Czy w Stepstone.Pl Sp. z o.o. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Czy nowo zatrudnione osoby w Stepstone.Pl Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Firma Stepstone.pl , będącą portalem ogłoszeń o pracę, zakończyła już działalność na polskim rynku - czytajcie ze zrozumieniem. Firma-siostra nadal działająca w Polsce to Stepstone Services , zajmują się developerką i programowaniem , mają oddzielne forum na tym portalu więc tam zadawajcie pytania.
Jaki jest wkład kierownictwa Stepstone.Pl Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
StepStone.pl "poszedł z torbami" kolejne podejście na rynek polski się nie sprawdził ponieważ mieli złą strategię.
Jakie są mocne strony pracodawcy Stepstone.Pl Sp. z o.o.?
Myślę, że z mocnych stron to chociażby fakt, że Pani Dyrektor skończyła szkołe muzyczną i jest szansa, że nauczy cię grać na trójkącie, a tak poważnie to oprócz pensji na czas i struktur RASP(budynek, HR, etc) to nie ma tutaj żadnych plusów, jest za to kilka poważnych minusów. Kadra kierownicza to nieśmieszny żart: -Pani dyrektor otwarcie przyznaje, że nigdy nie zarządzała startupem(SIC!) -Jeden Menadżer to giermek (Wierny aż do śmierci) Pani dyrektor z poprzedniej pracy -Drugi Menadżer juz nie pracuje (odszedł sam po niecałym roku)(SIC!) -Drugim Menadżerem został Człowiek, który nie ma do tego kompetencji, ale ma potencjal na bycie kolejnym giermkiem Pani Dyrektor(SIC!) Atmosfera: Jeżeli nie masz w sobie pierwiastku giermka przytakiwacza i jesteś samodzielnie myślącą istotą, która jest w stanie w miare racjonalnie ocenić sytuacje, a do tego nie masz zwyczaju żyć w korpo-obłudzie (wszystko działa jesteśmy świetni, zgłaszasz problem to twoja wina, a nie czegoś co nie działa etc.) NIE jest to firma dla ciebie. Produkt: Jak ktoś się interesuje tematem to wie, że stepstone jest portalem z ogłoszeniami o pracę online. Jedynym produktem są ów ogłoszenia, które firma sprzedaję innym firmom, które poszukują kandydatów do pracy (coś jak pracuj.pl). Niestety największą wadą tego produktu jest to, że produkt nie działa a co za tym idzie twoja praca w stepstone.pl jest całkowicie pozbawiona sensu. Jeżeli chcesz pracować w firmie która oferuje jeden produkt, który nie działa to jest to miejsce właśnie dla Ciebie:) Pozdrawiam
Dodaję, że juz tam nie pracuje od jakiegoś czasu, przynajmniej tak było, jak jest teraz to nie wiem. Pozdrawiam
cześć Kim, przeczytałam Twoją odpowiedź uważnie i kilka razy, żeby nie umknęło mi nic ważnego. postaram się teraz napisać kilka słów o tym, jak z mojej perspektywy jest w StepStone. Jest dużo, a czasem bardzo dużo pracy. Pojawiają się błędy - czasem zarządcze, czasem biznesowe, czasem natury interpersonalnej. Zdarzają się tarcia, niedopasowania, konflikty. Rozmaitego rodzaju rafy... Patrzę na to wszystko z perspektywy pracownika, który funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. I wiesz co, dochodzę do wniosku, że ta charakterystyka pasuje do wszystkich organizacji, w których miałam okazję pracować. Może masz niespotykane szczęście i znalazłaś miejsce, gdzie pracy jest tyle co kot napłakał, wszyscy pasują do siebie, jak dobrani w korcu maku, konflikty występują wyłącznie w chwilach ustalania kto komu przyniesie kawę, a sprzedajesz rozwiązanie, o które klienci się biją. Mi się nie zdarzyło. Wiem za to z naszej codzienności, że my wszyscy, którzy tam pracujemy, lubimy się, staramy się dojść do porozumienia, pomagać sobie. Że wypruwamy sobie żyły, nie tylko po to, by firma się rozwijała, ale też po to, bo przychodzić tu codziennie z przyjemnością. Że dbamy o siebie nawzajem. Że odwalamy kawał dobrej roboty, by wprowadzać zmiany na lepsze. I że to działa. Nie jesteśmy sformatowanymi korpo-robotami, bez refleksji. Szanujemy siebie i pracę, którą wykonujemy, bo wiemy, że kosztuje nas ona sporo wysiłku. A opinie w duchu Twojej, wyrażone w taki sposób, są dla nas zwyczajnie niesprawiedliwe i krzywdzące. Bardzo łatwo korzystać z wolności słowa, skrzętnie ukrytej za internetową anonimowością. Czasem jednak warto pomyśleć, że te słowa dotykają żywych ludzi, którzy do niedawna byli Twoimi kolegami z pracy i do których się uśmiechałaś. Pozdrawiam Cię.
