Ile kosztuje męskie farbowanie włosów ?
Tyle co damskie zapewne. Nie ma znaczenia czy masz 2 cm wlosy czy 2 metry. Nie wiem bo już nie chodzę tam ale pewnie 150-250zl
Ktoś skutecznie walczy z niewygodna prawda o sieci jld usuwając negatywne komentarze. Jld wykorzystuje pracowników, wciska ich szkolenia które wiążą się z podpisaniem umowy lojalnościowej czym szantazuja pozniej, namawianie do pracy na własnej działalności, odpowiedzialność zbiorową jeśli któryś z pracowników ma długie ręce. Składanie się na to co ktoś ukradł. Omijajcie JLD z daleka szerokim łukiem
(usunięte przez administratora)
To prawda jakieś progi plany aby wycisnąć wszystko z klienta i pracownika managerow kierowników i osób nie potrzebnych mnóstwo na których trzeba pracować. Strata czasu by pracować w tej sieci. Do prestiżowego salonu trudno się dostać A do jld przyjmują ludzi z chodnika jak leci. Porażka
Jeżeli rzetelnie podchodzisz do swojej pracy. Lubisz swój zawód i chcesz czegoś więcej - to JLD na pewno da Ci ta możliwość. Ale musisz chcieć czegoś więcej ! I dać od siebie więcej !
Firma kaze pracowac w dobie koronawirusa bo w innym wypadku zwolnienia, nie polecam, klienci obslugiwani sa narazeni na zarazenie pomimo zabezpieczeń
U mnie żaden z fryzjerów nie pracował, ja również...Nikt nikogo nie zmuszał. Wróciłyśmy do pracy 18 maja. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Proszę napisz coś więcej o stanowisku menagera. Jak rzeczywiście wyglądają obowiązki, jakie są konsekwencje nie zrobienia planu, czy jest duży nacisk na sprzedaż produktów?
podejdź do jakiegokolwiek salonu i porozmawiaj z dowolnym managerem Nawet nie jednym, kilkoma Ale jeśli chcesz być managerem, to porozmawiaj z managerami Nikt tego nie broni, a wręcz jest to wskazane.
Dziękuję liczyłam jednak na jakieś opinie na tym forum. Po to to w końcu jest. A myślę że czasy są na tyle trudne ze warto się wspierac i udzielić komuś informacji. Pozdrawiam
Skoro chcesz być menagerem to chyba ci przedstawiła firma warunki. Jakaś 1/4 utarg salonu to sprzedaż. Jeśli nie zrobisz planu to nie będziesz miała premii i Będziesz się musiała tłumaczyć czemu tak wyszło. Nieważne, że Ruchu nie ma, to Twoja wina i fryzjerów że planu nie ma
Tak, firma przedstawiła mi warunki np. dotyczące premii i te warunki brzmią bardzo dobrze. Natomiast takich informacji o tłumaczeniu się za nie zrobiony obrót itp. dowiaduje się od Was - pracowników firmy. Wszystko ma swoje drugie (usunięte przez administratora) a na spotkaniu tego nie odkryjemy. Dla mnie istotne jest poznanie też jak to wygląda z ptk. widzenia pracowników. Serdecznie pozdrawiam i oczywiście proszę jeszcze o opinie jeśli ktoś chciałby się czymś podzielić.
Dzień dobry. Myślę, że jeżeli masz tyle wątpliwości i nie chcesz rozmawiać z innymi managerami, tylko polegać na anonimowych opiniach ( zazwyczaj osób, które nie są zadowolone z pracy w naszej firmie ), to powinnaś zrezygnować z tej pracy. Manager Regionalny przedstawił ci warunki jakie obowiązywały do tej pory w naszej firmie. Jak będzie w Twoim przypadku - trudno powiedzieć. Jeżeli umiesz zarządzać, motywować, masz otwartą głowę i chcesz się uczyć - powinnaś być z pracy zadowolona. Jeśli umiesz rządzić, pokazywać palcem i zrzucać winę na innych, to miejsca długo u nas nie zagrzejesz. Pozdrawiam.
