Czy w Opolanka Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Też nie polecam. Te dobre komentarze piszą chyba sami sobie, bo z kim z zespołu się nie gadało to mieli dość tego nadęcia i chamstwa menadżerki. Jej sposób na zarządzanie to wyśmiewanie i kpiny z pracowników, ciągłe obgadywanie i wulgarne słownictwo rodem z taniego baru, niby udaje damulkę a klnie gorzej niż szewc. Do tego restauracja chyba nie zarabia, bo ludzi mało, co chwilę zamknięta, wypłaty niskie (do tego pod stołem) a zakres obowiązków ciągle się zmienia. Robisz tam wszystko i jeszcze ciągłe pretensje. Jest wiele miejsc w Opolu, gdzie nawet jeśli dużo więcej nie zarobisz to przynajmniej Cię szanują.
Zaręczmy, że nie piszemy sobie sami opinii. Prawnie nikt nie spieszy z pisaniem pozytywnych komentarzy, kiedy jest zadowolony z pracy. Natomiast, kiedy już pozytywna opinia się pojawią, to większość czytelników uważa ją fałszywą. Trudno nam się odnieść do kwestii poruszanych anonimowo na forum, kiedy nawet nie wiemy, czy była Pani pracownicą obiektu. Dlatego zachęcamy do kontaktu w celu wyjaśnienia opisanych insynuacji.
Czy osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej, mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do Opolanka Sp. z o.o.? Na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy na stanowisko Specjalista ds. Marketingu?
Cześć, byłam na rozmowe o pracę dot. stanowiska specjalista ds. marketingu. Rozmowa była dość długa, ale profesjonalna i "na temat". Dostałam m.in. takie pytania: Dlaczego chce pracować w Opolance, dlaczego zaaplikowałam na stanowisko? Dlaczego chce zmienić obecną pracę? Jakie mam doświadczenie w marketingu i czy prowadziłam wcześniej działania marketingowe dla restauracji? Jakie działania zaproponowałabym do promocji nowej restauracji? Kilka słów o sobie. Moje mocne i słabe strony. Jakie było moje największe osiągnięcie w poprzedniej pracy? Czego spodziewam się po pracy i jakie mam oczekiwania finansowe?
Czy w Opolanka Sp. z o.o. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?