Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?
Polecam w 100% projekt Affidea liderzy fantastyczni, pomagają, można na nich liczyć w każdej chwili. Atmosfera bardzo fajna. Słodkie (i nie tylko) poniedziałki. Klimatyzacja. Mogliby ciut więcej zaproponować stawkę finansowa, ogólnie rzecz biorąc praca super!
Czy trudno jest przejść przez rekrutację w firmie?
Jeśli chodzi o projekt CircleK to mogę polecić.Maly zespół i fajna atmosfera
Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)
Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Podpowiedzcie czy warto aplikować? Jaka atmosfera?
Atmosfera podejrzanie miła z początku, szybko wychodzą na jaw początkowe kłamstwa z rozmowy wstępnej. Nie polecam.
mobbing można było odczuć już na szkoleniu. Pracuje się za darmo jak nie przepracujesz 160 godzin!!! Jestem pod wrażeniem że w dzisiejszych czasach takie kołchozy jeszcze istnieją.
Chyba mówisz o szkoleniu, za które dostaje się pieniądze po przepracowaniu odpowiedniej ilości godzin ? Gdyby płacili od razu to ludzie mogliby tylko przychodzić na szkolenia i po tygodniu rezygnować :)
odradzam, na rozmowie kwalifikacyjnej proponują 11 zł a już każdy wie że krajowe minimum to ponad 13 zł a na pytanie o prowizję rekrutantka spytała: " to gdzieś jeszcze płacą prowizję?". Tandeta.
Takie szukanie dziury w całym. Idealnych firm nie ma!!!!
A czy ktos z Panstwa pracowal/pracuje na stanowisku rejestratorka medyczna/opiekun pacjenta? Czy to infolinia sprzedazowa?
NIby nie ale i tak sprzedajesz, jest tam na to cichy nacisk. Nie jest to aż tak denerwujące, bo pacjent może spokojnie odmówić. Ciągle jednak musisz tą płatną usługę oferować.
Firma trudna i zawiła, niby wszystko ok i wszyscy ciebie kochają. Jest wiele szczególnie technicznych niedociągnięć. System rekrutacji daje szansę ale jest straszliwie nieumiejętny. Więcej rekrutują niźli stanowisk, szczególnie na projektach medycznych, człowiek czuje się jakby miał wylecieć z dnia na dzień a oni "głaszczą" i mówią że to przejściowe. Wielu rezygnuje po paru dniach. Przynajmniej kiedy ja byłem to co rusz były błędy, niektóre stanowiska przez rok nie działały. Niektóre, były 2 razy wolniejsze od innych. Wiele razy przekonywano mnie że to nie prawda ale ja wiem swoje....Łatwo wejść łatwo wylecieć. Sama praca ciekawa acz trudna i źle zorganizowana. Wiele by mówić...Praca na przetrwanie. Są tam wspaniali ludzie ale niektórzy czują jakby praca była jedynym ich życiem, na tych uważać najbardziej. Twoim zadaniem jest obsługa informacyjna osób zapisujących się na Tomografy i Rezonanse. Materia niezwykle trudna i skomplikowana, pełna zaułków i meandrów. Często pacjenci składają reklamacje, więc uważajcie.
a jak jest z praca e projekcie Empik? Ktoś coś wiecej?? :)
Ludzie w biurze sympatyczni, a z klientami różnie bywało (jak w czymś pomogłaś to bardzo dziękowali, ale też zdarzały się nie przyjemne rozmowy). Jak dla mnie najgorsze było to, że wiele spraw trzeba było zgłaszać do innych działów lub salonów i czekać na odpowiedź od nich, a klient dzwoni i się niecierpliwi. I było naprawdę dużo informacji do przyswojenia, bo nie było podziału- ty jesteś od tego a ty od tego tylko każdy musiał mieć wiedzę na temat reklamacji, promocji, realizacji zamówień, programu lojalnościowego ... Mi osobiście ciężko było przyswoić taki ogrom informacji, ale jeżeli chodzi o atmosferę w biurze- było naprawdę w porządku i generalnie miło wspominam :)
Szybko wychodzą na jaw kłamstwa przekazywane na wstępnej rozmowie. Słodkie poniedziałki istnieją na niby (dostaniesz max mały jogurt, ew. ciastko z opakowania gdzie ich 30). Podejście do pracownika pozostawia wiele do życzenia, jest on okłamywany. Biurka są malutkie. Szkolenie trwa dwa tygodnie, a nie jak informują, że 7 dni. Ważniejsze niż umiejętność rozmowy z klientem jest zaliczenie sprawdzianu na 90%, gdzie czeka się na wynik i się nie wie, a się przychodzi, siedzi. Szkolenie NIEpłatne! Chyba, że przepracujesz 160 godz więc czeka Cię miesiąc głodówki. Po teście zdanym nie koniec mogą Cię wkopać na rozmowie testowej która ostatecznie dopuszcza Cię do pracy. MASAKRA NIE IŚĆ TU!
