Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Czekoladka
Pracownik

Voice czas na zwolnienie (usunięte przez administratora) pozwala sobie na jakieś układy z osobami z grupy i każdy z nas ma inna wersje tego jak ma pracować i co ma robić. Niektórzy za układ mogą nic nie robić i nie maja w ogóle w nagrodę kontaktu. Ale tacy jak ja tez go nie maja. Ostatnio widziałam (usunięte przez administratora) miesiące temu bo ma po prostu gdzieś moja osoba. Nie jestem jedyna. (usunięte przez administratora) myśli ze jak jest długo to tak już zostanie. Nie powinno tak być ze mamy lidera tylko na papierze. Podobnie jest w sumie w grupie (usunięte przez administratora) - zrób mi wynik a będziesz mógł robić wszystko. Tylko wyniki wszystkim w głowach. DNO

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Czekoladka

Dzień dobry, dziękujemy za opisanie zaistniałej sytuacji. Informacje zawarte w komentarzu zostały przekazane do Kierownika danego projektu. Uprzejmie prosimy o zgłaszanie takich zachowań na bieżąco, abyśmy mogli sprawnie rozwiązywać zaistniałe problemy - można zrobić to również anonimowo, za pośrednictwem skrzynki My Voice, która jest obsługiwana przez dział HR - myvoice@oex-vcc.com.

Anonimowy
Inne

Szkolenie bardzo słabe. Praca na zdalnym projekcie. Niekompetentni przełożeni, którzy zmieniają zdanie 5 razy w ciągu 10 minut. Pracownicy nagle po godzinie pracy otrzymują informacje, ze jest za mało pracy i maja kończyć, w trakcie rekrutacji była mowa o zapewnieniu 30h w tygodniu. Nie ma to żadnego przełożenia. Jeżeli coś nie działa, to nie pracujesz, chociaż to nie jest twoja wina. Nigdy w życiu nie zdecydowałbym się drugi raz na prace w tej firmie. Totalna dezorganizacja, a zarobki bardzo słabe.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Anonimowy

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Wszystkie uwagi zostały już przekazane do Kierownika Projektu, w celu zweryfikowania opisanej sytuacji. Uprzejmie prosimy o nadesłanie szczegółów na skrzynkę obsługiwaną przez dział HR My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

Pytanie
 Pytanie

Na stronie GoWork.pl zamieszczono 4 czerwca kilka aktualnych ofert pracy do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Poszukiwana jest osoba do pracy jako Specjalista ds. Obsługi Klienta. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, zachęcamy do aplikacji na interesujące stanowisko oraz spotkanie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, podczas której będziemy mogli rozwiać wszelkie wątpliwości. :)

Marchwka
Były pracownik

Liderzy chodzą na papieroska co 20 minut, nigdy ich nie ma, często gadają głupoty, jeden mówi jedno, drugi drugie a ty w końcu nie wiesz co jest prawda. Nie wypłacają systemu premiowego. Mało tego kłamią jeśli im brakuje wyników (podejrzewam że za spełnienie kryterium całego teamu dostają premie) więc zwykłym konsultantom wmawiają że za to i za to jest kasa a potem się okazuje ze to było kłamstwo. Zgłoszę to wyżej, bo ty robisz z siebie (usunięte przez administratora) wciskając ludziom niekorzystne warunki na prąd, a potem nie masz z tego nic .

Voice Contact Center
Pracownik
@Marchwka

Dzień dobry, dziękujemy za opisanie zaistniałej sytuacji. Sprawę już weryfikujemy, uprzejmie prosimy o nadesłanie szczegółów na skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Xyz
Kandydat
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenie można liczyć w kontrolingu?

Voice Contact Center
Pracownik
@Xyz

Dziękujemy za zadane pytanie. Wynagrodzenie jest uzależnione od doświadczenia oraz kompetencji wymaganych na danym stanowisku. Szczegóły dot. zakresu obowiązków, przykładowych zadań są przedstawiane podczas rozmowy kwalifikacyjnej - zachęcamy do aplikowania! :)

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, interesuje mnie projekt z prądem. Czy jest możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym? Czy tylko hybrydowe? jest plan aby wdrożyć 100% prace zdalną?

