Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Przemysław
Były pracownik
 Pytanie

Z całego serca odradzam współpracy. Na początku każdy musi odbyć dwutygodniowe szkolenie, które jest stratą czasu. Wszyscy śmieją się (włącznie z przełożonymi), że niczego się nie nauczysz na tym szkoleniu, a mimo wszystko nikt nic z tym nie robi, aby to zmienić. Gdy zacząłem to szkolenie, modliłem się, aby nie walnąć głową w stół. Następnie męczyłem się, aby je zaliczyć, bo chciałem uzyskać wynagrodzenie za poświęcone dwa tygodnie. Żeby było śmieszniej, za szkolenie otrzymuje się wynagrodzenie dopiero po przepracowaniu 160 h. Gdy już rozpocząłem normalną pracę, musiałem samodzielnie nauczyć się rozwiązywać sprawy, bo pomoc jest znikoma. Musisz przychodzić do biura, w którym i tak pomocy otrzymasz tyle co i przy pracy zdalnej - najczęściej słyszy się, aby napisać swoje zapytanie "na konsultacjach", na których jedna osoba obsługuje kilka umiejętności na raz. Oczywiście taka konsultantka również jest zatrudniona na umowie zlecenie, przez co nie dziwię się, że jakość jej pracy i wsparcia jest słaba. Liderami są tam ludzie, którzy nie otrzymali porządnego przygotowania do tak ważnego stanowiska. Ich przygotowanie polega na przeczytaniu artykułu z bazy wiedzy, nie otrzymują żadnego wsparci od swoich przełożonych, co jest później powodem zaniedbywania swojej grupy. W końcu przykład zawsze bierze się z góry, prawda? Przez cudowne warunki zatrudnienia i brak urlopu, nikt nie angażuje się w swoją pracę. Sprawy są zlewane i pomijane przez wszystkich, bo najważniejsze są liczby i ilość rozwiązanych spraw. Nagminnie spotykałem się ze sprzedawcami, których sprawy ciągnęły się od kilku miesięcy, a to dlatego, że albo je olewano, bądź konsultanci nie czytali maili i odpisywali tylko na ostatnią wiadomość z 40. A wszystko dlatego, że nie zdobywało się punktów za tak rozgrzebywane sprawy. W ten sposób miałem bardzo niskie wyniki, za które zostałem zwolniony. Nie usłyszałem nawet dobrego słowa za rozwiązanie beznadziejnych przypadków. Choć opinie miałem bardzo dobre. Nigdy nie usłyszałem pochwały za rozwiązanie spraw, których nikt nie chciał rozwiązać, których nawet liderzy nie potrafili rozwiązać. Często musiałem błagać się, aby podjęto kroki w takich sytuacjach. Ta firma jest popsuta od środka. Wszyscy płakali, że jest im tak źle i niesprawiedliwie. Natomiast nikt z tym nic nie robił. Ludzie, to jest wasze życie i weźcie je w swoje ręce. Liderzy zachowują się, jakby ich praca była wielką szansą życiową (chociaż nikt o zdrowym rozsądku nie chciał przyjąć wyższego stanowiska na tak beznadziejnych warunkach). Uświadomcie sobie, że jeśli się postawicie i zaczniecie walczyć o swoje rację, zrobicie (usunięte przez administratora) strajk, to ta firma będzie miała kłopoty i nie zwolnią was za to, że chcecie normalnych warunków. Jeśli jesteś człowiekiem sumiennym, empatycznym i pracowitym, uciekaj z dala od tego wyzysku. Nic dobrego Cię tam nie czeka. Praca idealna dla leserów i ściemniaczy.

pan
Pracownik
 Pytanie
@Przemysław

trochę naginasz rzeczywistosc. na szkoleniu liderzy mowili, ze najwiecej nauczymy sie podczas PRAKTYK, czyli to co robilismy po jak robilismy juz prawdziwe sprawy. od poczatku bylo widac ze nie sluchasz. jak juz sie smialismy to z ciebie jak latales do liderow co 2 minuty z placzem. ja poszedlem szybko na HO, liderzy bardzo mi pomogli i to prawda, nauczylem sie wiecej jak pracowalem sam. a to ze ktos jest na zleceniu nie oznacza ze jest gorszy, idz sobie znajdz uop i daj se siana, w tym momencie obrazasz kazdego z kim pracujesz i chciales zostac w naszej grupie czujac sie lepszym od nas? lol ogarnij zycie, powodzenia w szukaniu uop z takim podejsciem

Ja
Były pracownik
@Przemysław

Zgadzam się z Tobą w 100%

Ja
Były pracownik
@pan

Czemu usuwacie. To jest typ lizusa w firmie. Dzięki takim osobom praca jest beznadziejna.

Przemek
Były pracownik
@pan

Oj! Widzę, że trafiłem w czuły punkt. Ewidentnie jakiś lider się udzielił. To całkiem zabawne. Dziękuję za „powodzenia”. Już znalazłem bardzo dobrą pracę. Dobrych zmian życzę.

Były pracownik
Były pracownik
@Przemysław

Dokładnie tak to wygląda.

Bożena
Inne
@Przemysław

To co w takim razie robi się na takim szkoleniu? Mocno odbiega to od późniejszej pracy? Widzę ze głównie tutaj zawiniła atmosfera i komunikacja :/ zarobki chociaż dobre oferowali?

Git
Były pracownik
 Pytanie
@Przemysław

Ja tam nie pracuję już około półtora roku, a widzę, że jest dalej tak samo. Tam nie ma się co starać. Trzeba przypisywać sobie najłatwiejsze sprawy (a można z puli nieprzypisanych) Ja np. przypisywałem sobie 30-40 zwrotów prowizji a potem przez pół godziny nic nie robiłem hehe Za to jak bierzesz trudniejsze sprawy, to zrobisz ich w godzinę 5-8 no i musisz dalej harować bez przerwy. Trzeba się umieć ustawić, skoro liderzy mają wszystko gdzieś. Liczy się tylko żeby wyrobić dzienny targer, a kto go wyrobi? jak? uczciwie czy nieuczciwie? nikogo to nie obchodzi, ma być zrobione i tyle. później cierpią najbardziej sumienni pracownicy, a cwaniaczki się prześlizgują i sobie spokojnie w miarę pracują.

Były pracownik
Były pracownik

Bardzo toksyczna firma i ludzie w niej pracujący. Liderzy nie mają żadnego przeszkolenia odnośnie bycia liderem dla zwykłego pracownika - mobbing, znęcanie się, jak się na kogoś uwezmą do końca nie widać. Wymagają empatii do klienta a sami tej empatii nie wykazują do pracownika. Nawet nie potrafią rozmawiać, przeinaczą każde wypowiedziane słowo, zdanie… nie dadzą się wypowiedzieć - bo ich to nie interesuje. Jesteśmy dla nich tylko cyferkami ale nie osobami. Liderami są niedojrzałe dzieci emocjonalnie i życiowo. Państwowa Inspekcja Pracy co do umów, rachunków, mobingu już poinformowana. Na szczęście już nie pracuje tam…

Pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Ładnie fajnie :) ale proszę wyregulować rachunek :)

Piotr
Pracownik
@Pracownik

Zdziwią się dzieci kto jest dyrektorem :)

Voice Contact Center
Pracownik
@Były pracownik

Dziękujemy Ci za Twoją opinię. Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli opiszesz sprawę bardziej konkretnie na myvoice@oex-vcc.com Zależy nam na maksymalnym wsparciu ze strony liderów i dobrej komunikacji w zespołach. Wszelkie przejawy jej braku proszę zgłaszać nam bezpośrednio wewnętrznymi kanałami.

Były pracownik
Były pracownik
@Voice Contact Center

Już nie pracuje, także mi nie zależy. Chce przestrzec innych. Jest tyle tu opinii na ten temat, a żadnych wniosków firma nie wyciągnęła i nie wyciągnie. Rozmowa z Wami skończy się tym, że przeinaczycie słowa i dalej będzie to samo. Już niejedna osoba mi opowiadała jak to się kończy z Wami rozmowa - więc sensu nie ma. Jest bałagan i będzie.

Były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

Zgadzam się w w 100%.

