Drodzy Państwo - po zgłoszeniu sprawy do prokuratury Pan Jan poniósł konsekwencje i zwrócił pieniądze. Zachęcam do zrobienia tego samego, bo jest to banalne, a takie "nieuczciwe zachowanie" sprzedawcy PRZEDAWNIA SIĘ DOPIERO PO 5 LATACH! Także zachęcam do zgłaszania prokuraturze :-)
Super, że w Twoim przypadku udało Ci się odzyskać należne pieniądze ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia za co dokładnie firma ta była Ci dłużna? Możesz dodać nieco więcej, jak cała ta sytuacja wyglądała?
Tak jak napisałam - wczesną wiosną tego roku złożyłam zamówienie na kwotę 1022zł, którą uiściłam od razu. Towaru nie dostałam, a zwrot pieniędzy nastąpił niedawno tylko dzięki interwencji prokuratury i policji. Bez zgłoszenia sprawy Pan Właściciel sklepu succi zachowałby sobie moje pieniążki nie wysyłając mi towaru - czy teraz rozumiesz Leszku? Pozdrawiam
Sklep owego Pana - succi.pl - jest nierzetelny. Minęło 2,5 miesiąca od złożenia i opłacenia przeze mnie zamówienia zawierającego 3 sukienki na kwotę ponad 1000 złotych. Towaru nie otrzymałam (tłumaczenie sytuacją związaną z koronawirusem uważam za wiarygodne), jednak mimo zapewnień przez Pana Jana Wróblewskiego o zwrocie gotówki i moich kilkukrotnych przypomnieniach - zwrot pieniędzy nie nastąpił, a Pan Jan nie jest już skory do wyjaśnień. Niestety jestem zmuszona podjąć kolejne kroki przeciwko sklepowi succi.pl, a ich przebieg zrelacjonuję. SZCZERZE ODRADZAM SKLEP SUCCI.PL Poszkodowana Klientka
Pan (usunięte przez administratora)ewidentnie celowo (usunięte przez administratora) ludzi. Pierwszym krokiem jest pisemne odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy (które owy Pan i tak zignoruje, jednak wysłać je pocztą trzeba). Kolejno można zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta (nie trzeba tego robić, Wróblewski i tak nie skontaktuje się z nim w celu polubownego załatwienia sprawy, zatem odradzam ten krok, bo to strata czasu). KONIECZNYM JEST (APELUJĘ TUTAJ DO WSZYSTKICH PAŃ, KTÓRE TO CZYTAJĄ, BO WIEM, IŻ JEST NAS WIĘCEJ) ZGŁOSZENIE SPRAWY DO PROKURATURY (nie polecam na policję). Można to zrobić w formie listu - po prostu opisać szczegółowo sytuację, załączyć dowód zapłaty i wysłać pocztą. Proszę wszystkie poszkodowane osoby aby nie pomijały tego kroku - dla każdej z Pań to pół godzinki roboty, a dzięki temu Pan (usunięte przez administratora)poniesie prawne konsekwencje swoich działań (on żyje z tego, że każda Pani "machnie ręką" na te kilka stówek i nie zgłosi oszustwa). Złożenie pozwu do sądu niestety również jest konieczne aby odzyskać pieniądze. Niestety mam już kilka historii z takimi cwaniaczkami za sobą i stwierdzam, że ten Egzemplarz jest bardzo bezczelny, dlatego jeszcze raz apeluję - niech każda Pani dąży do rozwiązania sprawy do końca. Prawnie na ten moment tyle.
Pan Właściciel Sklepu ewidentnie celowo działa w taki sposób. Co zrobiłam dalej? Pierwszym krokiem jest pisemne odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy (które owy Pan i tak zignoruje, jednak wysłać je pocztą trzeba). Kolejno można zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta (nie trzeba tego robić, Właściciel Sklepu i tak nie skontaktuje się z nim w celu polubownego załatwienia sprawy, zatem odradzam ten krok, bo to strata czasu). KONIECZNYM JEST (APELUJĘ TUTAJ DO WSZYSTKICH PAŃ, KTÓRE TO CZYTAJĄ, BO WIEM, IŻ JEST NAS WIĘCEJ) ZGŁOSZENIE SPRAWY DO PROKURATURY (nie polecam na policję). Można to zrobić w formie listu - po prostu opisać szczegółowo sytuację, załączyć dowód zapłaty i wysłać pocztą. Proszę wszystkie poszkodowane osoby aby nie pomijały tego kroku - dla każdej z Pań to pół godzinki roboty, a dzięki temu Pan J.W. poniesie prawne konsekwencje swoich działań (on żyje z tego, że każda Pani "machnie ręką" na te kilka stówek i go nie zgłosi). Złożenie pozwu do sądu niestety również jest konieczne aby odzyskać pieniądze. Niestety mam już kilka historii z takimi cwaniaczkami za sobą i stwierdzam, że ten Egzemplarz jest bardzo bezczelny, dlatego jeszcze raz apeluję - niech każda Pani dąży do rozwiązania sprawy do końca. Prawnie na ten moment tyle.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.