a wiadomo ze glownym motywatorem jest kasa a jesli nie kasa to, to jak sie ludzie traktuja w zespole . Jak ktos olewa prace nie przychodzi i tak dalej wiadomo ze tez sam pracuje na swoją rzepke. I już nie marudzić bo każdy swój język ma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Radek

Można zrozumieć, że komuś nie odpowiada taki charakter pracy. Może rozstanie z firmą jest lepsze niż jej oczernianie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@gregory czyli w firmie nie funkcjonują żadne dodatkowe pakiety dla pracowników? Zdania na ten temat są trochę podzielone - może zostały one wprowadzone po twoim odejściu z firmy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Radek

@Gregory Widocznie byłeś słabym pracownikiem i tak Cię oceniano.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
......
@Radek

Albo Ty masz zero ambicji i jesteś niedowartościowany że bronisz tego miejsca...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Milena

Ciągle piszecie o najniższych stawkach ale takie mają ludzie zaczynający pracę. Chyba, że to jest stawka połączona z premią od sprzedaży czyli nie piszcie , że tak mało zarabiacie. Firma musi motywować pracowników i płacić dobrze pracującym. Mnie się tu dobrze pracuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gregory
@Milena

,, takie mają ludzie zaczynający prace" chyba dziewczyno nie znasz jeszcze życia i siedzisz u rodziców w portfelu :) ja pracowałem ponad 2 lata w tym pożal się Boże miejscu i zarabiałem najniższą stawkę jaka mogła byc, jeżeli jesteś niedowiarkiem przejdź się po konsultantach i zapytaj ile zarabiają,pracują tam osoby z dużym stazem, i do tej pory nie dostali choćby podwyżki o 50 gr a dowalaja im obowiązków coraz więcej, porównując nowych co siedzą na jednym skillu i mają taką samą stawke.... W wielu miejscach pracowałem na sluchawce i mogę stwierdzić że jest to najgorsze miejsce w jakim byłem....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gregory
@Milena

,, takie mają ludzie zaczynający prace" chyba dziewczyno nie znasz jeszcze życia i siedzisz u rodziców w portfelu :) ja pracowałem ponad 2 lata w tym pożal się Boże miejscu i zarabiałem najniższą stawkę jaka mogła byc, jeżeli jesteś niedowiarkiem przejdź się po konsultantach i zapytaj ile zarabiają,pracują tam osoby z dużym stazem, i do tej pory nie dostali choćby podwyżki o 50 gr a dowalaja im obowiązków coraz więcej, porównując nowych co siedzą na jednym skillu i mają taką samą stawke.... W wielu miejscach pracowałem na sluchawce i mogę stwierdzić że jest to najgorsze miejsce w jakim byłem....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

Empik rzeczywiście stawia na nowatorskie rozwiązania @gregory, proponuje słodkie i słone dni ale też dość rozbudowany pakiet socjalny - tak wynika z aktualnych ofert. Co zatem wywołuje takie niezadowolenie? Dla osób, które chcą się zatrudnić to bardzo ważne informacje, żeby mogli porównać wcześniejsze warunki o obecne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gregory
@Hanna

Uhm, a jakie są to rozbudowane pakiety??? oprócz 9,5 za godzinę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Riotrek

Czy praca na infolinii w firmie jest w miarę godziwie wynagradzana? Może ktoś napisać kilka informacji o firmie? Aplikuję i chciałbym więcej wiedzieć. Czy jakieś wymagania na starcie firma stawia?Dzięki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gregory
@Riotrek

Czytaj wyżej....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 79.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 10 to opinie pozytywne, 47 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii