Od kilku dni próbuje skontaktować się z serwisem celem umówienia na wizytę gdyż mam dziurę w oponie. Samochód posiada wykupioną umowę serwisowa dlatego też naprawę opony nawet jeśli umowa tego nie obejmuje chciałabym naprawić w autoryzowanym serwisie. Niestety citroen al. Krakowska olewa swoich klientów, nikt nie odbiera ani nie reaguje na interwencje totalnie zerowy kontakt. Za rok kończy mi się leasing z całą pewnością nie będę brać nowego samochodu z tej firmy, wykupuję obecny i nie chcę mieć z tą firmą nic wspólnego. A dodam że niezbędne jest w tym momencie zmiana samochodu na większy. Citroen nie szanuje swoich klientów dlatego też z roku na rok sprzedaż tej marki spada
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Citroen Polska Sp. z o.o. (D3KBHM)?
Pracowałem w tej firmie dawno temu bo odszedłem ponad 11 lat temu na swoje ale część starej kadry nadal pracuje więc chyba nie jest tak źle. Ze swojego doświadczenia jako były pracownik doceniam przestrzeganie praw pracowniczych i prawa pracy. Wymagania oczywiście były i to duże ale trudno oczekiwać, że ktoś będzie płacić wynagrodzenie za nic. Uważam, że wynagrodzenie było uczciwe względem nakładów pracy i atrakcyjne. Atmosfera jaka jest obecnie jest to nie wiem ale w moich czasach mogę powiedzieć, że ludzie byli na poziomie (sporo z nich nadal zresztą pracuje), zarówno kierownictwo jak i współpracownicy. Bardzo dobrze wspominam tego pracodawcę. Zaznaczam, że nie byłem pracownikiem salonu ale w owych czasach na piętrze mieściła się centrala polskiej filii koncernu jeszcze przed połączeniem obsługi posprzedażnej w ramach PSA (zatem opisuję prehistorię). Uważam jednak, że pracodawca zasługuje na dobrą opinię, której wcześniej jakoś nie miałem okazji wystawić.
Czy można liczyć w Citroen Polska Sp. z o.o. (D3KBHM) na prywatną opiekę medyczną?
Proszę o informację na temat warunków pracy w serwisie na Al. Krakowskiej. Jaka jest atmosfera, relacja praca vs wynagrodzenia, kadra zarządzająca. Warto aplikować?
Rozumiem, że myślisz o tym by podjąć się pracy w serwisie na Al. Krakowskiej. Zgadza się czy pytasz jedynie orientacyjnie? Ostatni wpis w tym wątku pojawił się w 2019 roku więc wychodzi na to, że już od dłuższego czasu nikt tu nie zagląda. Najlepszym wyjściem będzie udanie się do firmy w celu uzyskania wszelkich potrzebnych informacji. Jak się dowiesz czegoś więcej to podziel się tym też tutaj, proszę.
A ja nie rozumiem w jakim celu opublikowała Pani swój post. Nie uzyskałam odpowiedzi na swoje pytania, tylko jakieś pouczenie. Już wolałabym, żeby nikt się nie odezwał.
Czy od ilości sprzedanych aut jest jakaś prowizja?
Nie szukajcie dziury w całym. Doceńcie , że pracujecie w bardzo dobrej firmie.
Wyścig szczurów. Od mechanika po kierownika. Płaca słaba, brak szkoleń, premie wyliczane z palca. Brak możliwości awansu, tylko znajomi znajomych. Kadra zarozumiała "z wyjątkami" tolerują mobbing, znęcanie się psychiczne na podwładnych. jeden typ taki z Ra. Pensje wypłacane regularnie, pakiet socjal, czysto i papierologia.
O samej firmie nic złego powiedzieć nie mogę. Jednak kierowniku ds. sprzedaży cześci zamiennych do klientów detalicznych już mogę. Cwaniaczek, lubi stosować mobbing, udaje miłego, a wcale nie jest. Otto król cwaniaczków !
Macie doświadczenie w pracz w firmie Citroen Polska Sp. z o.o. (D3KBHM) ? Ktoś z Waszych znajomych był ich pracownikiem i znacie nowinki? Twoja opinia jest ważna, pomóż innym znaleźć wymarzoną pracę i dodaj komentarz.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Citroen Polska Sp. z o.o. (D3KBHM)?
Zobacz opinie na temat firmy Citroen Polska Sp. z o.o. (D3KBHM) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.