Voice Contact Center
Pracodawca
@kandydat

Dzień dobry, projekt ten działa w głównej mierze zdalnie. Dopiero po czasie wdrożenia (kilkumiesięcznym) oraz po osiągnięciu wymaganych wyników pojawia się możliwość przejścia na formę zdalną. :)

Voice Contact Center
Pracownik
@kandydat

*stacjonarnie, projekt w głównej mierze działa stacjonarnie - bardzo przepraszam za pomyłkę. :)

Wermok
Były pracownik
@kandydat

Ta praca zdalna, to jest taka ściema... Beda Ci (usunięte przez administratora) trwa zmiana programu czy jakies inne brednie :) odpuść serio

Ola
Pracownik
@Voice Contact Center

Niedoinformowana/y jestes stare info podajesz i stad takie pomyłki :v

Voice Contact Center
Pracownik
@Wermok

Przejście na formę zdalną jest jak najbardziej możliwe po spełnieniu odpowiednich warunków, z którymi można zapoznać się u lidera, bądź koordynatora projektu.

Trallala2115
Były pracownik

Ostrzegam was przed współpraca z liderami na projekcie A. To są fałszywi ludzie którzy tylko czekają aby was obgadać. Tutaj są niby mili a potem jazda. Inni liderzy czy przełożeni są poniżani na maksa - zwłaszcza przez jedna liderkę na kliencie.

Voice Contact Center
Pracownik
@Trallala2115

Dzień dobry, wszelkie przejawy niewłaściwego, niestosownego zachowania liderów można zgłosić koordynatorowi projektu. Jeśli jednak zależy nam na anonimowości, to można zgłosić swoje uwagi, wyrazić swoje zdanie również w formie mailowej, wysyłając wiadomość na skrzynkę My Voice (myvoice@oex-vcc.com) obsługiwaną przez dział HR.

Administrator

Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko Konsultant w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Czy mogę liczyć na 8400 , jeśli chcę pracować na Konsultant?

Pracownik
Pracownik
@Administrator

zależy jaki projekt, raczej 3 do 5 tysi na rękę

brutto
Były pracownik
@Pracownik

oczywiście brutto

VCC
Pracownik
@Administrator

Dzień dobry. Każdy projekt ma indywidualną stawkę. W wielu projektach są też atrakcyjne systemy motywacyjne. Zapraszamy serdecznie do aplikowania.

xyz
Były pracownik
@Administrator

Możesz liczyć na najniższą krajową co najwyżej.

Qwert
Były pracownik
@Administrator

Chyba Cie fantazja poniosła :) najnizsza krajowa... Nie licz na to, ze Ci podniosa stawke (tak jak obiecuja) zrobia wszystko, zebys nie osiagnal tego celu :)

Voice Contact Center
Pracownik

Chcielibyśmy dodatkowo wyjaśnić, że de facto mamy 2 stawki - dla osób z ZUS/bez ZUS i to stanowi podstawę wynagrodzenia, ale finalna jego wielkość jest składową podstawy i systemu motywacyjnego, który to już jest w pełni uzależniony od obsługiwanego projektu i wyników na nim osiąganych.

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Voice Contact Center Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, powody rozwiązań umów są naprawdę przeróżne. Niektórym nie odpowiada specyfika pracy w contact center, niektórzy po powrocie na studia dzienne nie są w stanie pogodzić pracy z nauką, bądź wyjeżdżają za granicę. Rozwiązania po naszej stronie również się zdarzają, głównie z uwagi na nieosiąganie wyników i brak chęci poprawy, czy też przez brak kontaktu. Zależy nam jednak na utrzymaniu zespołu i zawsze staramy się pomóc Konsultantom w znalezieniu złotego środka. :)

były
Pracownik

musiałem zrezygnować ze względów prywatnych, ale miło wspominam, dobra atmosfera, na luzie, elastyczny grafik i możliwość pracy hybrydowej plus można do stawki dopracować różne bonusy i dodatki więc mam nadzieje wrócić w przyszłości, do zoba!

