Dział ubezpieczeń to parodia, klient musi czekać 4 dni na wycenę ubezpieczenia, może jakby Pani Sylwia bardziej się zaangażowała w prace a nie ploty w firmie to by to łatwiej szło. Nie polecam kobieta nie miła arogancka.
Pani Michale, Panu również bardzo dziękuję za opinię mojej osoby jak również jakości wykonywanej przeze mnie pracy. Poproszę o szczegóły na podstawie których stworzył Pan swoją opinię. Zapraszam do konfrontacji i wyjaśnienia sytuacji.
Jest ogłoszenie o pracę na doradcę serwisowego i handlowca. Czy ktoś wie jaka podstawa jest wypłacana? Czy trzeba mieć doświadczenie?Czy jest to typowe korpo? Jak atmosfera?
Hmmm to jak nie ma awansów, a doświadczony pracownik chce odejść, to firma stara się jakoś taką osobę zatrzymać?? Jak nie awans, to może podnoszą pensję? Dają lepsze premie czy cokolwiek? Coś innego?
Szukam pracy obecnie i szukałem w necie ogłoszeń, tam trafiłem na aktualną ofertę na posadę Kierownik działu sprzedaży nowych i używanych samochodów. Jest to osoba stojąca na czele zespołu i napisali na liście wymagań, że konieczna umiejętność zarządzania zespołem handlowców. Jak wielki jest to dział? Ile osób liczy zespół i czy Kierownik to on decyduje też, np. kto dostanie premie? Czy tylko zarządza ich pracą?
Kolega wyżej pisał, że forum firmy oblegają trolle :/ Nie wiem, czy w to wierzyć i dlaczego ktoś miałby poświęcać swój wolny czas na takie zachowania? A co do samej, wspomnianej posady, to czy wiesz, dlaczego nie obejmie go ktoś z dotychczasowych pracowników, w ramach choćby awansu? No i czy znasz kulisy zwolnienia się tego wakatu?
Pisano niedawno, że mechanik zarobi 3200 zł. W ogłoszeniu, które jest na stronie firmy, jest z kolei, że ma to być ktoś z doświadczeniem. A za swój atut firma uznaje możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych. Przyjęli by mnie więc, jak kończę w czerwcu zawodówkę? Jakie faktyczne możliwości nauki zapewniają?
Witam zastanawiam się nad złożeniem cv, ale z tego co słyszę na rynku pracy ponad połowa doświadczonych pracowników jak i tych nowych zrezygnował z pracy. Podobno to wina nowego dyrektora ? Pytanie znaleźli nowe lepsze oferty czy po prostu nowy dyrektor nie radzi sobie z zarządzaniem załogą. Bo jeżeli to wina dyrektora może lepiej zamiast tracić doświadczonych pracowników zmienić osobę zarządzająca
Gdybym dzisiaj wysłał cv jako mechanik, a potrzebują pracownika natychmiast to od kiedy możliwa byłaby praca? W aktualnej ofercie wymagana jest pracowitość ale niech mi ktoś powie czy wystarczy wykonywać swoje obowiązki czy coś ponadto?
Szczerze mówiąc też chciałem aplikować jako mechanik i najpierw wszedłem tutaj na forum. Te soboty to są obowiązkowe czy można odmówić? Zastanawiam się jeszcze czy te soboty dowolnie można sobie wybrać. Ale w ogłoszeniu piszą o umowie o pracę, więc może wiesz na jaki czas proponują?
Pani Sylwia przygotowuje atrakcyjne oferty na ubezpieczenia samochodów. Jednak muszę przyznać, że długo się czeka na oferty i bywa spóźniona na wcześniej umówione spotkania.
Może ma za dużo obowiązków? Ciekawi mnie czy jest jedynym pracownikiem na tym konkretnym stanowisku. Szczerze przyznam, że właśnie dział ubezpieczeń interesuje mnie, jako potencjalnego kandydata do pracy.
Pani od ubezpieczeń ok, sympatyczna dla klienta, tylko trzeba mieć zarezerwowane dużo wolnego czasu, żeby wysłuchać wielu rzeczy z jej życia prywatnego. Nie zawsze klient ten czas ma i jest zainteresowany. Może lepiej ten czas poświęcić na przygotowanie ofert. Pozdrawiam
Dział ubezpieczeń to parodia, klient musi czekać 4 dni na wycenę ubezpieczenia, może jakby Pani Sylwia bardziej się zaangażowała w prace a nie ploty w firmie to by to łatwiej szło. Nie polecam kobieta nie miła arogancka.
Zgadzam się dno straszne, wyliczenie ubezpieczenia na mieście trwa 10 minut , a tutaj pani potrzeba kilka dni Haha
Bardzo dziękuję za opinię zarówno mojej osoby jak również jakości wykonywanej przeze mnie pracy. Jak domniemam Pan Dawid to zarówno Klient jak i pracownik, co daje prawo wyrażenia swojej opinii zarówno na polu zawodowym jak i funkcjonowania mojej osoby wewnątrz firmy. Zapraszam do konfrontacji i wyjaśnienia sytuacji, zamiast infantylnego wypisywania komentarzy nic nie wnoszących do głównego motywu działania tej platformy.