Nie widzę nic złego w tym, że szukam informacji w tym także na tym forum. Jeśli jest taka możliwość to owszem zaglądam tu, tym bardziej że wcześniejsze wpisy nie były pozytywne. Cieszę się, że Ty akurat jesteś zadowolona z pracy. Pozdrawiam
"Jeśli umiesz rządzić, pokazywać palcem i zrzucać winę na innych , to miejsca długo i nas nie zagrzejesz" Serio ? To może sama(usunięte przez administratora) się zwolnisz ? Swoją drogą jeśli szefowa odpowiada na wpisy to musi być juz bardzo źle . Anonimowe opinie, o których wspominasz , niestety są prawdą.
Serio?! Rozumiem, że jesteś managerem w JLD, czy tylko słuchasz stękania swojego managera?! Jeśli nie wyrobisz planu, to zapewniam Cię - nikt nie stoi nad Tobą z batem!Ludzie litości, nie chcecie pracować - nie pracujcie. Ale nie mając wiedzy i publikując takie (usunięte przez administratora) że to, że nie ma klientów, to wina managera, to puknijcie się, nie powiem gdzie. Zamiast wziąć się do roboty, to tylko narzekanie i czekanie na mannę z nieba, w myśl - czy się stoi, czy się leży - pensja się należy. Kolejna rzecz - nie słyszałam, ślepa jestem, ale nie głucha, aby ktoś kogoś zmuszał do podpisywania umowy o współpracę. Chcesz pracować na umowie o pracę - proszę bardzo. Chcesz pracować na umowie o współpracę - proszę bardzo. do @UKRAINKA - bardzo mi przykro, że musisz, a nie wróć, nie musisz, pracować na umowie o współpracę, rozumiem, że manager przystawił Ci nóż do gardła, żebyś podpisała?
Pracuje w JLD ponad 4 lata i nie zmieniłabym pracy w żadnym innym salonie . Jest to rzetelna firma. Cały czas klienci . Bardzo dobre zarobki . Dni w tygodniu wolne ( można coś pozałatwiać w urzędach itp. ) . Miła atmosfera!
Czy można liczyć w SALON JEAN LOUIS DAVID na prywatną opiekę medyczną?
Masz prog 7 czy 10 tys zl dostajesz za to najnizsza krajowa czyli pracujesz za 18-20% od klienta. Później jak to zrobisz masz 30%. Masz kłamać i naklaniac klientów do kupna ampulek na porost włosów. Placa za oszukiwanie ludzi. Jest to słabe i żenujące podejście. Źle wspominam zmarnowany tam czas. A ich szkolenia są takie jak byś na (usunięte przez administratora) obejrzał film. Zmarnowany czas
Absolutnie nie polecam tego salonu na wizytę z dziećmi - za obcięcie grzywki i końcówek koszt 88 zł. Shame.
(usunięte przez administratora)
Mam niebawem zacząć pracę w JLD jako menager. Przyznam że Twoja wypowiedz mnie zaniepokoiła. Możesz napisać coś więcej.
Byłem pracowałem i powiem z czystym sumieniem ze takiego traktowania nie można tolerować. Uciekaj stamtąd.
No to nareszcie ruszyliśmy, oby tylko pandemia nie odezwała się za szybko.
Poszlam do salonu Jean Louis David w Zlotych Tarasach w Warszawie aby zakryc odrosty oraz odswiezyc blond kolor. Niestety pomimo iz oznajmilam fryzjerce Kseni czego oczekuje wyszlam z salonu nie z wlosami blond ale w kolorze brazowym. Pani Ksenia najpierw przez kilka godzin robila baleyage, pozniej nakladala ciemna farbe przy myciu i w ostatecznosci zamiast blondu zrobila mi brazowy kolor. Najbardziej zdenerwowalo mnie to ze w innym salonie zaplacilam mnostwo pieniedzy zeby miec kolor blond a ona wszystko zrujnowala i jeszcze twierdzila ze zrobila mi podobny kolor. Dopiero jak podkreslilam kilka razy ze jest to zupelnie inny kolor to dopiero przyznala ze sa "troche ciemniejsze". Oczywiscie rodzina i znajomi widza roznice wiec to nie tylko moja opinia ze kolor jest zupenie inny. Naprawde trzeba byc daltonista zeby twierdzic ze to ten sam kolor... Niestety nie uslyszalam ani przepraszam ani nie zaproponowano mi znizki. W rezultacie wyszlam niezadowolona a ze nie mieszkam obecnie na stale w Polsce nie moglam wrocic na poprawke poniewaz dzien po wizycie wyjezdzalam z kraju.... Nie polecam ani salanu a Pani Ukrainki KSENI....