Voice Contact Center
Pracownik
@były

Bardzo dziękujemy za miłe słowa! Zachęcamy do śledzenia aktualnych ofert i aplikowania, jeśli tylko pojawi się jakiś interesujący Pana projekt, do zobaczenia! :)

Anonim
Były pracownik

Tu nie warto podawać swojego imienia - zaraz Cię zwolnią. Proponuje by Pani (usunięte przez administratora) opuściła już szeregi tej firmy. Jest bezczelna, chamska, brak empatii, każde jej słowo to kłamstwo - które widać jak wypowiada. Podczas rozmów na video wije się jak żmija, nie da dojść do głosu - bo jej zdanie jest najważniejsze-jak wyrazisz swoje zostaje zdeptany do ziemi. Jak coś mówi wpada w jakiś trans - słowotok- ślinotok - nie jesteś w stanie zapamiętać pierwszego zdania. Obawiasz jeden konkretny temat - ona się nie przyzna że nie ma racji - to wymyśla kolejne problemy by być na pozycji wygranej. (usunięte przez administratora)

2
Voice Contact Center
Pracownik
@Anonim

Dzień dobry, dziękujemy za naświetlenie zaistniałych sytuacji. Wszelkie niewłaściwe, niestosowne zachowania można zgłaszać bezpośrednio do kierownika projektu, czy też działu HR, do czego zachęcamy, by móc na bieżąco reagować. Proponujemy również skorzystanie z formy anonimowej, za pośrednictwem maila My Voice: myvoice@oex-vcc.com, który jest obsługiwany przez HR.

były pracownik
Były pracownik

Pracowałam bardzo długo na projekcie A. Liderzy mili, wszystko pozornie fajnie. Później okazuje się, że nawet liderzy nie mają o projekcie pojęcia, bardzo często coś leciało na Slacka. Wyznaczają ultimatum grożąc zwolnieniem lub powrotem do biura, jeśli nie mieścisz się z wynikami, których osiągnąć się nie da. Trafisz ankietę, mimo braku błędu, i NPS tragicznie leci w dół, a wraz z targetem leci w dół premia. Która swoją drogą wypłacana jest chyba losowo, przez 1.5 roku mimo premii i wyliczania sobie godzin nigdy nie mogłam się spodziewać tego co przyjdzie na konto, raz wychodziło mi za dużo, raz za mało. Nikt nie był w stanie mi tego wytłumaczyć z kadr. Sprzęt tragiczny, jak na tak rozwinięty projekt i firmę, serwery wołające o pomstę do nieba. W ostatnich dniach podwyższono wymagane progi punktowe do 50pkt, (było 45) powymyślali tak, żeby jak najtrudniej było dostać premie tak naprawdę. Jeśli trafisz na fajnego lidera - moze być przyjemnie. Ale znajomi, którzy trafili na panią D, wieczne chamstwo, ultimatum. Łaska, że w ogóle musi odpowiadać na pytania na teamsach. Wielokrotnie sama też spotkałam się z nieprzyjemnościami ze strony tej Pani. Tacy ludzie psują projekt. Na plus operacyjni, zawsze przełożą zmiane, nie ma problemów z grafikiem czy odrabianiem. Większość miła, poza Panią P, która potrafiła sie przyczepić o wszystko i robiła wieczne problemy, w bardzo nieprzyjemnym tonie. Również wielkim plusem była praca zdalna. Generalnie jeśli ktoś lubi być upominany za wszystko co robi i nigdy nie usłyszeć miłego słowa (miałam zawsze niezłe wyniki, przez 1.5 roku nie usłyszałam nic miłego) albo lubisz jak ktoś każe cię za nie twoje błędy to śmiało można pracować :). Będziesz zadowolony jeśli lubisz też dostawać bidon albo smycz za ciężką pracę. Oprócz tego minimalna krajowa, zlecenie, zapomnij o UOP. Premie brutto, obcinane za wszystkie możliwe wyniki (jakość, nps, efe) Wielu moich z znajomych stamtąd po prostu uciekło. Ja żałuje, że zostałam tak długo. Ogólnie to nie wina samego VCC, a samego projektu. Ale że projekt podlega pod VCC, opinia leci tutaj.

