Opinie o Standard Chartered Global Business Services Sp. z o.o.
Dzień dobry, dziękujemy za zapytanie. Proces rekrutacji do naszej firmy wygląda następująco: 1. Kandydat wybiera ofertę (mozna znalezc je na portalu Pracuj.pl lub na naszej stronie internetowej https://www.sc.com/en/careers/jobseekers/) i przesyła aplikację 2. Nasi rekruterzy analizują nadesłane aplikacje, aby wybrać kandydatów o profilach w największym stopniu odpowiadające wymaganiom na danym stanowisku 3. Nasi rekruterzy kontaktują sią telefonicznie z wybranymi kandydatami, aby poprosić o dodatkowe informacje, przekazać szczegóły na temat danej rekrutacji i zbadać oczekiwania kandydatów. Na tym etapie następuje również wstępna weryfikacja znajomości języków obcych określonych w ogłoszeniu. 4. Korzystamy również z tzw. centrum oceny (ʺassessment centerʺ) w formie internetowej. Kandydaci, którzy pomyślnie przejdą przez rozmowę telefoniczną, zapraszani są do kolejnego etapu selekcji, którym najcześciej jest spotkanie w naszym biurze z potencjalnym przyszłym przełożonym. 5. W przypadku niektórych stanowisk kandydaci są proszeni o wykonanie określonych przez przełożonego zadań rekrutacyjnych (np. zwiazane z analiza danych lub opracowaniem koncepcji kreatywnej). 6. Po przeprowadzeniu powyższych kroków, przyszły przelożony podejmuje decyzje o wyborze kandydata, a nasi rekruterzy składają wybranej osobie ofertę. Pozostali kandydaci otrzymują powiadomienie o wyniku procesu rekrutacji wygenerowane za pośrednictwem naszego systemu rekrutacyjnego droga e-mailową. Z pozdrowieniami, Zespół Standard Chartered w Polsce
Jestem pracownikiem od ponad 2 lat, na początku było „startupowo” pod względem organizacji pracy w moim zespole i procesów, ale z czasem sytuacja się ustabilizowała. To, co mi się podoba, to ludzkie podejście i brak korpo-zadęcia, a w przypadku mojego stanowiska/zespołu - duża samodzielność i decyzyjność, czego nie doświadczyłam w polskiej spółce innego międzynarodowego banku, w której wcześniej pracowałam. Super jest podejście „flexible working”, czyli możliwość decydowania o miejscu (dom, biuro, inne lokalizacje) i czasie pracy (jak komuś pasuje: wcześnie rano lub wieczorem lub z dłuższymi przerwami). To jest na stałe, zapisane w aneksach do umów o pracę, nie tylko w pandemii. Fajne jest też to, że jest duża otwartość/wsparcie w zakresie zmiany ról wewnątrz organizacji, szczególnie jak się ma uniwersalne umiejętności (np. project management czy analizy biznesowe). Kierownictwo przyjazne i otwarte, nowa CEO bardzo „do ludzi”, bardziej niż poprzedniczka dba o potrzeby różnych grup pracowników (pojawiły się np. różne działania skierowane do rodziców/rodzin, których wcześniej nie było). Benefity są w porządku, jest platforma, która umożliwia dopasowywanie benefitów do potrzeb danego pracownika. Pensja ok. Kasa na szkolenia jest, chęć wspierania pracowników w rozwoju też, sporo ludzi robi certyfikaty. Wypasione biuro z super widokiem na Warszawę, a jednocześnie bez przekombinowanego i rozpraszającego designu wnętrz (w niektórych firmach są wręcz „kolorowe jarmarki”). Minusem jest biurokracja w niektórych procesach, jak np. nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami - na hasło „vendor onboarding” ludzie reagują wręcz alergicznie.
niedawno było mówione nie chce mówić o konkretach ale szkolenie warte w PLN 10 K to lojalka na rok.
Pracuje w SCB w CFCC od ponad roku, zdecydowanie mogę polecić dołączenie do firmy. Jeśli masz ambicje i jesteś słowny i pracowity, to jest miejsce dla Ciebie. Osoby solidne i te które dostarczają swoją prace na dobrym poziomie są docenione i awansowane. Oczywiście są plusy i minusy, tak jak wszędzie, nie ma idealnych miejsc pracy, ale w SCB staramy się budować miejsce oparte na wzajemnym szacunku i dążymy do rozwoju. Można się wiele nauczyć, a dużo działów w CFCC pozwala na przechodzenie do innych zespołów i rozwijanie swoich umiejętności. Dodatkowo firma zapewnia benefity takie jak multisport czy karta sodexo. Patrzę chłodno na sytuacje i naprawdę uważam ze jest to jedno z najlepszych miejsc pracy w jakich miałam okazje pracować.
Przeszedłem do Standard Chartered z konkurencji i po początkowej aklimatyzacji czuje się coraz lepiej w zespole. Lubię swoją pracę i co najważniejsze znajduję zrozumienie wśród managerów co do mojej ścieżki kariery i priorytetów. Myślę, że jeśli chodzi o pracodawcę - mogę polecić :)
Dzień dobry, @Pracodawca Proszę o informację, w jakim czasie od otrzymania wiadomości Culture Fit Assessment, można spodziewać się kontaktu ze strony rekrutera. Miałam szczerą nadzieję, że nastąpi to po około dwóch tygodni, jednak minął już prawie miesiąc i moja aplikacja wciąż jest procesowana. Czy to oznacza, że nie jestem już brana pod uwagę w procesie rekrutacji? Dziękuję
Dzień dobry, dziękujemy bardzo za kontakt. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby wszyscy kandydaci, którzy uczestniczą w procesie rekrutacyjnym otrzymali od nas powiadomienie mailowe o statusie swojej aplikacji. Może zdarzyć się sytuacja, że maile wysyłane z systemu rekrutacyjnego są identyfikowane jako wiadomość spam i kandydaci mogą jej wtedy nie otrzymać. Prosimy o sprawdzenie folderu spam w Pani poczcie. W przypadku braku takiego powiadomienia, prosimy o kontakt bezpośredni na adres: gbs.poland(małpa)sc.com
Rekrutacja Wstępny etap przeprowadzony dosyć szybko i sprawnie. Interview W zaproszeniu na rozmowę jako interviewer jest wskazana jedna osoba, tymczasem już na samej rozmowie okazuje się, że są dwie osoby, niby różnica niewielka, ale znaczna (dlaczego firma nie wymienia w zaproszeniu wszystkich uczestników rozmowy?). Zgodnie z informacjami podanymi podczas interview, firma w ciągu 2 tygodni lub nawet wcześniej podejmie ostateczną decyzję co do ewentualnego zatrudnienia, tymczasem po 2 tygodniach zero informacji, rekruter nie odpowiada na telefon i mejl, dopiero po wysłaniu mejla na adres podany na stronie firmy, nastąpił szybki kontakt ze strony firmy oczywiście z negatywną decyzją. Czy naprawdę nie można przekazać kandydatowi decyzji w zadeklarowanym czasie? Czy kandydat ma sam się domyślić, że brak kontaktu oznacza negatywną odpowiedź? W trakcie rozmowy firma prezentuje elastyczność, hybryda - trzeba chodzić do biura, ale można negocjować formę odrobienia dni np. w ramach jednego bloku czasowego w ciągu miesiąca. Jak na firmę szczycącą się nagrodą najlepszego miejsca do pracy, proces rekrutacji jest na niezbyt wysokim poziomie (komunikacja jest słaba bądź nie ma jej wcale - brak odpowiedzi ze strony rekrutera mimo zapewnień o dostępności, brak szacunku do kandydata i jego czasu). Finalnie okazuje się, że firma przy podejmowaniu decyzji o zatrudnieniu, mimo wcześniejszej elastyczności co do formy pracy, faworyzuje miejscowych pracowników - im więcej dni z biura na tydzień jesteś gotowy pracować, tym atrakcyjniej jesteś postrzegany przez firmę.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. W zależności od poziomu zatrudnienia i charakteru stanowiska, kandydatów obejmuje kilka etapów procesu rekrutacyjnego. Już dodczas wstępnych rozmów jednym z tematów jest kwestia elastycznych rozwiązań w zakresie miejsca i czasu pracy oferowanych przez Standard Chartered i określenie tego zakresu na konkretnym stanowisku. Jest to czas przedstawienia preferencji przez kandydata oraz zweryfikowania ich z oczekiwaniami pracodawcy. Dzięki temu w kolejny etap procesu rekrutacyjnego zaangażowani są ci kandydaci, których satysfakcjonuje zakładany tryb pracy. Decyzja o zatrudnieniu jest podejmowana ze względu na posiadane przez kandydatów umiejętności i doświadczenie.
Jakiś czas temu (1-1,5 roku) pisano, że firma jest elastyczna w podejściu do hybrydowego / zdalnego trybu pracy. Czy coś się zmieniło, jak to wygląda w 2024r? Chciałbym aplikować, ale mieszkam 150 km od Warszawy, więc będę wdzięczny za rzetelne info. Z góry dzięki
Czyli firma zatrudnia osoby spoza Warszawy? Są możliwe np. 2-3 wizyty miesięcznie w biurze, przy reszcie z pracy w domu? Dopytuję bo nie chciałbym tracić czasu swojego jak i innych, a jednak Chartered jest na radarze firm w których bardzo chciałbym pracować.
Dzień dobry. W Standard Chartered oferujemy elastyczne podejście w zakresie miejsca i czasu pracy. W ramach lokalizacji oferujemy możliwość pracy z naszego biura na warszawskiej Woli, a także z dowolnie wybranego przez siebie miejsca na terytorium Polski. Część pracowników korzysta również z możliwości pracy z zagranicy, która w naszej firmie obejmuje kraje UE w wymiarze do 15 dni w roku. Temat ten obawiany jest już podczas procesu rekrutacji, ponieważ czas i miejsce pracy zależy od potrzeb biznesowych zespołu, do którego aplikuje kandydat. To, jak wyglądać będzie indywidualny plan pracy, jest wynikiem preferencji kandydata i ustaleń z przyszłym przełożonym. Nasi pracownicy mogą kształtować plan dnia zgodnie ze swoimi preferencjami i obowiązkami wynikającymi z zajmowanego stanowiska. W firmie zatrudniamy zarówno osoby, które mieszkają w Warszawie, jak i poza nią. Mamy na względzie to, że biuro jest miejscem oferującym wiele udogodnień wspierających np. pracę w zespole.
Natrafiłem na to, co firma wystawiła na swej stronie. Mianowicie na ofertę na cały etat dla Associate, Liquidity Framework & Stress Testing. Wymogi spełniam. Czytam, że w budynku przy Rondzie Daszyńskiego jest też strefa chilloutu. A ile miałbym przerwy by zregenerować siły, i jaka jest dalsza ścieżka potencjalnej kariery, gdybym się tu zatrudnił?
Standard Chartered Bank is the kind of company whose board of directors, faced with the task of climbing Mount Everest, hires bakers instead of professional climbers...because, after all, they also have legs and arms, so they should be able to climb Mount Everest. The company is in total chaos: - HR has constant and chronic problems in contact with "managers" of individual projects, - "project managers" have no idea about the rules and regulations of Polish labor law, and employees in individual projects are referred to as "resources", - the beginning of the project is a huge organizational chaos, - most often work in mixed teams: Polish, foreign (English, German, Portuguese, Dutch), - management is tragic, it is the so-called micromanagement, in fact, sometimes there is none, - access to individual tools is obtained only after repeated e-mails and notifications to management, similarly, it is difficult to get any information on assignment to a particular project, - project managers are not familiar with Polish and European labor law and are unable to properly plan the schedule so as not to violate labor law, -the management "style" provides for the creation of an unlimited number of tables to be filled in for each occasion. Of course, employees are forced to fill in these tables under any pretext: ->> a table of how many hours worked at night, a table of when you go on vacation, a table of schedules, a table of who has what accesses (here employees are forced to enter (sic!) themselves what they lack, managers from Standard chartered bank are simply so lazy that they are unable to manage the entire team, and they dump the simplest tasks on people working in operational positions). Of course, every time even on the same issue a new table is created which is saved in a totally random place in the cloud and, for example, in 2 days there is no access to it anymore because it was either deleted or moved to an unknown place. - "meetings" with the staff of Standard Chartered Bank do not make the slightest logical sense, because it is impossible to determine the answers to the simplest questions at them, let alone enforce specific actions on a given matter, in general, you can not go to them because the management of the UK will decide for you anyway because you are just a "resource". - Standard Chartered Bank company emphasizes that it is muli-cultural and respects minorities, but in fact the owners are very racist, all middle and senior positions, managers, team leaders, senior employees are occupied by people of foreign origin, trainers too. - known to everyone from other corporations, the platform with so-called "trainings" is available in all languages except Polish, of course. - labor correlations with people from Standard Chartered Bank are difficult for Europeans to bear, as it is a completely different culture from ours, - Standard Chartered Bank does not respect the labor laws of the European Union and the Polish Labor Law. An example of this is the company's blatant violation of paragraph 18, Art.1 and Article 157 of the European Union, which says that people of different sexes and different places of residence have the right to be treated in the same way, and if they work in the same way and do the same or very similar work they should be paid equally. The company pays more to people hired from the so-called "old EU" countries, to people from Eastern European countries paying 1/3 of what they should earn. - Correlations with employees whom the company sends on business trips to Europe are very difficult. These employees behave below any accepted social norms in Europe. They may shout at you, write insulting messages or even carry out harassment against you forcing you, for example, to work beyond the hours shown in the contract you signed. - The employees with whom you will be working boast that they are experts in every possible field and are able to solve even very complex problems very quickly, mentioning that they have also possessed all the possible certifications needed to do so. However, the truth turns out to be different. During the start of a project, people from Europe who often speak 2 or 3 languages are forced by management to conduct training or explain to UK employees what every word means, for example, in a project that has tools in Dutch. Interestingly, even after exhaustive training, UK employees are not able to consolidate the knowledge they have received and it happens very often that they repeatedly ask about the same problem literally every day, and the daily practice instead of trying after such training to solve tasks themselves, write a script, solve a problem, bombard them with questions so that you would be the one to give them the right solution right away. Do not expect any gratitude or even the word "thank you" from them, they have too big an EGO for that....
Standard Chartered Bank is the kind of company whose board of directors, faced with the task of climbing Mount Everest, hires bakers instead of professional climbers...because, after all, they also have legs and arms, so they should be able to climb Mount Everest. The company is in total chaos: - HR has constant and chronic problems in contact with "managers" of individual projects, - "project managers" have no idea about the rules and regulations of Polish labor law, and employees in individual projects are referred to as "resources", - the beginning of the project is a huge organizational chaos, - most often work in mixed teams: Polish, foreign (English, German, Portuguese, Dutch), - management is tragic, it is the so-called micromanagement, in fact, sometimes there is none, - access to individual tools is obtained only after repeated e-mails and notifications to management, similarly, it is difficult to get any information on assignment to a particular project, - project managers are not familiar with Polish and European labor law and are unable to properly plan the schedule so as not to violate labor law, -the management "style" provides for the creation of an unlimited number of tables to be filled in for each occasion. Of course, employees are forced to fill in these tables under any pretext: ->> a table of how many hours worked at night, a table of when you go on vacation, a table of schedules, a table of who has what accesses (here employees are forced to enter (sic!) themselves what they lack, managers from Standard chartered bank are simply so lazy that they are unable to manage the entire team, and they dump the simplest tasks on people working in operational positions). Of course, every time even on the same issue a new table is created which is saved in a totally random place in the cloud and, for example, in 2 days there is no access to it anymore because it was either deleted or moved to an unknown place. - "meetings" with the staff of Standard Chartered Bank do not make the slightest logical sense, because it is impossible to determine the answers to the simplest questions at them, let alone enforce specific actions on a given matter, in general, you can not go to them because the management of the UK will decide for you anyway because you are just a "resource". - Standard Chartered Bank company emphasizes that it is muli-cultural and respects minorities, but in fact the owners are very racist, all middle and senior positions, managers, team leaders, senior employees are occupied by people of foreign origin, trainers too. - known to everyone from other corporations, the platform with so-called "trainings" is available in all languages except Polish, of course. - labor correlations with people from Standard Chartered Bank are difficult for Europeans to bear, as it is a completely different culture from ours, - Standard Chartered Bank does not respect the labor laws of the European Union and the Polish Labor Law. An example of this is the company's blatant violation of paragraph 18, Art.1 and Article 157 of the European Union, which says that people of different sexes and different places of residence have the right to be treated in the same way, and if they work in the same way and do the same or very similar work they should be paid equally. The company pays more to people hired from the so-called "old EU" countries, to people from Eastern European countries paying 1/3 of what they should earn. - Correlations with employees whom the company sends on business trips to Europe are very difficult. These employees behave below any accepted social norms in Europe. They may shout at you, write insulting messages or even carry out harassment against you forcing you, for example, to work beyond the hours shown in the contract you signed. - The employees with whom you will be working boast that they are experts in every possible field and are able to solve even very complex problems very quickly, mentioning that they have also possessed all the possible certifications needed to do so. However, the truth turns out to be different. During the start of a project, people from Europe who often speak 2 or 3 languages are forced by management to conduct training or explain to UK employees what every word means, for example, in a project that has tools in Dutch. Interestingly, even after exhaustive training, UK employees are not able to consolidate the knowledge they have received and it happens very often that they repeatedly ask about the same problem literally every day, and the daily practice instead of trying after such training to solve tasks themselves, write a script, solve a problem, bombard them with questions so that you would be the one to give them the right solution right away. Do not expect any gratitude or even the word "thank you" from them, they have too big an EGO for that....
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Chciałbym uzyskać informację jaki obecnie obowiązuje model pracy hybrydowej / zdalnej? Bardzo chciałbym aplikować, ale mieszkam 140 km od Warszawy, czy w takie sytuacji jest możliwość np. 2 wizyt miesięcznie w biurze, czy na sztywno firma wymaga więcej?
Czy istnieje możliwość rozwoju w Standard Chartered Global Business Services Sp. z o.o.?
Czemu właśnie w Polsce nie? poza tym to „raczej” zastanawia. Z czego wynika zwątpienie? I gdzieś ktoś chyba już o szkolenie pytał. Czemu pozostawione to zostało bez odniesienia? zależy jaki zakres?
To w oddziały w Polsce nie mają żadnych szkoleń podnoszących kompetencje pracowników? Jak to u was jest? Może przynajmniej jakieś dofinansowania do znajomości języków obcych? Co byś wymienił z profitów?
Hej, pracuje w middle office w innej firmie jako administrator funduszy inwestycyjnych. Czy w firmie aktualnie jest zapotrzebowanie na takie stanowisko?
Hej, ktoś się orientuje jakie są widełki dla grade 6? Myślę nad aplikowaniem na 2LA Assurance i koleżanka pracująca w SCB sprawdziła, że to stanowisko taki ma grade. Pracowałam dotąd w sankcjach w innym banku i nie wiem po opisie, czym to stanowisko w praktyce różni się od typowego sanctions screeningu?
Jak rozumiem w ogłoszeniu nie pojawiły się żadne kwoty. Czym w takim razie prunują przyciągnąć kandydata? I co z samą rekrutacją, jakie zagadnienia są poruszano, no i ile spotkań trzeba odbyć, a co za tym idzie, poświęcić na to czasu?
Pracuje w SCB od pół roku i w porównaniu do poprzednich dużych banków, w których pracowałem jest super! Firma dba o pracownika (sodexo lunch card, pakiet zdrowotny, Multisport, 100% płatne L4, ubezpieczenie), w biurze jest świetna atmosfera (darmowe masaże w biurze, pizza w czwartki, w piątki ciasta wegańskie, ogólnie każdego dnia coś) i na prawdę chce sie przychodzic do pracy (firma oferuje plan Flexi, więc samemu się ustala z managerem jak często chcemy przychodzić do biura). Firma dba też o work & life balance, jak dotąd nie miałem żadnych nadgodzin, jest możliwość rozwoju, wyjazdy do Londynu, Singapuru itd. Wydaje mi się, że w ogromnej mierze świetna atmosfera warszawskiego biura to zasługa CEO Anny Urbańskiej, która jest po prostu super osobą i positive vibe idzie od samej góry :) Polecam wszystkim, pracowałem w 4 różnych bankach (w tym znanych amerykańskich bankach inwestycyjnych) i nigdzie nie było mi tak dobrze, jak w SCB.
Dzień dobry, dziękujemy bardzo za pytanie. Pakiet medyczny stanowi jeden z elementów szerokiej gamy benefitów, którą oferujemy naszym pracownikom. Każdy z nich ma do wyboru jeden z dwóch wariantów, odpowiednio z podstawowym, jak i ze zwiększonym zakresem opieki zdrowotnej. W ramach dostępnego programu, pracownicy mają także dodatkowo do dyspozycji opiekę stomatologiczną oraz możliwość dodania członków swojej rodziny.
A z jaką konkretnie firma medyczną SCB ma umowę?
Allianz - czyli milion placowek i gabinetow prywatnych po calej Polsce, malych i duzych.
Zgadzam się w zupełności -positive vibe idzie od CEO w dół! Jej ceł pozytywna marka na Świecie dla polskiego HUBu, działa cuda, a my wspieramy i korzystamy z dobroci! A na końcu wszyscy happy bo i na codzień miło i na koniec roku bonusy wysokie i podwyżki jak się na tym celu skupiło!
Allianz wiele placówek w calej Polsce. Trochę słaba infolinia, ale poza tym ekstra terminy i jakość bo jesteś traktowany jak prywatny klient. No i można bezpośrednio do placowek można dzwonić czy z ich appek korzystać i no limit rehabilitacja.
Te wyjazdy to typowo szkolenia? Jak często można się na nie załapać? Trzeba sobie jakoś zapracować? W razie nadgodzin są one płacone? Na jakim stanowisku pracujesz?
Podwyżki macie pod koniec roku czy może w innej części roku? A te bonusy to jak wysokie, możesz powiedzieć ile na rękę dają?
Podwyżki są effective od kwietnia, bonusy wypłacane w marcu, kwota target jest wpisana w umowie, i jest zazwyczaj % twojego rocznego wynagrodzenie. Pozytywny wynik firmy bezpośrednio odczuwasz na wielkość bonusa, bo jest mnożnikiem do wyliczenia twojego bonusa.
Chciałbym zapytać o firmę zajmującą się screeningiem. Czy skomplikowane jest radzenie sobie z nimi, o co proszą, jak to ogólnie wygląda i ile to kosztuje?
Nic nie kosztuje. Wysyłasz im skany świadectw pracy (albo inne tego typu dokumenty), dyplomy z uczelni, ogólnie musisz udowodnić, że to co podałeś w CV jest prawdą. Czasami mogą się skontaktować z poprzednią firmą, natomiast raczej poprzednia firma bez Twojej zgody nic nie powie (RODO).
Bardzo pozytywne wrażenia po rekrutacji. Szybka informacja o kolejnych etapach, ciekawe i szczere rozmowy na każdym spotkaniu. Pozdrowienia dla Pani Pauliny!
Podzielisz się informacją ile jest tych etapów? To są tylko rozmowy czy jakieś zadania też są przewidziane? Zdalnie czy stacjonarnie? Z góry dzięki!
Czy S CH pracuje w pełni zdalnie czy są zarzucone dni z biura? Ile jest ich w miesiącu/tygodniu? Czy można wybrać dowolnie, czy jest grafik? @Pracodawca
Super firma pod kazdym wzgledem! Bardzo bogaty pakiet benefitow i bardzo wysokie PPE!
Co macie w benefitach? Jest prywatna opieka medyczna? ogólnie wszystko z benefitów firma opłaca czy są też takie, za które trzeba coś płacić ?
Czy ktoś orientuje się jakie są aktualne widełki na stanowisku Associate Director, band 6?
Widełki nie zależą jedynie od poziomu stanowiska, ale również działu, a nawet konkretnego zespołu.
A doświadczenie też ma na to wpływ? Wiesz może ile jest działów do tego stanowiska i w jakim zespole zarabia się najmniej? W ogóle od jakich kwot się startuje, gdziekolwiek?
No ale chyba dobrze byłoby wiedzieć, o jakim stanowisku mowa? Daj znać chociaż jaki dział. Ja bym też chciała wiedzieć, czy poza podstawą oferują jakieś solidne premie. A jeśli tak, to za co je przyznają?
I usually don't share any feedbacks when it comes to recruitment processes and experiences, but hmm.. I received negative feedback from recruitment for a leadership position.. I wasn't a very good match and I knew it from the start. Somehow I got invitation for HR and hiring managers (directors). OK Great! Meeting with one of directors - 15 minutes, no substantial questions regarding my job exp, career path - nothing, I called in - introduced myself (talking around 15 min.) and that's it. Another meeting with another leader/manager - same thing. I am like ..why are you inviting me for the interview ? I receive a bot mail saying they will not proceed further with my app. and that they indicate reasons for that in the feedback that they shared with me. No sir, I haven't received any feedback :)
Czy ktoś może się podzielić info jak wyglądają obecnie widełki na stanowisko senior specjalisty w AML? Z góry dzięki!
Około 12-14, zależy w jakim dziale, ile masz lat doświadczenia, czy masz certyfikat typu CAMS/ICA etc.
Kandydatów bez certyfikatów też biorą pod uwagę? Wtedy te widełki byłyby niższe? Jaka atmosfera panuje w firmie? W razie czego można liczyć na pomoc?
Jak najbardziej bez certyfikatu, ale z odpowiednim doświadczeniem i znajomością języka, wezmą człowieka i raczej dadzą podobne pieniądze. W branży mocno brakuje ludzi, na stanowiska analityków/inwestygatorów jest ciągła rekrutacja, bo ciągle ktoś odchodzi do konkurencji/przechodzi do innych obszarów/awansuje. To nie jest zajęcie na dłuższy czas, po dwóch latach max. trzeba się rozglądać za czymś wewnątrz. Co do pomocy to tak, jest kompleksowe szkolenie, a potem masz przydzielonego swojego "buddy", raczej nie ma z tym problemów.
Z Twoich słów wynika, że istnieje możliwość przejścia na inne stanowisko w firmie a nawet awansu w przypadku nazwijmy to, wypalenia dotychczasowymi obowiązkami. Co ma wpływ na możliwość awansu i czy wiąże się on z podwyżką? I czy w ogóle firma robi podwyżki wynagrodzeń, nawet gdy się nie awansuje?
Podwyzek nie ma albo sa symboliczne, po kilkaset zl - taka polityka firmy. Z awansami bywa roznie, wiele zalezy od szczescia. Jak sie spodobasz to awansujesz ot tak, jak sie nie spodobasz to chocbys stawal na glowie nic nie zmienisz.
Kilkaset zł to symboliczna podwyżka? No to jestem bardzo ciekawa, jakie są Twoje oczekiwania co do podwyżek i stawek jako takich, pytają o to w ogóle na rekrutacji?
Dzień dobry, nasi pracownicy mają dostęp do wielu benefitów, a płaca, którą oferujemy, jest konkurencyjna. Dodatkowo, przegląd wynagrodzeń odbywa się co roku.
Tam kolega wcześniej pisał, że z odpowiednim doświadczeniem i znajomością języków przyjmujecie. To na jakim poziomie i jakie jeżyki trzeba znać i czy zupełnie bez doświadczenia też zatrudniacie?
No w firmach tego typu, zazwyczaj wymagane jest minimum mocne B2 i to z chęcią, a wręcz obowiązkiem podciągnięcia go na mocne C1.
Czyli dosyć dobrze trzeba znać język. A firma finansuje kursy nauki języków obcych, tak żeby pracownicy się rozwijali? Jest coś takiego, że lekcje odbywają się w czasie pracy? Bo kiedyś spotkałam się z taką praktyką i było to na prawdę spoko.
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Standard Chartered Global Business Services Sp. z o.o.?
Czy ktoś zna widełki płacy oferowanej na stanowisku Senior Specialist, Transactions Monitoring AML FCSO?
Jak nie potrafisz przejrzeć ze zrozumieniem jednej strony tekstu to raczej odpuść sobie tę rekrutację bo nie nadajesz się na to stanowisko.
Skąd te złośliwości? Ogłoszenie nie jest już aktualne ale chciałam podpytać czy orientujesz się może jak tutaj sprawa wygląda z rodzajem umowy? Firma elastycznie do tego podchodzi? Można negocjować rodzaj umowy?
Znalazłem dla mnie ideolo ofertę - taką z pogranicza IT i marketingu. Ale... jestem z innego miasta i przeprowadzka odpada. Jak kest więc z wymaganiami pracyz biura? Jakoś sztywno, czy da sie dogadac np., że co 2 tygodnie/raz na mc wpadalbym do biura na 2-3 dni?
Ja właśnie włączyłam podobne ogłoszenie na ich stronie i się wyświetliło, że już po rekrutacji. A w ogóle coś było, że oferują pracę zdalną? Czy tak pytasz po prostu? Fajnie by było wiedzieć, czy jest taka opcja. A może są jakieś dopłaty dla przyjezdnych?
Cześć, Jak dotąd proces rekrutacji z Gregorym przebiegał świetnie. Jestem kandydatem na stanowisko Senior Managera w dziale finansów. Czy znasz mniej więcej zakres, w jakim możesz poprosić o to stanowisko o wyższą pozycję? 25-30000? Dziekuje bardo!
Czy w przypadku działu it są podróże służbowe i jeśli tak to jak często?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Standard Chartered Global Business Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Standard Chartered Global Business Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Standard Chartered Global Business Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Standard Chartered Global Business Services Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Standard Chartered Global Business Services Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.