Pani Michale, Panu również bardzo dziękuję za opinię mojej osoby jak również jakości wykonywanej przeze mnie pracy. Poproszę o szczegóły na podstawie których stworzył Pan swoją opinię. Zapraszam do konfrontacji i wyjaśnienia sytuacji.
Jest ogłoszenie na pracownika serwisu , czy jestem w stanie zarobić 6 tysięcy ??
Pracując na pół etatu, czy za cały, i jaką tu umowę wtedy dają? Nie serio, ile się płaci, kto poda realną kwotę?
Tak szczerze nie masz liczyć na coś więcej oprócz 3250 netto na rękę, a w tym (usunięte przez administratora) jeszcze dwie soboty za darmo
Czy Auto-Serwis Pasikowski Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?
Kojarzy Pan skąd teraz ogłoszenie na Kierownika działu sprzedaży nowych i używanych samochodów? Co z poprzednikiem i jak z zarobkami w stosunku do obowiązków? Zapis atrakcyjne warunki finansowe z ogłoszenia nic mi nie mówi. Nikt z pracowników nie chciał objąć tej posady, zakładając, że była taka możliwość?
Szukam pracy obecnie i szukałem w necie ogłoszeń, tam trafiłem na aktualną ofertę na posadę Kierownik działu sprzedaży nowych i używanych samochodów. Jest to osoba stojąca na czele zespołu i napisali na liście wymagań, że konieczna umiejętność zarządzania zespołem handlowców. Jak wielki jest to dział? Ile osób liczy zespół i czy Kierownik to on decyduje też, np. kto dostanie premie? Czy tylko zarządza ich pracą?
Paru chłopaków. Nie kierujesz niczym, i tak przyjdzie góra i powie że słabo. Poczytaj inne opinie oraz mocno zastanów się czy chcesz tam iść. Nad premiami nie stoisz, nawet nie ma nad czym.
Najlepiej umówić się na rozmowę - pracodawca nie gryzie. Forum firmy od jakiegoś czasu oblega jeden bądź paru hejterów, którzy wypisują nieprawdę na temat firmy i jej pracowników. Najlepiej skontaktować się z obecnym Szefem Sprzedaży z Płocka, który dokładnie przedstawi zakres pracy, liczbę zespołu etc. bez trolowania i bez bzdur. link do strony a tam kontakt do obecnego Szefa Sprzedaży, z którym warto się skontaktować przed aplikowaniem: https://renaultpasikowski.pl/#
Najpierw to się zastanów czy chcesz na siebie przyjąć sto obowiązków za 4 tysie miesięcznie, i cały czas będziesz słyszał złe zleee mało
Kolega wyżej pisał, że forum firmy oblegają trolle :/ Nie wiem, czy w to wierzyć i dlaczego ktoś miałby poświęcać swój wolny czas na takie zachowania? A co do samej, wspomnianej posady, to czy wiesz, dlaczego nie obejmie go ktoś z dotychczasowych pracowników, w ramach choćby awansu? No i czy znasz kulisy zwolnienia się tego wakatu?
Jeszcze raz dziękuję całemu zespołowi serwisu mechanicznego Renault w Płocku - zwłaszcza panom Tomaszowi i Krzysztofowi - za błyskawiczny termin konsultacji i naprawę usterki. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką mobilnością, życzliwością i profesjonalizmem. Brawo! Możecie szkolić inne serwisy, jak obsługiwać klienta. Dziękuję całemu zespołowi i pozdrawiam serdecznie.
Próbowaliście rozmawiać z pracodawcą na temat zimna na hali? Może jakby parę osób zamiast pisać w wątku po prostu zgłosiło ten problem firma by pomyślała o jego rozwiązaniu... Widziałem ofertę pracy dla mechanika, wymagane jest doświadczenie, jako pracownik z 2 letnim stażem mam szansę się dostać? Ponad 5 tyś na rękę na początek to realne oczekiwania?
Myślisz, że pracodawca idąc po hali nie czuje zimna? Temat wspominany nie raz i nie dwa. Szanse dostać się masz, nawet mocne. Natomiast 5 tyś na rękę? to chyba na kwartał a nie miesiąc. Nie oczekuj 4 tysięcy z premiami po paru latach pracy a co dopiero 5 tyś na start
A tacy pracownicy z wieloletnim stażem w tej firmie ile mają podstawy? Ile konkretnie wynoszą premie i za co są przyznawane? To jakieś premie uznaniowe czy od przerobu? Czy mechanicy tutaj nie walczą o podwyżki?
Pracownik z wieloletnim stażem zarabia gorzej niż nowy pracownik. Podstawy mają z 1200 na umowie i do tego premia uznaniowa uzależniona od przerobu. Serwis zarabia ok 3500 na rękę, tak samo jak mechanicy. Delikatnie lepiej mają handlowcy ale też bez szału. Mechanicy już przestali walczyć, zwyczajnie czekają na lepsze propozycję pracy.
Witam niestety też muszę napisać negatywną opinię o tym serwisie mam Captura od nowości go serwisuję minęło 5 wiosen więc jak x=się czek zapalił to zjawiłem się w serwisie przegląd zrobili kasiurke zainkasowali i wczoraj przy wymianie opon okazało się iż z przodu nie ma klocków hamulcowych. Pragnę nadmienić iż samochód użytkuje żona ależ było moje zdziwienie ponieważ przed około 60 dniami był na przeglądzie i nic nie zasugerowano by się kończyło czy by była konieczna wymiana. Zleciłem kontrole zgodnie z książką serwisową kontrolę czy dane części były wymienione i tu też spotkała mnie niespodzianka. Reasumując nie polecam wręcz odradzam ten serwis i ten salon !!!!
O rany, czyli żona jeździła jakiś czas bez przednich klocków hamulcowych? Możesz napisać co wykazała kontrola, czy części były wymieniane?
Panie Rafale, podając nieprawdę szkodzi Pan bezpodstawnie firmie. Proszę podać ile Pana klocki miały milimetrów i czy trzeba je było wymienić, czy też nie tak jak Pana poinformował Doradca Serwisowy. Podaje Pan nieprawdę co do tego, że klocki nie były wymienione - niech Pan nam tego nie zarzuca bo to kompletne bzdury i nieprawda. Jeżeli chce Pan napisać tak jak faktycznie było to niech Pan poda numer zlecenia które Pan otrzymał po wykonaniu wymiany ponieważ w systemie mamy zapisy grubości Pana klocków podczas każdej wizyty i utniemy tę nieprawdę. Informacja dla wszystkich Naszych klientów: - podczas każdej wizyty w salonie jest wykonywane "świadectwo kontroli" - dokument w którym wskazujemy wszystkie zużycia części eksploatacyjnych w tym klocków w danym pojeździe przy danym przebiegu i czasie - na hali mamy kamery i zapis z wymiany klocków jest dostępny dla każdego auta - pozostawiamy zużyte części do odbioru przez Naszych klientów Jeśli Pan jest zawiedziony ceną czy obsługą to proszę napisać nam o tym i na pewno się do tego odniesiemy a nie pisać bzdury i nieprawdę o tym, że klocki nie zostały Panu wymienione a pozostały stare, gdyby tak było jak Pan pisze mielibyśmy kontakt z Rzeczoznawcą o którym Pan wspomina i sprawę w sądzie.
Napewno są lepsze warunki i kasa niż w innych salonach płockich.
Taaa atmosfera fajna między pracownikami a jak to jest to i praca idzie. Szef tez wporzadku
Jako były pracownik Odnośnie pracy w tym zakładzie to polecam , atmosfera fajna między pracownikami . Fakt jak dużo zarobisz to i taka dużo premie otrzymasz. Ogólnie okej
Podobnież w zimę jest tak zimno na hali ze rok temu zamarzł mechanik.
Jakie są godziny pracy dla biura obsługi klienta? Chciałam się dowiedzieć szczegółów na temat pracy tam, jednak jak znalazłam ogłoszenie i w nie kliknęłam to tylko mi wyświetliło, że ono nie jest już dostępne. I skąd teraz się dowiedzieć czegoś mam?
Mało profesjonalne podejście do kandydatów. Po rozmowie rekrutacyjnej, mimo obietnic, brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej. Po zwróceniu się z pytaniem o informację, brak odpowiedzi. Rozumiem brak reakcji na każde przesłane CV, ale jeśli firma nie potrafi wrócić do osoby, która poświęciła swój czas na rozmowę, to można spodziewać się, że swoich pracowników traktuje jeszcze gorzej.
Otóż tak jest. Firma ma gdzieś pracowników. Odnośnie nowych pracowników, co innego na rozmowie a co innego na umowie. Polecam omijać szerokim łukiem tego pracodawcę.
Niedawno firma potrzebowała pracownika na stanowisko doradcy serwisowego. Był już ktoś na rekrutacji? Podpowiecie czego się spodziewać na niej? Tzn jakich pytań? Z ilu etapów składa się taki proces?
Nie polecam kupna samochodu używanego z tego salonu; sprzedawca w okłamuje ludzi; samochód "bity" z przodu i z tyłu, a sprzedawca mówi, że on miernikiem lakieru badał samochód i nic nie wykrył; lampa tylna pożółkła , nieoryginalna, ewidentnie po jakimś zdarzeniu; spod błotnika osłona niedopasowana, ewidentnie po zdarzeniu; nie pokazuje dokumentów co zostało zrobione w serwisie przed wydaniem samochodu; poza tym umawia się z klientem na konkretną godzinę, a trzeba na niego pół godziny czekać. Ostrzeżenie dla wszystkich, jak najdalej od oszustów!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Auto-Serwis Pasikowski Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Auto-Serwis Pasikowski Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Auto-Serwis Pasikowski Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 4 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!