1
Voice Contact Center
Pracodawca
@były pracownik

Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii i mile słowa skierowane do Działu Operacji. :) Odnosząc się do wypowiedzi punkt po punkcie - Konsultanci otrzymują dzienne podsumowania swoich wyników wraz ze wskazaniem możliwej premii, a w przypadku jakichkolwiek braków, niejasności Liderzy wyjaśniają to na bieżąco. Co więcej, każde ustalenie jest potwierdzane z danym Konsultantem, czy aby na pewno wszystko jest zrozumiałe. Powrót do biura jest wskazany w momencie, gdy wyniki ulegają pogorszeniu, podobnie jak plany naprawcze. Cele są wyznaczane w oparciu o dotychczasowe wyniki, tak aby były one osiągalne. Na tej samej zasadzie jest tworzony system motywacyjny. Nieprzyjemną atmosferę, niewłaściwe zachowanie lidera zawsze można zgłosić do Kierownika Projektu, bądź anonimowo na skrzynkę obsługiwaną przez dział HR - My Voice myvoice@oex-vcc.com

Agata
Inne

Interesuje mnie projekt tauronowski. Pomożecie w rozkminie? :) Stawka bazowa w wysokości: 22,85zł brutto/h. Ok. Rosnąca stawka wraz z doświadczeniem i doszkoleniami - dla umów z ZUSem do 32,32zł/h brutto. Umowa zlecenie lub zlecenie z ZUS. Tyle ze strony. Ile czasu stawka rośnie do 32,32? Czy po nowym roku ta max stawka też wzrośnie? Oraz - czym jest umowa zlecenie z ZUS bo takiej formy nigdzie nie spotkałam.

Voice Contact Center
Pracownik
@Agata

Witam Myślę, że warto takie pytania zadać na rozmowie rekrutacyjnej. Uzyskasz wszelkie informacje na temat oferty i założeń projektowych. Stawka rośnie wraz z doszkoleniami i najwyższa jest po osiągnięciu wszystkich skilli. Każdy indywidulanie przechodzi wdrożenie i doszkolenie, nie możemy tego określić czasowo. Po Nowym Roku wzrasta tylko stawka bazowa dla umów zlecenie i umów zlecenie z Zus, które mają wyższą stawkę. Przy umowie ZUS firma zgłasza współpracownika do Zus i opłaca składki.

HAHA
Były pracownik
@Agata

Tu Ci nie odpowiedzą. Dlatego każą pytać osobiście. Stawk nie rosną. Dostaniesz więcej roboty a pieniędzy nie podnoszą. Stara śpiewka.

Voice Contact Center
Pracownik
@HAHA

Bardzo proszę nie wprowadzać czytelników w błąd. W tym tygodniu przeprowadzamy anonimowe badanie satysfakcji. Zapraszam do udziału i przedstawienia swojego zdania na temat współpracy czy pomysłów na zwiększenie satysfakcji w ankiecie. Każdy głos jest dla nas ważny!

Agata
Inne
@Voice Contact Center

witam. :) czy wyniki tez anonimowej satysfakcji będą w jakikolwiek sposób udostępniane? firma co roku takiej analizy się podejmuje? ciekawią mnie ostateczne wyniki

Bylya
Były pracownik
 Pytanie
@Agata

Ehe ta beda... XD Pracujecie juz zdalnie na tauronie? XD

Voice Contact Center
Pracodawca
@Agata

Dzień dobry, wyniki ankiety zostaną opublikowane po ich uprzednim opracowaniu. Ankiety satysfakcji są przeprowadzane cyklicznie, dotyczą one nie tylko samych projektów, ale też i całej firmy. :)

Były pracownik
Kandydat

Brak pomocy, liderzy nie mają pojęcia o projekcie, nie widzą o co się ich pyta. Odpowiadają nie zapoznając się sprawą. Za każdym razem sami wrzucają na slacka bo nie znają odpowiedzi. Zero pomocy, zero wsparcia. Kumplostwo i koleżeństwo.