Mati123
Pracownik

Pracuje od kilku tygodniu na nowym projekcie prądowym. Plus - wszyscy od startu nowi, liderki też się uczą - do tej pory nie pojawiło się nic strasznego. Godziny w miarę elastyczna - wiem że niekotorym nie odpowiadają wymogi ale dla mnie jest ok. Odnośnie szkoleń mam różne opinie - raz byłem na szkoleniu przez 2 dni z jakąś "specjalistką" z od prądu - ogólnie słabo - przez 5 godzin wyświetlała coś i czytała - każdy spał i chyba mało z tego wynikało. Jeśli ktoś będzie miał wybór niech idzie na szkolenia do trenera, chyba Darka - w 4 godziny konkretnie pokazał i wytłumaczył aplikacje. Zna się na rzeczy i potem w pracy widać że wie co mówi pomagając na sali innym. Ogólnie do tej chwili oceniam pozytywnie - co będzie dalej zobaczymy..

Agata
Inne
@Mati123

Odnośnie tych szkoleń to ciekawa jestem czy pytają tutaj ludzi właśnie o jakiś feedback albo jak badają później ich efektywność? bo piszesz o 5 h rozumiem, że to płatne i tak?

Voice Contact Center
Pracownik
 Rekomendacja
@Agata

Dziękujemy za rzeczową opinię o projekcie i szkoleniach. Przekazaliśmy feedback naszemu Trenerowi Darkowi i zapewniam, że jakość szkoleń prowadzona przez Trenerów z naszego wewnętrznego działu Jakości jest najwyższa i według najlepszych standardów. Nie wszystkie szkolenia są jednak prowadzone przez naszych wewnętrznych Trenerów ;-).

były
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

to szkolenia powinni prowadzić trenerzy lub osoby przygotowane do tego przez trenerów nieprawdaż ? ktoś kto ma wiedze ale nie wie jak ją przekazać to jak ma dobrze poprowadzić szkolenie?

Voice Contact Center
Pracownik
@były

Absolutnie się z Tobą zgadzam i dlatego my zatrudniamy tylko wykwalifikowanych Trenerów. Natomiast proces szkoleniowy nie zawsze jest w 100% po stronie VCC,

Mati456
Pracownik
 Pytanie
@Mati123

Mati123 zapomniales dodac, ze po tym "szkoleniu" kompletnie nas nie przygotowali, odbieramy kilkadziesiat telefonow nie majac zielonego pojecia co mamy mowic... Mysle, ze jest to celowe dzialanie firmy... Szkolenie bylo? Bylo... To Ty sie nie nadajesz... Odbieraj telefon za telefonem podczas gdy Twoj kolega oglada tik toki albo gra w gry :) i tak kasa taka sama, bo wieksza bedzie dopiero jak zaliczysz certyfikacje, ktorej nie zaliczysz no bo jak ...nie po takim szkoleniu. Liderki lubie... Mlodziutkie ale mysle, ze dosyc konkretne dziewczyny

kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Mati456

a dlaczego uważasz, że celowe działanie firmy? bo nie ogarniam jaki mieliby w tym niby interes ;)

Rafał
Były pracownik

Nie polecam. System na zdalnym nie działa. Nic nie można zrobić. Ładowanie strony trwa wieki, zanim coś sprawdzisz mija godzina… nikt z tym nic nie robi. Sprawy są oceniane przez liderów nie sprawiedliwie. Gdy nie działa zdalny ciężko jest coś sprawdzić. W dobrym momencie zrezygnowałem z tej pracy. Nic się nie zmienia pomimo wielu próśb, pisania do kierownika. (usunięte przez administratora)

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

nie ma dress codu, swobodnie

Xi
Kandydat

Praca w VCC to była moja pierwsza praca, jeszcze w siedzibie na ul. Szturmowej, na sprzedaży. To co pozostało w pamięci to dobre przygotowanie do technik sprzedaży i specyficzny, dobry klimat, pozytywni i życzliwi ludzie. Potem, po latach pracowałem na projekcie infolinii medycznej i było podobnie. Na koniec ponownie sprzedaż i na tym projekcie nie dałem rady w wyrobieniu wskaźników. Na plus atmosfera a na minus w porównaniu do dawnego Voica, że nie zaproponowano nic w zamian.

Voice Contact Center
Pracownik
@Xi

Hej Dzięki za miłe słowa. Jest u nas sporo osób, którzy pamiętają czasy Szturmowej. :-) Firma od tego czasu bardzo się rozwinęła, nie specjalizujemy się w projektach sprzedażowych, lecz obsługowych, ale dobra atmosfera jest od zawsze dla nas priorytetem. Przykro mi, że nie udało się zaproponować innego projektu, bardziej dostosowanego do Twoich możliwości i potrzeb. Branża nasza jest jednak bardzo dynamiczna i już teraz mamy znacznie więcej możliwości rekrutacyjnych. Zapraszamy do aplikowania!

Smutna rzeczywistość
Pracownik

Z plusów po szkoleniu i 2 miesiącach pracy w biurze można pracować zdalnie. Niestety minusów jest dużo wiecej: -tydzien po pracy zdalnej i 2mies z biura wrzuca Ci na siłę callbacki -strasznie nierówne traktowanie pracowników -stawka tragiczna i nie równa ( możesz mieć 3 skile i robić tyle co nic a zarabiasz tyle samo co ktoś z 9 skilami, callbackami i chatami) Dyspozycja która podajesz malo ma wspólnego z realnym grafikiem ( szczególnie jak masz więcej skili) -minimalna krajowa -wykarzesz odrobinę ambicji i osiągniesz dobre wyniki dorzuca ci w nagrodę dodatkowe skile (i masz więcej obowiązków) -glupie i niezrozumiale procedury( pretensje liderów ze nie używamy szablonów Alberta, które swoją drogą są tragiczne i osoba czytajaca ma wrażenie że konsultant nawet nie zapoznał się że sprawa) -tragiczna atmosfera -kompletnie 0 organizacji -nikt nic nie wie -za mało osób zarządzających, które mają tyle obowiązków na głowie że często popełniają mase błędów ( czesto niekompetentni choc nie zawsze) Podsumowując jeśli zależy Ci na zdrowiu psychicznym odradzam. Pracę można rozważyć jedynie jeśli jesteś studentem i chcesz dorobić, ale nie polecam traktować tej pracy powaznie. Ocena mówi sama za siebie choć moim zdaniem jest mocno zawyzona przez pracowników na wyższych stanowiskach. Uczciwie mogę dać 0.5-5

nick
Pracownik
 Pytanie

W ogóle to zastanawiam się nad zgłoszeniem firmy do PIP'u. Dlaczego? Ponieważ praca nosi znamiona pracy stałej, za którą pracownicy powinni otrzymać umowę o pracę. Nie jest to typowe zlecenie. Jest to praca od do. Stałe godziny, stałe dni, codziennie ta sama praca do wykonania.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

halo
Pracownik

Mi się wydaje, że to raczej kontakt z rzeczywistością osoby która to napisała jest nie halo. Ciekawe że masz czas w pracy siedzieć z zegarkiem i sprawdzać ile kto czasu spędza w kuchni.

1
michu
Pracownik
 Pytanie

a Ty się może zajmij praca, a nie liderki śledzisz? stalker jesteś? zakochałeś się? ojej, jak mi przykro :) przestań gadać głupoty i weź się do roboty, wiemy komu chcesz zaimponować tym

michu
Pracownik

wiemy kim jestes, zacznij szukac pracy!

hej
Były pracownik
 Pytanie
@michu

Siema Michał, jak tam w pracy? Dalej ślina cieknie do dziewczyn? Dalej jarasz ziółko? Szkoda gdyby Ci tak ktoś wpadł na chatę kiedyś sprawdzić ;)

michu
Pracownik
@hej

na pewno nie cieknie mi jak tobie do konsultantek, widzieliśmy wszystko. wiesz, jest takie powiedzenie nie strasz nie strasz bo się... ciesz się, ze żadna z tych dziewczyn cię nie zgłosiła

