Opinie o Media Partner Jan Wróblewski w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Media Partner Jan Wróblewski. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Media Partner Jan Wróblewski na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Marketing, reklama i PR - działalności agencji reklamowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Media Partner Jan Wróblewski w Warszawa

Poszkodowana Klientka Nowy wpis
Inne

Drodzy Państwo - po zgłoszeniu sprawy do prokuratury Pan Jan poniósł konsekwencje i zwrócił pieniądze. Zachęcam do zrobienia tego samego, bo jest to banalne, a takie "nieuczciwe zachowanie" sprzedawcy PRZEDAWNIA SIĘ DOPIERO PO 5 LATACH! Także zachęcam do zgłaszania prokuraturze :-)

Leszek Nowy wpis
Inne
@Poszkodowana Klientka

Super, że w Twoim przypadku udało Ci się odzyskać należne pieniądze ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia za co dokładnie firma ta była Ci dłużna? Możesz dodać nieco więcej, jak cała ta sytuacja wyglądała?

Poszkodowana Klientka Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Leszek

Tak jak napisałam - wczesną wiosną tego roku złożyłam zamówienie na kwotę 1022zł, którą uiściłam od razu. Towaru nie dostałam, a zwrot pieniędzy nastąpił niedawno tylko dzięki interwencji prokuratury i policji. Bez zgłoszenia sprawy Pan Właściciel sklepu succi zachowałby sobie moje pieniążki nie wysyłając mi towaru - czy teraz rozumiesz Leszku? Pozdrawiam

Poszkodowana Klientka

Sklep owego Pana - succi.pl - jest nierzetelny. Minęło 2,5 miesiąca od złożenia i opłacenia przeze mnie zamówienia zawierającego 3 sukienki na kwotę ponad 1000 złotych. Towaru nie otrzymałam (tłumaczenie sytuacją związaną z koronawirusem uważam za wiarygodne), jednak mimo zapewnień przez Pana Jana Wróblewskiego o zwrocie gotówki i moich kilkukrotnych przypomnieniach - zwrot pieniędzy nie nastąpił, a Pan Jan nie jest już skory do wyjaśnień. Niestety jestem zmuszona podjąć kolejne kroki przeciwko sklepowi succi.pl, a ich przebieg zrelacjonuję. SZCZERZE ODRADZAM SKLEP SUCCI.PL Poszkodowana Klientka

Les
@Poszkodowana Klientka

I ja zostałam oszukana. Jak rozwiązuje Pani te sytuacje?

Poszkodowana Klientka
@Les

Pan (usunięte przez administratora)ewidentnie celowo (usunięte przez administratora) ludzi. Pierwszym krokiem jest pisemne odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy (które owy Pan i tak zignoruje, jednak wysłać je pocztą trzeba). Kolejno można zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta (nie trzeba tego robić, Wróblewski i tak nie skontaktuje się z nim w celu polubownego załatwienia sprawy, zatem odradzam ten krok, bo to strata czasu). KONIECZNYM JEST (APELUJĘ TUTAJ DO WSZYSTKICH PAŃ, KTÓRE TO CZYTAJĄ, BO WIEM, IŻ JEST NAS WIĘCEJ) ZGŁOSZENIE SPRAWY DO PROKURATURY (nie polecam na policję). Można to zrobić w formie listu - po prostu opisać szczegółowo sytuację, załączyć dowód zapłaty i wysłać pocztą. Proszę wszystkie poszkodowane osoby aby nie pomijały tego kroku - dla każdej z Pań to pół godzinki roboty, a dzięki temu Pan (usunięte przez administratora)poniesie prawne konsekwencje swoich działań (on żyje z tego, że każda Pani "machnie ręką" na te kilka stówek i nie zgłosi oszustwa). Złożenie pozwu do sądu niestety również jest konieczne aby odzyskać pieniądze. Niestety mam już kilka historii z takimi cwaniaczkami za sobą i stwierdzam, że ten Egzemplarz jest bardzo bezczelny, dlatego jeszcze raz apeluję - niech każda Pani dąży do rozwiązania sprawy do końca. Prawnie na ten moment tyle.

1
Poszkodowana Klientka Nowy wpis
@Les

Pan Właściciel Sklepu ewidentnie celowo działa w taki sposób. Co zrobiłam dalej? Pierwszym krokiem jest pisemne odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy (które owy Pan i tak zignoruje, jednak wysłać je pocztą trzeba). Kolejno można zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta (nie trzeba tego robić, Właściciel Sklepu i tak nie skontaktuje się z nim w celu polubownego załatwienia sprawy, zatem odradzam ten krok, bo to strata czasu). KONIECZNYM JEST (APELUJĘ TUTAJ DO WSZYSTKICH PAŃ, KTÓRE TO CZYTAJĄ, BO WIEM, IŻ JEST NAS WIĘCEJ) ZGŁOSZENIE SPRAWY DO PROKURATURY (nie polecam na policję). Można to zrobić w formie listu - po prostu opisać szczegółowo sytuację, załączyć dowód zapłaty i wysłać pocztą. Proszę wszystkie poszkodowane osoby aby nie pomijały tego kroku - dla każdej z Pań to pół godzinki roboty, a dzięki temu Pan J.W.  poniesie prawne konsekwencje swoich działań (on żyje z tego, że każda Pani "machnie ręką" na te kilka stówek i go nie zgłosi). Złożenie pozwu do sądu niestety również jest konieczne aby odzyskać pieniądze. Niestety mam już kilka historii z takimi cwaniaczkami za sobą i stwierdzam, że ten Egzemplarz jest bardzo bezczelny, dlatego jeszcze raz apeluję - niech każda Pani dąży do rozwiązania sprawy do końca. Prawnie na ten moment tyle.

Zostaw merytoryczną opinię o Media Partner Jan Wróblewski - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Media Partner Jan Wróblewski
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Jana Pawła Woronicza 15 lok. 83
    02-625 Warszawa
  • NIP: 9521875585 REGON: 017382474
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Media Partner Jan Wróblewski
Przejdź do nowych opinii