@Anita, czy możesz napisać coś więcej o systemie karnetów w firmie JEAN LOUIS DAVID? W jaki sposób ten program wpływa na pracę pracowników? Czy promowanie karnetów są przewidziane dodatkowe premie do wypłaty? @Monik, co masz na myśli pisząc o kwotach? Twój wpis może być niezrozumiały dla wielu osób. Czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź?
Nie ma takiego fryzjera, który wyśle pracownika na darmowe szkolenie !!!. Czy Ty jako pracodawca wyślesz pracownika na szkolenie , zapłacisz za niego to szkolenie i pozwolisz by na drugi dzień poszedł pracować do konkurencji ???? Po co pisać takie bzdury jeśli nie ma się zielonego pojęcia o niczym .
Ale nikt nie mówi o szkoleniach za darmo. Wiadomo, że żaden pracodawca nie wyszkoli za darmo pracownika, ale w jeanie kwoty tych szkoleń w porównaniu z jakością są jednym wielkim absurdem. Lepiej się opłaca iść samemu na szkolenie. Już za dwa tysiące mozna w Warszawie znaleźć u najlepszych fryzjerów szkolenie kilkudniowe. A tutaj na 5000 ekskluzywna koloryzacja. Hahahhahah i to jeden dzień. Kuriozum!
Ja pracuje już 8 lat i jestem mega zadowolona! Możliwość rozwoju awansu. Jeżeli ktoś mi pisze ze słabo zarabia to śmieszne. Wypłaty wynoszą mniej więcej od 4-10000 wiec jeżeli to jest mało to nie wiem czego oczekujecie. Ja polecam! W salonie zawsze miła i rodzinna atmosfera.
Najlepsze są osoby, ktore obrażają osoby krytykujące tą sieciówkę. To pokazuje jak ktrótkowzroczni jesteście i jak zero obiektywizmu macie. Ja też nie chce obrażać, ale zachowujecie się jak typowe produkty tej firmy
@Lara, czy dostępne produkty wpływają w znaczący sposób na pracę w salonie? Niektóre osoby mówią, że tak na prawdę liczy się efekt końcowy. Czy podzielasz tę opinię? W jakich szkoleniach w JEAN LOUIS DAVID ostatnio uczestniczyłaś? Osoby wypowiadające się wcześniej napisały, że firma organizuje szkolenia.
W salonie, w którym pracuje wszyscy jesteśmy zżyci, współpracujemy, pomagamy sobie i dzięki temu praca to samo przyjemność. Lubię ta prace, bo można dużo się nauczyć dzięki szkoleniom.
Monika jeśli ktoś nie chce to się nie nauczy, jeśli ktoś przychodzi do pracy z chęcią rozwoju i chce pracować to tu zarobi bardzo dobrze i będzie mial mozliwoac bieżąco uczyć się i podążać za nowoczesnością właśnie chodząc na szkolenia. Jeśli ktoś jest laserem i przychodzi do pracy aby udawać że pracuje i nie daje nic od siebie to właśnie tylko narzeka i nic nie ma .
@Ann, czy możesz napisać coś więcej o systemie karnetów? Dlaczego napisałaś, że zarabia ktoś inny, a usługa koloryzacji jest za darmo? Czy chciałaś napisać, że ma znaczenie to kto wypromował i założył kartę? W jaki sposób system kart wpływa na pracę w Salonach JEAN LOUIS DAVID? Czy dzięki promowaniu kart można otrzymać wysoką prowizję?
Zdecydowanie polecam prace! Wysokie zarobki, jasne zasady i fajna atmosfera. Niektóre opinie czytam ze zdumieniem, choć styl wypowiedzi wiele wyjaśnia. Polecam każdemu kto wie po co się przychodzi do pracy.
Hahahahha uwielbiam jak ludzi wystawiających negatywne opinie osadzacie o nieróbstwo :) dalej zapierdzielajcie za marne pieniądze , co z tego ze dostaniecie wypłatę 5 tys jak z tego musicie opłacić sami ZUS i zapierniczac tyle ze w innym salonie byscie zarobili za taki obrót dużo więcej. Wszyscy fryzjerzy w jld to osoby o tak marnych umiejętnościach ze w innym salonie by sobie nie poradzili, tutaj tak i tak przyjdą ludzie bo macie salony w centrach handlowych a gdzie indziej już trzeba się postarać żeby klient został. Zreszta zdjęcia wrzucane przez was do internertu mówią same za siebie ...
To idź do złotych tarasów. Wykonujesz usługę koloryzacji a potem się okazuje że za darmo bo Pani ma karnet i ktoś na tym zarobił ale nie Ty.....