2
VCC
Pracownik
@Były pracownik

Dzień dobry. Prosimy o opisanie sytuacji na myvoice@oex-vcc.com Zależy nam na maksymalnym wsparciu ze strony liderów i dobrej komunikacji w zespołach, która jest siłą VCC

hehe
Pracownik
 Pytanie
@VCC

jak wy nic z tym nie robicie potem. ile narzekań od pracowników na pana w? i dalej pracuje. za to dobrzy ludzie przez was odchodzą, jak np. poprzedni kierownik projektu, czy teamleader A. wystarczy zainteresować się swoją pracą. my narzekamy na teamleaderów - bo nic nie potrafią, nie pomagają tak jak trzeba, nie interesują się pracą - a oni z kolei narzekają na osoby wyżej postawione, że wymagają niemożliwych do spełnienia rzeczy. wina jest systemowa. wystarczy zatrudnić więcej osób i je wyszkolić do pomocy, ale kto chce za taką pensję?

VCC
Pracownik

Dzień dobry. Analizujemy i reagujemy na wszelkie zgłoszenia i opinie. Są one na bieżąco weryfikowane przez kierowników. Każdy feedback jest dla nas cenny. Pozdrawiamy serdecznie. :-)

VCC
Pracownik
@hehe

Dzień dobry. Wszystkie zgłoszenia są przez nas weryfikowane i zawsze reagujemy, gdy jest taka potrzeba. Każdy feedback jest dla nas cenny.

Nauczyciel
Pracownik
@Były pracownik

Koleżeństwo to akurat bardzo dobre zjawisko :)

Przemysław
Były pracownik
@Były pracownik

Widzę, że nie jestem jedyny.

Przemysław
Były pracownik
 Pytanie
@VCC

Moje feedbacki mieliście w głęboko, a za swoją szczerość zapłaciłem zwolnieniem, choć na to nie zasłużyłem. Moje wypowiedzi były zawsze wyważone, uargumentowane i bez chamstwa. Słyszałem jedynie: „Nie będę się wypowiadać, bo nie mogę. Co ja mogę poradzić.” Serio?! To jest wasze życie i o nie walczcie, a nie narzekacie, odgadujecie i dalej robicie po godzinach za darmo. Wake up!

Paulina
Pracownik
 Pytanie
@VCC

Niestety to tak nie działa. Brak pomocy koordynatora projektu, kierownika. Naprawdę nie widzicie co się tam dzieje???Czy nie chcecie??? Ludzie są zwalniani albo szybko odchodzą bo psychicznie nie wytrzymują. Teraz wymyślili konkurs - uwaga - obowiązkowy. Od kiedy konkursy są obowiązkowe????

Anonim
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam. Pomimo dobrych wyników i dużego stażu jak na pracownika tej firmie, zupełny brak szacunku. Kiedy jesteś im potrzebny bo potrafisz coś czego liderzy nie potrafią to uśmiechy i chwalenie. Kiedy już Cie nie potrzebują to obgadywanie i chamskie komentarze. Chwalą się tym, że nikogo nie zwalniają od razu, a jest zupełnie odwrotnie, potrafią zwolnić pracownika z niezłymi wynikami z dnia na dzień. Tworzenie hierarchii na zwykłych doradców i liderów w bardzo toksyczny sposób. Odradzam wszystkim. Pracownicy ze słabszą psychiką szybko odchodzą.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Anonim

Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Nierówne traktowanie, czy też nieodpowiadającą atmosferę na projekcie można zgłosić koordynatorowi projektu, a następnie skontaktować się z działem HR (można to zrobić anonimowo, za pośrednictwem skrzynki specjalnie do tego stworzonej - My Voice).

