W tej sieciówce można zarobić spokojnie 6 tys. Tylko trzeba buc na własnej działalności i przepracować min 180 godzin w miesiącu. Działalność jest bardzo prosto założyć a miesięczny koszt to Ok 530 zł. Każdy jest wysyłany na szkolenia 2 lub 3 tyg w zależności od umiejętności. Po szkoleniu trzeba przepracować w firmie rok, później umowa lojalnościowa wygasa. Jakość wykonywanych usług zależy od fryzjera, i jego umiejętności nie od sieciówki. To prawda farby są słabej jakości, szampony i odżywki do użytku technicznego to milla lub (usunięte przez administratora). Jest mały procent, bo tylko 30 % 5 % jest ruchome i wydziela je menadżer. Rzadko kiedy dostaje się pełne 35 %.
To naprawdę świetnie, że jesteś aż tak zadowolona z pracy w JEAN LOUIS DAVID. Jednak nie każdy jest skłonny do zakładania własnej działalności - z różnych przyczyn. Powiedz mi wobec tego, czy istnieje tam możliwość innej formy zatrudnienia?
Tak istnieje, zatrudniają również na umowę o prace, ale warunki tego typu zatrudnienia nie są korzystne. Jest próg 8,5 tys i dopiero po przekroczeniu tego progu masz procent. Powiedzmy ze zrobisz 15 tys obrotu to procent dostaniesz od 6, 5 tys. A na działaności dostałabys 4,5 tys na czysto 4 tys po opłaceniu Zuzu.
Witam. Czy orientuje się pani ile tak mniej więcej można dostać wynagrodzenia za 1 miesiadz przepracowanych w tym zakładzie bez doświadczenia chodzi o stawkę miesięczna do ręki
Mówisz o 4 tysiącach na czysto, ale co z VAT i podatkiem dochodowym? Czy te koszty również uwzględniłaś?
A czy możesz mi wyjaśnić skąd 530 zł miesięcznego kosztu prowadzenia działalności jeśli sama składka Zus to 1246,92 zł, a Karta Podatkowa to 166 zł Pytanie czy wiecie że preferencyjny Zus (539,35) jest tylko 2 lata a potem jak już wyrobisz sobie klientelę to trzeba (usunięte przez administratora) i z tych 6 tys zostaje 4500,-.?
Super, że wyjaśniłaś. A powiedz jeszcze, macie jakieś normy do wyrobienia? Zainteresowałam się ostatnio pracą w JEAN LOUIS DAVID.
Tak, dla jld ważne sa cyferki. 30% masz gwarantowane 5% jest ruchome za sprzedaż 2 karnetów na kolor masz 2 % a pozostałe 3 % za zrobienie planu za parametry itp.
Witam. W salonie JLD pracuje od rok a wcześniej pracowałam w salonie LL (te same zasady i procedury tylko tańsze kosmetyki i niższe ceny). Jak wiadomo w każdej pracy są plusy i minusy. - Największym plusem pracy w sieci JLD jest bardzo duża baza stałych klientów którzy często przychodzą do nas ze względu na nasz Hiper Service. -Dodatkowo produkty JLD (mam na myśli kosmetyki JLD) są bardzo dobrej jakości... Na przykład seria Liss, jeśli jest odpowiednio wykonana jest dużo lepsza niż seria discipline z Kerastase. - odnosząc się do poprzednich wpisów na temat kuracji i rytuałów... To wcale nie prawda, że nie działają... Jeśli się robi wszystko zgodnie z procedurami, to znaczy: nie wali nie wiadomo ile maski od nasady albo olejku, nie zmienia się czasu działania, nie używa dziesięciu pompek szamponu na klienta i dobrze spłukuje preparaty, które są przeznaczone do płukania to nie ma bata, żeby rytuał albo kuracja nie pomogła... Ci którzy uważają, że jest inaczej to z nich tacy fryzjerzy ze szkoda gadać... - W większości salonów panuje miła atmosfera niemalże rodzinna... Osobiście pracuje w takim ze klienci sami widzą jak jest u nas fajnie... Tak samo tutaj chce się odnieść do poprzednich wypowiedzi. W salonach są menadżerowie. Zazwyczaj są to odpowiednie osoby na swoich stanowiskach... Ja osobiście mam super menadżerekę i nie wyobrażam sobie już pracy z żadną inną. Odnośnie wykonywania poleceń i pracowania na jej premie to nie jest to tak jak się wydaje... Pracujesz sam na siebie... Im większy masz obrót tym większa twoja wypłata... Menadżer ma premie tylko od zrealizowanego planu... A plan trzeba robić, bo od niego nie zależy tylko to, czy menadżer będzie miał premie czy nie. Plan jest po to żeby salon na siebie zarobił, bo oprócz pensji, które trzeba zapłacić