Jak wyglądają zarobki kierowców komunikacji miejskiej w Warszawie po kursie na kat.D opłaconego przez Arrive? Dostałem zaproszenie na rozmowę o pracę i chciałbym wiedzieć czego się mniej więcej spodziewać
W dobrym momencie trafiłeś, bo właśnie Arriva dała podwyżki kierowcom od 1.11, więc i po szkoleniu teraz możesz zarobić. Na start masz 21zł do tego 300zł premii. Po roku stawka idzie w górę. Złapiesz kilka nadgodzin i dodatków to koło 4 tyś. na spokojnie
Proste, policz nominał np176 x21, odejmij 33%, dodaj premię. Wyjdzie kwota bazowa. Ewentualne nadgodziny doliczysz.
Dokładnie, z nominału weźmiesz 10-go koło 2700-2800. Dwa dni dodatkowe liczę 20 godz nadgodzin czyli miesięcznie koło 200 godzin pracy. Koło 3200 - 3300 bierzesz. I tyle. Ale jak np przepracujesz 400 godzin miesięcznie ???????? to po roku pracy kupisz Merca, albo pójdziesz siedzieć ????.
Z tego co pamiętam to koło 100-120zł jakoś wychodzi miesięcznie. Plusem jest teraz to, że jezdnych już nie ma, tylko masz pewną stawkę. Czy jesteś na rezerwie czy jeździsz zarabiasz normalnie
Kolego trochę więcej ok 170zł jeżeli przepracujesz dwa lata połowę za kurs masz umorzone .
Faktycznie, ja miałem kat. C wiec było taniej. Reszta się zgadza, lojalka jest na 2 lata i po przepracowniu drugiej połowy nie musisz zwracać.
Możesz odpowiedzieć co składa się na te 33% ??, pewnie nie tylko Ja chciałbym to wiedzieć - pewnie masz na myśli wszystkie potrącenia.?
Wysil się trochę i poczytaj komentarze tutaj. Jak poczytasz to Może wnioski sam wyciagniesz i podziekujesz Arrivie za współpracę. Było to już to walkowane tyle razy, a Wy ciągle pytacie o to samo. Można przecież podejść na pętli do kierowcy autobusu Arrivy i zapytać, to nie boli przecież. Panie które przeprowadzają rekrutację są tak zaprogramowane że wszystko opowiedzą Ci w superlatywach, a potem dopadnie Cię szara rzeczywistość i pretensja do całego świata, bo przecież obiecali coś innego. Tak że pytaj i wyciągaj wnioski, akademię Arrivy odradzam.
Teraz to ja się z Tobą nie zgodzę. Kiedyś warunki dla akdemika nie były atrakcyjne, bo mieli dodatek jezdny i różnie na tym wychodzili. Po wprowadzeniu stałej stawki 21zł + premie + połowa kosztów kursu to bardzo ok oferta dla osób których nie stać na sfinansowanie sobie samemu uprawnień. Plusem tego zawodu na pewno jest to, że nawet w tak niepewnych czasach jakie mamy teraz kierowca miejski prace będzie miał zawsze. A moi znajomi potracili prace w innych sektorach gospodarki i ciężko gdziekolwiek o zatrudnienie.
Dokładnie! Potem szara rzeczywistość i zsyłka na Sybir...tfu, na Płochocińską, gdzie ptaki zawracają, lub na Kamczatkę-czyli Estrady, gdzie psy(usunięte przez administratora) szczekają. W pierwszej lokalizacji zawsze musisz być grubo przed czasem, aby miejsce do parkowania znaleźć (a bywa że jak masz dodatek, musisz cały plac, łącznie z halami obejść-aby znaleźć przydzielony Ci wóz).
Przesadzasz. Nikt Ci miejsca dla twojego samochodu na Płochocińskiej nie obiecywał. Znalezienie wozu na placu to raptem 2-3 minuty, więc w czym problem. Na Stalowej stoi około 400 wozów często pozastawianych innymi i tam dopiero jest galimatias, a Ty narzekasz na Płochocinską?
Dokładnie miejsce do parkowania zawsze się znajdzie ja tam zawsze znajduje problem to mają ci wygodniccy co kilku metrów nie potrafią przejść są tacy co 3h wcześniej przyjeżdżają aby zaparkować przy stacji benzynowej
Jestem w szoku ze nadal znajdują się ludzie co chcą za taką stawkę brać na siebie tak dużą odpowiedzialność...w mza marudzą że za mało zarabiają a mówimy tu lekko o kwocie z tysiąc większą od arrivy...no ale patrząc na patriotów firmowych to ambicje mają malutkie...idz gdziekolwiek byle nie tu, chociaż więcej zarobisz
Panie i Panowie nie wiem co wy jeszcze w tej firmie robicie jam przeszedłem do MZA nie przepracowalem jeszcze miesiąca a już wypłaty dostałem 4000zl to była najlepsza decyzja w moim zyciu
Kolega operuje kwotami netto i brutto, dla standardowego Kowalskiego, różnica między tymi wielkościami to 33%. I chyba nie ma sensu tłumaczyć tego na go work xD. Wystarczy się trochę doedukować, ewentualnie poczytać na necie...
To nie jest podwyżka tylko dodatek lojalnościowy który jak każdy dodatek można zabrać :(
Na Płochocińskiej został wprowadzony parking pracowniczy - na terenie zajezdni. Która zajezdnia w Warszawie ma taki luksus, że zostawiasz auto na strzeżonym, grodzonym terenie? :)
Nie ośmieszaj się z takimi wywodami. Kogo z innych firm interesuje nasz parking. Jak masz takie bzdury pisać to lepiej nic nie pisz i zamilcz.
Zlew się nadal zatyka wyrzucaną tam chińszczyzną i bigosem a deska klozetowa żyje własnym życiem? Tak, "fajnie" tam na tej Płochocińskiej ;)))
Nie trafiłeś, teraz dyspozytura jest w innym budynku :) Nie ma mydła w łazience, co jest minusem na pewno.
Czyli higiena na "najwyższym poziomie" nadal. Nie ma "wędrującej" deski sedesowej oraz "przezabawnej" kartki dotyczącej używanki szczotki klozetowej? Niesamowite!
Kartka jest, tylko czy faktycznie ona jest przezabawna, raczej dramatyczna, podobnie jak całokształt i polityka tej firmy, co robi z siebie wielką korporacje.
Cześć. Pytanie: mam trafić na Estrady. Dyspozytorzy normalni są? Da się z nimi rozmawiać?
Będą umarzać pożyczki przedsiębiorcą, a co z biednymi, ciężko pracującymi co mają hipoteczne? Tyram 8 lat a teraz nie mam pracy i kasy na spłatę! Hańba! Nic tylko się powiesić!Hańba! Hańba!
No to jak tyrałeś 8 lat, to warto się wziąć za pracę i problem się rozwiąże. Po co tu o tym piszesz? To jest forum dla kierowców, a nie bezrobotnych.
Panowie i panie kierowcy powiedzcie mi taka rzecz czy te autobusy mają Nnw? Jak ktoś się przewróci na pokładzie czy inna krzywdę sobie zrobi i będzie chciał pociągnąć cie do zadośćuczynienia to pokryje to ubezpieczenie czy ciebie mogą oskubac że wszystkiego?
Czy autobusy mają NNW to niewiem ,ale to ty jako kierowca odpowiadasz za bezpieczeństwo pasarzerów i musisz dostosować prędkoość do panujących warunków oraz starać się być przewidującym lecz wiadomo że na Warszawskich ulicach i nie tylko nieda się wszystkiego przewidzieć . Więc ratuje cię,rosądek i opanowanie.
E to wolę jednak na śmieciarce zostać pieniądze podobne a nie muszę się martwić że jakaś łajzą mi się na pokładzie wywróci... I święta wolne, dzięki za odpowiedź
No co by tu napisać. Rozmowa była, myślę że nawet nieźle przeprowadzona. Kobieta nie miała parcia na szkła, pytania raczej standardowe. Brakowało mi konkretnego określenia zarobków tylko od do. Dostałem nawet czas na zastanowienie po rozmowie. Nie było jak tu piszą że zaraz głupiemu podsuwają umowę. Zostałem poinformowany o wszystkich warunkach umowy i mogłem w sumie zastanawiać się do woli, ale że byłem zdecydowany to na drugi dzień podpisywałem ją razem z innymi osobami.
Raczej standardowe pytania. Dlaczego? Czy jest pan gotowy na system dwuzmianowy i wczesne wstawanie w razie czego (oddział Tczew nie ma nocnych) Czy jest pan dyspozycyjny? Ile lat pan ma prawo jazdy? Chyba wszystko.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
2600pln do ręki, a kierowcy nagrywają hot16 haha wszystkie zajezdnie w Warszawie się z was śmieją. Ludzie jak można się tak zbłaźnić.
Akurat hot chelenge był dobry niech wasza zajezdnia nagra lepiej skoro uważasz że ktoś się zblaznil
Człowieku, oni plują Ci w twarz, a ty im jeszcze pozytywny PR robisz?? Przecież to jest mentalność niewolnika z plantacji bawełny. Niedługo będzie III edycja hot16, tym razem będzie się zbierać na nędzarzy z arrivy.
Ja nie robię ale akurat to mi się podobało w komunistycznym mza albo PKS grodzisk nie ma szans aby takie coś zrobić to jest ta różnica..... W mza nie dogadasz się aby mieć wszystkie weekendy wolne a tu bez problemu to jest ta różnica jeden ma długów pełno i chce zarobić na długi drugi ich nie ma i woli mniej zarobić i mieć spokój
Haha super podejście. Myślisz że korporacyjna arriva tak się różni od mza? Ano różni się tym, że w MZA zarabia się prawie 2x więcej za tą samą pracę.
No tak niektórzy sobie liczą 2x więcej za tą samą pracę tylko chyba zapominają, że ktoś tu im sfinansował prawo jazdy, a teraz ściga komornik :)
To sprawdź sobie, no sprawdź, jaki jest poziom wykonu hod16 przez mza, a jakie przez arrivie. Pełna profeska mza
Ja prawko robiłem za swoje. Teraz ludzie robią przez UP, a nieludzie w arrivie lub mobilisie za podpisanie lojalki. I(usunięte przez administratora)
Z tymi brechtami z arrivy to fakt, czekaj teraz tarcza 4.0 wejdzie gdzie pracodawca może obniżyć wynagrodzenie o 50%, będą śmiechy jeszcze większe. Pełna profeske to zrobił Mobilis jak dla mnie
Radzę przeprosić się ze słownikiem.
sorki ale nie szukają, choć te reklamy w autobusach są ale... złóż aplikację to zobaczysz czy się odezwą, te czasy że były wolne etaty się skończyły, zresztą spytaj się kolegów z pracy jak wielu złożyło podanie o przyjęcie i ile czekają na zaproszenie, dofinansowanie do prawa jazdy jakie było dla kandydatów spowodowało, że jest kierowców wystarczająco, a jeśli kogoś przyjmują to tylko dlatego, że w MZA pracuje ok 4000 kierowców a nie 300 jak u was, i po prostu wielu z nich odchodzi na emerytury każdego miesiąca i wtedy owszem dzwonią i zapraszają na rozmowę, ale nie tak jak rok temu, że każdy kto przychodził składał podanie to po kilku dniach był zapraszany teraz trzeba czekać..
Chcialem robic prawko d i pracowac w KM. Poki co z tego co napisales i mozna bylo sie domyslic wszystkie etaty zajete. Jako osoba ktora widac cos wie, czy jest szansa ze jak jednak ruszy turystyka to znow bedzie warto isc na kurs d z szansa zatrudnienia? Bo teraz zrobic d i cala reszte po czym ustawic sie w kolejce do skladania cv to 10k w plecy.
Jedni mają 150 r. Godz a ci co na zlecenie albo przed emeryturą 187r.godz jak to jest w tej firmie?
Toście "wywalczyli";)))) Śmiech na sali te porozumienie,jak i ten pseudo związek ;))) Dajce sobie dalej w kaszę dmuchać i robić w konia. Widocznie to lubicie.
Dziś to juz jest 3800 na rękę a jak jeździsz z wolnego to ponad 4000 :) wiec należy sie smac z mżą gdzie po zjeździe trzeba jeszcze umyć zatankować i przejechać przez oc za taka samą kasę
Panowie kierowcy ile u was premii na święta ? Bo u nas 4800 PLN , a jeszcze karpik będzie wypłacony ok 1000pln . MZA jest the best . Wesołych świąt.
Im wystarczy prestiż prowadzenia nowego Urbino CNG hahaha :-D, kasa im zbędna, już w hot16 rapowali że kochają tę pracę
Są przy tym tak szczęśliwi,jakby im ktoś w kieszeń narobił. Nocowali by w tych gazowcach najchętniej ;)
(usunięte przez administratora)firma na estrady jeden drugiego by w łyżce wody utopił. Chodzą tylko donoszą i liżą (usunięte przez administratora)swoim menadżerką Arturkowi i całej reszcie tej hołoty.
@laszlo słuchaj mordeczko , co do Pana z Ursusa to gościu raz ze jest po szkółce , dwa że nieźle właził w (usunięte przez administratora) , nikt praktycznie z Kierowców go nie lubi , z byle powodu drze mordę jak ktoś ma problem, zamiast pomóc , pisze raporty z błachych powodów do Managera a manager tylko czycha na to aby upierdzielić .. były z nim rozmowy ... każdy uważa go za kondona , w tej firmie jest wiele osób które się uśmiechają gadają a przy najbliższej okazji Cię wyśmieją i wsadzą Ci nóż w plecy. Są ZZ Ale to smieszni ludzie kierowcy którzy roku nie przepracowali lub ledwo rok i od roku mają prawko ... i uważają się za Elytę .... INRy to też smieszne ludzie bo jest tam taki który ledwo półtora czy dwa lata pracuje od roku chyba jest INRem a też jest po szkołce... teraz INRem został koleś który ma ledwo rok przepracowany... i zamiast bronić kierowcę to zjeba od góry do dołu a (usunięte przez administratora) nie znają nawet kodeksu ruchu drogowego .. były przypadki ze ich zdanie potem zostało podważane... ale zjeba konkret musi być... bo trzeba kierowcę nastraszyć (usunięte przez administratora) , bo dobrze mu się zrobi :) Nie Polecam tej firmy i sam będe się zwalniał niedługo...
Witam, chcę aplikować na stanowisko dyspozytora. Jakie są wasze opinie o tym stanowisku w tej firmie? Jak traktowanie pracowników ?
Za dużo jest Dyspozytorów, od Listopada będzie o jedną zajezdnie mniej, więc Dyspozytorów będzie za dużo, to kto Cię przyjmie i po co?
Moze i za duzo jest ale 2 dyspo z estrady do zwolnienia podobno jest. I to dwie psiapsiuly z ursusa. Przynajmniej takie sluchy chodza.
No i czas pokaże. Jeden z tego Ursusa to mi kiedyś zaszedł za paznokcie i ciągle słyszę że na Estrady też jakieś numery odwala. Aby twoje słowa prorocze były.
A co to stało na Nowodworach, kolejny autobus rozbity? No brak słów, weźcie nie wiem, jakieś kursy zróbcie czy coś bo to już strach z wami jechać. Z resztą i tak miałbym obawy, bo jak ktoś zarabia takie grosze, to ja nie wiem czy to dobry kierowca
Jakieś konkrety masz z tym rozbitym autobusem, czy tylko wiesz że cos się stało?
A od kiedy to wysokość wynagrodzenia decyduje o tym kto ma jakie umiejętności/kwalifikacje?
Z tym pytaniem musisz zwrócić się do kierownictwa Arriva. Pewnie wiesz, że doświadczony kierowca przychodząc do firmy, traktowany jest jak " ŚWIERZAK" na równi z akademikiem. Dopiero po 2 latach pracy w Arrivie dostaje 1 PLN podwyżki. Pytam kto ma większe doświadczenie, osoba po kursie czy ktoś kro jeździ w komunikacji od 20 - 30 lat.??
Wiem, że nie jest traktowany jak świeżak, bo ma wyższą stawkę na start. Nie wprowadzaj ludzi w błąd...
przecież jak przychodzisz z papierami to masz wyższą stawkę, dlatego wszyscy tak narzekają na akademię.
A ja pytam: jak szanowny ZTM czy inaczej zwany WTP wytłumaczy się teraz z kolejnego wypadku? - przypominam: 26 września ok. godz. 18:15 na przejeździe kolejowo-drogowym przy ul. Mieszka I w Nowym Dworze Mazowieckim doszło do zderzenia pociągu EIP 5406 relacji Gdynia Główna – Bielsko-Biała Główna i autobusu lotniskowego KM 971 Kolei Mazowieckich, obsługiwanego przez Arrivę; 26.07.2019 przed 4 rano wypadek jako N02 na S8 - wjazd w barierki przed zjazdem w Słowackiego; 25.06.2020 między godz. 12 a 13 doszło przegubowy autobus Arrivy spadł z wiaduktu mostu Grota-Roweckiego w ciągu trasy ekspresowej S8. Co najmniej jedna osoba nie żyje. 07.07.2020 na ul. Klaudyny na warszawskich Bielanach kierowca miejskiego autobusu linii 181 uderzył w cztery zaparkowane pojazdy - dwa ople, toyotę i hondę. Uszkodził także latarnię. Jedna osoba, pasażerka autobusu, została z ogólnymi potłuczeniami przewieziona do szpitala Teraz: w związku z tym, że incydent się powtórzył, władze Warszawy postanowiły zawiesić współpracę z przewoźnikiem. Oczekują od niego "przetestowania kierowców i zaświadczenia, że nie zażywają oni substancji psychoaktywnych". Obowiązki Arrivy przejmą w tym czasie pozostali przewoźnicy. I co? Skąd inni przewoźnicy wezmą kierowców na obsadzenie 125 (TAK, aż tyle autobusów!) brygad? ZTM myśli że to tak jak u nich, że każdy ma kilka tysięcy urzędników, to są rezerwy kadrowe?! A niby skąd?! I co - na gwałt, teraz będzie ściąganie ludzi z urlopów, jazda w nadliczbowych albo... zatrudnianie zasilaków z Arrivy! ZTM przemianował się na WTP, bo na słupkach mówiło się na nich Zarząd T(czyli nieostrych) Mózgów... Jak kierowcy nie wyjadą, to będą czekać aż im manna z nieba spadnie? A może ZTM im zapłaci postojowe? A może na gwałt pójdą jeździć do Ubera? Zawiesić kontrakty na 125 pojazdów po to żeby uratować własny tyłek pod pozorem dbałości o bezpieczeństwo?! Czyli co, da się jednak obsłużyć komunikację bez tak licznej rzeszy taboru?! Czyli Warszawa przepłaca, bo przy odrobinie myślenia da się stworzyć efektywną komunikację bez wydawania setek milionów z pieniędzy podatników?!
Tak to jest jak ludzie niekompetentni otrzymują władzę i przywileje oraz mają do dyspozycji gigantyczne pieniądze. Łatwo się wydaje cudze.Upolitycznieni urzędnicy za wszelką cenę będą udowadniać swoją rację za nic mając dobro ogółu. Byle tylko postawić na swoim. Ja uważam, że twory typu ZTM nie maja racji bytu. Nie panują nad transportem publicznym a tylko stwarzają pozory , zatrudniają i utrzymują niezliczone rzesze urzędników - znajomych królika, generują gigantyczne koszty a wcale nie wpływa to na korzyść pasażera. Są inne spółki miejskie takie jak MZA, Tramwaje Warszawskie, Metro - to one same powinny być organizatorem transportu w swojej dziedzinie. Po co dublować etaty? A co, zanim nie stworzono ZTM, Warszawiacy nie mieli jak dojechać do pracy, do domu, do szkoły? - wręcz przeciwnie, ale nie było napięcia, każdy dojechał gdzie chciał. Nie, nie akceptuję takiego stanu rzeczy, czas najwyższy na zmiany w Warszawie. ZTM nie sprawdził się w swojej roli, zatem jego misja powinna zostać zakończona. Dla dobra wszystkich mieszkańców.
Zapis z opublikowanej publicznie umowy z Arriva: „Zamawiający zastrzega sobie możliwość (…) honorowania uprawnień pracowników ZTM, posiadających na legitymacji służbowej symbol »K« lub »KW« do: a) kontroli: I) dokumentów kierowcy i autobusu, II) stanu psychofizycznego kierowcy autobusu, w szczególności pod kątem trzeźwości i braku wpływu środków odurzających”. I tyle w temacie.
Jak ja sobie zapiszę z Tobą w umowie sprzątania domu, że mam prawo Cię zabić to rozumiem, że nie pójdę do więzienia bo mieliśmy taki zapis w umowie?
A jak teraz ZTM wytłumaczy przekroczenie czasu pracy kierowców [sic! - wszystkich!], skoro na gwałt każe jeździć wszystkim innym operatorom (choćby bez kół, byle tylko wyjechać za Arrivę!)? Przecież to nie ZTM, że tysiąc ludzi dłubie w nosie i czeka na pracę! - kierowców jest tyle ile jest, minus "wykluczeni" z Arrivy = PRZEKROCZENIE CZASU PRACY NA POLECENIE ZTM! ABW: na Żelazną!
... może nie "thebil", tylko zwyczajna biurwa - tzw. miłośnik komunikacji z ZTM.
Witaj. Powiem tak. Z tego co mi wiadomo MZA- radzi sobie z Liniami przydzielonymi przez ztm za Arriva świetnie . Mieliśmy kilka dni z wolnego , pościągali ludzi gdzie płaca grubą kasę Za każdy dzień pracy . A praca taka sama jak nasze linie . Co za różnica czy jazda lini MZA czy Arriva . Takie same przystanki i ludzie . Nie pracujemy według Czesu pracy . Nie przekraczamy limitu godzin miesięcznie . Tak ze pozdrawiam Kucyka z Plochocinskiej . (usunięte przez administratora)
Kucyk i "planowanie"- dwie wykluczające się nawzajem rzeczy!!! Dobrze piszesz @256, polać Ci trzeba!
10/157-> 15:21-0:40 6/103-> 14:49-0:19 Jeszcze coś by się znalazło ( i to w dużej ilości), to pierwsze z brzegu...
Rysiu . Zadam ci 1-zasadnicze pytanie : Znasz wołgę ustawę o czasie pracy kierowcy ? W szybkim skrycie przedstawię co czas pracy dobowy i tygodniowy Tydzień ma 7 dni . Max pracy w tygodniowym trybie pracy wynosi 6 dni Doba ma 24 h Możesz w 24 h pracować 13h - przedłużyć 1 tygodniu do 15 ( praca inna t.j OC i twoje przerwy również się liczą do 15 h ) Max co możesz jechać w 24 h ( sama jazda ) to 9h . W 6 dniowym trybie pracy możesz 1 raz wydłużyć do 10 h ale między 9, a 10 godziną jazdy musisz bez względnie zrobić 45 min przerwy . Nie możesz jej podzielić na 2 t.z 15 min , 30 min Czyli podsumowanie 13 h pracy + 11 h pauzy = 24 h ( doba ) Proste . Wystarczy policzyć do 24 chyba uczyli w szkole . Do tego dochodzi tygodniowy , dwu tygodniowy tryb pracy . Ale to już dla turystki , ciężarówek się tyczy . KM nie opuszcza , nie zmienia krajów . Tak ze pozbawia cię problemu liczenia .
Swoją drogą że kierowca zawodowy(bez podziału na charakter wykonywanej pracy), może (czy nawet powinien jak to u nas jest interpretowane) pracować po 13h w tym prowadząc jakby nie było kilku-kilkunasto tonowe narzędzie zbrodni, to też tak według mnie nie halo...oczywiscie zanim się hejt wyleje, to pisałem się na to świadomie, i nie mam bólu (usunięte przez administratora) zauważam jedynie że ta ilość godzin pracy powinna wynosić max 10h w ciągu doby...
Na jest zawsze musisz być przygotowany . To o czym napisałem wyżej o tym mówi ustawa . Tyczy się kierowców Turystycznych jak i Ciężarówek . Ale KM Obejmują przepisy do 50 km . Moim zdaniem Kpina ale co ja mogę . Co do tego co napisałem wyżej . Nominał 13 h pracy ( OC , przerwy i jazda )to podstawa . Czasem można przedłużyć do 15 ale to w wyjątkowych warunkach i tylko 1 raz na 6dni pracy .
Nooo to niech spróbuje przyjść i mnie wylegitymować . Mamy numery służbowe . Nigdy nie pokaże dowodu czy prawo jazdy . Jak mu nie pasi niech wzywa Policję
Panie i Panowie nie wiem co wy jeszcze w tej firmie robicie jam przeszedłem do MZA nie przepracowalem jeszcze miesiąca a już wypłaty dostałem 4000zl to była najlepsza decyzja w moim zyciu
Panie i Panowie nie wiem co wy jeszcze w tej firmie robicie jam przeszedłem do MZA nie przepracowalem jeszcze miesiąca a już wypłaty dostałem 4000zl to była najlepsza decyzja w moim zyciu
Arriva dała całą złotówkę podwyżki i całe 100 zł więcej premii ..... Dziwna sprawa jest
Trzeba się cieszyć, że dała ????, ale chyba podwyżkę pracownikowi oznajmia się aneksem do umowy ????. Równie dobrze, mogli obniżyć stawkę pracownikom. ????
Firma zupełnie ok, choć pewnie znajdzie się ktoś niezadowolony ale doceńmy to co mamy!
Jak tam drewniaki ze 181? Fajnie się jeździ na 123? O jaka szkoda układ się skończył nie ma lekkich Lini
Do tych co mieli układy z planistami i nie wiadomo z kim bo to jest bardzo nie fair że jedni mają cały czas lajtowe linie a inni cały czas najcięższe..... Przynajmniej jedną grupa z tych ukladowiczow odpadła czekamy na następne
Mam nadzieję że wam zabierze ZTM te 176 516 a ostatnio i 743 u dadzą coś równie ciężkiego jak 157 czy 123 i będzie uczciwie
Tak na 157 miałeś po 40 minut, 1h opóźnienia czasem więcej i jeździj w kółko tak samo 255 wcześniej o 13 wchodziłeś do autobusu wychodziłeś o 19 dopiero natomiast na 181 516 czy 176 masz po 20 15 minut przerwy a jak jest spóźnienie 10 minut to jest już bardzo dużo ot taka różnica i te linie dostają tylko ci rowniejsi bo w tej firmie właśnie są równi i rowniejsi teraz podobno zobaczyli ze na Płochocin się dobrze jeździ to już 743 nie dostanie Kowalski tylko wybrańcy ukladowicze
Chętnie bym robił 176, 181, 516 743 ale miałem zawsze tylko 157,103,255 lekkie linie robili i pewnie robią cały czas ci sami ludzie i to nie jest w porządku że są równi i rowniejsi
255 nie mamy już z miesiąc,więc nie przesadzaj.743 na dodatku to jeżdzisz 7 godz.prawie non stop.
516 lajtową linią?! Żarty się kogoś tu trzymają, albo nie ma zielonego pojęcia o pracy na tej linii.
Chyba jesteś jednym z tych przyklejonych do 516 jak od święta się zdarzyło 516 to nigdy się nie zdarzyło abym przyjechał na kraniec i choć 4-5 minut przerwy nie miał a na 157 czy na 255 to był standard w godzinach szczytu
Masz na myśli dyspozytorów i tzw: menadżera? W pełni się z Tobą zgadzam.
Wszyscy mówicie ze jeżdżę w kółko . Po co . Należy ci się przerwa nawet 5 min na fajka . A jeśli na 157 masz 45 -1 h opóźnienia to masz SB . A jak masz sterowanie to hulaj dusza . Nic cię nie obchodzi. Byle stadami nie jeździć . Ale najgorsza rzecz to gonić czas .
Miejmy nadzieję że te układy kiedyś się w końcu skończą, oraz że na bazie przy Płochocińskiej zostanie tylko Flixbus oraz ITS ;)
FlixBusa już nie ma. Michalczewski będzie bo to jego baza. Co do Arrivy to jest szansa że na Plochocinskiej pojawia się po nowym roku Otokary. Pani Michalczewska po wyprowadzce FlixBusa zmiękła finansowo i podnajmie Arrivie dodatkowy plac. Czyli na przeprowadzkę z Plochocinskiej nie ma co liczyć, tylko będzie trzeba pożegnać się z Klementowicka
Już i tak brakuje miejsc do parkowania na Płocho. Zawsze jeszcze zostaje "Aleja Toitojków"...
Może to ktoś dostaje dobre linie bo dobrze kapuje na innych, w przeciwieństwie do was nie posiadam tej cechy włączenia komuś w tylek j nie pamiętam abym na kogoś donosil ale ty wiesz lepiej
Zobacz jak młodzi kierowcy po Akademii szybko awansują. Już są INR i karty wklepują, myślisz że czego to zasługa? Strzały z ucha i itp, itd
Ładne to tak trzymać nogi na kierownicy a buciory na przedniej szybie? Nie pozdrawiam cha...ze 134 na pętli metro Marymont, w domu też tak robisz? No ale co się dziwić... Oczywiście skarga i fotka poszły do WTP.
Nie ma problemu, a cha....two trzeba tępić i koniec.
Ludzie nie dajcie się im zbajerować. Byłem na dniu otwartym i dramat. Jak można w takich wozach nie wykupić ubezpieczenia AC. Chwalą się, że opłacają niby całość kosztów za kurs a ty im zwracasz tylko połowę po zatrudnieniu. Szkoda tylko, że po akademii kierowca dostaje 20,50 brutto/h z czego 2,5 to dodatek jezdny. Do tego całe 100 zł brutto Premii. Kierowca który przyjdzie już z uprawnieniami ma na start 22 zł brutto już bez żadnego jezdnego+ 300 zł brutto premii. Po Akademii czyli jak z ich „pomocą” zrobimy uprawnienia kierowca ma taką stawkę dopiero uwaga po 24 miesiącach. Czyli jak już kierowcy skończy się lojanościówka i spłaci niby swoją połowę kosztów kursów. Warto chyba zobaczyć, że w rzeczywistości takich działań firma dostaje z powrotem całość kosztów kursów jak nie nawet z nawiązką. Tak więc firma nic nie traci na tym całym finansowaniu kursów a zyskuje niewolnika na całe dwa lata no chyba ze wolisz oddać im to wszystko co za ciebie „założyli” to śmiało możesz zwolnić się wcześniej przecież . Kurs jest uwaga w Radzyminie ,więc Dymaj tam człowieku tyle razy z Warszawy. Masz 3 miesiące żeby zdobyć uprawnienia od daty wpisanej podczas podpisywania umowy lojalnościowej. Nie wyrobisz się? To zwracasz im całość kosztów. Szukają jeleni. Widać to po tym jak non stop wiszą coraz śmielej zapraszające ogłoszenia chyba wszędzie gdzie się da w internecie. Co jakiś miesiąc organizują dni otwarte. I co? Chyba nic skoro cały czas poszukują pracowników. Z takim podejściem nigdy ich nie znajdą. W Warszawie chyba najgorsza firma do współpracy z najgorszymi warunkami. Praca jest przecież w systemie ciągłym wiec świeżak czy w zwykłą środę po południu pracuje czy w Wigilie czy Boże narodzenie o 19 to i tak kręci kierownicą za 20,50 brutto. Śmiech na sali i za taką odpowiedzialność. W razie jakiś pytań odnośnie tego co tam było na dniu otwartym proszę komentować chętnie odpisze i wybije z głowy szybciutko tą oszukaną firmę.
mailem isc ale dalem se spokuj po przeczytaniu wpisow,pozyczylem hajsiwo od tesciowej i robie prywatnie,potem sie zobaczy bo oferty juz mam trzy a jeszcze prawka nie mam :),kazda firma przewozowa poszukuje kierowcow takze nie ma co podpisywac takich cyrografow na dwa lata
Najpierw jesteś w sali coś ala konferencyjnej. Dostajesz informacje, że na końcu są jakieś soki ciasteczka i to wszystko dla nas i śmiało się można częstować. Później oglądasz prezentację jaka to firma jest wspaniała i idealna. Później możesz zadać pytania oglądasz sobie ze wszystkimi jeden autobus i na koniec jesteś proszony na indywidualne rozmowy i w razie czego przyjmują każdego, chociaż starają się tak kandydata o tym poinformować aby myślał, że jest wyjątkowy, iż to jego akurat chcą tam do pracy. Tak o w skrócie to wyglada
Nie pisz . Bo czekają na opinie i wyciągają wnioski z tak owych żeby to dziadostwo usprawnic
A właśnie pisz bo może wtedy wnioski wyciągną jak ci z Mobilisu. Nie ma dobrej stawki to nie ludzi. Nie ma ludzi to nie zarobku. Kto tak wyliczył? Aha, no to prezes na bruk.
Troszkę chyba przesadzasz - jeśli do komunikacji to tylko do Arivy .Najlepsze wozy a i kosa też ok
"Spokuj"- powiadasz? Rzezeczywiście, daj "se spokuj", bo nawet poprawnie Karty Drogowej nie wypełnisz ;)
System kar jest większy niż wypłaty. A ubezpieczenia nie ma i trzeba samemu za naprawy płacić. Są szlachetni i rozbijają na raty. Łobuzeria
Naprawdę trzeba mieć pecha aby zostać ukaranym za cokolwiek.Ani razu nie zabrali premii nawet za spóźnienie na zmianę.Jak rozbijają wóz przez własną głupotę to się nie dziw że płacisz.Za kolizję nie z twojej winy nie obciążają.
A możecie opisac jak to jest naprawde w tej firmie? Ile godzin sie pracuje ile mozna zarobic srednio po tej ich akademii jakie sa kary i w jakiej wysokosci ile sie placi w razie kolizji jak jest z Twojej winy?
Nie jest źle.Atmosfera w firmie jest ok,dyspozytorzy są w pożądku,z planistą idzie się dogadać .Z wolnym czy urlopem nie ma problemu.Z akademii nie opłaca się robić prawka.Lepiej wziąść kredyt i zrobić prawko i przyjść że swoi8 piaskiem.Wtedy nie jesteś w plecy co miesiąc tak lekko licząc 300 do 350 zł co miesiąc z nominału,przy nadgodzinach i z wolnego jeszcze więcej.Jak tłuczesz wóz to musisz się liczyć z ko sekwencjami.Ogólnie nie jest źle,jest sporo nieprawidłowości ale idzie z tym żyć.
Nominał to średnio 176 h.Ja średnio robię od 200 do 210 h.Brak ubrań firmowych,warunki dla kierowców na dyżurze są fatalne na Płochocińskiej,ten system pracy ciągłej który sobie wymyślili żeby nie płacić za dni świąteczne to tak z grubsza najpoważniejsze nieprawidłowości reszta to pierdoły.
Czyli co nie wyplacaja podwojnej stawki za niedziele, swieta i nocki tylko kaza odbierac to jako dzien wolny? Ktora zajezdnie polecasz na poczatek? Klenentowicka gdzie sa 9 metrowe czy Plochocinska gdzie sa 12 metrowe? Czy duza jest roszada miedzy liniami czy radziej stala? Jest sie przydzielonym do danego wozu cxy tez jest roszada na wozach?
Za nocki płacą tylko za świąteczne nie.Jestem na Płochocińskiej nie wiem jak jest na innych.Linii jest z 10,dzięki temu nie jest nudno.Stała jedną linia to tragedia ,znudzić się idzie.Jest tak że jednego miesiąca masz 4 x 712 a później nie widzisz jej przez 3 miesiące.
A jak jest na petlach? Normalny dostep do wc jest czy ograniczony? Sa jakies normalne warunki aby np. zjesc?
Wczoraj na Szczesliwicach linia 157 i co ...... Spotkałem Ukrainca . Proszę jakie maja braki
To nie Ukrainiec tylko Bulgar który jeździł wcześniej w ITS Michalczewski jeszcze w starym przetargu.
Wielu Akademików po 2 pensji zrezygnowało bo zobaczyli w co wdepnelii... Ale mieli skasować akademie i co nie skasowali dziwne....????
szkoda, że przytoczone wyżej stawki są przekłamane... przyszedłem ze swoim prawkiem i nie mam 22zł/h, będę miał po przepracowaniu 2 lat, tak samo jak osoby po akademii. Osoby, które wypowiadają się podając konkretne liczby, niech najpierw zweryfikują swoją wiedzę, żeby nie gadać głupot...
No jasne że tak , na każdym krańcu jest kantyna w której serwują śniadania, obiady i kolacje z reguły każdy z tych posiłków składa się z kilku opcji do wyboru a wszystko to w ramach rzadowego programu "Wsparcie kierowców Arriva" Kibelku też są każdy kto rozpoczyna pracę dostaje kluczyk do swojej prywatnej porcelanki tak jak w szkole do prywatnej szafki
Arriwa umiera zamykaja kolejne oddziały w elelblągu i kolobrzegu. Sa zwolnienia grupowe wiec dlugo niepociagna. Warszawe dojezdza do konca i tez papa pewnie. Kierowniki maja w (usunięte przez administratora) swoich pracownikow a te zwiazki zawodowe to śmiech na sali. Artur kierownik z estrady tak samo niby taki kolezenski i ok a za plecami obgaduje i nasmiewa sie z ludzi i firmy. Dojezdze i tez sie zwalniam z tego cyrku masakra jakas
Ja wam nie wstyd pracować za takie grosze?? Normalnie masakra, wam wystarcza do następnej wypłaty? Ja na zasiłku więcej kasy uzbieram miesięcznie i codziennie piwerko z papieroskiem.
Jeżeli codziennie pijesz "piwerko" to dobrze o Tobie nie świadczy. Nie wiem też dlaczego obrażasz innych kierowców zaglądając im do portfela. Wyrażanie własnej opinii nie polega na chamskich odzywkach w stronę drugiej osoby. Następnym razem zastanów się zanim coś powiesz/napiszesz. Jesteśmy dorosłymi ludźmi, chyba nie musimy tłumaczyć sobie oczywistych spraw....
...jak się jest nieuleczalnym i nawiedzonym miłośnikiem, to tak.
Witajcie . Mam Kolegę . Jeździ w Arriva ponieważ stwierdził iż mu wygodnie . Pracuje w w/w firmie , bierze przestojowe w pierwotnej firmie , dorabia jeszcze w innej brązy . Np. Jeśli przeszedł by do Znanej Miejskiej spółki w Warszawie stracił by około 2 tys zł miesięcznie. Przyjmując się Podpisujesz papier ze nie będziesz dorabiać , a ponad to by przyjąć się do w/w firmy Musisz zwolnić się z pozostałych pracodawców . Tak ze policzcie . Komu co się opłaca zanim spalicie Kierowców na stosie jak czarownice .
W dniu dzisiejszym autobus relacji Toruń - Ciechocinek SANATORIA nie zatrzymał się wcale na przystanku Toruń - STAWKI przy ulicy Łódzkiej rozkładowy odjazd z tego przystanku o godzinie 14:39. Czekaliśmy na ten autobus, bo potrzebowaliśmy pilnie dostać się do Ciechocinka. NIESTETY JECHAŁ O TEJ GODZINIE MAŁY BUSIK W DZIEŃ ROBOCZY BĘDĄCY ZARAZEM DNIEM NAUKI SZKOLNEJ ORAZ W GODZINACH SZCZYTU KOMUNIKACYJNEGO I NIE ZATRZYMAŁ SIĘ NA NASZYM PRZYSTANKU, POMIMO, ŻE DAWALIŚMY ZNAĆ KIEROWCY, ŻE CHCEMY JECHAĆ I STALIŚMY W WIDOCZNYM MIEJSCU NA PRZYSTANKU. UWAŻAM, ŻE TO SKANDAL ŻEBY TAK TRAKTOWAĆ PASAŻERÓW. Ponadto ten autobus był opóźniony ponad 20 minut. Autobusy na trasie Toruń - Ciechocinek jeżdżą coraz rzadziej, a ceny biletów w ostatnim czasie zostały bardzo mocno podwyższone. Ponadto jeszcze teraz w czasach epidemii w trasę w dni robocze będące dniami nauki szkolnej na tę trasę wysyłacie malutkie busiki. Zwłaszcza na trasie Toruń - Ciechocinek Sanatoria. Skoro obecnie autobusy na tej trasie jeżdżą tak rzadko to powinny być chociaż być odpowiedniej wielkości i liczbie miejsc.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 135.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 100, z czego 23 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 47 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Kandydaci do pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.