@NIeinterereAnonymous mowisz o tym projekcie infolinii medycznej? duza jest rotacja pracownikow? ile tam pracowales?
Hej, czy na akcji empik pracują głównie studenci ? Są trochę starsze osoby ?
Ja chcę podkreślić, że Voice Contact Center to spoko firma
@Pozdrawiam 4 piętro, wiadomo, że nastawienie pracowników i ich motywacja są ważne w każdej tego typu firmie. Wiadomo, że największy motywator to pieniądze, tak jak napisałeś, ale dla wielu liczą się też inne pakiety, np. socjalne, o które wcześniej pytałam, wiesz coś na ten temat?
Ja pracuje w tym miejscu i na rozmowie rekrutacyjnej powiedziano mi jaka jest stawka godzinowa, 11 zl ,wiem że są call centery w ktorych mozna zarobić wiecej , i nic nie stoi na przeszkodzie by tam sie wybrać. Myślę że firma trochę traktuje z góry pracownika ale to wynik umowy zlecenia gdzie ani ja ani firma nie traktuje takiej umowy poważnie. Moge przyjsc kiedy chce jak nie chce nie przyjde ,oczywiscie wiadomo że to moze laczyc sie z podziekowaniem takiemu pracownikowi. Mysle ze w wiekszosci miejsc szkolenie jest rózne od samej praktyki. Co innego wiedza bazowa która mamy sie posługiowac ale juz jakosc rozmowy wiadomo ze szybko z bycia milym konsultantem stanie sie nie milym z wzgledu na ludzi z ktorymi sie te rozmowy prowadzi a wiadomo ze glownym motywatorem jest kasa a jesli nie kasa to, to jak sie ludzie traktuja w zespole . Jak ktos olewa prace nie przychodzi i tak dalej wiadomo ze tez sam pracuje na swoją rzepke. I już nie marudzić bo każdy swój język ma.
Można zrozumieć, że komuś nie odpowiada taki charakter pracy. Może rozstanie z firmą jest lepsze niż jej oczernianie?
@gregory czyli w firmie nie funkcjonują żadne dodatkowe pakiety dla pracowników? Zdania na ten temat są trochę podzielone - może zostały one wprowadzone po twoim odejściu z firmy?
@Gregory Widocznie byłeś słabym pracownikiem i tak Cię oceniano.
Ciągle piszecie o najniższych stawkach ale takie mają ludzie zaczynający pracę. Chyba, że to jest stawka połączona z premią od sprzedaży czyli nie piszcie , że tak mało zarabiacie. Firma musi motywować pracowników i płacić dobrze pracującym. Mnie się tu dobrze pracuje.
,, takie mają ludzie zaczynający prace" chyba dziewczyno nie znasz jeszcze życia i siedzisz u rodziców w portfelu :) ja pracowałem ponad 2 lata w tym pożal się Boże miejscu i zarabiałem najniższą stawkę jaka mogła byc, jeżeli jesteś niedowiarkiem przejdź się po konsultantach i zapytaj ile zarabiają,pracują tam osoby z dużym stazem, i do tej pory nie dostali choćby podwyżki o 50 gr a dowalaja im obowiązków coraz więcej, porównując nowych co siedzą na jednym skillu i mają taką samą stawke.... W wielu miejscach pracowałem na sluchawce i mogę stwierdzić że jest to najgorsze miejsce w jakim byłem....
,, takie mają ludzie zaczynający prace" chyba dziewczyno nie znasz jeszcze życia i siedzisz u rodziców w portfelu :) ja pracowałem ponad 2 lata w tym pożal się Boże miejscu i zarabiałem najniższą stawkę jaka mogła byc, jeżeli jesteś niedowiarkiem przejdź się po konsultantach i zapytaj ile zarabiają,pracują tam osoby z dużym stazem, i do tej pory nie dostali choćby podwyżki o 50 gr a dowalaja im obowiązków coraz więcej, porównując nowych co siedzą na jednym skillu i mają taką samą stawke.... W wielu miejscach pracowałem na sluchawce i mogę stwierdzić że jest to najgorsze miejsce w jakim byłem....
Empik rzeczywiście stawia na nowatorskie rozwiązania @gregory, proponuje słodkie i słone dni ale też dość rozbudowany pakiet socjalny - tak wynika z aktualnych ofert. Co zatem wywołuje takie niezadowolenie? Dla osób, które chcą się zatrudnić to bardzo ważne informacje, żeby mogli porównać wcześniejsze warunki o obecne.
Czy praca na infolinii w firmie jest w miarę godziwie wynagradzana? Może ktoś napisać kilka informacji o firmie? Aplikuję i chciałbym więcej wiedzieć. Czy jakieś wymagania na starcie firma stawia?Dzięki
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 79.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 10 to opinie pozytywne, 47 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.