Helena
Pracownik
 Pytanie

Czy zostaną podniesione kwoty premiowe w firmie?

pracownik
Pracownik

jestem pracownikiem na projekcie związanym z prądem. Były obiecywane kwiatki a jest gnój. Kobieta z rekrutacji chyba odklejona od rzeczywistości - nie wie o czym mówi. Szkolenie wstępne miałem z "trenerką" chyba z Rzeszowa. TRAGEDIA tak chaotycznego i nieprofesjonalnego szkolenia nigdzie nie miałem. Miał być system motywacyjny, niby jest ale wymagania nie do spełnienia. Miała być podwyższona stawka po skillu a jest jeszcze inaczej. Z plusów to koledzy na projekcie oraz liderki, dbają o dobrą atmosferę a to dużo robi. Liderki na projekcie są na prawdę dobrze dobrane. Jedna z liderek Weronika jest na prawdę kompetentną osobą, trzeba to wytłumaczy, a jak trzeba przywróci porządek. Na koniec dodam, że jestem tu tylko dla atmosfery, kwestie finansowe czy rekrutacyjne trzeba podciągnąć. Ogarnijcie też inną osobę do szkolenia wstępnego bo w ogóle nie przygotowała.

Łucja
Inne
@pracownik

To jak wyglądało to szkole wstępne, że tak źle je oceniasz ? Jakie konkretnie wymagania są żeby uzyskać dodatek motywacyjny, wszyscy mają trudności żeby je spełnić?

Szablon
Były pracownik

Wiem, że wiele przyszłych pracowników zagląda na tą stronę, aby nie nadziać się na złego pracodawcę. Niestety, Voice jest kolejnym z nich. Zaczynając od niezrealizowanych obietnic, chyba, że chodzi o obietnicę otrzymania kolejnego "niezbędnego" skilla. Na szkoleniu obiecują rozwój osobisty co jest bujdą na resorach. Jeśli nie zdasz egzaminu na początku "współpracy" nie zostajesz zatrudniony. Ludzie zwalniają się po otrzymaniu calli. Praca zdalną dostajesz tylko wtedy gdy osiągniesz wysokie wyniki. Jeśli ich nie utrzymasz, wracasz do pracy w biurze. Zaznaczę, że każdy chce pracować w domu, w biurze panuje toksyczna atmosfera. Oczywiście, plusem jest to, że możecie ubierać się jak chcecie, sami możecie zarządzać swoim grafikiem, brać dodatkowe godziny (o ile jest co robić). Obcinanie godzin to norma, nie możesz mieć pewności, że jest co robić. Team Liderzy są nimi tylko z nazwy, oprócz jednego w miarę kompetentnego. Jeśli traficie do grupy Pani O. możecie spodziewać się chamskich odzywek, braku wsparcia, pomocy, czy czegokolwiek innego czego można spodziewać się od Team Lidera. Dostajecie od nich wiadomości z szablonu. Czasem różni Team Liderzy wysyłają takie same wiadomości. Pracownicy nie są na tyle mało zorientowani i to widzą. Macie ten przywilej być nazywani "zasobem ludzkim" XD Moim zdaniem firma powinna zainwestować w dobre szkolenie z zarządzania. Praca w Voice jest idealna dla tych, którzy mają mocną psychikę. Brak szacunku do pracownika to totalna norma, tak jak szantaże po stronie Pani dyrektor :) Sama praca wygląda w ten sposób, że wszystko jest nadzorowane, liczony jest czas, więc musisz być szybki w swoich działaniach. Na tej podstawie generowane są wasze wyniki, od których wszystko zależy... Przesyłam buziaki dla pracowników wyższych szczebli i w mojej opinii zarządzanie leży niżej, niż Titanic, a w samej firmie panuje korporacyjny styl z lat 90...

8
Były pracownik
Były pracownik
@Szablon

Zgadzam się, dokładnie tak jest a lider p.O. jest osobą mało pomocną i odpowiada w ch.sposób. Cieszę się już to nie pracuje.

Ktoś
Były pracownik

Dla mnie firma na plus. Wypłata zawsze na czas. Co do grafiku są czasem dni, że nie ma co robić, ale zawsze można się dogadać co do dodatkowych godzin.

VCC
Pracownik
@Ktoś

Dziękujemy za opinię

Pracownik
Pracownik
@Ktoś

właśnie wypłaty na czas zawsze, możliwość pracy zdalnej gdzie w niektórych firmach już korposzczurki muszą jeździć co dzień w korkach do biura a tu jak masz dobre wskaźniki to można zdalnie i oby tak dalej. Można zdobyć też fajne bonusy nawet nie na sprzedaży, są benefity konkursy więc jak dla mnie na początek spoko a w jakieś głupie konflikty obgadywanki po prostu nie wchodze i mam sie dobrze

Voice Contact Center
Pracownik
@Pracownik

Dziękujemy za Twoją pozytywną opinię.

xD
Pracownik
@Pracownik

wypłata na czas to obowiązek zawarty w umowie

Hahaha
Pracownik
@xD

gdyby jeszcze dawali te umowy na czas XD aktualnie to pewnie z połowa osób pracuje bez podpisanej umowy

nick
Były pracownik
@Ktoś

wypłatę na czas reguluje ustawa. żaden to plus w 21 wieku

Voice Contact Center
Pracownik
@Hahaha

Dziękujemy za Twoją opinię. Umowy oczywiście zostały sporządzone na czas i sukcesywnie podpisywane, Nie jest zgodne z prawdą to, że połowa osób w naszej firmie wykonuje zlecenie bez umowy.

xyz
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Bzdura. Liderzy też otrzymali "oczywiście sporządzoną umowę na czas i sukcesywnie ją podpisali", gdy np. ze stanowiska doradcy zostali liderem?

xyz
Pracownik
@xyz

Widzę, że odpowiedzi się nie doczekam. Jak zwykle wybiórcze odpisywanie na pytania i udawanie, że się czegoś nie widzi lub nie chce widzieć, albo zamiata sprawę pod dywan.

Voice Contact Center
Pracownik
@xyz

Witam Nie zmieniamy umów po awansach wewnętrznych a więc nie rozumiem pytania. Umowy zostają takie same. Zmienia się stawka godzinowa, ale nie wymaga to zmiany umowy jeśli jest to taka sama forma współpracy.

Voice Contact Center
Pracownik
@xyz

Jeśli jesteś naszym współpracownikiem, zapraszam do kontaktu i spotkania. bardzo chętnie udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania i niewiadome.

Git
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Serio? Teamleaderzy pracują u was na śmieciówce? xDDD o ja co za brak szacunku do samego siebie. polaku, wstydź się

anonim
Były pracownik

Witam, byłem chwilę i jestem zawiedziony organizacją pracy w firmie. Szkolenia mało merytoryczne. Brak szacunku dla osób starszych i niepełnosprawnych. Jeżeli ktoś sobie wyobraża mieć lidera czy liderkę jako gówniarę to w tej pracy może się odnaleźć. Ludzie z dużymi kompleksami. Czy osoba mając 22 czy 25 lat lat może być szefem, liderem osoby 35 letniej. Odpowiedź jest tylko jedna. Nie. Kompetencje takiej osoby są praktycznie zerowe. Praca dla studentów może i tak, ale inni niech trzymają się tego toksycznego miejsca z daleka, ponieważ mogą doświadczyć bradzo przykrych sytuacji z którymi miałem niestety nieprzyjemność się zetknąć bezpośrednio. Powodzenia dla osób, które chcą zmienić tą firmę na inną. Miłego dnia. (usunięte przez administratora)

1
Git
Były pracownik
@anonim

Owszem, 25 latek może być leaderem 35 latka. W mojej pracy się to zdarza bardzo często. Ktoś, kto w wieku 35 lat przychodzi do pracy na zleceniu do call center za grosze tym bardziej na lidera się nie nadaje Starym dziadom często się wydaje że są lepsi. Wydaje to dobre słowo.

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 10 to opinie pozytywne, 46 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii