mucha sj

Mikołów

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 85 ocen.

mucha sj
2 85 6 1

Opinie o mucha sj

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Konrad

Nie ma ludzi niezastąpionych, pozostali sa również dobrzy i pokażą to .

Gryzelda
@Konrad 08.05.2018 20:13

Święta prawda. Każdego można zastąpić. Co widać i u nas. Tylko, że w drugim się mylisz. Ci co przyszli zastąpić nawet nie umywają się do tych doświadczonych pracowników, którzy odeszli. Mówisz, że pokażą? Od kilku lat jest równia pochyła. I końca nie widać. Może kiedyś pokażą... Trzeba wierzyć. Tak.

ProLoozik
@Gryzelda 08.05.2018 20:44

Nie jest tak jak myślisz. Nowi i młodzi są już po prostu wychowani inaczej. Są sprytniejsi. Nowi potrafią wynegocjować sobie lepsze pensje niż już zatrudnieni od wielu lat. Nawet pracownicy myjni dostali auto służbowe do swojej dyspozycji. Są po prostu lepsi. W tym są lepsi. A praca? To tylko dodatek do życia, którym nie należy się zbytnio przejmować. A gdyby pracowali dwa razy więcej, to dostaliby dwa razy tyle? No właśnie. Uczcie się dziadki.

Element
@ProLoozik 13.05.2018 12:19

W sumie fakt. Ludzie nadal myślą po staremu. Kiedyś ludzie pracowali i liczyli, że szef to zauważy, doceni. Ale teraz jest zgoła inaczej. Teraz chyba trza się ustawić jak najlepiej już z początku. Co wywalczysz, to twoje. I tak to zostanie do śmierci. Chcesz jakiejkolsiek zmiany, to zmień pracę i dobrze się ustaw na początki. Sumienność w pracy już wyszło z mody i specjalnie nic nie znaczy. Nie ma się więc co napinać.

Atamcichobyć
@Element 19.09.2018 19:15

Niestety, tak właśnie jest. Teraz kto dobrze pracuje to... niech tak dalej pracuje. Ale niech niczego nie oczekuje więcej. Zapomni o pochwale, jakiejś premii czy podwyżce w nagrodę. Wygrywa tylko ten kto jest roszczeniowy. Im jest bardziej tym bardziej mu lepiej. A jak nic więcej nie jest już w stanie ugrać to strzela focha i odchodzi. Tylko, że takiemu w życiu powodzi się finansowo... lepiej.

zagrabaniczny

Nie jest ważne jaka firma, byle nie w Polsce. W Polsce rządzi dziewiętnastowieczny kapitalizm nastawiony wyłącznie na zysk dla właściciela firmy. Pracownik w ogóle się nie liczy. Wypali się jeden - zatrudni drugiego. Już teraz Polak pracuje w kraju najwięcej godzin tygodniowo w porównaniu do pracowników ze wszystkich krajów europejskich; ma w nagrodę najniższą jednak pensję - za nim jest jeszcze tylko Bułgar i Rumun. Wydajność mamy średnią europejską - pensje dwukrotnie niższe od tej średniej. Mniej dwa razy niż by to wynikało z tejże wydajności. Na Zachodzie jest kapitalizm społeczny oparty na partnerstwie. Jeden daje kapitał, drugi z niego korzysta i pracuje. Zyskami się dzieli. Ludzie żyją normalnie. Są dobrze opłacani, bo to się po prostu szefom opłaca. Ten pieniądz i tak do nich wróci. Robi to konsumpcja. Nasi życzą sobie takiej u siebie, lecz nic nie robią, by taka sytuacja mogła też tu zaisnieć. Chociaż stać ich na to bez pogorszenia sytuacji firmy, bo to przecież jest wypracowywane, to nie jest dopłacanie do zatrudnionego. On to zwyczajnie wyrabia. I dlatego każdy powinien wyjechać z tego kraju i zacząć życie w normalnym kraju. Tu można pracować sto lat i niczego się nie dorobić.

Zgryz
@zagrabaniczny 07.02.2015 22:42

Tak właśnie jest u nas.

Ser Herlawy
@Zgryz 12.11.2017 10:42

Pod tym względem z każdym rokiem bardziej.

Pięć Gwiazdek
@zagrabaniczny 07.02.2015 22:42

I jak tu się z tym nie zgodzić...

Skarpeciarz

Dzień bez odejścia pracownika dniem straconym - już niedługo i tak będzie. Niestety, nikt nie chce tylko pracować. To nie fitness. Pracuje się żeby zarobić.

i30
@Skarpeciarz 26.11.2017 10:43

To już nie odchodzenie, to jakaś masowa ucieczka jest.

Marian Paździoch
@i30 23.12.2017 17:11

Dokładnie, masówka. Roboty w brud, zarobki nieadekwatne - ludzie skuszą się ogłoszeniem o pracy w salonie a potem... byle minie okres próbny i uciekają. Przez ostatnie dwa lata tyle osób przewinęło się przez tę firmę ile wcześniej przez dziesięć. Mówi to panu coś panie Ferdku? Jest kiepsko.

Ajfon10
@i30 23.12.2017 17:11

No dokładnie. W dodatku odchodzą już ludzie pracujący tu wiele lat. Z wiedzą i doświadczeniem. Nie rozumiem tego co się ostatnio tu dzieje.

Yamnik
@Ajfon10 15.04.2018 11:06

A co tu rozumieć. Dobrzy fachowcy odeszli lub ich o to odpowiednio poproszono. Gdzie indziej tacy ludzie są w cenie i są - o zgrozo - doceniani. I nie pozwala im się tak łatwo odejść jeśli firma ma coś znaczyć w branży i przede wszystkim dalej się rozwijać (no i oczywiście zarabiać). Jeśli taki ktoś w innej firmie otrzyma wynagrodzenie na dzień dobry o 30% większe, to co tu główkować. Tutaj jak poszedłeś poprosić o jakąś podwyżkę, to myślałeś, że kierownik zawału dostanie. Skąd? Skąd to dać? A tymczasem zatrudniono nagle tyle osób, że już wszyscy chodzą i łokciami się trącają. Wolontariusze?

Komoter
@i30 23.12.2017 17:11

Chyba cie to nie dziwi

Wełniasty
@i30 23.12.2017 17:11

Jak to możliwe, że osoby pracujące jakiś czas, potrafiące już wszystko ogarnąć i obsłużyć, nagle odchodzą i nikogo to nie rusza??? W jaki sposób firma ma budować solidną markę??? Kim??? Już po innych firmach jak się człowiek tam zjawi pytają co się u nas wyrabia. Markę firmy buduje się długo, bardzo długo. Latami. A potem w kilka miesięcy rozmienia się to na drobne. I kto potem ma to odbudować; młodziki co to przechodząc nawet dzień dobry nie potrafią powiedzieć? Pogratulować.

Insignia
@Ajfon10 15.04.2018 11:06

Może to przez ten brak imprez integracyjnych. Nie byli zintegrowani.

Węgier
@Wełniasty 20.08.2018 21:42

Taka jest widać wizja szefostwa. Ich firma - ich sprawa. Albo akceptujesz taki stan rzeczy, albo odchodzisz. Ludzie z wieloletnim stażem to nie tylko fachowi praktycy, ale też ludzie oddani i wierni firmie, którzy byle czym się nie zrażają. Jeśli szef im powie, że jest okres gorszy i warto to przeczekać - nie uciekają do innych firm, gdzie akurat kryzysu takiego nie ma. Trwają z firmą. Dlatego i mnie trudno sobie to wyobrazić, że tyle ich w tak krótkim czasie odeszło. Widać i oni wiele mogą znieść, ale już nie wszystko. Życie.

Starszy Sierżant Sztabowy
@Wełniasty 20.08.2018 21:42

Bo to już całkiem inna firma niż była za poprzedniego Szefa.

Nikt

Witam podobno w Mikołowie są przyjęcia na stanowisko lakiernik czy ktoś może sie orientuje jak to tam wygląda i jakie zarobki? Czy warto czy lepiej szukać gdzieś indziej?Pozdr

były
@Nikt 24.08.2017 16:47

Przyjęcia są na każdy dział. W jednym prawie czasie odeszło całkiem sporo osób. Każdy gdzie indziej. Czyżby wszędzie już było lepiej? Hmm. Kto mi powie?

Narciarz
@były 28.09.2017 21:32

I tak właśnie jest Jak słyszę to u was nadal po staremu: jest źle, ni ma Jeden salon nie przynosi zysków, drugi salon nie przynosi zysków - może w trzecim sie uda

Zdecydowanie
@Nikt 24.08.2017 16:47

Warto poszukać gdzieś indziej. Uwierz.

McD
@były 28.09.2017 21:32

Tak właśnie. Nigdzie nie zarobisz tyle ile mógłbyś na podstawie tego co wypracowujesz. Ale więcej niż oferuje opel. Masz możliwosć pracować gdzieś indziej, nawet się nie zastanawiaj.

Strateg
@Nikt 24.08.2017 16:47

Przychodź. Fachowcy mile widziani. Najlepiej jak jesteś z Białorusi czy z Ukrainy. Wtedy zarobki będą Cię zadowalać. A szefostwa jak bardzo. Po pół roku jak się wyrobisz i nauczysz roboty to już łatwo z takim CV znajdziesz pracę gdzie indziej. Tak, pół roku wystarczy.

Czopek
@Strateg 07.09.2018 17:08

Ukraińcy już tu pracują. Pewnie za parę lat będą już wyłącznie.

Jestem szalony...
@Czopek 08.09.2018 20:52

Jestem za tym żeby pracowali sami z Ukrainy. Wszędzie. Po kilku latach firmy do zamknięcia. Bo taki z zagranicy to kasę wywiezie a nasi bez pracy a tym samym i kasy nic u nikogo nie kupią. I gites. Chytry dwa razy traci.

Łukasz G.

Pracowałem na salonie w Tychach. Pracodawca wywiązuje się ze swoich obowiązków jeżeli chodzi o dostęp do programów i systemu, wypłaty są terminowe. System wynagradzania jest jasny i jak to w sprzedaży: sprzedajesz- zarabiasz, nie sprzedajesz - zarabiasz mniej ale nie pracujesz za darmo. Atmosfera jest taka jaka powinna panować w każdej firmie czyli: - współpracownicy są uprzejmi, pomocni, jest się od kogo uczyć bo pracują tam doświadczeni ludzie, -kadra kierownicza i zarządzająca jest otwarta na nowe pomysły, zawsze udziela pomocy i idzie na rękę pracownikowi. Gdyby nie dalekie dojazdy to pracowałbym tam nadal ze względu atmosferę, zarobki i możliwość rozwoju. Polecam tego pracodawcę :)

Śmieszek
@Łukasz G. 07.09.2018 17:22

No nareszcie coś pozytywnego. I jak miło się to czyta. I wszystko psuje obraz osób, które odeszły po czasami tylko miesiącu/dwóch/pół roku pracy. A w przeciągu ostatnich tylko dwóch lat załoga wymieniła się bodaj w 75%. No szkoda.

Ciekawy

Witam Jaka panuje atmosfera w oplu w Tychach jak i w Mikołowie ? Dzwonili do was z informacją że potrzebują na już młodych i chętnych pracowników ? Dziwi mnie to nagłe zainteresowanie z ich strony , aż tak się tam pogorszyło ? Odbywałem kiedyś tam praktyki i jakoś nie byłem zadowolony z ich sposobu nauki , przeważnie młodego wysyłali na myjke aby tylko się nie nauczył . Po 3 latach nauki nic nie potrafię do dzisiaj zrobić przy aucie . Żenada

Ostroga
@Ciekawy 05.09.2018 14:41

Nie potrafisz sobie poczytać co tu już zostało napisane/opisane? Nie dziwne, że do dziś nic nie umiesz. Ale przyjmą Cię z otwartymi rękami. Już kilku takich tu pracuje i aż oczy szczypią jak człowiek widzi ich robotę.

Ciekawy
@Ostroga 05.09.2018 20:43

Ja mam wyj**ane w ten zakład . Nie potrafie nic ponieważ oni zamiast uczyć to wysyłają młodych na myjke .

Zainteresowany

Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?

PRACOWNIK
@Zainteresowany 13.07.2018 18:50

Ostatnimi czasy ta firma potrzebuje bardzo duzo nowych pracowników, ponieważ Ci z ogromnym doświadczeniem odchodzą a z ich opini wynika, ze za żadne skarby nie wrócili by z powrotem. Jesli sie nic nie zmieni to lada moment sam położe papiery na biurko szefostwu...

HokusPokus
@Zainteresowany 13.07.2018 18:50

Nie. Skoro pozwala się lekką ręką odchodzić ludziom z kilkunastoletnim stażem pracy, z wiedzą, doświadczeniem i oddaniem - to zdecydowanie nie.

Wełniasty
@HokusPokus 27.07.2018 21:42

100% racji.

Insignia
@HokusPokus 27.07.2018 21:42

A po co wykwalifikowani pracownicy, to przecież nazwa firmy przyciąga tych wszystkich klientów. Nie wiedzieliście tego?

Kingkong
@Insignia 25.08.2018 17:59

Tak, oczywiście, ja też pamiętam te słowa ????

Kingkong
@Kingkong 27.08.2018 23:39

:-) to miało być

Darmozjad
@Kingkong 27.08.2018 23:39

Też o tym słyszałem. I tak się zastanawiam jak można pracownikom powiedzieć, że to wyłącznie nazwa firmy stoi za jej renomą i osiągami i jest powodem dla którego klienci przyjeżdżają akurat tutaj. Czyli to ta nazwa klepie te wszystkie błotniki, i to nazwa lakieruje zderzaki i potem składa wszystko do kupy. To kim są pracownicy w oczach zarządu? Albo nawet - po co są?

Chochel
@HokusPokus 27.07.2018 21:42

Wystarczy sobie poczytać na guglu opinie o firmie. Zwłaszcza te z ostatniego okresu. Ktoś tu wspominał o sukcesach dokonywanych wyłącznie za pomocą i tylko dzięki logo firmy? Hmm...

Chochel
@Insignia 25.08.2018 17:59

He,he.

Hanna

@Zainteresowany nie znalazłam żadnych aktualnych ofert pracy, ale na stronie internetowej mucha sj widnieje informacja, że można przesyłać swoje cv również bez ogłoszenia. Należy wtedy wskazać na jakie stanowisko chce się aplikować. Więcej informacji znajdziesz tu: https://www.opelmucha.com.pl/pl/text/7,19-praca.php @PRACOWNIK @Roch K. co zmienilibyście w mucha sj, żeby praca w tym miejscu była dla Was satysfakcjonująca? @Kingkong proszę o nieużywanie w komentarzach inicjałów i innych danych wskazujących na konkretne osoby w firmie, ponieważ jest to zabronione przez regulamin.

Kingkong
@Hanna 12.08.2018 20:03

Brak możliwości edytowania wpisu

Stefan

Idealnych firm nie ma. Najważniejsze żeby była praca i płaca!!

Astra
@Stefan 08.04.2018 10:26

A w tej firmie tak jest. Jest praca i wypłata zawsze na czas.

Waldemar
@Astra 10.04.2018 11:15

Zgadza się. Nikt temu nie zaprzeczy. Tyle, że na jedną pensję pracujesz za dwóch. A jak się spotkasz z kolegą, to się jeszcze dowiadujesz, że masz tyle w dwa miesiące co on w jeden. Łapiesz o co chodzi?

Astra
@Waldemar 10.04.2018 20:52

Nikt nikogo nie trzyma na siłę. Jest sporo pracowników mistrzów na serwisie, handlowców, pracowników w innych działach, którzy są tu kilka a może i kilkanaście lat i nie wszyscy marudzą jak jest źle i nie dobrze tylko robią swoje i nie narzekają

Insignia
@Astra 25.08.2018 11:00

Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje prezes naszego klubu...

Braciszek Większy

Co to za Mucha sj, ojcowie salezjanie?

Hanna

Dużo dyskutujecie na temat pracy w firmie, ale brakuje konkretnych informacji na ten temat. Możecie powiedzieć coś więcej o oferowanych warunkach? Czy pracownicy otrzymują premie uznaniowe, mają dostęp do benefitów pozapłacowych? Czy pracodawca zapewnia szkolenia, wyjazdy integracyjne?

Hannah Montana
@Hanna 19.05.2018 14:51

Praca uszlachetnia. Jest jej u nas sporo. Uszlachetnisz się szybko. Z dodatków to oferujemy miejsce na parkingu w typie kto pierwszy ten lepszy. I tyle. No co? To nie telenowela w TVP. To real life :)

xYz
@Hanna 19.05.2018 14:51

Premie są, szkolenia są, niestety nie ma wyjazdów integracyjnych. i może najwyższy czas to zmienić?

Father

Nie warto tu pracować. Długoletnia praca i oddanie firmie nie zostaje doceniane w ogóle. Nowoprzyjęty dostaje na dzień dobry więcej niż osoba z wieloletnim stażem potafiąca przyjść wcześniej, wyjść później i odwalić kiedy trzeba robotę za trzech.

Marian Paździoch
@Father 02.12.2013 23:53

O właśnie!

Error
@Father 02.12.2013 23:53

I nic się od tego czasu nie zmieniło. Za to wprowadzają stale jakieś z kosmosu nowe zasady i wytyczne, których nijak nie można wyrobić i spełnić. A skoro się nie wyrabia to się nie zarabia. Jakie to proste. A jak się raz uda to potem wszystko idzie o ileś procent w górę. Chore. Żeby tylko nie dać zarobić. Za to kierowników, magików i speców od cudów za niedługo będzie tu więcej niż w aucie śrubek.

Kofiemiołka
@Error 14.05.2018 20:56

Dokładnie. Przypomina to bajkę Andersena o dwóch krawcach i niewidzialnych szatach. Dzisiaj krawce nazywani są "kołczami".

Roch K.
@Kofiemiołka 16.05.2018 20:57

O właśnie tak. Brakuje tylko małego dziecka. A i tak by go nie posłuchał. Jaka piękna katastrofa.

Kowal
@Error 14.05.2018 20:56

To prawda z tym ostatnim. A ciagle laza i gadaja jak to mamy szybciej i wiecej robic bo zalozone plany sa niespelniane. To juz dawno przestalo byc smieszne.

Tomasz

Idealnych firm nie ma tylko ludzie wybierają sobie niewłaściwą pracę i stąd to niezadowolenie!!

Roch K.
@Tomasz 25.07.2018 13:48

Taaa, nagle po wielu latach pracy ludzie nagle stwierdzili, że wybrali niewłaściwą firmę. I to wszyscy w tym samym prawie czasie. Pogratulować. A po tym ostatnim wyborze dojdzie znowu kilku na bank.

Kingkong
@Tomasz 25.07.2018 13:48

Hehe, ciekawe jakim Tomaszem jesteś. Firma schodzi na psy coraz bardziej. Ciekawe co na to by powiedział Pan Jan gdyby to wszystko widział jak to do czego doszedł upada bo obecni szefowie myślą że to oni są najważniejsi i wszystkich traktują z góry. Nowo zatrudnieni pracują 3 miesiące i odchodzą, ciekawe dlaczego. Przyszedł taki nowy dyrektor który miał robić wielkie porządki bo przecież było tak źle i jak się skończyło? Ludzie z wieloletnim stażem odeszli, a pan dyrektor chwilę po nich bo nie sprostał wymaganiom, gratuluję strategii. Przejrzyjcie na oczy panie T i M, zacznijcie ludzi szanować i doceniać. Ci którzy odeszli na pewno mają się dobrze. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych.

Dy'joda
@Kingkong 08.08.2018 23:29

Oczywiście, że jest i mam teraz lepiej. Pod każdym względem. Bez tej całej nerwówki. Przyjazna atmosfera między ludźmi i kierownictwem. Tu się czuje być pracownikiem a nie piątym kołem u wozu. Nie ma chorych zasad generujących nerwówkę i chaos w robocie. Nie ma kwaśnych min. Można bez przeszkód przyjechać i pozostawić samochód na parkingu - aż się chce rano wstawać i iść do takiej pracy. Tu nikt z niczego nie robi problemów. I w końcu można normalnie zarobić. Opel? To już historia.

BYŁY WOLONTARIUSZ

Jest reorganizacja w firmie tak dobra, ze z działu blacharsko-lakierniczego w przeciągu ostatnich 2-3 miesiecy zwolniło sie już 13 osób(pracownicy fizyczni zarówno jak i biurowi), liczba ta wciąż przypuszczam rośnie. Zero szacunku dla pracownika, czlowiek przez właściciela traktowany jest przedmiotowo oraz bez szacunku. Pracownik, który ma własne zdanie nigdy się nie odnajdzie, bo to „Szef” zawsze ma racje a zasadne argumenty zostają odrzucone a człowiek zrównany z błotem ... Jeśli masz wybór podjąć pracę dla innego czlowieka to serdecznie polecam. Nigdy więcej nie zatrudniłbym się w tym miejscu. Dopiero po zmianie widzę, że człowiek może z usmiechem na twarzy porozmawiać z szefem, poprosić o pomoc i naprawdę zostać potraktowany tak jak powinien.

Hanna

@Hannah Montana, rozumiem ironiczny wydźwięk Twojego komentarza, jednak zależy nam na szczegółach dotyczących konkretnego miejsca pracy. Możesz w rzeczowy sposób przedstawić oferowane warunki? Potencjalni kandydaci z pewnością będą wdzięczni za pomoc.

jaśnieoświecony

coś stale widać ogłoszenia o zatrudnieniu. Chyba tam jest nieciekawie jak tak ludzie wieją.

Yamnik
@jaśnieoświecony 07.05.2012 23:57

I tak jest.

zero stresu

Nie narzekajcie tylko się rozglądajcie. To już zgoła inne czasy. Firmy czekają i dobrych ludzi przyjmują z otwartymi ramionami. Serio serio. Tylko trzeba się zdecydować...

Yamnik
@zero stresu 23.03.2017 21:42

I tak właśnie się stało.

Jeti

A jak atmosfera na lakierni dalej Pani rządzi? Buhaha

Kit'y
@Jeti 06.01.2018 09:24

No i wykrakałeś. Nie wierzę żeby udało się znaleźć drugą taką osobę na to stanowisko, która by to wszystko potrafiła ogarnąć i zapanować nad tym. Myślę, że jakaś inna firma bardzo się ucieszy. Nie ma ludzi niezastąpionych jest tak samo głupie jak to, że pieniądze szczęścia nie dają. Ale takie mamy teraz rządy. Wiara w słupki na arkuszu kalkulacyjnym i w to, że balon da się pompować w nieskończoność.

anonim

szukam pracy i chcialabym sie dowiedziec jaka sie pracuje \\\"u Muchy\\\" w Mikołówie?

Ściereczka
@anonim 12.05.2011 12:06

Szybko. W poniedziałek się przyjmujesz a od czwartku jesteś już gdzie indziej. Szybkość to podstawa.

Nolte

Szukając pracy gdziekolwiek trzeba zwracać uwagę na firmy oferujące pracownikowi jedynie pracę. Opuszczając taką firmę po kilku czy kilkunastu latach jesteśmy bogatsi wyłącznie o ... doświadczenie. Firmy takie rozpoznać można po dużej rotacji pracowników i częstych ogłoszeniach o ich naborze. A o konkretną firmę najlepiej zapytać kogoś z aktualnych pracowników.

Ściereczka
@Nolte 13.01.2012 07:19

Tylko trzeba szybko ich pytać. Przyjdziesz jutro i już z nikim nie pogadasz :)

Jacek

Żeby zarabiać godziwe Iphigenia trzeba wypracować zyski. Może jednak praca niektórych osób nie jest tak wydajna?

Mały Słupek Na Arkuszu
@Jacek 23.01.2018 10:18

Oczywiście, że nie jest. Całe niedziele byczą się w domu. Ile by mogli kasy wypracować w tym czasie. Może zapropnuj to w firmie, bo widać robić za trzech to nadal zbyt mało. Idź do innych firm ile to samo robi tam osób, i nikt oczu nie wypłakuje.

anonymous
@Jacek 23.01.2018 10:18

Zacznijcie w końcu organizować i zarządzać uwzględniając realia panujące w firmie. Bo na razie teoretyzujecie i wprowadzacie tylko coraz większy bałagan organizacyjny. A nieustanne dokręcanie śruby też nie jest sposobem na ratowanie wyników.

Administrator

Od jakiegoś czasu nie pojawiła się żadna opinia dotycząca mucha sj. Jak aktualnie wygląda praca w niej?

Kopernik

Po co się staracie i wypracowujecie coraz większe zadania skoro wam ciągle płacą tyle samo a nawet i mniej. I co roku te zadania jeszcze podwyższają. I jeszcze, i jeszcze. Gdzie tu logika?

Qaz
@Kopernik 04.02.2017 17:31

Wlasnie jaka placa taka praca nie ma co sie juz starac wszystko by chcieli zeby ludzie za darmo im robili abo za obrazek w ramce a sami inwestuja wco sie tylko da

Jaroslaw
@Qaz 11.02.2017 16:59

Jakies konkrety? Jakie stanowiska sa takie zle? Kazdy cos pisze ale bez konkretow

Ser Herlawy
@Kopernik 04.02.2017 17:31

Po co? Bo jesteśmy już tacy. Dokąd pracujemy, dotąd się staramy. Ale po tylu latach już do człowieka dochodzi, że tak nie warto. Kto dobrze pracuje temu jeszcze tylko dołożą. Nie, nie do pensji. A kto narzeka temu dadzą współpracownika. I ma lżej. Kto więc na tym wygrywa?

RedHead

Atmosfera jest spoko, bo ludzie są fajni. Płace? Ja mam co roku mniej. Za innych nie będę się wypowiadać.

Jarosław
@RedHead 08.02.2017 20:40

A co robisz ? Mikolow?

Skandynawian
@RedHead 08.02.2017 20:40

To masz farta. Ja mam już co miesiąc mniej. Widać efektywność i wydajność mi mocno spadła. W przyszłym roku zrobię wszystko żeby to zmienić - po pierwsze: zmiana firmy. Na taką zwykłą, nie taką nowoczesną ze słupkami. Jest robota, jest kasa. I tyle.

Kanapkowiec

Dlaczego odeszli? Może patrząc na stojącą superbrykę zastanawiali się kiedy przyjdzie jeszcze facet elegancko ubrany i da wykład w temacie dlaczego pieniądze szczęścia nie dają. Kto to wie.

Zgryz
@Kanapkowiec 05.11.2017 16:35

Dokładnie :)

Katarzyna

Czytając oferty pracy myślałam, że ta firma prężnie się rozwija (słyszałam, że powstaje nawet trzeci salon). Stąd ta rekrutacja na każde prawie stanowisko. Żeby wyszkolić kolejne kadry. Tymczasem oferty są związane z ogromnym odpływem pracowników, którzy zwyczajnie nie chcą dłużej w tej firmie pracować. Znajoma mi mówiła, że już nawet przyjmują każdego byle tylko chciał się tam zatrudnić. Czy pracownicy, którzy odeszli mogliby coś podać z konkretów? Dlaczego taka była ich decyzja? Co było nie tak?

HaHa

Każdy gdzieś pracuje. A widziałeś dobrą firmę z której by ludzie sami się zwalniali? To kiedy się przyjmujesz - znowu parę miejsc się zwolniło. Nie męcz już.

Mleczny

Poczytaj sobie wszystko od początku - nic się nie zmieniło, jest nawet gorzej. Po co się pracuje, chyba żeby zarobić. No to nie zarobisz. A jak chcesz tylko robotę to przychodź. Jest pełno.

Jarosław
@Mleczny 16.02.2017 21:07

Omg.. Czytanie, czytaniem :) I co mi po tym ?? Czegos nie rozumiem... Nikt nie potrafi wyznać konkretów a prawi tylko złe komentarze.. Pytanie, dlaczego tam pracujecie nadal? Wiadomo też, ze handlowiec a magazynier to dwa rozne stanowiska i płace...

Niestety
@Mleczny 16.02.2017 21:07

Bingo.

Hippcio

Konkretnie to sobie poszukaj pracę w innej firmie a będziesz zadowolony. Widać, ze na Ciebie też działa magia szyldu. Salon.

Jarosław
@Hippcio 12.02.2017 12:25

Piszesz o Tychach, Mikołowie czy wyrażasz całokształt ? Co konkretnie jest tam nie tak? Salon jak salon z tego co widzialem :) Albo sie marka sprzedaje albo nie. Kazda firma rzadzi sie swoimi prawami. Pytanie.. Co jest tam nie tak ? Płaca? Brak rozwoju? Ludzie?

Jaroslaw

Witam. Jakie place i atmosfera w Tychach na salonie? Widzialem ogloszenie na sprzedaz nowych aut.

Smok Mlekopij
@Jaroslaw 05.02.2017 19:28

To salon samochodowy więc muszą być ogłoszenia o sprzedaży nowych aut. Place są nimi zastawione, jest w czym wybierać, a i atmosfera przy kupnie miła.

Jarosław
@Smok Mlekopij 07.02.2017 21:42

Chodziło mi o atmosfere w pracy i PŁACE, nie place na samochody :)

Zostaw opinię o mucha sj - Mikołów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie mucha sj