Media Partner Jan Wróblewski
counter
Helena Nowy wpis

Powiedzcie mi jak wygląda typowy dzień pracy w Media Partner? Czy atmosfera jest przyjazna, czy też panuje duże napięcie w zespole?

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 98 dni.
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Media Partner Jan Wróblewski?

Poszkodowana Klientka
Klient

Drodzy Państwo - po zgłoszeniu sprawy do prokuratury Pan Jan poniósł konsekwencje i zwrócił pieniądze. Zachęcam do zrobienia tego samego, bo jest to banalne, a takie "nieuczciwe zachowanie" sprzedawcy PRZEDAWNIA SIĘ DOPIERO PO 5 LATACH! Także zachęcam do zgłaszania prokuraturze :-)

Leszek Nowy wpis
@Poszkodowana Klientka

Super, że w Twoim przypadku udało Ci się odzyskać należne pieniądze ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia za co dokładnie firma ta była Ci dłużna? Możesz dodać nieco więcej, jak cała ta sytuacja wyglądała?

Poszkodowana Klientka Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@Leszek

Tak jak napisałam - wczesną wiosną tego roku złożyłam zamówienie na kwotę 1022zł, którą uiściłam od razu. Towaru nie dostałam, a zwrot pieniędzy nastąpił niedawno tylko dzięki interwencji prokuratury i policji. Bez zgłoszenia sprawy Pan Właściciel sklepu succi zachowałby sobie moje pieniążki nie wysyłając mi towaru - czy teraz rozumiesz Leszku? Pozdrawiam

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 226 dni.
 Pytanie

Jakie jest podejście do liderów z zewnątrz w firmie Media Partner Jan Wróblewski?

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 987 144
  2. olx.pl 3 551 040
  3. pracuj.pl 3 393 576
  4. jooble.org 3 374 784
Poszkodowana Klientka

Sklep owego Pana - succi.pl - jest nierzetelny. Minęło 2,5 miesiąca od złożenia i opłacenia przeze mnie zamówienia zawierającego 3 sukienki na kwotę ponad 1000 złotych. Towaru nie otrzymałam (tłumaczenie sytuacją związaną z koronawirusem uważam za wiarygodne), jednak mimo zapewnień przez Pana Jana Wróblewskiego o zwrocie gotówki i moich kilkukrotnych przypomnieniach - zwrot pieniędzy nie nastąpił, a Pan Jan nie jest już skory do wyjaśnień. Niestety jestem zmuszona podjąć kolejne kroki przeciwko sklepowi succi.pl, a ich przebieg zrelacjonuję. SZCZERZE ODRADZAM SKLEP SUCCI.PL Poszkodowana Klientka

Les
@Poszkodowana Klientka

I ja zostałam oszukana. Jak rozwiązuje Pani te sytuacje?

Poszkodowana Klientka
@Les

Pan (usunięte przez administratora)ewidentnie celowo (usunięte przez administratora) ludzi. Pierwszym krokiem jest pisemne odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy (które owy Pan i tak zignoruje, jednak wysłać je pocztą trzeba). Kolejno można zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta (nie trzeba tego robić, Wróblewski i tak nie skontaktuje się z nim w celu polubownego załatwienia sprawy, zatem odradzam ten krok, bo to strata czasu). KONIECZNYM JEST (APELUJĘ TUTAJ DO WSZYSTKICH PAŃ, KTÓRE TO CZYTAJĄ, BO WIEM, IŻ JEST NAS WIĘCEJ) ZGŁOSZENIE SPRAWY DO PROKURATURY (nie polecam na policję). Można to zrobić w formie listu - po prostu opisać szczegółowo sytuację, załączyć dowód zapłaty i wysłać pocztą. Proszę wszystkie poszkodowane osoby aby nie pomijały tego kroku - dla każdej z Pań to pół godzinki roboty, a dzięki temu Pan (usunięte przez administratora)poniesie prawne konsekwencje swoich działań (on żyje z tego, że każda Pani "machnie ręką" na te kilka stówek i nie zgłosi oszustwa). Złożenie pozwu do sądu niestety również jest konieczne aby odzyskać pieniądze. Niestety mam już kilka historii z takimi cwaniaczkami za sobą i stwierdzam, że ten Egzemplarz jest bardzo bezczelny, dlatego jeszcze raz apeluję - niech każda Pani dąży do rozwiązania sprawy do końca. Prawnie na ten moment tyle.

1
Poszkodowana Klientka
@Les

Pan Właściciel Sklepu ewidentnie celowo działa w taki sposób. Co zrobiłam dalej? Pierwszym krokiem jest pisemne odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy (które owy Pan i tak zignoruje, jednak wysłać je pocztą trzeba). Kolejno można zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta (nie trzeba tego robić, Właściciel Sklepu i tak nie skontaktuje się z nim w celu polubownego załatwienia sprawy, zatem odradzam ten krok, bo to strata czasu). KONIECZNYM JEST (APELUJĘ TUTAJ DO WSZYSTKICH PAŃ, KTÓRE TO CZYTAJĄ, BO WIEM, IŻ JEST NAS WIĘCEJ) ZGŁOSZENIE SPRAWY DO PROKURATURY (nie polecam na policję). Można to zrobić w formie listu - po prostu opisać szczegółowo sytuację, załączyć dowód zapłaty i wysłać pocztą. Proszę wszystkie poszkodowane osoby aby nie pomijały tego kroku - dla każdej z Pań to pół godzinki roboty, a dzięki temu Pan J.W.  poniesie prawne konsekwencje swoich działań (on żyje z tego, że każda Pani "machnie ręką" na te kilka stówek i go nie zgłosi). Złożenie pozwu do sądu niestety również jest konieczne aby odzyskać pieniądze. Niestety mam już kilka historii z takimi cwaniaczkami za sobą i stwierdzam, że ten Egzemplarz jest bardzo bezczelny, dlatego jeszcze raz apeluję - niech każda Pani dąży do rozwiązania sprawy do końca. Prawnie na ten moment tyle.

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 327 dni.
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w siedzibie firmy Media Partner Jan Wróblewski?

Administrator

Czekamy na Wasze opinie! Może znajdzie się osoba aktualnie pracująca, która będzie chciała powiedzieć nam coś o zatrudnieniu w przedsiębiorstwie Media Partner Jan Wróblewski w mieście Warszawa? Wiesz jak wygląda tu praca? Podziel się swoimi spostrzeżeniami z innymi użytkownikami! Czekamy na Wasze opinie!

Zostaw merytoryczną opinię o Media Partner Jan Wróblewski - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 987 144
  2. olx.pl 3 551 040
  3. pracuj.pl 3 393 576
  4. jooble.org 3 374 784
Media Partner Jan Wróblewski
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Jana Pawła Woronicza 15 lok. 83
    02-625 Warszawa
  • NIP: 9521875585 REGON: 017382474
Media Partner Jan Wróblewski