pracownikom są również rachunki do zapłacenia, czynsz od wynajmu lokalu, ZUSy i inne składki, które trzeba opłacić pracownikom na umowę o pracę. To nie jest takie proste jak się wydaje, a polecenia menadżera wykonywać trzeba, ponieważ to on ponosi odpowiedzialność za salon i to co się w nim dzieje, wiec nie ma co stękać jakie to jest straszne. Zarobki są dużym plusem, ponieważ jak jesteś na działalności i dobrze pracujesz wyciągasz ok 5-6 tysięcy nawet w słabym miesiącu... Ale jak racujesz, a nie przychodzisz sobie zęby posiedzieć i poudawać że pracujesz... Ja osobiście mam działalność i nie wydaje mi się żeby było mi to jakoś narzucone... Wiadomo że na działalności zarabia się więcej. Jeśli chodzi o minusy to jest nim przede wszystkim to, że rozlicza się nas fryzjerów z rzeczy, na które nie zawsze mamy wpływ np. Parametry.... Często jest tak ze klient nie bierze kuracji czy kosmetyku nie dlatego, że jej nie chce lub nie potrzebuje tylko dlatego, że go po prostu nie stać. Dodatkowo nie podobają mi się farby na jakich pracujemy. Loreal sam w sobie jest dobrą firmą, ale nie kryje siwych włosów... Sami trenerzy na szkoleniach mówią ze Majirel pokrywa DO 100% a nie 100% siwych. Drażni mnie również to (ponieważ pracuje w salonie z gabinetem kosmetycznym), że fryzjerzy mają opowiadać klientom o tym jaki fajny mamy gabinet, super zabiegi i w ogóle a kosmetyczka siedzi sobie na zapleczu i jej to w ogóle nie obchodzi. I wydaje mi się że to wszystko. Gdyby te farby były lepsze to cała resztę dałoby się przeżyć. Ogólnie jestem zadowolona i polecam prace z nami :)
Jakie są zasady przyjmowania nowych fachowców, jak przebiega rekrutacja. Podpowiedzcie coś.
Prawdziwa korporacja, liczą się parametry i plany. Efekt końcowy fryzury nie jest ważny dopóki nie przyjdzie reklamacja, przy której zawsze wina jest fryzjera i to jemu odlicza się podwójna sumę za usługę od wypłaty. Pensja na umowie o pracę równa najniższej krajowej, kładziony jest nacisk na zakładanie własnej działalności. Jak najniższym kosztem chcą osiągnąć jak najwyższy zysk.
Prawdziwa korporacja, liczą się parametry i plany. Efekt końcowy fryzury nie jest ważny dopóki nie przyjdzie reklamacja, przy której zawsze wina jest fryzjera i to jemu odlicza się podwójna sumę za usługę od wypłaty. Pensja na umowie o pracę równa najniższej krajowej, kładziony jest nacisk na zakładanie własnej działalności. Jak najniższym kosztem chcą osiągnąć jak najwyższy zysk.
Dobra tu jest tylko kasa.Pasja,szanowanie czasu,życia prywatnego i samego pracownika schodzi na drugie miejsce. Liczą się tylko tabelki i parametry. PRACA DLA LUDZI O MOCNYCH NERWACH.
Moje sugestie dla SALON JEAN LOUIS DAVID: Szczerze polecam salon. Dziewczyny są profesjonalistkami , a usługi są na wysokim poziomie.Jestem w pełni zadowolona z wizyty i obsługi w salonie. Lubię atmosferę w SALON JEAN LOUIS DAVID za: W pełni polecam salon ze względu na profesjonalną obsługę i wysoki poziom usługi.
Profesjonaliści? Najważniejszy jest plan i wyciągnąć jak i więcej od klienta. Jakość umiejętności i wasze szkolenia pozostawiają wiele do życzenia. Pracowałem byłem widziałem i nie polecam. Atmosfera pewnie zależy gdzie ale nie najlepsze. Pobieranie klientów spojrzenia wredne itp. Wysoki poziom usług jaki to wysoki poziom skoro pracownicy są zatrudniani z Ukrainy czy nawet Polski z chodnika. Jaki to poziom? 2 klasy szkoły zawodowej. Ludzie widzą i Was oceniają. Wystarczy czytać komentarze. JLD upadnie to tylko kwestia czasu problem polega na złym zarzadzaniu od samej góry.
Nie polecam pracy w tej firmie, bardzo słabe zarobki w porównaniu z innymi salonami, niedogadywanie się z pracownikami ze strony regionalnych. Wyższa pierdo*-encja.
Nie polecam. Słabe zarobki i mobbing ze strony regionalnych. Zmuszanie do założenia działalności , nachalna sprzedaż drogich kosmetykow oraz niewypłacanie wynagrodzenia za słabej jakości szkolenia.
Polecam ten salon można się dużo nauczyć ????
Czy możesz napisać, jak długo już pracujesz w tych salonach i co przez ten czas udało Ci się nauczyć? Szkolenia i możliwości rozwoju są dla wielu pracowników ważnym argumentem przy aplikacji. Warto napisać na ten temat coś więcej. Podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami.
Grafik elastyczny, fryzjerzy dobrze zarabiają , ale trzeba dużo z siebie dac i to przekłada się na pensję, wyplata zawsze na czas. Polecam
Jak najbardziej polecam salony Jean Louis David. To praca, która daje wiele możliwości, szkoli oraz pozwala zdobyć w szybkim czasie doświadczenie.
Super obsługa Lubię atmosferę w SALON JEAN LOUIS DAVID za: Uprzejmość
Rozumiem, że jesteś klientką salonów Jean Louis David. Opinie klientów są równie ważne na forum GoWork.pl ponieważ potencjalni kandydaci mogą dowiedzieć się z nich także czegoś interesującego. Czy jesteś ich częstym gościem? Co według Ciebie wyróżnia sieć tych salonów na tle innych w branży?
@KlaudiaK, napisałaś, że w Salonie Jean Louis David można liczyć na dobre wynagrodzenie. Czy bierzesz też pod uwagę dodatkowe napiwki? Czy w tej pracy i w tym zawodzie zdarza się to często? Jak wygląda procedura przyjęcia do salonu nowego fryzjera, czy od razu może on obsługiwać klientów?
Super salon-Janki Zgrany zespół, stali klienci, naprawdę można dobrze zarobić i ze spokojem pracować. Polecam wszystkim, którzy się zastanawiają nad pracą w JLD ???? Moje sugestie dla SALON JEAN LOUIS DAVID: Wszystko dobrze???? Lubię atmosferę w SALON JEAN LOUIS DAVID za: Zawsze można liczyć na wsparcie i zrozumienie
@Fryzjer, proszę Cię o zwracanie uwagi na język wypowiedzi i kulturalne zwracanie się do innych osób na forum. Twoja opinia o firmie JEAN LOUIS DAVID jest negatywna, ale główny powód oparłeś w zasadzie na pojedynczym haśle. Czy możesz rozwinąć swoje uzasadnienie? Dlaczego uważasz, że pasja i fryzjerstwo schodzą na drugi plan?
Profesjonalni fryzjerzy . Doskonale fryzury polecam.
Super Firma JLD , super szkolenia, bardzo dobre zarobki. Jestem zadowolona. Pracuję ponad 3 lata.
Wysokiej jakości usługa fryzjerska. Fach w ręku. Dużo szkoleń. Profesjonalizm. Pracuje już ponad 2 lata i nie żałuję.
Czy ktoś z obecnych na forum może potwierdzić opinię użytkownika @Kfkd? Czy szkolenia w firmie JEAN LOUIS DAVID są płatne przez pracownika? Może istnieje jakiś sposób, żeby koszt szkoleń rozłożyć na części i co miesiąc potrącać to z wypłaty? Dla niektórych to może być dobre rozwiązanie. Co o tym myślicie?
Proszę mi pokazać zdanie, w którym powiedziałam, że to pracownik płaci za szkolenia. Pracując w jeanie pracownik idzie na szkolenie, którego koszt pokrywa pracodawca. Za to pracownik musi podpisać lojalkę, że będzie pracował przynajmniej przez rok. W przypadku zwolnienia się pracownik jest zobowiązany do oddania kosztów szkolenia. Oczywiście kwota się zmniejsza proporcjonalnie od przepracowanych miesięcy. No i to jest ok. W wielu dziedzinach tak robią. Ale tutaj raczej problemem nie są lojalki tylko kwoty, które są kuriozalne. Czy faktyczny koszt szkolenia taki jest to raczej pracownik się nie dowie, bo szkolenia odbywają się w akademii Jeana i są prowadzone przez organizatorów, którzy raczej nie ujawnią faktycznych kosztów. Raczej oni są na wszystko przygotowani. Reszty chyba nie muszę tłumaczyć, bo zawarte jest w poprzednim moim komentarzu. Ps: proszę was, myslicie, że nikt nie wie, że większość pozytywnych opinii jest wystawianych przez managerów i pracowników Jeana? I przy tym obrażając i oskarżając. Powoli to chyba zaczyna robić się normą wśród pracowników Jeana...
Szkolenia są za darmo i nic za nie się nie płaci. Warunkiem darmowych szkoleń jest to, ze nie zwolnisz się przez rok. Chyba normalne ze nikt nie będzie szkolił ludzi którzy po tygodniu odejdą. Z pomocy fryzjerskiej po takich szkoleniach stajesz się fryzjerem z ogromna wiedza. Wiec warto!
Skoro się za nic nie płaci za szkolenia to po co te kwoty na lojalce. Czyli z tego wynika, że pracodawca nie pokrywa kosztów szkolenia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jean Louis David?
Zobacz opinie na temat firmy Jean Louis David tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jean Louis David?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 7 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!