1
sentino
Pracownik
 Pytanie

To, co dzieje się w obszarze Partnera na projekcie Allegro, przechodzi najśmielsze oczekiwania - oczywiście w negatywnym kontekście. Firma przyjmuje dosłownie każdego - często są to ludzie, którzy nie posiadają odpowiednich kompetencji, nawet do tak prostej pracy, jaką jest typowa obsługa mailowa oraz callbacki. Nie ma tutaj żadnej selekcji, tak więc jeśli wysyłasz CV, możesz być pewny, że i tak będziesz przyjęty, bo telefon od (usunięte przez administratora)jest niemalże na od razu, na drugi dzień. W konsekwencji jest to łapanka. Przyjmują jak najwięcej osób, ponieważ większość i tak odchodzi po miesiącu. Firma ma tego świadomość, dlatego stosuje takie zabiegi. Same szkolenia wprowadzające są na niesamowicie niskim poziomie. Pan R, który je ostatnio prowadził, może i posiada merytoryczną wiedzę, żeby pracować na projekcie, jednak nie potrafi w żaden sposób jej przekazać. To powoduje, że przyszli doradcy są nieprzeszkoleni do pracy i muszą niemalże wszystkie sprawy konsultować ze swoimi liderami (którzy często, gęsto nie posiadają również dostatecznej wiedzy, by piastować swoje stanowisko). VCC powinno zainwestować w solidnego szkoleniowca. W firmie zdarzają się częste kłótnie, płacz (tak, naprawdę - nie żartuję), wzajemne obgadywanie się, kiedy komuś podpadniesz, podkopywanie, brak udzielania pomocy osobom, które postanowiły się postawić górze i skrytykować sposób działania firmy. Doradcy obgadują liderów i na odwrót, nawet i samych siebie. Kto przy zdrowych zmysłach chciałby pracować w takiej atmosferze? Nie dziwi więc częsta rotacja, która ma miejsce w firmie. Premia jest mało możliwa do wyrobienia, ponieważ na projekcie brakuje... pracy. Tak, bardzo często zdarza się, że zmiany są skracane lub operacyjni z grafiku pytają się, czy ktoś nie chciałby pójść wcześniej do domu. Brzmi fajnie, jednak przy umowie zlecenie, nie jest to takie proste. Nie pracujesz = nie zarabiasz. Za taką stawkę, jaką oferują na sam początek, jest ciężko utrzymać się w Warszawie. Trzeba bardzo dużo pracować, ponieważ bez samej premii wypłata wychodzi śmieszna. A co do pracowania, to jeśli nie ma spraw, najczęściej siedzisz i patrzysz się w ścianę. Wszystko się ze sobą łączy i jeśli nie masz wyniku, to musisz pracować z biura. Ale w jaki sposób wyrobić wynik, jeżeli na projekcie nic się nie dzieje? Bardzo dobre pytanie, przez które cierpią doradcy, a nie, oczywiście, osoby zarządzające. Zdarzają się sytuacje, w których naprawdę dobrzy pracownicy, posiadający dużą efektywność, są ściągani do biura, ponieważ takie jest widzimisię lidera. W konsekwencji oznacza to przez pewien okres koniec pracy zdalnej, co nie jest na rękę doradcy. W firmie są małe szanse na rozwój, gdyż na projekcie, jak zostało wcześniej wspomniane, brakuje pracy. W jaki sposób konsultant ma się rozwijać, jeśli przychodzi do pracy i nic nie robi? Ale żeby nie było tak jednostronnie, to na pewno plusem jest elastyczny grafik. Jeśli danego dnia coś komuś wypadnie, to zwykle nie ma problemu, żeby przełożyć zmianę lub ją odwołać. Można podać dyspozycję na taką liczbę godzin, jaka pasuje konsultantowi. Na projekcie zdarzają się również różnorakie konkursy, w których można wygrać upominki od Allegro lub zostać w jakiś sposób wyróżnionym. To akurat dosyć przyjemna inicjatywa ze strony firmy. Kolejnym plusem na pewno są dodatkowe pieniądze za polecenie swojego znajomego do pracy, można zgarnąć nawet do 800 złotych, jeśli nowa osoba przepracuje wystarczającą liczbę godzin. W firmie zdarzają się również ogarnięte osoby, które mają świadomość absurdu dziejącego się w tym obszarze i same głośno wspominają, że poważnie zastanawiają się nad odejściem. Podsumowując, na pewno nie można traktować tej pracy w żaden sposób jako pierwszego wyboru. Praca sama w sobie nie jest trudna. Wystarczy kilka tygodni i można zacząć samodzielnie pracować. Problemem jednak są procedury i zasady ustalone w firmie, których nikt nie chce zmienić, przez co dużo osób odchodzi.