A. - zapewne jesteś tam szefową działu i od początku robisz wszystko aby pracownicy podgryzali się nawzajem a atmosfera była jak w najgorszym korpo, i wiesz co - udało Ci się. Do tego nie rozumiesz kompletnie na czym polega współpraca w zespole i motywowanie ludzi, zwłaszcza przy tak kiepskim produkcie (czy wiesz, że Pracuj ma już nawet odpowiednik No Fluff Jobs? Za chwilę otworzą jeszcze dział z praca w hotelarstwie i tyle będziecie mieć nowości). Zaklinaj dalej rzeczywistość i pamiętaj tylko zasadę StSt, że jeśli nie mogą być chociaż trzeci na rynku - wychodzą z niego (a to już się kiedyś stało w PL)...
Przedstawiasz się jako obecny pracownik StepStone.pl - wnioskuję tak po treści jaka została pozostawiona. Powiem tak - wczytując się w pozostawione opinie przez StepStone o anonimowości wpisów, że to nie fajne itp. a sami to robicie ! Hipokryzja na pełnej linii :) Moje gratulacje :) Bardziej wolę uwierzyć w słowa byłych pracowników niż w anonimowość obecnych, którzy jeszcze "może" pracują w StepStone, lub to ktoś na kierowniczym stanowisku i tylko chcą polepszyć panującą tu atmosferę. Nie wiem, ale zaglądam tutaj dość często, nawet byłem na pierwszym spotkaniu i otrzymałem propozycję na drugi etap ale zrezygnowałem - to już moja decyzja, z którą będę żył, nie przekonawszy się jak jest naprawdę, ale cóż :) mimo wszystko nie żałuję po tym co prezentuje pracodawca, krytykując innych a zachowując się podobnie. BRAWO :)
Jak wygląda praca Key Account Managera w Stepstone?
Płaca jest terminowa to fakt, ale co z tego skoro jest mizerna. Jeżeli premie są to są tak śmieszne,jak extra dodatek tak jak znalezione drobne na ulicy. Była ankieta o satysfakcji pracowników, nic z niej nie wyniknęło. Dyrektorka póżniej na spotkaniu kazała wyjść na środek i przyznać się kto negatywnie odpowiedział na pytania! Ludzie albo się obijają i są klepani po głowie w nagrodę albo nie wiedzą w co ręce włożyć i nikt tego nie zauważa.Pracy jest dużo i jest coraz więcej, bo pracowników ubywa.
Pracodawca płaci na czas, wynagrodzenie jest nieadekwatne do obowiązków KAM-a, mimo tego, że nie jest za niskie, jest bym powiedział średnie co do ilości obowiązków. Pracodawca wymaga coraz więcej od pracownika. Premia na bardzo niskim poziomie. Obowiązki KAMa sprowadzają się do zadań Call Centerowych, gdzie jest wielki nacisk na ilość połączeń, żeby była jak największa, co skutkuje niższą jakością pracy KAMa. Praca monotonna, nie skupiająca się na wykorzystywaniu potencjału pracownika. Setki tysięcy raportów, tabelek, exeli do wypełnienia, nie mówiąc też o samym systemie. Tak więc praca powtarzalna w kółko, nie wnosząca nic. Uważam, że to marnowanie czasu, który można by było spożytkować bardziej sprzedażowo. Pracodawca przedstawia wizje i misje firmy, które nie mają nic wspólnego z założeniami. Pracownik traktowany jest wręcz przeciwnie co do wartości firmy, które regularnie są powtarzalne, ale nieprawdziwe. Pracownik traktowany jest jako "cyferka w tabeli" niż członek wnoszący pewną wartość w zespole. Brak poszanowania dla pracownika. Szkolenia na bardzo niskim poziomie. Pomysły przedstawione przez pracowników w celu polepszenia usługi czy wybiciu się w śród konkurencji spotyka się z krytyką. Osobiście uważam, że jest wiele innych firm konkurencyjnych, gdzie pracownik może czuć się bardziej bezpiecznie niż w StepStone.pl i czuć się szanowany.
(usunięte przez administratora) Jak ktoś chce wiedzieć jak pracuję jako KAM, to napisz do mnie na naszą skrzynkę firmową. Spotkaj się ze mną twarzą w twarz. Zaprosimy Cię do nas, porozmawiasz, poznasz nas i posłuchasz tych, którzy potrafią ocenić właściwie swoje kompetencje , to jak się pracuje w firmie. Nie ufaj anonimowym opiniom, ja mogę być botem, który sobie po prostu odpisuje:) Więc, po fakty zapraszam do nas. kontakt@stepstone.pl (usunięte przez administratora)
Czy w firmie Stepstone.Pl Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Dziękujemy za przesłanie pytania. W StepStone.pl dbamy o to, aby wraz z rozwojem firmy rozwijali się również nasi pracownicy. Wdrażamy system szkoleń pod nazwą Akademii Rozwoju StepStone.pl, dzięki której każdy członek zespołu może pogłębiać wiedzę i zdobywać nowe umiejętności. Systematycznie organizujemy również warsztaty i szkolenia zewnętrzne. Zapraszamy Zespół StepStone
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy w Stepstone.Pl Sp. z o.o.?
hahaha w StepStone.pl menadżerowie ledwie co znają język polski czy też jerzyk polski :D
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Z uwagi na to, że jesteśmy firmą międzynarodową, szukamy osób z biegłą znajomością języka angielskiego. Pozdrawiamy Zespół StepStone #pracamarzeń