To nie jest miejsce na składanie reklamacji. Jeżeli nie jest Pani zadowolona z usługi można złożyć reklamację w salonie lub na stronie JLD
Cytuje "będziecie musieli popisać o odpowiedzialności i świadomości ryzyka" to mówi samo za siebie
Zdecydowanie nie polecam. Miałam robioną w tym tygodniu na włosach keratynę. Pani fryzjerka wyjątkowo niekompetenta. Podejrzewam że nie przeszła żadnych szkoleń w tym zakresie. Mam potwornie suche i spalone włosy. Jeden wielki koszmar.
Każda usługa podlega reklamacji, więc jeśli nie jesteś zadowolona z wykonanego zabiegu poproś, żeby został poprawiony. Czy często korzystasz z tego salonu fryzjerskiego i wcześniej byłaś zadowolona, czy to była jednorazowa usługa?
Cześć. Czytając komentarze zastanawiam się skąd tyle głupot wypisują ludzie o firmie. Pracuje w tej firmie 10 lat. Byłem gnojkiem, który nieumiał nic. Firma mnie ukształtowała, a ta dyrektor operacyjna o której tak się rozpisujecie, dała mi możliwość rozwoju. Przez 10 lat awansowałem o 6 stanowisk. Wysłała mnie nie raz na szkolenie do Paryża. Za darmo. Jak mogła mnie? (usunięte przez administratora)Ale najwidoczniej nie był na tyle dobry by ktoś zwrócił na niego uwagę. Pomijając fakt ze zamiast wypisywać (usunięte przez administratora) tutaj, powinien pójść do swojego managera, regionalnego czy nawet do tej złej pani dyrektor i jej o tym powiedzieć. Szkoda mi tego bohatera. Za darmo! Dlaczego tak podkreślam za darmo? Bo przecież na tym wam najbardziej zależy. Na darmowym szkoleniu, które chcecie dostać. Nie rozumiem czemu, tak was dziwi ze nic w dzisiejszych czasach nie jest za darmo. No tak elektorat 500+ i milleniarsi rządzą naszym światem. Jestem żywym przykładem na to ze da się, żyć godnie, pracować miło i rozwojowo, a do tego pewnie, pewnie tego że praca jest warta wynagrodzenia. Pani dyrektor mnie wychowała i za to jej dziękuje. Życzę miłego wieczoru
Najfajniejśi ludzie jakis spotkalam w branży fryzjerskiej, zarobki wysokie zero spin firma wyplacalna czeste szkolenia pracuje juz 5lat i jestem zadowolona????
Osłuchani strzyżenie
polecam ten salo jest najlepszy i można się dużo nauczyć od pracowniku on jest super:)
Szczególnie jak wypłatę dostajesz około 20 bo regionalnej nie chce się kwoty wyslac A biuro rachunkowe czeka na ostatni możliwy dzień ... I nikt nigdy Ci nic konkretnie nie powie . (usunięte przez administratora)
HALO HALO. Jesteście tu????? Czy może ktoś mi udzielić informacji na temat pracy jld.... Chciałabym zacząć przygodę z tą firmą i podjąć się pracy w niej. Jestem że średnim doświadczeniem... Ile tak mniej więcej można dostać naj mniej wynagrodzenia za miesiadz przepracowanych
Witam podpinam się do twojego pytania ile można dostać bez doświadczenia za1 miesiadz przepracowanych w tym zakładzie
Jak nie masz doświadczenia to dostajesz 1200 zł i jesteś pomocą fryzjerska przez 3 miesiące później idziesz na szkolenia
Spróbuj A zobaczysz. Pracowałem tam i jest to (usunięte przez administratora)pięknie zapakowane. Chodzi o sprzedaż tam czyli jeśli jesteś dobrym sprzedawcą zarobisz fryzjerstwo to dodatek. Manipulacja psychologiczną pracownikami progi plany atmosfera też sporo pozostają do życzenia. Własna działalność super pięknie przez 2 lata A połowę zusu później kto odda gdy coś swojego założysz? Szukają naiwnych i głupich.
To prawda, jeżeli masz gadane i dobrze sprzedajesz zarabiasz więcej niż fryzjer który jest świetny technicznie.
Czy w SALON JEAN LOUIS DAVID są szkolenia zewnętrzne?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jean Louis David?
Zobacz opinie na temat firmy Jean Louis David tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jean Louis David?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 7 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!