I najlepsza pani prezes, specjalnie zabrała 2% za karnety, żeby je sprzedawać a potem robic je za darmo po kims. Chore... I niech ze swoimi regionalnymi nie wmawia, że to jest dla nas, to ma nas motywować, pomagac i nagle wmowią nam, że sami tego chcielismy... takie taksty to do dzieci, jeśli dają się wam tak manipulować. Ceny rosną w salonach a pensje? Wręcz wprowadzają wymagania, żeby sobie zasłużyć...
W karnetach chodzi tylko i wyłącznie o to, żeby klient przyzwyczaił się do salonu i w nim został z przyzwyczajenia. Drugi powód czemu namawiają na sprzedaż karnetów? Jeśli odejdziesz ‚na swoje’ a klient ma wykupiony karnet w jld to nie pójdzie za tobą bo Będzie mu szkoda niewykorzystanego karnetu i tam wróci, a po dwóch wizytach już o tobie zapomni i znów wróci do jld ...
JLD i mycie włosów szampanem Joanna zenada roku !
Maaanieeeek no weeeź.... Jakieś masz stare informacje. Owszem - za czasów węgla i króla piasta tak bywało. Potem był tylko JLD a teraz leci mi przez palce sam Loreal
Odżywka Joanny cały czas jest w modzie u "żana", więc nie wciskajcie kitów, że tak nie jest. Jeśli ktoś nie robi rytuału lub kuracji to nawet nie ma prawa dotknąć produktów loreala lub kerastse. Nie mówiąc już nawet o produktach do wykończenia fryzury. Oczywiście te najtańsze...
I najlepsi są managerowie salonów, bo tak wszystko zachwalają a nie mają nic do powiedzenia. O wszystkim decydują regionalni, którzy są w salonie raz na miesiąc i jeszcze jak nawet wszystko jest ok to znajdą najbardziej błachy problem, aby tylko ochrzanić managera. Zero docenienia. Może się starać, ale i tak oberwie. Chyba manager w salonie lepiej orientuje się w sprawach salonowych, bo jest tam na codzień, a nie jak regionalni(nie bede wymieniać z nazwiska) przyjdą, popanoszą się, zapozują, pogwiazdorzą, dadzą na koniec ochrzan i już ich nie ma. Żałosne
Czytaj ze zrozumieniem... Bo w tym momencie reprezentujesz poziom zerowy, jeśli nie potrafisz zrozumieć poprawnie wypowiedzi... odpowiedź na twoje pytanie znajduje się wyżej...
Oceniam tą firmę bardzo dobrze,daje możliwości, szkolenia,pełen profesjonalizm. przychodząc do firmy nie umiałam zbyt dużo teraz tego nie mogę powiedzieć. Polecam
Polecam tą firmę ,jestem bardzo zadowolona,dużo można się nauczyć
Praca w Jean Louis David daje duże możliwości rozwoju, firma organizuje przeróżne szkolenia,do których każdy pracownik ma dostęp. Praca na najlepszych produktach loreal i jld. W 100 % polecam.
@Krysia, czy możesz rozwinąć swoją myśl? Twój wpis może być niezrozumiały dla innych osób. Czy mogłabyś napisać kilka słów więcej na temat pracy dla salonu JEAN LOUIS DAVID? W jaki sposób sprawdza się kompetencje kandydata? Czy jesteś zadowolona z wynagrodzenia? Podobno zawód fryzjera to intratne zajęcie, szczególnie, że wielu klientów jest skłonnych zostawić hojne napiwki. Czy to prawda?
te wszystkie pozytywne opinie sa wystawiane przez pracownikow bo sa do tego zmuszani... wszyscy tak zachwalacie zarobki ale nikt nie powie ze firma nakazuje zakladac dzialalnosci pracownikom bo mysla o wlasnej (usunięte przez administratora) pracownik sam sobie wszystko oplaci a oni jeszcze zarobek fryzjera sobie odlicza od podatku!!! kazdy kto narzeka na prace od razu jest zwyzywany od najgorszych nierobow , ze to firma dla ludzi ktorzy chca pracowac-GOWNO PRAWDA!!! i od razu podkresle ze pracowalem w firmie kilka lat.najwaziejsze dla was sa tylko i wylacznie pieniadze , szkolenia sa bardzo slabe sami szkoleniowcy czesto popelniaja bledy a kwoty jakie firma chce za szkolenia sa ogromne, praca na slabych produktach przez co zuzycie produktow jest bardzo duze, skrajna oszczednosc, najlepiej klientowi ktory placi kupe kasy nie nalozyc cze4gos za co zaplacil i go oszukac zeby wspolczynnik sie zgadzal, ta firma to jedna wielka korporacja licza sie dla was cyferki a jakosc uslug jest slaba!!! jesli czyta to jakis klient to uprzedzam ze w tych salonach pracuja fryzjerzy ktorych jest to piersza praca w zyciu i ci ludze sa dopuszczani pierwszego dnia do klientow a jjak klient przychodzi z reklamacja to odpowiada za to tylko fryzjer, firma odciaga pieniadze ludziom z wyplat!!!! a zeby duzo zarobic to musialem wciskac wszystkim klientom drogie kosmetyki albo dodatkowe zabiegi . procent ktory wy oferujecie jest smieszny, po oplaceniu zusu na wlasnej dzialalnosci zostaje na reke 3 tys a zeby zarobic 4200 trzeba zrobic 15 tys obrotu!!!!! iwsszyscy jestescie przekonani ze nigdzie indziej fryzjer nie zarobi wiekszych pieiedzy ,wmawiacie tak ludziom zeby nie odwazyli sie zwolnic , bo wszyscy od was odchodza bo nikt nie chce pracowac w sieciowie!!! zwykla masowka!!tak wiem zaraz pieski obronne zaczna szczekac ze pewnie bylem leniem i ze to tylko dla pracusiow praca i pewnie dlatego juz nie pracuje... i wiedzcie ze prace ktore pracownicy wstawiaja to dla was antyreklama!! menadzerowie oszukuja ze wszystkim a wy w dostawach przysylacie produkty firmy JOANNA to jest smiech na sali!!!! albo MILA to najtansze firmy jakie sa najgorsze dziadostwo!!! na koniec dodam jeszcze ze obenie pracuje w jednym z prywatnych warszawskich salonow i na UMOWIE O PRACE zarabam lepiej niz u was !!
Zastanawiam się jak to możliwe, że pracowałeś kilka lat z taką opinią o firmie, niesmakiem i żalem. Aż tyle katuszy na własne życzenie.... Na szczęście mimo sytuacji politycznej w kraju nadal mamy wolny rynek pracy :) Dobrze, że zmieniłeś robotę, bo z takim nastawieniem nie zdziałałbyś już nic... Każdy ideał firmy ma wiele wad. Bo ideałów nie ma :) Znalazłeś zatem swój i zapewne nie zmienisz pracy do czasu kiedy przyjdzie ten moment - kiedy otworzysz własne studio fryzjerskie i będziesz zatrudniał może 2 a może 500 pracowników i dogodzisz każdemu :) Powodzenia !
Bo jak uwiązaliście to lokalną to nie mógł się zwolnić... darujcie sobie i tak nikt nie chce u was pracować. Widzę jak ciężko wam idzie szukanie ludzi. Pamiętajcie, że nikt nie jest głupi...
Bo jak uwiązaliście go lojalką to nie mógł się zwolnić... darujcie sobie i tak nikt nie chce u was pracować. Widzę jak ciężko wam idzie szukanie ludzi. Pamiętajcie, że nikt nie jest głupi... słownik...
Można dużo się nauczyć, a firma stawia na rozwój pracownikow. Są plusy i minusy jak wszędzie. Jak ktoś chce dobrze zarobić, to napewno zarobi.
Co osoba, to opinia. Ja jestem zadowolona z pracy i ka szanuje. Taki sam szacunek otrzymuje. Nie obrażam ludzi i nikt nie obraza mnie. Jeśli ktoś jest wulgarny(co widać w postach poniżej), to zawsze znajdzie się powód do walki. Chce pracować w JLD, bo daje mi wiele możliwości. Jeśli ktoś chce pracować i robi to sumiennie, nie musi nikogo obrażać, a robi swoje i jest zadowolony. Polecam.
czy firma potrzebuje pracowników?
Tak, potrzebuje. Bo wszyscy się zwalniają. bo okazuje sie całkiem inaczej jak na rozmowach mowia...
Tez sie z tym zgadzam. Spokojnie regionalnych można zaskarżyć za mobbing. Niejednokrotnie widziałam jak managerka płakała po wizycie regionalnych. Z reszta czasami tylko wystarczyl telefon z opir***em
Pracuję już bardzo długo w firmie JLD. Polecam tą pracę, osobą które chcą się rozwijać i pracować z fajnymi ludźmi. Pracuje bardzo długo już w firmie i nigdy nie zawiodłam się na pracodawcach.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jean Louis David?
Zobacz opinie na temat firmy Jean Louis David tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jean Louis David?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 7 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!