9
VCC
Pracownik
@sentino

Dzień dobry. Dziękujemy za komentarz. Każdy kandydat, bez względu na źródło rekrutacji, przechodzi u nas selekcję już od momentu analizy CV. Na tym etapie odrzucamy ok 20% wszystkich kandydatów, a więc nieprawdziwym jest stwierdzenie, że przyjmujemy każdego. Fajnie, że jak piszesz - telefon z działu HR jest niemalże od razu, bo takie mamy właśnie postawione cele - kontakt z kandydatem w ciągu 48h. Po etapie rozmowy telefonicznej, która jest kolejnym etapem rekrutacji zapraszamy na rozmowę rekrutacyjną, podczas której oprócz standardowego wywiadu rekrutacyjnego przeprowadzamy zadania rekrutacyjne: test szybkości pisania oraz testy z nawigacji strony internetowej. Tak to prawda - nie wymagamy doświadczenia i często stawiamy na umiejętności miękkie. Nasze rekrutacje są zaplanowane według zapotrzebowania klienta, nie prowadzimy rekrutacji ''z łapanki''. Nie możemy się również zgodzić ze stwierdzeniem, iż większość ludzi odchodzi po miesiącu, gdyż średni czas pracy w VCC dla Umowy Zlecenie wynosi 9 miesięcy, a rotacja w marcu była na poziomie 8%.

1
nicko
Pracownik
 Pytanie
@sentino

jezeli tak nie podobała ci się rekrutacja, to po co w ogóle przyszedłeś podpisać papier? żałosne XD

tom
Pracownik
 Pytanie
@VCC

Wskaźnik rotacji w firmie miesiąc do miesiąca wynosi 8% i Pani się tym szczyci? Przecież to znaczyłoby, że około co roku wymieniacie Państwo całą kadrę doradców, a jest ich podobno około 200 osób. A nawet Pani pisze, że średnio co 9 miesięcy. Według mnie to tragedia, ale wiadomo - Państwa firma porusza się w korpo rzeczywistości, gdzie kapitał ludzki to ostatnie o czym się myśli.

Voice Contact Center
Pracownik
@tom

Witam jeśli rynkowo poziom rotacji w branży contact center wynosi 20% a u nas w firmie jest na poziomie 6-8% to myślę, że warto o tym wspomnieć. Nasza firma nie istniałaby bez ludzi i są oni dla nas największą wartością dodaną. Spokojnego wieczoru.

tom
Pracownik
@Voice Contact Center

Tylko, że te 20% dotyczą rotacji rocznej, a nie miesięcznej. Jeżeli wspominacie, że u was wskaźnik rotacji wynosi 8% miesięcznie, to rocznie jest to blisko 100%. Proszę pomyśleć i nie ośmieszać jeszcze bardziej swojej firmy.

nie zgadzam się
Były pracownik
@Voice Contact Center

Pracowałem u was 9 miesięcy i kompletnie się nie zgadzam. Ludzie dla was są najmniejszą wartością, nawiększą jest wynik. Jak ktoś anonimowo coś zgłaszał, to później liderzy próbowali się dowiedzieć kto to był, żeby wyciągnąć na nim konsekwencje. Nic nie zostało poprawione podczas mojej pracy tam, mimo zgłoszeń mobbingu, beznadziejnych szkoleń i braku pomocy od leaderów. Rotacja jest duża. Trzeba uwzględnić, że przeważnie zaczyna się po włączeniu ludziom callbacków, dopiero wtedy zaczynają się zwalniać.

obi one
Były pracownik

pracowałem w tej firmie rok, na projekcie a, callbacki trochę mnie męczyły, ale atmosfera dużo nadrabiała. dostawałem premię i mogłem dopasować grafik do pisania obrony na studiach, dlatego to jest całkiem niezła praca dla studentów. mój lider zawsze spokojnie tłumaczył mi wszystkie zagadnienia, była też bardzo miła liderka, która dużo pomagała. ostatni lider tylko był takim typowym leniem, nie wiem w sumie co on tam robił. nie ma mnie tutaj już wiele miesięcy, ale wspomnienia mam dobre :-) pozdrawiam wszystkich ze szkoleń z wiosny 2020 roku

Voice Contact Center
Pracownik
@obi one

Dzięki za te miłe słowa i również pozdrawiamy.

Administrator

Voice Contact Center Sp. z o.o. rekrutowała niedawno na stanowisko Trener. Ktoś może powiedzieć coś o warunkach zatrudnienia?

Voice Contact Center
Pracownik
@Administrator

Witam Na stanowisku Trener Wewnętrzny oferujemy współpracę w pełnym wymiarze godzin, pracę hybrydową i zatrudnienie na kontrakcie menadżerskim.

razdwatrzy
Pracownik

prace tutaj oceniam na pozytywna, jestem na projekcie A od roku w tym momencie. miałam swoje wzloty i upadki, ale zawsze był ze mną mój lider. najwieksza uciecha było zdobycie premii, każdy dodatkowy grosz się przyda troche ciężko jest mi pracować w weekendy, chce mieć trochę wolnego, ale staram się dogadać tak, aby pracować według moich potrzeb widze, ze nie pracuje tutaj już taki pan, który lubił być niemiły - to naprawdę dobra zmiana

VCC
Pracownik
@razdwatrzy

Dziękujemy za opinię

Uważajcie
Pracownik

Żart... Jeśli szukacie spokojnej pracy to nie w VCC, liczą się wyniki statystyki, npsy i efektywność Bez tego zostaniecie zwolnieni po dłuższym czasie przyjeżdżania do biura. A(usunięte przez administratora)Oprócz tego mile przywitacie chamskie oraz obgadywanie za plecami do innych pracowników. Z plusów, grafik jest elastyczny, nie ma problemu ze skróceniem zmiany, ponieważ często nie ma roboty XD

8
VCC
Pracownik
@Uważajcie

Dzień dobry. Efektywność jest rzecz jasna kluczowa w każdej pracy, a w VCC na pewno.

buba
Pracownik
@Uważajcie

to co piszesz to są kłamstwa, jestem w zespole tej osoby i na lepszego lidera nie mogłam trafić, zawsze mi pomoże. czasami nie odpisze, ale rozumiem, ze tez ma swoje obowiązki. widać, ze nie jestes z jej zespołu, bo my tutaj mamy ze sobą kontakt wszyscy ;)

XYZ
Były pracownik

Pracowałem na projekcie od 1,5 roku. To co się na nim wyprawia to szaleństwo. (usunięte przez administratora) Jemu jedynie na wynikach zależało pomocy 0. Po zgłoszeniu go o (usunięte przez administratora) do kierownictwa zostałem, potraktowany tak, jakbym wymyślał, a on jest nieskazitelny. (usunięte przez administratora)c. Często w weekendy potrafiło być brak liderów odpowiedzialnych za dany obszar czy Klienta czy Partnera. Plotek mnóstwo. Ciągłe kłótnie z liderami, bo nawet nie potrafią czegoś dobrze przeczytać na teams. Piszesz im A oni rozumieją to jak(usunięte przez administratora)nawet nie(usunięte przez administratora). Pomoc na teams to też żart często gesto, nawet jak są liderzy to trzeba 3-5 godzin czekać na głupią odpowiedź.(usunięte przez administratora) Kłótnie też potrafi swoim zachowaniem tylko wywoływać. Zrozumieć nic nie potrafi. Po tej pracy tylko nerwicy można się na bawić I problemów ze senm od stresu. Szkolenia jak były prowadzone, to wiele do życzenia też życzą. Ci liderzy, którzy byli najbardziej pomocni wraz z osobami innymi pracującymi na projekcie, to już dawno odeszli. Obecnie zostało samo wiecie co.

7
VCC
Pracownik
@XYZ

Dzień dobry. Nie wpłynęło do nas żadne zgłoszenie sugerowanego przez Pana zachowania. Obecnych i przyszłych pracowników prosimy o zgłaszanie wszelkich problemów na myvoice@oex-vcc.com

VCC
Pracownik

Dzień dobry. Absolutnie nie przyzwalamy na (usunięte przez administratora) Jeśli wydarzyła się jakakolwiek sytuacja mająca znamiona tego czynu, prosimy o dokładne opisanie jej w mailu na myvoice@oex-vcc.com. Mamy świadomość, że łatwo rzucać mocne słowa w komentarzach, ale potrzebujemy konkretnych informacji, aby ustalić fakty. Używanie mocnych słów oraz obrażanie naszej kadry jest niestety klasycznym hejtem.

ona123
Pracownik
 Pytanie

Ogólnie da się pracować i nie jest aż tak źle, ale cały czas straszą pracą z biura jak tylko wyników się nie robi. Czy szykuje się kolejna tura zwolnień? :( bo tylko nagonka jest na wyniki, statystyki, rubryki, tabelki, npsy..

Pytajnik
Pracownik
 Pytanie
@ona123

Hmmm jak ktoś kto jest w domu może mieć wiarygodne info o „turach zwolnień”? Jakoś wszyscy pracujemy ;)

Wykrzyknik
Pracownik
 Pytanie
@Pytajnik

Czemu kłamiesz? Jak ktoś Siedzi w biurze to wie kogo zwalniają? Nie mów że wszyscy "pracujemy" bo parę osób w tym miesiącu poleciało czy słusznie czy nie to inna kwestia.

Przecinek
Pracownik
@Wykrzyknik

,,,,,, łap parę przecinków, bo trochę ci się zapomniało wstawić. ;)

Przecinek
Pracownik
@Przecinek

Lepiej zapominać przecinków, niż podstawy kultury osobistej wymagającej używania "Ci, Ty" z wielkich liter.

Kolega z ławki
Pracownik
@Przecinek

Pisownia w internecie nie ma narzuconej formy pisowni, poczytaj sobie trochę. I nie, lepiej nie zapominać przecinków, ponieważ te są w stanie zmienić znaczenie tego, co chcesz powiedzieć. :) Poza tym, bardzo Cię musi coś boleć, skoro wyżywasz się w internecie zamiast się rozwijać czy pracować. Współczuję Ci smutnego życia i polecam pogodzić się z tym, że innym żyje się dobrze.

Amelanium
Pracownik
 Pytanie
@Kolega z ławki

Jesteś niesamowicie odklejony, kolego z ławki, ale poziom szkolny faktycznie pozostał: D Jak to się ma do problemu? Nijak, no ale cóż.

VCC
Pracownik
@ona123

Dzień dobry. W odpowiedzi na główne pytanie - uspokajamy - nie szykują się zwolnienia w VCC. Wyniki to zawsze dla nas kluczowa sprawa i faktycznie, jeśli konsultant nie radzi sobie dobrze w trybie zdalnym, przechodzimy na tryb pracy w biurze.

2115
Kandydat

Projekt (usunięte przez administratora)jest porażką. Liderzy kompletnie się nie znają na swojej pracy. Są to osoby niestabilne emocjonalnie, gdy masz inne zdanie i je wyrazisz głośno zostajesz gnębiony i obgadywany. Myślałem że już dawno wyszliśmy z piaskownicy jednakże ludzie z tego projektu w niej pozostali. Liderzy nas doradców traktują jak wrogów zero pomocy. Pani (usunięte przez administratora)ma problem w tym, ze ktoś potrzebuje jej pomocy, obgaduje doradców ze już ich ma dość i że musi iść na papierosa aż z tego wszystkiego, biedna. Nie wiem czemu dalej jest liderem taka osoba przez która ludzie się zwalniają, ściąga do biura mimo ze komuś zależy na pracy zdalnej i ma świetne wyniki. Zamiast inwestować w ludzi i mieć dobrych pracowników dojeżdżają wszystkich. Ogólnie mam wrażenie ze tu same dzieci ktore bawią się w prace, zero profesjonalizmu, zachowanie jak w gimnazjum. Knucie i poniżanie na porządku dziennym. Nikt tak naprawdę nie ma kompetencji by zarządzać ludzmi i praca. Nikt nic nie wie, totalny chaos . Nie mam pojęcia, ze ta firma ma współpracę z (usunięte przez administratora). Do przyszłych pracowników radzę w ogóle nie brać pod uwagę pracy w tym (usunięte przez administratora)miejscu.

9
Michu
Pracownik

Pracuje tutaj krótko, bo pare miesięcy, ale wszystko zmienia się tutaj na plus :) od kiedy nie ma tej głośnej pani i pana co obgadywał i skłócał wszystkich, możemy czuć się lepiej. mój nowy lider jest super i wierze, ze będzie jeszcze fajniej

VCC
Pracownik
@Michu

Dzięki za opinię i mamy nadzieję, że współpraca z VCC będzie Ci przynosić dużo satysfakcji. Powodzenia! :-)

Endrju
Pracownik

Dobra atmosfera pracy i ludzie, którzy znają się na rzeczy. Polecam.

nowa
Pracownik

Coś się dziwnego tu zaczyna dziać. Atmosfera jakaś napięta. To nie to co było jeszcze niedawno. Jakoś dużo zwolnień jest ostatnio za wyniki :(

VCC
Pracownik
@nowa

Dzień dobry. Dziękujemy za opinię. Wszystko pod kontrolą. :-) Rotacja nie zwiększyła się ostatnio, utrzymuje się na stałym poziomie, ale oczywiście zawsze jest. Jeśli cokolwiek niepożądanego dzieje się w zespole, prosimy o kontakt na myvoice@oex-vcc.com

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 10 to opinie pozytywne, 46 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii